Hoelang wachten op Chello?

Pagina: 1
Acties:

• baardmans
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 12:55
Wil iemand kwijt hoeveel dagen/weken/maanden er zo ongeveer zitten tussen het aanvragen en het leveren van Chello? Ter vergelijking: ADSL (Planet)in Rotterdam doet momenteel zo'n anderhalve maand.

Het onderscheid tussen kunstmatig en natuurlijk is even kunstmatig als natuurlijk

• HariZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-02 21:51
In Leeuwarden zo tussen de 2 weken en 2 maanden... afhankelijk van het humeur van UPC...

• Fireman
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

ik had eerst een afspraak op een dinsdag en toen kwamen zij niet opdagen. ik had toen een boos telefoontje gepleegd en ineens konden ze de maandag er op komen.

maar over het algemeen kunnen ze chello na twee weken leveren hier in rotterdam

btw wil jij ook overgaan op chello????

hier op de kop van zuid redelijk snel ca. 180kb/s

flot zat toch???

good luck

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

Verwijderd

Ik zit in Kralingen, bij mij ook retesnel -> 180 kb/s :) Trouwens ze kwamen na 2 weken aansluiten...

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:22

Aidix

Geluidspietlut

Na 1 werkdag :)
Weesp is net opgeleverd, en ik was de tweede klant in deze stad geloof ik.
Bloedsnel dus :7

• baardmans
In zit nog in de proefperiode van Planet (3 maanden). Als ik zie dat ik voor 100,- per maand i.p.v. 50 kB/s ook 180 kB/s kan halen dan is het toch erg verleidelijk om alsnog te switchen. Alleen de datalimiet van 2 GB en de vrij lage minimumsnelheid zitten me nog niet helemaal lekker.

Wachten tot Cistron hier in De Esch beschikbaar komt is natuurlijk ook een optie, maar gezien de slechte financiele situatie en de uitrolstop, kan dit misschien nog even duren :Z

Het onderscheid tussen kunstmatig en natuurlijk is even kunstmatig als natuurlijk

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:41
Op donderdag 07 juni 2001 15:01 schreef baardmans het volgende:
In zit nog in de proefperiode van Planet (3 maanden). Als ik zie dat ik voor 100,- per maand i.p.v. 50 kB/s ook 180 kB/s kan halen dan is het toch erg verleidelijk om alsnog te switchen. Alleen de datalimiet van 2 GB en de vrij lage minimumsnelheid zitten me nog niet helemaal lekker.
Er is geen datalimiet, het is gebaseerd op een "Fair Use Policy". En die minimum snelheid kunnen ze je toch niet garanderen, net zo min als bij Planet hoor...

Verwijderd

na een half jaar heb ik er maar eens 8er aan gebeld en toen waren ze er redelijk snel >:)

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
in lwd tussen twee weken en een half jaar....dus je moet maar gewoon afw88...je weet het nooit (en als ze zeggen dat ze op een bepaalde data komen...zou ik er niet vanuit gaan...wat ze komen vaak gewoon niet opdagen)

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• baardmans
Op donderdag 07 juni 2001 16:00 schreef RonaldMcDonald het volgende:

[..]

Er is geen datalimiet, het is gebaseerd op een "Fair Use Policy".
Hier wordt gesproken over 2 GB max : [topic=78939]

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 07 juni 2001 21:31 schreef baardmans het volgende:

[..]

Hier wordt gesproken over 2 GB max : iK weet chello Download limiet!
Stond laaste op t.net dat het niet door ging (voorloping).

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 13:54 schreef HariZ het volgende:
In Leeuwarden zo tussen de 2 weken en 2 maanden... afhankelijk van het humeur van UPC...
Ik heb 2 weekjes gewacht. Aardige monteur. Na een half uurtje was ik aangesloten. En aan mijn verzoek om zo vroeg mogelijk te komen had hij ook gedacht. Dit had ik de dag ervoor telefonisch (22cpm) doorgegeven.

Alles werkt perfect. ;)

Te goed zelfs. Ik laat het abonnement stopzetten, omdat ik die bandbreedte niet aan kan. Ik doe de hele dag niets anders dan online zijn. Ik heb last van hartkloppingen en irritatie op mijn linker borst.

Gelukkig kan ik gebruikmaken van de niet-goed-geld-terug-actie. Bedankt UPC!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb het 24 mei aangevraagd en nadat ze niet gekomen zijn (zie dit) heb ik weer een nieuwe afspraak gemaakt op 13 juni. Als ze dus komen heb ik het binnen 3 weken

They made me do it.

• baardmans
Ik heb inmiddels de knoop doorgehakt: Planet is opgezegd en op 18 juni komt er een monteur langs om Chello te installeren. Niet slecht :Y)

• Rtificial
  • Laatst online: 12-08 10:32

Rtificial

as fake as can be

Op donderdag 07 juni 2001 21:47 schreef lazuli het volgende:

[..]

Ik heb 2 weekjes gewacht. Aardige monteur. Na een half uurtje was ik aangesloten. En aan mijn verzoek om zo vroeg mogelijk te komen had hij ook gedacht. Dit had ik de dag ervoor telefonisch (22cpm) doorgegeven.
22 cpm?? Nooit eraan gedacht de callback service vanaf de website van chello te gebruiken? Nummer ingeven en je wordt gebeld en direct in de queue gezet...

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 12:43 schreef Rtificial het volgende:

[..]

22 cpm?? Nooit eraan gedacht de callback service vanaf de website van chello te gebruiken? Nummer ingeven en je wordt gebeld en direct in de queue gezet...
En hoe had ik die website moeten bereiken dan? Ik had namelijk nog geen internetaansluiting...
Pagina: 1