Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:29
Bij deze labelprinter krijg je tijdelijk 50% van de aanschafprijs retour van Dymo. Alleen heeft Conrad een actie waarbij je de printer gratis krijgt bij aanschaf van 3 rollen labels. De vraag is nu of de cashback dan ook geldt, aangezien 50% van 'gratis' 0 is.

Zelf heb ik deze printer ook besteld. Het zal mij benieuwen. In de bevestigingsmail van Conrad staat trouwens wel dat je een labelwriter pakket met gratis labelwriter 450 hebt gekocht.

[ Voor 26% gewijzigd door grun93 op 29-11-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:01
Je koopt die printer niet, je koopt de labels en krijgt de printer daarbij. Zou er dus niet vanuit gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Brammos85 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:19:
Je koopt die printer niet, je koopt de labels en krijgt de printer daarbij. Zou er dus niet vanuit gaan..
Klopt, dat begin ik inmiddels ook te beseffen. Maakt niet veel uit, die printer wil ik toch graag om zelf post- en pakketzegels te kunnen printen. Op de een of andere manier heb ik die altijd nodig als ze net op zijn en de winkels dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-07 20:33

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

En voor de volledigheid de aanbieding er bij:
Anakin239 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:13:
Bij Conrad NL staat hij ook, dan nog in combinatie met de cashback optie en een conrad kortingscode heb je de LW450 met 3 rollen etiketten voor 28 euro.

Conrad de LW450: http://www.conrad.nl/ce/n...-3-rollen-en-gratis-LW450
Conrad kortingscode http://www.conrad.nl/ce/nl/content/kortingscode/kortingscode

Dymo cashback: http://www.dymo-time.com/...ulture=nl-NL&dealers=true
Dymo frankeer tegoed: http://www.dymo-time.com/...ulture=nl-NL&dealers=true
Heb er zelf 1 besteld, bij het cashback form hoef je ook alleen het serienummer op te geven van de labelwriter dus ik zou niet weten waarom de cashback niet geldig zou zijn...

edit: en ach anders stuur ik m weer terug naar conrad ;p

edit2:
hij is ook te koop bij centralpoint (http://www.centralpoint.n...-art-1896042-num-2518274/) en daar staat "DYMO : Set LabelWriter 450 + 3 rol etiket" (zelfde artikel nummer). Daaruit maak ik eerder op dat de etiketten gratis zijn :)

(en trouwens: etiketten voor 50 euro ?!?!?!)

[ Voor 25% gewijzigd door Mattie112 op 29-11-2013 15:33 ]

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Mattie112 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:27:
Heb er zelf 1 besteld, bij het cashback form hoef je ook alleen het serienummer op te geven van de labelwriter dus ik zou niet weten waarom de cashback niet geldig zou zijn...
Als je hem terugstuurt kun je geen zegels printen, tenminste, als je hem daarvoor aangeschaft hebt (ik wel).

Alleen het serienummer is niet genoeg, je moet ook de aankoopbon opsturen want je krijgt immers 50% van de aanschafprijs vergoed, dat kan van winkel tot winkel varieren (tot een maximum van 64 euro). Het punt is dat op de aankoopbon van Conrad staat dat je een labelwriter pakket met gratis labelwriter 450 gekocht hebt. Het is afwachten hoe Dymo dit interpreteert imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
(en trouwens: etiketten voor 50 euro ?!?!?!)
Ja, dat is de grote winstmaker. Net zo als scheermesjes en inktcardridges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

grun93 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:36:
[...]

Ja, dat is de grote winstmaker. Net zo als scheermesjes en inktcardridges.
Naja ik bedoel, die set kost €60 en volgens conrad is dat de prijs voor 3 setjes labels en dan krijg je dat apparaat er gratis bij. Nou ik mag niet hopen dat ik voor 3 rolletjes labels al 60 euro neertel |:(

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Mattie112 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:44:
Naja ik bedoel, die set kost €60 en volgens conrad is dat de prijs voor 3 setjes labels en dan krijg je dat apparaat er gratis bij. Nou ik mag niet hopen dat ik voor 3 rolletjes labels al 60 euro neertel |:(
Ik heb geen idee hoe die labels eruit zien en hoeveel er op een rol zitten. 60 Euro lijkt idd erg veel ja, er zal ook best wel een gedeelte voor de printer bestemd zijn. Hier wordt bijvoorbeeld de printer alleen al aangeboden voor 85 euro. Het is geen goedkoop dingetje dus, die gaan ze vast niet gratis weggeven (al noemt Conrad het wel zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Ha, een topic n.a.v. mijn post :P

[ Voor 53% gewijzigd door Superbaddd op 29-11-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:58
Conrad is ie normaal 105 euro.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Heeft iemand contact met dymo opgenomen of de cashback hierop geldt?

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Bij anderen rond de 71 euro zonder etiketten.

Overigens krijg je bij conrad nog 2, 5procent extra korting via shopkorting. Alle beetjes helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Ik heb eens gegoogeled en nergens kunnen vinden dat een rol labels 20 euro kost. Zo verkoopt Conrad het wel: koop 3 rol labels voor 60 euro en je krijgt de printer er gratis bij. Welk type labels je krijgt is nog een beetje afwachten, er zijn kennelijk vele tientallen soorten.

De prijs van een rol labels lijkt te varieren tussen 8-12 euro. 20 Euro heb ik nergens kunnen vinden. Dus, ongeacht wat Conrad zegt, een gedeelte van de aanschafprijs moet haast wel voor de printer zijn en daar zou je dan 50% van terugkrijgen. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:37
In de Cashback aanbieding staat (tot)
DYMO betaalt u tot 50 % terug op de aankoop van bepaalde DYMO producten!

Het kan dus heel goed zijn zijn dat dit lager gaat uitvallen.

Als je het formulier gaat invullen dan staat bovenaan de regel:
Maximum cashback voor uw product: 64.00€

Er zijn dus erg veel mogelijkheden wat de uiteindelijke cashback wordt als dit al mogelijk is.

[ Voor 32% gewijzigd door MikeOO op 30-11-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
MikeOO schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:59:
Het kan dus heel goed zijn zijn dat dit lager gaat uitvallen.
Nee, alleen maar als je meer dan 128 euro voor de printer betaalt, tenminste zo lees ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het is voor Dymo ook niet zo'n drama. Ze worden goedkoop gekocht door klanten, dus de cashback is ook een stuk lager en je hebt wel weer een paar labelverslaafden erbij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Volgens het verzendbericht heet het een "1 ST x 808894 Dymo Labelwriter 450 aktie" naja klinkt weer gunstiger :p

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Mattie112 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:18:
Volgens het verzendbericht heet het een "1 ST x 808894 Dymo Labelwriter 450 aktie" naja klinkt weer gunstiger :p
Van Conrad? Dan ben je al verder dan ik. Nou ja, als ik hem eind deze week heb is het ook goed. Toch jammer dat de levertijd van Conrad tegenwoordig langer is dan vroeger, 4 tegen 2 dagen. Heb ik laatst met de klantenservice over gebeld, en ze zeiden dat het magazijn nu in Zuid-Duitsland zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:06

mrc4nl

Procrastinatie expert

zou je die tapes niet goedkoop uit china kunnen halen?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
mrc4nl schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:26:
zou je die tapes niet goedkoop uit china kunnen halen?
Geen idee. Het zou kunnen dat die postzegellabels speciaal papier nodig hebben, zodat ze door de automatische machines bij Postnl herkend kunnen worden. Iets met uv licht, er staat me vaag iets van bij dat ik dat ooit gelezen of gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

grun93 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:23:
[...]

Van Conrad? Dan ben je al verder dan ik. Nou ja, als ik hem eind deze week heb is het ook goed. Toch jammer dat de levertijd van Conrad tegenwoordig langer is dan vroeger, 4 tegen 2 dagen. Heb ik laatst met de klantenservice over gebeld, en ze zeiden dat het magazijn nu in Zuid-Duitsland zit?
Kreeg het bericht net, heb hem vorige week besteld (afgel. vrijdag) hier de rest van het bericht:
Geachte heer,

We zijn verheugd u te melden dat uw bestelling bij Conrad.nl klaar is gezet
voor verzending. Onze orderverwerkers hebben de volgende van de door u
bestelde producten bij elkaar gezocht in ons magazijn in Zuid-Duitsland.

Aantal Artikelnr. Artikelomschrijving
-------------------------------------------------------------------
1 ST x 808894 Dymo Labelwriter 450 aktie
1 LE x 20844 5,- korting op uw bestelling

De volgende stap is dat wij het pakket aan onze logistieke partner
overdragen. Afhankelijk van de door u gekozen verzendwijze is dit PostNL
(standaardverzending) of UPS (express service). Zodra het pakket in hun
distributiecentrum arriveert, ontvangt u een e-mail met daarin de Track &
Trace-code.

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Wel bekend in de T&T, maar nog in voorbereiding door verzender (2.548 gram). Aangezien het gewicht al bekend is, zal ie morgen wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:06

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

hij is ook te koop bij centralpoint (http://www.centralpoint.n...-art-1896042-num-2518274/) en daar staat "DYMO : Set LabelWriter 450 + 3 rol etiket" (zelfde artikel nummer). Daaruit maak ik eerder op dat de etiketten gratis zijn :)
Daar staan drie artikelnummers van de etiketten en daarna 'gratis' met artikelnummer vier; die van de printer. Dan zou ook daar de printer gratis zijn.
Iemand al contact op genomen met Dymo?

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Nextron schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:06:
[...]
Daar staan drie artikelnummers van de etiketten en daarna 'gratis' met artikelnummer vier; die van de printer. Dan zou ook daar de printer gratis zijn.
Iemand al contact op genomen met Dymo?
Dat stond er van de week nog niet bij :p

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Die van mij is verzonden :D Morgen weten we het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
oohh schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:28:
Die van mij is verzonden :D Morgen weten we het.
Ik vermoed dat dat een beetje te optimistisch is. Met verzenden bedoelen ze dat het artikel vanuit het magazijn in Zuid-Duitsland naar Conrad Nederland verstuurd is. Pas als je een track-and-trace nummer van Postnl krijgt, kun je ervan uitgaan dat het morgen bezorgd wordt. Overmorgen kan ook nog, tenminste, dat overkwam mij de vorige keer dat ik iets bij Conrad bestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
T&T heb ik al een paar dagen, die kan je in je besteloverzicht vinden via een link. Maar die blijft op "wordt voorbereid door verzender" staan. Dus ze melden gelijk het pakket aan, maar versturen doen ze pas (veel) later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_026
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-06 14:19
Helaas is mijn bestelling bij Conrad geannuleerd. Iemand anders ook deze mail gehad?

"Naar aanleiding van uw bestelling, moeten wij u helaas mededelen
dat één of meerdere door u bestelde artikelen uitverkocht zijn
(zie het overzicht hieronder). We hebben getracht dit artikel
alsnog te krijgen van de fabrikant of een vervangend artikel te
vinden, maar dat is helaas niet gelukt. Onze excuses hiervoor.
We hopen dat we een volgende bestelling van u wel geheel naar
wens kunnen leveren."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Nu online
grun93 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:29:
[...]

Ik vermoed dat dat een beetje te optimistisch is. Met verzenden bedoelen ze dat het artikel vanuit het magazijn in Zuid-Duitsland naar Conrad Nederland verstuurd is. Pas als je een track-and-trace nummer van Postnl krijgt, kun je ervan uitgaan dat het morgen bezorgd wordt. Overmorgen kan ook nog, tenminste, dat overkwam mij de vorige keer dat ik iets bij Conrad bestelde.
Nee, hij is gisteren met PostNL verzonden! Het mailtje dat hij vanuit het magazijn in Duitsland onderweg was heb ik maandag al gekregen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
R_026 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:13:
Helaas is mijn bestelling bij Conrad geannuleerd.
Wanneer heb je hem besteld dan?
oohh schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:22:
Nee, hij is gisteren met PostNL verzonden! Het mailtje dat hij vanuit het magazijn in Duitsland onderweg was heb ik maandag al gekregen. ;)
't Is niet eerlijk... snif. ;)

[ Voor 42% gewijzigd door grun93 op 04-12-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_026
grun93 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:36:
[...]

Wanneer heb je hem besteld dan?
Ik heb hem besteld op 30 november rond 21:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
R_026 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:44:
Ik heb hem besteld op 30 oktober rond 21:30
Ik maar een dagje eerder, omdat ik toen pas las in Centrale Aanbiedingen dat deze actie er uberhaupt was. Of ze hadden er niet veel van, of de actie is waanzinnig populair. Of beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Volgens mij was het ook een soort dagaanbieding. Had je bij je besteloverzicht al wel een TnT code (niet zichtbaar, maar wel via popup bij je besteloverzicht)?

Enne, is het oktober of november? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_026
Senor Sjon schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:49:
Volgens mij was het ook een soort dagaanbieding. Had je bij je besteloverzicht al wel een TnT code (niet zichtbaar, maar wel via popup bij je besteloverzicht).

Enne, is het oktober of november? :P
Had al een ninja edit gedaan. :P

Ik heb mijn bestelling geplaatst zonder een account aan te maken. Misschien dat ik daardoor een lage prio krijg. Moet zo er achteraan bellen. In de email staat niet duidelijk hoe de afhandeling nu gaat verlopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Senor Sjon schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:49:
Had je bij je besteloverzicht al wel een TnT code (niet zichtbaar, maar wel via popup bij je besteloverzicht)?
Ik wist niet eens dat dat kon, bedankt voor de tip. Tot nu toe wachtte ik altijd op de emailtjes met status wijzigingen. De status van T&T is 'nog niet bekend'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamas
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-07 20:22
Ik had hem ook bij Conrad besteld en kwam vanochtend tot de ontdekking dat ie zonder bericht geannuleerd was. Heb daar even boos over gebeld en zsm mijn reeds betaalde bedrag terug laten storten. Inmiddels ook het mailtje ontvangen, snap het niet want tijdens het bestellen was er gewoon voorraad. Maar het is niet anders.

Voor diegene die net als mij deze mooie deal mis te lopen :-( , heb ik een andere oplossing gevonden.
Bij Staples kost dit zelfde setje €55,99 excl btw (€67,75 incl btw), wel iets duurder maar het kan nog voordeliger.
Je kunt namelijk ook nog gebruik maken van €25 korting. mits je voor minimaal €75 excl btw besteld. Als je dat dus een beetje mooi uitkient door bijvoorbeeld net als mij een paar rollen powertape erbij te bestellen, betaal je zo rond de €61 euro voor dat alles :)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Als het dan ook nog lukt om met de actie van Dymo 50% korting en €10 frankering tegoed te krijgen, dan hebben we toch weer een prachtige deal gescoord! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
Zie trouwens ook dit topic: \[15-10 aanbieding] Dymo LabelWriter 450 € 39,- na cashback

Labels zijn trouwens (uiteraard) goedkoper op Ebay. Gewoon zoeken op Dymo labels en je kunt er genoeg vinden. Zelf heb ik vier rollen gekocht van deze verkoper op Ebay: http://www.ebay.co.uk/itm...ageName=ADME:L:OU:NL:3160

Paar dagen later in huis, verzonden vanuit de UK.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
@jamas
1) wanneer had je besteld?
2) was je pakket voorgemeld bij PostNL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Royeboi schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:13:
Labels zijn trouwens (uiteraard) goedkoper op Ebay. Gewoon zoeken op Dymo labels en je kunt er genoeg vinden.
Ja, maar heb je de labels ook als postzegel gebruikt? Ik ben benieuwd of je niet-originele labels daarvoor gebruiken kunt.

[aanvulling] Op de doosjes waarin de originele Dymo zegels zitten, staat specifiek vermeld dat ze als 'stamp' gebruikt kunnen worden, hetgeen me doet vermoeden dat er iets speciaals aan is. Of gewoon slimme marketing trucjes, dat kan ook.

[ Voor 26% gewijzigd door grun93 op 04-12-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
grun93 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:47:
[...]

Ja, maar heb je de labels ook als postzegel gebruikt? Ik ben benieuwd of je niet-originele labels daarvoor gebruiken kunt.

[aanvulling] Op de doosjes waarin de originele Dymo zegels zitten, staat specifiek vermeld dat ze als 'stamp' gebruikt kunnen worden, hetgeen me doet vermoeden dat er iets speciaals aan is. Of gewoon slimme marketing trucjes, dat kan ook.
Oh, dat weet ik niet. Ik gebruik ze puur voor adressen, naamstickers en ''Breekbaar'' stickers. Zou je even aan de Ebay verkoper moeten vragen of je er postzegels mee kunt maken.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die kan dat ook weer als fraude zien :P

Maar die postzegels die je kan printen op kantoor gaat toch gewoon via een frankeermachine? Dat printje kan op een sticker of op de envelop zelf. Daar hoef je niet heel moeilijk voor te doen en daar krijg je als bedrijf gewoon een rekening van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:51

Patrick89

PSN : Gamesource

Voor de mensen die etiketten willen.
2 pakjes a 2st. Met kortingscode voor 15 euro bij de staples.

Dymo Adreslabel 99010 - orgineel geen namaak

10.- voucherkorting - bedankt voor uw medewerking
CSAT04DEC

[ Voor 37% gewijzigd door Patrick89 op 04-12-2013 16:37 ]

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Senor Sjon schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:23:
Maar die postzegels die je kan printen op kantoor gaat toch gewoon via een frankeermachine?
Ja, maar ik ben gewoon een particulier, daar werkt het anders. Je moet eerst een account aanmaken en dat opwaarderen via Ideal. Daarna kun je via een app persoonlijke postzegels aanmaken en uitprinten op de Dymo. Hier staat een demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Nu online
Ik heb 'm binnen. Op de factuur staat 'Dymo Labelwriter 450' actie. Dus ze zouden daar niet uit op kunnen maken dat hij gratis zou zijn. Ik ga het allemaal gewoon opsturen en ik denk dat je het geld gewoon terug krijgt. Ik heb overigens 59.99 voor het apparaat betaald, maar er ging 5 euro korting vanaf. Wat moet ik dan invullen bij aankoopbedrag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
59.99 natuurlijk. Als je een USB kabel had bijbesteld, dan was de korting ook daarop van toepassing. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Nu online
Postzegels kun je helaas niet printen met de bijgeleverde rollen (zijn drie verschillende soorten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zojuist ook de verzendbevestiging van PostNL. Vrijdagmiddag 29-11 13.34 besteld.

[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 05-12-2013 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Conrad actie gemist. Ik heb hem nu bij staples besteld met de 25 euro (excl) code. Om op 75 euro (excl) te komen, moest ik er wat bij doen, dus heb 2x d Dymo Adreslabel 99010

2x Dymo Adreslabel 99010 (= 2 rollen) € 13,66 = € 27,32 (incl)
Dymo Labelwriter 450 + 3 rollen special = € 67,75 (incl)

Totaal incl. BTW € 64,82 (na korting van 30 euro incl)

en nou maar hopen dat ik 33,875 terug krijg, dan wordt het 31 euro. Iets meer dan bij conrad, maar wel met meer labels....

[ Voor 7% gewijzigd door jeanj op 04-12-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamas
  • Laatst online: 06-07 20:22
@SenorSjon
1) 30-11-2012 17:02:53
2) Nee, alleen annulering op website

Staples order is inmiddels gewoon verzonden met GLS en zag net op de website dat ie nog steeds direct leverbaar is!

[ Voor 45% gewijzigd door jamas op 04-12-2013 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farai
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06 09:37
Royeboi schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:07:
[...]

Oh, dat weet ik niet. Ik gebruik ze puur voor adressen, naamstickers en ''Breekbaar'' stickers. Zou je even aan de Ebay verkoper moeten vragen of je er postzegels mee kunt maken.
"Breekbaar" stickers kan je gratis bij PostNL bestellen of op het postkantoor ophalen. Scheelt je weer 1/3e van je labels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Laatst online: 28-03 14:42
Ik heb met Dymo gebeld en daar is bevestigd dat je gewoon cashback krijgt op de LW450 met 3 rollen etiketten.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Ah super ;)

Die van mij zou vandaag bezorgd worden!

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hier om 9.41 binnen. :P

Vanavond even kijken wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Ik heb hem ook binnen. Van de week maar even de cashback en postzegel tegoed aanvragen!

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:37
Staples heeft de korting nu ook in de folder staan en krijgt je ook 10 euro frankeer tegoed maar zover ik kan zien geen etiketten erbij.
http://efolder.staplesoff...itle=Weekfolder&pagina=01
Cashback volgens Staples is 29,99 euro.

Geldig van 6/12 t/m 12/12.

[ Voor 7% gewijzigd door MikeOO op 06-12-2013 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Volgens mij zonder de drie rollen etiketten? De cashback en frankeertegoed acties zijn van Dymo zelf, die krijg je altijd als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin239
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:00
Gisteren de labelwriter binnen gekregen en meteen het frankeertegoed en de cashback aangevraagd.

De cashback gaat per brief, het frankeer tegoed gaat digitaal.

Vanochtend een mailtje dat het betalingsbewijs voor het frankeer tegoed is goedgekeurd en dat mijn verzoek wordt verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

MikeOO schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 08:46:
Staples heeft de korting nu ook in de folder staan en krijgt je ook 10 euro frankeer tegoed maar zover ik kan zien geen etiketten erbij.
http://efolder.staplesoff...itle=Weekfolder&pagina=01
Cashback volgens Staples is 29,99 euro.

Geldig van 6/12 t/m 12/12.
deze is bij stapeles 55.99 (exlusief BTW) en inclusief 3 rollen papier en hierop krijg je ook (50%) cashback

Vergeet de kortingscodes en cachback niet!

@Senor Sjon, aangepast, klopt alles prijzen bij stap-les zijn ex bTW. Dat geld ook voor de bovenstaande 59,99 voor de losse printer

[ Voor 9% gewijzigd door jeanj op 06-12-2013 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En de BTW... € 67,75 kost ie dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Zojuist aangemeld voor de cashback en postnl tegoed, klopt het dat je helemaal geen bevestiging krijgt via de mail?

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin239
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:00
Mattie112 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:50:
Zojuist aangemeld voor de cashback en postnl tegoed, klopt het dat je helemaal geen bevestiging krijgt via de mail?
Klopt, ik heb ook geen bevestiging gehad van ontvangst. Vanochtend wel een melding dat mijn verzoek voor het frankeertegoed is goedgekeurd en dat het verzoek verder behandeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Allright dan wachten we maar af :)

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

Bij Staples wordt de €25 korting verdeeld over alle bestelde artikelen. In het besteloverzicht zie je per artikel twee prijzen; de orginele en die met korting. Is dit op de factuur ook zo? Dan is het namelijk voordeliger om niets extra's erbij te kopen en dan maar geen korting te gebruiken.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Het maakt toch niet uit hoeveel korting je hebt? Al gebruik je een cadeaubon. Het gaat om de prijs van het artikel (imo)

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Jup. Ze vragen toch niet wat je afgerekend hebt? Anders kan je ook verzendkosten indien van toepassing gaan vorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

Mattie112 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:42:
Het maakt toch niet uit hoeveel korting je hebt? Al gebruik je een cadeaubon. Het gaat om de prijs van het artikel (imo)
Daar ben ik het mee eens en dat ik ook het probleem. Tijdens het bestelproces zie je twee bedragen. De kortingscode wordt dus niet gezien als een vorm van betaling maar als een prijsreductie, verdeeld over alle artikelen in je winkelwagentje. Als er door die code op de factuur in plaats van €67 alleen het bedrag €47 staat, gaan ze bij Dymo niet geloven dat je er eigenlijk toch €67 voor hebt betaald, en krijg je maar €23,50 terug in plaats van €33,50.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Nextron schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 23:38:
Daar ben ik het mee eens en dat ik ook het probleem. Tijdens het bestelproces zie je twee bedragen. De kortingscode wordt dus niet gezien als een vorm van betaling maar als een prijsreductie, verdeeld over alle artikelen in je winkelwagentje. Als er door die code op de factuur in plaats van €67 alleen het bedrag €47 staat, gaan ze bij Dymo niet geloven dat je er eigenlijk toch €67 voor hebt betaald, en krijg je maar €23,50 terug in plaats van €33,50.
Het gaat toch niet om de hoeveelheid korting, maar om wat je er uiteindelijk in totaal voor betaalt? Anders zou je haast denken, ik kies de duurste verkoper want dan krijg ik de meeste korting. Per saldo ben je dan duurder uit dan wanneer je de goedkoopste aanbieding en dus met de minste korting neemt.

[ Voor 6% gewijzigd door grun93 op 07-12-2013 06:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Het max wat ze terug geven is 64 euro op een 450, dus ik denk niet dat je over 23,50 vs 33,50 moeilijk doen

Al ze dat wel doen, kan ik aangeven dat heb 27 (incl) euro bij heb besteld om die 25 euro (ex btw) korting te krijgen, dus lijkt het me logisch ik voor dat de korting daar eerst van af gaat en ze de cashback geven over het restand (64 euro ipv 67 euro).

Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze het zullen zien, gewoon 67 euro arceren op je rekening en dat aangeven als verkoopprijs. Meestal is het uitbetalen uitbesteed aan een cashback bedrijf, en die hebben er niets meer of minder om..... En he bakkeleien over 10-15 euro kost al meer....

[ Voor 4% gewijzigd door jeanj op 07-12-2013 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
oohh schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:43:
Postzegels kun je helaas niet printen met de bijgeleverde rollen (zijn drie verschillende soorten).
Ik heb de mijne ook binnen en idd, geen rol voor postzegels. Omdat een tientje frankeertegoed onderdeel van de actie is, had ik dat wel verwacht. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Kan iemand hier misschien zijn factuur van Staples posten? Kunnen we even kijken wat er precies op staat.

[ Voor 28% gewijzigd door Superbaddd op 07-12-2013 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Welke rol kan postzegels printen?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
melk0r schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 09:58:
Welke rol kan postzegels printen?
Type 99010 en 99012, respectievelijk 28x89 en 36x89 mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwaffelSmurf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-06 08:12
Hier ook de Dymo Labelwriter 450 besteld bij Staples.

1x Dymo Labelwriter 450 + 3 rollen special
2x Dymo Adreslabel 99010 (2 rollen)

Heb betaald aan Staples: €52,72 (U heeft € 42,35 bespaard vandaag!)

Kortingscode van €25,- / €10,- / en een gratis shower radio ingevuld. Daarnaast natuurlijk ook nog het frankeertegoed van €10,- en de 50% cashback van Dymo zelf. Wordt een leuk prijsje voor deze labelwriter + 7 rollen labels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Ik heb ook die 3 rollen special variant besteld...weet iemand welke types die 3 rollen inhouden?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Ivo Muijtjens schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 10:06:

Kortingscode van €25,- / €10,- / en een gratis shower radio ingevuld. Daarnaast natuurlijk ook nog het frankeertegoed van €10,- en de 50% cashback van Dymo zelf. Wordt een leuk prijsje voor deze labelwriter + 7 rollen labels.
Hier ook hetzelfde besteld!
Maar geen bevestiging per mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Ik ben dit tegengekomen op het net:

De digitale postzegel ziet eruit als een ingewikkelde streepjescode. Iedere zegel is uniek, omdat hij adresgegevens, datum, frankeerwaarde, een digitale handtekening en een identificatiecode bevat. Scanners in de sorteercentra lezen de zegel, zodat PTT Post ook het traject van de poststukken kan volgen.

Kennelijk is het dan toch niet nodig om speciaal papier te gebruiken, maar zijn het normale standaard adreslabels (mits wel van de juiste afmeting). Daardoor zou het ook mogelijk moeten zijn om third party labels te gebruiken. Bij Postnl kosten twee rollen van 130 labels 12,50 euro (type 99010), bij 123inkt maar 9 euro. Volgens 123inkt zijn het overigens originele dymo labels die echter los per rol en zonder omdoosje verkocht worden en daarom goedkoper zijn. Er zijn nog wel (veel) goedkopere aanbiedingen te vinden op het net maar dan zijn het niet-originele labels. Ik ga eerst die van 123inkt eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwaffelSmurf
Superbaddd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 10:34:
[...]

Hier ook hetzelfde besteld!
Maar geen bevestiging per mail?
Heb ook geen bevestiging ontvangen. Alleen een registratiebevestiging (nieuw account).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-07 14:15
Ivo Muijtjens schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 10:52:
[...]

Heb ook geen bevestiging ontvangen. Alleen een registratiebevestiging (nieuw account).
heb je misschien nog de codes van de 25 en 10 euro, die je hebt gebruikt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

Het wordt een beetje een vastlopende plaat, maar hier ook hetzelfde besteld. En geen bevestiging, dus geen paniek.

Iemand die kan uitleggen hoe ik aan 10 euro postzegeltegoed kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verstekbakker schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:26:
Iemand die kan uitleggen hoe ik aan 10 euro postzegeltegoed kom?
Dat wordt hier uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
kx22 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:25:
[...]

Zie de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwaffelSmurf
kx22 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:25:
[...]

25 euro korting bij besteding van 75 euro (excl. btw):
Members only:

10 euro korting bij besteding van 10 euro (excl. btw):
Members only:

Gratis Satzuma shower radio bij een minimale besteding van €75 (excl. btw):
Members only:

Actiepagina Dymo: www.dymo-time.com/anddone/

Bron: Staples.nl kortingscodes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Haha, hier vanmorgen ook het setje besteld:

1) Dymo 450 + 3 rollen
2) setje adresstickers
3) 16GB Sandisk USB stikkie om net boven de 75euro (ex BTW) te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

In het staples topic wordt gemeld dat de codes niet meer te stapelen zijn, ik heb het net gecontroleerd en dat is idd nu zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Ja ik zag het ook. Ben ik mooi op tijd geweest en eens zien of moeilijk gedaan wordt met de bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Zojuist de printer even aangesloten en hij werkt prima. Kan de postNL "proef" zegel ook uitprinten met de "middelste" grootte stickers die er bij zitten. Kan ook nergens vinden welke stickers geschikt zijn en waarom andere dan niet geschikt zijn ;p

(ok als ze te klein zijn dan snap ik het...)

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Mattie112 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:54:
Zojuist de printer even aangesloten en hij werkt prima. Kan de postNL "proef" zegel ook uitprinten met de "middelste" grootte stickers die er bij zitten. Kan ook nergens vinden welke stickers geschikt zijn en waarom andere dan niet geschikt zijn ;p
Dat dacht ik omdat Dymo dat zelf zegt, kijk maar. Bovendien wacht ik op het frankeertegoed zodat ik m'n account kan opwaarderen. Of kun je een proefzegel printen zonder dat er al tegoed op je account staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• game007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-05 13:06
Mattie112 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:54:

(ok als ze te klein zijn dan snap ik het...)
De Digitale Postzegel kan op de volgende etiketten worden geprint: DYMO 99010 of DYMO 99012.

My blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

grun93 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:00:
[...]

Dat dacht ik omdat Dymo dat zelf zegt, kijk maar. Bovendien wacht ik op het frankeertegoed zodat ik m'n account kan opwaarderen. Of kun je een proefzegel printen zonder dat er al tegoed op je account staat?
Je kan een proef zegel zonder account printen.

En ja ik snap dat dymo aangeeft dat er 2 sets "geschikt" zijn maar het is maar wat ze er onder verstaan.... Geschikt als in het formaat past precies of geschikt als in het is van een speciaal materiaal gemaakt. Iemand een UV lamp toevallig?

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Mattie112 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:04:
Je kan een proef zegel zonder account printen.
Net geprobeerd, het werkt! Geinig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Zodra ik het tegoed heb stuur ik wel een brief naar mezelf met 1 van die stickers die er bij zitten dan zien we wel wat er gebeuren gaat :-P denk dat het geen drol uit maakt als er geen (leesbare) zegel op zit controleren ze het toch wel.

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
melk0r schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 10:14:
Ik heb ook die 3 rollen special variant besteld...weet iemand welke types die 3 rollen inhouden?
Dat niemand het nog opgeschreven heeft:
1x 11354: 57mm x 32mm 1000 blanco etiketten, verwijderbaar, multifunctioneel.
1x 11355: 51mm x 19mm 500 blanco etiketten, verwijderbaar, multifunctioneel.
1x 11356: 89mm x 41mm 300 blanco etiketten, verwijderbaar, naambadge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Mattie112 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:41:
Zodra ik het tegoed heb stuur ik wel een brief naar mezelf met 1 van die stickers die er bij zitten dan zien we wel wat er gebeuren gaat :-P denk dat het geen drol uit maakt als er geen (leesbare) zegel op zit controleren ze het toch wel.
Dat is een goede tip. Het enige wat ik kan bedenken is dat die zegelscanner op een bepaalde plaats van de envelop leest, maar daar zal toch wel een ruime marge op moeten zitten, dunkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07 23:43
De codes werken bij Staples ook niet meer.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

Iedereen die hier die dymobundel besteld heeft krijgt geen cent van Dymo. Deze hoort namelijk niet tot de cashback actie, want de labelwriter is al gratis, Je betaalt namelijk alleen voor de 3 rollen en de writer is gratis. Dit staat ook zo, met koeieletters, op de doos. Dus even rekenen 50% van gratis is 0.

Ik had namelijk van de week Staples hierover gesproken, maar die kan er ook naast zitten.
Ik neem in ieder geval geen risico.
Ik heb de normale gekocht die iets duurder is, zonder rollen om gebruik te maken van die cashback actie, je moet namelijk de streepjescode van de doos meesturen.
En je raad het al, dat is niet de code voor de Labelwriter.

[ Voor 11% gewijzigd door MTT op 07-12-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:18
MTT schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:21:
Ik heb de normale gekocht die iets duurder is, zonder rollen om gebruik te maken van die cashback actie, je moet namelijk de streepjescode van de doos meesturen.
En je raad het al, dat is niet de code voor de Labelwriter.
Dat zou ik echt geniaal vinden als dat zo is. Klinkt in ieder geval uitermate logisch :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:35
De bundel (3 rollen + gratis labelwriter) komt wel in aanmerking voor de cashback. Even navragen bij Dymo en je weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Inderdaad..ik heb die navraag ook telefonisch vooraf gedaan en cashback werd bevestigd, ook nog eens per mail nadat ik daar expliciet om gevraagd had.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
melk0r schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:27:
Inderdaad..ik heb die navraag ook telefonisch vooraf gedaan en cashback werd bevestigd, ook nog eens per mail nadat ik daar expliciet om gevraagd had.
Kun je de mail hier posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Verder was de actie bij conrad idd 3 rollen + een 450 (volgens hun site), echter die bij staples is een "DYMO LW 450 + 3 ROLLEN SPECIAL", zo staat het op de factuur (en ook op de website).
(Niet dat het uitmaakt, want het is hetzelfde product)

ergo ik heb een 450 gekocht en er staat geen uitzondering in voorwaarden dat deze er niet voor in aanmerking komt....

Pagina: 1 2 3 Laatste