Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:17
paulus_01 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:47:
Apparaat vandaag ontvangen samen met de drie verschillende rollen labels.
Werkt prima, nog niet aan de nas geprobeerd te hangen.

Cashback en frankeertegoed zojuist aangevraagd, nog niks gehoord, maar komt vast goed.
Denk niet dat hij met je NAS werkt, het is geen netwerkprinter. Volgens mij had een andere tweaker dit ook al geprobeerd.

Tevens lijkt het mij ook niet handig omdat de meeste de NAS ergens in een hoek of meterkast hebben staan.
Ik heb de NASSEN zelf op een plek staan waar je niet makkelijk bij komt.
Zie de meerwaarde niet echt om hem aan je NAS te kunnen koppelen maar dat is per persoon verschillend natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
MikeOO schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 09:31:
[...]

Denk niet dat hij met je NAS werkt, het is geen netwerkprinter. Volgens mij had een andere tweaker dit ook al geprobeerd.

Tevens lijkt het mij ook niet handig omdat de meeste de NAS ergens in een hoek of meterkast hebben staan.
Ik heb de NASSEN zelf op een plek staan waar je niet makkelijk bij komt.
Zie de meerwaarde niet echt om hem aan je NAS te kunnen koppelen maar dat is per persoon verschillend natuurlijk.
Ben ik het ook mee eens, daarom heb ik het uberhaupt ook nog niet geprobeerd, als het me al zou lukken, zou de dymo etiketten tegen een deur uitspugen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 18:13
Ik heb twee barcodes op mijn doos staan. Een (vierkant) geprint op het karton aan de onderkant van de doos zelf en een als sticker (rechthoekig) geplakt op de doos (misschien van de winkel zelf?). Welke moet ik nu opsturen? Zelf denk ik de eerste maar ik vraag het toch maar even voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Resinman schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:34:
Ik heb twee barcodes op mijn doos staan. Een (vierkant) geprint op het karton aan de onderkant van de doos zelf en een als sticker (rechthoekig) geplakt op de doos (misschien van de winkel zelf?). Welke moet ik nu opsturen? Zelf denk ik de eerste maar ik vraag het toch maar even voor de zekerheid.
Ik heb de gene gebruikt die op de doos gedrukt is, volgens mij idd in een hoekje aan de onderkant. Er boven stond bij een klein stukje tekst over 3X rol + LW450 oid... (die heb ik niet meegestuurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Zat ik toch goed. Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeT80
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 10:58
MikeOO schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 09:31:
[...]

Werkt wel prima met een silex printer switch.
in het verleden heel wat installaties gemaakt in combinatie met de Silex sx-1000u

http://www.silexeurope.co...vice-server/sx-1000u.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

MikeT80 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:30:
[...]

Werkt wel prima met een silex printer switch.
in het verleden heel wat installaties gemaakt in combinatie met de Silex sx-1000u

http://www.silexeurope.co...vice-server/sx-1000u.html
Heb je er nog eentje over? ;)

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:41
Mijne is binnen!
Stomme vraag: mag je met 2 Nederland postzegels ook naar Belgie zenden?
Zo niet, dan lekker frankeertegoed gebruiken van de dymo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kx22 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:10:
Mijne is binnen!
Ja hoor, dat mag.. Zolang je er maar genoeg op plakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 15:11
kx22 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:10:
Mijne is binnen!
Ja, 2x NL is "duurder" dan 1x EU zegel

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Gisteren bevestiging gehad dan mijn betalingsbewijs is goedgekeurd tbv het frankeertegoed en vandaag de code gehad en nu 10,- saldo geactiveerd :)

Ook heb ik het garantiecertificaat inmiddels binnen.
Nu nog wachten op de goedkeuring van de cashback, maar daar verwacht ik eigenlijk geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:41
Zoals vele ander in dit topic, is het bij mij ook allemaal goedgekeurd. We zullen zien wanneer de 50% cashback wordt gestort, maar de 10 euro postzegel te goed is binnen, net als de 3 jaar garantie.

Ik heb hem aangesloten op een airport express zodat hij via mijn netwerk te benaderen is en dat werkt ook.

Maar wat een draak van een programma zit er bij dit product zeg. Op mijn imac is er nauwelijks mee te werken, programma loopt om de have klap vast en is erg traag bij het selecteren van een ander label.
Zijn er meer mensen met deze ervaringen?

[ Voor 11% gewijzigd door chippie777 op 16-01-2014 11:24 . Reden: airport express toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 10:31
Nee, maar ik heb dan ook alleen appels in de fruitschaal.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
chippie777 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:22:
Zoals vele ander in dit topic, is het bij mij ook allemaal goedgekeurd. We zullen zien wanneer de 50% cashback wordt gestort, maar de 10 euro postzegel te goed is binnen, net als de 3 jaar garantie.

Ik heb hem aangesloten op een airport express zodat hij via mijn netwerk te benaderen is en dat werkt ook.

Maar wat een draak van een programma zit er bij dit product zeg. Op mijn imac is er nauwelijks mee te werken, programma loopt om de have klap vast en is erg traag bij het selecteren van een ander label.
Zijn er meer mensen met deze ervaringen?
Op mijn iMac (10.9.1 met Dymo 8.2) draait het prima, ook al ziet het programma er vreselijk goedkoop uit. Ik heb zelf geprobeerd om hem via CUPS toe te voegen aan mijn OpenWRT router, maar krijg hem maar niet te zien op mijn iMac...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Vreemd, het scrollen door de labels gaat traag en daar zit dan ook vertraging in. Regelmatig zie ik de bekende „strandballen”. Ook kan ik niet zomaar een nieuwe label selecteren, ik moet het programma regelmatig opnieuw opstarten. Ook het „plus” teken om een nieuw etiket te maken heb ik nog nooit selecteerbaar gehad, het is altijd „grayed out” zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
paulus_01 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:26:
Gisteren bevestiging gehad dan mijn betalingsbewijs is goedgekeurd tbv het frankeertegoed en vandaag de code gehad en nu 10,- saldo geactiveerd :)

Ook heb ik het garantiecertificaat inmiddels binnen.
Nu nog wachten op de goedkeuring van de cashback, maar daar verwacht ik eigenlijk geen problemen.
En zojuist ook een mail gehad dat mijn cashback betalingsbewijs is goedgekeurd.
Goede snelle actie daar bij Dymo, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
oohh schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:01:
[...]

Op mijn iMac (10.9.1 met Dymo 8.2) draait het prima, ook al ziet het programma er vreselijk goedkoop uit. Ik heb zelf geprobeerd om hem via CUPS toe te voegen aan mijn OpenWRT router, maar krijg hem maar niet te zien op mijn iMac...
Ik zou de nieuwste versie even downloaden op de site van Dymo. Ze zijn inmiddels bij versie 8.5 en volgens de change log hebben ze het een en ander gedaan m.b.t. netwerk printers. Misschien lukt het dan wel. Of krijg je hem niet eens te zien onder systeemvoorkeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-06 12:42
Woensdag 9e Dymo besteld... :) vrijdag 11 formulier ingevuld, maandag tegoed van Post-NL binnen. Dinsdag 14e brief naar Dymo gestuurd en nu bevestiging binnen.

Kan niet anders zeggen dan..... _/-\o_ voor Dymo!

[ Voor 3% gewijzigd door fezoj op 17-01-2014 10:13 ]

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
chippie777 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:30:
[...]

Ik zou de nieuwste versie even downloaden op de site van Dymo. Ze zijn inmiddels bij versie 8.5 en volgens de change log hebben ze het een en ander gedaan m.b.t. netwerk printers. Misschien lukt het dan wel. Of krijg je hem niet eens te zien onder systeemvoorkeuren?
Heb nog even gekeken, maar heb toch 8.5. Misschien gewoon nog maar even kloten :)

Thanks anyway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Ik heb vandaag de tegoed ontvange, maar zijn de "gratis" stickers wel groot genoeg om hierop te printen?
Of moet ik even grotere halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
kx22 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:01:
Ik heb vandaag de tegoed ontvange, maar zijn de "gratis" stickers wel groot genoeg om hierop te printen?
Gisteren geprint op de gratis stikker. geen probleem.

Je kan trouwens eerst een proefadruk doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Medione1210 op 17-01-2014 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
kx22 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:01:
Het printen gaat prima op de grootste stikker van de 3 rollen die je er bij hebt gekregen. Er blijft dan weliswaar ruimte over maar het ziet er goed uit. Probeer maar uit met de proef print.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
ik heb de middelste grootte gepakt, ook geen probleem (hier blijft ook ruimte over) gok dat het met de kleinste ook wel kan maar dat durf ik niet te garanderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoV2
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 12:57
Gratis DYMO LabelWriter 450 bij 3 label rollen van DYMO
Nieuwsbericht geplaatst op 14-01-2014 in de categorie Aanbiedingen

Gratis Dymo Labelwriter 450 bij aanschaf van zes doosjes grote adreslabels
Begin het nieuwe jaar bij Centralpoint.nl met een spetterende actie van DYMO. Ontvang nu van 1 januari 2014 tot en met 31 maart 2014 een GRATIS DYMO LabelWriter bij aankoop van 3 rollen etiketten. Daarnaast ontvangt u ook nog eens 10,- frankeertegoed van DYMO, deze kunt u bij DYMO claimen. Dankzij deze aantrekkelijke actie bent u gelijk gereed om mooie labels te printen en direct te sturen. Zorg dat u er snel bij bent, want deze actie is geldig zolang de voorraad strekt, OP=OP.

http://nieuwsbrief.centra...1_d07290bab1b105d22047230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
RemcoV2 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:57:
Gratis DYMO LabelWriter 450 bij 3 label rollen van DYMO
Nieuwsbericht geplaatst op 14-01-2014 in de categorie Aanbiedingen

Gratis Dymo Labelwriter 450 bij aanschaf van zes doosjes grote adreslabels
Begin het nieuwe jaar bij Centralpoint.nl met een spetterende actie van DYMO. Ontvang nu van 1 januari 2014 tot en met 31 maart 2014 een GRATIS DYMO LabelWriter bij aankoop van 3 rollen etiketten. Daarnaast ontvangt u ook nog eens 10,- frankeertegoed van DYMO, deze kunt u bij DYMO claimen. Dankzij deze aantrekkelijke actie bent u gelijk gereed om mooie labels te printen en direct te sturen. Zorg dat u er snel bij bent, want deze actie is geldig zolang de voorraad strekt, OP=OP.

http://nieuwsbrief.centra...1_d07290bab1b105d22047230
Let erop dat de software voor dit apparaat niet goed werkt onder Windows 8.1, en er is nog géén oplossing voor. Ik heb er zelf één, en sinds de update naar 8.1 is het een drama waarbij ik meerdere keren het apparaat van de stroom moet halen en weer opnieuw moet inpluggen.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Deze post kwam uit 'Aanbiedingen topic' maar is nu dubbel. Excuus.

[ Voor 92% gewijzigd door Royeboi op 17-01-2014 14:55 . Reden: kopie van vorige post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Dat gaat om een andere actie :) Centralpoint doet alsof de combi-pack met een labelwriter + etiketten een aanbieding is maar die kan je overal halen voor de prijs. De echte actie is natuurlijk de genoemde cashback :)

(ook geldig op die labelwriter+etiketten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Royeboi schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:08:
[...]

Let erop dat de software voor dit apparaat niet goed werkt onder Windows 8.1, en er is nog géén oplossing voor. Ik heb er zelf één, en sinds de update naar 8.1 is het een drama waarbij ik meerdere keren het apparaat van de stroom moet halen en weer opnieuw moet inpluggen.
(Ik heb Windows 8.1 en geen problemen gehad tot nu toe, ik gebruik gewoon de officiele app om te printen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 13:16
Is de actie van centralpoint nu een manier om onder de cashback uit te komen?

Namelijk dat je de dymo 450 niet hebt gekocht, maar 3 rollen en dus geen dymo? Wie weet waar je de Dymo ook voor ongeveer dat geld kan krijgen? Bij staples is de prijs een keer zo hoog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
itsgreen schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:50:
[...]

(Ik heb Windows 8.1 en geen problemen gehad tot nu toe, ik gebruik gewoon de officiele app om te printen)
Ik gebruik ook de officiële software (laatste versie 8.5) maar het werkt voor geen meter. Heel vaak reageert het apparaat nergens op bij een printopdracht. Dymo geeft toe dat er geen ondersteuning voor 8.1 is, maar dat dit in Q1 2014 wel zou moeten komen. Goed dat het bij jou wel werkt, bij mij helaas vaak niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Royeboi schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:08:
[...]

Gebruik hier ook 8.1 maar werkt prima en zonder problemen nu al aardig wat etiketen geprint.
Postzegels gaan ook prima.

Lijkt mij toch eerder een lokaal probleem of een probleem met de Dymo zelf. Mogelijk een alles van Dymo verwijderen en opnieuw installeren. Lijkt er meer op dat er iets niet goed is gegaan nadat je Windows hebt geupgrade naar 8.1. Ik heb de dymo pas geleden geinstalleerd en PC was al voorzien van de 8.1 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
jantje112 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:55:

Namelijk dat je de dymo 450 niet hebt gekocht, maar 3 rollen en dus geen dymo? Wie weet waar je de Dymo ook voor ongeveer dat geld kan krijgen? Bij staples is de prijs een keer zo hoog..
Als je het topic leest dan zie je meerdere reacties waaronder ondergetekende waarbij het betalingsbewijs inmiddels gewoon is goedgekeurd en nu is het wachten op de betaling maar dat kan een paar weken duren.

Het feit dat ze het goed keuren zegt toch genoeg lijkt mij. Anders hadden we wel een afwijzing gekregen.
Ook anders tweaekers hebben bij andere winkels, waaronder staples, een tijdje terug met een soorgelijke acite het netjes ontvangen.

Ok 100% garantie krijg je niet maar beetje gokken is ook leuk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
jantje112 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:55:

Wat bedoel je nu precies? Je kan bij centralpoint deze „kit” kopen voor circa 55 euro. Je krijgt dan 3 verschillende rollen met etiketten en een dymo labelwriter 450. Dit alles zit in één officiële dymo doos.
Hieruit knip je de streepjes code en je drukt de rekening af. Dit stuur je op naar Dymo, en je krijgt 50% van de 55 euro terug. Daarnaast kun je ook nog eens 10 euro te goed krijgen via de link op de site van dymo. Al met al kom je dan op 17,50 voor de hele set. Dit heeft niets met centralpoint te maken maar alles met Dymo. Je mag ook de labelwriter 450 ergens anders los kopen, dan krijg je ook 50% terug (met een bepaald maximum) maar via centralpoint is het tot nu toe het goedkoopst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Centralpoint werkt gewoon prima en is goedkoop in deze; dymo doet nergens moeilijk over en reageert zeer snel, echt top service.

Zojuist heel wat adressen voor geboortekaartjes geprint, dan is dit apparaat echt een verademing, heerlijk hoe snel klaar ik was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
chippie777 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:57:
[...]

Wat bedoel je nu precies? Je kan bij centralpoint deze „kit” kopen voor circa 55 euro. Je krijgt dan 3 verschillende rollen met etiketten en een dymo labelwriter 450. Dit alles zit in één officiële dymo doos.
Hieruit knip je de streepjes code en je drukt de rekening af. Dit stuur je op naar Dymo, en je krijgt 50% van de 55 euro terug. Daarnaast kun je ook nog eens 10 euro te goed krijgen via de link op de site van dymo. Al met al kom je dan op 17,50 voor de hele set. Dit heeft niets met centralpoint te maken maar alles met Dymo. Je mag ook de labelwriter 450 ergens anders los kopen, dan krijg je ook 50% terug (met een bepaald maximum) maar via centralpoint is het tot nu toe het goedkoopst.
En vergeet shopkorting niet. Krijg je toch weer een extra 0,69 euro extra terug. Alle beetjes helpen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunevers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 12:13
Zijn er nou wel al mensen die met de 'gratis' dymo printer wel de cashback hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
theunevers schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:34:
Zijn er nou wel al mensen die met de 'gratis' dymo printer wel de cashback hebben gehad?
Al lang (toen bij Staples gekocht en binnen 2 weken geld van Dymo (in Ierland) ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Zijn er al mensen die in het topic gezocht hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunevers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 12:13
Mattie112 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:59:
[...]

Zijn er al mensen die in het topic gezocht hebben?
Ik heb gezocht maar het werd me niet echt duidelijk. Vindt je het dan heel erg als ik het even vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwaffelSmurf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 13:23
Op 10-12-2013 besteld, 18-12-2013 een bevestiging gekregen van Staples dat het betalingsbewijs goedgekeurd is. Echter nog geen cashback mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Ivo Muijtjens schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:33:
[...]

Op 10-12-2013 besteld, 18-12-2013 een bevestiging gekregen van Staples dat het betalingsbewijs goedgekeurd is. Echter nog geen cashback mogen ontvangen.
Ik heb ook op 18/12 deze bevestiging gehad, maar nog geen betaling gezien... begint nu wel tijd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:34

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik zit in dezelfde situatie: ik heb ook op 18-12 die bevestiging gekregen. Voor de goede orde, dat was deze:
Hartelijk dank voor uw deelname aan deze DYMO-campagne. Wij hebben uw aankoopbewijs met het registratienummer [code] goedgekeurd.

Uw verzoek wordt momenteel verwerkt.
Ik heb op 20 januari een bericht via Twitter naar Dymo gestuurd (ze volgden mij op de één of andere manier al?) voor een statusupdate. Daar kwam dit uit:
Sorry for the late response. The cashback is approved but it will take a bit longer to receive the cashback due to accountancy reasons.
De Dymo Labelwriter 450 werkt hier trouwens prima op Windows 8.1.

[ Voor 5% gewijzigd door Bolletje op 27-01-2014 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Ze geven bij de cashback aan dat het tot 8 weken kan duren dus ze voldoen nog steeds aan hun verplichting.

Is altijd een nadeel van cashback dat je maar moet wachten tot je iets ontvangt. Dymo stuurt gelukkig netjes een bevestiging dus je heb in iedergeval een bewijs. Er zijn er genoeg die dit niet doen en dan moet je maar hopen dat het goed komt.

Zou tijd worden dat ze hier ook eens een wet voor moeten maken. Klanten lekker maken met een cashback en daarna moet de klant maar afwachten. Als je niets krijgt dan heb je weinig wat je hier aan kunt doen.

Van Dymo verwacht ik wel netjes een betaling aangezien de mailtjes die je netjes krijgt na opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeT80
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 10:58
Medione1210 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:54:
[...]

Al lang (toen bij Staples gekocht en binnen 2 weken geld van Dymo (in Ierland) ontvangen.
Hier ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:34

Bolletje

Moderator Harde Waren
Inmiddels heb ik de cashback ontvangen. Netjes 33,88. :)

Grote kans dat anderen het nu ook ontvangen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D85
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 23:28

D85

Hier de cashback afgekeurd gekregen, inclusief een -in mijn ogen- behoorlijk arrogant antwoord van de helpdesk toen ik in een reactie op de afkeuringsmail verwees naar de onduidelijkheid rondom de geldigheid voor de bundle pack in het begin (toen ik kocht) en de vele goedkeuringen bij anderen.

Jammer, Dymo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

FF gekeken en hier is vandaag ook 33,88 bijgeschreven door "Worldlink"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

7 dagen geleden goedkeuring gehad voor cashback, en ik vermoed nog een paar weekjes wachten op de echte cashback :P

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Misschien handig om erbij te vermelden als je de cashback hebt ontvangen wanneer je deze besteld hebt.
Dan krijgen we een beetje inzich hoe lang het gemiddeld duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Duurt een week of drie. Staan al meerdere getuigeverklaringen in dit topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:32
MikeOO schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 08:08:
Misschien handig om erbij te vermelden als je de cashback hebt ontvangen wanneer je deze besteld hebt.
Dat geeft wel een vertroebeld beeld, ben ik bang. En dat geeft dan weer onrust bij degenen die het systeem niet kennen.

Stel dat de gemiddelde wachttijd drie weken is (21 dagen). Dan zou je, als je de aanvraag op 4 januari ingediend hebt, dus uitbetaling mogen verwachten rond de 25 januari. Op 5 januari ingediend, dan uitbetaling op 26 januari.

Maar zo werken alleen particulieren. Grote bedrijven hebben vaak maar 1 of 2 vaste dagen per maand waarop ze de betaalopdrachten naar de bank sturen, want dat is minder werk. Dus ook al zou je de gemiddelde wachttijd kunnen uitrekenen, dan weet je nog steeds niet wanneer je het geld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

RJ-NL schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:02:
Vanochtend de LabelWriter al ontvangen! Installeren is mij niet gelukt via mijn Synology NAS. Heb hem nu maar rechtstreeks op de PC aangesluiten met USB.
Mij is het wel gelukt om 'm aan de Synology te hangen. Erg fijn want nu kan ik mooi vanaf de laptops (W8 / W8.1) zonder gedoe en kabels printen. Zowel via de Dymo software als printen vanuit digitalepostzegel.nl werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• game007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 21:36
D85 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:33:
Hier de cashback afgekeurd gekregen, inclusief een -in mijn ogen- behoorlijk arrogant antwoord van de helpdesk toen ik in een reactie op de afkeuringsmail verwees naar de onduidelijkheid rondom de geldigheid voor de bundle pack in het begin (toen ik kocht) en de vele goedkeuringen bij anderen.

Jammer, Dymo.
Wat staat er in de afkeuringsmail?

My blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D85
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 23:28

D85

game007 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 00:29:
[...]
Wat staat er in de afkeuringsmail?
Geachte mevrouw, mijnheer,

Jammer genoeg komt uw betalingsbewijs niet overeen met uw campagne registratie xxxx. Bijgevolg kunnen we uw campagne registratie niet verder opvolgen.

Gelieve DYMO Consumer Services te contacteren op nummer 0707703820 voor meer informatie.

Vriendelijke groeten,

DYMO Consumer Services
Na verzoek om meer informatie:
Hartelijk dank voor het contacteren van de DYMO Helpdesk.

U stuurt een betalingsbewijs van de gekochte LabelWriter bundle pack. Helaas komt u dan niet in aanmerking voor de cashback actie. Als u kijkt bij nummer 4 onder belangrijk, dan staat er: Deze promotie is niet geldig op PnP en LabelWriter bundle packs.

Zie link: http://dymo-time.com/Q3Q4...lture=nl-NL&dealers=False

Mocht u nog vragen hebben, dan ben ik u graag van dienst.
Aangegeven dat het mij niet duidelijk was ten tijde van de aanschaf dat de Bundle Packs niet onder de cashback actie vallen en dat er diverse voorbeelden zijn van mensen die, voor een Bundle Pack, gewoon cashback hebben gekregen en ik het jammer zou vinden als Dymo hierin niet gelijk zou handelen. Reactie:
Het is altijd duidelijk in de voorwaarden vermeld dat de bundelpack niet in aanmerking komt voor de cashback campagne. Dat er wellicht fouten gemaakt zijn, bijvoorbeeld het uitbetalen aan mensen die een bundelpack hebben gekocht, kan helaas voor komen.

Zo maken we helaas allemaal wel eens fouten, zoals bijvoorbeeld het niet goed lezen van de voorwaarden. Uiteindelijk moeten we met de consequenties leren leven en voorkomen dat we de zelfde fouten maken.

In dit topic is aangegeven dat er in meerdere gevallen bevestiging is geweest vanuit Dymo, iemand die daar wat informatie over kan delen? Het is maar een simpele actie en het gaat om drie tientjes, maar ik waag erg graag wat tijd aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:27

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Dymo schreef:
Zo maken we helaas allemaal wel eens fouten, zoals bijvoorbeeld het niet goed lezen van de voorwaarden. Uiteindelijk moeten we met de consequenties leren leven en voorkomen dat we de zelfde fouten maken
:| Die zal je als collega hebben.
D85 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 01:21:
In dit topic is aangegeven dat er in meerdere gevallen bevestiging is geweest vanuit Dymo, iemand die daar wat informatie over kan delen?
Ik heb de originele vraag die ik gesteld heb niet meer beschikbaar, maar ik had er een link ingezet naar de Staples-website. Daarop stond het artikel als 'Dymo LabelWriter 450 + 3 rollen special' (ik heb nog wel ergens een screenshot). Nu staat er 'Dymo 3 Rollen special + gratis Labelwriter 450'. Dit kreeg ik als reactie:
Geachte heer xxxx,

Hartelijk dank voor het contacteren van de DYMO Helpdesk.

U wilt weten of u met de labelwriter en drie gratis rollen ook mee kan doen aan de cashbackactie. U kunt inderdaad ook mee doen met de cashbackactie.

http://dymo-time.com/Q3Q4...lture=nl-NL&dealers=False

Met vriendelijke groeten,

yyyy
Dymo Helpdesk
Nergens was dus te zien dat de printer als gratis wordt aangemerkt of dat het een bundle pack is.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:32
Uiteindelijk gaat het bij dit soort acties gewoon om geld. Er is een bepaald budget beschikbaar en als dat op is, vissen sommigen achter het net. Dat voelt natuurlijk niet eerlijk, maar volgens de voorwaarden mogen ze het wel doen. Zie onder disclaimer (artikel 5.1):

5.1 NWL Netherlands Services B.V. behoudt zich het recht voor om deze aanbieding op elk gewenst
moment nietig te verklaren, te rectificeren en/of te wijzigen en de voorwaarden ervan te veranderen
zonder enige aansprakelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
[qu255te]MikeOO schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 08:08:
[/quote]

Bestelling 13-12, cashback 27-12

10 euro postzegeltegoed inmiddels succesvol verbruikt. Jammer dat je alleen per 25 euro tegoed kan toevoegen. Vind ik wel een beetje veel.

Totaal dus 66euro betaald minus 33 euro cashback en 10 euro tegoed en omdat ik nog meer bij Staples besteld had kreeg ik ook nog 10+25 euro ex. btw korting bij Staples.
Per saldo dus geld toegekregen op de Dymo. Plus cashback van Shopkorting.
Goeie deal _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Medione1210 op 01-02-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Zijn er al weer mensen die een cashback hebben.

Ik heb ze meer eens gemailt hoe het zit en krijg je alleen te horen dat het 8 weken kan duren. Ja dat wist ik helaas al maar vreemd dat bij sommig het snel was geregeld en ik al sinds 13/1 zit te wachten.

Gelukkig wel mail met goedkeuring dus dat moet uiteindelijk wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je wacht ook maar net vier weken? Bedrijven werken met betaalrondes, vandaar ook die 8 weken. Zit je niet in ronde 1, dan waarschijnlijk ronde 2 een maand later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Ik heb toevallig vandaag mijn cashback terug gekregen.
Toch lekker die 27,83 korting op een apparaat van 55 euro en dan nog eens 10 euro gratis verzenden met postnl.

Apparaat nog niet eens gebruikt, straks maar even installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Ook ik heb de cashback vandaag gekregen. Nogmaals bedankt voor deze tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Ook even nagekeken en ook ik heb vandaag de cashback binnen van 27.83 euro :). Netjes en redelijk vlot afgehandeld moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Hier ook vandaag de cashback van 27,83 ontvangen. 13 januari besteld.
De 10 euro postzegel te goed had ik allang binnen. Nogmaals dank voor de tip, leuk apparaatje voor deze prijs.
Toevallig of niet, vandaag ook een survey van dymo ontvangen wat ik van hun product vind. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Ik vandaag ook de 27,83 binnen gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Hier ook 27,83 mogen ontvangen via bestelling van CentralPoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 15:29
Ik heb gisteren ook €27,83 ontvangen van Dymo (besteld via CentralPoint). Leuke actie! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

MTT schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:21:
[...]

Iedereen die hier die dymobundel besteld heeft krijgt geen cent van Dymo. Deze hoort namelijk niet tot de cashback actie, want de labelwriter is al gratis, Je betaalt namelijk alleen voor de 3 rollen en de writer is gratis. Dit staat ook zo, met koeieletters, op de doos. Dus even rekenen 50% van gratis is 0.

Ik had namelijk van de week Staples hierover gesproken, maar die kan er ook naast zitten.
Ik neem in ieder geval geen risico.
Ik heb de normale gekocht die iets duurder is, zonder rollen om gebruik te maken van die cashback actie, je moet namelijk de streepjescode van de doos meesturen.
En je raad het al, dat is niet de code voor de Labelwriter.
Dit wist toch iedereen? 8)7
En diegene die wel cb hebben gehad hebben allemaal mazzel, zo zie ik het.
Je hebt een risico genomen en helaas voor degene die geen cb krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door MTT op 23-02-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Alleen staat er ook ergens aan het begin van het topic iemand die contact gehad heeft met de klantenservice van Dymo en die hebben bevestigd dat deze bundel WEL mee doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die voorwaarden hebben ze blijkbaar later gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

In de voorwaarden staat dat een laberwriter 450 tot de producten behoord die in aanmerking voor de korting komen. Dus kijk goed wat er op de factuur staat, als daar staat dat je rollen koopt met gratis 450, tja dan wordt het moeilijk, want je hebt geen 450 gekocht (maar gekregen). En moet je reclameren bij de verkoper. (NB ik weet niet meer wat op de doos staat)

Maar het beste is de vraag of iemand dis een 450 + 3 rollen of 3 rollen + 450 als geld terug heeft ontvangen

Ik heb een 450 + 3 rollen, en mijn aanvraag is net opgestuurd

PS Opsturen kan nog tot 28/2, datum post stempel telt!!!! (Kopen kon t/m 31/1 , aanmelden tot 15-2

[ Voor 3% gewijzigd door jeanj op 24-02-2014 12:31 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:14
Ik heb de cashback wel terug gehad met 3 rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-06 12:42
Cashback duurde weken... gratis tegoed dagen.... kopen / bezorgen 1 dag! TOP actie!!

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:14
Excuses voor de kick, maar volgens mij is er wederom een dergelijke actie:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dNN7llqV6R9w5V17BowZotjf/full.png
Bron: http://twitter.com/DymoSupport/status/572426383701487616

Toevallig ben ik net op zoek naar een Dymo etikettenprinter, dus dit komt mooi uit.
De actievoorwaarden staan hier: http://www.dymo-time.com/.../Terms-D-15-001-nl-NL.pdf

En dan wil ik de printer halen waar dit topic om begonnen is: pricewatch: Dymo LabelWriter 450 Bundel Pack.

Heeft het zin om de cashback proberen te krijgen op de bundelpack denken jullie? Of is dat bij voorbaat al kansloos, omdat ze wellicht geleerd hebben van de actie vorig jaar :P ?

Hier een screenshot van de actiepagina die je te zien krijgt als je op de Twitter link klikt. Wellicht komt dat later nog van pas ;)

[ Voor 25% gewijzigd door ThinkPad op 10-03-2015 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ok, heb aan Dymo gevraagd en de bundelpack (Dymo 450 printer + 3 rollen) doet niet mee met de cashback. Lijkt er dus op dat ze geleerd hebben van vorige keer ;)

Ik kreeg deze link gestuurd om te zien welke modellen WEL in aanmerking komen voor de cashback: http://dymo-time.com/prom...lture=nl-NL&Dealers=false

De normale 450 komt dus wel in aanmerking.

Toch wel irritant dat de losse 450 bij de meeste webshops vrij duur is en dat de bundelpack juist goedkoop is, maar daar de cashback niet op geldt :(

pricewatch: Dymo LabelWriter 450 (S0838770)
pricewatch: Dymo LabelWriter 450 Bundel Pack

Verschil lijkt hier mee te vallen, maar de normale is eigenlijk maar bij één winkel voor rond de 54 euro te krijgen. Bij andere winkels kost hij het dubbele van wat die bundelpack kost :S

Ik heb zojuist de Dymo 450 besteld bij Go4inkt.nl voor €54,15. Ben benieuwd.

[ Voor 52% gewijzigd door ThinkPad op 12-03-2015 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Zucht, vandaag van Go4inkt de printer binnengekregen.

Ik maak de doos open: printer + 3 rollen...
Nog eens goed kijken naar de doos: "Free printer inside pack" :/

FFFUUUU nu heb ik dus alsnog die bundel gekregen, die NIET in aanmerking komt voor de cashback :(
Ik ga maar even een mailtje sturen naar Go4inkt, kijken wat ze kunnen betekenen. En anders gaat het spul weer terug.

[ Voor 67% gewijzigd door ThinkPad op 14-03-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuck 3 weken terug net een dymo 4xl aangeschaft... naja volgende keer beter.
hmm een kado uit de eigen hoed.. de printer is ook even 55 euro duurder geworden dus de casback valt al veel lager uit.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Laatst online: 02-02 13:13
@mrveenie DM me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
ThinkPadd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 13:49:
Zucht, vandaag van Go4inkt de printer binnengekregen.

Ik maak de doos open: printer + 3 rollen...
Nog eens goed kijken naar de doos: "Free printer inside pack" :/

FFFUUUU nu heb ik dus alsnog die bundel gekregen, die NIET in aanmerking komt voor de cashback :(
Ik ga maar even een mailtje sturen naar Go4inkt, kijken wat ze kunnen betekenen. En anders gaat het spul weer terug.
Ja kan het eventueel ook gewoon proberen aan te vragen. Met de vorige actie heb ik deze toen aangeschaf ook in een doos met 3 rollen en gratis printer bij Central Point en heb toen wel netjes het geld ontvangen terwijl toen ook al duidelijk was dat de set niet in aanmerking kwam.

Kan zijn dat ze inderdaad geleerd hebben maar mocht je hem toch willen houden gewoon proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
MikeOO schreef op zondag 15 maart 2015 @ 08:14:
[...]

Ja kan het eventueel ook gewoon proberen aan te vragen. Met de vorige actie heb ik deze toen aangeschaf ook in een doos met 3 rollen en gratis printer bij Central Point en heb toen wel netjes het geld ontvangen terwijl toen ook al duidelijk was dat de set niet in aanmerking kwam.

Kan zijn dat ze inderdaad geleerd hebben maar mocht je hem toch willen houden gewoon proberen. :)
Zie hierboven, ik heb al gevraagd aan Dymo of de bundel ook in aanmerking komt. En dat is niet het geval. Heb nu de webshop gemaild, ze hebben mij gewoon de verkeerde versie opgestuurd. Ze hebben op hun site zowel de losse printer staan als het bundelpack. En op mijn factuur staat duidelijk de losse printer.

[ Voor 3% gewijzigd door ThinkPad op 15-03-2015 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
ThinkPadd schreef op zondag 15 maart 2015 @ 09:04:
[...]

Zie hierboven, ik heb al gevraagd aan Dymo of de bundel ook in aanmerking komt. En dat is niet het geval. Heb nu de webshop gemaild, ze hebben mij gewoon de verkeerde versie opgestuurd. Ze hebben op hun site zowel de losse printer staan als het bundelpack. En op mijn factuur staat duidelijk de losse printer.
Dat had ik ook gelezen hoor was meer voor het geval dat als je er niet uitkomt met ze en toch niet wilt gaan terugsturen en tevens voor andere die hetzelfde meemaken.

Ze gaven bij mij toen ook aan dat de set net in aanmerking kwam. Heb het toen toch gewoon ingediend en kreeg het toch netjes met een paar dagen gestort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Contact gehad met Go4inkt en ze gaan een andere printer opsturen. Heb ze gebeld en aan de telefoon gevraagd of ze eentje hadden staan waar niet dat 'Free printer' verhaal op de doos stond. Dat klopte en voor zekerheid barcode van de doos nog ff gevraagd en die was anders.

Andere printer wordt opgestuurd en kan mijn terugsturen (gratis, via antwoordnummer).

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Vandaag vervangende printer ontvangen..... Precies hetzelfde item: 3 rollen met gratis printer :F

En dat terwijl ik het hele verhaal aan de telefoon nog heb uitgelegd. Medewerker begreep het en heb zelfs nog gevraagd of de barcode op het pakket wat zij hadden staan anders was dan van het pakket wat ik al had. En dat werd bevestigd

Ik stuur de hele handel wel terug en koop wel een tweedehandsje op Marktplaats ofzo, dit schiet niet op zo :| :O .Was van plan om mooi goedkoop zo'n Dymo te scoren maar het ding houden en de volle mep (57 euro) er voor moeten betalen heb ik ook geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 21:42
ThinkPadd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:15:
Ok, heb aan Dymo gevraagd en de bundelpack (Dymo 450 printer + 3 rollen) doet niet mee met de cashback. Lijkt er dus op dat ze geleerd hebben van vorige keer ;)

Ik kreeg deze link gestuurd om te zien welke modellen WEL in aanmerking komen voor de cashback: http://dymo-time.com/prom...lture=nl-NL&Dealers=false

De normale 450 komt dus wel in aanmerking.

Toch wel irritant dat de losse 450 bij de meeste webshops vrij duur is en dat de bundelpack juist goedkoop is, maar daar de cashback niet op geldt :(

pricewatch: Dymo LabelWriter 450 (S0838770)
pricewatch: Dymo LabelWriter 450 Bundel Pack

Verschil lijkt hier mee te vallen, maar de normale is eigenlijk maar bij één winkel voor rond de 54 euro te krijgen. Bij andere winkels kost hij het dubbele van wat die bundelpack kost :S

Ik heb zojuist de Dymo 450 besteld bij Go4inkt.nl voor €54,15. Ben benieuwd.
Sorry voor de kick, maar deze info wil ik jullie niet onthouden.

Ik heb op 1 mei 2015 de Dymo LabelWriter 450 + 3 rollen labels bundle besteld via 123inkt.nl, á €54,50
Bij ontvangst toch maar de gok genomen en de streepjescode (wel zonder de tekst die erboven staat) plus formulier naar Dymo verzonden.

Op 7 mei een mail van Dymo ontvangen dat mijn betalingsbewijs goedgekeurd was.
Vandaag, 13 mei staat er €27,25 bijgeschreven op mijn rekening van Dymo (Worldpay).

Het lijkt er dus op dat hier de factor geluk een hoge invloed heeft.

[ Voor 0% gewijzigd door mistervis007 op 13-05-2015 12:29 . Reden: Typo ]

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Dat is inderdaad geluk hebben ja.

Al heeft Go4inkt het bij mij ook netjes opgelost: http://tweakers.net/shopreview/permalink/134574
TL;DR:Bundelpack (printer + 3 rollen gekregen) en helft van aankoopbedrag teruggekregen. Effectief heb ik dus ook de cashback gehad op het bundelpack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocketman321
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-09 17:20
Er is weer een cashback, vanaf 1 maart is deze weer geldig.

Is er iemand die succesvol een bon + nummer heeft doorgestuurd voor dit type?
Ook als er op de bon staat 'Dymo LabelWriter 450 + 3 rollen labels'

Op de doos staat wel Free Printer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Bij mij pakt ie het serienummer van de Dymo 450 niet. Ik heb de versie met gratis rollen van 123inkt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocketman321
Oke, dus het serienummer rechtstreeks van het apparaat wordt niet geaccepteerd?
Inderdaad ook een bestelling willen plaatsen op 123inkt.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:37

ITsEZ

parttime all-rounder

Ernemmer schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:53:
Bij mij pakt ie het serienummer van de Dymo 450 niet. Ik heb de versie met gratis rollen van 123inkt.nl
Als het goed is doet het value pack ook niet mee, alleen de originele.

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
ITsEZ schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:32:
[...]

Als het goed is doet het value pack ook niet mee, alleen de originele.
Klopt, maar dit was even de bevestiging voor Rocketman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocketman321
Hij is bij Bol.com nu te koop voor 73,75, wel even bij andere aanbieders klikken.
Krijg hem 11 maart binnen en is volgens mij de goede (EAN code klopt)

Misschien interessant voor de mensen hier.

[ Voor 3% gewijzigd door Rocketman321 op 09-03-2016 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:36
Rocketman321 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:20:
Hij is bij Bol.com nu te koop voor 73,75, wel even bij andere aanbieders klikken.

Bizar! Als je rechtstreeks bij Easy4office wilt bestellen is hij duurder dan via bol.com 8)7 Meestal is het goedkoper om via de webshop zelf te bestellen. Nu duidelijk dus niet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:36
https://www.inktweb.nl/pr...elwriter-rollen/s0838770/

Hier staat toch echt dat ook de 450 met 3 rollen meedoet...Gokje wagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Rocketman321 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:20:

Waar kan je zien welke ean meedoet met de actie? In de voorwaarden staat het niet.
laredo schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:40:
https://www.inktweb.nl/pr...elwriter-rollen/s0838770/

Hier staat toch echt dat ook de 450 met 3 rollen meedoet...Gokje wagen?
Heb je mischien een bevestiging gekregen dat de bundel pak meedoet van Dymo?

[ Voor 36% gewijzigd door Mandrake466 op 14-04-2016 08:56 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Pagina: 1 2 3 Laatste