[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill

Pagina: 1 ... 8 ... 87 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hokkie schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 23:22:
@Donny87:

Als je tzt weer aandacht besteed aan de lay-out (al is deze nu prima), is er een mogelijkheid om het volgende zeikpuntje op te nemen?

Als ik handmatig "run now" kies, blijft de url op http://10.0.1.10:8083/home/runNow staan. Als ik dan op de refresh knop druk van mijn (safari) browers, wil hij weer een run now uitvoeren. Voorheen ging auto-sub automatisch naar de http://10.0.1.10:8083/home/ terug.

Deze mag onderaan op je prio lijst hoor ;)
De 'vorige' Auto-Sub had hetzelfde hoor, hij is nog nooit direct naar /home gegaan.
Ik zal er een keer naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

M.v.Veelen schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 14:41:
Dat had ik al wel gezien, maar....waar zie jij een voorbeeld? En ik bedoel dus niet dat je een extern script kunt aanroepen, want dat wist ik wel, maar een ingebouwd script aan/uitvinken en in autosub evt. wat variabelen meegeven. Het is ook maar een idee hoor.....
Er staat een voorbeeldscript met de naam ExamplePostProcess.py in de autosub map. Een extern script dus. Maar dat kan je dus aan en uit zetten vanuit Autosub. En er worden twee variabelen aan meegegeven, inmiddels dus 3

Een 'ingebouwd' script is natuurlijk lastig. Want dan moet ongeveer iedere wens van iedereen er in. Maar dingen als verplaatsen zijn denk ik wel voor veel mensen handig.
De oorspronkelijke auteur wilde er perse niets mee doen. Toen heb ik dus mijn eigen scriptje gemaakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Ortep op 21-12-2013 17:28 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Ik heb de standaard fout afhandeling aangepast, zodat je niet meer een witte pagina krijgt met 1 regel.
Je gaat nu standaard terug naar de Home pagina en krijgt netjes de foutmelding + traceback op je scherm.

Afbeeldingslocatie: http://img716.imageshack.us/img716/7084/dmrt.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djiest
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-03 20:19
Hokkie schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 14:23:
[...]
Zit onder de "home" --> shutdown
Is er ook een mogelijkheid dit via Linux commando's te doen? Mijn webinterface is vreselijk traag nl. Krijg het home scherm niet eens te zien.

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djiest schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 20:57:
[...]

Is er ook een mogelijkheid dit via Linux commando's te doen? Mijn webinterface is vreselijk traag nl. Krijg het home scherm niet eens te zien.

:o
ik heb er een service van gemaakt zodat ik hem met sudo service autosub start of stop kan werken.
zie: https://code.google.com/p/auto-sub/wiki/InstallFromSource

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djiest
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 21:44:
[...]

ik heb er een service van gemaakt zodat ik hem met sudo service autosub start of stop kan werken.
zie: https://code.google.com/p/auto-sub/wiki/InstallFromSource
Mijn systeem (HDX1000) heeft geen 'sudo' voor zover ik weet. Dat kan ik dus niet gebruiken.

EDIT: ik realiseer me dat dit niet de plek is om er achter te komen hoe dit werkt. Vraag al gepost op het NMT forum.

[ Voor 13% gewijzigd door Djiest op 22-12-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 00:25:
[...]

Getest met raspbmc, met zowel Putty als WinSCP kan ik connecten.
Nu nog inorde krijgen met Openelec.
Openelec is nu ook inorde.
Nu volg ik de tutorial op http://raspberrypihelp.net/tutorials/8-auto-sub-for-the-pi
Kunnen de functies bvb apt-get install python-cheetah, ingevoerd worden met Putty?
Ik krijg er steeds een error op "There is no working apt-get"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netfreak99
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:46
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 23:17:
[...]

Openelec is nu ook inorde.
Nu volg ik de tutorial op http://raspberrypihelp.net/tutorials/8-auto-sub-for-the-pi
Kunnen de functies bvb apt-get install python-cheetah, ingevoerd worden met Putty?
Ik krijg er steeds een error op "There is no working apt-get"....
Zoals al eerder aangegeven Openelec(op elk platform) staat niet toe dat je je eigen programma's installeert!!!!!!!!
Steek geen verdere moeite in Openelec met auto-sub aub, dat is tijdverspilling.

Raspbmc staat dit wel toe, en daar werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 17:52
Wat zal ik blij zijn als Addic7ed is toegevoegd aan Autosub zeg. Net 'met het handje' een aardig aantal subs daar vandaan gehaald die nog niet op de andere sites worden gedeeld.

Zijn er nog zaken die je nodig hebt om e.e.a. te kunnen testen ?

Edit: als ik dit nog eens nalees is het net alsof ik nu nog niet blij ben....dat is dus NIET zo, ik ben al heel blij met wat jullie tot nog toe hebben bereikt!

[ Voor 24% gewijzigd door M.v.Veelen op 22-12-2013 00:32 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-06 19:48
Netfreak99 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 23:44:
[...]

Zoals al eerder aangegeven Openelec(op elk platform) staat niet toe dat je je eigen programma's installeert!!!!!!!!

Je kunt bij openelec de map van Autosub kopiëren en in het opstartscript het programma toevoegen met de daemon. Dit deed ik in het verleden ook met Mylar. Zal eens even uitzoeken hoe dit ook alweer precies moet. Het kan wel zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netfreak99
Je kunt bij openelec de map van Autosub kopiëren en in het opstartscript het programma toevoegen met de daemon. Dit deed ik in het verleden ook met Mylar. Zal eens even uitzoeken hoe dit ook alweer precies moet. Het kan wel zover ik weet.
[/quote]

Je hebt het nu over het 'hekken' in een closed Linux distributie OpenElec.
Vervelend als je moet herinstalleren, en je bent de kennis kwijt.

Ik geef alleen aan dat het via de Raspberry Pi OS RaspBMC gewoon is toegestaan.
En dat daardoor de standaard installatie handleiding voor auto-sub bootstrap gewoon werkt, op dit OS.

Het 'hekken' lukt altijd voor de ervaren linux persoon.

Mijn verzoek is als het 'hekken' op het ene (aparte) platform is gelukt van auto-sub bootstrap bill programma het te sharen via deze topic.

[ Voor 18% gewijzigd door Netfreak99 op 22-12-2013 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
M.v.Veelen schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 23:50:
Net 'met het handje' een aardig aantal subs daar vandaan gehaald die nog niet op de andere sites worden gedeeld.
Heb je ze ook bij een van de andere sites geüpload die Auto-Sub wel support? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Donny87 schreef op zondag 22 december 2013 @ 10:10:
[...]

Nee, maar kan ik straks wel eens doen bij wijze van 'test'. Maar zal na Ajax worden ben ik bang..... :-)

Maar heb je nog bevindingen nodig van gebruikers of gaat het zo al wel de goede kant op?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djiest
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:43:
Mijn auto sub werkt niet meer, opnieuw geinstalleerd, maar nu doet de web interface het niet meer. Hij zegt een paar minuten wachten, opnieuw proberen en dan help zoeken....

log file lijkt wel ok, hij blijft ook wel active.

iemand enig idee? draait op een synology
ik ga er vanavond of dit weekeinde even mee aan de slag, anders draai ik hem wel eerst even onder windows totdat ik er wat beter in kan duiken.

snap alleen niet waarom het werk. De vorige auto sub deed het goed, had hem stopgezet, daarna de update geinstalleerd via de repo en dat werkte ook even, maar instabiel en nu is mijn webinterface verdwenen sinds 22:00 gisteravond.
Ik heb hetzelfde probleem (lijkt het). Als AutoSub net is opgestart, kan ik de webinterface probleemloos benaderen maar na een minuut of vijf wordt hij onbereikbaar. De browser blijft de pagina inladen, maar er wordt helemaal niets getoond. Aan de logfile kan ik zien dat Autosub wel draait, want er wordt gezocht naar ondertitels.

Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:13

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
Donny87 schreef op zondag 22 december 2013 @ 10:10:
[...]

sowieso zou het handig wezen als iedereen zijn subs die hij al heeft beschrikbaar steld op die sites,
ook om andere te helpen als ze bv later instappen in een serie.
opensubtitles heeft een programma waarmee je veel subs in 1x kan uploaden.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeDeWee
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:48
M.v.Veelen schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 23:50:
Wat zal ik blij zijn als Addic7ed is toegevoegd aan Autosub zeg.
....
Zijn er nog zaken die je nodig hebt om e.e.a. te kunnen testen ?
Voordat ik naar de vernieuwde Auto-sub overstapte (super software!!!) gebruikte ik Subliminal. Deze software is ook Python open source en kan wel zoeken op Addic7ed. Misschien is dat iets wat ter inspiratie kan dienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netfreak99 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 23:44:
[...]

Raspbmc heb ik reeds geprobeerd, maar vond dit nogal traag. Vandaar de overstap naar Openelec.
Ik kan misschien Xbian eens proberen, zou Autosub hierop gezet kunnen worden met de tutorial?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
JeeDeWee schreef op zondag 22 december 2013 @ 12:09:
[...]

Voordat ik naar de vernieuwde Auto-sub overstapte (super software!!!) gebruikte ik Subliminal. Deze software is ook Python open source en kan wel zoeken op Addic7ed. Misschien is dat iets wat ter inspiratie kan dienen?
colicab is al bezig met addic7ed support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Omdat ik mijn NAS van RAID1 terug heb gezet naar RAID0, heb ik alles naar externe HDD's moeten moven om daarna alles weer terug te zetten. Dit heeft me behoorlijk wat werk en tijd gekost, maar naar nu blijkt ook vrijwel heel seizoen 3 van Revenge. Ik heb nu allemaal WEB-DL's (1080p) hiervan, maar krijg geen subs binnen. Als ik zelf ga zoeken, dan zijn de subs niet gesynced. Heeft nog iemand hier last van?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:59

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Revenge seizoen heb ik ook als webdl, deels in 720, deels in 1080. Ik heb dat alle subs wel en die zijn volgens mij wel in synch. Zal ze eens moven om te zien wat er dan gebeurt.

[ Voor 11% gewijzigd door Stormtrooper op 22-12-2013 14:47 ]

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Ben benieuwd, ik ben nu zelf subs aan het proberen te syncen, maar sommigen lopen dan in het begin en aan het eind goed, maar vervolgens in het midden weer niet. Grrrr.....

Ik heb net met JBierSubDownloader subs gedownload, maar ook daarmee geen succes. Balen. Nouja, misschien dat er her en der nog subs beschikbaar komen.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Laatst online: 22:32
Als je hier kijkt vind je alle afleveringen van Revence seizoen 3 met nederlandse subs.
Misschien heb je daar wat aan.

Modbreak:Knip. GEEN warez-links aub. Kopen kan in de winkel.

[ Voor 40% gewijzigd door F_J_K op 22-12-2013 17:45 ]

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Ben(V) schreef op zondag 22 december 2013 @ 15:45:
Als je hier kijkt vind je alle afleveringen van Revence seizoen 3 met nederlandse subs.
Misschien heb je daar wat aan.

KNIP.
Thanks, dat is op zich heel goed, maar het is wel even slikken dat als je 1,5Gb aan 1080p afleveringen hebt, dat je dan afleveringen van nog geen 400Mb vindt. Ik ga ze voor de zekerheid wel even binnenhalen, maar ook verder zoeken naar betere kwaliteit incl. NL subs.

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 22-12-2013 17:46 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:47
Ik wil best alle subs die ik heb uploaden als ik zou weten waar en hoe dat het snelste kan.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:13

TRaSH

koffie ?

Topicstarter
kijk hier maar,
uitleg hoe je op opensubtitle met hun tool kan uploaden

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Laatst online: 22:32
Ik heb de subs van Revenge seizoen 3 WEB-DL die ik heb ( S03E03 S03E04 S03E05 en S03E07) op opensubtile gezet.
Het zijn wel 720 en geen 1080 versies maar die syncen bijna altijd hetzelfde.

Succes met het zoeken naar de rest.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colicab85
  • Laatst online: 13-09-2017
Zoals Donny al zei ben ik bezig om een scraper te maken voor addic7ed.

Dit lukt aardig maar gezien de beperkte ondertitel releaseinfo op de website, zal de kracht vd scraper afhankelijk zijn van 'a priori' kennis over releasegroupen en geassocieerde source, kwaliteit en codec informatie. Hiervoor kan ik jullie input wel gebruiken. Ik heb hierover een nieuwe issue gemaakt.

Gelieve hier je ervaring/kennis aangaande dit topic the posten. Hoe meer info ik heb hierover, hoe beter de scraper zal werken.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een optie om die release info 'dynamisch' te maken, d.w.z. dat autosub de vaste combinaties van releasegroup en source / quality / codec inleest uit een txt file?
Op die manier kunnen later nieuwe combinaties worden toegevoegd (bijvoorbeeld wanneer naast dd5.1 ook incidenteel aac2.0 blijkt voor te komen, of wanneer een nieuwe releasegroup ontstaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colicab85
Ik denk dat het het beste is, zoals we met het Name Mapping issue hebben gedaan, om deze te hardcoden in autosub en centraal up te daten met nieuwe info over releasegrp etc. Zo heeft iedereen, bij het pullen van de laatste versie, een geupdate lijst.

BTW, momenteel gebruikt autosub info zoals AAC en DD5 niet voor de score matching.

Heb gezien dat er al redelijk wat reacties is op de aanvraag, waarvoor dank d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:47
TRaSH schreef op zondag 22 december 2013 @ 16:03:
kijk hier maar,
uitleg hoe je op opensubtitle met hun tool kan uploaden
Zeer mooi, dan zal ik es ff een show of 110 syncen ;)

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is idd een heel groot voordeel, en scheelt een boel vragen van gebruikers die niet helemaal weten hoe de vrol in de steel zit.
Een (wellicht klein) nadeel is dat de gebruikers dan altijd van de maintainer afhankelijk zijn wanneer er nieuwe combinaties zouden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colicab85
hej lcyK,

ik begrijp je punt en het klopt. We doen momenteel redelijk wat updates dus je hebt nog niets te vrezen ;)

Ik zal voor de toekomst er zeker over nadenken om zoals namemapping zelf associaties door gebruikers mogelijk te maken. Maar ga eerst afwachten hoe ie werkt als jullie hem hebben kunnen testen...

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Colicab en Donny

Ik heb net even het werk bekeken uit jullie philipholmgren-autosub-testingclone omgeving. Maar wat mij betreft mogen jullie in het autosub programma een donatieknop bouwen. tjongejong wat een werk hebben jullie geleverd voor ons.
Ik heb gelezen dat Donny hier als op heeft geantwoord dat jullie dat niet nodig vinden maar wat mij betref vindt ik een donatie d.m.v een donatie knop in autosub niet meer dan redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 21:53:
Colicab en Donny

Ik heb net even het werk bekeken uit jullie philipholmgren-autosub-testingclone omgeving. Maar wat mij betreft mogen jullie in het autosub programma een donatieknop bouwen. tjongejong wat een werk hebben jullie geleverd voor ons.
Ik heb gelezen dat Donny hier als op heeft geantwoord dat jullie dat niet nodig vinden maar wat mij betref vindt ik een donatie d.m.v een donatie knop in autosub niet meer dan redelijk.
Oh noes, now you have started it! :+

Ik ben nu bezig met de web interface ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colicab85
Hehe je kan hier ook niets doen of iemand heeft het gezien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colicab85
Het is idd veel werk, maar de changes in de clone geven ook wel een vertekend beeld.
Het zijn voornamelijk toegevoegde Python modules maw die heb ik niet zelf geschreven.

[ Voor 17% gewijzigd door colicab85 op 22-12-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

colicab85 schreef op zondag 22 december 2013 @ 22:04:
Het is idd veel werk, maar de changes die je in de clone ziet zijn voornamelijk toegevoegde modules maw die heb ik niet zelf geschreven
Buiten dat feit om dan, is heb nog heeeeeel veel werk. niet dan!? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colicab85
Het kan al wel tellen, maar ik had ze niet gemaakt als ik ze zelf niet wou hoor :D

Of ik ze nu voor mij houdt of deel ze met jou, blijft evenveel werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

colicab85 schreef op zondag 22 december 2013 @ 22:06:
Het kan al wel tellen, maar ik had ze niet gemaakt als ik ze zelf niet wou hoor :D

Of ik ze nu voor mij houdt of deel ze met jou, blijft evenveel werk ;)
Ik ben blij dat het uit een goed hart komt :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colicab85
Wat een discriminatie. Onze Belgische tricolor mist in de emoticons! :)

BTW, om de scraper te gebruiken heb je een a7 login nodig, dus degene die het nog niet hebben, kunnen dat alvast al doen in afwachting van de nieuwe versie.

Wilt dus ook zeggen dat je beperkt bent tot 15downloads/dag op de site. Dus ik vermoed dat de meesten best a7 enkel voor hun Nederlandse subs gebruiken...

Bedankt Razendemot voor je aanzienlijk lijstje ;)

[ Voor 8% gewijzigd door colicab85 op 22-12-2013 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
-delete-

[ Voor 103% gewijzigd door Donny op 22-12-2013 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 12:44:
[...]

Raspbmc heb ik reeds geprobeerd, maar vond dit nogal traag. Vandaar de overstap naar Openelec.
Ik kan misschien Xbian eens proberen, zou Autosub hierop gezet kunnen worden met de tutorial?
Terug Raspbmc geinstalleerd!
De tutorial (http://raspberrypihelp.net/tutorials/8-auto-sub-for-the-pi) erbij genomen.
Bij het ingeven van de eerste regel "apt-get install python-cheetah" krijg ik de melding
E: Could not open lock file /var/lib/dpkg/lock - open (13: Permission denied)
E: Unable to lock the administration directory (/var/lib/dpkg/), are you root?

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sudo apt-get install python-cheetah misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:51:
sudo apt-get install python-cheetah misschien?
Bedankt, zal ik proberen, ik ben hier een enorme leek in :)

update, yep is gelukt!! _/-\o_
Nu nog de rest :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2013 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het volgende probleem.
Bij "mv init.ubuntu autosubopstart" krijg ik "mv: cannot stat 'inti.ubuntu': No such file or directory"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 00:03:
Het volgende probleem.
Bij "mv init.ubuntu autosubopstart" krijg ik "mv: cannot stat 'inti.ubuntu': No such file or directory"
Zit je wel in de autosub map.

Cd mapnaamvanautosub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 00:12:
[...]

Zit je wel in de autosub map.

Cd mapnaamvanautosub
Geen idee, hoe kan ik dit zien?
Ik volg letterlijk de tutorial ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2013 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met WinSCP heb ik gezien dat er een folder autosub-bootstrapbill is gemaakt.
Dus ik veronderstel dat ik nu CD autosub-bootstrapbill in geef?

update: Dat is gelukt, geen fout gerkegen bij "mv init.ubuntu autosubopstart"

Maar bij de volgende regel "cp autosubopstart /etc/init.d" krijg ik de melding cp: cannot create regular file 'etc/init.d/autosubopstart': permission denied.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2013 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 00:19:
Met WinSCP heb ik gezien dat er een folder autosub-bootstrapbill is gemaakt.
Dus ik veronderstel dat ik nu CD autosub-bootstrapbill in geef?

update: Dat is gelukt, geen fout gerkegen bij "mv init.ubuntu autosubopstart"

Maar bij de volgende regel "cp autosubopstart /etc/init.d" krijg ik de melding cp: cannot create regular file 'etc/init.d/autosubopstart': permission denied.
Knal er eens sudo voor: sudo cp autosubopstart /etc/init.d

Vergeet ook niet dat bestandje aan te passen en het pad in je init script aan te passen als je dat al niet hebt gedaan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notoriousss schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:45:
Vergeet ook niet dat bestandje aan te passen en het pad in je init script aan te passen als je dat al niet hebt gedaan ;).
Hmmm, hoe doe ik dit?
Na ingeven van "sudo cp autosubopstart /etc/init.d" krijg ik No such file or directory.

De tutorial die ik volg is precies niet echt geschikt voor iemand die geen bal van Linux kent.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mitchie_
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:00
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:11:
[...]

Hmmm, hoe doe ik dit?
Na ingeven van "sudo cp autosubopstart /etc/init.d" krijg ik No such file or directory.

De tutorial die ik volg is precies niet echt geschikt voor iemand die geen bal van Linux kent.
Heb je wel "sudo cp autosubopstart /etc/init.d" cmd gedaan voor het cmd
"sudo cp autosubopstart /etc/init.d"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, kheb eerst cd autosub-bootstrapbill ingegeven.
Daarna "sudo cp autosubopstart /etc/init.d"

Tot zover geen error :)

Het volgende opstakel :)
Nu moet ik DAEMON_OPTS="PATHS" aanpassen. Meestal enkel de username en pass.

Welke username en pass geef ik hier in?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:11:
[...]

Hmmm, hoe doe ik dit?

Zit je op een ubuntu linux pc of een nas?

Als het een nas is, weet ik het niet precies, als het bv Ubuntu is dan zou dat moeten werken.

Ik heb het op mijn HTPC als volgt gedaan (er vanuit gaande dat ik in de map van autobus sta):

- sudo cp init.ubuntu /etc/init.d/autosub (file kopieren en gelijk renamen)
- nano /etc/init.d/autosub (het init bestandje aanpassen)
- pas het pad aan in de config:

code:
1
2
3
4
NAME=AutoSub
INIT_DIR=/etc/init.d
DAEMON=/usr/bin/python
DAEMON_OPTS=" /home/user/auto-sub/AutoSub.py -c/home/user/auto-sub/config.properties -d -l"

- sudo chmod +x /etc/init.d/autosub (uitvoerbaar maken van het script/rechten geven)
- sudo update-rc.d autosub defaults (toevoegen aan startup)

Nu kun je ook autobus opstarten via "sudo service autosub start/stop/restart etc".

Zelf had ik anderhalf jaar geleden ook totaal 0 verstand van Linux, maar je leert het met vallen en opstaan. Je wilt niet weten hoe vaak ik mijn mediaplayer al naar de klote heb geholpen ;). Veel tutorials checken, dat helpt je Linux te begrijpen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op Putty (PC) op een Raspberry-Pi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:44:
Ik zit op Putty (PC) op een Raspberry-Pi.
wat draait er op je PI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raspbmc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het volgende gedaan:

cd to the autosub folder
To run on boot copy the init script. sudo cp init.ubuntu /etc/init.d/autosub
Change the paths inside the init script. sudo nano /etc/init.d/autosub (DAEMON_OPTS pad)
Make it executable. sudo chmod +x /etc/init.d/autosub
Add it to defaults. sudo update-rc.d autosub defaults
Start it with sudo service autosub start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
Dat is Debian, dan zou mijn methode perfect moeten werken. Zelfde als svenvang93 hierboven beschrijft :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze folder opbouw normaal aangezien ik niet weet wat ik doe bij het volgen van die tutorial?
/home/pi/autosub-bootstrapbill/autosub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de inhoud van de /home/pi/autosub-bootstrapbill folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folders: library, interface, cherrypy, autosub, .hg
Files changelog.xml, Readme.txt, EaxmplePostProcess.py, Autosub.py, autosubopstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn inhoud:
AutoSub.py README.txt cherrypy init.ubuntu
AutoSubService.log autosub config.properties interface
ExamplePostProcess.py changelog.xml database.db library

ik mis bij jou de init.ubuntu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is nergens te vinden :(
Kan ik dit nog aanpassen of begin ik helemaal opnieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou overnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijder ik dan folders/files?

De complete autosub-bootstrapbill folder deleten?

Ik doe direct een fresh install van Raspbmc, en zal opnieuw beginnen.

Bedankt voor de hulp allemaal :)

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mitchie_
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:00
tcviper schreef op zondag 22 december 2013 @ 18:36:
[...]

Zeer mooi, dan zal ik es ff een show of 110 syncen ;)
Zit er tussen die110 shows ook toevallig de ondertilels van CSi New York (season 2 t/m 7) 720p WEB-DL
Want dan maak jij mij kerst helemaal top ( en ik die van de vrouw des huizes :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Als ik me NAS (openmediavault 0.5.26) opstart en dan naar Autosub ga via 192.168.0.50:9083 geraak ik op de WEBGUI maar als ik naar LOGS ga krijg ik het volgende

2013-12-23 17:15:02,041 ERROR AutoSub: Could not start webserver. Exiting
2013-12-23 17:14:56,965 INFO AutoSub: Starting CherryPy webserver
2013-12-23 17:14:56,963 INFO AutoSub: Starting threads
2013-12-23 17:14:29,387 INFO AutoSub: threads started, going into a loop to keep the main thread going
2013-12-23 17:14:29,387 INFO AutoSub: checkSub thread started
2013-12-23 17:14:29,387 INFO AutoSub: Starting checkSub thread
2013-12-23 17:14:29,387 INFO AutoSub: scanDisk thread started
2013-12-23 17:14:29,385 INFO AutoSub: Starting scanDisk thread
2013-12-23 17:14:29,192 INFO AutoSub: Starting CherryPy webserver
2013-12-23 17:14:29,181 INFO AutoSub: Starting threads

Reden van de port 9083 is omdat ik vorige post gelezen had dat er misschien een dubbele poort in gebruik was maar verder vind ik geen oplossing er voor.

iemand een idee?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:29:
Hallo,

Als ik me NAS (openmediavault 0.5.26) opstart en dan naar Autosub ga via 192.168.0.50:9083 geraak ik op de WEBGUI maar als ik naar LOGS ga krijg ik het volgende

2013-12-23 17:14:29,387 INFO AutoSub: threads started, going into a loop to keep the main thread going

Reden van de port 9083 is omdat ik vorige post gelezen had dat er misschien een dubbele poort in gebruik was maar verder vind ik geen oplossing er voor.

iemand een idee?

Alvast bedankt
Normaal gesproken krijg je dit als Auto-Sub al gestart is, of als er een ander programma deze poort gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Er zijn zoveel poorten om uit te kiezen..... Als autosub niet gestart is, kun je eens config.properties bewerken (nano config.properties als je in de juiste map staat) en daar de poort aanpassen naar een andere. Dan starten en eens kijken of dat helpt.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 09:43
Voor de Mac gebruikers heb ik een startup icon gemaakt, AutoSub blijft zo (stabiel) automatisch in de achtergrond draaien.

Tip: Voeg deze toe in je opstart items.
Let op de locatie van AutoSub op je mac moet zijn: /Applications/AutoSub

Hier te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Donny
heb gezocht met PS ax | grep autosub en krijg het volgende
zaldorff@OMVHP:~# ps ax | grep autosub
1616 ? Sl 0:01 /usr/bin/python /opt/autosub-bootstrapbill/AutoSub.py -c/opt/autosub-bootstrapbill/config.properties -d -l
1617 ? Ss 0:00 startpar -f -- autosub
8431 pts/1 D+ 0:00 grep autosub

@M.v.Veelen
heb het via nano config... naar poort 8090 gedaan en krijg precies zelfde in me log.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colicab85
AutoSub is al aan het draaien, vermoedelijk op dezelfde poort.

Je moet eerst die stopzetten, voor je op dezelfde poort autosub kunt starten. Kan je met kill commando

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:22:

@M.v.Veelen
heb het via nano config... naar poort 8090 gedaan en krijg precies zelfde in me log.
Had je autosub wel gesloten voordat je de poort wijzigde? Open nog eens config.properties en kijk of de poort nog is ingesteld op 8090.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@M.v.Veelen
Heb na het aanpassen een reboot gedaan van het systeem.

@Colicab85
Volgens de PS ax heb ik maar een 1 autosub draaien .
Enige ander idee hoe ik die andere autosub kan vinden ?

Dit is de init file die Autosub start bij opstarten

#! /bin/sh
### BEGIN INIT INFO
# Provides: AutoSub
# Required-Start: $remote_fs $syslog
# Required-Stop: $remote_fs $syslog
# Default-Start: 2 3 4 5
# Default-Stop: 0 1 6
# Short-Description: AutoSub
# Description: Script to control AutoSub
### END INIT INFO

## START EDIT ##

NAME=AutoSub
INIT_DIR=/etc/init.d
DAEMON=/usr/bin/python
DAEMON_OPTS=" /opt/autosub-bootstrapbill/AutoSub.py -c/opt/autosub-bootstrapbill/config.properties -d -l"

## STOP EDIT ##

autosub_start() {
echo "Starting $NAME"
$DAEMON ${DAEMON_OPTS}
}
autosub_stop() {
echo "Stopping $NAME"
for pid in $(/bin/pidof python); do
/bin/grep -q "AutoSub.py" /proc/$pid/cmdline && /bin/kill $pid
done
/bin/sleep 2
}

case "$1" in
start)
autosub_start
;;
stop)
autosub_stop
;;
restart|force-reload)
echo "Restarting $NAME"
autosub_stop
autosub_start
;;
*)
echo "Usage: $0 {start|stop|restart|force-reload}" >&2
exit 1
;;
esac
exit 0

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:54
Ik heb met White Collar nogal het probleem dat ik ondertitelingen krijg voor slechthorenden en dan ook nog eens bar slecht vertaald zijn. Lijkt wel een copy paste van google translate ofzo.
393
00:16:09,649 --> 00:16:11,210
Ik zal proberen om hem thuis
in een stuk.

394
00:16:11,284 --> 00:16:13,152
Yeah.

395
00:16:21,417 --> 00:16:23,484
Woon je in deze?
:+ :X

White.Collar.S05E07.720p.HDTV.x264-IMMERSE Helemaal met group IMMERSE is mij dit nog nooit overkomen. Ondertiteling komt van opensubtitles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colicab85
Wel gepast dat het bijna Kerstmis is, AutoSub 0.6.0 kan je nu vd repo halen. Met Addic7ed support! >:)

Zoals ook in de README staat, je hebt wel een login nodig van de site, die moet je in settings ingeven.
En je kan er maar 15/dag downloaden. ..

Veel plezier allemaal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Neefdave schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:37:
Ik heb met White Collar nogal het probleem dat ik ondertitelingen krijg voor slechthorenden en dan ook nog eens bar slecht vertaald zijn. Lijkt wel een copy paste van google translate ofzo.

[...]

:+ :X

White.Collar.S05E07.720p.HDTV.x264-IMMERSE Helemaal met group IMMERSE is mij dit nog nooit overkomen. Ondertiteling komt van opensubtitles.
Het ziet er naar uit dat OpenSubtitles wel heel vaak Google Translate subs heeft. Ik raad je aan om OpenSubtitles op English te zetten zodat je geen NL subs meer krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:29:
Hallo,

iemand een idee?

Alvast bedankt
Zaldorff,

Als je van poort wisselt doe je dit niet alleen in config.properies maar ook in het config.py bestand onder de autosub directory:

autosub.WEBSERVERIP = u"0.0.0.0"
autosub.WEBSERVERPORT = 9083

if cfg.has_option('webserver', 'webroot'):
autosub.WEBROOT = cfg.get('webserver', 'webroot')
else:
autosub.WEBROOT = u''

if cfg.has_option('webserver', 'username') and cfg.has_option('webserver', 'password'):
autosub.USERNAME = cfg.get('webserver', 'username')
autosub.PASSWORD = cfg.get('webserver', 'password') ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colicab85
Daar heb je dus nu a7 voor, om je Nederlandse binnen te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:56:
[...]

Zaldorff,

Als je van poort wisselt doe je dit niet alleen in config.properies maar ook in het config.py bestand onder de autosub directory:

autosub.WEBSERVERIP = u"0.0.0.0"
autosub.WEBSERVERPORT = 9083

if cfg.has_option('webserver', 'webroot'):
autosub.WEBROOT = cfg.get('webserver', 'webroot')
else:
autosub.WEBROOT = u''

if cfg.has_option('webserver', 'username') and cfg.has_option('webserver', 'password'):
autosub.USERNAME = cfg.get('webserver', 'username')
autosub.PASSWORD = cfg.get('webserver', 'password') ;)
Nee hoor, je hoeft helemaal niks in de Config.py te veranderen, config.properties is voldoende.
De setting in config.py is alleen de default als er helemaal geen config file is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Wat geweldig zeg! Net geïnstalleerd :-)

Klopt het dat de knop "Test Addic7ed" niets doet? Of alleen als je de verkeerde credentials opgeeft?

Ben heel benieuwd naar de resultaten. Dank jullie wel !

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colicab85
Ctrl + F5 als ik het me goed herriner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny,

Dan heb ik het mis. Ik was van mening dat het bij allebei de bestanden moets.

mij fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
colicab85 schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:01:
Ctrl + F5 als ik het me goed herriner ;)
En ik maar denken dat Safari er goed mee omging :-) Inderdaad. Werkt prima ;-)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, alvast een Addic7ed account aangemaakt.

Hopelijk zet Matri1x weer snel een update online voor de synology gebruikers. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:03:
Zo, alvast een Addic7ed account aangemaakt.

Hopelijk zet Matri1x weer snel een update online voor de synology gebruikers. Thanks!
Volgens mij is Matr1x een week op vakantie, dus ik ben bang dat je we nog even moet wachten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netfreak99
Bugje gevonden in 0.60 hij crasht hier.

Issue aangemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Is het eigenlijk mogelijk om in de settings aan te geven hoeveel subs je nog van Addic7ed kunt downloaden? Of sla ik nu door.... :-D ? Ik krijg er nu al een paar binnen, zal ze even testen of ze in sync zijn.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
M.v.Veelen schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:07:
Is het eigenlijk mogelijk om in de settings aan te geven hoeveel subs je nog van Addic7ed kunt downloaden? Of sla ik nu door.... :-D ? Ik krijg er nu al een paar binnen, zal ze even testen of ze in sync zijn.
Geduld is een schone zaak, dit gaan we later nog toevoegen :+
Voorlopig kan je het hier zien: http://www.addic7ed.com/panel.php

[ Voor 7% gewijzigd door Donny op 23-12-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87 schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:04:
Volgens mij is Matr1x een week op vakantie, dus ik ben bang dat je we nog even moet wachten ;(
Dan wachten we een weekje, geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Donny87 schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:10:
[...]

Geduld is een schone zaak, dit gaan we later nog toevoegen :+
Geduld heb ik wel, maar ik wist niet van deze verrassing af ;-) Of staat dit verzoekje al ergens gesubmit?

Echt klasse jongens, dit. Chapeau!

Edit: net 5 subs gedownload (zeer wss vanaf Addic7ed omdat ik vlak ervoor na een herstart geen subs had binnen gekregen) en alle 5 perfect gesynced (en ook goed vertaald wat ik zo 1,2,3 kon zien). Goodie, goodie !!!

[ Voor 24% gewijzigd door M.v.Veelen op 23-12-2013 19:22 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dikkiedikdik,

Ik wil ook wel even een spk voor je maken.Ik kan er één voor je maken op poort 9083 die onafhankelijk draait van Matr1x en ik kan er een maken op poort 8083(dezelde als matrix) die ik dan dezelfe versie nummer geef als de .spk van matr1x. Als hij dan een update online zet kun je hem gewoon updaten (er veranderd niets.

Dus geef maar aan wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colicab85
Hej NetFreak,

ik denk dat ik de bug eruit heb :) Kan je nog eens testen met de nieuwe? Hij staat er op
Oja: en de debug log met de link waar ie op crasht zou ik ook wel eens willen bekijken als je die hebt.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87 schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:57:
[...]

Nee hoor, je hoeft helemaal niks in de Config.py te veranderen, config.properties is voldoende.
De setting in config.py is alleen de default als er helemaal geen config file is.
Ik heb de init script verwijderd en autosub opnieuw geinstaleerd en nu werkt het wel.

Zal hem iedere keer manueel moeten opstarten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netfreak99
colicab85 schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:17:
Hej NetFreak,

ik denk dat ik de bug eruit heb :) Kan je nog eens testen met de nieuwe? Hij staat er op
Oja: en de debug log met de link waar ie op crasht zou ik ook wel eens willen bekijken als je die hebt.

Thanks
scraper for Subscene.com is chosen for subtitle /media/nas/Serie/Fantasy/Lost.Girl/Season-04/lost.girl.s04e07.720p.hdtv.x264-2hd.en.srt

Nu even herstarten en kijken of hij het dan wel doet.
UPDATE
Hij crasht nu niet meer, maar hij haalde deze sub niet op helaas.

[ Voor 6% gewijzigd door Netfreak99 op 23-12-2013 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:13:
Dikkiedikdik,

Ik wil ook wel even een spk voor je maken.Ik kan er één voor je maken op poort 9083 die onafhankelijk draait van Matr1x en ik kan er een maken op poort 8083(dezelde als matrix) die ik dan dezelfe versie nummer geef als de .spk van matr1x. Als hij dan een update online zet kun je hem gewoon updaten (er veranderd niets.

Dus geef maar aan wat je wilt.
Als ik check updates kies zegt hij wel dat er een nieuwe versie is maar ik kan hem niet downloaden binnen autosub. Zie ik iets over het hoofd?

Anders ben ik iig geïnteresseerd in de .spk poort 8083 versie. Week wachten op a7 support is wel lang :p

[ Voor 11% gewijzigd door Moby op 23-12-2013 19:54 ]

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:10
Geweldig, addic7ed ondersteuning. Net de eerste ondertiteling binnen gehaald en lijkt goed te werken.

Keep up the gold work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Moby schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:45:
Week wachten op a7 support is wel lang :p
In deze week zal er toch niet veel gebeuren, alle series gaan volgend jaar pas weer verder en voor de vertalers is het ook bijna kerst. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moby schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:45:
[...]

Als ik check updates kies zegt hij wel dat er een nieuwe versie is maar ik kan hem niet downloaden binnen autosub. Zie ik iets over het hoofd?

Anders ben ik iig geïnteresseerd in de .spk poort 8083 versie. Week wachten op a7 support is wel lang :p
https://www.dropbox.com/s...osub%20bootstrap-bill.spk

Spk blijft op naam van Matr1x, is gewoon te updaten als Matr1x van vakantie terug komt en draait op poort 8083

gewoon handmatig updaten.

De onderstaande Autosub-BTB draait onafhankelijk van die van matr1x en draait op poort 9083
(Kun je dus als 2e autosub draaien).

https://www.dropbox.com/s/xr50ehkctmfov4r/Autosub-BTB.spk

Zolang Matr1x met vakantie is blijf ik alleen deze updaten.

Voor nu zijn ze allebei up to date :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:42

zeroday

There is no alternative!

2013-12-23 20:22:26,354 DEBUG downloadSubs: First look on Addic7ed.com for suntitle /media/usenet/TV/Back in the Game/Season 1/Back In the Game - S01E02 - Stay in or Bail Out 720p WEB-DL DD5 1 H 264-NTb.srt
2013-12-23 20:22:26,354 DEBUG Addic7edAPI: Logging in
2013-12-23 20:22:26,446 INFO Addic7edAPI: Logged in
2013-12-23 20:22:26,447 DEBUG geta7ID: trying to get Addic7ed ID for Back In The Game
2013-12-23 20:22:26,447 DEBUG getShowid: trying to get showid for Back In The Game
2013-12-23 20:22:26,448 DEBUG getShowid: showid from cache 2655470
2013-12-23 20:22:26,449 DEBUG geta7ID: showid from lookup table 3965
2013-12-23 20:22:26,814 DEBUG getShowid: trying to get showid for Back In The Game

mooiiii

Downloads by User Today 3 of 15
mooi .. werkt goed !

There are no secrets, only information you do not yet have

Pagina: 1 ... 8 ... 87 Laatste