Deze tweaker een toestel verkocht, blijkt achteraf (op zijn woord) schade te zijn. Meneer verschillende opties aangeboden, maar blijkt niet mee te willen werken aan een oplossing. SuperSaiyen schrijft meteen een feedback uit, samengevat dat ik hem wil laten barsten wat niet zo was.
Nogmaals aangeboden om hier samen uit te komen, maar uit wraakactie plaatst hij nog een feedback erbij. Bij deze definitief de keuze gemaakt niet meer met deze man in zee te gaan, maar wil ik wel vriendelijk vragen om zijn 2e (dezelfde) feedback te verwijderen.
Als hij alle feedbacks wil verwijderen, ga ik hiermee akkoord. Tot slot kost het ook zijn eigen feedback.
Zie: Verwijderd in "\[V&A] Gebruiker plaats dubbele feedback uit wraak"
Nogmaals aangeboden om hier samen uit te komen, maar uit wraakactie plaatst hij nog een feedback erbij. Bij deze definitief de keuze gemaakt niet meer met deze man in zee te gaan, maar wil ik wel vriendelijk vragen om zijn 2e (dezelfde) feedback te verwijderen.
Als hij alle feedbacks wil verwijderen, ga ik hiermee akkoord. Tot slot kost het ook zijn eigen feedback.
Zie: Verwijderd in "\[V&A] Gebruiker plaats dubbele feedback uit wraak"