Toon posts:

IH Beleid

Pagina: 1
Acties:
  • 28.210 views

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 14:42

IEF

Why so serious?

Topicstarter

IH Beleid

Welkom in I&H! Dit subforum is opgezet voor vragen en discussies over Internetproviders, Hosting en Internetmarketing. Om de gang van zaken in goede banen te leiden geldt in ieder subforum het algemeen beleid en de huisregels. We gaan er van uit dat je deze gelezen hebt voordat je een topic opent. Blijkt dat je dit beleid en de voorwaarden niet gelezen hebt, wat vaak snel merkbaar is, dan gaat je topic op slot. Zorg er dus voor dat je het even gezien hebt!

Inhoudsopgave
« · ^

Inleiding
In deze sticky kun je de policy en contactinformatie vinden, zodat dit subforum netjes en overzichtelijk kan blijven. Mocht je vragen of opmerkingen hebben dan kun je altijd contact opnemen met één van de moderators.

« · ^

Wat hoort er hier wel?
Alle vragen met betrekking tot internetproviders kunnen hier gesteld worden. Internetproviders is hierbij een ruim begrip, aanbieders van Usenet-diensten passen hier ook bijvoorbeeld. Daarnaast is VoIP een onderdeel dat welkom is.
Vragen met betrekking tot hostingproviders kunnen hier gesteld worden mits deze specifiek zijn en voldoende uitleg bevatten waarom je het topic start. Dit om topics met hosting-spam te voorkomen.

Ook is het door de recente merge met IMS ook de plek voor:
  • affiliate marketing (coupons, cashback)
  • banners / PPC
  • content marketing (blogging, advertorials)
  • e-mail marketing (nieuwsbrieven, campagnes)
  • personalisatie en segmentatie
  • SEA (search engine advertising)
  • social media (monitoring, management, integratie)
  • Analyse van kanalen (prestaties, doelgroepen, interne website search engine)
  • CEM/WEM/PEM (customer experience management, web experience management, persuasive engagement management)
  • CLM (customer lifecycle management)
  • SEO (inclusief content optimalisatie)
Verder alle andere vormen van online marketing die niet in bovenstaande hokjes passen.

« · ^

Wat hoort er hier niet?
Geen zaken die in strijd zijn met licentie- of copyrightregelgeving. Geen opsom- en onzintopics. Geen storingstopics. Vragen met betrekking tot mobiele abonnementen en databundels horen thuis in het Telecomproviders-forum.
In alle gevallen gelden de huisregels.

Ook horen de volgende zaken hier niet thuis:
  • Offline marketing, in welke vorm dan ook.
  • Help, ik kan niet meer inloggen op Facebook/Twitter/LinkedIn/Whatever
  • Help, ik kan geen vriendjes worden met persoon X of persoon X followen etc.
  • Help, ik ben geblokkeerd door persoon X
  • Help, ik kan niet zien of persoon X online is of niet
  • Help, mijn instant messages komen niet aan
  • Help, ik heb een ander gebruikersprobleem met Facebook/Twitter/LinkedIn/Whatever
« · ^

Let op!
Er is een bijzondere regel met betrekking tot hosting-topics. Deze is dat elke post of reply die een URL naar een hostingpartij bevat moet aangeven waarom deze url gepost is. Dit betekent dat er altijd een verantwoording is. Deze regel is nodig om problemen met spamming te voorkomen.

« · ^

Contact