Je hebt nu waarschijnlijk een aantal pythonw.exe openstaan (dit is de Python exe zonder console), waardoor de andere crashen. Kan je eens in je taakbeheer alle python.exe en pythonw.exe beëindigen en in je autosub map je (corrupte) database.db verwijderen en nog eens proberen te starten?gwystyl schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 23:35:
[...]
De installatie ging zonder problemen op Windows 7 Ultimate 64-bit, maar ik kan hem niet benaderen vanuit de browser. Het maakt niet uit of ik Autosub-starter(-Console).exe uitvoer of AutoSub.py aantik. In het eerste geval zie ik AutoSub-Starter.exe heel even in mijn taakbeheer verschijnen, maar die verdwijnt ook weer heel snel.
Ik zie geen log verschijnen, dus ik kan niet zien waar het fout gaat. Het gaat fout zowel met de config.properties van een werkende installatie als zonder config.properties in c:\autosub-bootstrapbill.
Ik heb er wel een enorme hekel aan dat er allerlei dingen in mijn C:\ staan, dus ik zou het erg fijn vinden als je zou kunnen kiezen waar je autosub geïnstalleerd wil hebben. Is er geen variabele %installpath% in de installer ofzo?
Kan het zijn dat mijn werkende installatie op de één of andere manier stoort op de geïnstalleerde versie?
Ik heb trouwens in mijn config.properties poort 9093 staan, zonder config.properties heb ik 8080 t/m 8085 geprobeerd zonder succes. Bij localhost:8083 krijg ik wel een AutoSub favicon, maar met de melding van Chrome dat hij geen verbinding kan maken met localhost:8083 of 0.0.0.0:8083
edit: ik heb AutoSub-Starter en AutoSub-Sterter-Console.exe nog een keer uitgevoerd vanuit cmd.exe. Bij de Console krijg ik de volgende meldingen:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 C:\autosub-bootstrapbill>AutoSub-Starter-Console.exe # # # ####### ####### ##### # # ###### # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # ##### ##### # # ###### ####### # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # ##### # ####### ##### ##### ###### BOOTSTRAP BILL Configuration file not found - Starting Auto-Sub without the configuration file. AutoSub: Initializing variables and loading config *************************************************************************** Config ERROR: Not a valid configuration file! Using default values instead! *************************************************************************** Config ERROR: Config section is missing. This is required, it contains vital opt ions! Using default values instead! Config ERROR: Variable ROOTPATH is missing. This is required! Using current work ing directory instead. Config ERROR: Variable ROOTPATH is missing. This is required! Using current work ing directory instead. Config ERROR: Variable LOGFILE is missing. This is required! Using 'AutoSubServi ce.log' instead. Config ERROR: The webserver section is required! Now setting the default values (0.0.0.0:8083). Config WARNING: The webserver is started without authentication! upgradeDb: Upgrading database from version 1 to version 4 upgradeDb: More than 1 upgrade required. Starting subupgrades upgradeDb: Upgrading database from version 1 to version 2
Ik heb alle onderdelen verwijderd (Python en Mercurial via Your Uninstaller, Cheetah en Autosub door mappen weg te gooien) en opnieuw geïnstalleerd. Nu start hij wel de browser met AutoSub en kan ik de configuratie veranderen.Donny87 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 23:58:
[...]
Je hebt nu waarschijnlijk een aantal pythonw.exe openstaan (dit is de Python exe zonder console), waardoor de andere crashen. Kan je eens in je taakbeheer alle python.exe en pythonw.exe beëindigen en in je autosub map je (corrupte) database.db verwijderen en nog eens proberen te starten?
Zoeken en downloaden lijkt ook te werken, heb net een nieuwe sub binnen gekregen.
Zoals hierboven genoemd werkt shutdown niet, al krijg ik wel die melding in de browser. Pas als ik autosub-starter.exe en pythonw.exe handmatig afsluit in taakbeheer krijg ik weer de melding dat de pagina niet gevonden kan worden.
Gaat de goede kant op dus; laat maar weten als ik nog wat kan testen.
Shutdown werkt wel, je moet het alleen een aantal seconden open laten staan en niet naar een andere pagina gaan van Auto-Sub 
edit: Vreemd, de ene keer werkt het wel en de andere keer moet je het 2x proberen. Uiteindelijk gaat ie wel down.
Maar dat heeft denk ik niks met de installer te maken.
edit2: Ik zie het al, waarschijnlijk testen we allemaal te snel of Shutdown werkt net nadat we Auto-Sub gestart hebben. Aangezien Auto-Sub dan nog bezig is met de initiële scanDisk en CheckSub gaat het afsluiten niet goed. Als scanDisk en CheckSub klaar zijn dan kan je netjes afsluiten. Ik zal morgen een check inbouwen zodat je een melding krijgt als je Auto-Sub wilt afsluiten en scanDisk/CheckSub is nog bezig.
edit: Vreemd, de ene keer werkt het wel en de andere keer moet je het 2x proberen. Uiteindelijk gaat ie wel down.
Maar dat heeft denk ik niks met de installer te maken.
edit2: Ik zie het al, waarschijnlijk testen we allemaal te snel of Shutdown werkt net nadat we Auto-Sub gestart hebben. Aangezien Auto-Sub dan nog bezig is met de initiële scanDisk en CheckSub gaat het afsluiten niet goed. Als scanDisk en CheckSub klaar zijn dan kan je netjes afsluiten. Ik zal morgen een check inbouwen zodat je een melding krijgt als je Auto-Sub wilt afsluiten en scanDisk/CheckSub is nog bezig.
[ Voor 82% gewijzigd door Donny op 29-12-2013 00:30 ]
Met de oude installatie werkt het wel inderdaad, maar met de net geïnstalleerde windows-installer niet. AutoSub-Starter.exe en pythonw.exe blijven in mijn taakbeheer ook als ik het afsluitberichtje ruim een minuut in beeld laat staan.
Iets anders: vanaf welke breedte schakelt AutoSub over op een mobiele variant van de site? Ik gok ongeveer 975, want als ik Chrome op iets breder dan de helft van mijn 1680x1050 scherm zet komt op een gegeven moment de volledige versie.
Bij de mobiele versie vind ik het contrast erg klein. De volledige versie is zeer goed leesbaar met witte letters op blauw en submenus witte achtergrond met zwarte letters, de mobiele versie met grijs op blauw is erg moeilijk leesbaar. De hoofdmenus krijg je nog wel zichtbaar met hooveren (zwarte balk met grijze letters), maar de submenus houden grijs op blauw. Zou iemand hier nog naar willen kijken?
Als ik Chrome op halve breedte van het scherm zet zit ik op 830px. Wat mij betreft passen alle items dan nog prima in beeld, dus zou ik het liefst dan ook de volledige versie willen zien.
Iets anders: vanaf welke breedte schakelt AutoSub over op een mobiele variant van de site? Ik gok ongeveer 975, want als ik Chrome op iets breder dan de helft van mijn 1680x1050 scherm zet komt op een gegeven moment de volledige versie.
Bij de mobiele versie vind ik het contrast erg klein. De volledige versie is zeer goed leesbaar met witte letters op blauw en submenus witte achtergrond met zwarte letters, de mobiele versie met grijs op blauw is erg moeilijk leesbaar. De hoofdmenus krijg je nog wel zichtbaar met hooveren (zwarte balk met grijze letters), maar de submenus houden grijs op blauw. Zou iemand hier nog naar willen kijken?
Als ik Chrome op halve breedte van het scherm zet zit ik op 830px. Wat mij betreft passen alle items dan nog prima in beeld, dus zou ik het liefst dan ook de volledige versie willen zien.
Bedankt, ik was met .htaccess aan de gang gegaan (lukte wel een beetje), maar dit is de httpd-user.conf toch?zeroday schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:41:
[...]
wat voorbeeldjes
<Location /sabnzbd>
ProxyPass http://localhost:8080/sabnzbd
ProxyPassReverse http://localhost:8080/sabnzbd
......
Is ook wat voor te zeggen. Ik dacht rekening houdend met eventuele policy aanpassingen van A7. Fouten kan je weer in de code weer opvangen, toch?colicab85 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:40:
[...]
Wat vrij invulbaar te maken? De aantal downloads liggen vast per account type, dus een tekstvak is hier niet nodig, enkel meet kans op foute input, niet?
Ik heb net een wijziging toegevoegd die kijkt of Auto-Sub nog bezig is met een checksub en je een melding geeft dat je even moet wachten. Dit heeft niks met de installer te maken maar met Auto-Sub zelf.gwystyl schreef op zondag 29 december 2013 @ 00:34:
Met de oude installatie werkt het wel inderdaad, maar met de net geïnstalleerde windows-installer niet. AutoSub-Starter.exe en pythonw.exe blijven in mijn taakbeheer ook als ik het afsluitberichtje ruim een minuut in beeld laat staan.
Dit begint bij de 979px. Ik heb zojuist de grijze tekst veranderd naar wit zodat je het tenminste beter kan zien nu. Ik zal later nog even kijken of ik de layout er iets mooier kan laten uitzien bij een kleinere resolutie.gwystyl schreef op zondag 29 december 2013 @ 00:34:
Geweldig, werkt zover perfect qua installatie en gebruik van autosub op windows servertje. Hartelijk dank voor de updates voor .exe
Werkt de controlle op laatse versie ook nu gelijk? zodat de autosub up2date zal blijven?
En nog ff klein stom dingetje qua Post-process CMD; is het mogelijk dat je ook alleen de srt file kan laten announcen? ipv hele line vanaf d://tv-hd/serie.srt
En ik hoop dat jullie ooit ook de optie movies erbij gaan doen, dat zou geweldig zijn
Werkt de controlle op laatse versie ook nu gelijk? zodat de autosub up2date zal blijven?
En nog ff klein stom dingetje qua Post-process CMD; is het mogelijk dat je ook alleen de srt file kan laten announcen? ipv hele line vanaf d://tv-hd/serie.srt
En ik hoop dat jullie ooit ook de optie movies erbij gaan doen, dat zou geweldig zijn
[ Voor 11% gewijzigd door elif op 29-12-2013 01:44 ]
Elke keer als je de installer start zal er een update gedaan worden van Auto-Sub (als die er zijn uiteraard).elif schreef op zondag 29 december 2013 @ 01:43:
Geweldig, werkt zover perfect qua installatie en gebruik van autosub op windows servertje. Hartelijk dank voor de updates voor .exe
Wel even Auto-Sub herstarten na de update :-)
Allereerst super om te lezen dat jullie zo hard werken aan iets en dat ook nog willen delen met ons als community. Ik heb net (2 uurtjes geleden) een verse install gedaan op mijn ubuntu doos en daarbij niets uit de oude autosub config overgenomen. Omdat er voor een aantal series al een tijdje geen subs waren gesynced was de backlog groter dan 30 afleveringen in totaal (zo'n 150 in totaal). Ik zou dus normaal gesproken al snel tegen de max aanlopen van 30 subs vanaf A7 en had hier gelezen dat dat zou zijn afgevangen. Helaas is dat niet het geval en krijg ik allemaal srt files van <1kb met "none" erin. Uiteindelijk maar server gestopt, A7 login uitgezet in de config, server weer aan en kijken wat er ging gebeuren. Hij ging toen proberen subs vanaf opensubtitles te halen, daar loopt het echter een beetje vast. Ik weet niet of ik dat gedeelte debug hier mag plaatsen dus zal de links eruit halen:
Link is echter wel te openen en vanuit daar valt ook de zip te downloaden echter vraagt Opensubtitles daar met een captcha om validatie. Vandaar dat er hoogstwaarschijnlijk niets terugkomt. Geen idee of daar omheen valt te werken, maar wilde het wel even meegeven. Daarna heb ik geprobeerd het A7 account weer in te schakelen, server was herstart maar de meldingen kwamen wel direct:
Stukje uit debug:
http://pastebin.com/m3mj8zR0
Als jullie nog meer nodig mochten hebben dan hoor ik het wel. Heb ook geprobeerd nog 30+ html files te laten downloaden (ik dacht wellicht dat een herstart van de server de teller reset), maar hij blijft vrolijk door downloaden.
Nogmaals super dat jullie er zoveel tijd en energie insteken!
code:
1
2
| 2013-12-29 01:26:46,830 DEBUG unzip: http://... is likely a dead link, this is known for opensubtitles.org 2013-12-29 01:26:46,830 DEBUG unzip: Expected a zip file but got error for link http://... |
Link is echter wel te openen en vanuit daar valt ook de zip te downloaden echter vraagt Opensubtitles daar met een captcha om validatie. Vandaar dat er hoogstwaarschijnlijk niets terugkomt. Geen idee of daar omheen valt te werken, maar wilde het wel even meegeven. Daarna heb ik geprobeerd het A7 account weer in te schakelen, server was herstart maar de meldingen kwamen wel direct:
code:
1
2
3
| 2013-12-29 01:19:12,275 ERROR Addic7edAPI: Expected srt file but got HTML; report this! 2013-12-29 01:18:58,569 ERROR Addic7edAPI: Expected srt file but got HTML; report this! 2013-12-29 01:18:45,344 ERROR Addic7edAPI: Expected srt file but got HTML; report this! |
Stukje uit debug:
Als jullie nog meer nodig mochten hebben dan hoor ik het wel. Heb ook geprobeerd nog 30+ html files te laten downloaden (ik dacht wellicht dat een herstart van de server de teller reset), maar hij blijft vrolijk door downloaden.
Zou je dit ook op de Google project pagina kunnen melden?dtj0h schreef op zondag 29 december 2013 @ 02:03:
Allereerst super om te lezen dat jullie zo hard werken aan iets en dat ook nog willen delen met ons als community. Ik heb net (2 uurtjes geleden) een verse install gedaan op mijn ubuntu doos en daarbij niets uit de oude autosub config overgenomen. Omdat er voor een aantal series al een tijdje geen subs waren gesynced was de backlog groter dan 30 afleveringen in totaal (zo'n 150 in totaal). Ik zou dus normaal gesproken al snel tegen de max aanlopen van 30 subs vanaf A7 en had hier gelezen dat dat zou zijn afgevangen. Helaas is dat niet het geval en krijg ik allemaal srt files van <1kb met "none" erin. Uiteindelijk maar server gestopt, A7 login uitgezet in de config, server weer aan en kijken wat er ging gebeuren. Hij ging toen proberen subs vanaf opensubtitles te halen, daar loopt het echter een beetje vast. Ik weet niet of ik dat gedeelte debug hier mag plaatsen dus zal de links eruit halen:
code:
1 2 2013-12-29 01:26:46,830 DEBUG unzip: http://... is likely a dead link, this is known for opensubtitles.org 2013-12-29 01:26:46,830 DEBUG unzip: Expected a zip file but got error for link http://...
code:
1 2 3 2013-12-29 01:19:12,275 ERROR Addic7edAPI: Expected srt file but got HTML; report this! 2013-12-29 01:18:58,569 ERROR Addic7edAPI: Expected srt file but got HTML; report this! 2013-12-29 01:18:45,344 ERROR Addic7edAPI: Expected srt file but got HTML; report this!
Stukje uit debug:
Thanks, ik heb even naar je link gekeken die je gepost hebt.dtj0h schreef op zondag 29 december 2013 @ 02:13:
Sure ga ik direct doen! Wist niet of het belangrijk genoeg was
Blijkbaar moet je nu ook inloggen bij OpenSubtitles, ik denk dat we dit moeten toevoegen aan Auto-Sub, net zoals we gedaan hebben bij Addic7ed.
Het probleem met opensubtitles is me ook opgevallen. Blijkbaar hebben ze recent een anti-bot capchta toegevoegd. Idd een inlog zoals A7 lijkt hier aangewezen.
De lege srts met None in zouden opgelost moeten zijn met de commit die ik juist gedaan heb.
Was een foutje...
Ivm die error meldingen 'ERROR Addic7edAPI: Expected srt file but got HTML; report this!' dit moet ik bekijken, ik heb alvast wat extra debug log prints er voorlopig ingestoken om het probleem te tracken.
Als iemand het nog eens heeft, maak een pastebin van die log zodat ik ze kan bekijken
De lege srts met None in zouden opgelost moeten zijn met de commit die ik juist gedaan heb.
Was een foutje...
Ivm die error meldingen 'ERROR Addic7edAPI: Expected srt file but got HTML; report this!' dit moet ik bekijken, ik heb alvast wat extra debug log prints er voorlopig ingestoken om het probleem te tracken.
Als iemand het nog eens heeft, maak een pastebin van die log zodat ik ze kan bekijken
Cool, zal morgen je commit even pullen en kijken of de problemen weer naar voren komen. Mocht ik nog info hebben zal ik het laten weten! Nu even een tukje doen..
Nog even ivm OpenSubtitles.org: mss dat best voor de moment deze bron volledig afzet. Zonder login werkt ie toch niet en het vertraagt enkel AutoSub zoektocht naar een sub.
Donny heeft mijn bug eruit gehaald ivm het niet stoppen van downloaden als je limiet bereikt is.
Waarvoor dank Donny
Waarvoor dank Donny
yep dit stond / staat in mijn httpd.confSangroid schreef op zondag 29 december 2013 @ 00:50:
[...]
Bedankt, ik was met .htaccess aan de gang gegaan (lukte wel een beetje), maar dit is de httpd-user.conf toch?
note, machientje is een hele oude afgeschreven notebook die maar een paar kleine taakjes doet en is vanaf buiten niet bereikbaar.
There are no secrets, only information you do not yet have
Vanochtend heb ik autosub op mijn synology bijgewerkt naar de laatste versie (0.6.0) via het package center. Nu staat elke aflevering dubbel in de wanted list.
Ik kan dit bevestigen. Na installatie van html5lib is deze fout verdwenen.colicab85 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:26:
Ben bezig met enkele issues dat sommigen hadden.
FF een overview:
[...]
Voor iedereen die hier problemen mee heeft, ik heb ook maar juist gezien dat autosub de html5lib nodig heeft voor deze a7 webpage te parsen voor de count te zoeken.
Kan iemand dit nog uitleggen aub?Djiest schreef op donderdag 26 december 2013 @ 13:03:
Waarom gaat AutoSub alles renamen?
[code]
2013-12-29 11:08:34,113 INFO AutoSub: Starting checkSub thread
2013-12-29 11:08:34,104 INFO AutoSub: scanDisk thread started
2013-12-29 11:08:34,089 INFO scanDir: Renamed file folder.jpg
2013-12-29 11:08:34,056 INFO scanDir: Renamed file Lilyhammer.S01E08.Trolls.SD.DVD.jpg
2013-12-29 11:08:34,041 INFO scanDir: Renamed file Lilyhammer.S01E07.The.Babysitter.SD.DVD.jpg
2013-12-29 11:08:34,023 INFO scanDir: Renamed file Lilyhammer.S01E06.Pack.Your.Lederhosen.SD.DVD.jpg
2013-12-29 11:08:34,002 INFO scanDir: Renamed file Lilyhammer.S01E05.My.Kind.of.Town.SD.DVD.jpg
2013-12-29 11:08:33,987 INFO scanDir: Renamed file Lilyhammer.S01E04.The.Midwife.SD.DVD.jpg
2013-12-29 11:08:33,973 INFO scanDir: Renamed file Lilyhammer.S01E03.Guantanamo.Blues.SD.DVD.jpg
2013-12-29 11:08:33,958 INFO scanDir: Renamed file Lilyhammer.S01E02.The.Flamingo.SD.DVD.jpg
2013-12-29 11:08:33,943 INFO scanDir: Renamed file Lilyhammer.S01E01.Reality.Check.SD.DVD.jpg
2013-12-29 11:08:33,889 INFO scanDir: Renamed file Lilyhammer.S01E05.My.Kind.of.Town.SD.DVD.avi.watched
2013-12-29 11:08:33,873 INFO scanDir: Renamed file Lilyhammer.S01E04.The.Midwife.SD.DVD.avi.watched[/code
[...]
Bedankt
Ik zag op het mede8er forum dat zij net een deal hebben gesloten met Opensubtitles om het downloaden vanuit hun mediaspeler voorlopig weer mogelijk te maken.
Edit: het gaat om een 'grace period' van een maand. De firmware moet worden aangepast om downloaden in de toekomst mogelijk te maken.
Edit: het gaat om een 'grace period' van een maand. De firmware moet worden aangepast om downloaden in de toekomst mogelijk te maken.
[ Voor 31% gewijzigd door drfruit op 29-12-2013 12:23 ]
Thx, dat maakt het een stuk leesbaarder, en die melding is ook handigDonny87 schreef op zondag 29 december 2013 @ 01:03:
[...]
Ik heb net een wijziging toegevoegd die kijkt of Auto-Sub nog bezig is met een checksub en je een melding geeft dat je even moet wachten. Dit heeft niks met de installer te maken maar met Auto-Sub zelf.
[...]
Dit begint bij de 979px. Ik heb zojuist de grijze tekst veranderd naar wit zodat je het tenminste beter kan zien nu. Ik zal later nog even kijken of ik de layout er iets mooier kan laten uitzien bij een kleinere resolutie.
Ok, bedankt voor de inspiratie. Het werkt nog niet, maar het gaat nogal OffTopic zo.zeroday schreef op zondag 29 december 2013 @ 08:33:
[...]
yep dit stond / staat in mijn httpd.conf
note, machientje is een hele oude afgeschreven notebook die maar een paar kleine taakjes doet en is vanaf buiten niet bereikbaar.
(ah, ik kom net http://www.mdevries.org/synology_proxy.html tegen... ;-) )
[ Voor 8% gewijzigd door NaN op 29-12-2013 13:11 ]
Auto-Sub hernoemd bestanden met speciale tekens zodat bestanden met éáó ook verwerkt kunnen worden op sommige Linux systemen.
Heb je een Synology? Ik heb toevallig net een wijziging doorgevoerd zodat de hidden @eaDir indexing/thumbnail mappen van Synology niet meer gescand worden, waardoor je deze meldingen waarschijnlijk niet meer (zoveel) zal krijgen.
Mij was die rename ook al opgevallen. Overigens zitten er geen vreemde tekens in de bestanden die 'gerenamed' worden.
Ik heb ook een Synology NAS dus even afwachten tot Matr1x een package update maakt en dan kijken of het dan weg is.
Overigens niet echt belangrijk, want hij renamed de files niet echt als er geen vreemde tekens instaan.
Ik heb ook een Synology NAS dus even afwachten tot Matr1x een package update maakt en dan kijken of het dan weg is.
Overigens niet echt belangrijk, want hij renamed de files niet echt als er geen vreemde tekens instaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Ben(V) op 29-12-2013 14:09 ]
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Klopt. Ben aan het trachten dit op te lossenBen(V) schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:08:
Mij was die rename ook al opgevallen. Overigens zitten er geen vreemde tekens in de bestanden die 'gerenamed' worden.
EDIT: ik heb een aanpassing gedaan. Gelieve even te checken of ie werkt...
[ Voor 7% gewijzigd door colicab85 op 29-12-2013 15:27 ]
Nee,Donny87 schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:26:
[...]
Auto-Sub hernoemd bestanden met speciale tekens zodat bestanden met éáó ook verwerkt kunnen worden op sommige Linux systemen.
Heb je een Synology? Ik heb toevallig net een wijziging doorgevoerd zodat de hidden @eaDir indexing/thumbnail mappen van Synology niet meer gescand worden, waardoor je deze meldingen waarschijnlijk niet meer (zoveel) zal krijgen.
ik heb een HDX-1000 (Popcorn Hour A1xx kloon). Ik gebruik YAMJ om een html Skin te maken. Die gaat (natuurlijk) ook uit van de bestandsnamen. Dus als AutoSub bestanden hernoemt ná genereren van de Skin, bestaat de kans dat ik de Skin niet meer kan gebruiken. Een optie het hernoemen uit te zetten lijkt me wenselijk in dat geval.
Joost
Met de laatste versie zou ie, als het goed werkt, enkel hernoemen waar nodig.Djiest schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:40:
[...]
Nee,
ik heb een HDX-1000 (Popcorn Hour A1xx kloon). Ik gebruik YAMJ om een html Skin te maken. Die gaat (natuurlijk) ook uit van de bestandsnamen. Dus als AutoSub bestanden hernoemt ná genereren van de Skin, bestaat de kans dat ik de Skin niet meer kan gebruiken. Een optie het hernoemen uit te zetten lijkt me wenselijk in dat geval.
Joost
Gelieve te testen...
De laatste versie (Revision: 102 Changeset: 55bba66d3aae60a0ce3f633076a913807978a65d [55bba66d3aae]) hernoemt inderdaad geen bestanden meer. Blijkbaar heb ik geen bestanden zonder vreemde tekenscolicab85 schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:43:
[...]
Met de laatste versie zou ie, als het goed werkt, enkel hernoemen waar nodig.
Gelieve te testen...
Bedankt!
Super. Wil je voor de fun eens 1 van je filenamen veranderen met een 'é' erin ofzo. Ik kan voor de moment het zelf niet testen dus ik wil effie weten of het goed werkt. Als het werkt, hernoemt ie'm, geeft een melding en gaat dan verder.Djiest schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:56:
[...]
De laatste versie (Revision: 102 Changeset: 55bba66d3aae60a0ce3f633076a913807978a65d \[55bba66d3aae]) hernoemt inderdaad geen bestanden meer. Blijkbaar heb ik geen bestanden zonder vreemde tekens.
Bedankt!
Thx
Ja, het werkt, het bestand had ik hernoemd naarcolicab85 schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:03:
[...]
Super. Wil je voor de fun eens 1 van je filenamen veranderen met een 'é' erin ofzo. Ik kan voor de moment het zelf niet testen dus ik wil effie weten of het goed werkt. Als het werkt, hernoemt ie'm, geeft een melding en gaat dan verder.
Thx
code:
1
| Bones.S09E01.The.Sécrets.in.the.Proposal.720p.WEB-DL.mkv |
Resultaat in de logfile:
code: AutoSubService.log
1
2
3
4
5
| 2013-12-29 16:06:22,176 INFO AutoSub: Starting threads 2013-12-29 16:06:22,253 INFO AutoSub: Starting CherryPy webserver 2013-12-29 16:06:35,367 INFO AutoSub: Starting scanDisk thread 2013-12-29 16:06:36,445 INFO scanDir: Dutch subtitle wanted for Bones.S09E09.The.Fury.In.The.Jury.720p.WEB-DL.mkv and added to wantedQueue 2013-12-29 16:06:36,496 INFO scanDir: Renamed file Bones.S09E01.The.Secrets.in.the.Proposal.720p.WEB-DL.mkv |
Ok bedankt!
Kan een a7 VIP'er mee eens zeggen wat in het veld class staat in je a7 MyPanel ipv 'Regular'?
http://imgur.com/meMVLVv
Kan een a7 VIP'er mee eens zeggen wat in het veld class staat in je a7 MyPanel ipv 'Regular'?
[ Voor 86% gewijzigd door colicab85 op 29-12-2013 20:09 ]
Verwijderd
Ik krijg volgende foutmelding na een herinstallatie van Auto-Sub:
500 Internal Server Error
The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.
In addition, the custom error page failed:
OSError: [Errno 2] Bestand of map bestaat niet
Traceback (most recent call last):
File "/opt/autosub-bootstrapbill/cherrypy/_cprequest.py", line 656, in respond
File "/opt/autosub-bootstrapbill/cherrypy/lib/encoding.py", line 188, in __call__
File "/opt/autosub-bootstrapbill/cherrypy/_cpdispatch.py", line 34, in __call__
File "/opt/autosub-bootstrapbill/autosub/WebServer.py", line 390, in index
File "/usr/lib/pymodules/python2.6/Cheetah/Template.py", line 1259, in __init__
self._compile(source, file, compilerSettings=compilerSettings)
File "/usr/lib/pymodules/python2.6/Cheetah/Template.py", line 1545, in _compile
file = self.serverSidePath(file)
File "/usr/lib/pymodules/python2.6/Cheetah/Servlet.py", line 42, in serverSidePath
return normpath(abspath(path.replace("\\", '/')))
File "/usr/lib/python2.6/posixpath.py", line 346, in abspath
cwd = os.getcwd()
The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.
File "/opt/autosub-bootstrapbill/cherrypy/_cprequest.py", line 656, in respond
File "/opt/autosub-bootstrapbill/cherrypy/lib/encoding.py", line 188, in __call__
File "/opt/autosub-bootstrapbill/cherrypy/_cpdispatch.py", line 34, in __call__
File "/opt/autosub-bootstrapbill/autosub/WebServer.py", line 390, in index
File "/usr/lib/pymodules/python2.6/Cheetah/Template.py", line 1259, in __init__
self._compile(source, file, compilerSettings=compilerSettings)
File "/usr/lib/pymodules/python2.6/Cheetah/Template.py", line 1545, in _compile
file = self.serverSidePath(file)
File "/usr/lib/pymodules/python2.6/Cheetah/Servlet.py", line 42, in serverSidePath
return normpath(abspath(path.replace("\\", '/')))
File "/usr/lib/python2.6/posixpath.py", line 346, in abspath
cwd = os.getcwd()
cwd = os.getcwd()cwd = os.getcwd()
Hij zoekt naar een bestand in een map die niet meer bestaat hoe ik het lees. Kan het zijn dat je ergens een folder hebt gedelete bij de herinstallatie?
Hij zoekt naar een bestand in een map die niet meer bestaat hoe ik het lees. Kan het zijn dat je ergens een folder hebt gedelete bij de herinstallatie?
Verwijderd
Ik heb de folder waar AutoSub in stond inderdaad gedelete.
En dan opnieuw geinstalleerd. Waarschijnlijk niet de meest elegante
manier om de nieuwe versie te krijgen, maar was op dat moment niet
volledig mee met hg pull en hg update.
Hoe krijg ik mijn AutoSub terug werkende?
Een wilde gok, heb je de config.properties overgenomen van je oude installatie?Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:05:
Ik heb de folder waar AutoSub in stond inderdaad gedelete.
Als je dat gedaan hebt dan staat path waarschijnlijk nog op /opt/auto-sub i.p.v. /opt/autosub-bootstrapbill
Verwijderd
VIPcolicab85 schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:18:
Ok bedankt!
Kan een a7 VIP'er mee eens zeggen wat in het veld class staat in je a7 MyPanel ipv 'Regular'?![]()
Dus in hoofdletters, kan een screenshot maken, maar dan wordt het morgen omdat ik al op bed lig tv te kijken en zit nu op de ipad
Nee zo is het goed, thxVerwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:57:
[...]
VIP
Dus in hoofdletters, kan een screenshot maken, maar dan wordt het morgen omdat ik al op bed lig tv te kijken en zit nu op de ipad
Goed bezig mensen! Draait als een zonnetje op de Qnap en zo af en toe een keer met hg pull/update doen werkt het prima. Zeker in combinatie met de Nivong Sickbeard haal ik alle NL-subs binnen.
Helaas kan ik nergens NL-subs vinden van (recente afleveringen) The Simpsons en Family Guy
Helaas kan ik nergens NL-subs vinden van (recente afleveringen) The Simpsons en Family Guy
Verwijderd
Ha Piet91.
Ik draai autosub ook op een qnap kun je een voorbeeld van jouw config.properties ergens posten ben benieuwd of ik alles goed heb staan.... en welke command line gebruik je precies voor het doen van een update?
Thnx.
Ik draai autosub ook op een qnap kun je een voorbeeld van jouw config.properties ergens posten ben benieuwd of ik alles goed heb staan.... en welke command line gebruik je precies voor het doen van een update?
Thnx.
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 06:50:
Ha Piet91.
Thnx.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
| [config] path = /share/MD0_DATA/.qpkg/autosub-bootstrapbill downloadeng = False minmatchscore = 9 scandisk = 3600 checksub = 28800 rootpath = /share/MD0_DATA/Multimedia/TV fallbacktoeng = True subeng = en subnl = nl notifyen = False notifynl = False logfile = AutoSubService.log postprocesscmd = configversion = 2 launchbrowser = True skiphiddendirs = True homelayoutfirst = Wanted englishsubdelete = False [logfile] loglevel = debug loglevelconsole = error logsize = 1000000 lognum = 1 [webserver] webserverip = 0.0.0.0 webserverport = 8083 username = password = webroot = [skipshow] have i got news for you = 0 whose line is it anyway = 0 (enz. enz.) [namemapping] inside the actors studio = 0169455 boardwalk empire = 0979432 (enz. enz.) |
- Sluit Autosub af (Home -> Shutdown)en welke command line gebruik je precies voor het doen van een update?
- Log d.m.v. (bijv.) Putty in op je Qnap
- ga naar de directory van de installatie (in mijn geval: cd /share/MD0_DATA/.qpkg/autosub-bootstrapbill)
- "hg pull" en daarna "hg update"
- "python AutoSub.py -d".
En hij draait weer.
Let wel; dit werkt niet als je deze Autosub op je Qnap hebt geplaatst d.m.v. de .zip daar uit te pakken.
Dat moet dus d.m.v. "hg clone" gebeurd zijn en dat kan standaard niet; daarvoor heb je Mercurial nodig.
Ik weet het niet precies meer maar dat kan geloof ik d.m.v. "qpkg install py27-mercurial".
Je zou in theorie ook met een script en aanpassing van het qpkg.conf bestand Autosub automatisch kunnen laten starten wanneer de NAS start (en in app center aan/uit kunnen zetten) maar dat is me de vorige keer met de 'normale' Autosub ook niet gelukt en zoveel moeite is het niet om even 'python AutoSub.py -d" te doen.
Ik ben aan het spelen met de derde variabele die wordt meegegeven voor de post processing, maar het lukt me niet echt die te gebruiken. Het script is vrij simpel en als ik de derde niet gebruik en het if statement weg laat gaat alles zoals verwacht. De video en de srt worden verplaatst. Maar zodra ik het verplaatsen laat afhangen van de string Dutch, dan gaat het mis en wordt er nooit wat verplaatst. Ik zie vast iets over het hoofd, maar wat?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| import sys, os dst_dir = '//volume1/downloads/autosub' file_a= sys.argv[1] basename_1 = os.path.basename(file_a) head, tail = os.path.splitext (basename_1) dst_file_1 = os.path.join(dst_dir, basename_1) file_b = sys.argv[2] basename_2 = os.path.basename(file_b) head, tail = os.path.splitext (basename_2) dst_file_2 = os.path.join(dst_dir, basename_2) language = sys.argv[3] if language == "Dutch" os.rename(file_a, dst_file_1) os.rename(file_b, dst_file_2) |
[ Voor 5% gewijzigd door Ortep op 30-12-2013 12:35 . Reden: code van gemaakt ]
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Weet iemand hoe het nu zit met opensubtitles? Ik heb daar een account alvast aangemaakt en momenteel staat hij op none in mijn autosub, dat is voor nu met de meest recente versie (dank aan Matr1x) toch de beste keuze of werkt hij nog?
https://code.google.com/p...pbill/issues/detail?id=57Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:56:
Weet iemand hoe het nu zit met opensubtitles? Ik heb daar een account alvast aangemaakt en momenteel staat hij op none in mijn autosub, dat is voor nu met de meest recente versie (dank aan Matr1x) toch de beste keuze of werkt hij nog?
Op het originele autosub project (zullen deze nog toevoegen aan onze Wiki):Piet91 schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:28:
Je zou in theorie ook met een script en aanpassing van het qpkg.conf bestand Autosub automatisch kunnen laten starten wanneer de NAS start (en in app center aan/uit kunnen zetten) maar dat is me de vorige keer met de 'normale' Autosub ook niet gelukt en zoveel moeite is het niet om even 'python AutoSub.py -d" te doen.
https://code.google.com/p/auto-sub/wiki/QnapAutoStart.
Zeroday heeft op dit topic niet lang geleden zijn recente versie ook gepost. Mss eens een paar pagina's terugbladeren
[ Voor 4% gewijzigd door colicab85 op 30-12-2013 12:05 ]
Verwijderd
thanks, dan laat ik hem op none staan voor nu, ik meende al dat ik het ergens gelezen had, maar kon het niet meer terugvinden op tweakers (logisch aangezien het daar dus niet stond).
Ik had een paar dagen geleden op het forum aan iemand aangeraden om het op None te zetten dus je hebt het niet gedroomd 
Wat is jouw mening trouwes over nut/overbodig van opensubtitles met de andere sources die nog wel werken?
Wat is jouw mening trouwes over nut/overbodig van opensubtitles met de andere sources die nog wel werken?
even voor mijn geruststelling?
Ik zie een warning in mijn config.
2013-12-30 11:54:52,197 WARNING checkSub: out of api calls
met 189 te zoeken afleveringen .... maar ik vind nergens terug hoeveel api calls ik heb, mag hebben, kan gebruiken.
Zou fijn zijn dat ergens terug te vinden.
met 189 te zoeken afleveringen .... maar ik vind nergens terug hoeveel api calls ik heb, mag hebben, kan gebruiken.
Die van mij kan je zonder problemen gebruiken om autosub automatisch te laten starten. Alleen aan het opstart script toevogen, maar dat is op een NASje wat anders dan op een Ubuntu gebakje.colicab85 schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:04:
[...]
Op het originele autosub project (zullen deze nog toevoegen aan onze Wiki):
https://code.google.com/p/auto-sub/wiki/QnapAutoStart.
Zeroday heeft op dit topic niet lang geleden zijn recente versie ook gepost. Mss eens een paar pagina's terugbladeren
Het zijn er 1000/24h voor SubtitleSeeker, dus je hebt wel je best gedaanzeroday schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:29:
even voor mijn geruststelling?
Ik ben nog met de admin van SubSeeker aan het mailen ivm deze API max load. Eens die vast staat komt ie terug op de webserver
Het opstart scriptje kan je dan weer terugvinden op de bovenstaande link naar het originele project. Als je mss wat meer uitleg hoeft, ik heb een tijd geleden ook een tutorial geschreven voor oa QNAP en autosub.zeroday schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:30:
[...]
Die van mij kan je zonder problemen gebruiken om autosub automatisch te laten starten. Alleen aan het opstart script toevogen, maar dat is op een NASje wat anders dan op een Ubuntu gebakje.
Ik heb hem sinds ik begonnen ben met AutoSub nog wel niet aangepast maar voor de installatie is er eigelijk niets veranderd dus...
http://forum.qnap.com/viewtopic.php?f=45&t=72488
Nou ... dat is het vreemde, ik heb maar 1x een pull / update gedaan en het spul herstartcolicab85 schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:34:
[...]
Het zijn er 1000/24h voor SubtitleSeeker, dus je hebt wel je best gedaan
Ik ben nog met de admin van SubSeeker aan het mailen ivm deze API max load. Eens die vast staat komt ie terug op de webserver
vandaar dat ik eea wat vreemd vind want zou ik herhaaldelijk autosub starten dan ben ik het er mee eens, maar nu heb ik weinig tijd gehad en alleen iets geupdate en dan krijg je dit .. met 189 subs die nog gevonden moeten worden is 1000/24 dus praktisch niet haalbaar. dus gaat er m.i. ergens wat fout.
Verwijderd
Thnx Piet91
Ik heb de zip uitgepakt en via sftp erop gezet... de hg pull etc. werkt niet
ipkg install py27-mercurial werkt prima en mercurial wordt geinstalleerd maar daarna werkt hg clone etc. nog niet...
Ach zo lukt het ook ik had bij de eerdere versie ook een poging gedaan om de qpkg.conf aan te passen maar dat werkte ook niet... maakt me nie zo veel uit.
De config zal ik nog even nakijken thnx.
Ik heb de zip uitgepakt en via sftp erop gezet... de hg pull etc. werkt niet
ipkg install py27-mercurial werkt prima en mercurial wordt geinstalleerd maar daarna werkt hg clone etc. nog niet...
Ach zo lukt het ook ik had bij de eerdere versie ook een poging gedaan om de qpkg.conf aan te passen maar dat werkte ook niet... maakt me nie zo veel uit.
De config zal ik nog even nakijken thnx.
Piet91 schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:28:
[...]
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [config] path = /share/MD0_DATA/.qpkg/autosub-bootstrapbill downloadeng = False minmatchscore = 9 scandisk = 3600 checksub = 28800 rootpath = /share/MD0_DATA/Multimedia/TV fallbacktoeng = True subeng = en subnl = nl notifyen = False notifynl = False logfile = AutoSubService.log postprocesscmd = configversion = 2 launchbrowser = True skiphiddendirs = True homelayoutfirst = Wanted englishsubdelete = False [logfile] loglevel = debug loglevelconsole = error logsize = 1000000 lognum = 1 [webserver] webserverip = 0.0.0.0 webserverport = 8083 username = password = webroot = [skipshow] have i got news for you = 0 whose line is it anyway = 0 (enz. enz.) [namemapping] inside the actors studio = 0169455 boardwalk empire = 0979432 (enz. enz.)
[...]
- Sluit Autosub af (Home -> Shutdown)
- Log d.m.v. (bijv.) Putty in op je Qnap
- ga naar de directory van de installatie (in mijn geval: cd /share/MD0_DATA/.qpkg/autosub-bootstrapbill)
- "hg pull" en daarna "hg update"
- "python AutoSub.py -d".
En hij draait weer.
Let wel; dit werkt niet als je deze Autosub op je Qnap hebt geplaatst d.m.v. de .zip daar uit te pakken.
Dat moet dus d.m.v. "hg clone" gebeurd zijn en dat kan standaard niet; daarvoor heb je Mercurial nodig.
Ik weet het niet precies meer maar dat kan geloof ik d.m.v. "qpkg install py27-mercurial".
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 16:46 ]
Verwijderd
Super dat auto-sub op deze manier een doorstart heeft gemaakt, alle lof voor de ontwikkelaar(s)!
Ik gebruik auto-sub alleen voor engelse ondertiteling, en ben erg blij met de ondersteuning voor bijvoorbeeld addic7ed. Enkele zaken waar ik daarbij tegenaan loop:
Ik gebruik auto-sub alleen voor engelse ondertiteling, en ben erg blij met de ondersteuning voor bijvoorbeeld addic7ed. Enkele zaken waar ik daarbij tegenaan loop:
- Het is niet mogelijk alleen engelse ondertiteling te downloaden
De providers kunnen uiteraard allemaal alleen op engels worden gezet, maar de subs blijven dan eeuwig in de wanted queue staan (met onnodig veel API verzoeken tot gevolg)
- Een engelse ondertitel wordt opgeslagen als filename..srt (twee punten) als in de config de suffix leeg is
Ook hier aangekaart met reactie, probleem is alleen dat alle afleveringen van dezelfde serie bij mij ook in dezelfde map staan, waardoor de popcorn hour niet met de .en.srt naamgeving overweg kan.
- De minimale checksub tijd is 6 uur (21600 s)
Nederlandse subs zijn zelden binnen dat tijdsbestek beschikbaar, maar engelse wel degelijk. Ik weet alleen niet zeker of dit wellicht een API-limiet is..
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 16:54 ]
Ik probeer deze versie te installeren na eerst tevreden gebruik gemaakt te hebben van de oude AutoSub. Nu krijg ik de volgende foutmelding bij het opstarten van autosub op mijn nieuwe Ubuntu installatie:
ValueError: time data u'60056-05-27 22:36:10' does not match format '%Y-%m-%d %H:%M:%S'
File "/opt/autosub/cherrypy/_cprequest.py", line 656, in respond
response.body = self.handler()
File "/opt/autosub/cherrypy/lib/encoding.py", line 188, in __call__
self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
File "/opt/autosub/cherrypy/_cpdispatch.py", line 34, in __call__
return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
File "/opt/autosub/autosub/WebServer.py", line 405, in index
return str(tmpl)
File "/usr/lib/python2.7/dist-packages/Cheetah/Template.py", line 1005, in __str__
rc = getattr(self, mainMethName)()
File "_opt_autosub_interface_templates_home_tmpl.py", line 259, in respond
File "/opt/autosub/autosub/Helpers.py", line 334, in ConvertTimestampTable
date_object = time.strptime(datestring, "%Y-%m-%d %H:%M:%S")
File "/usr/lib/python2.7/_strptime.py", line 467, in _strptime_time
return _strptime(data_string, format)[0]
File "/usr/lib/python2.7/_strptime.py", line 325, in _strptime
(data_string, format))
ValueError: time data u'60056-05-27 22:36:10' does not match format '%Y-%m-%d %H:%M:%S'
Waar kan ik deze format aanpassen en waarin?!
Alvast super bedankt voor jullie hulp!
File "/opt/autosub/cherrypy/_cprequest.py", line 656, in respond
response.body = self.handler()
File "/opt/autosub/cherrypy/lib/encoding.py", line 188, in __call__
self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
File "/opt/autosub/cherrypy/_cpdispatch.py", line 34, in __call__
return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
File "/opt/autosub/autosub/WebServer.py", line 405, in index
return str(tmpl)
File "/usr/lib/python2.7/dist-packages/Cheetah/Template.py", line 1005, in __str__
rc = getattr(self, mainMethName)()
File "_opt_autosub_interface_templates_home_tmpl.py", line 259, in respond
File "/opt/autosub/autosub/Helpers.py", line 334, in ConvertTimestampTable
date_object = time.strptime(datestring, "%Y-%m-%d %H:%M:%S")
File "/usr/lib/python2.7/_strptime.py", line 467, in _strptime_time
return _strptime(data_string, format)[0]
File "/usr/lib/python2.7/_strptime.py", line 325, in _strptime
(data_string, format))
Waar kan ik deze format aanpassen en waarin?!
Alvast super bedankt voor jullie hulp!
Ik geef het voorlopig op. Iedere poging die ik doe om gebruik te maken van de 'taal' variabele die doorgegeven wordt aan de postprocessing faalt. Ik krijg het zelfs niet voor elkaar om de naam er van te printen. Het lijkt wel of hij er helemaal niet is en dat het script gewoon stopt zodra ik hem opvraag
Argument 1 en argument 2 zijn prima bruikbaar, maar met argument 3 kom ik niet verder. Ik heb dit jaar weinig tijd meer. Dus dat zoek ik in januari verder uit
Ortep in "[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill"
Argument 1 en argument 2 zijn prima bruikbaar, maar met argument 3 kom ik niet verder. Ik heb dit jaar weinig tijd meer. Dus dat zoek ik in januari verder uit
Ortep in "[Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill"
[ Voor 7% gewijzigd door Ortep op 30-12-2013 18:04 ]
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
[dubbel]
[ Voor 98% gewijzigd door colicab85 op 30-12-2013 18:11 ]
@Henkiscool:
Dit is een ingebakken Python functie die je tijd opvraagt en dan het in een bepaald formaat wil zetten. Er is iets heel eigenaardig met je jaar '60056' en hoewel de andere waarden mogelijk zijn staan ze ook niet echt juist (beetje te koud voor mei e
). Lijkt me eerder een issue bij de OS...
@zeroday:
dit is idd vreemd, zeker omdat de API call reset na een herstart...
@ Ortep:
Maak er even een issue van in the project. Als ik tijd heb zal ik er eens naar kijken maar in het forum gaar deze info na een tijd verloren in de steeds groter wordende topic
Dit is een ingebakken Python functie die je tijd opvraagt en dan het in een bepaald formaat wil zetten. Er is iets heel eigenaardig met je jaar '60056' en hoewel de andere waarden mogelijk zijn staan ze ook niet echt juist (beetje te koud voor mei e
@zeroday:
dit is idd vreemd, zeker omdat de API call reset na een herstart...
@ Ortep:
Maak er even een issue van in the project. Als ik tijd heb zal ik er eens naar kijken maar in het forum gaar deze info na een tijd verloren in de steeds groter wordende topic
[ Voor 77% gewijzigd door colicab85 op 30-12-2013 18:11 ]
Zonder me er verder in verdiept te hebben: er staan bij mij nogal wat afleveringen van The Blacklist en Lilyhammer in de wachtrij. Zijn er simpelweg nog geen vertalingen, of is er iets anders aan de hand?
Edit: op addic7ed staat ook vrij weinig. De afleveringen die wel zijn vertaald heeft Autosub ook netjes binnengehaald.
En vwb Opensubtitles, werkt deze weer als je een account gebruikt in Autosub? Edit: domme vraag, ik zie nog geen inlogmogelijkheid bij de settings....
Edit: op addic7ed staat ook vrij weinig. De afleveringen die wel zijn vertaald heeft Autosub ook netjes binnengehaald.
En vwb Opensubtitles, werkt deze weer als je een account gebruikt in Autosub? Edit: domme vraag, ik zie nog geen inlogmogelijkheid bij de settings....
[ Voor 25% gewijzigd door M.v.Veelen op 30-12-2013 18:37 ]
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
op netflix zijn ze gewoon nederlands ondertiteld, meen dat ik hier ergens op tweakers gelezen had dat er ook wel losse subs waren, maar aangezien ik zelf een netflix abonnement heb heb ik geen idee waar je die kan vinden.M.v.Veelen schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:30:
Zijn er simpelweg nog geen vertalingen, of is er iets anders aan de hand?
Verwijderd
Dat vind ik wat lastig aan te geven omdat ik a) geen nieuwe tv afleveringen binnen krijg door kerst / oud en nieuw en b) dus ook geen nieuwe subs.colicab85 schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:20:
Zelf ga ik denk ik voornamelijk addic7ed gebruiken voor de nl subs en die engelse komen misschien met die andere sites binnen? Ik kan het helaas wat lastig terugzien in mijn log files omdat jullie zo vaak updaten en ik door wat testen en verwijderen / installeren geen overzicht meer heb waar ik wat vandaan heb gehaald.
Ik meen dat de meeste Engelse subs van die poolse site kwamen, dus ik denk dat je er geen tijd in hoeft te stoppen. Volgens mij werkt het prima zonder die site en voor de nl subtitles zat iedereen te klagen dat je google translate dingen kreeg (meen ik).
Dit zou idd mss wel handig zijn, zal het eens bespreken met Donny...Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:48:
Super dat auto-sub op deze manier een doorstart heeft gemaakt, alle lof voor de ontwikkelaar(s)!
• Het is niet mogelijk alleen engelse ondertiteling te downloaden
De providers kunnen uiteraard allemaal alleen op engels worden gezet, maar de subs blijven dan eeuwig in de wanted queue staan (met onnodig veel API verzoeken tot gevolg)
• Een engelse ondertitel wordt opgeslagen als filename..srt (twee punten) als in de config de suffix leeg is
Ook hier aangekaart met reactie, probleem is alleen dat alle afleveringen van dezelfde serie bij mij ook in dezelfde map staan, waardoor de popcorn hour niet met de .en.srt naamgeving overweg kan.
Deze instelling is niet zo zeer ifv de beschikbaarheid van subs wel eerder om de API load min of meer acceptabel te houden. Als bvb elk uur door iedere AutoSub gebruiker enkele 100'en (mss zelfs een 0'tje erbij bij sommigen?) subs gezocht worden is het verkeer wel erg hoog.• De minimale checksub tijd is 6 uur (21600 s)
Nederlandse subs zijn zelden binnen dat tijdsbestek beschikbaar, maar engelse wel degelijk. Ik weet alleen niet zeker of dit wellicht een API-limiet is..
van the blacklist weet ik dat die allemaal op BD gestaan hebben, je merkt wel dat niet alle BD subs hun weg naar de andere sites hebben gevondenM.v.Veelen schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:30:
Zonder me er verder in verdiept te hebben: er staan bij mij nogal wat afleveringen van The Blacklist en Lilyhammer in de wachtrij. Zijn er simpelweg nog geen vertalingen, of is er iets anders aan de hand?
wel zwerft er op usenet een verzameling ondertitels rond, the blacklist staat daar in ieder geval bij
binsearch link
allereerst mijn complimenten voor het autosub tool. Ik heb altijd met veel plezier de eerste (bierdopje) versie gebruikt en deze versie is een uitstekende vervanger. Nu nog de nederlandse ondertitelingen...
Hetgeen mij echter opvalt is dat ook voor afleveringen waar al een subtitle voor is, er toch ook voor deze afleveringen gezocht wordt naar een ondertiteling. Is dit een bekende 'bug' of is dit wellicht al opgelost in een nieuwe(re) versie?
Hetgeen mij echter opvalt is dat ook voor afleveringen waar al een subtitle voor is, er toch ook voor deze afleveringen gezocht wordt naar een ondertiteling. Is dit een bekende 'bug' of is dit wellicht al opgelost in een nieuwe(re) versie?
Wow.....dat zijn er nogal wat....! Zal eens bekijken of de Blacklist-subs in-sync zijn. En vraag me ook af waarom deze nog niet ge-upped zijn bij de welbekende sub-sites....?Davidvis schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:32:
[...]
van the blacklist weet ik dat die allemaal op BD gestaan hebben, je merkt wel dat niet alle BD subs hun weg naar de andere sites hebben gevonden
wel zwerft er op usenet een verzameling ondertitels rond, the blacklist staat daar in ieder geval bij
binsearch link
Edit: er zit ook wel een hoop rommel tussen als ik zo bescheiden mag zijn. Handle with care zullen we maar zeggen
[ Voor 7% gewijzigd door M.v.Veelen op 30-12-2013 19:54 ]
¯\_(ツ)_/¯
had ze nog niet inhoudelijk beoordeeld, had ze zelf gedownload onder het motto je weet maar nooitM.v.Veelen schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:48:
[...]
Wow.....dat zijn er nogal wat....! Zal eens bekijken of de Blacklist-subs in-sync zijn. En vraag me ook af waarom deze nog niet ge-upped zijn bij de welbekende sub-sites....?
Edit: er zit ook wel een hoop rommel tussen als ik zo bescheiden mag zijn. Handle with care zullen we maar zeggen
zag dat the blacklist er in ieder geval in twee versies tussenstaat
Ik heb de subs gevonden en ga ze even bekijken of ze goed zijn. Daarna upload ik ze denk ik maar es om te zien of anderen er ook iets aan hebben. Als het goed is pakt Autosub ze dan ook meteen op :-)
¯\_(ツ)_/¯
Super dat dit mooie stukje code bijgewerkt blijft.
Heb de installer op windows 8.1 x64 getest en deze lijkt probleemloos te werken.
Door het neergaan van bierdopje en hiermee het stoppen van autosub ben ik eerst subliminal gaan gebruiken.
Opvallend is dat subliminal blijkbaar automatisch kijkt of er al een ondertitel is gedownload door te zoeken naar bestandsnaam.srt en bestandsnaam.landcode.srt
Het lijkt erop dat autosub kijkt of er al ondertitels zijn aan de hand van de subtitle suffix instelling in het config scherm.
Dus heb je al ondertitels met suffix .nl dan zoekt hij opnieuw ondertitels als je geen suffix instelt, misschien is dit een mooie extra feature voor de toekomst.
Heb de installer op windows 8.1 x64 getest en deze lijkt probleemloos te werken.
Door het neergaan van bierdopje en hiermee het stoppen van autosub ben ik eerst subliminal gaan gebruiken.
Opvallend is dat subliminal blijkbaar automatisch kijkt of er al een ondertitel is gedownload door te zoeken naar bestandsnaam.srt en bestandsnaam.landcode.srt
Het lijkt erop dat autosub kijkt of er al ondertitels zijn aan de hand van de subtitle suffix instelling in het config scherm.
Dus heb je al ondertitels met suffix .nl dan zoekt hij opnieuw ondertitels als je geen suffix instelt, misschien is dit een mooie extra feature voor de toekomst.

Daar ga je dan met je goede bedoelingen.... Wilde de subs voor seizoen 1 uploaden bij Addic7ed, maar ze ijn in het verkeerde format zegt de uploader. Punt is dat bij de tijdsaanduiding een komma wordt gebruikt terwijl hij alleen een punt accepteert. Het is helaas niet een kwestie van serach&replace omdat de komma op veel meer plekken voorkomt. Hmmm.....
Edit: bij S01E03 alle komma's zitten vervangen, uploaden....: wrong format. I give up
Edit: bij S01E03 alle komma's zitten vervangen, uploaden....: wrong format. I give up
[ Voor 11% gewijzigd door M.v.Veelen op 30-12-2013 20:44 ]
¯\_(ツ)_/¯
Ik kom wel vaker subs tegen die op het oog prima lijken maar toch niet werken.
Meestal laad ik ze dan in in subtitle workshop en save ze dan opnieuw. Vervolgens werken ze dan wel terwijl er oogwaarschijnlijk niets veranderd is.
Geen idee wat er dan aan de hand is.
Meestal laad ik ze dan in in subtitle workshop en save ze dan opnieuw. Vervolgens werken ze dan wel terwijl er oogwaarschijnlijk niets veranderd is.
Geen idee wat er dan aan de hand is.
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Ik zie jullie heb Plex server toegevoegd bij Autosub
Helemaal geweldig! Dank!
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Subtitle workshop voor de Mac is er helaas niet. Heb ook online converters geprobeerd, maar werkt helaas ook niet.
¯\_(ツ)_/¯
Vond nog een aardig progje dat subs check en corrigeerd.
Wel alleen voor windows maar misschien heeft iemand anders er wat aan.
http://acute.myweb.hinet.net/e_CheckSubtitle.html
Wel alleen voor windows maar misschien heeft iemand anders er wat aan.
http://acute.myweb.hinet.net/e_CheckSubtitle.html
Het is me gelukt met een gratis Mac tool om de sub in te lezen en meteen weer weg te schrijven. Uploaden ging nu wel goed. Ik ga gauw de andere subs proberen. Net Autosub een herstart gegeven, kijken of ie 'm binnenhaalt..... :-)
¯\_(ツ)_/¯
Dan stel je nl in als suffix voor NL subsw1ll8m schreef op maandag 30 december 2013 @ 20:04:
Ik had speciaal Plex geïnstalleerd om dit te kunnen implementeren en testen, maar gebruik het verder niet.tcviper schreef op maandag 30 december 2013 @ 20:49:
Ik zie jullie heb Plex server toegevoegd bij AutosubHelemaal geweldig! Dank!
Kan je bevestigen of het voor jou ook werkt?
Ik heb net de laatste update gedraaid, maar krijg nu foutmeldingen:
Help? Kan ik nog terug....?
code:
1
2
| /mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/bs4/builder/_htmlparser.py:154: RuntimeWarning: Python's built-in HTMLParser cannot parse the given document. This is not a bug in Beautiful Soup. The best solution is to install an external parser (lxml or html5lib), and use Beautiful Soup with that parser. See http://www.crummy.com/software/BeautifulSoup/bs4/doc/#installing-a-parser for help. "Python's built-in HTMLParser cannot parse the given document. This is not a bug in Beautiful Soup. The best solution is to install an external parser (lxml or html5lib), and use Beautiful Soup with that parser. See http://www.crummy.com/software/BeautifulSoup/bs4/doc/#installing-a-parser for help.")) |
¯\_(ツ)_/¯
Wanneer was de laatste keer dat je een update gedraaid had (hiervoor)? colicab heeft vannacht nog iets aangepast aan de a7 scaper.M.v.Veelen schreef op maandag 30 december 2013 @ 21:22:
Ik heb net de laatste update gedraaid, maar krijg nu foutmeldingen:
code:
1 2 /mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/bs4/builder/_htmlparser.py:154: RuntimeWarning: Python's built-in HTMLParser cannot parse the given document. This is not a bug in Beautiful Soup. The best solution is to install an external parser (lxml or html5lib), and use Beautiful Soup with that parser. See http://www.crummy.com/software/BeautifulSoup/bs4/doc/#installing-a-parser for help. "Python's built-in HTMLParser cannot parse the given document. This is not a bug in Beautiful Soup. The best solution is to install an external parser (lxml or html5lib), and use Beautiful Soup with that parser. See http://www.crummy.com/software/BeautifulSoup/bs4/doc/#installing-a-parser for help."))
10 minuten geleden?
Edit: het lijkt alsof het na nog een herstart niet meer terugkomt. Vraag me nu alleen af waarom hij de subs van Addic7ed niet vindt die ik net heb geplaatst (The Blacklist S01E03 t/m S01E08).
Edit: En toch weer dezelfde foutmelding.....
Edit: het lijkt alsof het na nog een herstart niet meer terugkomt. Vraag me nu alleen af waarom hij de subs van Addic7ed niet vindt die ik net heb geplaatst (The Blacklist S01E03 t/m S01E08).
Edit: En toch weer dezelfde foutmelding.....
[ Voor 94% gewijzigd door M.v.Veelen op 30-12-2013 21:31 ]
¯\_(ツ)_/¯
Ja dat snap ik, maar daarvoor? colicab heeft 20 uur geleden de aanpassing aan de addic7ed scaper toegevoegd.M.v.Veelen schreef op maandag 30 december 2013 @ 21:27:
10 minuten geleden?
Daarvoor? Een uur / anderhalf uur geleden. Ik keek heel toevallig of er nog veranderingen waren en heb dus weer een update gedaan.
Edit:
bij de laatste update zag ik dit:
Helaas zie ik geen tijdsaanduiding in Terminal om te herleiden wanneer ik precies wat heb gedaan mbt updates.
Edit:
code:
1
| Added 2 changesets with 9 changes to 9 files |
Helaas zie ik geen tijdsaanduiding in Terminal om te herleiden wanneer ik precies wat heb gedaan mbt updates.
[ Voor 46% gewijzigd door M.v.Veelen op 30-12-2013 21:40 ]
¯\_(ツ)_/¯
Vreemd, de laatste toevoegingen die ik heb gedaan hebben helemaal niks met de download code te maken.M.v.Veelen schreef op maandag 30 december 2013 @ 21:37:
Daarvoor? Een uur / anderhalf uur geleden. Ik keek heel toevallig of er nog veranderingen waren en heb dus weer een update gedaan.
Edit:
code:
1 Added 2 changesets with 9 changes to 9 files
Maar nu? Ben ik de enige met deze meldingen dan? Ik kan ik de logfile van Autosub nog wel filteren wanneer ik e.e.a. geh geüpdate, maar als jij al zegt dat er geen veranderingen hebben plaatsgevonden heb ik weinig munitie he ;-) Ik weet alleen niet of dit nu problemen oplevert. Ik krijg in ieder geval de subs voor The Blacklist niet binnen, kan iemand dit testen voor mij? Het gaat om de NTb versies, S01E02 t/m S01E08....
¯\_(ツ)_/¯
Had je deze melding toevallig ook al niet hiervoor, zo'n 1,5/2u geleden na de vorige update?M.v.Veelen schreef op maandag 30 december 2013 @ 21:52:
Maar nu? Ben ik de enige met deze meldingen dan? Ik kan ik de logfile van Autosub nog wel filteren wanneer ik e.e.a. geh geüpdate, maar als jij al zegt dat er geen veranderingen hebben plaatsgevonden heb ik weinig munitie he ;-) Ik weet alleen niet of dit nu problemen oplevert. Ik krijg in ieder geval de subs voor The Blacklist niet binnen, kan iemand dit testen voor mij? Het gaat om de NTb versies, S01E02 t/m S01E08....
Nee, ik kan in Terminal tot een paar dagen terug kijken en zie daar geen foutmeldingen staan.
Zo'n 1,5 uur geleden deed ik een update en zag ik:
Vervolgens, niet zo lang daarna een nieuwe check, en toen zak ik:
En pas daarna kreeg ik deze meldingen te zien.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| pulling from https://code.google.com/p/autosub-bootstrapbill/ searching for changes adding changesets adding manifests adding file changes added 10 changesets with 20 changes to 11 files (run 'hg update' to get a working copy) root@NAS:/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill# hg update 11 files updated, 0 files merged, 0 files removed, 0 files unresolved |
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| pulling from https://code.google.com/p/autosub-bootstrapbill/ searching for changes adding changesets adding manifests adding file changes added 2 changesets with 9 changes to 9 files (run 'hg update' to get a working copy) root@NAS:/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill# hg update 9 files updated, 0 files merged, 0 files removed, 0 files unresolved |
¯\_(ツ)_/¯
M.v.Veelen schreef op maandag 30 december 2013 @ 21:58:
Nee, ik kan in Terminal tot een paar dagen terug kijken en zie daar geen foutmeldingen staan.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 pulling from https://code.google.com/p/autosub-bootstrapbill/ searching for changes adding changesets adding manifests adding file changes added 10 changesets with 20 changes to 11 files (run 'hg update' to get a working copy) root@NAS:/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill# hg update 11 files updated, 0 files merged, 0 files removed, 0 files unresolved
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 pulling from https://code.google.com/p/autosub-bootstrapbill/ searching for changes adding changesets adding manifests adding file changes added 2 changesets with 9 changes to 9 files (run 'hg update' to get a working copy) root@NAS:/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill# hg update 9 files updated, 0 files merged, 0 files removed, 0 files unresolved
code:
1
2
3
4
| D:\autosub-bootstrapbill>hg pull pulling from https://code.google.com/p/autosub-bootstrapbill/ searching for changes no changes found |
code:
1
2
3
4
5
| 2013-12-30 22:02:00,861 INFO downloadsubs: English subtitle not found. 2013-12-30 22:02:00,861 INFO downloadsubs: Trying to delete English subtitle. 2013-12-30 22:02:00,772 INFO downloadSubs: DOWNLOADED: D:\Series2\The.Blacklist.S01E08.General.Ludd.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-NTb.srt 2013-12-30 22:02:00,770 DEBUG downloadSubs: Trying to save the subtitle to the filesystem 2013-12-30 22:02:00,769 DEBUG downloadSubs: Found subtitle on addic7ed.com |
Als ik dit zo lees, dan werkt mijn Autosub dus niet meer? Want ik heb juist een aantal in de Wanted list staan en die komen niet binnen, terwijl ik nog 15 subs mag downloaden van Addic7ed. Hoe nu verder....?
Edit:
Ik kan nu zelfs de Info&Help pagina niet meer openen, krijg dan een pop-up"
Edit:
Ik kan nu zelfs de Info&Help pagina niet meer openen, krijg dan een pop-up"
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| Traceback (most recent call last): File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/cherrypy/_cprequest.py", line 656, in respond response.body = self.handler() File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/cherrypy/lib/encoding.py", line 188, in __call__ self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs) File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/cherrypy/_cpdispatch.py", line 34, in __call__ return self.callable(*self.args, **self.kwargs) File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/autosub/WebServer.py", line 37, in info return str(tmpl) File "/opt/lib/python2.6/site-packages/Cheetah/Template.py", line 1005, in __str__ rc = getattr(self, mainMethName)() File "_mnt_pools_A_A0_Media__Apps_autosub_bootstrapbill_interface_templates_config_info_tmpl.py", line 199, in respond File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/autosub/Addic7ed.py", line 633, in checkCurrentDownloads soup = self.get('/panel.php') File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/autosub/Addic7ed.py", line 600, in get return BeautifulSoup(r.content) # , 'html5lib') File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/bs4/__init__.py", line 172, in __init__ self._feed() File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/bs4/__init__.py", line 185, in _feed self.builder.feed(self.markup) File "/mnt/pools/A/A0/Media/.Apps/autosub-bootstrapbill/bs4/builder/_htmlparser.py", line 155, in feed raise e HTMLParseError: malformed start tag, at line 110, column 37 |
[ Voor 80% gewijzigd door M.v.Veelen op 30-12-2013 22:08 ]
¯\_(ツ)_/¯
Installeer de html5lib anders eens, zoals in je foutmelding staat. Volgens mij had colicab het er laatst over dat we dit misschien op alle Linux systemen willen laten installeren als requirement (net zoals Cheetah).M.v.Veelen schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:06:
Als ik dit zo lees, dan werkt mijn Autosub dus niet meer? Want ik heb juist een aantal in de Wanted list staan en die komen niet binnen, terwijl ik nog 15 subs mag downloaden van Addic7ed. Hoe nu verder....?
Windows lijkt dit niet nodig te hebben, maar dat komt omdat Windows ook zo gruwelijk owned.
Verwijderd
Bij mij werkt het!! Helemaal geweldig.Ik had speciaal Plex geïnstalleerd om dit te kunnen implementeren en testen, maar gebruik het verder niet.
Kan je bevestigen of het voor jou ook werkt?
Ojee....hoe doe ik dat op m'n NASsie.....?Donny87 schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:09:
[...]
Installeer de html5lib anders eens, zoals in je foutmelding staat. Volgens mij had colicab het er laatst over dat we dit misschien op alle Linux systemen willen laten installeren als requirement (net zoals Cheetah).
Windows lijkt dit niet nodig te hebben, maar dat komt omdat Windows ook zo gruwelijk owned.
¯\_(ツ)_/¯
Ik weet zelf niet zoveel van Linux, maar heb even gegoogeld.M.v.Veelen schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:10:
[...]
Ojee....hoe doe ik dat op m'n NASsie.....?
Installation
html5lib works on CPython 2.6+, CPython 3.2+ and PyPy. To install it, use:
code:
1
| $ pip install html5lib |
https://github.com/html5lib/html5lib-python
Ga ik eens mee aan de slag. In de tussentijd heb ik het volgende gedaan (geïnstalleerd):
/opt/bin/ipkg install py26-lxml
En na een reboot vliegen nu de subs bij me naar binnen :-)
Als ik jouw berichtje zo lees, dan moet je ook eerst pip installeren?
¯\_(ツ)_/¯
http://www.pip-installer.org/en/latest/installing.htmlM.v.Veelen schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:26:
Ga ik eens mee aan de slag. In de tussentijd heb ik het volgende gedaan (geïnstalleerd):
Ik neem aan dat je ook Python 2.6 hebt dan?
Ja, klopt....heb nog niet durven updaten omdat ik niet weet of de rest van de apps dan nog wel blijven werken.
Edit: de Help&Info pagina werkt ook weer.
Misschien heb ik hier even genoeg aan, de subs komen weer binnen en ik zie geen foutmeldingen meer.
Edit: de Help&Info pagina werkt ook weer.
Misschien heb ik hier even genoeg aan, de subs komen weer binnen en ik zie geen foutmeldingen meer.
[ Voor 40% gewijzigd door M.v.Veelen op 30-12-2013 22:36 ]
¯\_(ツ)_/¯
Ah, ik herinner me ineens dat we al een issue hiervoor hadden.M.v.Veelen schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:28:
Ja, klopt....heb nog niet durven updaten omdat ik niet weet of de rest van de apps dan nog wel blijven werken.
Dit probleem is inderdaad alleen bij oude versies van Python.
http://code.google.com/p/...ll/issues/detail?id=50#c4
Begrijp ik het goed dat als ik Python2.7 zou installeren (...) dat het probleem dan ook al opgelost zou zijn geweest? Misschien dan toch eens ervoor gaan zitten en de 'gok' wagen. Iemand die hier verstand van heeft en me advies kan geven?
¯\_(ツ)_/¯
Ik heb al de pakketten die je in je signature hebt staan (behalve CouchPotato) op mijn Synology draaien met Python 2.7.6-7 van SynoCommunity.M.v.Veelen schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:46:
Begrijp ik het goed dat als ik Python2.7 zou installeren (...) dat het probleem dan ook al opgelost zou zijn geweest? Misschien dan toch eens ervoor gaan zitten en de 'gok' wagen. Iemand die hier verstand van heeft en me advies kan geven?
Je moet dan wel de SynoCommunity pakketten voor CouchPotato en Sickbeard installeren volgens mij. Je kan de database/config van de programma's wel gewoon terugzetten voor zover ik weet.
edit: Ik zie net dat je geen Synology hebt, volgens mij moet je alleen even kijken of je opstart scripts wel naar de juiste map verwijzen van je nieuwe Python installatie.
[ Voor 26% gewijzigd door Donny op 30-12-2013 22:55 ]
Mja, ik ben al overstag, maar denk dat ik nog wel even wacht tot het nieuwe jaar. Niet dat ik moet gaan zitten prutsen terwijl ik er eigenlijk niet zoveel tijd voor heb :-) In ieder geval heb ik net alle subs van Addic7ed ontvangen en heb ik die dus goed geupload. Daarnaast werkt Autosub voorlopig weer zoals ik gewend ben. Over een paar dagen verder knutselen.
Edit: dat van die paden is inderdaad iets waar ik op moet letten, maar dat zal niet het spannendste zijn. Thanks!
Edit: dat van die paden is inderdaad iets waar ik op moet letten, maar dat zal niet het spannendste zijn. Thanks!
[ Voor 13% gewijzigd door M.v.Veelen op 30-12-2013 22:57 ]
¯\_(ツ)_/¯