http://azerty.nl/producte...byte+GV-R929OC-4GD&zoek=+
2 kaarten, 100 eu verschil. Welke klopt er? 100 euro voor BF4 is redelijk aan de prijs
Azerty moet gewoon de R9 290's bij langs gaan en ze stuk voor stuk opnieuw prijzen want dit slaat nergens meer op. Ik wil mijn nieuwe systeem bij ze kopen en laten assembleren maar ze moeten die prijzen wel in orde hebben. Als ze de kaart 100 euro duurder aanbieden dan de concurrent kunnen ze fluiten naar hun centen en koop ik mijn R9 290 non-ref wel elders en laat ik Azerty de rest in elkaar zetten.
Heb altijd goede ervaringen met ze gehad maar ik wil geen Amerikaanse taferelen waar ze de prijs gigantisch omhoog knallen omdat het aanbod klein is. Ook al heet dat vrije marktwerking, ik doe er niet aan mee als het zo moet. Ik zou het ze er geen negatieve beoordeling op geven gezien het een vrije keus is van de webwinkel met alle gevolgen van dien, maar ik zelf doe er gewoon niet aan mee.
Daarnaast ben ik het meer eens met de mensen die een R9 290x non-ref kaart voor 417 euro hebben aangeschaft, gezien Azerty meedeelde dat deze prijs ook daadwerkelijk klopt. Dusdanige slechte communicatie moet je voor eigen rekening nemen als webwinkel en diegenen die het aangeschaft hebben zullen ook zeker een sterke zaak hebben mochten ze dit willen vervolgen.
Daar tegenover staat dat we op dit forum over het algemeen te maken hebben met mensen die wel degelijk weten wat de prijzen zijn van deze producten en de 417 euro wel HEEL erg laag is voor een product dat zo schaars is.
Het zal ze waarschijnlijk ongeveer 2k omzet extra schelen maar dat is wel dusdanig nihil dat ze het zich kunnen veroorloven. Er zal hoe dan ook wel winst op de kaarten gemaakt worden dus Azerty zal zich, mijns inziens, aan de prijs moeten houden en er niet een extra slaatje uit proberen te slaan (dat is dit naar mijn mening wel degelijk als je naar de prijzen van de concurrenten kijkt en de communicatie naar de klant toe).
Hoop dat de prijzen en de beschikbaarheid weer in orde zijn zodra ik mijn systeem wil kopen begin Februari, hou dit topic dan ook zeker in de gaten. Bedankt voor alle input so far.
EDIT: om even duidelijk te maken dat het wel degelijk om dezelfde kaart gaat met die 2 prijzen in de link hierboven:
http://azerty.nl/producte...SORTERING%3Dlevertijd_asc
[
Voor 16% gewijzigd door
Slickzor op 16-01-2014 17:23
]