Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk er aan om een site te beginnen met tv serie streaming, het is en soort voetballivestream.tv alleen dan series voor vrouwlijk publiek. Ik heb iemand die geweldig design gaat doen. is er hier iemand die ervaring heeft met sites met 'heavy content' veel streaming; bijvoorbeeld waar zal ik het hosten?

bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door Orion84 op 12-11-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ga je aan de video content komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:18

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Als je daadwerkelijk iets op gaat zetten als voetballivestream.tv, dan hoef je je over de streaming geen zorgen te maken, dat doen ze namelijk niet. Die site is enkel een verzameling linkjes naar bestaande streams.

Als je daadwerkelijk zelf een streamingdienst op wilt zetten, dan is er inderdaad maar één echt belangrijke vraag om je in eerste instantie druk om te maken en dat is de vraag die willow247 hierboven stelt.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:34
En een dubbel topic lijkt me ook een beetje overbodig. Je hebt er al eentje lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:18

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Bij nader inzien heeft deze vraag sowieso ook niets met Werk en Inkomen te maken, het zou wellicht kunnen in Internetproviders en Hosting, maar daar verwachten ze toch echt wel wat meer eigen inzet.

Dit topic doe ik dan ook op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.