Rooten is gelukt hoor. :-)
Niet zo omslachtig ,wat ik lees ook niet werkt maar met een unroot.apk in 1 klik:-)
Niet zo omslachtig ,wat ik lees ook niet werkt maar met een unroot.apk in 1 klik:-)
Verwijderd
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2013 09:59 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Had hetzelfde. Moest restore doenVerwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 10:15:
Reboot. If device doesn't boot that means that the Xposed framework is not compatible with ROM you are currently
running. You don't need to continue with the next steps. You will have to restore your ROM from backup.
dit is de regel uit een ander forum. bij mij geen boot, dus ik was benieuwd of andere hetzelfde probleem hadden
Eeh, Instellinge -> opslag, wellicht zit er een partitie vol. vooral veel verplaatsen naar je SD kaart(applicaties beheren -> move to sd) , tijdens updaten van een flink app heeft play ook best veel temp ruimte nodig.furbydenooij schreef op zondag 22 december 2013 @ 12:54:
Mijn toestel begint te klagen dat zijn geheugen vol is als ik een app wil updaten (via playstore, facebook app). Iemand bekend met dit probleem en eventueel een oplossing?
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Op m'n Jiayu G3 (nu kapotStubby schreef op zondag 22 december 2013 @ 14:17:
Sinds gister ben ik ook een blij(-ig)e gebruiker van de GT99. Probleem is alleen dat de volumeknop aan de zijkant het niet doet. Dat heeft tot gevolg dat ik ook geen custom rom kan installeren... Iemand een suggestie wat ik daar mee kan doen?
Thanx, Ik had er nooit bij stil gestaan dat er ook touch based recoveries zijn. Ik heb nu dus Canibal Open Touch recovery gebruikt en dat werkte uitstekend!Pistolebob schreef op zondag 22 december 2013 @ 14:25:
[...]
Op m'n Jiayu G3 (nu kapot) had ik Lewa Recovery, dat was een touch interface...
Zal even kijken of dat ook op de GT99 kan
Je kan een gratis backcover bestellen heIk_ben_Mark3 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 18:05:
Het hoesje wat er bij zit is niet ideaal als je hem los wilt halen. 9 van de 10 keer blijft de backcover van de telefoon haken. En die is dan haast niet uit het hoesje te krijgen. En het uiteindelijke resultaat is dat nu mijn backcover gescheurd isEn ja.. ik ben bovengemiddeld zuinig met mijn telefoon
[ Voor 23% gewijzigd door Markos op 22-12-2013 22:49 ]
Verwijderd
Mijn vrouw en ik zijn beide bekend met dit probleem met onze GT99. Het probleem heb ik al een paar keer voorgelegd op dit forum maar helaas geen oplossing.furbydenooij schreef op zondag 22 december 2013 @ 12:54:
Mijn toestel begint te klagen dat zijn geheugen vol is als ik een app wil updaten (via playstore, facebook app). Iemand bekend met dit probleem en eventueel een oplossing?
Met m'n G3 had ik dat ook maar dan op 15%Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 22 december 2013 @ 20:17:
Hebben jullie trouwens ook dat wanneer de accu 14% bereikt hij daar merkwaardig lang op blijft hangen
⏩ PVOutput☀️
Ik heb hier zelf nog geen last van maar mogelijk is dit een oplossing:Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:20:
[...]
Mijn vrouw en ik zijn beide bekend met dit probleem met onze GT99. Het probleem heb ik al een paar keer voorgelegd op dit forum maar helaas geen oplossing.
Alles is op de SD ingesteld en daar wordt dus alles ook automatisch op geïnstalleerd.
We hebben beide maar een gering aantal apps maar het lijkt alsof met elke update het intern geheugen voller raakt. Heel vreemd. Ook wij hebben "app to sd" gebruikt.
We hebben beide al een fabrieksreset gedaan en de apps opnieuw geïnstalleerd. Dan kunnen we er weer een poos tegenaan (zo'n 850 mb. intern vrij). Maar ik zit inmiddels al weer onder de 500 mb. Daar word je dus niet echt vrolijk van.
[ Voor 4% gewijzigd door Pistolebob op 22-12-2013 23:51 ]
Verwijderd
Hmm, dat moet toch eenvoudiger kunnen? Daarnaast lijkt het niet helemaal safe voor je sd-kaart:Pistolebob schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:49:
[...]
Ik heb hier zelf nog geen last van maar mogelijk is dit een oplossing:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2126363
(een EXT4 partitie op je externe microSD-kaart waar de apps + data op komen)
Waarom niet gewoon de partitie vergroten?Veenix schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:53:
[...]
Ik vond die SD partitie in het intern geheugen onzin. Heb hem verwijderd met een tooltje van Meteos en heb nu 2,7 GB beschikbaar voor apps.
[afbeelding] [afbeelding]
Kijk eens op http://www.androidiani.com/forum/cubot-modding/323265-modding-cubot-gt99.html
Overigens moet je wel rekening houden met het feit dat de system partitie ook 50 MB kleiner wordt! Je zult na het aanpassen van je partities met CWM je backups terug moeten zetten. Als de system partitie te groot was, gaat het niet lukken. Gelukkig staat er vrij veel op die system partitie wat er wel af kan...
Wat wel een beetje lullig is, is dat ie de SD-kaart nu als telefoongeheugen ziet...
Verwijderd
eerste problem heb ik ook en ben ook nog op zoek naar een oplossingVerwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:52:
Vraagje: ik heb het volgende probleem.
Als ik mn telefoon met de blue tooth inde auto verbind en ik wil bellen dan gooit ie mn sim eruit. Moet ik mn sim unlocken. Dat doet ie steeds bij elk telefoontje wat je wilt plegen.
Ook ben ik niet te verstaan door de andere partij.
Volgend probleem: geen verbinding in huis met mn provider of heel slecht en krakerige verbinding. Iemand een oplossing? Zilverpapiertje werkt niet!
Ah vandaar dat al mijn SD-kaarten zo snel doodgaan hahaVerwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 16:38:
[...]
Hmm, dat moet toch eenvoudiger kunnen? Daarnaast lijkt het niet helemaal safe voor je sd-kaart:
"Guys, beware doing this, you will need to arrange a funeral for your sd-card after doing this.
I have a 8GB card and after doing this, after a week it died...........
I dint have any backup and everything gone, so prepare because one day or other your sd-card will die".
Toch bedankt voor de tip.
Ik draai MIUI en het probleem met het homescreen is dat je je vinger helemaal naar links of rechts moet bewegen om naar links of rechts te gaan in het homescreenIk_ben_Mark3 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 18:02:
Wat is naar jullie mening de beste rom voor de GT99? Ik draai nog steeds stock, maar telkens als ik wifi uitzet en ik wil hem later weer aanzetten, moet ik hem opnieuw opstarten.
Die MIUIv5 is dat iets? (http://www.needrom.com/mobile/cubot-gt99xyz-x1-2/)
Ze klagen dat de homescreen laggy is, maar als je er een Apex overheen gooit is dat opgelost toch? Of is echt alleen de homescreen het enige waarom je een MIUI zou nemen? Werkt die op alle andere fronten niet ook beter dan de standaard rom?
Ik draai nu:
ALPS.JB2.MP.V1.3
Z18IC_CQ_89_W_H1.00_V04
Probleem 1 heb ik alleen als ik in simbeheer instel dat je voor ieder gesprek een simkaart moet kiezen. Dus met een default sim voor uitgaande gesprekken, gaat het wel goed.Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:52:
Vraagje: ik heb het volgende probleem.
Als ik mn telefoon met de blue tooth inde auto verbind en ik wil bellen dan gooit ie mn sim eruit. Moet ik mn sim unlocken. Dat doet ie steeds bij elk telefoontje wat je wilt plegen.
Ook ben ik niet te verstaan door de andere partij.
Volgend probleem: geen verbinding in huis met mn provider of heel slecht en krakerige verbinding. Iemand een oplossing? Zilverpapiertje werkt niet!
Wat is naar jullie mening de beste rom voor de GT99? Ik draai nog steeds stock, maar telkens als ik wifi uitzet en ik wil hem later weer aanzetten, moet ik hem opnieuw opstartenIk_ben_Mark3 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 18:02:
Wat is naar jullie mening de beste rom voor de GT99? Ik draai nog steeds stock, maar telkens als ik wifi uitzet en ik wil hem later weer aanzetten, moet ik hem opnieuw opstarten.
Die MIUIv5 is dat iets? (http://www.needrom.com/mobile/cubot-gt99xyz-x1-2/)
Ze klagen dat de homescreen laggy is, maar als je er een Apex overheen gooit is dat opgelost toch? Of is echt alleen de homescreen het enige waarom je een MIUI zou nemen? Werkt die op alle andere fronten niet ook beter dan de standaard rom?
Ik draai nu:
ALPS.JB2.MP.V1.3
Z18IC_CQ_89_W_H1.00_V04
⏩ PVOutput☀️
Ik heb het geprobeerd, maar kwam er niet uit. Als het jou lukt, hoor ik graag in het Nederlands van je wat je allemaal gedaan hebtIk_ben_Mark3 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:48:
Heeft iemand dit al gedaan?
YouTube: Fix Gps Cubot GT99
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Nee expres niet gedaan. Maar ik zie nu ook dat het niet kan (vanuit instellingen>apps)Quad schreef op woensdag 25 december 2013 @ 22:48:
WhatsApp niet naar het externe geheugen geplaatst?
Verwijderd
Heb het ingesteld op een simkaart. Blijft vragen om de pincode in handsfree mode.schaduw schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 19:00:
[...]
Probleem 1 heb ik alleen als ik in simbeheer instel dat je voor ieder gesprek een simkaart moet kiezen. Dus met een default sim voor uitgaande gesprekken, gaat het wel goed.
Ik las nog ergens iemand die met 2G / 3G aan het switchen was gegaan, waarbij hij geloof ik met 2G wel een goede blue tooth verbinding kreeg. Ik heb het zelf echter nog niet uit kunnen proberen. (ik zie wel een snelkoppeling staan 2G/3G in mijn snelkoppelingen menu)Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:16:
[...]
Heb het ingesteld op een simkaart. Blijft vragen om de pincode in handsfree mode.
Vind probleem twee echt erger, maar kan geen oplossing vinden.
Een goede keuze hoor zeker voor de prijs .DutchDevil79 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:03:
Ook maar eentje besteld. Voor 115 Euro durf ik wel de gok wagen. Mooi telefoontje om is te gaan beginnen met custom roms dacht ik zo. Nu kijken hoe lang het duurt voor die binnen is.
Standaard verzending ja, maar ik heb geduld. Zie wel wanneer die binnenkomt.Vanmorgen bevestiging gehad dat die daar op de post is gegaan.H6nsvV379 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:22:
[...]
Een goede keuze hoor zeker voor de prijs .
Als je hem standaard heb besteld reken best wel op 15/20 werkdagen, doe je het snel 4 dagen .
Houd er rekening mee dat de belasting m o g el ij k ook graag wat wil verdienen, ( bij mij 1 Wel en 1 Niet ).
En op die prijs vijfendertig euries aftikken
Ehm ik heb MIUI dus de instellingen zijn hier niet helemaal hetzelfde, maar zie je iets als 'audioprofielen' bij instellingen?Kapot schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:38:
Wee iemand misschien hoe je met de stock rom het trillen van de fysieke toetsen uitzet?
En als ik "swipe" om het toestel te ontgendelen trilt hij, dit mag van mij ook wel uit, weet iemand hoe?
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
Verwijderd
Prima hoesje overigens, ik ben er al een paar maanden tevreden mee.Liveshort schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:46:
Op banggood verkopen ze van deze hoesjes los, kost je misschien 2 euro meer daar ofzo, maar verder is ie exact hetzelfde.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
via CWM recovery, backup. Daarmee wordt een backup van je partities gemaakt.Ik_ben_Mark3 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:54:
......een complete backup maken van alles, zodat ik het ff kan testen en als het niet is ik het oude weer terug zet. Dus incl. alle apps en instellingen....
Verwijderd
Deze hebben wij thuis en voldoet prima, ook met hoesje eromheen. Beter dan de meegeleverde laders. De connector is langer dan normaal. http://www.banggood.com/W...00-Micro-USB-p-47330.htmlarjanpvt schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:58:
Heeft iemand toevallig ergens een extra kabeltje besteld, en zoja; waar?
Met de andere micro-usb kabeltjes die ik heb heb geprobeerd, kan ik de GT99 niet opladen met het hoesje eromheen. Het metalen gedeelte van de micro-usbconnector is wat langer dan van een normale connector geloof ik.
[ Voor 23% gewijzigd door kokosnoot1 op 30-12-2013 20:54 ]
Verwijderd
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
heb je 'm in de juiste sim kaart 'houder' gestopt? Als ik me niet vergis is de linker voor bellen+ internet, de rechter alleen voor bellen. (weet ik niet 100% zeker, probeer het even uit zou ik zeggen)Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:47:
Mijn Cubot GT99 is net geleverd.
Ik kan er wel mee telefoneren, en ook de wi-fi werkt, maar ik kan er niet mee op internet via de sim card.
Kan iemand hierbij helpen?
Bedankt
Begrijp ik goed dat je dus maar met één SIM kaart het internet op kan. Of kan er maar één tegelijkertijd het internet op?helloitsme schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:57:
[...]
heb je 'm in de juiste sim kaart 'houder' gestopt? Als ik me niet vergis is de linker voor bellen+ internet, de rechter alleen voor bellen. (weet ik niet 100% zeker, probeer het even uit zou ik zeggen)
Zoals bij de meeste dualsim-toestellen, kun je met 1 simkaartslot een 3G verbinding maken. Die is ook anders gemarkeerd. Met het andere simkaartslot kun je wel een 2G internetverbinding (GPRS) maken.zeroxcool schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 15:35:Begrijp ik goed dat je dus maar met één SIM kaart het internet op kan.
Verwijderd
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
Verwijderd
Verwijderd
⏩ PVOutput☀️
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dit gedaan?franssie schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:53:
Met die GPS fix ben ik ook bezig, was nog een gedoe om dat ding te rooten omdat ik lijkbaar geen developper opties heb (?)
Dacht dat ik het hele topic nu wel gelezen had, maar deze wel gemist (had het ook niet uit die video gehaald in TS maar snap het nu, het is eenvoudig als je het weet). Mijn root oplossing heeft het ook opgelost blijkt nu ik het controleer. Thanks!Pistolebob schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 00:41:
[...]
Dit gedaan?
To make it appear, you have to launch the Settings app, and tap on “About phone”. Inside the “About phone” section is a list item labeled “Build Number”. Tap on that selection 7 distinct times.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 10% gewijzigd door H6nsvV379 op 13-01-2014 22:04 ]
hoidoei
Dank je, vannacht toch maar eens mee klooien dan.Remcom00 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 22:03:
Ja, die raak je gewoon weer kwijt.
Hoi Quad, Sorry dat ik het nog eens vraag maar weet jij hier een oplossing voor ?H6nsvV379 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:15:
Hoi Quad,
Met het opstartscherm bedoel ik het witte scherm waar het cubot woord wordt herhaald...
( (het witte bootlogo ) tot dat ie opstart ...
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 52% gewijzigd door H6nsvV379 op 14-01-2014 22:10 ]
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 15-01-2014 14:52 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Hier ook een tevreden CoinCity gebruiker. Flashen duurde vrij lang, maar loopt nu als een zonnetje. GPS ontvangst is alleen na alle mogelijk software fixes nog steeds om te huilen. Alleen in een open veld krijg ik een marginale fix...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq