[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill

Pagina: 1 ... 6 ... 87 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidvis
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-03-2023
Hallo allemaal, dank om te beginnen voor het weer actief krijgen van autosub, dit maakt het leven weer een stuk makkelijker.

Heb wel een verzoekje, is het mogelijk om in de logging en/of in de verstuurde notificaties na de downoad van een ondertitel, de oorspronkelijke naam van het gedownloade srt bestand weer te geven.

Volgens mij wordt op dit moment altijd de gerenamede naam (=gelijk aan naam van het video bestand) weergegeven in mail en logging. Ik zou het prettig vinden als er aangegeven wordt wat de naam van de ondertitel is zoals vermeld op de website waarvandaan gedownload wordt. Op die manier kan ik eenvoudig optisch controleren of ik het eens ben met de keuze van autosub van het gedownloade srt bestand.

Als dit een kleine moeite is dan zou je mij er een groot plezier mee doen. Is het een groote moeite (herinner mij zoiets uit het oorspronkelijke autosub toppic op BD) dan zijn er denk ik op dit moment belangrijker issues waar de tijd aan besteed kan worden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Davidvis schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 23:08:
Hallo allemaal, dank om te beginnen voor het weer actief krijgen van autosub, dit maakt het leven weer een stuk makkelijker.

Heb wel een verzoekje, is het mogelijk om in de logging en/of in de verstuurde notificaties na de downoad van een ondertitel, de oorspronkelijke naam van het gedownloade srt bestand weer te geven.

Volgens mij wordt op dit moment altijd de gerenamede naam (=gelijk aan naam van het video bestand) weergegeven in mail en logging. Ik zou het prettig vinden als er aangegeven wordt wat de naam van de ondertitel is zoals vermeld op de website waarvandaan gedownload wordt. Op die manier kan ik eenvoudig optisch controleren of ik het eens ben met de keuze van autosub van het gedownloade srt bestand.

Als dit een kleine moeite is dan zou je mij er een groot plezier mee doen. Is het een groote moeite (herinner mij zoiets uit het oorspronkelijke autosub toppic op BD) dan zijn er denk ik op dit moment belangrijker issues waar de tijd aan besteed kan worden .
Dit kan je al zien, hover maar eens over de serienaam in de Downloaded lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Ik heb zojuist een nieuwe aanpassing toegevoegd aan Auto-Sub, met dank aan colicab.

Afbeeldingslocatie: http://img17.imageshack.us/img17/4205/04lh.png

Je kan nu zelf bepalen welke sites je wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidvis
  • Laatst online: 09-03-2023
Donny87 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 23:16:
[...]

Dit kan je al zien, hover maar eens over de serienaam in de Downloaded lijst.
die optie had ik nog niet gevonden, ga op onderzoek uit thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hopelijk komen de NL-subtitles ook weer op gang nu.

Volg weinig series momenteel maar van 2 - toch wel populaire - series is niets qua NL-ondertiteling meer te vinden. Allemaal gestopt op het moment dat Bierdopje plat ging ;( ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:50
Donny87 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 23:19:
Ik heb zojuist een nieuwe aanpassing toegevoegd aan Auto-Sub, met dank aan colicab.

[afbeelding]

Dit is top! Puik werk!!! _/-\o_

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 17:52

[afbeelding]

Had ik al gezegd hoe goed jullie zijn? Geweldig zeg!

Noopt me wel tot de volgende vraag: welke sites adviseren jullie, want ik hoor zoveel verschillende verhalen? Het is ook maar net waar de (goede) vertalers naar uit zijn geweken en waar ze tegenwoordig hun vertalingen uploaden. Maar ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn (onder het mom: meten is weten).

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:36

[afbeelding]

Ziet er goed uit.
Heb net de nieuwe ZIP gedownload maar klopt het dat dit er nog niet in verwerkt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:42

zeroday

There is no alternative!

[afbeelding]

Hulde !.. erg mooi ! ..

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

M.v.Veelen schreef op woensdag 18 december 2013 @ 07:59:
[...]

Had ik al gezegd hoe goed jullie zijn? Geweldig zeg!

Noopt me wel tot de volgende vraag: welke sites adviseren jullie, want ik hoor zoveel verschillende verhalen? Het is ook maar net waar de (goede) vertalers naar uit zijn geweken en waar ze tegenwoordig hun vertalingen uploaden. Maar ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn (onder het mom: meten is weten).
Het is geheel afhankelijk welke series er zijn en vertaald worden en welke jij kijkt. En natuurlijk: wie zich ermee bezig houdt. Zo waren en zijn er vele 'vertaal groepen' die een bepaalde naam hoog houden. Er zijn ook individuen die er een potje van maken via google translate . Waar iemand wat upload is min of meer 'unknown' op dit moment dus het is gewoon trial and error en uiteindelijk moet je zelf een keuze maken wat je eigen instelling is en waar jij het beste gevoel bij hebt.

Hetzelfde geldt met de min/match score, ook daar heb je uiteindelijk een keuze gemaakt die voor jou het beste resultaat geeft.

Ik ben momenteel nog zoekende dus laat ze staan en kijk wat de kwaliteit is als het gedownload is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Donny87 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:25:
[...]

Waarschijnlijk heb je al iets draaien op dezelfde poort.
Hmm dan moet ik even uitzoeken wat en hoe ik dat uitzet, of kan ik de poort van AutoSub veranderen zonder dat hij draait? Ik neem aan dat dat verstopt zit in één van de bestanden, maar ik zag geen .ini of .xml waar ik iets in kan veranderen, en van .py heb ik geen kaas gegeten.

Wat is de standaard poort waar AutoSub op draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
MikeOO schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:06:
[...]

Ziet er goed uit.
Heb net de nieuwe ZIP gedownload maar klopt het dat dit er nog niet in verwerkt zit.
De zip op Skydrive is inderdaad nog niet geüpdate, ik zal dit vanavond doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
gwystyl schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:33:
[...]

Hmm dan moet ik even uitzoeken wat en hoe ik dat uitzet, of kan ik de poort van AutoSub veranderen zonder dat hij draait? Ik neem aan dat dat verstopt zit in één van de bestanden, maar ik zag geen .ini of .xml waar ik iets in kan veranderen, en van .py heb ik geen kaas gegeten.

Wat is de standaard poort waar AutoSub op draait?
Ik weet niet of het zo werkt hoor, maar maak eens een bestand aan met de naam config.properties met de volgende inhoud:

code:
1
2
[webserver]
webserverport = 8084

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 17:52
Als je auto-sub start, dan maakt hij toch al een standaard config.properties aan? Dan sluit je vervolgens auto-sub en bewerk je de config.properties waarbij je de poort aanpast (en eventueel ook de paden naar auto-sub en je map met series). Dan auto-sub weer starten en mss je browser even refreshen: tadaaaa ! Bij mij draait ie op poort 8111 (vraag me niet waarom... :-) )

Oh, de standaard poort is 8083 als ik me niet vergis.

[ Voor 16% gewijzigd door M.v.Veelen op 18-12-2013 08:39 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Donny87 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:36:
[...]

Ik weet niet of het zo werkt hoor, maar maak eens een bestand aan met de naam config.properties met de volgende inhoud:

code:
1
2
[webserver]
webserverport = 8084
Deze werkte helaas niet. Na iets meer proberen werkt het wel als je minimaal het volgende in config.properties hebt staan:
code:
1
2
3
[webserver]
webserverport = 8084
webserverip = 0.0.0.0
M.v.Veelen schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:38:
Als je auto-sub start, dan maakt hij toch al een standaard config.properties aan? Dan sluit je vervolgens auto-sub en bewerk je de config.properties waarbij je de poort aanpast (en eventueel ook de paden naar auto-sub en je map met series). Dan auto-sub weer starten en mss je browser even refreshen: tadaaaa ! Bij mij draait ie op poort 8111 (vraag me niet waarom... :-) )

Oh, de standaard poort is 8083 als ik me niet vergis.
Zover kwam hij bij mij helaas niet. Ik ben er met Nirsoft curports achter gekomen dat ik de uTorrent webinterface op 8083 had zitten. Die heb ik even uitgezet, en daarna startte hij inderdaad wel op. Nu verder instellen en testen :)

[ Voor 7% gewijzigd door gwystyl op 18-12-2013 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Ik begrijp het niet, is er nu een biedopje mirror?

Het zou helemaal tof zijn als je per serie kan aangeven welke hij moet gebruiken, maar dat is wellicht wel heel veel werk om te bouwen, dus ik schiet hem er maar niet in.

Hoe kan je trouwens achteraf bij controle zien welke sub hij gepakt heeft van welke site? Dan kan je goed beoordelen, maar nu is het lastig omdat de sub dezelfde naam krijgt als jouw aflevering en dan kan ik niet inzien welke hij nu gepakt heeft. Denk dat ik dit handmatig moet controleren?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:56:
Ik begrijp het niet, is er nu een biedopje mirror?
Subtitleseeker.com host de mirror van wat Bierdopje voorheen hostte.
Het zou helemaal tof zijn als je per serie kan aangeven welke hij moet gebruiken, maar dat is wellicht wel heel veel werk om te bouwen, dus ik schiet hem er maar niet in.
Zoiets heeft eigenlijk ook geen meerwaarde. Ik zou immers een zo breed mogelijke zoekactie naar subs willen, niet alleen van een bepaalde site.
Hoe kan je trouwens achteraf bij controle zien welke sub hij gepakt heeft van welke site? Dan kan je goed beoordelen, maar nu is het lastig omdat de sub dezelfde naam krijgt als jouw aflevering en dan kan ik niet inzien welke hij nu gepakt heeft. Denk dat ik dit handmatig moet controleren?
Het is sowieso lastig bepalen of je een juiste sub te pakken hebt, waarom zou je dan ook nog eens willen controleren of het wel van 'de juiste' site is? Of een sub goed is, is maar op 1 manier te beoordelen: kijken.

[ Voor 163% gewijzigd door CH4OS op 18-12-2013 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CptChaos schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:58:
Subtitleseeker.com host de mirror van wat Bierdopje voorheen hostte.
ah, op die fiets. Ik dacht al dat ik iets interessants zoals de wederoprichting van bierdopje had gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:00:
ah, op die fiets. Ik dacht al dat ik iets interessants zoals de wederoprichting van bierdopje had gemist.
Bierdopje is niet compleet gestopt, Bierdopje stopt alleen met het hosten van subs en het bieden van handige tools voor vertalers. De community an sich is er nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:56:
Dit is een aantal dagen geleden al toegevoegd, voorheen als je in de Downloaded lijst op de serienaam klikte dan zag je alleen de orginele subtitle naam maar nu staat er bij nieuwe downloads ook de site bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij de nieuw Spk package voor de synology.

Deze draait op poort 9083 (onafhankelijk).

https://www.dropbox.com/s/xr50ehkctmfov4r/Autosub-BTB.spk

veel plezier ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:17:

veel plezier ermee
Auto-Sub wordt geüpdate via de repository van Martijn85, losse SPKs zijn niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:15:
Dit is een aantal dagen geleden al toegevoegd, voorheen als je in de Downloaded lijst op de serienaam klikte dan zag je alleen de orginele subtitle naam maar nu staat er bij nieuwe downloads ook de site bij.
Ok, even voor mijn duidelijkheid (ik zit niet thuis, kan het niet testen): ik moet dus op een show naam klikken van een serie in die lijst met downloads en dan zie ik het?

Ik zie het namelijk niet standaard staan in mijn download lijst:
http://i43.tinypic.com/21eyy5y.png

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:30:
[...]

Ok, even voor mijn duidelijkheid (ik zit niet thuis, kan het niet testen): ik moet dus op een show naam klikken van een serie in die lijst met downloads en dan zie ik het?

Ik zie het namelijk niet standaard staan in mijn download lijst:
http://i43.tinypic.com/21eyy5y.png
Ga eens met je muis op de serie naam van de download staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87,

Allereerst bedankt voor het vele werk, de reden dat ik hier een 2e spk post is omdat de subs niet zo snel en goed gevonden worden als met de oude autosub. Dit is iets dat niet aan jouw autosub ligt, maar aan de toelevering van de subs op de sites. Ik heb de van de autosub BTB een 2e gemaakt die op poort 9083 draait op de synology en draait ook onafhankelijk van die van Matr1x. Op deze manier kun je er 2 instellen en dus ook 2 autosubs anders laten zoeken.
Het is een kwestie van tijd voordat de subs op de sites wel goed gepost worden.

Voor diegene die dus een 2e autosub willen draaien op de nas?

Hij is up to date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:32:
[...]

Ga eens met je muis op de serie naam van de download staan.
Zal ik doen als ik thuis ben, ik heb die pagina niet openstaan voor buitenaf en neem nu examens op het werk af :P

Je bent zo goed bezig dat ik het niet meer kan bijhouden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:34:
Donny87,

Allereerst bedankt voor het vele werk, de reden dat ik hier een 2e spk post is omdat de subs niet zo snel en goed gevonden worden als met de oude autosub. Dit is iets dat niet aan jouw autosub ligt, maar aan de toelevering van de subs op de sites. Ik heb de van de autosub BTB een 2e gemaakt die op poort 9083 draait op de synology en draait ook onafhankelijk van die van Matr1x. Op deze manier kun je er 2 instellen en dus ook 2 autosubs anders laten zoeken.
Het is een kwestie van tijd voordat de subs op de sites wel goed gepost worden.

Voor diegene die dus een 2e autosub willen draaien op de nas?

Hij is up to date
Of je stopt de oude installatie, installeert de SPK van Matr1x en past de poort aan en start de oude weer op. De oude auto-sub wordt overigens niet meer geüpdate en heeft veel bugs, zou niet weten waarom je er 2 wilt draaien :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:36:
zou niet weten waarom je er 2 wilt draaien :-)
Ik denk dat ik er persoonlijk straks thuis 5 ga draaien. En elke stel ik in op ondertitels van 1 site.
Dan heb ik wellicht wat dubbele subs, maar als 1 site een google translate versie heeft heb ik gelijk ook de goede sub van een andere site.

Ik wil deze versies gaan draaien:

Autosub - Podnapisi op poort 8083

Autosub - Subscene op poort 8084

Autosub - Bierdopje mirror op poort 8085

Autosub - Opensubtitles op poort 8086

Autosub - Undertexter op poort 8087

Dan noem ik de subtitels van NL bij de 1e wel podnapisi en ga zo maar door zodat ik het ook vanaf mijn mediaspeler goed kan zien als er een sub niet klopt.

Dat zou toch moeten werken als ik de spk handmatig download en elke keer een andere naam geef? Of heeft de synology dat door?
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:34:
Ik heb de van de autosub BTB een 2e gemaakt die op poort 9083 draait op de synology en draait ook onafhankelijk van die van Matr1x.
Waarom heet jouw versie BTB?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MinMatchScore Source: Quality: Codec: Releasegroup:

Waarom ik er 2 heb draaien leg ik je net uit? De eerste heb ik op Source En Quality staan en de 2e op Source en Releasegroup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dikkiedikdik,

Hij heet Autosub-BTB omdat dit een afkorting is van de Bootstrap Bill die op het synology forum vaak gebruikt wordt.
Het heeft ook als reden dat de spk onder een andere naam geinstaleerd moet worden op de nas om hem onafhankelijk te laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:50:
Het heeft ook als reden dat de spk onder een andere naam geinstaleerd moet worden op de nas om hem onafhankelijk te laten draaien.
Dat vermoeden had ik al. De synology kijkt meen ik toch alleen naar de bestandsnaam van de spk of moet ik nog iets anders aanpassen voor mijn idee (zie post van mij hierboven)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dikkiedikdik,

Je hoeft niets aan te passen.
De synology maakt directories aan op de nas die de naam krijgen die in het instalatie script staan van de spk
Daarom is de naam aangepast.
Als je de naam hetzelfde laat, installeert hij hij het deels over de spk van Matr1x heen.

Deze spk staat los van de spk van Matr1x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:17:

veel plezier ermee
Wat zijn die packages allemaal zo groot. Versie die ik hier heb (gemaakt met spksrc) is maar 600k en werkt ook gewoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah top, dan ga ik vanavond even bezig met mijn idee. Het is wellicht wat overkill voor sommigen, maar ik ben erg blij met de aanpassingen waarin je per site kan aangeven of die gebruikt moeten worden of niet en ik wil eigenlijk gewoon alle subs van 1 aflevering van elke site hebben. Dus dan ga ik autosub 5 keer draaien op een nasje dat verder toch niet veel te doen heeft.

Mijn mediaspeler kan prima overweg met 20+ subs per aflevering, dus dan kan ik zelf met de afstandsbediening de juiste selecteren en ben ik heel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-08 09:21

Hokkie

Hello

@ Dikkiedikdik

Misschien een domme opmerking.
Als de eerste autosub, die kijkt op bijvoorbeeld subscene, een ondertiteling download, gaan de andere installs deze niet nogmaals downloaden? Want bij scandisk "ziet" auto-sub immers al dat er een ondertiteling bij staat (met dezelfde naam.srt)

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Succes met de API limit reached meldingen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hokkie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:03:
@ Dikkiedikdik

Misschien een domme opmerking.
Als de eerste autosub, die kijkt op bijvoorbeeld subscene, een ondertiteling download, gaan de andere installs deze niet nogmaals downloaden? Want bij scandisk "ziet" auto-sub immers al dat er een ondertiteling bij staat (met dezelfde naam.srt)
Mmm, daar zeg je wat.

Ik kan dat denk ik omzeilen door een naam op te geven (bij NL en EN)? Ik laat nu bijvoorbeeld de EN ondertitels aanpassen in USA.

Als ik nu NL laat omzetten naar NL - sitenaam , dan trapt hij er misschien in? Ik moet er maar even mee experimenteren, maar wellicht weet iemand dit. Had ik niet aan gedacht.
Donny87 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:03:
Denk dat dat wel meevalt? Ik scande de afgelopen tijd maar 1 keer per 24 uur omdat ik toch super achterloop met kijken en ik bezoek elke site ook maar 1 keer, ik laat niet elke autosub alle sites afgaan. Ik wil in iedergeval geen overlast voor die sites veroorzaken. Maar echt per autosub 1 site gebruiken. Dan kom ik toch niet aan een limiet? Als ik de standaard instellingen gebruik en elke site op enable zet zoekt 1 versie van autosub heb ik meer api calls?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

Ik snap zeker je punt...

Echter wil ik nu niet lopen bashen naar diegene die nu alle tijd en energie steken in een mooi project, die het voor ons allemaal wat aangenamer maken.

Bijvoorbeeld Homeland S03E12 (afgelopen zondag airdate), staat nu sinds gistermiddag op subtitleseeker (opensubtitle.org) met NL ondertiteling. Echter ziet auto-sub hem niet...

Als je dan op andere matches wel hem sneller binnen krijgt, is dat fijn. Maar ik denk dat je het wat meer tijd moet geven.

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Hokkie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:10:
Ik snap zeker je punt...

Echter wil ik nu niet lopen bashen naar diegene die nu alle tijd en energie steken in een mooi project, die het voor ons allemaal wat aangenamer maken.

Bijvoorbeeld Homeland S03E12 (afgelopen zondag airdate), staat nu sinds gistermiddag op subtitleseeker (opensubtitle.org) met NL ondertiteling. Echter ziet auto-sub hem niet...

Als je dan op andere matches wel hem sneller binnen krijgt, is dat fijn. Maar ik denk dat je het wat meer tijd moet geven.
Auto-Sub staat maar 5 sites toe van de 13(?) op Subtitleseeker, nu zag ik gisteren dat OpenSubtitles volgens mij ook nog een andere url heeft waar subs op gehost worden. Kan je eens kijken waar de download heen verwijst? (Geen exacte link nodig naar de download, alleen de website naam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hokkie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:10:
Oh zeker, ik experimenteer er zelf gewoon wat mee. Het gaat me trouwens niet om de snelheid, maar ik lees hier veel dat sommige sites soms google translate srt's hebben en ik heb dan liever wat meer subs van diverse sites dan dat ik straks een verkeerde heb als ik voor de buis zit.

Ik kan me trouwens wel goed voorstellen dat je hier als maker van dit mooie stuk software compleet gek van kan worden omdat iedereen je product anders gaat gebruiken, maar ik vind het stuk software zo goed dat ik ermee ga knutselen en dat is echt een positief iets en niet negatief bedoelt.

Ik zou ook graag een kratje bier ofzo doneren, dus als er een donatie knop komt gaat er zeker een euro of 10 die kant op.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Donny87 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:03:
Die API limit was destijds toch alleen voor BD , dat deze niet constant gehamerd werd?
Nu met andere providers is dit toch niet zo heel erg nodig meer ?
Of mss toch wel om de aanbieders niet bestookt te laten worden met request, dat is opzich ook wel zo netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:20:
[...]

Die API limit was destijds toch alleen voor BD , dat deze niet constant gehamerd werd?
Of mss toch wel om de aanbieders niet bestookt te laten worden met request, dat is opzich ook wel zo netjes.
Ik denk er zelf wel goed over na, bij BD had ik ook maar 1 keer in de 24 uur dat hij subs ging zoeken. Het interesseert mij niet of het nu een dag eerder of later er is. Alleen bij de serie game of thrones vind ik het belangrijk het gelijk te zien als het kan, maar die werden ook dezelfde dag vertaald op bierdopje en kon je altijd rond 20:30 al ophalen. Dat deed ik dan handmatig.

Maar als je net als ik ermee gaat knutselen is het wel iets om rekening mee te houden, als het overlast gaat veroorzaken gaan die sites waarschijnlijk je ip blocken of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
schumi2004 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:20:
[...]

SubtitleSeekers' API kan ook niet oneindig API requests uitvoeren, ze hebben zelf een limiet aan je IP zitten. Dus als je 2-4 auto-subs naast elkaar gaat draaien met 100+ in je Wanted lijst dan is het zo afgelopen ben ik bang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

Donny87 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:13:Kan je eens kijken waar de download heen verwijst? (Geen exacte link nodig naar de download, alleen de website naam).
Het lijkt erop dat ik direct van opensubtitle download, de downloadknop verwijst naar: http://www.opensubtitles....uageid-dut/imdbid-2916318 (dit is wel de directe link btw)

[ Voor 4% gewijzigd door Hokkie op 18-12-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Hokkie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:24:
[...]

Het lijkt erop dat ik direct van opensubtitle download, de downloadknop verwijst naar:
In de API call staat de directe download link volgens mij, kan je daar eens in kijken? Anders zal ik vanavond wel eens zelf via de API zoeken op Homeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:23:
SubtitleSeekers' API kan ook niet oneindig API requests uitvoeren, ze hebben zelf een limiet aan je IP zitten. Dus als je 2-4 auto-subs naast elkaar gaat draaien met 100+ in je Wanted lijst dan is het zo afgelopen ben ik bang :)
Donny, ik begrijp dat je met behulp van de api van subtitleseeker dus meerder sites doorzoekt? Dus als ik 4 van de 5 sites op disabled zet gebruikt hij nog steeds de api van subtitleseeker, met andere woorden: mijn idee gaat subtitleseeker niet leuk vinden?

Ik ga wel even goed met de tijdsinstellingen aan de slag zodat mijn ip niet geblokkeerd gaat worden door mijn idee.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:26:
Donny, ik begrijp dat je met behulp van de api van subtitleseeker dus meerder sites doorzoekt? Dus als ik 4 van de 5 sites op disabled zet gebruikt hij nog steeds de api van subtitleseeker, met andere woorden: mijn idee gaat subtitleseeker niet leuk vinden?
Subtitleseeker.com doorzoekt idd meerdere subtitle sites. Dus als je een serie bij een specifieke site wil downloaden (al is en blijft de reden onlogisch imo) dan kan je subtitleseeker inderdaad niet gebruiken. Bezoek gewoon de site eens, dan kan je zien welke sites meegenomen worden door subtitleseeker (o.a. podnapisi en opensubtitles).
Ik ga wel even goed met de tijdsinstellingen aan de slag zodat mijn ip niet geblokkeerd gaat worden door mijn idee.
Aangezien de API calls op basis van IP plaats vinden, zou je in theorie alleen kunnen spelen met de tijd en de hoeveelheid waarop naar subs gezocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:22:
[...]

Ik denk er zelf wel goed over na, bij BD had ik ook maar 1 keer in de 24 uur dat hij subs ging zoeken. Het interesseert mij niet of het nu een dag eerder of later er is. Alleen bij de serie game of thrones vind ik het belangrijk het gelijk te zien als het kan, maar die werden ook dezelfde dag vertaald op bierdopje en kon je altijd rond 20:30 al ophalen. Dat deed ik dan handmatig.

Maar als je net als ik ermee gaat knutselen is het wel iets om rekening mee te houden, als het overlast gaat veroorzaken gaan die sites waarschijnlijk je ip blocken of iets dergelijks.
Had het zelf ook zo gedaan, 1x in 24 uur is zat. Bovendien heeft het mijn inziens ook geen zin elke 6 uur te gaan checken als je weet dat het sowieso een dag duurt voor subs er zijn.
Donny87 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:23:
[...]

Dan is zo'n limiet idd beter voor je ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CptChaos schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:44:
Aangezien de API calls op basis van IP plaats vinden, zou je in theorie alleen kunnen spelen met de tijd en de hoeveelheid waarop naar subs gezocht wordt.
Ik stel wel in dat hij elke 30 uur 1 maal zoekt per autosub versie, dan kom ik redelijk uit met wat ik nu heb met 1 autosub (die elke 6 uur de scan uitvoert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

Donny87 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:26:
[...]

In de API call staat de directe download link volgens mij, kan je daar eens in kijken? Anders zal ik vanavond wel eens zelf via de API zoeken op Homeland.
Wat late reactie, maar wat is een API call? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:47
Minder dan 1x per dag slaat nergens op..... ik vind het net fijn dat ie meerdere malen per dag zoekt. Je kunt wel zeggen dat subs altijd een dag later uitkomen maar dat hoeft helemaal niet, komt regelmatig voor dat het midden over de dag is of snachts en als het maar 1x in de 24 uur download dan zit je rotatie misschien net op het punt dat je nog langer aant wachten bent. Iedere 4 uur ofzo is prima.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
tcviper schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:03:
Minder dan 1x per dag slaat nergens op..... ik vind het net fijn dat ie meerdere malen per dag zoekt. Je kunt wel zeggen dat subs altijd een dag later uitkomen maar dat hoeft helemaal niet, komt regelmatig voor dat het midden over de dag is of snachts en als het maar 1x in de 24 uur download dan zit je rotatie misschien net op het punt dat je nog langer aant wachten bent. Iedere 4 uur ofzo is prima.
Als je hem direct gaat kijken misschien maar hier kan een file allang binnen zijn maar eer ik hem kijk zit er toch zeker 12 uur tussen. Episodes worden hier meestal zo tussen 03:00~06:00 gedownload, altijd al geweest hoe vaak ik ook check op nieuwe releases. Dan hoeft voor mij die subs echt niet om de 4 uur gechecked te worden.
Stel in uiterste geval dat ie om 04:00 binnen is, dan is er om 08:00 echt nog geen NL subs, EN is ander verhaal, maar stel dat, dan ga ik toch echt niet om 08:00 meteen kijken. Maar misschien ben ik een uitzondering op de regel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:47
Jij misschien niet nee maar anderen inclusief een zooi aan vrienden die ik heb en ikzelf echt wel ;)
En ik vond persoonlijk net altijd het om de zoveel uur scannen perfekt.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

schumi2004 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:31:

Stel in uiterste geval dat ie om 04:00 binnen is, dan is er om 08:00 echt nog geen NL subs, EN is ander verhaal, maar stel dat, dan ga ik toch echt niet om 08:00 meteen kijken. Maar misschien ben ik een uitzondering op de regel ;)
Mwah...die uitzondering zal wel meevallen. Ondanks de hoge werkloosheid in Nederland heeft toch nog 90% van de volwassenen een baan. Daar zullen de meeste om 8:00 wel op weg zijn naar hun werk. Of als ze uit de nacht komen: Op weg naar hun bed.
De groep 65+ is over het algemeen niet echt bezig met een NAS en tooltjes om subs te downloaden.

En dan komt er nog een ander 'probleem' bij. De meest populaire series worden snel ondertiteld. Maar de wat minder gevraagde series kunnen best lang zonder blijven. Ik heb er nog een staan uit oktober zonder ondertitels. Dan maakt het mij ook weinig uit of ik daar morgen ochtend om 8 uur bij kan, of dat het misschien overmorgen wordt.
Mijn totale lijst is 17 stuks en de meeste er van komen uit november en begin december. Een paar uur maakt echt niets uit als je al maanden wacht

[ Voor 32% gewijzigd door Ortep op 18-12-2013 16:24 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Je kan nu per site aangeven of je de site wilt gebruiken voor Engels, Nederlands of beide talen.

Afbeeldingslocatie: http://img34.imageshack.us/img34/372/tnhq.png

[ Voor 4% gewijzigd door Donny op 18-12-2013 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

@Donny87

Had je toevallig al gekeken naar die API call?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hokkie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:33:
[...]

Wat late reactie, maar wat is een API call? :+
Ken je Google?
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-06 19:48
Donny87 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:32:
Je kan nu per site aangeven of je de site wilt gebruiken voor Engels, Nederlands of beide talen.

[afbeelding]
Betekent dit dat we nu alles op Engels in kunnen stellen zodat ie enkel Engelse subs download? Kunnen we nu ook Nederlandse ondertiteling skippen? Dat zou wel nice zijn :).

Sowieso echt geweldig hoe gigantisch snel de ontwikkeling gaat in vergelijking met de vorige bierdopje only versie. Ik zeg tijd voor een "doneer een biertje"-knop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

Je hebt mij te pakken! Shit...! Zelf ook een hekel aan lui die vragen zonder zelf eens te zoeken.

Een website aanroepen dus ;)

Maar ik heb echt gekeken bij opensubtitles, maar kan de "api call" daar niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
De layout met de 2 dropdowns was echt afschuwelijk 8)7 , heb ze dus maar even samengevoegd :D

Je kan nu 'None' kiezen als je de site niet wilt gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://img811.imageshack.us/img811/9195/7tox.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Hokkie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:35:
@Donny87

Had je toevallig al gekeken naar die API call?
Hokkie,

Zet je logging eens op Debug en kijk in je logfile (tijdens het zoeken naar ondertitels), als het goed is komt daar een keer een 'API link' voorbij die gebruikt wordt voor de ondertiteling.

Ik kan dit eventueel wel zelf testen alleen weet ik niet welke bestandsnaam je hebt, en dat mogen we hier niet delen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Donny op 18-12-2013 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:24
De laatste episode van Homeland (1080p web dl) staat de nl sub op ongeveer elke site die autosub checkt. Maar hij pakt hem niet op. Hoe kan dit? heb net pull/update gedaan.

Settings staan zo, en waarom? Bron is webdl. Quality maakt vrijwel niet uit, 720p en 1080p lopen erg vaan sync. Codec is toch allemaal x264 en Releasegroep bij WEB DL maakt ook vaak niet uit.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZEf81K2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Notoriousss schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:54:
[...]

Betekent dit dat we nu alles op Engels in kunnen stellen zodat ie enkel Engelse subs download? Kunnen we nu ook Nederlandse ondertiteling skippen? Dat zou wel nice zijn :).

Sowieso echt geweldig hoe gigantisch snel de ontwikkeling gaat in vergelijking met de vorige bierdopje only versie. Ik zeg tijd voor een "doneer een biertje"-knop!
mag ik hier even een grote onzin gedachte bij zetten.
De maker van autosub (Zyronix) heeft in het begin ontzettend veel aan autosub gewerkt,
Ik heb ontzettend veel input gegeven en updates terug gekregen toen het nodig was.

Op een bepaald moment deed autosub wat het moest doen: subs downloaden. De basis was praktisch perfect. Het draaide maanden unattended op mijn gebakje. D'r was totaal geen reden om een andere versie te hebben.

De maker was van plan een rewrite te doen van het pakket, maar het uiteindelijk stoppen van bierdopje maakte de beslissing voor hem wat makkelijker om te zeggen:anderen mogen het stokje overnemen.

Dus 'in vergelijking' loopt mank omdat je alleen naar de laatste paar maand kijkt.

Ik ben heel blij dat de opvolgers veel gebruikers wensen die er zijn / waren inwilligen en erin stoppen, maar eea is niet direct 'core'- noodzakelijk.

Soms willen we als simpele gebruiker 'iets' teveel. We krijgen 1 vinger maar willen een hele hand.
En ik kan je vertellen:er komt een tijd dat ook deze versie unattended dusdanig goed en lang kan blijven draaien dat er geen update nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
zeroday schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:15:
[...]

De maker van autosub (Zyronix) heeft in het begin ontzettend veel aan autosub gewerkt,
Ik heb ontzettend veel input gegeven en updates terug gekregen toen het nodig was.

Op een bepaald moment deed autosub wat het moest doen: subs downloaden. De basis was praktisch perfect. Het draaide maanden unattended op mijn gebakje. D'r was totaal geen reden om een andere versie te hebben.

De maker was van plan een rewrite te doen van het pakket, maar het uiteindelijk stoppen van bierdopje maakte de beslissing voor hem wat makkelijker om te zeggen:anderen mogen het stokje overnemen.

Dus 'in vergelijking' loopt mank omdat je alleen naar de laatste paar maand kijkt.

Ik ben heel blij dat de opvolgers veel gebruikers wensen die er zijn / waren inwilligen en erin stoppen, maar eea is niet direct 'core'- noodzakelijk.

Soms willen we als simpele gebruiker 'iets' teveel. We krijgen 1 vinger maar willen een hele hand.
En ik kan je vertellen:er komt een tijd dat ook deze versie unattended dusdanig goed en lang kan blijven draaien dat er geen update nodig is.
+1 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Dacuuu schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:12:
De laatste episode van Homeland (1080p web dl) staat de nl sub op ongeveer elke site die autosub checkt. Maar hij pakt hem niet op. Hoe kan dit? heb net pull/update gedaan.

Settings staan zo, en waarom? Bron is webdl. Quality maakt vrijwel niet uit, 720p en 1080p lopen erg vaan sync. Codec is toch allemaal x264 en Releasegroep bij WEB DL maakt ook vaak niet uit.
[afbeelding]
ik kan het nog niet checken want mijn versie is Homeland - S03E12 - 720p WEBRip x264-KYR.mkv en daar heb ik keurig een sub van binnen gekregen gisteren.
of ik nog een web-dl krijg is de vraag, de week ervoor is het ook nog steeds een webrip. (note to self: need to watch S2 asap) ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Dacuuu schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:12:

[afbeelding]
Ik zie geen WEB DL versie?
http://www.subtitleseeker.com/e1124344/Homeland/Season-3-Episode-12/Subtitles/Dutch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

zeroday schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:19:
[...]

ik kan het nog niet checken want mijn versie is Homeland - S03E12 - 720p WEBRip x264-KYR.mkv en daar heb ik keurig een sub van binnen gekregen gisteren.
of ik nog een web-dl krijg is de vraag, de week ervoor is het ook nog steeds een webrip. (note to self: need to watch S2 asap) ;-)
Hey! Jij wel? Bij mij staat ie nog steeds in de wacht! Daarom ook de vraag aan Donny

@Donny87

DEBUG API: HTTP Code: 200: OK! Bedoel je dit? Api link kan ik (echt) niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

1.5 dag geleden wel Homeland.S03E12.The.Star.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS beschikbaar gekomen, ik heb mijn SB even aangeslingerd om die even binnen te hengelen, dan hou ik even in de gaten of tie binnen komt als tie er is ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Hokkie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:22:
[...]

Hey! Jij wel? Bij mij staat ie nog steeds in de wacht! Daarom ook de vraag aan Donny

@Donny87

DEBUG API: HTTP Code: 200: OK! Bedoel je dit? Api link kan ik (echt) niet vinden
Goed lezen
WebRip is anders dan Web-DL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

zeroday schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:24:
Goed lezen
WebRip is anders dan Web-DL
Je hebt gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
zeroday schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:23:
[...]

1.5 dag geleden wel Homeland.S03E12.The.Star.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS beschikbaar gekomen, ik heb mijn SB even aangeslingerd om die even binnen te hengelen, dan hou ik even in de gaten of tie binnen komt als tie er is ..
Het zal vast werken, zoals je hierboven al aangeeft lijkt het erop dat sommigen niet weten dat Webrip en WEB-DL verschillend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notoriousss
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-06 19:48
zeroday schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:15:
[...]

Daar was ik inderdaad niet van op de hoogte nee, ik gebruikte het zelf ook pas tegen het einde (0.5.6 geloof ik). De voorgeschiedenis heb ik zelf niet actief meegemaakt. Ik bedoel ook wat praktische zaken die ik altijd gemist heb in het origineel zoals ondersteuning voor meerdere folders dat er maanden aan zat te komen.

Sowieso hulde voor alle vrijwilligers die dit (en ook Couchpotato, Sickbeard, etc etc) maken in hun vrije tijd. Zie het dus zeker niet als een iets negatiefs tegenover het origineel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ik heb het over de web dl. Niet de web rip. Met de hand is de nl sub gewoon te downen. Via autosub pakt hij hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Donny87 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:27:
[...]

Het zal vast werken, zoals je hierboven al aangeeft lijkt het erop dat sommigen niet weten dat Webrip en WEB-DL verschillend zijn.
Oja en dan heb je ook nog 720p en 1080p ;-) en ik heb zojuist de 720p WEB-DL gedownload, dus komt allemaal goed <grin>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Dacuuu schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:29:
Ik heb het over de web dl. Niet de web rip. Met de hand is de nl sub gewoon te downen. Via autosub pakt hij hem niet.
Laat 's effe een log zien dan wat autosub doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
zeroday schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:32:
[...]

Laat 's effe een log zien dan wat autosub doet?
Morgen, lig net in bed. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Als je dit kan posten kan je ook een logfile doorspitten
althans een echte nerd/tweaker kan dit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

Donny87 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:27:
Sorry Donny87! Ik steek hand in eigen boezem...

Weet niet precies het verschil, dat klopt en dat zoek ik wel uit. Maar in dit geval was het echt verkeerd lezen! Ik kijk normaliter alleen naar de kwaliteit (zeg 1080p) en de releasegroup. Vaak zit je dan goed. En aangezien ik de releasegroup er tussen zag staan...

Ik zal in het vervolg opletten ;) en nog beter nadenken VOORDAT ik een post plaats. Ik houd deze topic sowieso nauwlettend in de gaten d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Dacuuu schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:29:
Er is geen WEB-DL NL sub beschikbaar op dit moment, alleen de Webrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Hokkie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:36:
[...]

Sorry Donny87! Ik steek hand in eigen boezem...

Weet niet precies het verschil, dat klopt en dat zoek ik wel uit. Maar in dit geval was het echt verkeerd lezen! Ik kijk normaliter alleen naar de kwaliteit (zeg 1080p) en de releasegroup. Vaak zit je dan goed. En aangezien ik de releasegroup er tussen zag staan...

Ik zal in het vervolg opletten ;) en nog beter nadenken VOORDAT ik een post plaats. Ik houd deze topic sowieso nauwlettend in de gaten d:)b
Geen probleem, kan gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netfreak99
  • Laatst online: 03-09 16:46
Donny87,

Over de laatste update, moet je na elke keuze wijziging ook herstarten?
Ik update/restart elke dag rond 19:00-20:00 uur.

Ik zie het pas morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Netfreak99 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:39:
Donny87,

Over de laatste update, moet je na elke keuze wijziging ook herstarten?
Ik update/restart elke dag rond 19:00-20:00 uur.

Ik zie het pas morgen.
Nee hoor, tenzij dit in de melding staat die je krijgt nadat je op Save gedrukt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
zeroday schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:34:
[...]

Als je dit kan posten kan je ook een logfile doorspitten
althans een echte nerd/tweaker kan dit ;-)
2013-12-18 18:43:25,350 INFO scanDir: Dutch subtitle wanted for Homeland.S03E12.The.Star.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.mkv and added to wantedQueue

Tijd klopt alleen ffe niet :) verder is de .en versie wel binnen. Maar engels is geen nederlands. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Dacuuu schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:41:
[...]

2013-12-18 18:43:25,350 INFO scanDir: Dutch subtitle wanted for Homeland.S03E12.The.Star.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS.mkv and added to wantedQueue

Tijd klopt alleen ffe niet :) verder is de .en versie wel binnen. Maar engels is geen nederlands. >:)
Maar WEB-DL is geen Webrip. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:37:
[...]

Er is geen WEB-DL NL sub beschikbaar op dit moment, alleen de Webrip.
Toch heb ik 'm zojuist gedownload, alleen via jbiersub; daar was 'ie al een paar dagen zichtbaar. Als bron werd opensubtitles aangegeven als ik me goed herinner...
Ik heb het dan over de NL sub voor de WEB-DL.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:42:
[...]

Toch heb ik 'm zojuist gedownload, alleen via jbiersub; daar was 'ie al een paar dagen zichtbaar. Als bron werd opensubtitles aangegeven als ik me goed herinner...
Hij staat er toch echt niet bij:
http://www.subtitleseeker...isode-12/Subtitles/Dutch/

Ik kan hem er niet bij toveren, heb al op 'Update the live Crawler' gedrukt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Donny87 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:42:
[...]

Maar WEB-DL is geen Webrip. >:)
http://www.opensubtitles....uageid-dut/imdbid-2916318

Zie daar, de 1080p web dl. Geen webrip maar web dl. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Ja ik zie het net, maar zolang Subtitleseeker hem niet op de site heeft staan dan zal je toch moeten wachten, of handmatig downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:44:
[...]

Hij staat er toch echt niet bij:
http://www.subtitleseeker...isode-12/Subtitles/Dutch/

Ik kan hem er niet bij toveren, heb al op 'Update the live Crawler' gedrukt. ;)
Hoho, het was ook geen verwijt ofzo ;)
Ik wilde alleen maar aangeven dat subtitleseeker blijkbaar ook niet alles vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:46:
[...]

Hoho, het was ook geen verwijt ofzo ;)
Ik wilde alleen maar aangeven dat subtitleseeker blijkbaar ook niet alles vindt.
Ik zie het ook niet als verwijt hoor :), blijkbaar zit er wat vertraging bij Subtitleseeker voordat het op hun site staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Nu snappen we elkaar :) 7

Hoop dat die nog geindext word.

[ Voor 50% gewijzigd door Dacuuu op 18-12-2013 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben opensubtitles en dergelijke geen eigen api die we kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:24
Waar kan ik de windows versie downloaden? In de OP staat een link naar skydrive, maar die geeft mij een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
jopie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:30:
Waar kan ik de windows versie downloaden? In de OP staat een link naar skydrive, maar die geeft mij een foutmelding.
Bij mij start ie wel, Windows 8.1 64-bit. De link in OP is de laatste versie.
Wat is de foutmelding?

[ Voor 3% gewijzigd door Donny op 18-12-2013 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
jopie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:30:
http://sdrv.ms/1c3DY7I

Maar je kan het niet 'zomaar' starten als een windows exectuable ...

Volg de handleiding hier :

http://sickbeard.com/forums/viewtopic.php?f=9&t=6605

( alleen de eerste 2 stappen, voor Python & Cheetah )
De rest van de handelingen staan op de eerste pagina's van dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
elif schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:38:
Hallo allemaal,
Ik ben een paar dagen weg geweest en er heel veel nieuws, geweldig :)

Ik probeer de windows (ik zelf zit op server 2008) versie te gebruiken alleen ik krijg zodra ik vanaf default de instal doe een error en auto-sub start niet verder.

The Application has failed to start because it's side-by-side configuration is incorrect. Please see the application event log or use the command line sxstrace.exe for more details.

Iemand die mij kan vertellen hoe ik dit kan oplossen? of hoe ik die extra command kan doen?

Alvast bedankt, en nog veel succes met de upcoming versions :)
Error message: "Side-by-side configuration is incorrect"
The machine is missing the correct C++ runtime components for your type of system. (x86 or x64).

Kan je onderstaande eens installeren en nog eens testen?

Microsoft Visual C++ 2008 SP1 Redistributable Package (x86)
http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?familyid=A5C84275-3B97-4AB7-A40D-3802B2AF5FC2&displaylang=en
Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package (x86)
http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=a7b7a05e-6de6-4d3a-a423-37bf0912db84

Microsoft Visual C++ 2008 SP1 Redistributable Package for (x64)
http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?familyid=BA9257CA-337F-4B40-8C14-157CFDFFEE4E&displaylang=en
Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package (x64)
http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=bd512d9e-43c8-4655-81bf-9350143d5867

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

FreshMaker schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:48:
[...]

http://sdrv.ms/1c3DY7I

Maar je kan het niet 'zomaar' starten als een windows exectuable ...

Volg de handleiding hier :

http://sickbeard.com/forums/viewtopic.php?f=9&t=6605

( alleen de eerste 2 stappen, voor Python & Cheetah )
De rest van de handelingen staan op de eerste pagina's van dit topic
Mijn thuis-pc is een vrij oude install, maar voor zover ik weet heb ik daar noch Python, noch Cheetah op gezet. Mijn werk-pc is een hele verse install, en daar staat het zeker niet op. Toch werkt AutoSub op beide door gewoon de zip uit te pakken en AutoSub.exe uit te voeren (als je niks anders op poort 8083 hebt lopen that is O-)).
Is er een reden dat dit mogelijk is of mis ik functionaliteit als er geen Python geïnstalleerd is? Ik zou verwachten dat het programma gewoon niet opstart als het geen Python kan vinden, maar ik krijg geen meldingen en ik kan instellingen veranderen, subs worden gedownload en ik kan notificaties versturen per mail (rest niet getest, maar ik verwacht dat dat dan ook werkt).

Over updaten van de Windows versie: moet je elke keer de hele zip downloaden of kan je bepaalde gewijzigde bestanden gewoon overschrijven en de rest laten staan? Ik wilde gisteren kijken of ik die instellingen voor de verschillende sites kon instellen, maar dat zat nog niet in de Windows zip terwijl config-websites.tmpl op Skydrive wel gewijzigd was. Het overschrijven van mijn werkende install met alle losse bestanden werkte niet niet.

Al met al begint het al weer vrij goed te werken, bedankt voor de inspanningen Donny!

edit: Trouwens nog iets vreemds: net zijn verschillende subs voor Endgame gedownload, maar die staan nu zowel bij 'downloaded' als bij 'wanted'. Verdwijnen ze bij een volgende run uit 'wanted' of hadden ze al weg moeten zijn gelijk nadat de sub gedownload is?

edit 2: bij een refresh van de pagina na een paar minuten zijn de net gedownloade subs inderdaad verdwenen uit 'wanted'.

[ Voor 10% gewijzigd door gwystyl op 19-12-2013 09:16 ]

• Dacuuu
Donny87 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:48:
[...]

Ik zie het ook niet als verwijt hoor :), blijkbaar zit er wat vertraging bij Subtitleseeker voordat het op hun site staat.
Nog maar een keer op die crawl button gedrukt.
Als die spaanse (720p WEB DL) nu nederlands was geweest. Was het goed.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KK0Gbmt.png

• Donny
  • Niet online
Dacuuu schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:18:
[...]

Nog maar een keer op die crawl button gedrukt.
Als die spaanse (720p WEB DL) nu nederlands was geweest. Was het goed.

[afbeelding]
Sorry, maar wil je dit ik/wij hier nu aan doe(n)?
Wij bepalen niet welke subs Subtitleseeker op hun site hebben staan.
Ik zal in ieder geval niet meer reageren op deze discussie. :Y

• Dacuuu
Donny87 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:02:
[...]

Sorry, maar wil je dit ik/wij hier nu aan doe(n)?
Wij bepalen niet welke subs Subtitleseeker op hun site hebben staan.
Ik zal in ieder geval niet meer reageren op deze discussie. :Y
Ik wil geen discussie op gang brengen. Ik snap niet waarom Subtitleseeker bepaalde subs niet op pakt. Ik heb volle respect voor iedereen die zich geheel kosteloos inzet voor bijv autosub. Zie het als input. Ik verwacht helemaal niks, en alles wat we krijgen is mooi. Dus begrijp me aub niet verkeerd, ik probeer mee te denken ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 87 Laatste