Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsdgr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-09 17:28
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:25:
Gigabyte R9 290 windforce BF4 was een paar dagen geleden ook nog €490 terwijl ze er nu €392 voor vragen.
die versie staat er voor 492 op hoor :P
http://azerty.nl/producte...-bf4.html?channel_code=40

497.98 al ondertussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Wat ook opvalt: bij Azerty is het verschil tussen de 290x versie van Gigabyte met of zonder bf4 namelijk ruim €70!

Hier is echt sprake van prijsverhoging zonder goede reden om maar niet te leveren aan de klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol hij was €392. Dit bedoel ik dus met ze veranderen de prijzen om de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsdgr
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:47:
[...]

Lol hij was €392. Dit bedoel ik dus met ze veranderen de prijzen om de dag.
off topic: ik wou alle onderdelen voor mijn nieuwe pc daar bestellen, maar ik ga toch bij een andere webshop bestellen denk ik. niet echt betrouwbaar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickzor
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-09 22:31
http://azerty.nl/producte...byte+GV-R929OC-4GD&zoek=+

2 kaarten, 100 eu verschil. Welke klopt er? 100 euro voor BF4 is redelijk aan de prijs :+

Azerty moet gewoon de R9 290's bij langs gaan en ze stuk voor stuk opnieuw prijzen want dit slaat nergens meer op. Ik wil mijn nieuwe systeem bij ze kopen en laten assembleren maar ze moeten die prijzen wel in orde hebben. Als ze de kaart 100 euro duurder aanbieden dan de concurrent kunnen ze fluiten naar hun centen en koop ik mijn R9 290 non-ref wel elders en laat ik Azerty de rest in elkaar zetten.

Heb altijd goede ervaringen met ze gehad maar ik wil geen Amerikaanse taferelen waar ze de prijs gigantisch omhoog knallen omdat het aanbod klein is. Ook al heet dat vrije marktwerking, ik doe er niet aan mee als het zo moet. Ik zou het ze er geen negatieve beoordeling op geven gezien het een vrije keus is van de webwinkel met alle gevolgen van dien, maar ik zelf doe er gewoon niet aan mee.

Daarnaast ben ik het meer eens met de mensen die een R9 290x non-ref kaart voor 417 euro hebben aangeschaft, gezien Azerty meedeelde dat deze prijs ook daadwerkelijk klopt. Dusdanige slechte communicatie moet je voor eigen rekening nemen als webwinkel en diegenen die het aangeschaft hebben zullen ook zeker een sterke zaak hebben mochten ze dit willen vervolgen.

Daar tegenover staat dat we op dit forum over het algemeen te maken hebben met mensen die wel degelijk weten wat de prijzen zijn van deze producten en de 417 euro wel HEEL erg laag is voor een product dat zo schaars is.

Het zal ze waarschijnlijk ongeveer 2k omzet extra schelen maar dat is wel dusdanig nihil dat ze het zich kunnen veroorloven. Er zal hoe dan ook wel winst op de kaarten gemaakt worden dus Azerty zal zich, mijns inziens, aan de prijs moeten houden en er niet een extra slaatje uit proberen te slaan (dat is dit naar mijn mening wel degelijk als je naar de prijzen van de concurrenten kijkt en de communicatie naar de klant toe).

Hoop dat de prijzen en de beschikbaarheid weer in orde zijn zodra ik mijn systeem wil kopen begin Februari, hou dit topic dan ook zeker in de gaten. Bedankt voor alle input so far. :>

EDIT: om even duidelijk te maken dat het wel degelijk om dezelfde kaart gaat met die 2 prijzen in de link hierboven:

http://azerty.nl/producte...SORTERING%3Dlevertijd_asc

[ Voor 16% gewijzigd door Slickzor op 16-01-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Ik hou die saphhire tri X versie zonder bf-4 in de gaten maar die is nu 40-50euro in waarde gestegen en die met bf-4 is nog maar 380euro.....

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een systeem samengesteld en gekocht op Azerty inclusief deze Sapphire kaart zonder BF4 waarvoor ik 400 Euro betaalde.

Vandaag gebeld en mij is verteld dat ze verwachten deze kaart 11-02 binnen te hebben. Plotsklaps is de prijs 100 Euro gestegen en idd terwijl dezelfde kaart incl BF op 400 Euro staat.

Klopt dus niets van, maar ik heb hem voor 400 Euro en wacht wel.

Alternatieven zie ik niet echt voor deze kaart met zo'n hoge klopsnelheid, een verbeterde koeling en voor die prijs jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:56:
Ik heb een systeem samengesteld en gekocht op Azerty inclusief deze Sapphire kaart zonder BF4 waarvoor ik 400 Euro betaalde.

Vandaag gebeld en mij is verteld dat ze verwachten deze kaart 11-02 binnen te hebben. Plotsklaps is de prijs 100 Euro gestegen en idd terwijl dezelfde kaart incl BF op 400 Euro staat.

Klopt dus niets van, maar ik heb hem voor 400 Euro en wacht wel.

Alternatieven zie ik niet echt voor deze kaart met zo'n hoge klopsnelheid, een verbeterde koeling en voor die prijs jullie wel?
nope. Ik hoop dus dat de prijs zonder bf-4 snel even een keer daalt zodat ik die kan kopen. Daarna mag hij wel weer stijgen als ik hem heb :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickzor
De prijzen bij Azerty zijn nu ineens ook VEEL hoger dan de concurrenten. Minstens 70 euro meer voor de Sapphire 290:

pricewatch: Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X

En deze zelfs 120 (!!!) Euro duurder dan Alternate:

pricewatch: Sapphire R9 290X 4GB GDDR5 TRI-X (Battlefield 4 Edition)

Ik weet niet welke koekert die R9 290(X) prijzen verzint maar dit gaat nergens meer over. Als dat zo blijft dan bestel ik mijn videokaart wel elders en koop ik de rest gewoon bij Azerty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt de prijzen bij Azerty slaan helemaal nergens meer op. Sommige dagen extreem hoog, andere dagen extreem laag. Het is net de loterij. Vind het persoonlijk wel grappig dat de Sapphire R9 290 Tri-X zonder BF4 €495 kost terwijl dezelfde met BF4 nu €402 kost. Dat is €93 goedkoper terwijl hij eigenlijk duurder hoort te zijn...

Als je nu de Sapphire met BF4 koopt zou je dan ook zo'n leuk mailtje krijgen waarin verteld wordt dat de deal niet doorgaat?

Het valt mij ook op dat ondanks dat de levertijden vaak op 2-3 werkdagen staan bij Azerty je toch een maand kan gaan wachten op je kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickzor
@PlayerXz, gezien de vorige reacties denk ik dat je die mail kan verwachten inderdaad. Ik snap niet dat ze die prijzen niet fixen na de reacties die mensen gestuurd hebben. Ik heb ze ook per mail gevraagd of ze de prijzen op orde kunnen brengen zodat ik mijn systeem zonder eventuele addertjes onder het gras kan bestellen. Als ze die prijzen blijven hanteren kunnen ze het in ieder geval vergeten dat ik mijn videokaart daar koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:19

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hmmm ik vertrouw dat zaakje daar voorlopig even niet meer. Heb er goede ervaringen mee, maar dit lijkt wel alsof ze tegen faillisement aanhikken ofzo.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

DeNachtwacht schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:36:
Hmmm ik vertrouw dat zaakje daar voorlopig even niet meer. Heb er goede ervaringen mee, maar dit lijkt wel alsof ze tegen faillisement aanhikken ofzo.
Dat ze failliet zijn of bijna lijkt me sterk. Eergister mijn Dell u2713hm opgestuurd ter vervanging, gister een nieuwe ontvangen.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ach ja. Ik kijk nog even rustig wat die prijzen doen van de sapphire r9 290 tri X. En anders neem ik misschien de r9 280X van sapphire (Ook een gele :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PH-VAP
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 16:04
Voor degene die een 290 Tri-X bij Alternate wil bestellen.. Ze hebben er bijna 400 (!) op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickzor
PH-VAP schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:04:
Voor degene die een 290 Tri-X bij Alternate wil bestellen.. Ze hebben er bijna 400 (!) op voorraad.
http://www.alternate.nl/S...uct/1118437/?event=search

Deze? Staat niet in de pricewatch nog inderdaad. Goed om te weten, misschien schaf ik deze wel direct aan in plaats van te wachten tot Azerty de zooi voor elkaar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PH-VAP
@ Slickzor:

Yup, die!

Ze zijn zeker niet goedkoop, maar voorraad genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:55

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
2-3 dagen betekent bij Azerty, op voorraad bij de leverancier. Als er twintig kaarten bij een distributeur aankomen bestellen alle webshops ze natuurlijk gelijk. Daarom zullen ze vaak naast de boot vissen. Speculeren over een faillissement is niet alleen ongepast maar slaat ook nergens op, als we heel ruim twintigduizend euro voor alle 290(X) back-orders nemen gaat het om niet meer dan iets als 0,001 procent van de omzet. Azerty is echt veel te groot om door zoiets kleins in de problemen te komen. Dat de prijs omhoog schiet bij voorraad komt doordat dan de prijs gebaseerd op de distributeur met voorraad wordt getoond. Alternate heeft bij schaarste altijd voordeel bij z'n internationale positie. Met de huidige situatie moet je een R9-kaart bestellen als 'ie ergens direct op voorraad is. Dan betaal je vrijwel altijd een meerprijs, het is niet anders. De verkrijgbaarheid zal de komende tijd waarschijnlijk en hopelijk verbeteren.

[ Voor 0% gewijzigd door Tomas Hochstenbach op 17-01-2014 07:07 . Reden: Tikfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:51
En vandaag is de prijs geen €622,90 meer maar 517,00! http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=668516
Wederom een verschil van 100 euro. Wat zijn ze daar toch lekker bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikemann
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-08 16:33
Bij SiComputers staat de Gigabyte BF4 versie nu op 496,5 en de niet BF4 versie op 497. De eerste niet voorradig, de tweede wel. Rade wie rade kan wat betreft de prijzen van deze kaarten.

Maar het enorme verschil dag-op-dag van deze kaarten sterkt mij in de positie dat die kaarten die we besteld hebben aan 417€ echt wel uitgeleverd moeten kunnen worden. Het verschil met andere webshops is < 15%, imho is er echt niet meer te spreken van een kennelijke fout (vergeet niet dat MaxICT ten tijde van de mail ook op 405€ zat voor die kaart!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsdgr
Ik ga wachten tot de asus r9 290 dcuii op de markt komt. Werd gepland voor half januari.
Dus we zien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info: Azerty heft de prijs gecorrigeerd, waarschijnlijk dus toch een foutje?

http://azerty.nl/producte...1&SORTERING=levertijd_asc

In mijn post hierboven stond ene foutje, ik heb de editie zonder BF-4 namelijk voor 350 Euro gekocht, niet voor 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickzor
msmeenge schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:06:
En vandaag is de prijs geen €622,90 meer maar 517,00! http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=668516
Wederom een verschil van 100 euro. Wat zijn ze daar toch lekker bezig.
Ik heb ze in een mail op die exacte fout gewezen, zie mijn lange post hierboven voor uitleg. Klaarblijkelijk hebben ze geluisterd :). Maar nu de rest nog, het is echt een zooitje bij Azerty mbt deze R9 290's. Heb ook nog geen reactie terug.

[ Voor 4% gewijzigd door Slickzor op 17-01-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f3cuk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-09 14:57
Azerty is angstvallig stil in haar communicatie. Heb ook nog altijd geen reactie op mijn e-mail van 2 dagen terug, vandaag dus nog maar eentje erachteraan gestuurd. Misschien maar even bellen als ik eind van de dag nog geen reactie heb.

Bedrijfsverzamelpand De Drentse Werf - Escaperoom The Basement - E-Chopper.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
Ik heb ook nog geen reactie terug gekregen. Ook maar een e-mailtje erachteraan gestuurd.
Ik verwacht vandaag of morgen wel reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valigarmanda
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 14:57
Ook maar eens reactie gestuurd naar Azerty. Ben benieuwd hoe ze dit afhandelen. En op welke termijn we eindelijk iets horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 16:45
Ik denk dat ik toch maar wacht op de MSI R9 290 Twin Frozr. Al krijg ik nog steeds nergens te horen wanneer deze in de schappen zou moeten liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Barturion hij staat bij Azerty al te koop: http://azerty.nl/0-5829-670183/msi-r9-290-gaming-4g.html. Of hij ook verkrijgbaar is, is iets heel anders...

Ik wacht ook nog altijd op een mailtje terug van Azerty. Ik denk dat ze flink aan het nadenken zijn hoe ze op dit voorval willen gaan reageren in plaats van overhaast terug te gaan mailen. Ik wacht nog wel even met een mailtje er achter aan te sturen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Barturion schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:27:
Ik denk dat ik toch maar wacht op de MSI R9 290 Twin Frozr. Al krijg ik nog steeds nergens te horen wanneer deze in de schappen zou moeten liggen
http://www.alternate.nl/M...ct/1121403/?tk=7&lk=10190

Heb je `m morgen al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 20:06
Haha ik heb nu net een mail van Azerty gekregen dat ik mijn R9 290 TRI-X kan komen ophalen, incl BF4, voor 400,- ;-). Ik snap er niks van want op de website staat dat ze nog steeds geen voorraad hebben. Ik heb ze net een mail gestuurd om te vragen of dit wel klopt. Keep you posted.

Edit; Krijg net een bericht binnen van Azerty dat mijn Sapphire TRI-X R9 290 incl. BF4 klaar ligt voor mij, dus het klopt wel ;)

[ Voor 18% gewijzigd door rows op 17-01-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:00
Idem hier, net een mail gekregen met de melding dat de mijne onderweg is (ook incl BF4). Ik heb hem voor 334,81 (excl btw) wat neer komt op +-405€.

Wel grappig dat ik net contact had opgenomen ivm de mogelijkheid om het geld terug gestort te krijgen. Ook de vraag om een ander gelijkaardig product te krijgen bleven ze vaag over want ze hadden het vermoeden dat de overige kaarten ook een lange tijd op zich konden laten wachten.

Als het goed is komt deze morgen aan (jawel, zelfs 1 dag levering naar België), laat ik wel weten of deze er effectief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apart, net naar Azerty gebeld en die zeggen hier niets van te weten en dat er niets op voorraad is van die Sapphire kaart en dat ze niets meer kunnen zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
Het is echt een zooitje bij Azerty hoor ik wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 16:45
Nou ja... Nu voel ik me een beetje dom. Hou zo'n beetje alles in de gaten en pricewatch ingesteld maar dit wist ik niet. :/

Bedankt voor de info. Die gaat het dan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ik ga straks misschien die sapphire r9 290 tri-X kopen bij sisicomputers. Levertijd misschine onbekend maar ik heb nog wel even de tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
Goed nieuws!!

Quote uit mijn mail:
Dank u vriendelijk voor uw reactie.
Uit uw reactie blijkt dat u onderzoek gedaan heeft naar de prijs, navraag gedaan heeft, en dat de prijs is bevestigd.
Dit blijkt uit ons interne onderzoek ook, en daarom geef ik u gelijk in deze kwestie.

We zullen de videokaart uitleveren voor de prijs zoals deze in uw order staat.
Wel wil ik de langere levertijd benadrukken.
Dit is geen gevolg van de prijsfout, maar van de moeilijk leverbaarheid van dit type videokaart.

Mag ik er van uit gaan dat u wilt wachten op de videokaart?

Met welgemeende excuses voor het ongemak en ik zie uw reactie graag tegemoet,

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
dubbel...

[ Voor 98% gewijzigd door -WarAx- op 17-01-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
Goed nieuws!!

Quote uit mijn mail:
Uit uw reactie blijkt dat u onderzoek gedaan heeft naar de prijs, navraag gedaan heeft, en dat de prijs is bevestigd.
Dit blijkt uit ons interne onderzoek ook, en daarom geef ik u gelijk in deze kwestie.

We zullen de videokaart uitleveren voor de prijs zoals deze in uw order staat.
Wel wil ik de langere levertijd benadrukken.
Dit is geen gevolg van de prijsfout, maar van de moeilijk leverbaarheid van dit type videokaart.

Mag ik er van uit gaan dat u wilt wachten op de videokaart?

Met welgemeende excuses voor het ongemak en ik zie uw reactie graag tegemoet,

Met vriendelijke groet,
Het ging hier om de gigabyte 290x met bf4 voor €417,- Ik had niet verwacht dat ze hem voor deze prijs zouden leveren, had eerder verwacht dat we hem voor €450,- mee konden krijgen.
Al met al een zeer nette deal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes hoor. Ik heb hem ook besteld, maar nog geen mailtje gehad... Dat "We" weet ik nog niet zo zeker. Er staat dat ze hem aan jou leveren omdat jij onderzoek gedaan hebt naar de prijs. Het zou kunnen dat ze hem alleen aan jouw leveren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

-WarAx- schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:54:
Goed nieuws!!

Quote uit mijn mail:

[...]

Het ging hier om de gigabyte 290x met bf4 voor €417,- Ik had niet verwacht dat ze hem voor deze prijs zouden leveren, had eerder verwacht dat we hem voor €450,- mee konden krijgen.
Al met al een zeer nette deal _/-\o_
Prachtig, ze konden ook niets anders dan uitleveren. Het was een verloren zaak voor ze. Verdorie, waarom zei ik nou dat de kaart me te veel koste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te vroeg gesproken ik kreeg zojuist ook een mailtje binnen en ik krijg hem ook. Erg blij mee. Toch maar goed dat we niet meteen afgehaakt zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
Ik krijg ook de videokaart geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f3cuk
Jup hier exact dezelfde reactie. Mooizo. Nog wel even navraag gedaan w.b. de levertijd. Want als ik nog 26 dagen moet wachten dan koop ik alsnog liever de 497,- versie die momenteel wél leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonzai
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Mooi !!! Ik heb de mail ook zojuist gekregen.
Zo hebben we al met al toch nog geluk (al moeten we nog even geduld hebben voordat het geleverd is)

[ Voor 7% gewijzigd door Bonzai op 17-01-2014 16:19 ]

If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik had mijn 290 al besteld voor 350 Euro dus dat is het problem niet.

Waar ik mee zit is dat ik 80 Euro meer betaal als ik hem annuleer bij Azerty en ergens anders bestel, terwijl de levertijd bij Azerty 2-3 werkdagen was toen ik hem betaalde.

Ik heb dus betaald voor iets dat niet klopte.

[ Voor 198% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 22:10
Dit was ook bij mij een keer gebeurd met een prijsfout met azerty, ik werd een paar dagen later opgebeld dat het alsnog doorging. Nu alleen hopen dat er niet opeens tig 290x windforce modellen op marktplaats en vraag en aanbod gaan. Dat zou wel lullig zijn voor azerty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 21:25
Ik ben het overzicht kwijt: hier roept iemand dat hij wacht op de 290 van MSI, maar wat is dan de reden? Is MSI beter? Op welk gebied? Hoor ook dat sapphire juist veel warmer wordt en Meerr geluid maakt. Ik durf door al die verschillende mheningen geen aankoop te doen. Bang voor teveel hitteproductie en teveel decibellen. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

ziconl schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 18:26:
Ik ben het overzicht kwijt: hier roept iemand dat hij wacht op de 290 van MSI, maar wat is dan de reden? Is MSI beter? Op welk gebied? Hoor ook dat sapphire juist veel warmer wordt en Meerr geluid maakt. Ik durf door al die verschillende mheningen geen aankoop te doen. Bang voor teveel hitteproductie en teveel decibellen. Iemand?
de aftermarket cooler van msi en de aftermarket cooler van sapphire.
Beide zijn okee. Je moet gewoon geen 290 kopen met een ''baksteen'' koeler erop. Dat zijn de reference coolers die amd standaard bij de kaarten levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziconl schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 18:26:
Sapphire is juist beter volgens de laatste berichten hier:

AMD Radeon R9 Ervaringen - Deel 1

Lees dit ook even door

http://www.anandtech.com/...r-first-custom-cooled-290

En vergelijk zelf de kloksnelheden

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2014 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gehoord dat de sapphire soms wel wat problemen heeft met het beeld. Er komen vage witte lijnen ofzo weet even niet meer hoe het heet. Je moet dan de memory clock iets lager zetten dan schijnt het probleem verholpen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
Lees dit ook even door

http://www.anandtech.com/...r-first-custom-cooled-290

En vergelijk zelf de kloksnelheden
[/quote]

Thx allen! Ga mij nog maar eens goed inlezen en dan een keus maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:10:
Ik heb gehoord dat de sapphire soms wel wat problemen heeft met het beeld. Er komen vage witte lijnen ofzo weet even niet meer hoe het heet. Je moet dan de memory clock iets lager zetten dan schijnt het probleem verholpen te zijn.
Ja je moet niet uitgaan van verhalen maar van feiten, in de link die ik hierboven postte hebben meerdere personen geconstateerd dat de sapphire beter gekoeld wordt

Er kan altijd wel een defecte kaart geleverd worden, maar 1 verhaal kun je niet aanhalen als referentie. Als het een veelvoorkomend probleem is wel.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2014 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f3cuk
@ziconl: Die Sapphire 290 Tri-X is ook gewoon echt een heerlijke kaart. Had hem zelf in de pre-order staan voordat ik de Gigabyte 290X versie van hierboven tegenkwam. Als je er voor een schappelijke prijs (< 400) aan kan komen, zou ik het zeker niet afraden.

Edit: Momenteel bij SiComputers voor 376,50 (!), helaas wel levertermijn onbekend.

[ Voor 32% gewijzigd door f3cuk op 18-01-2014 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allures
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-06 19:17
Ben ook van plan om de 290 Tri-X te kopen. Vooral omdat de Tri-X een stuk stiller zijn dan de gewone.

Zie dat die bij Alternate op voorraad is voor 430, dit is +/- 30 euro meer dan bij andere webshops maar dan is die wel direct leverbaar.

Begrijp alleen niet waarom de BF4 editie even duur is als degene zonder, en degene zonder BF4 heeft een onbekende levertijd. Iemand enig idee of het uitmaakt dat ik degene neem met BF4?

Met BF4: http://www.alternate.nl/S...art/html/product/1118437/

Zonder BF4: http://www.alternate.nl/S...art/html/product/1118438/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

SterAllures schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 14:21:
Ben ook van plan om de 290 Tri-X te kopen. Vooral omdat de Tri-X een stuk stiller zijn dan de gewone.

Zie dat die bij Alternate op voorraad is voor 430, dit is +/- 30 euro meer dan bij andere webshops maar dan is die wel direct leverbaar.

Begrijp alleen niet waarom de BF4 editie even duur is als degene zonder, en degene zonder BF4 heeft een onbekende levertijd. Iemand enig idee of het uitmaakt dat ik degene neem met BF4?

Met BF4: http://www.alternate.nl/S...art/html/product/1118437/

Zonder BF4: http://www.alternate.nl/S...art/html/product/1118438/
Maakt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:00
Zoals gisteren gezegd, is de mijne vandaag geleverd. Al bij al is hij net binnen de 10 werkdagen geleverd terwijl toen ik deze bestelde er een levertermijn was van 10+ dagen. Ondertussen mijn nieuwe voeding ingebouwd en nu de laatste drivers aan het downloaden om de kaart op het gemak te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
[quote]f3cuk schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 03:14:
@ziconl: Die Sapphire 290 Tri-X is ook gewoon echt een heerlijke kaart. Had hem zelf in de pre-order staan voordat ik de Gigabyte 290X versie van hierboven tegenkwam. Als je er voor een schappelijke prijs (< 400) aan kan komen, zou ik het zeker niet afraden.

Thx voor het meedenken. Twijfelde tussen sapphire en msi. Uiteindelijk de MSI besteld en vandaag binnen. Nog niet veel kunnen testen, maar pc start opnieuw op en vervolgens komt er direct een catalyst foutmelding:s welke drivers gebruiken jullie en: hoe stel ik max warmte en fan speed in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik vragen waarom je keuze op MSI is gevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:21:
Mag ik vragen waarom je keuze op MSI is gevallen?
Zag op een engels/ us forum goede ervaringen op het gebied van geluidsproductie. Koeling zou ongeveer gelijk zijn aan sapphire. geldt ook voor overklokbaarheid, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=668516 zou die levertijd nu wel kloppen ^_^ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, de X serie is sowieso beter leverbaar: http://azerty.nl/producte...1&SORTERING=levertijd_asc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Laatst online: 23:59
Waarom hebben alle merken eigenlijk een 290X met reference cooler? Wat is er dan nog het verschil tussen een Sapphire en Gigabyte R9 290X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, ik zie geen verschil tussen de specs van

http://azerty.nl/8-5829-651491/sapphire-r9-290x-4gb.html

en

http://azerty.nl/8-5829-651493/gigabyte-r9-290x-4gb.html

Ik geloof ook niet dat er verschillen zijn tussen reference kaarten van verschillende merken, de kaarten worden gewoon verkocht door verschillende merken. Net als je zowel bij BCC als bij Dixons dezelfde laptop kunt kopen, denk ik?

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verschil is de kleur van de doos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Maximus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:38
Wel bijzonder dat de levertijd van de Sapphire Tri-X kaarten bij MyCom zelf langer zijn dan volgens de Tweakers.net pricewatch. Volgens MyCom is deze pas op 08 Februari te leveren http://www.mycom.nl/compo...9-290-tri-x-bf44gb?var0=2. Maar volgens T.net is de levertijd korter dan 8 dagen. pricewatch: Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X Battlefield 4 Edition

Dit staat al meerdere dagen zo. Loop de prijs/voorraad info op T.net meerdere dagen achter of is de informatievoorziening over prijs/voorraad richting T.net niet geheel correct?

[ Voor 16% gewijzigd door Lord Maximus op 20-01-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkout10
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-01-2023
Dit heb ik de laatste tijd heel veel gezien dat de levertijd op T-net niet actueel is. Je moet continue kijken op de websites of de levertijd wel klopt. Ik weet niet of het bedrijf de tijd bij Tweakers aan past of dat het automatisch gebeurd.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net e-mail Azerty ontvangen.

De leverancier van Azerty kan op dit moment geen levertijd opgeven voor de Sapphire 290 Tri-X zonder BF4 :( :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valigarmanda
Toevallig vandaag een mailtje hierover gekregen van Azerty van 13:34;
Goedemiddag,

Helaas..wist ik maar wanneer ze binnen kwamen.
Ik hou het in de gaten, en geef u zo duidelijk mogelijke updates.
Maar vooralsnog heb ik helaas geen datum.

Met vriendelijke groet,
Van de 2-3 dagen levertijd op de website zou ik vooralsnog niet te blij worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou eerst eens goed navragen of Azerty zelf niet in de war is met de 290 ipv de 290X!

290X van Gygabyte: 2-3 dagen:
http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=668516

290 van Gygabyte: +10 dagen:
http://azerty.nl/8-5829-668511/gigabyte-gv-r929oc-4gd.html

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valigarmanda
Het was een mailtje in reactie op de verkeerd geprijsde 290x die nu toch geleverd wordt. Dus ik neem aan de mevrouw wel op de hoogte was dat het hier om de 290x ging, met de boodschap dat de levertijd onbekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zou ik mevrouw maar eens attenderen op de levertijd die op hun eigen site vermeld staat.

levertijd
2-3 werkdagen
*
leverancier
ruim voorradig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommie2244
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-10-2023
Nou, ik heb vorige week een MSI R9 280X GAMING 3G besteld bij Azerty. Gisteren mailtje gestuurd om te vragen of ze al nieuws hadden over de levertijd, vanmorgen antwoord dat het daar ook nog onbekend was. Kijk ik zojuist op de site, zie ik dat ze bij de leverancier op voorraad zijn en richting Azerty en andere bedrijven gaan. Hopen dat ik er een krijg, anders zit ik straks met een pc zonder videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Niet online
Lord Maximus schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:32:
Wel bijzonder dat de levertijd van de Sapphire Tri-X kaarten bij MyCom zelf langer zijn dan volgens de Tweakers.net pricewatch. Volgens MyCom is deze pas op 08 Februari te leveren http://www.mycom.nl/compo...9-290-tri-x-bf44gb?var0=2. Maar volgens T.net is de levertijd korter dan 8 dagen. pricewatch: Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X Battlefield 4 Edition

Dit staat al meerdere dagen zo. Loop de prijs/voorraad info op T.net meerdere dagen achter of is de informatievoorziening over prijs/voorraad richting T.net niet geheel correct?
8 februari voor de 290 Tri-X zal waarschijnlijk wel kloppen, heb ook al bij andere webshops die datum gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisquit
  • Laatst online: 01-09 00:04
Ze willen van die BF4 edities af, vandaar dat je wel die kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-09 13:50
Ik heb net besloten dat ik ook een 290 ga kopen, vanwege issues met mijn oude 760.

een paar tientjes prijsverschil maakt mij niet uit, maar wat is nou de beste koeler? Is er ergens iemand die de prestaties van alle 3 heeft getest, en er een review van heeft gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is daar al een paar keer op gereageerd met links naar reviews en alles erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:05:
Volgens mij is daar al een paar keer op gereageerd met links naar reviews en alles erbij
Helemaal eens. Ik zal je de conclusie alvast vertellen. De sapphire is de beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
mja voor zover ik het kon zien is er gewoon 1 hele lovende review van een sapphire op anandtech toen ze verder nog geen msi's of gigabyte's hadden..

Ik heb nog even verder gezocht en heb uiteindelijke de gigabyte versie voor 399 besteld bij max ict: https://maxict.nl/product/4052219/gigabyte-radeon-r9-290-4gb

Eigenlijk toch omdat deze 30 euro goedkoper is dan de sapphire en direct geleverd kan worden :) Bovendien heb ik gewoon geen goede ervaringen met sapphire, en wel met gigabyte.

[ Voor 53% gewijzigd door Timba- op 21-01-2014 04:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn order voor het mainstream gamesysteem uit de BBG die ik bij Azerty open had staan geannulleerd en besteld bij SWW die de Sapphire kaarten gewoon nog op voorraad heeft op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonathan9
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:19
Timba- schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:47:
Ik heb nog even verder gezocht en heb uiteindelijke de gigabyte versie voor 399 besteld bij max ict: https://maxict.nl/product/4052219/gigabyte-radeon-r9-290-4gb
Ik wou deze ook aanschaffen, maar dan kwam ik hierop:
http://videocardz.com/485...roduction-due-design-flaw
Of is dit al hersteld en zijn de nieuwe kaarten al verkrijgbaar?

[ Voor 7% gewijzigd door jonathan9 op 21-01-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noks
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-05 13:19
Timba- schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:47:
mja voor zover ik het kon zien is er gewoon 1 hele lovende review van een sapphire op anandtech toen ze verder nog geen msi's of gigabyte's hadden..

Eigenlijk toch omdat deze 30 euro goedkoper is dan de sapphire en direct geleverd kan worden :) Bovendien heb ik gewoon geen goede ervaringen met sapphire, en wel met gigabyte.
Let op dat bij max ict de voorraad status vaak niet inhoud dat het ook direct geleverd wordt. Maar dat is terug te lezen in de shopreviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:49:
Ik heb zojuist mijn order voor het mainstream gamesysteem uit de BBG die ik bij Azerty open had staan geannulleerd en besteld bij SWW die de Sapphire kaarten gewoon nog op voorraad heeft op dit moment.
ze hebben niet de tri-x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonzai
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Vrijdag komt mijn videokaart binnen :)

Beste ......,

Hierbij willen we u graag op de hoogte houden van de actuele levertijden van het volgende artikel
uit uw order

Het artikel betreft de
668516 - Gigabyte GV-R929XOC-4GD-GA - Grafische kaart - Radeon R9 290X - 4 GB GDDR5 - PCI Express
3.0 x16 - 2 x DVI, HDMI, DP - BF4

Wordt binnen verwacht bij Azerty op:
24-01-2014

If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f3cuk
Heb er ook goede hoop op dat ze rap geleverd worden. Bij alle webshops is er opeens weer voorraad, wat duidt op een grote levering. Mooizo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze besteld http://shop.sww.nl/sapphi...uefi.html?source=tweakers, voorraad is zojuist ook gezakt van 4 naar 3.

BTW: Grappig dat de Gigabyte nu opeens weer volop leverbaar is, maar ik ga toch liever voor de Sapphire gezien het ervaringen topic pagina 44:

Flex, precies hetzelfde hier.. holy mother of god, wat een verschil!

Bij de Windforce in de Unigine Heaven benchmark schoten de temps (peak) binnen enkele seconden al naar:
GPU: 84, GPUFAN: 53%, VRM1: 120(!!!), VRM2: 66

Nu met de Tri-X:
GPU: 71, GPUFAN: 39%, VRM1: 72, VRM2: 52

Wat een verschil! Misschien had ik een brakke versie van de Gigabyte Windforce, maar dat jij hetzelfde hebt Flex laat bij mij de alarmbellen afgaan.

Blij dat ik omgeruild heb naar de Sapphire Tri

Snap eigenlijk niet dat mensen voor de Gigabyte gaan, zeker niet gezien het bericht van Jonathan9 hierboven over afgeraffelde heatsinks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:36:
[...]

Ik heb deze besteld http://shop.sww.nl/sapphi...uefi.html?source=tweakers, voorraad is zojuist ook gezakt van 4 naar 3.

BTW: Grappig dat de Gigabyte nu opeens weer volop leverbaar is, maar ik ga toch liever voor de Sapphire gezien het ervaringen topic pagina 44:

Bij de Windforce in de Unigine Heaven benchmark schoten de temps (peak) binnen enkele seconden al naar:

Nu met de Tri-X:

Wat een verschil! Misschien had ik een brakke versie van de Gigabyte Windforce, maar dat jij hetzelfde hebt Flex laat bij mij de alarmbellen afgaan.

Snap eigenlijk niet dat mensen voor de Gigabyte gaan, zeker niet gezien het bericht van Jonathan9 hierboven over afgeraffelde heatsinks...
De Gigabyte die wij besteld hebben is een 290X geen 290!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh sorry nu ben ik zelf in de war haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:36:
[...]

Nu met de Tri-X:

Ik had si computers gelezen... to be honest vind ik 430 toch echt te veel. 80 voor alleen de koeler gaat me een beetje ver.
ik wacht nog lekker op de kaart voor 390 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het is idd ook duur ja, ik had aanvankelijk ook 350 Euro bij Azerty betaald.

Maar al met al ben ik hetzelfde kwijt in totaal, ook al kost de video kaart 80 Euro meer nu.

Blijkbaar is SWW in totaal (het hele system gezien) goedkoper als Azerty.

Ik heb nu ook ipv de Corsair Carbide 200R de Fractial behuizing uit de BBG genomen op advies van een medewerker van SWW, die me attendeerde op de voordelen van een goeie airflow in een grotere kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
noks schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:58:
[...]

Let op dat bij max ict de voorraad status vaak niet inhoud dat het ook direct geleverd wordt. Maar dat is terug te lezen in de shopreviews.
Ja daar ben ik achter gekomen! Er stond 12 op voorraad, 1-3 dagen levertijd. En nu opeens is het een externe leverancier die het moet aanleveren en staat de datum op 27 januari! :(

Ik ga ze zo even bellen en waarschijnlijk gewoon de hele order cancellen, want met zo'n website wil ik eigenlijk helemaal niks te maken hebben. Het is gewoon voorliegen. Van de laatste die op de website staat, staat er nog steeds dat die op voorraad is!

Edit: Gigabyte gecancelled, MSI besteld bij Alternate. Van die site weet ik tenminste dat ze hun woord nakomen. Dan maar wat meer betalen voor goede service.

[ Voor 16% gewijzigd door Timba- op 21-01-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Sapphire R9 290 Tri-X 4 GB is vanmiddag verstuurd door Azerty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Niet online
jonathan9 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:52:
[...]

Ik wou deze ook aanschaffen, maar dan kwam ik hierop:
http://videocardz.com/485...roduction-due-design-flaw
Of is dit al hersteld en zijn de nieuwe kaarten al verkrijgbaar?
Dit was alleen bij press samples, de standaard productie zou dit probleem niet mogen hebben als ik het mij goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PH-VAP
msmeenge schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:38:
De Gigabyte die wij besteld hebben is een 290X geen 290!
Ik meen (correct me if i'm wrong) dat er geen fysiek verschil tussen de 290 en 290X Windforce koelers van Gigabyte zit.

[ Voor 3% gewijzigd door PH-VAP op 22-01-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PH-VAP
Als er nog enige twijfel bestaat tussen de Tri-X en Windforce:
...Sapphire's result is particularly impressive. In our closed case test, the Tri-X registers 1-2 °C lower than in the open-air chassis.
en
It turns out that the Asus and Gigabyte cards suffer the same problem. Instead of a solid base drawing heat away from the GPU, both employ evidently unfavorable direct-contact heat pipes. The tapered surfaces don't make sufficient contact with the GPU, especially the two outer pipes that essentially do nothing. A vapor chamber or massive sink would have been much more useful.

Then again, that's what you get when you recycle the same cooling found on Nvidia's GeForce GTX 780 for reasons of economics. Cheers, accountants!
Bron: Tom's Hardware http://www.tomshardware.c...e-performance,3710-2.html

[ Voor 10% gewijzigd door PH-VAP op 22-01-2014 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

PH-VAP schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:21:
Als er nog enige twijfel bestaat tussen de Tri-X en Windforce:

[...]

en

[...]

Bron: Tom's Hardware http://www.tomshardware.c...e-performance,3710-2.html
Klopt, maar ik dacht dat we dat al wisten? :$

De sapphire r9 290 in duitsland is leverbaar bij alternate: http://www.alternate.de/h...?query=r9+290+tri&x=0&y=0

[ Voor 15% gewijzigd door Frozen op 22-01-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
Bij de nederlandse alternate is de sapphire ook allang leverbaar hoor, jammer genoeg alleen voor 20 euro extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
Fijn.

Hierbij willen we u graag op de hoogte houden van de actuele levertijden van het volgende artikel
uit uw order 663827-1

Het artikel betreft de
668516 - Gigabyte GV-R929XOC-4GD-GA - Grafische kaart - Radeon R9 290X - 4 GB GDDR5 - PCI Express
3.0 x16 - 2 x DVI, HDMI, DP - BF4

Wordt binnen verwacht bij Azerty op:
05-02-2014

De levertijd is dus niet 24-01 meer maar 05-02

[ Voor 8% gewijzigd door Lekiame op 22-01-2014 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
Zuur gast.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f3cuk
Bah, vandaag ook het mailtje dat de verwachte levertijd is uitgesteld naar 05-02-2014. Nadat ik gister nog een e-mail ontving dat de verwachte levertijd a.s. vrijdag zou zijn. Jammer, maar om nou te zeggen dat ik het niet aan had zien komen. Blijft natuurlijk een rot-actie van ze.

Nog maar een mailtje richting Francisca dan. Die me gisteren nog vertelde dat het niet hun bedoeling was d.m.v. een 'verlaat-levertermijn-tactiek' mij de order doen annuleren.

Azerty heeft een goed ingerichte workflow en ik denk dat ze op basis daarvan een aardige reputatie hebben opgebouwd, competent in het afhandelen van probleemgevallen zijn ze namelijk alles behalve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
massaal annuleren en hierheen --> http://www.alternate.nl/M...uct/1121403/?event=search *O*

Edit: volgens deze link http://azerty.nl/0-5829-6...yte-gv-r929oc-4gd-ga.html zouden ze ze op voorraad moeten hebben?? Is azerty ook al zon leugenachtige site als maxict dan wat betreft levertijden?

[ Voor 43% gewijzigd door Timba- op 22-01-2014 13:11 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste