Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wel mooi wat mensen neerleggen:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/q73/s720x720/1454958_606908779364901_1920572040_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/q71/s720x720/1454689_710670068967234_1013047406_n.jpg

NOS fles en een turbo.

En verder:
Somewhere in the memorial someone placed a supra taillight as well as RB26 valve cover and other parts.

[ Voor 17% gewijzigd door Saturnus op 03-12-2013 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:03
nu maar hopen dat er ook mensen met hun tengels vanaf kunnen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:10

mr_petit

opperprutser

Tortelli schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:07:

Alle moraal ridders ten spijt, je rij geen sportauto om mee te zondags rijden.....
Misschien niet om zondags te rijden, maar als je ziet hoe de auto eruit ziet na de crash, kan je niet ontkennen dat dat niet ontzettend hard ging (dus ver boven de 100km/u).
Als je binnen de bebouwde kom zo hard rijdt, dat een supercar z'n wegligging verliest (en je dus de grens van het kunnen van zo'n ding opzoekt), dan ben je niet bezig met de grens opzoeken van in hoeverre je het overige verkeer kan inschatten. Die prioriteit heb je dan laten varen want die grens ben je dan allang voorbij. (terwijl je m.i. juist onder die grens moet blijven).
Vervelend om zo om te komen (voor familie uiteraard, ik ga 'm als acteur niet missen ofzo), en die Paul Walker reed dan zelf niet, maar ik vraag me af of hij de chauffeur dringend heeft gevraagd om het langzamer aan te doen of hem er uit te laten. Ik denk dat ze ontzettend fout zaten.
Die chauffeur was een zakenpartner en racing buddy.
Als zo'n auto in 1000 stukjes op de stoep uit elkaar spat mag je iig van geluk spreken dat daar geen kinderen speelden oid.
Er zijn ook wat geruchten van dat ze aan het racen waren met een andere auto (politie had overigens alleen tips). Wellicht komen ze daar ooit nog achter. (dat zal dan wel een fikse discussie doen oplaaien)
Maar hopen dat dat tankje leeg is met al dat open vuur O-)

[ Voor 6% gewijzigd door mr_petit op 03-12-2013 22:21 ]

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onoffon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:21
bartjas schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:08:
[...]

uhh..?

het staat er niet in de volgende woorden, dat klopt, dus het kan wat knullig overkomen,ken hem en zijn acteerprestaties alleen uit de F&F serie, juist dat ondanks dat ik hem alleen uit die serie ken en zijn overige acteer prestaties niet ken het een aderlating voor de filmwereld vindt, dat is toch respect???
Sorry Bartjas, inderdaad verkeerd begrepen. Mijn excuses.

Just a simple thought....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:44

Vrijdag

De Zwarte

Als je hem alleen kent van de F&F films, kijk ook eens Eight Below en Running Scared. Twee redelijk ver uit elkaar liggende films qua thema. Ik vind het een goede acteur en ook erg sympathiek. Erg jammer dat hij er niet meer is.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-10 09:52
Hij speelt nu een gastrol in de nieuwe seizoen Dead Walking.

[ Voor 17% gewijzigd door Hatsieflatsie op 04-12-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Hier nog een mooi verhaal over z'n vrijgevigheid: http://omg.yahoo.com/blog...clerk-170436969.html?vp=1

Ik geloof btw dat The Fast n The Furious m'n allereerste dvd aankoop was :*) . Hij zit ook nog in Varsity Blues trouwens; die ik nog steeds aan m'n collectie moet toevoegen. Oscar winnende rollen zijn het allemaal niet nee maar het bracht wel aardig wat brood op de plank :Y) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:32

ettie1990

PSN:ettiesick

Wat heb ik weer kunnen genieten gisteravond van 'Fast Five', Kreeg weer kippenvel op het eind van de film, heb nog een laatste film liggen 'hours' maar durf hem eigenlijk nog te kijken en wacht nog even op het juiste moment. Wat een geweldige acteur zal het blijven
Pagina: 1 2 Laatste