Zie dit niet als algemene aanval op jullie als persoon maar meer een opmerking naar iedereen die er zo luchtig over probeert te denken.
In zijn algemeenheid weet je de omstandigheden niet van het incident. Daarnaast kan jij vanachter je p.c./laptop/tablet/telefoon, wel veilig zeggen dat je dit doet als iemand te lomp rijd in jou ogen, maar je kan er ook een kik van krijgen dat alles kan te maken hebben met de psychische staat waarin je bent. Een persoon kan door invloeden van buitenaf iets eng of juist niet eng vinden en de keer erna omgekeerd.
Voorbeeld: Stel je voor er valt een vliegtuig uit de lucht, hoeveel mensen er wel niet stil blijven staan omdat ze psychisch verlamt zijn door het fenomeen dat er een vliegtuig uit de lucht valt.
Kan je achteraf wel zeggen ik was weg gerend, maar je weet nooit hoe jij zo een situatie zou ervaren.
Ander voorbeeld exacte datum weet ik niet maar 2 of 3 jaar geleden is iemand bijna in de grachten van Amsterdam verdronken omdat er uiteindelijk maar 1 iemand van de 60 a 70 toeschouwers het water in sprong.
Misschien was, wijlen, Walker wel stom dronken en om erger te voorkomen reed zijn maat, maar misschien was die ook wel dronken.
Misschien stak er net een eendje over en moesten ze uitwijken.
Misschien was er wel een put in de weg en werdt de auto onbestuurbaar.
Misschien waren ze allebei nuchter en wilde Walker het niet maar omdat zijn maat niet stopte kon hij niet uitstappen.
Misschien wilden ze gewoon de limiet van die auto opzoeken in dat laatste geval is het inderdaad niet vreemd dat een dergelijk ongeluk plaats vindt maar dat is nog altijd geen reden om maar zomaar te zeggen: "Ik had dat nooit gedaan en was uitgestapt".
Ken hem niet echt uit andere films, maar moet zeggen dat ik het toch wel echt een aderlating vindt dat hij er niet meer is.