Misschien niet om zondags te rijden, maar als je ziet hoe de auto eruit ziet na de crash, kan je niet ontkennen dat dat niet ontzettend hard ging (dus ver boven de 100km/u).
Als je binnen de bebouwde kom zo hard rijdt, dat een supercar z'n wegligging verliest (en je dus de grens van het kunnen van zo'n ding opzoekt), dan ben je niet bezig met de grens opzoeken van in hoeverre je het overige verkeer kan inschatten. Die prioriteit heb je dan laten varen want die grens ben je dan allang voorbij. (terwijl je m.i. juist onder die grens moet blijven).
Vervelend om zo om te komen (voor familie uiteraard, ik ga 'm als acteur niet missen ofzo), en die Paul Walker reed dan zelf niet, maar ik vraag me af of hij de chauffeur dringend heeft gevraagd om het langzamer aan te doen of hem er uit te laten. Ik denk dat ze ontzettend fout zaten.
Die chauffeur was een zakenpartner en racing buddy.
Als zo'n auto in 1000 stukjes op de stoep uit elkaar spat mag je iig van geluk spreken dat daar geen kinderen speelden oid.
Er zijn ook wat geruchten van dat ze aan het racen waren met een andere auto (politie had overigens alleen tips). Wellicht komen ze daar ooit nog achter. (dat zal dan wel een fikse discussie doen oplaaien)
Maar hopen dat dat tankje leeg is met al dat open vuur
[
Voor 6% gewijzigd door
mr_petit op 03-12-2013 22:21
]