Ik kan prima vergelijken, we hebben binnen het gezin zowel het ene alsook het andere staan. Ik kan niet zeggen dat ik een voorkeur heb voor de ene of andere. Beiden zetten een lekker bakkie (naar onze smaak), en nee, niet te vergelijken met de oudere generaties Senseo's. Met de nieuwere heb ik nog geen smaak-ervaring opgedaan.Galactic schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:18:
Ja daar zit hem het probleem, ken wel enkele met de nespresso, maar eigenlijk niemand met een Dolce Gusto. Alhoewel ik deze dan eerder overweeg omdat dan ook de vriendin er van kan genieten (Latte).
Wel adviseer ik een automaat, als het een Dolce zou gaan worden, dat scheelt een hoop extra gedoe en de koffie (of thee, choco, enz), wordt gemaakt zoals het hoort. Mijn zoon had ik eerst een handmatige cadeau gedaan (gratis ontvangen tijdens een cashback), maar die kwam er later achter, toen wij zelf een automaat hadden, dat hij de koffie toch niet zette zoals het hoorde. Die heb ik daarom later ook maar een automaat als cadeau gegeven (ontvangen bij andere actie).
Testing, one, two ...