Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:58

V3g3ta

Fueled by Games!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/14kgz11.jpg
Actor Paul Walker, the 40-year-old star of Universal Pictures' "Fast & Furious" movie franchise, was killed in a single-car crash in California Saturday, according to a post on his official Facebook page.
"We appreciate your patience as we too are stunned and saddened beyond belief by this news," the post read.
Walker was a passenger in a friend's car while attending a charity event for his organization Reach Out Worldwide, the post read. Both lost their lives.
"Sadly I must confirm that Paul did pass away today in a car accident," Walker's representative Ame Van Iden told NBC News.

Dan Watson / AP
Sheriff deputies work near the wreckage of a Porsche sports car that crashed into a light pole on Hercules Street near Kelly Johnson Parkway in Valencia on Saturday, Nov. 30, 2013.

A fiery crash took place north of Los Angeles in the community of Valencia.
Authorities responded to the wreck at about 3:30 p.m. local time (6:30 p.m. ET), the Santa Clarita Valley Sheriff’s Station told NBCLosAngeles.com.
The vehicle was engulfed in flames and extinguished by the Los Angeles County Fire Department, KNBC reported. Authorities found two people inside the vehicle after the fire was put out, officials said.
Both were pronounced dead at the scene, KNBC reported.
The cause of the crash is under investigation.
At the time of his death, Walker was working on the latest "Fast & Furious" movie.
The "Fast & Furious" franchise is a series of action films depicting street racing.
A statement released late Saturday by Universal Pictures read: "All of us at Universal are heartbroken. Paul was truly one of the most beloved and respected members of our studio family for 14 years, and this loss is devastating to us, to everyone involved with the FAST AND FURIOUS films, and to countless fans. We send our deepest and most sincere condolences to Paul's family."
NBC News and Universal Pictures are properties of NBCUniversal.

Walker is survived by his 15-year-old daughter, Meadow.
Eerst was er nog sprake van een eventuele hoax, maar daarna namen alle major news sites het over.
Helaas is het dus waar. Erg triest, hij was een goede acteur en een fijne gulle man, 40 is te jong... RIP

Foto's van het ongeluk:

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2juulx.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2ii908l.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door V3g3ta op 01-12-2013 05:47 ]

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:53
Rest in peace.. F&F was toch wel belangrijk, het zette zeker een hype (samen met NFS). Ik ben toch min of meer wel opgegroeid met F&F. Hoe slecht ik de films nu ook vind, toen was het erg vermakelijk.

Moge hij zijn blauwe GTR tot infinity and beyond kunnen rijden..

Verschrikkelijke foto die eerste, ik hoop dat ze dat niet mee hebben gemaakt....
Hier staan nog wat duidelijke foto's;
http://www.dailymail.co.u...-friend-crashed-pole.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Zo, ook goedemorgen... Dat is toch wel even met een schok wakker worden :/ Ik mocht 'm altijd graag als acteur, bij F&F vond ik het altijd merkbaar dat hij die films met zoveel plezier maakte...

Ik ben benieuwd wat voor gevolgen het gaat hebben voor deel 7...

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:53
WTF hoorde het ook net op de radio! Wat triest zeg, vond het altijd wel een coole gast. En zo jong nog inderdaad, nog een hele carrière voor hem. Dit is echt een klap! :'(

Wel ironisch dat ie gestorven is tijdens een auto-ongeluk, terwijl het grootste gedeelte van z'n carrière daar juist om draaide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:58
Ellende. Ik las het net op nu.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

1 van de gevaarlijkste Porsches van de afgelopen 50 jaar. Zelfs de eerste 911's waren voorspelbaarder dan de GT.

Blijkbaar heeft de kracht iemand flink verrast. Treurig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik las dit op Facebook en Nu.nl ik kan het nog steeds niet geloven. Wij thuis zijn gek van de F&F serie en zijn benieuwd wat de gevolgen gaan zijn voor deel 7.. Ik had begrepen dat die al klaar is met filmen en dat dit dan ook het laatste deel met Paul Walker zou zijn..

Jammer.. Rust in Vrede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-05 07:15
Ik las het net ook op nu.nl en ik sta er toch wel even van te kijken. FF vond ik altij wel leuke films. Hij laat wel een dochter van 15 achter. Zo zie je maar morgen kan het over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:23
R.I.P. Paul, las het vanochtend op de teletekst app op m'n mobiel. Gezien de foto's moet het een erg harde klap zijn geweest. Erg jammer en F&F zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Paul Walker :(.

[ Voor 17% gewijzigd door Jolly_Jumper op 01-12-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jolly_Jumper schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:53:
Erg jammer en F&F zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Paul Walker :(.
Misschien worden ze nu wel goed?
PWM schreef op zondag 01 december 2013 @ 09:45:
1 van de gevaarlijkste Porsches van de afgelopen 50 jaar. Zelfs de eerste 911's waren voorspelbaarder dan de GT.

Blijkbaar heeft de kracht iemand flink verrast. Treurig :/
Het schijnt idd een hele pittige auto te zijn maar hij werd bestuurd door Roger Rodas, dat is toch wel iemand die de GT zou moeten kunnen temmen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannes77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-05 09:06
Echt vreselijk, kan het maar met moeite begrijpen, tot je de foto's ziet. Die wagen is niet zo maar zo vervormd, ik vraag me af hoe hard er op dat moment gereden is.

https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:57

Daniel36

vernieuwde formule

[quote]Donstil schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:12:
[...]

Misschien worden ze nu wel goed?

[...]

Precies wat ik dacht.
Desalniettemin : vreselijk ongeluk en R.I.P. mister Walker en Roger Rodas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:05

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

YouTube: Exclusive Footage Of Car Accident That Actor Paul Walker Passed Away From #RIP ´Paul Walker
Afbeeldingslocatie: http://static3.hln.be/static/photo/2013/10/15/9/20131201112203/media_xll_6298719.jpg
Foto's van AP vanaf HLN.be site

[ Voor 28% gewijzigd door Damic op 01-12-2013 12:28 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutervOorschot
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:37
RIP.

Wel een puntje, je mocht op die weg 60kmh, en gezien de crash zal de auto wel ietsje harder hebben gereden...

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-05 13:07
Gruwel ongeluk. Zoals wouter al zegt, zeer waarschijnlijk speelde snelheid een grote rol in de toedracht van het ongeluk. Gezien de wreckage waren ze waarschijnlijk allebei (gelukkig) op slag dood.

Natuurlijk vreselijk als zoiets gebeurt. Enige lichtpuntje hier is dat er geen andere voertuigen betrokken zijn bij het ongeluk.

Helaas vallen er wereldwijd nogsteeds te veel verkeersdoden per dag. Gezien de aard van de rit welke Paul en Roger aan het maken waren was er weinig om dit te voorkomen.. (als het mis gaat met hoge snelheden, gaat het goed mis..).

RIP

[ Voor 0% gewijzigd door kid1988 op 01-12-2013 12:54 . Reden: verduidelijking ]

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-05 20:41
The Fast and The Dead --- Het zoveelste voorbeeld.

Gelukkig dat niemand anders gewond is geraakt.

Wel ironisch gezien de films die hij maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:37

muhda

Time & Space traveler

Ik las het net. Nadat ik het toevallig hoorde bij het ontbijt.

Dit zet je toch wel aan het denken, je weet nooit hoe of wanneer je laatste adem zal uitblazen.

Goeie acteur, vind zijn werk in F&F geweldig. Vooral de 6de (2013), bracht de race scene helemaal terug.
Ik zat al te springen voor deel 7.

Je hoorde veel verhalen dat het een goeie en gulle persoon was.
(Ze kwamen ook van een benefit voor de Filippijnen?)

[ Voor 22% gewijzigd door muhda op 01-12-2013 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294759

Gruwelijk hoor.. Eerst een lantaarnpaal daarna een boom om daarna te eindigen met een brand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
WoutervOorschot schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:42:

Wel een puntje, je mocht op die weg 60kmh, en gezien de crash zal de auto wel ietsje harder hebben gereden...
Balen met zo'n top acteur en behoorlijk jong. Dat ze niet aan de 60 hebben gehouden twijfel ik niet aan nu die auto eruit ziet als een bouwpakket.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:02
RIP :'(

Erg jammer, ik vond het een sympathieke vent. F&F behoort ondanks de minpunten tot mijn favoriete series, mede dankzij hem.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 07:28

DDR

R.I.P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Laatst online: 04-05 07:28

DDR

kid1988 schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:53:
Natuurlijk vreselijk als zoiets gebeurt. Enige lichtpuntje hier is dat er geen andere voertuigen betrokken zijn bij het ongeluk.

RIP
niet helemaal ben ik bang, staat op vkmag een filmpje en daarop is helaas te zien dat hij op 22sec uit de wagen probeerd te klimmen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

RIP. Ik ben ook wel een fan van de F&F reeks, vond hem in het eerste deel nog niet heel overtuigend maar hij was wel gegroeid.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-02 14:41

iNFiNiTY-

pro

RIP. Ziet er wel uit als een vreemd ongeluk? het is een redelijk brede weg, en echt druk is het er ook niet.. Lijkt het of iemand eruit probeerd te klimmen @ 22sec? Jammer dat niemand er naartoe gesneld is.. en dat iedereen erbij staat de koekeloeren.. Trieste manier om te gaan zeg :(

(ook voor zn maat die erbij zat)

Naas de FF films vond ik hem ook erg goed in zijn nieuwe film Hours. Jammer dat hij zo vroeg moest gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het is gewoon een gevaarlijke auto. Ben ooit ingehaald door een oude Porsche die iets te veel gas gaf en die tolde toen opeens tussen twee lantaarnpalen door. Dat had ook anders kunnen aflopen, en deze Porsche heeft nog veel meer power denk ik.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.H.
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-04 06:31
R.I.P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:02

FreakNL

Well do ya punk?

Heb alleen de F&F 1 gezien, en vond er eigenlijk niet veel aan. Nu heb ik sowieso niets met hard/gevaarlijk rijden als het verder geen toegevoegde waarde heeft...

Ik vind het erg voor zijn familie/kinderen, maar kan voor de rest niet veel medeleven hebben voor die chauffeur, als je die auto ziet hebben ze geen 60 gereden. Ze zullen iemand meenemen in de crash, lekker is dat...

Wat is dat toch dat hard rijden als cool wordt gezien? Niet zozeer hier dat je de film leuk vind, want daar doe je niemand kwaad mee. Maar als ik soms zie hoe onverantwoordelijk hard er gereden wordt zo rond me heen.... :N

/edit
Disclaimer: Weet dat Paul Walker niet zelf reed, laat bovenstaande dan alleen betrekking hebben op chauffeur.. Weet niet of Paul Walker zelf ook een hardrijder was...

[ Voor 14% gewijzigd door FreakNL op 01-12-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 17-05 23:15

Deathchant

Don't intend. Do!

Toen ik het las op nu.nl en de bronnen zag (Facebook, CNN en Twitter) dacht ik dat het een hoax was, (wel een zeer onsmakelijke hoax dan...), omdat iedereen tegenwoordig maar klakkeloos overneemt wat de media roept.
Zeker als je kijkt dat hij overleden is door een auto ongeluk met een supercar en te hard reed (niet hijzelf)....klinkt bijna (poetisch, en niet op een goeie manier natuurlijk.

Ik hoop stiekem nog steeds dat het een hoax is, maar ik vind het echt verschrikkelijk :'( Wat erg ook voor zijn dochter :'(

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-05 13:14
Ach, als je zo hard rijdt (waar je waarschijnlijk helemaal niet hard mag rijden), dan weet je dat dit kan gebeuren. Zal dus niet heel onverwacht voor ze zijn geweest. Gelukkig geen onschuldige mensen meegenomen.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:24

Blokker_1999

Full steam ahead

mrjraider schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:45:
Ik las dit op Facebook en Nu.nl ik kan het nog steeds niet geloven. Wij thuis zijn gek van de F&F serie en zijn benieuwd wat de gevolgen gaan zijn voor deel 7.. Ik had begrepen dat die al klaar is met filmen en dat dit dan ook het laatste deel met Paul Walker zou zijn..

Jammer.. Rust in Vrede
filmen is spijtig genoeg nog niet afgelopen. Het deel dat in de VS zou gefilmd worden is reeds ingeblikt, de opnames zouden nu nog vervolgd worden in Dubai, je mag dus aannemen dat dat gedeelte ergens midden in de film zou zitten en dat dit een kleine ramp is voor de productie op dit moment. Wat de gevolgen zullen zijn voor de film is op dit moment onbekend. In het beste geval word deel 7 een eerbetoon aan Paul, worst case word heel het project nu geschrapt.

Hij is allesinds veel te vroeg van ons heengegaan, zeer spijtig als je bedenkt dat hij er in dit geval zelf niet veel aan heeft kunnen verhelpen. Zowel hij als Rodas zijn ervaren chauffeurs die ook samen op circuit hebben geraced. De Skyline GT-R die in 2F2F te zien was, was trouwens eigendom van Paul en hij heeft in de filmserie ook de meeste van zijn eigen stunts gedaan met de wagen.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-05 09:17

Fixer

FP ProMod
Las het gisternacht nog voordat ik ging slapen. Gingen toen nog geruchten over een hoax, maar blijkt dus toch echt waar te zijn.

Zeer spijtig, leek mij een aardige vent en vond hem met name goed in de F&F-reeks passen.
Laat toch wel weer zien dat het verstandig zou zijn om een verplichte race/rij cursus te moeten volgen als je in dit soort sportauto's gaat rijden. Je kunt het vermogen van zo'n auto gewoon zeer slecht inschatten als leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Fixer schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:42:

Laat toch wel weer zien dat het verstandig zou zijn om een verplichte race/rij cursus te moeten volgen als je in dit soort sportauto's gaat rijden. Je kunt het vermogen van zo'n auto gewoon zeer slecht inschatten als leek.
De chauffeur van de wagen, Roger Rodas was een ervaren race rijder.
http://www.heavy.com/news...l-walker-crash-dead-dies/

Ik heb mijn favoriete PW film Running Scared nog eens gekeken, nog steeds goed.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413059

Als je de straat bekijkt dan is het 1 recht stuk. Denk dat ze gewoon lekker door trapten en dan er iets mis gegaan is. Kan technische maar ook een fout van de bestuurder zijn. Toch wel raar want zo te zien was de bestuurder best wel een pro. Dat zet mij wel aan het denken en zal de volgende keer dat ik mijn porsche op zondag pak wel bij stilstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Stopman
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Triest? Misschien... Als je kijkt naar hoe de auto aan totaal gort gereden is, concludeer ik dat hij asociaal hard gereden heeft. Boontje komt om zijn loontje(?) :F

Wust um yn 'e moele ha? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Laatst online: 27-01 11:55

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Wie was persoon #2? Daar hoor je dan weer helemaal niks over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-05 18:57
Afbeeldingslocatie: http://nattstadcdn.com/3/800000/780000/774822/774822_201221205019709x571_970.jpg

1 van de knapste kerels. [/nohomo].

[ Voor 16% gewijzigd door Hatsieflatsie op 01-12-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:27

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Tragisch...

Las op TMZ dat ze nu de dentals (geschiedenis bij tandarts) nodig hebben i.v.m. de autopsie.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Op een gewone weg heb je hobbeltjes, overgangen naar andere griplevels (beton -> asfalt -> misschien zand -> enzz), plotseling overstekende katten enzo, slecht zicht, mensen op de baan, en nog wat andere dingen.

Een auto met veel kracht en weinig DF kan als je hem "te" hard/aggressief aan het rijden bent, ineens naar 1 kant trekken, wat wel gecompenseerd kan worden zolang je natuurlijk niks raakt.

Auto is Carbonfiber, en verder gemaakt van lichte/exotische materialen die zich niet zo lekker gedragen als je ergens hard tegen aan rijdt, en daarbij nog in de brand vliegt ook.

Zeker een paar gasten die veel met snelle auto`s gereden hebben en ook nog met raceauto`s (die allerlei verbeteringen hebben wat weggedrag en veiligheid), zouden veel beter moeten weten.

Ik heb hier dan ook geen enkele medelij mee, en vind het dan ook eerder fout dat ze zo`n slecht voorbeeld scheppen door anderen in gevaar te brengen.
(hoewel deze specifieke situatie ook als goed voorbeeld geinterpreteerd kan worden.)

Niks triest/tragisch aan dus, gewoon een groepje halve zolen die zichzelf onaantastbaar wanen.

[ Voor 4% gewijzigd door enchion op 01-12-2013 17:06 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Is het niet raar dat Brian Griffin van Family guy ook toevallig dood is gegaan door een auto ongeluk? Paul heette Brian in F&F.. Zou dit allemaal staged zijn? Zo niet, dan het is erg toevallig te noemen, just sayin.

[ Voor 15% gewijzigd door iPodKiller op 01-12-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Laatst online: 27-01 11:55

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Moments before Paul Walker took what urned out to be a fatal ride -- he posed proudly next to the exotic car that exploded on impact in the deadly accident.

Read more: http://www.tmz.com#ixzz2mEw9sPqs
Pijnlijke typfout. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
iPodKiller schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:05:
Is het niet raar dat Brian Griffin van Family guy ook toevallig dood is gegaan door een auto ongeluk? Paul heette Brian in F&F.. Zou dit allemaal staged zijn? Zo niet, dan het is erg toevallig te noemen, just sayin.
Dus..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het is wel een heel raar verhaal, vrijdag was het inderdaad een Hoax.

http://www.nieuwsblad.be/...leid=dmf20131201_00865304

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-05 02:44
Damn zat eergisteren nog een Youtube Vid van hem te kijken hoe die een test ritje deed in een GT-R in Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:14
Eeerm, is dat niet een heel klein beetje vergezocht?? :S

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Dude... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 19:34
Vind het erg jammer.
Ga er zelf ook vanuit dat er te snel gereden is en dat er wat hobbels ofzo in het wegdek zitten welke gevaarlijk uitpakken bij te hoge snelheden.
Dat de auto zo uitziet is zoals al gezegd niet raar bij carbonfiber.
Ik heb ooit eens een film van een crash van een Corvette gezien en die vloog helemaal uit elkaar.

Het is jammer dat 2 mensen op zo een onnodige manier om het leven komen.
Klinkt bot maar ik hoop dat andere mensen er wat van leren. De persoon die hier achter het stuur zat was iemand met meer ervaring dan de meeste mensen.

Heb zelf wel genoten van de Fast&Furious serie ook al was het soms niet echt realistisch (is vind ik niet echt nodig om ergens van te genieten).
Deel 7 zou in 2014 uitkomen maar is nu uitgesteld naar 2015. Ze zullen wel kijken wat ze al hebben aan materiaal en dan wat zooi omschrijven of elke scene waarin hij meedoet opnieuw opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Stopman
quote: deadsy
Ga er zelf ook vanuit dat er te snel gereden is en dat er wat hobbels ofzo in het wegdek zitten welke gevaarlijk uitpakken bij te hoge snelheden.
Niet door hobbels, doordat zij te hard reden: hobbels en flauwe bochten maken mede deel uit van hoe Ernstige Ongelukken veroorzaakt worden, het is niet dé eerste oorzaak (dat is te hard rijden) ;)

[ Voor 4% gewijzigd door John Stopman op 01-12-2013 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat is toch precies wat hij zegt?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dutch666 schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:57:
Triest? Misschien... Als je kijkt naar hoe de auto aan totaal gort gereden is, concludeer ik dat hij asociaal hard gereden heeft. Boontje komt om zijn loontje(?) :F
'hij' was dus niet Paul, die reed dus niet. Dat de bestuurder zichzelf doodrijd met zo'n rijstyle, best. Maar neem je passagiers dan niet mee :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Stopman
quote: Marzman
Dat is toch precies wat hij zegt?
Ja, en nee:
quote: Deadsy
(...) en dat er wat hobbels ofzo in het wegdek zitten welke gevaarlijk uitpakken bij te hoge snelheden.
Suggereert dat het 'Okay' zou zijn om op 'vlakke wegen' dik 200km/h te rijden. Fout! Keihard rijden is sowieso uit den boze!

Dat er 'Wat Hobbels ofzo' in het wegdek zitten is irrelevant: hard rijden leidt tot ongelukken op welhaast ieder 'type' wegdek en dient om die reden te alle tijde te worden vermeden [om geen één (of twee!) zijdig ongeluk te veroorzaken]. Daarbij: niemand van ons kent elk wegdek exact uit het hoofd (waar alle hobbels zijn)...

Edit: alle wegen zijn aan verandering (slijtage) onderhavig: het kan vandaag een vlakke weg zijn, over 10 jaar is dat heel anders (en dus: nóg gevaarlijker bij hoge snelheden).

[ Voor 14% gewijzigd door John Stopman op 01-12-2013 20:07 . Reden: Typos, opmaak en extra txt om mijn punt te verduidelijken.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179336

RIP Paul Walker

Zijn dood doet mij wel aan de eerste Fast and Furious terug denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:00
ik vind de mensen die hier reageren in de trant van 'eigen schuld dikke bult' behoorlijk asociaal.

Ja, ze hebben waarschijnlijk (veels) te hard gereden, maar om iemand dan maar dood te wensen (want dat doe je in principe als je zegt 'eigen schuld, dikke bult') is absurd. Net als alle online reacties van 'waarom is het Justin Bieber niet?'. Allemaal reacties van mensen die niet nadenken.

----------------

Los van dit hierboven: ik schrok enorm toen mijn vriendin vanochtend aan het ontbijt ineens zei 'hey, is dit niet die acteur van die film die jij zo leuk vind?'. Ik dacht eerst 'eeeh welke acteur?', maar toen ik de foto zag verstijfde ik gewoon even. De films flitste even aan me voorbij.

Kom (zoals sommigen hier wel weten) zelf ook uit het wereldje waar Paul Walker de rol van speelde en ben net als hem een groot autoliefhebber. Hij is een van mijn grote idolen. Goed acteur, knappe vent om te zien en ook real life lijkt hij me een goede gozer als ik de 'behind the scenes' beelden mag geloven. Ook in een youtube filmpje waarin hij een GTR gaat bekijken in Japan blijkt dat hij een goeie kerel is.

Vanavond ga ik dan ook deel 1 van de films bekijken, om het verlies proberen te verwerken.

Ik geloof niet in god, hemel of hel, maar mocht er toch iets hierna zijn dan hoop ik dat je daar van de mooiste bolides mag genieten. R.I.P.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:14

scorpie

Supra Addict

pdebie schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:59:
ik vind de mensen die hier reageren in de trant van 'eigen schuld dikke bult' behoorlijk asociaal.

Ja, ze hebben waarschijnlijk (veels) te hard gereden, maar om iemand dan maar dood te wensen (want dat doe je in principe als je zegt 'eigen schuld, dikke bult') is absurd. Net als alle online reacties van 'waarom is het Justin Bieber niet?'. Allemaal reacties van mensen die niet nadenken.

----------------

Los van dit hierboven: ik schrok enorm toen mijn vriendin vanochtend aan het ontbijt ineens zei 'hey, is dit niet die acteur van die film die jij zo leuk vind?'. Ik dacht eerst 'eeeh welke acteur?', maar toen ik de foto zag verstijfde ik gewoon even. De films flitste even aan me voorbij.

Kom (zoals sommigen hier wel weten) zelf ook uit het wereldje waar Paul Walker de rol van speelde en ben net als hem een groot autoliefhebber. Hij is een van mijn grote idolen. Goed acteur, knappe vent om te zien en ook real life lijkt hij me een goede gozer als ik de 'behind the scenes' beelden mag geloven. Ook in een youtube filmpje waarin hij een GTR gaat bekijken in Japan blijkt dat hij een goeie kerel is.

Vanavond ga ik dan ook deel 1 van de films bekijken, om het verlies proberen te verwerken.

Ik geloof niet in god, hemel of hel, maar mocht er toch iets hierna zijn dan hoop ik dat je daar van de mooiste bolides mag genieten. R.I.P.

---------------

[video]
with ^^^

Ik zet straks ook een van de F&F's aan.. ;(

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Stopman
SinergyX schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:54:
[...]

'hij' was dus niet Paul, die reed dus niet. Dat de bestuurder zichzelf doodrijd met zo'n rijstyle, best. Maar neem je passagiers dan niet mee :/
Paul was daar zelf bij: hij had de chauffeur kunnen verplichten om het wat rustiger aan te doen, maar deed hij dat ook?

Niemand kan dat nu nog zeggen.... Het ongeluk suggereert van niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iblies
  • Laatst online: 02-02-2023
Wel veel moraalridders op internet :(

Je hoort niet op straat te racen, dat is het punt hopelijk niet.

RIP

[ Voor 18% gewijzigd door Iblies op 01-12-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Anoniem: 179336 schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:19:
RIP Paul Walker

Zijn dood doet mij wel aan de eerste Fast and Furious terug denken.

[video]
gewoon kut.

Er liggen hier nog wat aardige titels met inderdaad Paul walker.

Vanavond maar eens snotterdoekjes en een fles walker erbij onder het genot van de beste titels. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

@dutch666: zijn post is openbaar en voor iedereen te lezen, Iedereen kan zijn eigen conclusies wel trekken. Als er iets suggestiefs is dan is het wel je eigen post, waarbij ik het wel een (vreemde) redenatie vind.

Toen ik het bericht eerst hoorde, dacht ik eerst aan een hoax. Genoeg zieke mensen op het Internet (vb: Morgan Freeman overleden)
F&F serie en nu overleden aan een auto ongeluk, hoe obvious is dat.
Maar het blijkt toch realiteit te zijn.

R.I.P. Paul Walker

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Marzman schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:15:
Het is gewoon een gevaarlijke auto. Ben ooit ingehaald door een oude Porsche die iets te veel gas gaf en die tolde toen opeens tussen twee lantaarnpalen door. Dat had ook anders kunnen aflopen, en deze Porsche heeft nog veel meer power denk ik.
Iedere auto is gevaarlijk als je er te hard mee rijdt. Spinnen doe je ook niet zomaar. Zelf in een Porsche 911 GT3 gereden een tijd terug, en als je niets geks doet is het net een gewone auto :+.

Verder, het eigen schuld dikke bult gaat ver. Desalniettemin is het zeer, zeer onverantwoordelijk en had het ws. niet gebeurd met 80 KM/u. Daar wens je niemand mee dood, maar het relativeert de gebeurtenis.

Schrok er zelf iig van, en dat heb ik eigenlijk nooit bij mensen die ik irl niet ken. RIP Paul Walker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:16

ettie1990

PSN:ettiesick

Onbegrijpelijk dat jullie de discussie aangaan, of ze te hard gereden hebben, zolang er geen feiten op tafel liggen, vindt ik dat het moet gaan over de invloed die deze acteur had, bij de F & F reeks. Ik persoonlijk vindt/vond het een geweldige acteur/persoon, en hij wel de laatste zou zijn die dit zou verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319464

Ik heb 14 jaar voor de brandweer gewerkt, zat vooral in weekend dienst en was vaak betrokken bij auto ongelukken. Begon in 1985 tot 1999. Daarna was het lichamelijk te zwaar werk voor me.

Heb dus een hoop auto's verminkt gezien, maar blijf er verbaast bij hoe die moderne sportwagens in helemaal niets opgaan. Dat carbon of polyfibre of waar dat ding ook van gemaakt is gaat helemaal in niks op. Als dat eenmaal brand en de brandstof komt er ook nog eens bij.

Ik vind het helemaal niks die dingen, oke ze hebben veels te hard gereden, maar als ik zie wat er over is gebleven van de auto.

Heb audi's als een S8 (dat waren toen wel hoog segment toen ik stopte met t werk in 99) in puin gezien en die wagens kunnen 250 of nog harder onbegrensd. En heb daar toch wel eens iemand levend uit gehaald zonder al te ernstige verwondingen. Die wagens vlogen nooit zo extreem in brand zoals deze dingen. Een motorkap van metaal die je gewoon open kunt wrikken. De motor wil je namelijk altijd als eerste geblust hebben. Ik ben hoop gewend, maar deze lossen zich op in niks zo ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Laatst online: 20:53
SinergyX schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:54:
[...]

Dat de bestuurder zichzelf doodrijd met zo'n rijstyle, best. Maar neem je passagiers dan niet mee :/
Gaat een beetje moeilijk als je ernaast zit. ;) Maar ik snap wat je bedoelt.

Maar de meeste mensen vonden hem dus niet zo'n goede acteur? Ik vond hem wel een goede acteur en coole gast. Into the Blue (2005) wel goeie film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Vreselijk. Moest toch ook even aan James Dean denken... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ettie1990 schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:00:
Onbegrijpelijk dat jullie de discussie aangaan, of ze te hard gereden hebben, zolang er geen feiten op tafel liggen, vindt ik dat het moet gaan over de invloed die deze acteur had, bij de F & F reeks. Ik persoonlijk vindt/vond het een geweldige acteur/persoon, en hij wel de laatste zou zijn die dit zou verdienen.
Als je een auto ziet die in 20.000 stukjes ligt is het nogal logisch dat mensen het over snelheid gaan hebben. Met 50km/u krijg je een auto niet zo kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-05 20:41
Mensen, wat een gedweep - als je maar net boven Vin Diesel uitkomt als acteertalent dan behoor je niet tot de groten der aarde die ons helaas is ontvallen. Hij heeft een paar aardige films op zijn naam staan en dat is het ook, zijn trouwe fans zullen hem altijd blijven adoreren, de meeste mensen gaan over tot de orde van de dag of F&F7 nu wel of niet uitkomt.

Helaas dat hij is overleden, jammer dat in het ongeluk twee mensen zijn omgekomen, gelukkig waren het er niet meer.

Hij zal bijgeschreven worden in het rijtje van artiesten die veel te jong zijn overleden.

ps: James Dean was een belofte voor de toekomst voor wat hij tot dusver had laten zien, PW was dat zeker niet, leuk koppie, net bovengemiddeld qua acteertalent, en F&F1 t/m F&F6 zijn geen klassiekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutervOorschot
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:37
F&F zijn gewoon goede films, met een grote fanbase, maakt dat ze geen 'klassiekers'?

Hij reed trouwens mee met een vriend, in een Porsche Carrera gt. Die auto heeft geen traction control, en volgens getuigen werd er wat gedrift. Toen werd de macht over het stuur verloren, vloog de auto tegen een lantarenpaal in tweeën en kwam de voorkant brandend tegen een boom aan. Er hebben mensen geprobeerd de auto te blussen, maar dat is niet gelukt.

Ik heb altijd genoten van F&F, ik wens zijn familie het beste toe.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:01
Heftig nieuws! Jammer dat dit heeft moeten gebeuren! Vond PW een toffe acteur! RIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:27
Vond Paul Walker juist dé reden om naar F&F films te kijken.
Erg jammer.

R.I.P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW1904
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-05 22:11
Tijd om volgend weekend maar even een marathon te doen.. Ach.. 6 films.. Makkie. Rust zacht Paul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:47

Emiel1984

Made in NL

Toen ik vanmiddag het nieuws voorbij hoorde komen was ik wel even stil.
Normaal heb ik echt totaal geen vervelend gevoel als iemand dood gaat die ik niet persoonlijk ken.
Om de een of andere reden was dat deze keer wel zo.
Wellicht dat dit kwam door de video die wel erg heftig was om te zien.
Ik hoop dat hij niet teveel heeft hoeven meekrijgen bij het ongeluk, dat lijkt me afschuwelijk.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
R3M1 schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:35:
Mensen, wat een gedweep - als je maar net boven Vin Diesel uitkomt als acteertalent dan behoor je niet tot de groten der aarde die ons helaas is ontvallen.
Waarschijnlijk heb je hem alleen in de F&F serie gezien, maar in andere films stak hij ook met kop en schouders boven de rest van de acteurs uit. En de F&F reeks heeft een fanbase waar menig andere actiefilm jaloers op is en zal zeker als klassieker verder gaan, aangezien het een bestaande 'underground' cultuur heeft gemaakt tot wat het nu is. En ik zie deze cultuur nooit meer verdwijnen. Er zullen altijd liefhebbers van tuning blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Voor de mensen die zeggen 'eigen schuld dikke bult':
Hij zat niet achter het stuur, dus ongeacht eventuele ironie heeft hij hier zelf zeer weinig schuld aan.
Beetje respectloos ook imo.

Jammer, samen met James Gandolfini toch wel de 2 grootste verliezen qua acteurs voor mij van het jaar.
F&F stond nou niet echt bekend om het geweldige acteer werk maar het waren allen toch zeer vermakelijke films die ik met plezier keek.
Helaas denk ik wel dat deze franchise hiermee ook ten einde komt, lijkt me onwaarschijnlijk dat Vin Diesel nog solo door wil gaan met deze reeks.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Demoterror schreef op maandag 02 december 2013 @ 00:15:
Helaas denk ik wel dat deze franchise hiermee ook ten einde komt, lijkt me onwaarschijnlijk dat Vin Diesel nog solo door wil gaan met deze reeks.
Laten we vooral hopen dat ze die kerel uit Tokyo Drift niet terug halen.

--edit--

Tyrese Gibson op de plaats van het ongeluk:
https://twitter.com/Kasha...53842245632/photo/1/large

Hartverscheurend :'(

[ Voor 18% gewijzigd door PdeBie op 02-12-2013 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Demoterror schreef op maandag 02 december 2013 @ 00:15:
Voor de mensen die zeggen 'eigen schuld dikke bult':
Hij zat niet achter het stuur, dus ongeacht eventuele ironie heeft hij hier zelf zeer weinig schuld aan.
Beetje respectloos ook imo.
Ik weet niet hoe jij het doet maar als ik bij iemand in de auto zit die me wat te lomp af rijdt dan zal ik daar wat van zeggen en uitstappen.

Ik heb me trouwens kapot gelachen om het item bij het journaal. Het eerbewijs van de nederlandse tjoeningscene. De laatste eer bewijzen vanwege een acteur die acteerde in een film die toevallig over getunede auto's ging en dan herrie maken met z'n allen in een oude crx en een civic met een fartcan eronder.

prachtig maar toch wat plaatsvervangende schaamte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ter info: naast het feit dat hij in F&F acteerde, was hij ook in het echt een groot autoliefhebber en daarmee dus ook 'part of the family'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:08

guReMcO

Praat mar frysk

Heel erg jammer. Ben een groot van van de FnF films en hij was gewoon een allround good guy en petrolhead. RIP

"Ride or die remember?" :-(

Croissant in hand, I was alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:21
Kaasplank schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:19:
[...]

Ik weet niet hoe jij het doet maar als ik bij iemand in de auto zit die me wat te lomp af rijdt dan zal ik daar wat van zeggen en uitstappen.

Ik heb me trouwens kapot gelachen om het item bij het journaal. Het eerbewijs van de nederlandse tjoeningscene. De laatste eer bewijzen vanwege een acteur die acteerde in een film die toevallig over getunede auto's ging en dan herrie maken met z'n allen in een oude crx en een civic met een fartcan eronder.

prachtig maar toch wat plaatsvervangende schaamte.
Fijn dat jij je verheven voelt boven die mensen, daar lijkt het in ieder geval op. Zij geven het een plaats en willen iets herdenken met andere like-minded.
Ik vind het altijd wel mooi dat je dit soort dingen juist in de Rijnmond regio ziet.
Is gewoon iets oprechts, daar doen ze wat mee en het overgrote deel heeft nou eenmaal geen Supra/GTR/etc geld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

Kaasplank schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:19:
[...]

dutch666 schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:19:
Paul was daar zelf bij: hij had de chauffeur kunnen verplichten om het wat rustiger aan te doen, maar deed hij dat ook?
Zie dit niet als algemene aanval op jullie als persoon maar meer een opmerking naar iedereen die er zo luchtig over probeert te denken.

In zijn algemeenheid weet je de omstandigheden niet van het incident. Daarnaast kan jij vanachter je p.c./laptop/tablet/telefoon, wel veilig zeggen dat je dit doet als iemand te lomp rijd in jou ogen, maar je kan er ook een kik van krijgen dat alles kan te maken hebben met de psychische staat waarin je bent. Een persoon kan door invloeden van buitenaf iets eng of juist niet eng vinden en de keer erna omgekeerd.

Voorbeeld: Stel je voor er valt een vliegtuig uit de lucht, hoeveel mensen er wel niet stil blijven staan omdat ze psychisch verlamt zijn door het fenomeen dat er een vliegtuig uit de lucht valt.
Kan je achteraf wel zeggen ik was weg gerend, maar je weet nooit hoe jij zo een situatie zou ervaren.

Ander voorbeeld exacte datum weet ik niet maar 2 of 3 jaar geleden is iemand bijna in de grachten van Amsterdam verdronken omdat er uiteindelijk maar 1 iemand van de 60 a 70 toeschouwers het water in sprong.

Misschien was, wijlen, Walker wel stom dronken en om erger te voorkomen reed zijn maat, maar misschien was die ook wel dronken.
Misschien stak er net een eendje over en moesten ze uitwijken.
Misschien was er wel een put in de weg en werdt de auto onbestuurbaar.
Misschien waren ze allebei nuchter en wilde Walker het niet maar omdat zijn maat niet stopte kon hij niet uitstappen.
Misschien wilden ze gewoon de limiet van die auto opzoeken in dat laatste geval is het inderdaad niet vreemd dat een dergelijk ongeluk plaats vindt maar dat is nog altijd geen reden om maar zomaar te zeggen: "Ik had dat nooit gedaan en was uitgestapt".

Ken hem niet echt uit andere films, maar moet zeggen dat ik het toch wel echt een aderlating vindt dat hij er niet meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onoffon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:33
bartjas schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:46:
Ken hem niet echt uit andere films, maar moet zeggen dat ik het toch wel echt een aderlating vindt dat hij er niet meer is.
Dude...

Respect is tegenwoordig ver te zoeken.

Sorry, te snel gelezen/conclusie getrokken.

[ Voor 8% gewijzigd door Onoffon op 04-12-2013 13:35 ]

Just a simple thought....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

Onoffon schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:04:
[...]

Dude...

Respect is tegenwoordig ver te zoeken.
uhh..?

het staat er niet in de volgende woorden, dat klopt, dus het kan wat knullig overkomen,ken hem en zijn acteerprestaties alleen uit de F&F serie, juist dat ondanks dat ik hem alleen uit die serie ken en zijn overige acteer prestaties niet ken het een aderlating voor de filmwereld vindt, dat is toch respect???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 20:22

BioHazard

*\o/*

bartjas schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:08:
[...]

uhh..?

het staat er niet in de volgende woorden, dat klopt, dus het kan wat knullig overkomen,ken hem en zijn acteerprestaties alleen uit de F&F serie, juist dat ondanks dat ik hem alleen uit die serie ken en zijn overige acteer prestaties niet ken het een aderlating voor de filmwereld vindt, dat is toch respect???
Gevalletje verkeerd begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05 16:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:58

V3g3ta

Fueled by Games!

Topicstarter
Entertainmentsite TMZ meent te weten wat de oorzaak is van de fatale crash van The Fast and The Furious-ster Paul Walker. De knalrode Porsche Carrera GT waarin de acteur en zijn vriend Roger Rodas zaterdag verongelukten, zou een technisch mankement hebben gehad. Bronnen stellen dat de sportwagen zeer waarschijnlijk onbestuurbaar raakte door een vloeistoflek.

Anonieme bronnen, betrokken bij de garage van Rodas waar de wagen werd onderhouden, spreken van een vermoedelijk stuurvloeistoflekkage. Ze hebben bewijs daarvoor gezien op de plek van het ongeval, zoals een vloeistofspoor vóór de remsporen.

De bronnen merken op dat de rechte remsporen pas beginnen heel dichtbij de boom waar de auto uiteindelijk met hoge snelheid tegenaan klapte. Dit zou erop wijzen dat Rodas helemaal niet de controle over het stuur is verloren, zoals wordt beweerd, anders zouden er overal slipsporen te vinden zijn. Ook het feit dat de verwoestende brand voorin de auto uitbrak, in plaats van aan de achterkant waar de motor zit, ondersteunt de theorie van een vloeistoflek.

Te hard
Kennissen van de omgekomen Rodas stellen dat hij een uitstekende coureur was. Ze sluiten niet uit dat hij wellicht wat te hard reed, maar daar kon hij mee omgaan.

Het was stom toeval dat Walker en Rodas überhaupt in de rode racewagen op pad waren. De 40-jarige acteur ging na afloop van een benefietbijeenkomst nog even bij zijn garage langs, waar Rodas net bezig was de Duitse bolide de autoshop in te rijden.

Walker was onder de indruk van de sportauto en wilde mee voor een proefritje, vertellen bronnen aan TMZ. Op nog geen 500 meter van de garage verongelukten de mannen. Overigens was er niet gesleuteld aan de wagen en zouden er nog maar weinig kilometers op de teller staan. De insiders vermoeden dan ook dat het gaat om een fabrieksfout.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 558365

Echt tragisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

V3g3ta schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:11:
[...] De insiders vermoeden dan ook dat het gaat om een fabrieksfout.
Voer voor advocaten... Als dat waar is dan gaat het Porsche waarschijnlijk een hoop geld kosten.

Blijft een triest verhaal verder.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe zit dat juridisch eigenlijk? Ik ga 180 op de snelweg, maar door fabrieksfout doen m'n remmen het niet. Is dat gevalletje fabrikant? (ok, als ik het overleef zijn het mijn kosten).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Laatst online: 23:15
WoutervOorschot schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:42:
Hij reed trouwens mee met een vriend, in een Porsche Carrera gt. Die auto heeft geen traction control, en volgens getuigen werd er wat gedrift. Toen werd de macht over het stuur verloren, vloog de auto tegen een lantarenpaal in tweeën en kwam de voorkant brandend tegen een boom aan. Er hebben mensen geprobeerd de auto te blussen, maar dat is niet gelukt.
Driften doe je opzettelijk, slippen normaal gesproken niet.
Driften doe je doorgaans ook niet met een enorme snelheid.

Vraag me af of de getuigen het verschil weten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

V3g3ta schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:11:

Ook het feit dat de verwoestende brand voorin de auto uitbrak, in plaats van aan de achterkant waar de motor zit, ondersteunt de theorie van een vloeistoflek.
Zit de benzinetank bij een Porsche niet voorin, waardoor een brand daar (en heftig) logisch(er) is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
pdebie schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:59:
Ja, ze hebben waarschijnlijk (veels) te hard gereden, maar om iemand dan maar dood te wensen (want dat doe je in principe als je zegt 'eigen schuld, dikke bult') is absurd.

[....]
Wat is dit nou weer voor onzin. Eigen schuld dikke bult, klinkt inderdaad wel heel hard en cynisch. En is wat mij betreft ook nog wat voorbarig. Maar iemand dood wensen, dat is toch wel heel iets anders IMHO. Ik vind het eigenlijk nogal wat, mensen die zich wat te cynisch uitlaten maar beschuldigen van het dood wensen van iemand. Serieus WTF dude .....

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

NeutraleTeun schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:54:
Driften doe je opzettelijk, slippen normaal gesproken niet.
Driften doe je doorgaans ook niet met een enorme snelheid.

Vraag me af of de getuigen het verschil weten ...
Denk dat je je daar al niet eens druk over hoeft te maken, het gokken van de snelheid gaan ze meestal al de mist in, klinkt hard, hoge toeren, dat zal wel 140+ zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:57

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Paul Walker R.I.P. ;( .

Alle moraal ridders ten spijt, je rij geen sportauto om mee te zondags rijden.....
Exorcist schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:17:
[...]

Zit de benzinetank bij een Porsche niet voorin, waardoor een brand daar (en heftig) logisch(er) is?
Brandstof zit bij de meeste middenmotor auto's ergens rond het passagier gedeelte (je zit meestal voor de tank, die tussen de motor en jou zit ongeveer....
(zie o.a. http://gallery.audiworld....um234/R8070046_medium.jpg , voor de motor )
Zal bij een Carrera GT niet anders zijn verwacht ik, een 911 heeft de tank wel voorin zitten.

Auto met stuurbekrachtiging waarvan deze niet werkt stuurt overigens bijzonder zwaar. Merk je snel genoeg als je een keer gesleept wordt b.v.
Echter kun je wel gewoon sturen, zei het met vrij veel moeite. Naarmate de snelheid hoger is gaat het een stuk eenvoudiger. Snelle uitwijkacties kun je wel vergeten als je daar niet op bedacht ben.

Blijft wel een vreemde crash, een Carrera GT blijkt een tricky auto te zijn, maar een beetje coureur zou daar probleemloos mee om moeten kunnen gaan. Het zou me niet verbazen als het ongeluk een andere reden heeft iig.
Maakt het alleen maar erger helaas ;( ;( .

[ Voor 43% gewijzigd door Tortelli op 02-12-2013 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Laatst online: 23:15
Tortelli schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:07:
Brandstof zit bij de meeste middenmotor auto's ergens rond het passagier gedeelte (je zit meestal voor de tank, die tussen de motor en jou zit ongeveer....
offtopic:
Bij mijn MR2 zit de brandstoftank in het midden (verlengde van de auto) onder de middentunnel, tussen de 2 passagiersinzittenden.
http://img694.imageshack.us/img694/6436/img0155wp.jpg

[ Voor 1% gewijzigd door NeutraleTeun op 02-12-2013 20:07 . Reden: Uiteraard geen 2 passagiers ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:02

FreakNL

Well do ya punk?

Tortelli schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:07:
Paul Walker R.I.P. ;( .

Alle moraal ridders ten spijt, je rij geen sportauto om mee te zondags rijden.....
Snap ik. Maar ik vind ook dat je niet met goed fatsoen vele malen te hard kunt rijden met zo'n apparaat op de openbare weg.... Ga dan naar een circuit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Mogelijk een defect aan de auto..

http://www.tmz.com/2013/1...e-malfunction-fluid-leak/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Laatst online: 21:02
Hier een getuigenverslag dat weer iets anders beschrijft:

http://thesupercarkids.co...he-carrera-gt-to-explode/

Klinkt aannemelijk.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Er bleek al vloeistof op de weg te liggen, meters voor de crash.. maar dat zijn andere bronnen.

Videobeelden van de crash staan ook al online btw (onduidelijk, maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is wel een flinke lange bocht ervoor, maar zie ook die 'dingetjes' op de weg als baanmarkering.

Het zal giswerk blijven, maar blijft gewoon zonde van zo'n man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97348

een ander acteur die in een auto ongeluk is omgekomen is James Dean.
was een Porsche Spyder 550.

foto
Afbeeldingslocatie: http://sloblogs.thetribunenews.com/slovault/files/2011/09/James-Dean-car-crash0395.jpg

on-topic:

R.I.P Paul Walker.
hopelijk heeft hij de crash zelf niet overleeft nadat de wagen erna in vlammen is gegaan.
gezien je al kermt als je je verbrand aan een pan, is levend verbranden toch de gemeenste dood :X

ook las ik dat de nieuwe F&F film wel uitkomt alleen vertraagd. weet de link niet meer maar de slotscene zou na hun korte ''vakantie'' afgerond worden.
Pagina: 1 2 Laatste