Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Helaas geen screendump omdat ik dacht dat het telefonisch wel goed zou komen. Voorraad was aanwezig en hetzelfde artikelnummer genoemd enz. Voortaan doe ik het gewoon dubbel: online bestellen en tevens in de winkel ophalen. Dan ben je zeker dat je iets krijgt ;)

Het grappige was dat we in de winkel wel de prijs van 50 euro te zien kregen bij de MM via de pricewatch, maar toen er op de link werd geklikt was deze vanzelfsprekend 69 waardoor het niet meer geldig was enz enz 8)

[ Voor 29% gewijzigd door objectief2 op 02-12-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:59

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

De 50 euro prijs is weer overal weg zo te zien? Jammer dat de pricewatch niet veel modellen heeft en je er een alarm op kan zetten..

[ Voor 47% gewijzigd door Mr_gadget op 02-12-2014 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 11:00

veryip

Nikon D7000 + Glas

voor wie er nog een screendump nodig heeft (of denkt hiermee iets te kunnen bewerkstelligen 8) )

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/1ypppj.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door veryip op 02-12-2014 19:13 ]

Nikon D7000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Hartelijk dank, ik ga met deze screendump hopen op coulance:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gewoon goed de MM webshop en Kijkshop in de gaten houden. Beide gaan terug, wist toch nog er een voor 45 euro te fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:58

GS88

π raat

Ik heb er eentje van de mediamarkt weten te bemachtigen.. hoe bevallen de cups eigenlijk t.o.v. oploskoffie?

Op werk hebben we een bonenmachine (die maalt enzo et voila -> kopje koffie), die is heerlijk.. maar was eens naar de prijs ervan gaan kijken, en dat was me toch net ietjes teveel van 't goeie (400 euro!)

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

GS88 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:13:
Ik heb er eentje van de mediamarkt weten te bemachtigen.. hoe bevallen de cups eigenlijk t.o.v. oploskoffie?

Op werk hebben we een bonenmachine (die maalt enzo et voila -> kopje koffie), die is heerlijk.. maar was eens naar de prijs ervan gaan kijken, en dat was me toch net ietjes teveel van 't goeie (400 euro!)
Ik heb een iets luxere versie op het werk staan, ondanks dat ik geen pure koffie drink gaan de verschillende smaken er wel goed doorheen bij mij. Maar vergeleken met menig massaproductie koffieapparaat (en bij ons staat er één met filterkoffie (dus gemalen bonen)) is de Dolce Gusto veruit favoriet onder enkele collega's. Kost met 5 euro per doos (is goedkoper te krijgen natuurlijk) kost een kopje koffie al snel 16 of 32 cent, dan vinden de krentenkakkers de afgewerkte olie uit de automaat toch wel te doen 8)7.

Maargoed, 'het kost niks', dus als het niet bevalt kun je het altijd nog weggooiengeven :).

[ Voor 11% gewijzigd door BLACKfm op 02-12-2014 22:25 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvr6
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-07 14:13
Zat vanmiddag mee te lezen en op tijd besteld en later opgehaald er zit een welcome pack in met 6 cups met 5 smaken bediening is simpel en de crema smaakt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:02
Kun je ook van deze actie genieten als je in België woont?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is nog bij bol.com voor 50 euro te krijgen eigenlijk gratis dus. Wel grappig dat 2 dagen geleden dat ding nog overal voor 50 euro te krijgen was en nu gaan alle prijzen in 1x na 70 euro gewoon met zen allen prijsafspraak maken allemaal maffia's :+

http://www.bol.com/nl/p/k...traciet/9200000033238404/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:28
Grijze doet niet mee (de kp100b)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_Mastah
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:56:
Hij is nog bij bol.com voor 50 euro te krijgen eigenlijk gratis dus. Wel grappig dat 2 dagen geleden dat ding nog overal voor 50 euro te krijgen was en nu gaan alle prijzen in 1x na 70 euro gewoon met zen allen prijsafspraak maken allemaal maffia's :+

http://www.bol.com/nl/p/k...traciet/9200000033238404/
Dat is de KP100B, antraciet. Die doet niet mee aan de actie, niet bestellen dus als je de cashback wilt! (toch? of zijn er nieuwe actievoorwaarden?)

[ Voor 3% gewijzigd door da_Mastah op 02-12-2014 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 13:50
Erg enthousiast geworden, geprobeerd te bestellen bij conrad maar niet mogelijk.
De bol is niet de juiste kleur.. morgen maar naar de MM daarmaar proberen als heb ik weinig hoop, ook bij de 3=2halen betalen games actie had MM alle 3 games die ik wou kopen (SSB,MK8,SM3dW) opeens in prijs verhoogd paar uur nadat de actie live ging erg teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_Mastah schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:58:
[...]

Dat is de KP100B, antraciet. Die doet niet mee aan de actie, niet bestellen dus als je de cashback wilt! (toch? of zijn er nieuwe actievoorwaarden?)
Sh*t niet naar gekeken en is al besteld :S ff kijken of hij nog te annuleren valt denk het niet wou nog met CC betalen ma portemenee lag boven dus dan ma een Ideal en volgens mij is je geld terug krijgen via Ideal nog al ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 23:24
Vandaag de kp1000 voor 50 euro besteld bij de mediamarkt, was volgens mij net op tijd. Komt goed uit zo met sinterklaas (cadeautje voor mijn moeder :9 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 23:09:
[...]

Sh*t niet naar gekeken en is al besteld :S ff kijken of hij nog te annuleren valt denk het niet wou nog met CC betalen ma portemenee lag boven dus dan ma een Ideal en volgens mij is je geld terug krijgen via Ideal nog al ....
anders gewoon aan de deur weigeren, gaat ie weer retour en krijg je je geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Elk, niet maatwerk/hygiëne, artikel dat online besteld is kan je zonder opgave van een reden gewoon retourneren.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:09
Klopt, maar de verzendkosten van het retourneren kunnen wel voor jouw rekening zijn. Vandaar het weigeren aan de deur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Melkunie schreef op woensdag 03 december 2014 @ 07:37:
Klopt, maar de verzendkosten van het retourneren kunnen wel voor jouw rekening zijn. Vandaar het weigeren aan de deur ;)
Via bol.com kun je gratis retourneren, door bijvoorbeeld bij de AH in te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:46
Vanochtend heb ik een mailtje naar Conrad gestuurd over de bestelbaarheid van de zwart/rode KP 1006. Kreeg deze reactie terug:

Onze excuses, dit artikel is geheel uitverkocht. En komt niet meer in ons assortiment terug.

Dat wordt dus nog even speuren naar (web)shops die dit model in prijs gaan verlagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:19
Heb die van 50€ bij mediamarkt binnen. Het is de KP1000. ( zwart )

[ Voor 7% gewijzigd door corporalnl op 03-12-2014 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Niet online

NO2

Ook ik heb de kp1000 NL binnen van de mediamarkt.
Om de €50 terug te krijgen ben ik op zoek naar:
Maak een duidelijke foto van de streepjescode van de verpakking van je machine (de streepjescode die begint met “KP”, die op een witte sticker is gedrukt en zich onderaan de zijkant van de machine doos bevindt).
Ik heb geen streepjes code aan de zijkant onderaan. Alleen bovenaan een '0 01... ......' en bovenop een piccolo 707....... .... ........u'

Hoe hebben jullie dat opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Bij Conrad hadden ze over die sticker een 'productsticker' geplakt. Gewoon dat opsturen en als ze moeilijk gaan doen even bellen/mailen. Wel even van alles een kopie / foto maken voor het geval ze het niet ontvangen of kwijtraken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
De houdbaarheidsdatum van de cups in de kijkshop doos zijn van 1-6-2012.. Das niet echt wat meer denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:38
dangerousp schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:54:
De houdbaarheidsdatum van de cups in de kijkshop doos zijn van 1-6-2012.. Das niet echt wat meer denk ik ;)
Even een mailtje sturen naar Dolce Gusto of kijkshop. Vond het toch wel fijn om even smaakjes te kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:42
Freakster86 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:16:
Bij Conrad hadden ze over die sticker een 'productsticker' geplakt. Gewoon dat opsturen en als ze moeilijk gaan doen even bellen/mailen. Wel even van alles een kopie / foto maken voor het geval ze het niet ontvangen of kwijtraken etc.
Opsturen hoeft niet meer. Foto's uploaden van de uitgeknipte sticker is voldoende om de cashback te claimen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:19
NO2 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:12:
Ook ik heb de kp1000 NL binnen van de mediamarkt.
Om de €50 terug te krijgen ben ik op zoek naar:

[...]

Ik heb geen streepjes code aan de zijkant onderaan. Alleen bovenaan een '0 01... ......' en bovenop een piccolo 707....... .... ........u'

Hoe hebben jullie dat opgelost?
Hij zit in het midden aan de zijkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

corporalnl schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:42:
[...]

Hij zit in het midden aan de zijkant
Bij mij zat ie bovenop de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:39
dangerousp schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:54:
Bij een nieuwe machine? even een mailtje naar DG. Heb ik zelf ook gehad (al was dat maar 2 weken na de datum) en een nieuw pakketje gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
Ik heb de Dolce Gusto MiniMe (KP1208) gekocht voor E75 bij BCC. MM heeft hem ook. Die kost dan uiteindelijk 25 euro en die heeft automatische dosering met instelbare waterhoeveelheid wat toch wel handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Ik heb die gisteren ook besteld, toch maar de upgrade gemaakt naar een automaat. Wel bij MM, niet bij BCC. Zou vandaag binnen moeten komen, maar heb nog geen verzendbevestiging gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:19

Qon

Op dit moment zijn er dus geen apparaten van 50 euro die binnen de actie vallen of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Qon schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:30:
Op dit moment zijn er dus geen apparaten van 50 euro die binnen de actie vallen of wel?
Misschien nog in je lokale mediamarkt, dat ze daar de prijs nog op €50 hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Dinsdag de Piccolo KP1000 besteld, woensdag in huis, woensdag Cappuccino en Latte machiatto caramel besteld bij Dulce Gusto, zojuist aangeboden door DHL. Gisteren meteen maar de cashback aangevraagd, foto van de witte streepjescode + factuur ingestuurd. En vanochtend met hulp van Dulce Gusto Timer Free app een cappuccino gezet. Timer aangeklikt terwijl ik de switch naar rechts drukte, maar ik heb het idee dat ik beter de timer kan aanzetten zodra de eerste druppel verschijnt.

Het liep nu niet echt synchroon, volgende keer dus een seconde nadat de switch is omgezet pas aanzetten. Die KP1000 werkt verder prima, maar er zit wel een verrekt klein reservoir in. Leuk voor twee kopjes, kan je hem weer aanvullen. Ben Nederlander of niet, er blijft altijd wat te zeuren, zelfs met een gratis apparaat en gratis verpakkingen }:O (50 euro cashack - (45 euro KP1000 Kijkshop + 5 euro twee verpakkingen))

[ Voor 7% gewijzigd door Joosie200 op 04-12-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Ik heb gisterenmiddag via kijkshop.nl een showmodel van de kp1000 kunnen bestellen. Af en toe de website bekijken en hopen dat er weer een op staat.http://www.kijkshop.nl/product/130345/krups-nescafe-dolce-gusto-kp1000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een showmodel besteld via elektronicadeal.nl, misschien dat ze er vaker opstaan?

http://www.elektronicadea...p-machine-grijs-showmodel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limefresh2011
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 07:37
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:50:
Ik heb net een showmodel besteld via elektronicadeal.nl, misschien dat ze er vaker opstaan?

Oei de grijze, volgens mij is dat de kleur die nu net buiten de actie valt? Denk dat elekronicadeal communiceert met het verkeerde typenummer misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Laatst online: 19-09 07:48
Ook aan moeten geloven. We hebben thuis al een Nespresso en een ingebouwde koffieapparaat + stomer maar mijn vrouw wilde graag de Dolce voor de latte (melk opschuimen met inbouw variant vindt ze teveel werk). Dolce is prima voor de (caramel) latte maar voor normale koffie gebruik ik echt alleen gemalen koffie.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dacht ik ook, maar dat is de kp100b. Ik zie nu deze op bol.nl en ga ervan uit dat ze deze leveren.

http://www.bol.com/nl/p/k...0011157870/#product_title
limefresh2011 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:19:
[...]

Oei de grijze, volgens mij is dat de kleur die nu net buiten de actie valt? Denk dat elekronicadeal communiceert met het verkeerde typenummer misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Laatst online: 21:52
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:50:

Heb je dit ook gezien:

Dit betreft een showmodel zonder doos. Daarom bieden we het voor een sterk verlaagde prijs aan. (Wettelijke fabrieksgarantie nog van toepassing)

Dat zou betekenen dat je niet de juiste sticker hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja helaas te laat gezien. Kan ik hier nog op 1 of andere manier toch gebruik van kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:10:
Ja helaas te laat gezien. Kan ik hier nog op 1 of andere manier toch gebruik van kunnen maken?
Nee :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze net gebeld en kan gewoon foto van de onderzijde (serienummer) apparaat inclusief koopbon opsturen en dan komt het goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Vandaag mijn Mini Me ontvangen van Mediamarkt. Ook al iemand gevonden die mijn oude Piccolo wil overnemen voor 25 euro, dus de upgrade is uiteindelijk onder de streep dus nog gratis ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohnotheydidnt
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06-2023

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

Melkunie schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:57:
Vandaag mijn Mini Me ontvangen van Mediamarkt. Ook al iemand gevonden die mijn oude Piccolo wil overnemen voor 25 euro, dus de upgrade is uiteindelijk onder de streep dus nog gratis ook :)
Lekker bezig! :D Zat te kijken naar exact dezelfde aanbieding, zelfs 25 euro onder de streep valt nog mee!

Koekje d'r bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Gister de KP100 ontvangen, en vriendin ook. Lekkere koffie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:47
Bij Pixmania is de KP1000 er voor 59,90, niet helemaal gratis maar 9,90 is wel een prima prijs. http://www.pixmania.nl/ko...aat-zwart/14878337-a.html

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
crepsly schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:07:
Bij Pixmania is de KP1000 er voor 59,90, niet helemaal gratis maar 9,90 is wel een prima prijs. http://www.pixmania.nl/ko...aat-zwart/14878337-a.html
Pixmania is echter geen geweldige zaak. Maar goed, als het alleen om de prijs gaat, dan is het prima ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Als je een nieuw account maakt krijg je automatisch weer 5 euro korting op je 1e bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxl1000
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-10-2021
Ik heb de casback aangevraagt. En moest een foto maken van de witte sticker met een code beginnende met KP. Dus heb ik een foto gemaakt van de code KP100631. Er staat ook nog een CMMF code op de sticker. Ik heb gemaild met dolcegusto en het zou idd deze sticker zijn. Echter lijken me dit geen unieke serienummers. Ik vraag me dan af, hoe kunnen ze nou weten dat ik dit apparaat daadwerkelijk gekocht heb. Ik kan deze foto en anonieme kassabon van de mm toch meerdere keren insturen op adressen van vrienden en bekenden..
Op een zilveren sticker staat echter wel een uniek nummer, maar daar heb ik geen foto van ingestuurd. Deze wilde ook niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxl1000
Of is de CMMF code uniek?
welke sticker hebben julie ingestuurd?

[ Voor 86% gewijzigd door xxl1000 op 04-12-2014 17:52 . Reden: dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn zus heeft een andere cmmf code dan ik .Beide bij een verschillende winkel de piccolo gekocht
Dus deze is niet overal het zelfde
Zelfs de streepjes code is anders dan die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxl1000
Ok. Want de KP100631 is bijvoorbeeld gewoon de code voor de kleur rood.
maar als de CMMF code uniek is . Dan snap ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:42
crepsly schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:07:
Doet deze wel mee met de cashback actie dan? Pixmania.com is geen Nederlandse retailer.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxl1000
Jumpman schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:34:
[...]

Doet deze wel mee met de cashback actie dan? Pixmania.com is geen Nederlandse retailer.
Nee. Eigenlijk de einge voorwaarde is dat je koopt bij een nederlandse (web) winkel. En geen kp100b koopt.

[ Voor 0% gewijzigd door xxl1000 op 05-12-2014 00:53 . Reden: puta di muc ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:41
Via een goede zoekopdracht kan ik het antwoord niet vinden in dit topic. Is er iemand die ook aan de vorige actie heeft meegedaan en nu weer mee doet? Ik heb in april een basic machine gekocht maar zou nu toch wel willen upgraden naar een machine die automatisch stopt. Kan ik dan 2x op dezelfde naam/adres meedoen met de 50€ cashback of kan ik beter het adres van mijn ouders gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
laredo schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 08:05:
Via een goede zoekopdracht kan ik het antwoord niet vinden in dit topic. Is er iemand die ook aan de vorige actie heeft meegedaan en nu weer mee doet? Ik heb in april een basic machine gekocht maar zou nu toch wel willen upgraden naar een machine die automatisch stopt. Kan ik dan 2x op dezelfde naam/adres meedoen met de 50€ cashback of kan ik beter het adres van mijn ouders gebruiken?
Ja, ik, maar nergens in de huidige voorwaarden staat dat je de vorige keer niet mee hebt mogen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowking
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05 14:42
laredo schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 08:05:
Ik kreeg onderstaande mail van dolce gusto. Je kunt gewoon nog eens meedoen.
[b]
Geachte heer ....,

Hartelijk dank voor uw e-mail en interesse in NESCAFÉ Dolce Gusto.

Het is geen probleem als u reeds heeft deelgenomen aan een van onze voorafgaande refundacties.

U kunt gewoon deelnemen aan onze nieuwe refundactie.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten

NESTLÉ NEDERLAND B.V.

Het NESCAFÉ Dolce Gusto team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Laatst online: 19-09 13:37

SeatRider

Hips don't lie

Wij hebben hem nu twee weken op kantoor staan en iedereen is blij. Iedereen die er gebruik van wil maken neemt af en toe een doosje cups mee, en daardoor hebben we een grote voorraad/verscheidenheid aan cups. Aangezien we automatenbekertjes gebruiken hebben we geen ruimte voor een "volle" cappuccino, wel kunnen we 2 kopjes maken, waardoor je toch met 8 melk en 8 koffiecups uiteindelijk 16 doses maakt. Ben zelf erg gecharmeerd van de chococino en mokka-varianten, en heb net online caramel espresso besteld. Benieuwd!

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
NAJA *KNIP!*

[ Voor 98% gewijzigd door Spookie op 05-12-2014 12:19 . Reden: . ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Snowking schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:32:
[...]

Ik kreeg onderstaande mail van dolce gusto. Je kunt gewoon nog eens meedoen.

[...]
Top! Bij mediamarkt de KP1208 besteld voor 75 euro. Die piccolo van Conrad die ik een half jaar geleden had gekocht raak ik na de cashback actie vast wel kwijt voor 25 euro. Gratis geüpgraded :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Die piccolo staat en masse op marktplaats en er wordt nauwelijks op geboden. Sowieso, zie een gebruikte nu maar te slijten terwijl elke koper met een beetje zoeken een nieuwe voor niks in huis haalt. Tegelijkertijd moet je het vooral niet laten om te proberen want wie niet waagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail gehad van Dolce Gusto dat er geen aankoopdatum op de bon staat en ze nog geen cashback kunnen geven.

Het staat toch echt op de bon, fijne medewerkers die niet kunnen lezen daar :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Oeh, spannend. Ik moest zelf al een minuut zoeken naar de datum op mijn factuur van Mediamarkt. Hoop dat ze niet zo scheel zijn als ik daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:41

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Joosie200 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:12:
Die piccolo staat en masse op marktplaats en er wordt nauwelijks op geboden. Sowieso, zie een gebruikte nu maar te slijten terwijl elke koper met een beetje zoeken een nieuwe voor niks in huis haalt. Tegelijkertijd moet je het vooral niet laten om te proberen want wie niet waagt...
Het ding is gratis, waarom zou je hem NIET in huis halen? Je hebt sowieso 6 gratis koffie, en als je het niks vindt gebruik je hem gewoon niet meer en geef je hem desnoods gratis weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
ocn schreef op zondag 07 december 2014 @ 13:33:
[...]

Het ding is gratis, waarom zou je hem NIET in huis halen? Je hebt sowieso 6 gratis koffie, en als je het niks vindt gebruik je hem gewoon niet meer en geef je hem desnoods gratis weg.
Precies, daarom haal ik hem als niet-koffiedrinker juist in huis :> Maar als je al eentje hebt, ja dan kan het als backup dienen, toch mooi gratis 6 keer koffie en een vervangend exemplaar voor nop _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Joosie200 schreef op zondag 07 december 2014 @ 16:19:
[...]

Precies, daarom haal ik hem als niet-koffiedrinker juist in huis :> Maar als je al eentje hebt, ja dan kan het als backup dienen, toch mooi gratis 6 keer koffie en een vervangend exemplaar voor nop _/-\o_
Dus stel ze herhalen een paar x deze actie, dan heb heb jij er een paar reserve?

Ik heb zelf de KP1000 en heb nu bij Mediamarkt de KP1208 besteld omdat ik het automatisch net wat fijner vind, nu maak ik gebruik van Dolce Gusto Timer app om de juiste hoeveelheid koffie te hebben. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
walterworld schreef op zondag 07 december 2014 @ 17:25:
[...]

Dus stel ze herhalen een paar x deze actie, dan heb heb jij er een paar reserve?

Ik heb zelf de KP1000 en heb nu bij Mediamarkt de KP1208 besteld omdat ik het automatisch net wat fijner vind, nu maak ik gebruik van Dolce Gusto Timer app om de juiste hoeveelheid koffie te hebben. .
Nee, enkel als mijn huidige het begeven heeft tegen die tijd. Zal wel niet gaan gebeuren, want zo vaak ga ik hem niet gebruiken zodra de cups op zijn. Heb die app nu ook er naast, zal vast niet zo goed resultaat geven als eentje met automaat maarja, dat vind ik zelf minder belangrijk. Beetje 25 euro betalen voor een automaatfunctie (verschil Piccolo en MiniMe) is mij teveel v/h goede. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adriv65
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-03 15:18
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 11:27:
Mail gehad van Dolce Gusto dat er geen aankoopdatum op de bon staat en ze nog geen cashback kunnen geven.

Hier exact hetzelfde, bon van Mediamarkt.
Bon nog maar eens ge-upload, en aangegeven dat er ECHT wel een aankoopdatum op staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Laatst online: 19-09 07:48
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 11:27:

Had ik dus ook. Op de bon stond de PAKDATUM. Dat was dus onvoldoende....

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
De prijs van de KP1208 Mini Me is inmiddels verhoogd van 75 naar 85 (MM) en 89 (BCC). Ben blij dat ik hem vorige week al gehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Ik heb em ook nog voor 75 euro gehaald. Wel hopen dat we dan ook daadwerkelijk onze 50 euro terug krijgen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:12

vhal

ಠ_ಠ

Vandaag maar even wat cupjes bestellen nu de voorraad op begint te raken. Gelukkig werkt het trucje met de verschillende accounts nog steeds :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Mijn moeder wilde geloof ik graag zo'n apparaat, dus ik denk dat ik de KP1208 maar ga bestellen voor haar. €74 bij maxict, dus blijft er nog €24 over.. Prima :)

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Iemand al reactie van DG over de acceptatie van de bon van Mediamarkt na het opnieuw opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

laredo schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:20:
Iemand al reactie van DG over de acceptatie van de bon van Mediamarkt na het opnieuw opsturen?
Nee, heb zelfs nog geen enkele inhoudelijke reactie na dit bericht:

Welkom in de wereld van NESCAFÉ Dolce Gusto! We hebben je aanvraag voor onze kortingsactie in goede orde ontvangen, de geüploade foto's zullen we gaan controleren. Je krijgt van ons bericht wanneer alles in orde is en de korting zal worden overgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Ik heb de (handmatige) piccolo tijdje terug bij de mediamarkt gehaald.. wist bij het eerste gebruik dus niet dat ie handmatig was :p

maarreh.. zijn er ook Krups Dolce Gusto apparaten die ook meedoen met de cashback en die wel automatisch zijn? (en zo ja, welke is 't goedkoopste -> waar kan ik die halen?) Is dat die MiniMe KP1280 van maxict, of zijn er goedkopere?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
Ze doen allemaal mee behalve de Piccolo Antraciet. Ze zijn allemaal automatisch behalve de Piccolo en de Oblo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Ik zit nu te twijfelen tussen de KP1206 en de KP1208, bij de eerste staat erachter dat het volautomatisch is, en de tweede is (volgens MaxICT) half-automatisch. Zelf denk ik dat het verschil in typenummer gewoon door de kleursamenstelling komt (maw. paars is 06, zwart is 08), of zie ik dat verkeer?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn 2e dezelfde email die ik zo ontvangen heb, weer 4 weken wachten, achterlijke mensen daar zeg.
Alleen omdat ze de aankoopdatum niet hebben gelezen.

Wij hebben je aanvraag voor de kortingsactie bij de aankoop van een NESCAFÉ Dolce Gusto Machine ontvangen. Wij nemen deze in behandeling en je wordt binnen 4 weken geïnformeerd over de voortgang van je aanvraag.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met 0800-3652348 Optie 2.

Met vriendelijke groet,
NESCAFÉ Dolce Gusto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Chief-XL schreef op maandag 08 december 2014 @ 08:27:
[...]

Had ik dus ook. Op de bon stond de PAKDATUM. Dat was dus onvoldoende....
Dus de factuur die gemaild is door MM zelf printen en die opsturen. De pakbon die bij de machine werd geleverd volstaat niet als ik de berichten hier zo lees....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die nog mee willen doen met cash refund actie Dolce Gusto piccolo KP1000 39,95 bij Jumbo food market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
GS88 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:56:
Ik zit nu te twijfelen tussen de KP1206 en de KP1208, bij de eerste staat erachter dat het volautomatisch is, en de tweede is (volgens MaxICT) half-automatisch. Zelf denk ik dat het verschil in typenummer gewoon door de kleursamenstelling komt (maw. paars is 06, zwart is 08), of zie ik dat verkeer?
Heb uitgebreid op het internet gezocht, nergens kan ik goede specificaties vinden en dus vergelijken. Het beste bel je even met Dolce Gusto of met Krups. Laat je ons even weten wat hun antwoord is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Laatst online: 19-09 12:59

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Mijn apparaat van Max ICT is binnen, stuk sneller dan ze aangaven!
Het lijkt echter wel een appraat bestemd voor de Slavische markt, er staat geen Europese taal op..En ik kan ook geen witte streepjes code beginnend met KP vinden.. Er staat er wel een op de zijkant maar dat is een nummer beginnend met 001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxl1000
Dus

[ Voor 101% gewijzigd door xxl1000 op 10-12-2014 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxl1000
Het enige verschil is idd de kleur. Zo is dat bij al die dolce gusto apparaten. Eerste paar cijfers geven het type aan. En het laatste cijfer staat voor de kleur. Een kp 120x is dus altijd een mini me. En dus hetzelfde. Waarbij x staat voor de kleur.
GS88 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:56:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhverburg
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-07 10:43
Voor de mensen die nog voor 3,39 euro (uiteraard na cashback) een KP1105 of KP1101 willen, bij Bol kan het:
KP1101
KP1105

Update: En inmiddels is de prijs weer verhoogd...

[ Voor 6% gewijzigd door mhverburg op 10-12-2014 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
mhverburg schreef op woensdag 10 december 2014 @ 00:19:
Voor de mensen die nog voor 3,39 euro (uiteraard na cashback) een KP1105 of KP1101 willen, bij Bol kan het:
KP1101
KP1105
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
voor nog 2,50 korting
+ shopkorting is het wel gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Code voor 2,50 werkte hier niet meer helaas. Verder wel een supertip, besteld derhalve. Bedankt voor de tip.

@ikpakacties...code lijkt eerst wel te werken maar in het betaalscherm komt de oorspronkelijke prijs terug bij mij. Deze doet mee aan de actie, de antraciet piccolo is uitgesloten

[ Voor 47% gewijzigd door objectief2 op 10-12-2014 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
objectief2 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 00:52:
Code voor 2,50 werkte hier niet meer helaas. Verder wel een supertip, besteld derhalve. Bedankt voor de tip
net geprobeerd, werkt hier wel,
Deze doet mee aan de actie? er was toch 1 toestel die was uitgesloten?

[ Voor 12% gewijzigd door Ikpakacties op 10-12-2014 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 05:30
mhverburg schreef op woensdag 10 december 2014 @ 00:19:
KP1101
KP1105
Nice! Bedankt voor het melden :)

Code werkte bij mij nog, dus voor €0,89 de machine, vorig jaar had ik er gelijk het eerste weekend één (ook via Bol). Ik heb de rode genomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhverburg
Ikpakacties schreef op woensdag 10 december 2014 @ 00:56:
[...]

net geprobeerd, werkt hier wel,
Deze doet mee aan de actie? er was toch 1 toestel die was uitgesloten?
" Deze actie is alleen geldig op machines die via de reguliere Nederlandse detailhandel of via een Nederlandse webwinkel zijn aangeschaft. Alle De’Longhi machines en de KRUPS Piccolo KP100B Antracite machine is uitgesloten van deze actie. "

https://securewebregistra...egusto_14-0381/conditions

[ Voor 15% gewijzigd door mhverburg op 10-12-2014 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
mhverburg schreef op woensdag 10 december 2014 @ 01:10:
[...]

" Deze actie is alleen geldig op machines die via de reguliere Nederlandse detailhandel of via een Nederlandse webwinkel zijn aangeschaft. Alle De’Longhi machines en de KRUPS Piccolo KP100B Antracite machine is uitgesloten van deze actie. "

https://securewebregistra...egusto_14-0381/conditions
Je hebt me!, Excuus, gemakzucht :'(
Net besteld, Bedankt voor het melden.

[ Voor 4% gewijzigd door Ikpakacties op 10-12-2014 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Laatst online: 14-09 21:16
Bedankt voor de code. Net besteld.
Code werkt gewoon :)

[ Voor 23% gewijzigd door Killerbert op 10-12-2014 02:00 ]

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 05:30
Killerbert schreef op woensdag 10 december 2014 @ 01:59:
[...]

Bedankt voor de code. Net besteld.
Code werkt gewoon :)
En hij is alweer €88,99 :o Staat bij mij nog wel op bezorging op 11-12, ben benieuwd het blijft tenslotte Bol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Hetgeen ik eigenlijk vreselijk veel vind voor een handbedienertje :)
Staat bij mij nog wel op bezorging op 11-12, ben benieuwd het blijft tenslotte Bol...
Inderdaad. Indien geleverd toch nog één voordeel aan nachtbraken kunnen ontdekken :P Jammer alleen dat het reservoir van deze weer zo klein is. Had voor de Piccolo een grotere versie besteld en da's verrekte handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangerBoBNL
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 20:50
Er staat duidelijk in de voorwaarden om de factuur met bedrag erop te sturen.
Op de pakbon staat dit inderdaad niet.
Dus is niet genoeg.

En printen om er vervolgens een foto van te maken is ietswat overdreven.
Gewoon de factuur mailen kan ook hoor :P
laredo schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:20:
[...]

Dus de factuur die gemaild is door MM zelf printen en die opsturen. De pakbon die bij de machine werd geleverd volstaat niet als ik de berichten hier zo lees....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhverburg
LTVDKTW schreef op woensdag 10 december 2014 @ 02:06:
[...]

En hij is alweer €88,99 :o Staat bij mij nog wel op bezorging op 11-12, ben benieuwd het blijft tenslotte Bol...
Ik heb de verzendbevestiging net ontvangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
mhverburg schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:09:
Ik heb de verzendbevestiging net ontvangen :D
Kunnen we weer een jaartje er tegenaan, soort goedkope verlengde garantie :P

Had misschien toch liever een keer een automaat gehad maar vind het elke keer zelf bepalen hoeveel je er in doet ook wel iets hebben. Al zal je dat met een automaat ook wel kunnen bepalen op zich, door een grotere dan wel kleinere "soort koffie" (espresso/cappuccino) in te stellen. Oh well, da's voor volgend jaar dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Ja, komt inderdaad morgen.
De geregistreerde shopkorting was 0.63
Dat compenseert de postzegel van 0.64 weer om de cashback aan te vragen.
Totale kosten 0.90.

[ Voor 3% gewijzigd door sambalbaj op 10-12-2014 13:49 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 28 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.

Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.

Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.