Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Galactic schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:18:
Ja daar zit hem het probleem, ken wel enkele met de nespresso, maar eigenlijk niemand met een Dolce Gusto. Alhoewel ik deze dan eerder overweeg omdat dan ook de vriendin er van kan genieten (Latte).
Ik kan prima vergelijken, we hebben binnen het gezin zowel het ene alsook het andere staan. Ik kan niet zeggen dat ik een voorkeur heb voor de ene of andere. Beiden zetten een lekker bakkie (naar onze smaak), en nee, niet te vergelijken met de oudere generaties Senseo's. Met de nieuwere heb ik nog geen smaak-ervaring opgedaan.

Wel adviseer ik een automaat, als het een Dolce zou gaan worden, dat scheelt een hoop extra gedoe en de koffie (of thee, choco, enz), wordt gemaakt zoals het hoort. Mijn zoon had ik eerst een handmatige cadeau gedaan (gratis ontvangen tijdens een cashback), maar die kwam er later achter, toen wij zelf een automaat hadden, dat hij de koffie toch niet zette zoals het hoorde. Die heb ik daarom later ook maar een automaat als cadeau gegeven (ontvangen bij andere actie).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 12:58

Meneer iCy

swarma

Thralas schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:30:
Volgens mij heb je helaas (net) de cashbackactie gemist. Inclusief wat andere kortingsacties is het budgetmodel dan nog 2 a 3 tientjes, kun je je er sowieso niet echt een buil aan vallen als het toch tegenvalt.
Klopt, 18 euro netto heeft het mij gekost.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 2 dozen Cappuccino binnen.
Houdbaarheid tot 31-08-2016, weet niet of dat normaal is dus misschien daarom iets goedkoper.
Wel flink doordrinken dan om op te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 14:59

EiT

Galactic schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:05:
Toch heel moeilijk antwoord op te vinden, zowel in het topic als via andere weg. Maar welke kwaliteit mag ik verwachten van de koffie? Dat het geen "senseo kwaliteit" weet ik wel. Maar hoe positioneerd hij zich tegenover bijvoorbeeld een nespresso, of een goede bak koffie op restaurant. Kan iemand mij daar meer over vertellen? Ik vind vooral reviews van de apparaten zelf en een vergelijking tussen deze, over koffiekwaliteit vind ik niets :(
Ligt er aan hoe je je koffie drinkt. Als je alleen espresso drinkt dan kan je beter een Nespresso kopen.

Ik drink zelf veel espresso op het werk, ik wil thuis echter variatie. Dus heb een Dolce thuis. De koffie is gewoon goed.

Op werk drink ik Nespresso en de qualiteit is ongeveer gelijk. Wij hebben ook een WMF machine staan van rond de 20k, die koffie krijg ik dan weer niet weg omdat de bonen troep zijn.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 21:06
Bedankt voor alle tips allemaal, ik hou zeker de acties in de gaten, voor mij is de aankoop niet dringend. Ik heb zoiezo nog een 2 tal maanden voorraad normale koffie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Galactic schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:05:
Toch heel moeilijk antwoord op te vinden, zowel in het topic als via andere weg. Maar welke kwaliteit mag ik verwachten van de koffie?
Beter dan filterkoffie, senseo pads.
Slechter dan een vers gezette bak vanuit een vol/half automaat met vers gemalen bonen.
Qua Nespresso kan ik niet echt over oordelen. Wordt als exclusiever weggezet en heeft een andere range aan koffie smaken.

Ik heb het vooral in huis om mensen iets anders dan filterkoffie of senseo pads voor te kunnen schotelen. Vind het vooral makkelijk om koffiedrinkers wat meer variatie te bieden. Een goed gezet bakkie bij een koffietentje vind ik lekkerder dan Dolce Gusto. Maar dat is ook meteen flink duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:21
Op Amazon weer iets goedkoper. 3 pakken voor 11,37 in een aantal smaken. O.a. Grande, cappuccino en dallmayr prodomo http://www.amazon.de/gp/product/B0054PCUKY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Pascal.A schreef op maandag 25 januari 2016 @ 07:58:
Op Amazon weer iets goedkoper. 3 pakken voor 11,37 in een aantal smaken. O.a. Grande, cappuccino en dallmayr prodomo http://www.amazon.de/gp/product/B0054PCUKY
Dat zijn de normale verpakkingen. Zitten er 16 in. Dan haal ik ze hier wel bij de lokale tankstation voor 12 euro voor 3 pakken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:54
De Dallmayer is mijn favoriet. Lekkerder dan de lungo en de grande. Maar dat is mijn mening. Aangezien de Dallmayer in NL niet verkrijgbaar bestel ik er graag drie voor minder dan 33€. Prima prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Laatst online: 22:21
Dallmayer was ook mijn favoriet vandaar dat de prijs me opviel, maar laatste tijd drink ik liever de grande en dan 6 ipv 7 'streepjes'.

Die zag ik net trouwens 90 caps voor 19 euro op http://www.amazon.de/Nescafé-Dolce-Vorratsbox-Grande-Kapseln/dp/B013W8QZOG
En cappuccino 90 (45) voor 15,40 euro

Zijn de gedrukte codes binnen in de verpakking trouwens nog ergens goed voor?

[ Voor 9% gewijzigd door Bulldock op 30-01-2016 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 22:39
Pascal.A schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 13:26:
Dallmayer was ook mijn favoriet vandaar dat de prijs me opviel, maar laatste tijd drink ik liever de grande en dan 6 ipv 7 'streepjes'.

Die zag ik net trouwens 90 caps voor 19 euro op http://www.amazon.de/Nescafé-Dolce-Vorratsbox-Grande-Kapseln/dp/B013W8QZOG
En cappuccino 90 (45) voor 15,40 euro

Zijn de gedrukte codes binnen in de verpakking trouwens nog ergens goed voor?
De promotiecodes (spaarpunten) die vermeld staan in de NESCAFÉ Dolce Gusto capsule verpakkingen zijn bedoeld voor een spaarprogramma (Mijn Bonus) die hier in NL niet geldig is.

Dit programma is wel in andere landen geldig, maar hier in NL hebben voeren wij dit spaarprogramma dus niet.
Bron: https://www.facebook.com/...oNL/posts/554950924582709

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:57

Christiano007

Ich bin der champion

Ik ben ook op zoek naar een Dolce Gusto apparaat, en kom er nu achter dat er een cashback actie was :(

Enig idee wanneer er weer een nieuwe actie komt? Of is dat maar 1 maal per jaar dit soort acties?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:50
laredo schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:34:
De Dallmayer is mijn favoriet. Lekkerder dan de lungo en de grande. Maar dat is mijn mening. Aangezien de Dallmayer in NL niet verkrijgbaar bestel ik er graag drie voor minder dan 33€. Prima prijs.
Hoe is de Dallmayr kwa sterkte? Houd wel van een straf bakkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Wouter lucassen schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 17:39:
[...]
Hoe is de Dallmayr kwa sterkte? Houd wel van een straf bakkie.
Ik ben geen liefhebber van Espresso maar als ik eens een wat sterker bakkie koffie wil dan neem ik een DallMayr. Voor mij voldoet deze prima.

Testing, one, two ...

• PeeFizz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-01-2024
De DallMayr (prodomo) is volgens mijn smaakpapillen toch echt wel een tandje minder sterk dan de gewone Lungo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Weer diverse Dolce Gusto cups voor 10,80 per 3 pack (bij 3x3 gratis verzenden) @ http://www.amazon.de/gp/product/B0054PCUKY

Oa:
Dallmayr Prodomo (persoonlijke favoriet!)
Dallmayer Crema
Lungo
Cappuccino
Cafe au lait
Grande

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

laredo schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:03:
Weer diverse Dolce Gusto cups voor 10,80 per 3 pack (bij 3x3 gratis verzenden) @ http://www.amazon.de/gp/product/B0054PCUKY

Oa:
Dallmayr Prodomo (persoonlijke favoriet!)
Dallmayer Crema
Lungo
Cappuccino
Cafe au lait
Grande
beetje off topic: maar het kost 10,80 als je spaart. Nu ken ik die constructie niet, maar ik neem aan dat je de eerste keer het volle pond moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
greatgonzo schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:11:
[...]

beetje off topic: maar het kost 10,80 als je spaart. Nu ken ik die constructie niet, maar ik neem aan dat je de eerste keer het volle pond moet betalen?
Nee zo werkt het niet. Als je een Spar abo afsluit, sluit je eigenlijk een soort contract af met vaste leveringen (ieder maand -2 maanden etc). Dat levert een lagere prijs op. Het positieve is alleen dat je het contract direct na levering (dus voor de vervolglevering) kan beëindigen zonder extra kosten. Ik doe het al meerdere jaren en nooit gezeur mee gehad.

In mijn optiek ben je dus eigenlijk gek als je geen Spar abo afsluit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

PeeFizz schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:22:
De DallMayr (prodomo) is volgens mijn smaakpapillen toch echt wel een tandje minder sterk dan de gewone Lungo.
Tja smaken verschillen nietwaar? De DallMayr is minder bitter, dat wel, maar in mijn beleving toch ietsje sterker dan de Lungo's. Buiten dat, gewoon heel erg lekkere koffie, en dat vinden er meer ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
hardware-lover schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:38:
[...]

Tja smaken verschillen nietwaar? De DallMayr is minder bitter, dat wel, maar in mijn beleving toch ietsje sterker dan de Lungo's. Buiten dat, gewoon heel erg lekkere koffie, en dat vinden er meer ;)
Ik sluit mij hier bij aan! Nu voor een leuke prijs te bestellen dus ik zou zeggen: "Give it a try" als je hem nog niet kent!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 19:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:57

Christiano007

Ich bin der champion

Bij de AH zijn de eerste huismerken al verkrijgbaar

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Christiano007 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:37:
Bij de AH zijn de eerste huismerken al verkrijgbaar
Deze zijn wel per 12. Overigens liggen er ook café Royal cups nu van DC wel per 16. De AH cups en Royal zijn beide 27 cent per cup in tegen stelling tot 31.

Edit: ben iig wel erg benieuwd naar de smaak van beide. Kwa prijs vind ik ze namelijk nog niet heel erg competitief. Op Amazon heb ik de originele cups goedkoper.

Overigens is D&C al geruimte tijd zijn patent kwijt in Nederland. Blijkbaar duurt het alleen even voordat er daadwerkelijk cups op de markt komen.

[ Voor 33% gewijzigd door WouterL op 21-02-2016 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:26

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Komende week zijn onder de naam Café Royal allerlei soorten DG compatibele cups in de aanbieding bij de AH, komt neer op 20 cent per kopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastend
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:57
Vandaag de Café Royal Cappuccino bij AH gekocht en meteen geprobeerd: eens en nooit weer. Smaakt naar karton. Heb twee dozen gekocht :-(
Tip: mocht je het toch willen proberen, neem eerst één doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Eastend schreef op maandag 22 februari 2016 @ 23:44:
Vandaag de Café Royal Cappuccino bij AH gekocht en meteen geprobeerd: eens en nooit weer. Smaakt naar karton. Heb twee dozen gekocht :-(
Tip: mocht je het toch willen proberen, neem eerst één doos.
De chocolade variant vind ik ook niet best. Je kunt er maar heel weinig (lees: een klein thee kopje) van nemen, anders wordt het al snel te waterig. En de smaak... Chococino van DG smaakt imho vele malen beter.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Heb ook wat Café Royal smaken gekocht om te proberen. Cupjes zitten in de doos nog eens in een luchtdichte zak. Op zich prima, maar als je die opentrekt komt er een ontzettend sterke yoghurtgeur vanaf. Weird...

Caffé Lungo: 4
Mwa, neigt naar Senseo. Daar komen we niet voor. Voor als m'n ouders op bezoek komen, die zijn wel Senseo-fan :9

Espresso: 6
Beter, maar niet echt bijzonder of sterk te noemen. Originele cups blijven lekkerder.

Espresso Forte: 7
Gaat de goede kant op. Haalt het niet bij het origineel, maar is dan ook een stukje goedkoper. Prima voor 'er bij'. Enige die ik enigszins met plezier ga opdrinken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastend
Wel goede service van AH: had twee dozen Royal Café Cappuccino gekocht. Het is niet te zuipen, 1 doos weggegooid, de andere teruggebracht naar Appie en voor allebei geld teruggekregen (had daar niet om gevraagd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Melkunie schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:36:
Heb ook wat Café Royal smaken gekocht om te proberen. Cupjes zitten in de doos nog eens in een luchtdichte zak. Op zich prima, maar als je die opentrekt komt er een ontzettend sterke yoghurtgeur vanaf. Weird...

Caffé Lungo: 4
Mwa, neigt naar Senseo. Daar komen we niet voor. Voor als m'n ouders op bezoek komen, die zijn wel Senseo-fan :9

Espresso: 6
Beter, maar niet echt bijzonder of sterk te noemen. Originele cups blijven lekkerder.

Espresso Forte: 7
Gaat de goede kant op. Haalt het niet bij het origineel, maar is dan ook een stukje goedkoper. Prima voor 'er bij'. Enige die ik enigszins met plezier ga opdrinken denk ik.
ik vind die espresso forte eigenlijk niet veel slechter dan het orgineel. Prima espresso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Nu online
Wouter lucassen schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:27:
[...]
ik vind die espresso forte eigenlijk niet veel slechter dan het orgineel. Prima espresso.
Heb em zojuist nog eens gehad, en beviel inderdaad een stuk beter. De herinnering van de andere smaken was wat gezakt denk ik. Deze hou ik er in denk ik, naast de Lungo Intenso van DG zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:21
Geen geld terug, maar een gratis Oblo als je 12 doosjes cups koopt.

Afbeeldingslocatie: https://www.dolce-gusto.nl/m/media/wysiwyg/content_images/local_NL/acties/meesterlijke-machine-dagen/header-mobile.jpg

Ter volledigheid: dat is dus een uitvoering zonder automagische waterstop.
Voor alle andere consumenten start de actie op maandag 29 februari 2015 om 12:00 uur en eindigt ze op vrijdag 4 maart 2016 om 12:00 of wanneer de machines op zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Tip voor de mensen die overwegen de Café Royal @ AH te gaan halen: laat ze maar liggen! Hier zijn er al letterlijk 2 cupjes van de cappucino ontploft! Niet de melk-cup maar die van de koffie. Een harde knal en alles zat onder de koffiedrab. :X

Het is troep, weggegooid geld en als er eentje eindelijk wel lukt (al krijg je het apparaat dan weer lastig open) valt de smaak behoorlijk tegen. Voor die paar centen meer gewoon het origineel kopen: niet alleen lekkerder maar ook nog eens veiliger.

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 14:59

EiT

Gratis verzenden via Dolce Gusto met code GRATISVERZ16 (min. 5 doosjes).
Niet echt voordelig, omdat het in de winkel goedkoper is, maar goed.

t/m 28 feb.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Hier ook geen succes. Ik ga ze terug brengen naar de AH voor m'n machine naar de galemieze gaat. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0tts8JkjJB0syMaCOzZYnizB/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Nu online
Bart-Willem schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 20:17:
Tip voor de mensen die overwegen de Café Royal @ AH te gaan halen: laat ze maar liggen! Hier zijn er al letterlijk 2 cupjes van de cappucino ontploft! Niet de melk-cup maar die van de koffie. Een harde knal en alles zat onder de koffiedrab. :X

Het is troep, weggegooid geld en als er eentje eindelijk wel lukt (al krijg je het apparaat dan weer lastig open) valt de smaak behoorlijk tegen. Voor die paar centen meer gewoon het origineel kopen: niet alleen lekkerder maar ook nog eens veiliger.
Hier ook. Nog geen exploderende cupjes, maar het moment waarop het 'ventiel' waar de koffie onder uit komt wordt bij een bepaalde druk van binnenuit doorbroken. Prima, net zoals bij de originele DG cups... Maar hier geeft dat elke keer een véél hardere klap. Voel me er toch ook niet helemaal meer lekker bij.

Dat de hendel vervolgens een stuk lastiger open te doen is merk ik hier ook. Na een paar minuten dicht laten staan is die druk er wel weer af en kan ie normaal open, maar dit kan toch echt niet de bedoeling zijn :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ik heb gisteren voor het eerst de cappuccino cups van Perla geprobeerd, ook deze cups staan toch best wel onder een behoorlijke druk tijdens het koffie zetten. De smaak van deze cups vond ik verder goed, best lekker zelfs :p , maar ik hoop dat mijn DG machine deze Perla verpakking overleeft :o

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Nu online
Perla heb ik nog niet geprobeerd, alleen maar Café Royal. Nog geen ervaring mee dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Ik denk dat de machine er echt niet stuk van zal gaan;) maakt inderdaad wat meer herrie en rommel, maar om nu te beweren dat het je machine stuk maakt vind ik wat gros overdreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Dat zal ik niet te hard roepen: er komt veels teveel druk op te staan, en dat vindt zo'n koffiemachine over het algemeen niet zo leuk. :P

Ik heb de pads teruggebracht trouwens en kreeg gewoon mijn geld terug. Geen verdere vragen en ze keken er niet eens heel gek van op eigenlijk. :X

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 12:20
Bart-Willem schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 20:17:

Ohw, heb hier 4 verschillende pakken liggen om te proberen :|
was juist erg blij dat er eindelijk ook van de gusto een goedkopere variant was! :+

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 15:11
Wat kosten die als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 09:05

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Gratis oblo bij 12 doosjes dolce Gusto vanaf maandag.

https://www.dolce-gusto.n...sales#6QyLMESMSp2prkar.97

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimz93
gisteren en vandaag de perla cups geprobeerd, en ik moet zeggen dat ze me tot nog toe uitstekend bevallen.

Prima smaakje, enige verschil is dat je een "plofje" hoort als er eenmaal voldoende druk is opgebouwd in de capsule om het extract eruit te duwen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laredo
De drie doosjes café Royal terugebracht bij de AH en kreeg niet m'n geld terug maar mocht originele DG cups meenemen. Prima service van AH 👍🏻👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Gekocht, deze week binnen. Zit al een tijd te zoeken naar wat anders. Iemand ervaring met de machine? Las ergens ook dat er patenten verlopen zijn? Daardoor zullen de cups ook prijzen verlagen? Ga er vanuit dat de machines dan straks meer geld gaan kosten.

[ Voor 3% gewijzigd door weszz op 01-03-2016 10:47 ]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

weszz schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:46:
[...]

Gekocht, deze week binnen. Zit al een tijd te zoeken naar wat anders. Iemand ervaring met de machine? Las ergens ook dat er patenten verlopen zijn? Daardoor zullen de cups ook prijzen verlagen? Ga er vanuit dat de machines dan straks meer geld gaan kosten.
Heb hem zelf voor netto 16 euro tijdens de cashback. Leuk apparaat, alleen nadeel is dat je zelf moet meten hoeveel koffie/melk er in moet. Heb in het begin een kleine maatbeker gebruikt en sindsdien lukt het mij wel goed zonder de maatbeker.

Cups haal ik zelf bij het tankstation voor normaal gesproken voor 12 euro voor 3 pakken, maar laatst 10 pakken in 1 keer meegenomen en kreeg extra leuk prijsje waardoor ze op 3,5 euro per stuk uit kwamen. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
icy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:56:
[...]

Heb hem zelf voor netto 16 euro tijdens de cashback. Leuk apparaat, alleen nadeel is dat je zelf moet meten hoeveel koffie/melk er in moet. Heb in het begin een kleine maatbeker gebruikt en sindsdien lukt het mij wel goed zonder de maatbeker.

Cups haal ik zelf bij het tankstation voor normaal gesproken voor 12 euro voor 3 pakken, maar laatst 10 pakken in 1 keer meegenomen en kreeg extra leuk prijsje waardoor ze op 3,5 euro per stuk uit kwamen. :).
Ah top. Naja 60 euro voor het apparaat en 12 dozen. Niet heel verkeerd al zeg ik het zelf :+ en ik heb gelukkig een kleine maatbeker. Dus dat moet ook lukken. Onderhoudt te doen? Maar neem aan dat de cups buiten een tankstation ook gewoon in de supermarkt te koop zijn en huismerk moet je ontwijken wat ik hier boven zo lees :+

[ Voor 9% gewijzigd door weszz op 01-03-2016 11:11 ]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

weszz schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:10:
[...]

Ah top. Naja 60 euro voor het apparaat en 12 dozen. Niet heel verkeerd al zeg ik het zelf :+ en ik heb gelukkig een kleine maatbeker. Dus dat moet ook lukken. Onderhoudt te doen? Maar neem aan dat de cups buiten een tankstation ook gewoon in de supermarkt te koop zijn en huismerk moet je ontwijken wat ik hier boven zo lees :+
Ja, supermarkt uiteraard. Goedkoper dan de webshop van dolce. Jumbo dacht ik voor 4 euro 35. Onderhoud nog niet nodig gehad behalve het schoonmaken van de standaard componenten, maar heb nog geen onderhoudspakketje nodig gehad. (https://www.dolce-gusto.nl/onderhoud)

Huismerk nog geen ervaring mee, maar voor 3,50 euro pak wanneer ik 10 pakken mee neem doe ik er de moeite niet eens voor (uiteraard vanuitgaande dat ik einde van de maand/volgende maand het weer voor elkaar krijg :+ )

Qua prijs, we zijn bijna gelijk qua prijs. 16+42=58. (vanuit gaande van mijn 3,5 euro prijs mocht het consequent blijven, anders is het 4 euro per pak en ben ik duurder uit dan de huidige aanbieding :+ )

[ Voor 21% gewijzigd door Meneer iCy op 01-03-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

icy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:56:
[...]

[knip]
Er is ook een DG app die je als timer kunt gebruiken, geschikt voor vrijwel alle DG smaak varianten.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

hardware-lover schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:29:
[...]

Er is ook een DG app die je als timer kunt gebruiken, geschikt voor vrijwel alle DG smaak varianten.
8)7 of :X (dat ik hier niet eerder naar heb gezocht/gekeken)

Thanks gelijk geinstalleerd!

Android: Google Play: Dolce Gusto Timer Free

[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 01-03-2016 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 08-09 19:35
Thralas schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 19:27:
Geen geld terug, maar een gratis Oblo als je 12 doosjes cups koopt.

[afbeelding]

[...]
De kans lijkt mij vrij aannemelijk dat, na deze actie, Nestlé vanwege het verliezen van hun monopolie op Dolce Gusto capsules minder korting zal geven op hun hardware. Gisteren besteld dus, en vanmiddag al een paar testritjes mee gemaak. :)

That said, ik ben benieuwd wanneer de prijsvechters met compatible cups komen, de kosten van die AH capsules scheeld een kleine 10% per cup, wat zeker i.c.m. bovenstaande verhalen betreft explosiegevaar, ook niet echt de moeite is.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Laatst online: 16-09 20:23

OmeJoyo

This is me

Weer in de actie bij Amazon, bijna alle soorten bij 5 Spar-abbo's onder de 10 euro per 3 doosjes. Zit voorlopig weer even goed :)

https://www.amazon.de/s/r...gusto+kapseln%2Caps%2C149

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Laatst online: 13-08 09:55
De Huishoudbeurs actie (6 doosjes cups kopen en een Dolce Gusto Mini Me voor €30) is nu ook online beschikbaar!

https://www.dolce-gusto.nl/huishoudbeurs

Mijn Dolce Gusto begaf het afgelopen week door een gesprongen slang, dus mooi gebruik van gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Het is in ieder geval een automaat, en daarmee is de aanbieding zeker niet verkeerd volgens mij.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Goeie actie! Heb deze ook thuis staat (andere kleur) maar is zeker niet gek voor die prijs.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:47

ITsEZ

parttime all-rounder

Tim14ww schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:15:
De Huishoudbeurs actie (6 doosjes cups kopen en een Dolce Gusto Mini Me voor €30) is nu ook online beschikbaar!

Mijn Dolce Gusto begaf het afgelopen week door een gesprongen slang, dus mooi gebruik van gemaakt!
Helaas doet de zwarte niet mee, de grijze zal ook wel werken O-). 60 euro voor de machine en 6 bakjes cups. Ben benieuwd of het wat is, bedankt in ieder geval! :)

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Laatst online: 13-08 09:55
ITsEZ schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:39:
[...]

Helaas doet de zwarte niet mee, de grijze zal ook wel werken O-). 60 euro voor de machine en 6 bakjes cups. Ben benieuwd of het wat is, bedankt in ieder geval! :)
Ik ging ook in eerste instantie liever voor de zwarte, maar ach, voor dit geld vind ik wit/grijs ook prima!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
Tim14ww schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:15:

Super bedankt voor het melden. Had een deadline staan om voor mijn tante en opa en oma een machine te fixen ;) waren direct verkocht van de dolce gusto karamel! Net op de valreep op tijd voor de verjaardag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:49
ik koop de dolce-gusto cups met name in duitsland (kaufland). Afgelopen weekend waren de cups daar weer in de aanbieding. 3,79 per doosje en het assortiment is redelijk uitgebreid.

Halen dan meestal een doosje of 5. En dan ook nog wat frisdrank, cosmetica spul omdat het daar pakweg 60-70% goedkoper is dan in nederland.

Omdat we eerst pakweg sporadisch een kopje koffie dronken was de dolce-gusto prima. Nu we beide meer koffie drinken pakken we nu vaker de koffie kan en schenken we die op. (een pondspak koffie is namelijk nog altijd voordeliger dan 4 DG-cups...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik heb vorige week ook al de Kaufland leeggeplunderd. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:58
Wouter lucassen schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:53:
[...]

Super bedankt voor het melden. Had een deadline staan om voor mijn tante en opa en oma een machine te fixen ;) waren direct verkocht van de dolce gusto karamel! Net op de valreep op tijd voor de verjaardag.
Nu 6 doosjes halen 5 betalen, dus 55 euro totaal voor machine + 6 doosjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Binnenkort maar weer ff naar Meppen knorren dan, maar bij de grens haal ik ze niet gek veel duurder en hopelijk nog extra korting. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Vanaf morgen is de Piccolo Antraciet (KP100B) weer in de aanbieding bij Albert Heijn voor € 39,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastend
Ik raad sterk aan om een Dolce Gusto met automatische afslag te nemen (tevens groter waterreservoir). Nu bij de Blokker de Genio2 KP160T voor € 54,50 (tegen inlevering van een oud koffiezetapparaat, dat dan wel). Dit model heb ik ook, echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Zou ik toch de 6 halen 5 betalen met de automatische mini me doen voor 55 euro totaal.

Vandaag de laatste dag

[ Voor 13% gewijzigd door dangerousp op 28-03-2016 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toos87
  • Laatst online: 21-08 11:25
dangerousp schreef op maandag 28 maart 2016 @ 17:48:
Zou ik toch de 6 halen 5 betalen met de automatische mini me doen voor 55 euro totaal.

Vandaag de laatste dag
Ik heb ook van deze actie gebruik gemaakt. Ik zeg doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
De 'huishoudbeurs'-actie werkt nu nog steeds. Dus 6 doosjes koffie + apparaat voor totaal 60 euro.

Net besteld, ik had een Piccolo, maar wil toch een apparaat met automatische stop hebben. Voor dit geld een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 13:51
@disbehave
Ik heb hem zaterdagavond met deze actie besteld en gister middag in huis.

Alleen waarom een rood snoer/stekker bij een wit/grijs apparaat 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door silencedead op 06-04-2016 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

silencedead schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:15:
@disbehave

Ik dacht hetzelfde maar achteraf is het best praktisch, er liggen hier in de keuken namelijk nog 3 zwarte stekkers te stoeien om 2 stopcontacten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catanan
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
silencedead schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:15:
@disbehave

Heb jij hem afgelopen zaterdag besteld? Ik probeerde 30 maart nog aan de actie mee te doen, maar de korting ging er niet vanaf, dus dacht ik dat de actie voorbij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Catanan schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:08:
[...]

Heb jij hem afgelopen zaterdag besteld? Ik probeerde 30 maart nog aan de actie mee te doen, maar de korting ging er niet vanaf, dus dacht ik dat de actie voorbij was.
Ja, afgelopen zaterdag besteld. Maar je ziet de korting pas als je de 6 pakken koffie toevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catanan
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
silencedead schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:21:
[...]

Ja, afgelopen zaterdag besteld. Maar je ziet de korting pas als je de 6 pakken koffie toevoegd.
Bij mij blijft de prijs hetzelfde, ook al liggen er 6 pakken in het mandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Bij de Albert Heijn zijn deze week (t/m zondag) de Perla cups in de aanbieding (25% korting).

[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 07-04-2016 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Nu online
Iemand al ervaring met die cups? De Café Royal cups vond ik uiteindelijk niks, maar deze wil ik eventueel nog wel eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Catanan schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:25:
[...]

Bij mij blijft de prijs hetzelfde, ook al liggen er 6 pakken in het mandje.
Als ik nu kijk werkt het inderdaad niet meer. Staat ook dat de actie tot 28-03-2016 liep. Waarom het bij mij afgelopen zaterdag nog wel werkte, geen idee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Zojuist de AH perla cups gehaald, ze maken een heeeel vreemd geluid zodra hij enigsinds begint te lopen, het lijkt wel alsof er veel druk op wordt gebouwd in de cup en daarna soort van "ontploft" waarna de koffie pas begint te stromen. Buiten dat vind ik de smaak van de Macchiato degelijk minder dan de originele. Gaan hier waarschijnlijk terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
ITsEZ schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:18:
Zojuist de AH perla cups gehaald, ze maken een heeeel vreemd geluid zodra hij enigsinds begint te lopen, het lijkt wel alsof er veel druk op wordt gebouwd in de cup en daarna soort van "ontploft" waarna de koffie pas begint te stromen.
Klopt!

De druk wordt eerst opgebouwd en plopt er daarna aan de onderkant uit.
Verder moet ik zeggen dat ik ze iig prima vind smaken en het erg fijn vind dat er nu alternatieven zijn voor de €5 a box originals :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

jimz93 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:20:
[...]

Klopt!

De druk wordt eerst opgebouwd en plopt er daarna aan de onderkant uit.
Verder moet ik zeggen dat ik ze iig prima vind smaken en het erg fijn vind dat er nu alternatieven zijn voor de €5 a box originals :9
We hebben voor mijn vriendin de Cappuccino gehaald van de Albert Heijn, maar ze vindt die toch niet zo lekker als het origineel. Ik ga binnenkort de Lungo eens proberen. Ben benieuwd! :)

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
ITsEZ schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:18:
Zojuist de AH perla cups gehaald, ze maken een heeeel vreemd geluid zodra hij enigsinds begint te lopen, het lijkt wel alsof er veel druk op wordt gebouwd in de cup en daarna soort van "ontploft" waarna de koffie pas begint te stromen.
Zo werken de originele cups ook. Er wordt eerst druk opgebouw (15 atm) en dan wordt (door de druk) het folie doorgeprikt, waarna de koffie gaat lopen. Bij de originele cups heb ik echter nog nooit een vreemd geluid gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Amazon.de aanbieding van dit moment.

Verlopen.

[ Voor 86% gewijzigd door hardware-lover op 10-04-2016 23:10 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Net ook de Perla-cups gehaald, de smaak van de cappucino is een stuk wateriger. De latte vind ik wel romiger, maar lijkt ook ietsjes minder smaak te hebben. :P Net zoals de Cafe Royal bollen de cups enorm op, wat bij de cappucino leidde tot (net zoals de Cafe Royal) een ontploffende cup waar ook poeder vrij kwam. Maar dit was bovenop de koffiepad en niet zoals bij de Royal in de koffie. Wat betreft lijken de Perla's veiliger, maar lang niet zo veilig als die van Dolce Gusto zelf. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:21
De cashbackactie loopt weer.
11 APRIL 2016 T/M 26 JUNI 2016
Koop tussen 11 april 2016 en 26 juni 2016 één van de volgende deelnemende NESCAFÉ Dolce Gusto KRUPS machines (ongeacht de kleur) en ontvang tot €50,- korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

Ik heb het idee dat de Cafe Royal en Perla cups van dezelfde fabrikant zijn. Cups en zak hebben dezelfde vorm, en ploffen beiden net zo hard nadat de druk is opgebouwd. Vind de espresso's van beiden verder wel goed te drinken. Er gaan er hier een stuk of 50 per week doorheen (kantoor).

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:35
Het verbaast mij dat in Frankrijk de prjis standaard een stuk lager ligt als landen erom heen.
http://www.casinodrive.fr...GPP/Acheter/DOLCE%20GUSTO

Lungo is daar 3,41.

Jammer dat het niet echt haalbaar is, zelfs niet als je 20 dozen haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik heb mijn Dolce Gusto in december gehaald met een mooie actie

Afbeeldingslocatie: http://picscdn.redblue.de/doi/pixelboxx-mss-59852645/fee_325_225_png/KRUPS-Dolce-Gusto-MiniMe-(KP1208)-Zwart

Echter nu na een halfjaar is de koffie vaak koud, en zeker niet warm.
Heb de machine nog niet ontkalkt, kan dat mogelijk een oorzaak zijn?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
Mars18 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:30:

[afbeelding]

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Oke, verder las ik hierboven over de AH Perla cups,

Staan wel veel berichten op het AH forum dat deze cups schade maken aan de Dolce Gusto machines, iemand hier ervaring mee?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
Veel ervaring in dit topic dat ze toch wat meer lawaai maken bij het onder druk zetten en het verbreken van het zegel onderin de cup. Ook ervaringen dat ze aan de bovenkant 'exploderen'. Over het algemeen krijg je je geld terug. Mijn advies: half jaartje wachten tot ze wellicht verder doorontwikkeld zijn. Volgens mij kan je ze dan prima voor je normale bakkie pleur gebruiken. De ervaringen over de exotische smaakjes zijn nog niet denderend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
De AH Perla is in de aanbieding op dit moment. 3 halen (€3.19/12capsules), 2 betalen. Alle smaken door elkaar. Mijn vrouw vind de Cappuccino lekker en we hebben nog geen explosies gehad, tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Battleduck
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-08 10:40
Nog even over die Café-royal cups, heb ze ook een keer meegenomen.
Bij het aanzetten hoor je een soort kleine knal en begint de koffie te stromen.
Er word enorm veel druk op gebouwd, de machine heeft het er duidelijk zwaar mee.
Als ze dat nou eens verbeteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Battleduck schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 21:52:
Als ze dat nou eens verbeteren...
Dat én de smaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 14:55
Mars18 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:30:

[afbeelding]

Precies hetzelfde geval bij mij! Ik heb die van mij opgestuurd voor garantie. Koffie komt gewoon lauw uit het apparaat en een tweede bakje is gewoon koud. Kalk gehalte in het water valt hier reuze mee en tevens drinken wij niet dagelijks koffie. Machine is nu ondertussen al 4 weken weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
stijn1309 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 08:34:
[...]

Precies hetzelfde geval bij mij! Ik heb die van mij opgestuurd voor garantie. Koffie komt gewoon lauw uit het apparaat en een tweede bakje is gewoon koud. Kalk gehalte in het water valt hier reuze mee en tevens drinken wij niet dagelijks koffie. Machine is nu ondertussen al 4 weken weg...
Ik ga hem dit weekend ontkalken, kijken hoe het dan is.
En zal de Perla Lungo wel proberen, en espresso als die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 14:55
Mars18 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:22:
[...]
Net een status update gehad dat mijn apparaat is gerepareerd.

Reparatieomschrijving: De sonde vervangen uitgetest en in orde bevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mars18 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:22:
[...]
Tot 2x toe ontkalkt. Echter blijft de cappuccino gewoon lauw, de espresso is wel warm genoeg.
Zal een reparatie gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Laatst online: 17-09-2024
Mars18 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 08:43:
[...]

Tot 2x toe ontkalkt. Echter blijft de cappuccino gewoon lauw, de espresso is wel warm genoeg.
Zal een reparatie gaan worden?
Heb je het over de dolce gusto cappuccino of over een van de namaak merken?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Renquin schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:14:
[...]

Heb je het over de dolce gusto cappuccino of over een van de namaak merken?
Over de Dolce Gusto Cappuccino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Laatst online: 17-09-2024
Mars18 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:29:
[...]

Over de Dolce Gusto Cappuccino
Dan zou ik inderdaad een beroep doen op je garantie. Die hoort ook gewoon warm te zijn namelijk.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 19:31
Ik zou ook niet weten waarom de namaak-merken invloed zouden hebben op de temperatuur.

Waarschijnlijk is alleen het eerste beetje water heet, en de rest niet verwarmd. Want cappuchino is natuurlijk een grote kop waar veel water voor gebruikt wordt. een Espresso... not so much.
Pagina: 1 ... 25 ... 28 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.

Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.

Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.