Toon posts:

Vragen - Opzetten eigen website

Pagina: 1
Acties:
  • 499 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eerst en vooral heb ik een betrouwbare host nodig.
Ik zie al meteen het bos door de bomen niet meer, zoveel firma's die dit aanbieden.
Vast staat wel dat ik een firma nodig heb die na 3 jaar niet gewoon ophoud met te bestaan, ik heb wel wat anders te doen dan telkens opnieuw mijn site te herschrijven.

Daarna komt natuurlijk het programma waarmee je de site maakt.
Ik wil een website maken waar mensen kunnen reageren op wat ik schrijf, een beetje zoals een blog. Maar er moet ook een forum in geïntegreerd kunnen worden.
Nu heb ik wel een (HTML) site & (PhpBB) een forum, maar die staan los van elkaar, dat is geen optie.

Is het een goed idee om dit in Joomla te maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7Grendel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-09 21:22
Over je vraag over een betrouwbare host mag ik hier helaas geen reactie op geven. Maak daartoe eens een topic aan in het Vraag en Aanbod forum hier, of in het Aanbieding Gezocht forum op webhostingtalk.nl (een forum vol met web hosting aanbieders).

Over welke software je wilt gebruiken: ik kan Wordpress met de bbPress plugin aanbevelen. Wordpress is een verschrikkelijk goed blogsysteem en met bbPress voeg je er een forum aan toe.

Verwijderd

Hi,
Ik heb ook een vraag over een goede hosting.
Ik denk er aan om een site te beginnen met veel streaming zoals bv voetballivestream.tv alleen dan met TV series .
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou graag reacties horen en ervaringen delen.

[ Voor 8% gewijzigd door Orion84 op 12-11-2015 11:25 . Reden: linkje even onklikbaar gemaakt voor het geval dit gewoon stiekeme spam is ]

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:45:
Hi,
Ik denk er aan om een site te beginnen met veel streaming zoals bv voetballivestream.tv alleen dan met TV series .
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou graag reacties horen en ervaringen delen.
Check eerst even of het legaal is wat je wilt doen :) Als dat zo is, dan zou ik een host zoeken met heel veel dataverkeer :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• jordje
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-10 17:12
Hi,
Wauw, je hebt al twee topics over hetzelfde onderwerp, zonder enig vooronderzoek, die beide op slot zijn gegaan, en dan lijkt het je een goed idee om een topic van twee jaar oud omhoog te schoppen?

Zoals al eerder gezegd, doe eerst eens een gedegen onderzoek en stel duidelijke eisen op. Als je weer besluit dit advies in de wind te slaan voorzie ik nog vele slotjes en kom je geen ruk verder.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:35

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Hi,
Een twee jaar oud topic kicken, alsnog zonder enige verdere eigen inzet was niet wat ik bedoelde toen ik je in de sluitpost van eigen online bedrijf starten...... naar dit deel van het forum verwees.

Stop met het op deze manier dumpen van je vraag, lees IH Beleid en Het algemeen beleid #quickstart nog eens goed door en probeer het dan eens opnieuw (na dus de vereiste eigen inzet gedaan te hebben).

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.