Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Stuurt Staples trouwens nooit een bestelbevestiging? Of alleen maar op werkdagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 10:31
MTT schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:21:
[...]

Iedereen die hier die dymobundel besteld heeft krijgt geen cent van Dymo. Deze hoort namelijk niet tot de cashback actie, want de labelwriter is al gratis, Je betaalt namelijk alleen voor de 3 rollen en de writer is gratis. Dit staat ook zo, met koeieletters, op de doos. Dus even rekenen 50% van gratis is 0.

Ik had namelijk van de week Staples hierover gesproken, maar die kan er ook naast zitten.
Ik neem in ieder geval geen risico.
Ik heb de normale gekocht die iets duurder is, zonder rollen om gebruik te maken van die cashback actie, je moet namelijk de streepjescode van de doos meesturen.
En je raad het al, dat is niet de code voor de Labelwriter.
Het was al bevestigd dat de cashback erop zat.

Boven de barcode staat letterlijk:
LW 450 FR/NL/DE/UK/IT + 3ROLL

Lijkt me duidelijk...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 15:11
Ik wilde net hier posten "ik knip zojuist de barcode er uit en daar staat LW 450 + 3 roll" seems good to me :)

edit:

hm zie nu dat de formulieren naar belgie moeten, weet iemand of 2x "1 NL" voldoende is? Of dat het persee europa zegels moeten zijn?

[ Voor 39% gewijzigd door Mattie112 op 08-12-2013 10:53 ]

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:32
Iemand al het online formulier voor de cashback ingevuld? Ik krijg een foutmelding bij de BIC code (verkeerde formaat). En dat terwijl ik gewoon een copy/paste van de website van de bank gedaan heb. Ook de bic van een andere bank pakt ie niet. Jammer dat ie wel zegt dat het verkeerd is, maar niet wat er dan fout aan is.

[edit] Opgelost door een andere computer te gebruiken. Vraag me niet waarom het daarop wel wil.

[ Voor 13% gewijzigd door grun93 op 08-12-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Let op: postzegels printen kan alleen bij opwaarderen vanaf 25 (!) euro voor een ieder wie dus niet 10 euro frankeertegoed heeft. Koop je dus minimaal 37 postzegels (66 cent per 1 januari) tegelijk... Ik stuur maximaal 3 brieven per jaar en aangezien digitale postzegel actuele tarief print is je geld over 2 jaar foetsie met de steeds stijgende postzegelprijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Deezers schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:21:
Let op: postzegels printen kan alleen bij opwaarderen vanaf 25 (!) euro voor een ieder wie dus niet 10 euro frankeertegoed heeft. Koop je dus minimaal 37 postzegels (66 cent per 1 januari) tegelijk... Ik stuur maximaal 3 brieven per jaar en aangezien digitale postzegel actuele tarief print is je geld over 2 jaar foetsie met de steeds stijgende postzegelprijs...
Je tegoed blijft gewoon geldig, de prijs van een postzegel wordt pas van je tegoed af getrokken op het moment dat je die nodig bent. Dat lijkt me beter dan wanneer je zegels koopt die hun geldigheid (kunnen) verliezen.

Ik hoop trouwens wel dat je de printer niet alleen voor postzegels gekocht hebt, als je maar 3 zegels per jaar nodig bent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Mattie112 schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:40:
Ik wilde net hier posten "ik knip zojuist de barcode er uit en daar staat LW 450 + 3 roll" seems good to me :)

edit:

hm zie nu dat de formulieren naar belgie moeten, weet iemand of 2x "1 NL" voldoende is? Of dat het persee europa zegels moeten zijn?
Moest bij mij 96 cent op voor 15 gram. Ik heb hem bij AH afgegeven (PostNL punt) aangezien ik toch boodschappen moest doen.
Deezers schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:21:
Ach, volgens mij kan je ook aangetekend en/of pakketzegels ermee printen. En je vindt vanzelf nut voor labels. Kerstkaarten, overal je "eigendom van: ' sticker opplakken, etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Ik heb er gewoon 2 NL 1 zegels opgepplakt, is weliswaar iets meer maargoed had geen zin om langs een postNL punt te gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verstekbakker schreef op zondag 08 december 2013 @ 09:55:
Stuurt Staples trouwens nooit een bestelbevestiging? Of alleen maar op werkdagen?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D85
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 23:28

D85

Ik heb een geautomatiseerde bevestiging van de weborder gehad, daarna een orderbevestiging (volgens mij niet geautomatiseerd) en een verzendbevestiging (met track en trace DHL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
D85 schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:26:
[...]

Ik heb een geautomatiseerde bevestiging van de weborder gehad, daarna een orderbevestiging (volgens mij niet geautomatiseerd) en een verzendbevestiging (met track en trace DHL).
Wanneer heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin239
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:44
Mattie112 schreef op zondag 08 december 2013 @ 16:15:
Ik heb er gewoon 2 NL 1 zegels opgepplakt, is weliswaar iets meer maargoed had geen zin om langs een postNL punt te gaan :p
Heb je met je dymo niet even een postzegel afgedrukt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
grun93 schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:28:
[...]

Je tegoed blijft gewoon geldig, de prijs van een postzegel wordt pas van je tegoed af getrokken op het moment dat je die nodig bent. Dat lijkt me beter dan wanneer je zegels koopt die hun geldigheid (kunnen) verliezen.

Ik hoop trouwens wel dat je de printer niet alleen voor postzegels gekocht hebt, als je maar 3 zegels per jaar nodig bent. ;)
Ik heb zelf meegedaan aan de cashback actie van begin dit jaar. Daar de 450 Duo (etiketten + plastic labels) voor 49 euro bemachtigd (80 euro cashback toen) :) Daarna via Amazon.de 6 rollen 'compatibele adreslabels' a 260 labels per rol gehaald voor 12 euro totaal. Ben dus voor 60 euro heel mijn leven klaar :9 Zijn nog steeds leverbaar zie ik: http://www.amazon.de/dp/B...221_31005211_3p_M3T1_dp_1 ook voor de normale 450 te gebruiken. 4 euro voor 3 rollen (12 euro totaal als je aantal op 2 zet). Hebben de mensen die hier de 450 met 3 rollen gekocht misschien weinig aan want 3 rollen doe je als thuisgebruiker al extreem lang mee... ik ben nog steeds bezig met het startersrolletje wat bij de machine zat :D

[ Voor 21% gewijzigd door Deezers op 08-12-2013 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Deezers schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:13:
[...]

Ik heb zelf meegedaan aan de cashback actie van begin dit jaar. Daar de 450 Duo (etiketten + plastic labels) voor 49 euro bemachtigd (80 euro cashback toen) :) Daarna via Amazon.de 6 rollen 'compatibele adreslabels' a 260 labels per rol gehaald voor 12 euro totaal. Ben dus voor 60 euro heel mijn leven klaar :9 Zijn nog steeds leverbaar zie ik: http://www.amazon.de/dp/B...221_31005211_3p_M3T1_dp_1 ook voor de normale 450 te gebruiken. 4 euro voor 3 rollen (12 euro totaal als je aantal op 2 zet). Hebben de mensen die hier de 450 met 3 rollen gekocht misschien weinig aan want 3 rollen doe je als thuisgebruiker al extreem lang mee... ik ben nog steeds bezig met het startersrolletje wat bij de machine zat :D
Ik volg het even niet: wat heb je waar gekocht? En hoeveel uiteindelijk betaald en hoeveel cashback ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Superbaddd schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:41:
[...]

Ik volg het even niet: wat heb je waar gekocht? En hoeveel uiteindelijk betaald en hoeveel cashback ontvangen?
De 450 Duo, de iets luxere versie van de 450, kan ook tapes printen. :)
Ik had hem dit voorjaar gekocht voor 129 euro en kreeg toen 80 euro cashback, 49 euro betaald dus.
Is nu niet meer geldig en alle winkels verhogen snel de prijzen wanneer er weer een cashback is...
Daarnaast 6 rollen adreslabels gekocht (merkloos) voor 12 euro totaal. Normaal kost één Dymo rol al 10 euro geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D85
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 23:28

D85

4 december besteld, 6 december geleverd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Deezers schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:13:
Hebben de mensen die hier de 450 met 3 rollen gekocht misschien weinig aan want 3 rollen doe je als thuisgebruiker al extreem lang mee...
Ja, maar dat zijn wel drie verschillende rollen. Voor de grootste moet ik nog een toepassing verzinnen... ;-)
Goeie tip trouwens over Amazon.de, thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin239
Vanochtend een mailtje gekregen met een code voor de 10 euro frankeertegoed.

Nu de rest van de cashback nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:12
Goeie tip trouwens over Amazon.de :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Voor degene die ook plastic tapes (labels) willen maken, alleen vandaag geldig: http://www.amazon.fr/dp/B00FJ2IPUG/ 2 tapes + gratis labelmanager voor 29,90 euro. Geen cashback. Normaal kost het apparaat alleen al zo'n 60 euro.
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/91LFMIPk4dL._SL1500_.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Deezers op 09-12-2013 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Deezers schreef op maandag 09 december 2013 @ 08:36:
Voor degene die ook plastic tapes (labels) willen maken, alleen vandaag geldig: http://www.amazon.fr/dp/B00FJ2IPUG/ 2 tapes + gratis labelmanager voor 29,90 euro. Geen cashback. Normaal kost het apparaat alleen al zo'n 60 euro.
[afbeelding]
Plus 6 euro verzendkosten naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Anakin239 schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:58:
[...]

Heb je met je dymo niet even een postzegel afgedrukt ;-)
Nope wacht nog even op mn gratis tegoed voor ik dat ga proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
grun93 schreef op maandag 09 december 2013 @ 06:46:
[...]

Ja, maar dat zijn wel drie verschillende rollen. Voor de grootste moet ik nog een toepassing verzinnen... ;-)
Goeie tip trouwens over Amazon.de, thx.
Grootste gebruik ik als adressticker. Ik zit juist een nut te verzinnen voor die kleintjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik heb nog steeds geen bevestiging gehad. Nu begin ik er jeuk van te krijgen... Twitter maar eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Verstekbakker schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:06:
Ik heb nog steeds geen bevestiging gehad. Nu begin ik er jeuk van te krijgen... Twitter maar eens proberen...
Wat moet die klantenservice moe worden van alle ongeduldige klantjes...

Ik heb zaterdagochtend besteld, bestelling stond keurig in het klantportaal geregistreerd en vandaag eind van de dag een verzendbevestiging gekregen. Inderdaad zou een bestelbevestiging per mail beter zijn, maar dat zal met de nieuwe website te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
JPS schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:36:
[...]

Wat moet die klantenservice moe worden van alle ongeduldige klantjes...

Ik heb zaterdagochtend besteld, bestelling stond keurig in het klantportaal geregistreerd en vandaag eind van de dag een verzendbevestiging gekregen. Inderdaad zou een bestelbevestiging per mail beter zijn, maar dat zal met de nieuwe website te maken hebben.
Wie betaalt, bepaalt. Ik wil weten of mijn order bij de verkoper is aangekomen en anders ga ik gek doen. Mijn bestelling is inmiddels verzonden. Helaas met GLS, dus waarschijnlijk is het ook de laatste bestelling geweest. Die orderbevestiging zal wel een tijdelijke bug zijn, maar GLS is een bug waar ze vol overtuiging voor gekozen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:41

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Zullen we nu weer ontopic verder gaan over de cashback actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Zojuist de €10 PostNL tegoed ontvangen via de mail en geactiveerd :) Van de week maar eens een test postzegel printen (gewoon met die 'grote' stickers) en naar mezelf sturen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Mattie112 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:14:
Zojuist de €10 PostNL tegoed ontvangen via de mail en geactiveerd :) Van de week maar eens een test postzegel printen (gewoon met die 'grote' stickers) en naar mezelf sturen :p
Zou me niet verbazen als je 'm ontvangt met naheffing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
JPS schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:34:
Zou me niet verbazen als je 'm ontvangt met naheffing...
Het enige wat Postnl interesseert is of er betaald is, lijkt me. Bij twijfel kan er nog een randje papier afgeknipt worden zodat de label lijkt op de officiele, qua afmetingen. Ik ga het ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het is toch gewoon een barcode? Niks moeilijks aan hoor. De computers herkennen ook handgeschreven adressen.

Maar de PostNL code zat vandaag in de mail. Dat gaat dus vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Nou mijn bestelling is binnen. Maar zonder de beloofde doucheradio...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Hier mijne ook afgeleverd, zonder douchradio, maar niet zo erg.
Wel in een oversized en half gescheurde doos :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
Verstekbakker schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:57:
Nou mijn bestelling is binnen. Maar zonder de beloofde doucheradio...
Twee bestellingen vandaag binnen gekregen, twee maal zonder doucheradio. No biggie, but still... :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Er had op zijn minst een briefje bij mogen zitten dat hij op was of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Hier ook ontvangen, zonder doucheradio.
Gelukkig staat de korting van 25+10 euro apart op de factuur vermeld dus ik kan max 33 euro cashback claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Pakketje is net binnengekomen, zonder doucheradio. Factuur is goed gespecificeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Let wel even op dat je de labelwriter aansluit op de pc voordat je een postzegel print. Anders ben je wel je geld kwijt, maar heb je geen zegel en moet je bellen met klantenservice om het terug te laten boeken. Daar kwam ik net achter, was een foutje van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
JPS schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:07:
Pakketje is net binnengekomen, zonder doucheradio. Factuur is goed gespecificeerd.
Waar kan ik een factuur opvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Die krijg je via mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwaffelSmurf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 13:23
Iemand de 50% cashback al aangevraagd bij Dymo? Op mijn factuur (via mail ontvangen) wordt het artikel beschreven als "3 ST DYMO 3 ETIKET ROL + GRATIS LW 450". Op de doos staat dan weer "LW 450 + 3 ROLL" (zo staat het ook op de orderpicklijst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

@Superbaddd: factuur kreeg ik in de E-mail bij de bevestiging van de weborder op maandagochtend. Inderdaad staat er "3 ST DYMO 3 ETIKET ROL + GRATIS LW 450", maar ik kan me niet voorstellen dat dat een probleem is. Het gaat om de LW450 bundel, ik kon die printer niet los gratis krijgen. Daarmee een koppelverkoop en mag het niet uitmaken welke component daarvan 'gratis' is en welke niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwaffelSmurf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 13:23
In de voorwaarden staat overigens ook: Deze promotie is niet geldig op PnP en LabelWriter bundle packs.

Weet niet of dit gezien wordt als een bundle pack. Wacht gewoon ff het frankeertegoed af, en stuur het dan op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Ivo Muijtjens schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:41:
In de voorwaarden staat overigens ook: Deze promotie is niet geldig op PnP en LabelWriter bundle packs.
Hmm, zo'n uitsluiting zou de pret natuurlijk wel een beetje kunnen drukken. We zien het wel.

• Medione1210
JPS schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:47:
[...]

Hmm, zo'n uitsluiting zou de pret natuurlijk wel een beetje kunnen drukken. We zien het wel.
In een eerdere post geeft iemand aan dat Dymo zou naar hem heeft bevestigd dat de cashback wel geldig is...
Ik heb zojuist het frankeertegoed gekregen dus dst accepteren ze in ieder geval wel op basis van de Staples factuur.

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ivo Muijtjens schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:41:

Weet niet of dit gezien wordt als een bundle pack. Wacht gewoon ff het frankeertegoed af, en stuur het dan op.
Het staat NIET in de voorwaarden, het staat op de site onder het kopje belangrijk

Als ik de "bepalingen en voorwaarden" er op na sla staat er niets over in. (iedereen die het heeft besteld, download deze pdf :))

Everything is better with Bluetooth

• Señor Sjon
Of je kijkt even terug in dit topic... :?
1) actie is bevestigd door Dymo.
2) barcode zegt LW450 + 3ROLL.
3) PostNL tegoed wordt ook op basis van deze actie verstrekt (heb de code al binnen).

• grun93
Senor Sjon schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:12:
Of je kijkt even terug in dit topic... :?
1) actie is bevestigd door Dymo.
2) barcode zegt LW450 + 3ROLL.
3) PostNL tegoed wordt ook op basis van deze actie verstrekt (heb de code al binnen).
Mja, maar voor het frankeertegoed zal Dymo wel een dealtje gemaakt hebben met PostNL want die hebben er ook belang bij. Voor de cashback draait Dymo in z'n eentje op.

Neemt niet weg dat ik verwacht dat we gewoon ons geld krijgen. Toen ik het online formulier invulde stond er ook gewoon dat ik 30 euro terug kon verwachten. De envelop is inmiddels verzonden, en over maximaal 8 weken wordt het bedrag gestort. :)

• Anakin239
Ik krijg net melding van de Dymo helpdesk dat mijn betalingsbewijs is goedgekeurd. Een vergelijkbaar bericht kreeg ik ook voordat ik mijn frankeertegoed kreeg. Het ziet er dus goed uit, maar zeker weten doe ik het pas als het geld op mijn rekening staat natuurlijk.

• Medione1210
Anakin239 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:51:
Ik krijg net melding van de Dymo helpdesk dat mijn betalingsbewijs is goedgekeurd. Een vergelijkbaar bericht kreeg ik ook voordat ik mijn frankeertegoed kreeg. Het ziet er dus goed uit, maar zeker weten doe ik het pas als het geld op mijn rekening staat natuurlijk.
Wanneer heb je de aanvraag verstuurd via de post?
Overigens raar dat je bij deze Dymo cashback actie zelf de postzegels moet betalen(toch weer 0,95 cent)...tja je bent Nederlander of niet

• Brad Pitt
Medione1210 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:58:
[...]
Overigens raar dat jij bij zo'n cashback actie zelf de postzegels moet betalen(toch weer 0,95 cent)...tja je bent Nederlander of niet
Dit moet helemaal niet altijd. Net nog twee cashbacks geregeld zonder iets daarvoor zelf te moeten betalen.

• Medione1210
Brad Pitt schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:03:
[...]

Dit moet helemaal niet altijd. Net nog twee cashbacks geregeld zonder iets daarvoor zelf te moeten betalen.
Ik bedoelde uiteraard bij deze Dymo actie (post naar Belgie)

• JPS
  • Niet online

JPS

jeanj schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:28:
[...]

Het staat NIET in de voorwaarden, het staat op de site onder het kopje belangrijk

Als ik de "bepalingen en voorwaarden" er op na sla staat er niets over in. (iedereen die het heeft besteld, download deze pdf :))
Had ik inmiddels ook al gedownload en nagelezen. Het lijkt er op dat dit later is toegevoegd op de site, maar het voorwaardenblad lijkt me leidend te zijn.

• Anakin239
Medione1210 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:58:
[...]

Wanneer heb je de aanvraag verstuurd via de post?
Overigens raar dat je bij deze Dymo cashback actie zelf de postzegels moet betalen(toch weer 0,95 cent)...tja je bent Nederlander of niet
Vorige week dinsdag verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Ik heb net de rollen ontvangen van Amazon Duitsland, na de tip van Deezers. _/-\o_ Niet alleen zijn ze spotgoedkoop maar er zit ook nog eens 2x zoveel op dan de originele rollen (260 labels ipv 130). Dat was me eerder ontschoten. Aanrader dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Zojuist een mail gehad dat mijn "aankoopbewijs" is goedgekeurd, verder vermelden ze niks over wanneer ze het geld uitbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Grootste verschil tussen rollen zal wel zijn hoe makkelijk de sticker ergens weer vanaf gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeDiem80
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 20:05
Volgens de online chat van Dymo gaat de 50% niet op met de actie van staples.
Volgens de voorwaarde gaat het frankeertegoed wel gewoon.

Hoor graag van mensen wie het wel gelukt is. (Of is mattie112 de enige?)

[ Voor 16% gewijzigd door CarpeDiem80 op 17-12-2013 15:37 . Reden: added: frankeertegoed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb gewoon vorige week een mail gehad dat de betaling was goedgekeurd voor de Labelwriter (Conrad variant met zelfde barcode) en dat de boel verwerkt wordt. Ik wou er geen 'ik ook' posts van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
CarpeDiem80 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:36:
Volgens de online chat van Dymo gaat de 50% niet op met de actie van staples.
Volgens de voorwaarde gaat het frankeertegoed wel gewoon.

Hoor graag van mensen wie het wel gelukt is. (Of is mattie112 de enige?)
Via Staples besteld en 33euro cashback aangevraagd:
Geachte mevrouw, mijnheer,

Hartelijk dank voor uw deelname aan deze DYMO-campagne. Wij hebben uw aankoopbewijs met het registratienummer CMPREG000134xxx goedgekeurd.

Uw verzoek wordt momenteel verwerkt.

Vragen over uw verzoek mag u richten aan de klantendienst van DYMO die u kan contacteren op het nummer 0707703820.

Met vriendelijke groet,

DYMO Klantendienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeDiem80
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 20:05
Senor Sjon schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:44:
Ik heb gewoon vorige week een mail gehad dat de betaling was goedgekeurd voor de Labelwriter (Conrad variant met zelfde barcode) en dat de boel verwerkt wordt. Ik wou er geen 'ik ook' posts van maken.
Dank je en Medione1210 ook. Wilde gewoon graag nog even een extra bevestiging, wil zeker geen 'ik ook' topic creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Er zijn diverse mensen die navraag hebben gedaan (zie paar pagina's terug) en daar de Dymo klantenservice BEVESTIGD heeft dat de cashback geldig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Ze hebben alleen het aankoopbewijs goedgekeurd, maar nog niet gezegd of je wel of niet in aanmerking komt voor de cashback. Dus niet te vroeg juichen mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Volgens melk0r (en de klantenservice) kan het gewoon :)
melk0r schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:15:
Ik heb met Dymo gebeld en daar is bevestigd dat je gewoon cashback krijgt op de LW450 met 3 rollen etiketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Superbaddd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:38:
Ze hebben alleen het aankoopbewijs goedgekeurd, maar nog niet gezegd of je wel of niet in aanmerking komt voor de cashback. Dus niet te vroeg juichen mensen.
Waarom zouden ze het goedkeuren en vervolgens niet uitbetalen? Beetje vage redenatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Senor Sjon schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:49:
[...]

Waarom zouden ze het goedkeuren en vervolgens niet uitbetalen? Beetje vage redenatie.
Een aanname van mij als ik naar de mail kijk. M.i. kan "verzoek verwerken" 2 kanten op: goedkeuren of afkeuren. We weten het pas zeker als iemand hier bevestigd het geld daadwerkelijk ontvangen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik lees dat meer als 'wordt gereedgemaakt voor betaling'. Dat zal wel in batches gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Mattie112 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:14:
Van de week maar eens een test postzegel printen (gewoon met die 'grote' stickers) en naar mezelf sturen :p
Heb jij dat nog gedaan? Ik wel, een briefje met een zelfgeprinte postzegel erop aan mezelf gestuurd, bij wijze van test. Maar dat is al drie dagen geleden en hij is nog steeds niet bezorgd. Het kan natuurlijk dat het drukker is vanwege de kerstkaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat laatste. Ik heb nog maar een paar kerstkaarten binnen dit jaar, terwijl ik een fanatiek sturende familie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
grun93 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:25:
[...]

Heb jij dat nog gedaan? Ik wel, een briefje met een zelfgeprinte postzegel erop aan mezelf gestuurd, bij wijze van test. Maar dat is al drie dagen geleden en hij is nog steeds niet bezorgd. Het kan natuurlijk dat het drukker is vanwege de kerstkaartjes.
De kaart die ik naar Dymo heb gestuurd was voorzien van zo'n postzegel. Is gewoon aangekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
grun93 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:25:
[...]

Ben de afgelopen dagen zien geweest dus er is nog niet van gekomen, zal er morgen 1 op de bus doen maarja met de kerst drukte kan het best een week duren voor ie er is :p

(met de middelste size van de meegeleverde stickers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Mij lukt het niet om in te loggen op die www.digitalepostzegel.nl website...

Is het nou de bedoeling dat ik minimaal 25 euro tegoed op mn account zet voor ik gebruik kan maken van postzegels zelf printen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:41

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:A.u.b. nu weer ontopic verder discussieren en dus niet over postzegels en ongein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Ik heb zojuist 30 euro ontvangen op mijn rekening van de Dymo bij Conrad (met label pakket)!

edit:

LabelWriter met 3 rollen 59,99
- 5 euro korting
betaald: 55,-

cashback 30 euro
postnl tegoed 10 euro

effectief betaald: €15

[ Voor 44% gewijzigd door Mattie112 op 27-12-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Zojuist 33,88 ontvangen van dymo Dublin voor de 450 met gratis rollen van Staples.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Nu online
Mattie112 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:41:
Ik heb zojuist 30 euro ontvangen op mijn rekening van de Dymo bij Conrad (met label pakket)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Ik heb het geld inmiddels ook terug. Daarmee is alles wel zo'n beetje gezegd over deze actie dacht ik. Eind goed, al goed. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Vandaag bij conrad Central point, 55,66 inclusief de 3 rollen papier

De 50% cashback geld nog, check de voorwaarden in een van de eerste posts.

Check ook even of er nog conrad Cental point kortings codes zijn...

edit:
@HeyJIJdaar, thx

[ Voor 52% gewijzigd door jeanj op 07-01-2014 08:23 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
jeanj schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:45:
Vandaag bij conrad, 55,66 inclusief de 3 rollen papier

Check ook even of er nog conrad kortings codes zij...
Centralpoint... begint trouwens wel met een c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Waarom zie ik dan dit hier staan? Hopelijk bedoelen ze er dan geen 'rollen-packs' mee?
Deze promotie is niet geldig op PnP en LabelWriter bundle packs

[ Voor 10% gewijzigd door C0nscious op 06-01-2014 15:06 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Dat is al de zoveelste keer dat dat vermeld wordt, ik heb gewoon netjes 30 euro ontvangen! Dus óf ze hebben dat pas bedacht NA mijn cashback óf het boeit ze niet en ze keren toch wel uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Excuus, dan heb ik eroverheen gelezen dat die regel al eerder werd opgemerkt. Inclusief cashback en 10 euro PostNL tegoed is het wel erg handig apparaatje voor 16 euro.

[ Voor 3% gewijzigd door C0nscious op 06-01-2014 17:53 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:17
jeanj schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:45:
Vandaag bij conrad, 55,66 inclusief de 3 rollen papier

Check ook even of er nog conrad kortings codes zij...
Tnx voor de tip. Gelukkig nog steeds de aanbieding en net besteld. Vergeet Shopkorting niet voor iets meer korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
grun93 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:57:
Ik heb net de rollen ontvangen van Amazon Duitsland, na de tip van Deezers. _/-\o_ Niet alleen zijn ze spotgoedkoop maar er zit ook nog eens 2x zoveel op dan de originele rollen (260 labels ipv 130). Dat was me eerder ontschoten. Aanrader dus!
En kies voor 5 stuks dat scheelt ook. Heb 5 rollen besteld voor 13,98 incl verzendkosten.
1 rol is namelijk 2,99 maar 5 voor 9,99 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 15:29
MikeOO schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 08:21:
[...]

Tnx voor de tip. Gelukkig nog steeds de aanbieding en net besteld. Vergeet Shopkorting niet voor iets meer korting :)
Zojuist ook besteld! Geen geld ;)

Ik heb net nog gechat met Dymo en daar werd mij verteld dat de 50% kortingsactie officieel niet geld voor deze aanbieding. Echter lees ik hier dat al meerdere mensen het is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Dat hoop ik dan maar.. anders toch iets te duur voor iets wat ik 1x per 2 weken gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Vanochtend de LabelWriter al ontvangen! Installeren is mij niet gelukt via mijn Synology NAS. Heb hem nu maar rechtstreeks op de PC aangesluiten met USB.

Cashback aanvraag heb ik ook maar meteen verstuurd naar België en daarnaast ook het PostNL frankeertegoed aangevraagd. Nu maar hopen dan ik de 50% cashback ook uitbetaald krijg. Op de bon van Centralpoint staat namelijk 3 rollen met gratis LabelWriter. Daarnaast staat boven de barcode van de verpakking ook 3 rollen met LabelWriter maar deze tekst heb ik er niet mee afgeknipt en opgestuurd :P

Update:

Zojuist een mail gehad van Dymo dat het aankoopbewijs is goedgekeurd. Heeft betrekking op de het tegoed van PostNL.

[ Voor 15% gewijzigd door RJ-NL op 09-01-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
RJ-NL schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:02:

Update:

Zojuist een mail gehad van Dymo dat het aankoopbewijs is goedgekeurd. Heeft betrekking op de het tegoed van PostNL.
Ik heb gistern frankeertegoed aangevraagd / goedgekeurd en puur uur later ontvangen.
Je zou zeggen als ze dat accepteren en moeten ze de cashback toch ook accepteren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
MikeOO schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 07:58:
[...]

Ik heb gistern frankeertegoed aangevraagd / goedgekeurd en puur uur later ontvangen.
Je zou zeggen als ze dat accepteren en moeten ze de cashback toch ook accepteren >:)
Vanochtend ook de mail gehad van PostNL:

Geachte heer, mevrouw,

Gefeliciteerd met de aankoop van uw DYMO LabelWriter™.

Als dank voor uw aankoop vindt u hieronder uw actiecode die u recht geeft op €10 frankeertegoed* bij de Digitale Postzegel van Post NL. Hiermee kunt u direct postzegels printen op www.digitalepostzegel.nl.
Zo wisselt u de actiecode in voor uw €10 euro frankeertegoed:

Ga naar www.digitalepostzegel.nl
Klik aan de rechterkant op 'registreren' en maak gratis een account aan
Log hierna in en klik bij 'Opwaarderen' op 'Actievoucher'
Daar vult u de code in
Print uw zegels!
Uw actiecode: XXXXXXXXXXXXXXXX

Veel plezier met het afdrukken van uw postzegels !

Vriendelijke groeten

Het DYMO Team

* Code bruikbaar tot eind maart 2014, maximum 1 actiecode van €10 per account.

Echter staat er onderaan de mail, bruikbaar tot eind maart 2014? Dat is wel heel snel! :O

Nu maar op de cashback wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat is die actiecode. Die vervalt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Senor Sjon schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:09:
Dat is die actiecode. Die vervalt dan.
Ja, maar vervalt de code voor die tijd of het tegoed van 10 euro? Heb hem namelijk geactiveerd maar daar staat geen vervaldatum bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Nu online
RJ-NL schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:25:
[...]

Ja, maar vervalt de code voor die tijd of het tegoed van 10 euro? Heb hem namelijk geactiveerd maar daar staat geen vervaldatum bij.
De code, niet het tegoed van PostNL. Als je de code activeert voor maart, dan zit je goed en is je PostNL tegoed onbeperkt bruikbaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
oohh schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:17:
[...]

De code, niet het tegoed van PostNL. Als je de code activeert voor maart, dan zit je goed en is je PostNL tegoed onbeperkt bruikbaar. ;)
Dat hoopte ik al, haha :P

Zojuist ook de mail gehad dat het betalingsbewijs van de cashback is goedgekeurd! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ook bij CP besteld. Ben benieuwd naar het apparaatje, komt wel goed uit nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Heb mijn spul per post verstuurd inmiddels richting Belgie.

Overigens wel een leuk ding! Bevalt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Vergeet de Dymo tijdens installatie ook niet te registeren. Je krijgt dan 3 jaar garantie ipv 2 jaar.
Per email krijg je na (in mijn geval 1 dag) een certificaat waarop vermeld staat dat je 3 jaar garantie hebt als je het certificaat + nota kan overhandigen.

Toch mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:41
ook maar bij central point besteld.

Hoe gaat de aanvraag van cashback? mag je zelf een rekening invoeren of is het alleen op de rkening waar je mee betaald hebt?
Ik heb met een zakelijke rekening betaald en als de cashback naar mijn prive rekening kan hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• game007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 21:36
kx22 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 09:20:
ook maar bij central point besteld.

Hoe gaat de aanvraag van cashback? mag je zelf een rekening invoeren of is het alleen op de rkening waar je mee betaald hebt?
Ik heb met een zakelijke rekening betaald en als de cashback naar mijn prive rekening kan hehe
Ja kan een ander rekeningnummer invullen.

My blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Ook mijn betalingsbewijs van de Dymo gekocht bij Central Point is net goedgekeurd.

Ze zijn wel snel bij Dymo. Vrijdag op de post gedaan en nu al een goedkeuring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Apparaat vandaag ontvangen samen met de drie verschillende rollen labels.
Werkt prima, nog niet aan de nas geprobeerd te hangen.

Cashback en frankeertegoed zojuist aangevraagd, nog niks gehoord, maar komt vast goed.
Pagina: 1 2 3 Laatste