Toon posts:

[V&A] Gebruiker plaats dubbele feedback uit wraak

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze gebruiker: Beoordeling van SuperSaiyen over Desktopje, maandag 25 november 2013
Plaatst hier gallery: Desktopje uit wraakactie een dubbele feedback. Ik heb hem enorm veel opties aangeboden om zijn klacht op te lossen, maar wil nergens op in gaan. Hij heeft nooit gevraagd of hij zijn geld terug mag (zie alle dm's) Ik stel voor dat zijn feedbacks verwijderd wordt.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hier is een speciaal forumdeel voor: V&A Feedback

Vandaar: SeM > VA

Lees svp How to - V&A feedback laten aanpassen door, en volg de instructies, inclusief het inlichten van de andere partij.

[ Voor 62% gewijzigd door gambieter op 25-11-2013 23:39 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:37:
Lees svp How to - V&A feedback laten aanpassen door, en volg de instructies, inclusief het inlichten van de andere partij.
Meneer al meerdere malen hiermee geconfronteerd, uit gevolg hiervan dat hij er nog één bij plaatst. Moet niet gekker worden. Hij wil dus niet meewerken, ik heb een idee dat hij met me zit te dollen. Zie zijn eerdere feedbacks op zijn pagina.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het gaat er niet om of jij het voldoende vind. Volg gewoon de instructies, als hij dan niet reageert dan ondernemen de V&A mods wel actie.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt mij wel logisch als iemand een dubbele feedback plaatst, maargoed. Bij deze: Wijzigings User Review - Desktopje --> SuperSaiyen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

We hadden hier wel door kunnen gaan, maar goed ;) . Ik laat het verder aan de V&A mods over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle moeite in ieder geval ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.