They made me do it.
Verwijderd
"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."
't is een hele teleurstelling: je hebt er zo naar uitgekeken: kabel thuis...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Vanmiddig trouwens een nieuwe afspraak gemaakt. Zeggen ze "We hebben woensdag de 12e tijd om te komen" Ik: "eeuuuuhhh volgende week woensdag is het de 13e"
|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(
They made me do it.
Verwijderd
maar niet op komen dagen. 4 dagen later kwamen ze wel.
zooitje daar
Verwijderd
Maar wees niet kwaad op de monteur, want die kan er geen reet aan doen. Vaak komt het omdat die monteurs teveel opdrachten op een dag krijgen waardoor jij niet meer geholpen kunt worden, of omdat 1 of andere domme doos jou aansluiting vergeet door te geven aan de planning.
Een ex-chello monteur
Verwijderd
Verwijderd
ik werkte in friesland btw
Verwijderd
fijne lui waren dat
Verwijderd
tijd om de rotte appels uit de mand te gooien daaro
Verwijderd
Ik denk nu dat je overdrijft. Dit komt sporadisch voor. De monteurs hebben aan 4 opdr8en zeker wel hun handen vol.Op donderdag 07 juni 2001 00:36 schreef jxs2000 het volgende:
muahahaha teveel opdrachten! laat me nie lachen man! ik ken er een, die heeft 4 opdrachten per dag MAXIMAAL! en als hij om half 2 klaar is, mag ie lekker naar huis! Hij is ook elke dag rond die tijd thuis, dus da's nie gelogen dacht ik zo!
Per 1 mei 2001 is het UPC Garantieplan aangepast; UPC behoudt zich het recht voor de vergoedingsregeling in de toekomst te wijzigen of aan te passen indien technische veranderingen of marktomstandigheden dit meebrengen.
1. Individuele vergoedingsregeling voor UPC-producten
a. Bij storingen van aaneengesloten perioden van meer dan 24 uur, waarbij de dienst niet beschikbaar is, geldt de volgende individuele regeling: UPC vergoedt voor elke volledige dag dat de dienst niet beschikbaar was, twee dagen aan (vaste) abonnementskosten. Hierbij geldt specifiek voor chello dat het niet beschikbaar zijn van een van de diensten FTP, e-mail of WWW gezien wordt als een reden tot vergoeding.
b. Voor iedere installatie-afspraak en voor iedere storingsophef-afspraak waarvoor de klant moet thuisblijven en UPC niet verschijnt op de afgesproken dag, vergoedt UPC NLG 50,- per klant. UPC hanteert daarbij de regel dat afspraken die niet minimaal 24 uur voor de afspraak afgezegd worden door UPC, voor vergoeding in aanmerking komen. De procedure die klanten dienen te volgen om voor restitutie in aanmerking te komen wordt beschreven in de bijlage.
c. Schade veroorzaakt bij installatie of storingsophef in het huis van de klant door een UPC monteur wordt door UPC vergoedt. De procedure die klanten dienen te volgen om voor restitutie in aanmerking te komen wordt beschreven in de bijlage.
afkomstig van:
http://www.upc.nl/garantieplan/
"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."
UPC Nederland
afd. Consumentenbelangen (hoe verzinnen ze het
Postbus 80900
1005 DA Amsterdam
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
- UPC Hilversum komt niet opdagen voor 12:00 om de modem te verwijderen volgens afspraak
- UPC Hilversum is de hele dag niet komen opdagen
- UPC Amsterdam komt niet om de boel weer opnieuw aan te sluiten
- UPC klantenservice neemt het probleem in behandeling en zal terugbellen
- Compleet volgens verwachting wordt er niet teruggebeld
- Bellen nogmaals, probleem is compleet onbekend en het het hele verhaal mag opnieuw uitgelegd worden
- UPC klantenservice zal contact opnemen met ons
- UPC klantenservice doet dit zowaar ook!
- UPC maakt een nieuwe afspraak met ons
- Ook deze keer is er geen UPC langsgeweest
- Wederom de klantenservice, wederom probleem onbekend
- Na uitleggen van de situatie krijgen we de Afdelingschef
- Deze zal overal persoonlijk zorg voor dragen dat het nu echt komt (!)
- Er wordt een nieuwe afspraak gemaakt
- Geen UPC (wie had dat dan ook verwacht)
- Bellen<li>Rara: Probleem onbekend
Dit is de korte versie.
Na 2 en een halve maand zonder telefoon en veel met de klantenservice bellen vanaf een mobiel (prijzig!!!) want terugbellen doen ze niet hebben we de hoop opgegeven en is een KPN abbo aangevraagd met MXStream, de telefoonlijn is de volgende dag aangesloten en MXStream 3 weken later. Door problemen heeft het nog eens 2 weken geduurt voordat MXStream werkte, maar dat lag aan Planet Internet en niet aan KPN.
Hier heb ik dus geen woorden voor, maar het verhaal is nog niet af: De rekeningen van UPC bleven namelijk gewoon komen!!! Uiteraard hebben zijn die niet betaald, en zowaar kregen we de 4e maand een brief dat als we nu niet betaalde dat onze telefoonlijn (welke telfoonlijn?) afgesloten zou worden. Uiteraard is dat ook gebeurt
Weer later werd er contact opgenomen door de klantenservice dat ze erachter waren dat het nog steeds niet was gebeurt en dat ze een afspraak wilde maken. Uiteraard meldde we de beste man dat er al een KPN aansluiting was.
Toen was het enige verzoek of ze de kabelmodem (ja die hadden we nog) konden komen ophalen tussen de bekende tijden, toen hebben we besloten om die zelf maar in te leveren bij het UPC centrum (15 minutjes verderop) zodat we daar niet een hele dag voor thuis hoeven te blijven....
UPC verhalen doen het ook altijd goed op feestjes en partijtjes...iedereen heeft dezelfde problemen maar het blijft leuk om horen hoe het allemaal gegaan is..
GO UPC!
Wees consequent, maar niet altijd
toe ik een chello abbonnement afsloot sprak je ook meteen een datum af wanneer ze zouden komen, dit onderteken je en is een gebonden overeenkomst (let op werkt altijd 2 kanten op) op de bewuste dag had ik mijn vriendin gevraagd of ze thuis wou blijven om de monteurs te ontvangen, want ik moest werken.Wat denk je ja juist ze kwamen niet opdagen, ik meteen bellen waarom zijn jullie niet gekomen en waarom heb je dat niet laten weten (al je gegevens staan toch op de overeenkomst), kreeg ik niet eens sorry te horen, nee dat ging van we bellen alleen als we komen en zo gaat dat druk druk, je moet nog wachten, dat ging allemaal op niet zo'n aardige toon. Ik boos, dacht ik aan die overeenkomst waarop dus een afspraak stond,
heb ff een boze fax gestuurd met daarin herrinerd aan hun kant van de overeenkomst en dat ik schadevergoeding eiste en mijn uurloon erbij (wat mijn bedrijf doorberekend aan klanten zo'n 300 per uur) aangezien ik een onbetaalde vrije dag had genomen om aan mijn kant van de overeenkomst te voldoen, en dat ze nog een brief an mijn advokaat konden verwachtten, en raad is wie er 5 minuten daarna aan de telefoon hing, natuurlijk de chef van de afdeling met sorry meneer, en we lossen het dadelijk op wat toen ook zeker klopte Dit klinkt mischien allemaal heel drastisch maar ik ken dat bij dit soort bedrijven, als je dit niet meteen doet bij hen dan blijf je problemen houde !!
@home kan daar nix aan doen hoor als zo'n monteur nie komt opdagen die monteurs gaan namelijk via essent, @home geeft de afspraken door en de monteurs worden dan via essent ingepland.Op woensdag 06 juni 2001 16:58 schreef FYA het volgende:
ik zou echt wel boos worden dan komt er maar een andere ik krijg binnenkort @home en als die flikker nie komt opdagen dan vraag ik 300 gulden (want zo duur is dat bij @home) mag ik wel verwachten dat ze er gewoon zijn toch of nie?
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Verwijderd
---
uhuh... dus als mijn compaq laptop kapot is, moet ik zeker philips bellen omdat er toevallig een onderdeeltje van hun in zit?!? lijkt me lachuh!
Gast belde een uur te vroeg of hij alvast mocht komen. De afpsraak was namelijk tussen 12:00 en 16:00 en hij belde dus al om 11:00. Maar goed, das al een meevaller. Hij belde dat hij eraan kwam, 15 minuten later stond hij bij me op de stoep en begin hij met installeren. Kabeltje trekken en klaar. 45min totaal met software/netwerk installatie e.d. erbij. En toen at ik al te surfen. Installateur heeft nog ff speedpatchje voor me gedownload en geinstalleerd en TCP/IP settings nog ff getweaked en ik kon weer verder met 475kB/s.
Service? Ik dacht het wel.
Ik ga binnenkort verhuizen naar de andere kant van het dorp (stad, gehucht, terp). Nu heb ik dus gelezen op de site dat me dat 100 piek kost.... wat doen ze daarvoor? of is de monteur daar een halve dag mee bezig?