Toon posts:

Wijzigings User Review - Desktopje --> SuperSaiyen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze tweaker een toestel verkocht, blijkt achteraf (op zijn woord) schade te zijn. Meneer verschillende opties aangeboden, maar blijkt niet mee te willen werken aan een oplossing. SuperSaiyen schrijft meteen een feedback uit, samengevat dat ik hem wil laten barsten wat niet zo was.

Nogmaals aangeboden om hier samen uit te komen, maar uit wraakactie plaatst hij nog een feedback erbij. Bij deze definitief de keuze gemaakt niet meer met deze man in zee te gaan, maar wil ik wel vriendelijk vragen om zijn 2e (dezelfde) feedback te verwijderen.

Als hij alle feedbacks wil verwijderen, ga ik hiermee akkoord. Tot slot kost het ook zijn eigen feedback.

Zie: Verwijderd in "\[V&A] Gebruiker plaats dubbele feedback uit wraak"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd, gezien deze persoon niemand minder is dan Challenge_05 waar je eerder ook al problemen mee had.

Deze meneer blijkt graag te frauderen met beoordelingen, opdrijven van biedingen en nu blijkbaar spelletjes om hetzelfde toestel van je te kopen via meerdere accounts in zijn eigen voordeel.
In basis kan je hiervoor aangifte doen. Uit principe sta ik dat altijd voor, al is het maar zodat een verwijzing aanwezig is mocht een dergelijk heerschap zulke dingen vaker flikken. Maar ik kan me voorstellen dat mensen niet echt op die moeite zitten te wachten als er niet heel veel schade is.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Floppus, bedankt voor het uitzoeken. Ik vind het best taai om te horen dat dit Challenge_05 is. Ik had hem anders gewoon niet aan hem verkocht. Bij deze neem ik zijn klachten ook gewoon niet meer serieus. Eerlijk gezegd had ik al contact met TNT, en ze zouden me eerdaags bellen om één en ander te overleggen, maar ik zal doorgeven dat dit niet meer nodig is. Ik vind het al erg vreemd dat meneer niet wou meewerken met de klachtenprocedure van TNT. Er werd gevraagd voor foto's van de schade etc maar meneer ondernam geen actie. Blijkbaar tegen beter weten in.

Op welke basis kan ik aangifte doen tegen deze persoon? zoals je wellicht weet heeft iedereen wel eens in het verleden een verkeerde keuze gemaakt (waaronder ook ik).. Maar ik vind het gewoon belangrijk dat mensen leren van hun fouten en dit betwijfel ik bij deze persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je had een overeenkomst met de persoon voor een bepaald bedrag. Hij zegt die overeenkomst op, om 40 minuten later zelf met een ander account weer een bod te doen maar dan 10 euro lager. Technisch gezien leg je dat naast het wetboek en dan gaat het om oplichting.

Ik moet nog even kijken naar de rest, want het lijkt dat ook biedingen op eigen veilingen zijn beïnvloed waardoor mensen mogelijk te veel betaald hebben.

Dus lieve kijkbuiskinderen... Op Tweakers loop je vroeg of laat tegen de lamp, en dan is het direct permanent exit hier plus vervolgmaatregelen als mensen zich dan toch weer laten zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha dat begrijp ik helemaal, ik wil het zo doen. Om hier aangifte voor te doen vind ik iets tever gezocht, ik zal er niet veel beter van worden en hij al helemaal niet. Ik sta achter jullie besluit, en laat het vervolg aan jullie over. Ik kan wel begrijpen dat je een persoon als hem gelijk van tweakers gooit, maargoed nogmaals; iedereen kan ooit een fout maken maar het is maar net in die zin of iemand zijn fouten inziet en niet in herhaling valt. Heb je spijt? en ben je je echt bewust van je manier om toch een lagere prijs te krijgen, zou ik iemand een tweede kans kunnen geven. Maargoed, ik sta achter jullie besluit.

Wat ik me verder afvraag is wat jullie met deze persoon gaan doen, kun je mij op de hoogte houden?

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.