Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-10 13:37
Bevalt zo'n flipcase die werkt als een 'boek' een beetje? Ik vind het prettig om het toestel zonder case beet te houden zodat je ook het design beter kunt zien, maar zo'n boekje lijkt me ook erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-10 16:05
Sinds afgelopen zaterdag een valenta hoesje gevonden die past. Het betreft deze:
http://www.pdashop.nl/pro...HHtAod5V8A3A#geschiktvoor

De Valenta Pocket Classic 30 dus. Hij past er helemaal in, heeft alleen het probleem dat het eigenlijk een mm te wijd is, waardoor de mobiel er uit kan vallen als je het hoesje op de kop hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:19
-Bas schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:49:
Sinds afgelopen zaterdag een valenta hoesje gevonden die past. Het betreft deze:
http://www.pdashop.nl/pro...HHtAod5V8A3A#geschiktvoor

De Valenta Pocket Classic 30 dus. Hij past er helemaal in, heeft alleen het probleem dat het eigenlijk een mm te wijd is, waardoor de mobiel er uit kan vallen als je het hoesje op de kop hebt!
A jammer dat hij te wijd is, ik ben ook nog op zoek naar een goede pouch. Gebruik nu die van mijn One X, die zit er wel goed strak om heen maar is net iets te kort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:07
Ik lees hier dat al een aantal mensen de Spigen Ultra Hybrid hebben. Buiten het feit dat er wat stof achter kan kruipen, is er aanmerking over de breedte van het toestel?
Heb zelf nog nooit een gsm met een case gehad, dus kan me niet echt inbeelden of je telefoon effectief merkbaar breder/moeilijker vast te nemen wordt.
Ervaringen welkom :).

PS: Neo Hybrid lijkt iets slanker, maar durf het door de vermelde scheuren (in dit topic en als algemene ervaring op andere websites) niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:02
Ik heb zelf de nillkin super frosted shield, leek mij een mooie case en hij is echt dun.

Echter heb ik nog geen nexus 5 dus vroeg mij af of iemand ook deze case gebruikt en of die er fijn omheen zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MauriX schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:55:
Bedankt voor de tip Jeroen!! Direct besteld.
Hoe moet je deze aanbrengen? Ook met water?
Deze moet je niet met water aanbrengen wat ik toch wel een fijner idee vind. Als je het doet zoals de instructies aangeven (en zoals in de video) zal het zonder problemen gaan. Bij mij zat er geen enkel stofje onder! Alleen een paar luchtbellen maar die wrijf je er zo uit. :) heb nog nooit zo'n makkelijke installatie gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:15:
[...]

Deze moet je niet met water aanbrengen wat ik toch wel een fijner idee vind. Als je het doet zoals de instructies aangeven (en zoals in de video) zal het zonder problemen gaan. Bij mij zat er geen enkel stofje onder! Alleen een paar luchtbellen maar die wrijf je er zo uit. :) heb nog nooit zo'n makkelijke installatie gehad
Toevallig ook een adresje waar je kan betalen zonder creditcard? Paypal ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
D!zzy schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:03:
Ik lees hier dat al een aantal mensen de Spigen Ultra Hybrid hebben. Buiten het feit dat er wat stof achter kan kruipen, is er aanmerking over de breedte van het toestel?
Heb zelf nog nooit een gsm met een case gehad, dus kan me niet echt inbeelden of je telefoon effectief merkbaar breder/moeilijker vast te nemen wordt.
Ervaringen welkom :).

PS: Neo Hybrid lijkt iets slanker, maar durf het door de vermelde scheuren (in dit topic en als algemene ervaring op andere websites) niet kopen.
Hij is niet echt veel breder, maar het toestel wordt er toch wel lomper van. Ik had 'm er gisteren even af om schoon te maken en toen viel me weer op hoe mooi slank en licht het toestel dan is. Overweeg daarom ook om gewoon voor alleen een screen protector en pouch te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:01
Dat hoesje komt me bekend voor, die kan je namelijk ook op DealExtreme halen, in tal van kleuren en in 'S' model en 'X' model. Toevallig heb ik gister (na 3 weken wachten, DX...) een blauw X-model ontvangen.
Zit goed strak om het toestel en voelt gewoon goed aan. Voor minder dan 2 euro is het een prima hoesje voor wanneer je in wat 'ruigere situaties' zit. Voor dagelijks gebruik vind ik dat het toestel ermee te dik word (daarom gebruik ik normaal eigenlijk ook nooit hoesjes). Bovendien zijn de knoppen redelijk lastig in te drukken.

Verder ook een screenprotector besteld maar die gaat er al weer af. Voelt niet zo goed, vette vingers en spiegelend, in combinatie met luchtbelletjes... ik vertrouw op de Gorilla Glassplaat.

USB OTG wordt trouwens ook ondersteund door de N5, maar dat zal niemand verbazen ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
Belecthor schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:27:
Bevalt zo'n flipcase die werkt als een 'boek' een beetje? Ik vind het prettig om het toestel zonder case beet te houden zodat je ook het design beter kunt zien, maar zo'n boekje lijkt me ook erg handig.
Ikzelf heb Ringke Delight book-case, sinds afgelopen weekend in gebruik. En hij bevalt mij uitstekend! Er werd ook een gratis screenprotector meegeleverd, maar ik zie daar het nut niet van in.

Draadloos laden via m'n Qi-lader werkt prima met deze Ringke Delight case en het is een netjes afgewerkte book-case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:53:
[...]

Toevallig ook een adresje waar je kan betalen zonder creditcard? Paypal ofzo? :)
Jij hebt dus nog nooit gehoord van 3V-kaarten? Geen creditcard hebben is geen enkel probleem meer.

Ontopic: ik heb een hoesje voor de N5, maar die zit zo gigantisch strak en is eigenlijk iets tekort, dat ik em niet durf te gebruiken. Maar ik zoek nog steeds een mooi passend hoesje voor vervoer in jas e.d. (dus met name bescherming tegen zand, sleutels e.d.)

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-10 22:29
Qua screenprotector sinds een week de tempered glass van Nillkin. In vergelijking met die van Xtreme Guard echt een wereld van verschil, qua helderheid maar ook vooral qua feel. Het aanbrengen was een beetje tricky, maar als hij de eerste keer niet 100% goed zit kan het wel nog een keer, als je snel bent. Verder gedaan in een vochtige ruimte (badkamer met douche aan) om kans op stof te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-10 14:11
StarC schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:20:
Qua screenprotector sinds een week de tempered glass van Nillkin. In vergelijking met die van Xtreme Guard echt een wereld van verschil, qua helderheid maar ook vooral qua feel. Het aanbrengen was een beetje tricky, maar als hij de eerste keer niet 100% goed zit kan het wel nog een keer, als je snel bent. Verder gedaan in een vochtige ruimte (badkamer met douche aan) om kans op stof te voorkomen.
Die moet je toch zonder water/zeep aanbrengen (heb m zelf ook besteld)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 19:48
prekz schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:12:
Ik heb zelf de nillkin super frosted shield, leek mij een mooie case en hij is echt dun.

Echter heb ik nog geen nexus 5 dus vroeg mij af of iemand ook deze case gebruikt en of die er fijn omheen zit?
Ik heb van Nillkin de V-Series en Fresh series besteld 2 weken geleden, dus ik verwacht ze nog deze week. Voor een aantal andere telefoons zeer tevreden over de look en feel.. dus ik verwacht dat de frosted shield ook exact past en goed er omheen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitterlemon
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-12-2023
Iemand hier met een Spigen Neo Hybrid en een draadloze oplader? Zo ja, werkt dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-10 14:29

shinchan03

Niels

Ik heb de Spigen case met een nokia draadloze lader en dit werkt gewoon helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitterlemon
shinchan03 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:53:
Ik heb de Spigen case met een nokia draadloze lader en dit werkt gewoon helemaal goed.
Ah, gelukkig. Weet je trouwens ook of je ergens losse frames kunt krijgen? Ik kan ze alleen maar voor de S4 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Laatst online: 10-10 22:29
tobitronics schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:38:
[...]

Die moet je toch zonder water/zeep aanbrengen (heb m zelf ook besteld)?
Ja, zonder water/zeep. "gewoon" erop leggen en dan heel licht aandrukken (zoals bij de spigen op diverse filmpjes te zien is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-10 08:51
Net deze binnengekregen: http://www.ebay.com/itm/3..._trksid=p3984.m1497.l2649
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/86123611/Photo%2004-12-13%2014%2040%2005.jpg (sorry voor de iPhone kwaliteit :+)

Geen idee of hij goed past want ik heb nog geen Nexus 5. :) Zodra ik hem heb zal ik het posten.

[ Voor 5% gewijzigd door macmellow op 04-12-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jopth schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:39:
[afbeelding] (sorry voor de iPhone kwaliteit :+)

Geen idee of hij goed past want ik heb nog geen Nexus 5. :) Zodra ik hem heb zal ik het posten.
Brrr, dat glimmende en die curve. Zou zeker niet mijn eerste keus zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-10 10:19
prekz schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:12:

Waar heb je hem gehaald?
Ik had de super frosted op m'n Galaxy Nexus. Kwaliteitsproduct met perfecte pasvorm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is deze toch? *SPAM*
binnen een dag al in huis!

[ Voor 38% gewijzigd door dusty op 10-12-2013 03:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-10 00:11
Ik gebruikte die case voor een week toen ik wachtte op mijn huidige. Past prima maar de telefoon wordt er wat lomp door en de knopjes worden ongemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:11:
[...]

Brrr, dat glimmende en die curve. Zou zeker niet mijn eerste keus zijn :X
Het is meer bedoeld zodat ik iets heb tot ik een mooi hoesje heb gevonden. Ik wil echt iets heel straks maar in tussentijd wel m'n Mexus beschermen. Voor deze paar euro was dat natuurlijk prima te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-10 13:37
Zijn er eigenlijk ook mensen die geen case gebruiken? Ik gebruik nu al een tijd m'n S2 zonder hoesje, maar ik heb helemaal nergens krassen oid. Ik vind een case vaak niet zo mooi en ik twijfel of ik een pouch neem of helemaal geen case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jopth schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:25:
[...]

Het is meer bedoeld zodat ik iets heb tot ik een mooi hoesje heb gevonden. Ik wil echt iets heel straks maar in tussentijd wel m'n Mexus beschermen. Voor deze paar euro was dat natuurlijk prima te doen. :)
Ah zo. Ik heb ook maar even zo'n gaar hoesje besteld hoor :P
Maar ik denk dat ik toch maar afstap van het idee om een originele bumper te kopen. Niemand lijkt er echt lovend over te zijn: http://forum.xda-develope...ead.php?t=2510109&page=12

Nu zit ik wat te twijfelen tussen:
De Diztronic
https://tpu-cases.com/ind...ath=46_99&products_id=368

Spigen Slim armor
http://www.spigen.com/bra...us-5-case-slim-armor.html

Nexus 5 Case Neo Hybrid
http://www.spigen.com/bra...us-5-case-neo-hybrid.html

Ik maak me alleen wat zorgen over hoeveel groter de telefoon wordt met de Spigen cases :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Met de Neo Hybrid schijnt het nog mee te vallen, maar ik vind de achterkant niet zo mooi. De Diztronic ook net niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MalleEppie71
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:49
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:06:
[...]

Ah zo. Ik heb ook maar even zo'n gaar hoesje besteld hoor :P
Maar ik denk dat ik toch maar afstap van het idee om een originele bumper te kopen. Niemand lijkt er echt lovend over te zijn: http://forum.xda-develope...ead.php?t=2510109&page=12

Nu zit ik wat te twijfelen tussen:
De Diztronic
https://tpu-cases.com/ind...ath=46_99&products_id=368

Spigen Slim armor
http://www.spigen.com/bra...us-5-case-slim-armor.html

Nexus 5 Case Neo Hybrid
http://www.spigen.com/bra...us-5-case-neo-hybrid.html

Ik maak me alleen wat zorgen over hoeveel groter de telefoon wordt met de Spigen cases :/
Ik heb de Spigen neo hybrid, de Ringke slim en zo'n noname TPU S-line (a $1,88). De neo hybrid is het stevigste maar maakt de nexus veel lomper, de Ringke Slim is de fijnste maar bied de minste bescherming (voorkant boven en onder zijn niet beschermd) en de noname zit er tussenin (en is de lelijkste :) ). Voor mij persoonlijk is de Spigen te lomp, die bewaar ik denk voor buitensportactiviteiten. Ga voorlopig voor de noname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:41

Laguna

Connaisseur

Belecthor schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:52:
Zijn er eigenlijk ook mensen die geen case gebruiken? Ik gebruik nu al een tijd m'n S2 zonder hoesje, maar ik heb helemaal nergens krassen oid. Ik vind een case vaak niet zo mooi en ik twijfel of ik een pouch neem of helemaal geen case.
/me Meldt zich
Ik had even de Spigen Ultra Hybrid maar ik vond die extra bulk niks. Misschien pak ik ooit die officiële bumper case van Google voor een leuk prijsje (voor situaties waarbij het toestel niet in m'n broekzak zit), maar feit is dat het toestel zonder case veel fijner in gebruik is. Zolang je 'm niet op de straatstenen laat kletteren zal ie ook niet zo snel beschadigen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Belecthor schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:52:
Ja ik, gaat tot nu toe prima.
Ik had een Spigen hybrid Neo maar daar werd hij erg bulky van, toen heb ik een FitBag sleeve besteld (Die gebruikte ik mijn afgelopen toestellen altijd, fraai spul) maar daar gaat hij heel lastig in omdat de achterkant stroef is.

Nu dus zonder.

Ik heb wel een "Sticker" besteld voor de achterkant. Zoals een aantal Posts hierboven, puur ter decoratie verder maar mogelijk glijd hij dan beter in de sleeve en ga ik die weer gebruiken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Laatst online: 18:28
Ik zit ook nog zonder case. Mijn HTC DHD ook altijd zonder gehad.. Maar weet niet zeker of ik dat ook doorzet met mijn nexus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
  • Laatst online: 09-10 10:25
Ik heb een Nexus4 gehad en toen gebruikte ik een hoesje, nu met men Nexus5 heb ik een Case (Spigen Neo Hybrid) die met tot nu toe erg goed bevalt.
Ik deze in de champagne kleur die wat minder "bulky" toont dan de volledig zwarte case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:08

XanderDrake

Build the future!

Mijn accessoires beginnen nu binnen te druppelen:

Afbeeldingslocatie: https://googledrive.com/host/0B_aOWMWeO1TNb1lDbHNzbVVPblE/IMG_20131205_085253.jpg

Een chinese wireless charger. Origineel bedoelt voor Nexus 4 (dus Qi compatible), werkt uitstekend voor de Nexus 5. 9€ nogwat incl verzending :)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk de cover gevonden die ik wil. Nog niet leverbaar. Maar hij ziet er goed uit:
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/71AYIixCR8L._AA1500_.jpg
Geproduceerd door LG. Zelfde finish als het toestel zelf. Dus je zal de feel grotendeels behouden.

http://www.amazon.ca/LG-A...L4XNC?tag=vglnk-ca-c26-20
Nog maar even geduld hebben dus. Maar dat hebben we inmiddels genoeg als Nexus klanten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-10 13:10

Knud

Sandvich

Oh dat is wel een mooie case. Alleen nog maar in het zwart lijkt het.

Zelf heb ik er geen case om zitten, enkel een screenprotector + back protector. Heb wel een pouch besteld voor als ik ga sporten en hem zodoende 'veilig' kan opbergen.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knud schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:53:
Oh dat is wel een mooie case. Alleen nog maar in het zwart lijkt het.

Zelf heb ik er geen case om zitten, enkel een screenprotector + back protector. Heb wel een pouch besteld voor als ik ga sporten en hem zodoende 'veilig' kan opbergen.
U zei:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/67RpoCF.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

XanderDrake schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:54:
Mijn accessoires beginnen nu binnen te druppelen:

[afbeelding]

Een chinese wireless charger. Origineel bedoelt voor Nexus 4 (dus Qi compatible), werkt uitstekend voor de Nexus 5. 9€ nogwat incl verzending :)
En heb je daar ook een linkje bij of iets dergelijk? :)

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ook post ontvangen. Ik had een cover besteld om de tijd te overbruggen voordat ik een mooie cover koop. Ik had er lage verwachtingen van maar het valt mij alles mee. Stevig kunststof met een rubberlaag er overheen. Een beetje zoals de zwarte Nexus aanvoelt. Ook de afwerking is dik in orde. Geen lelijke matrijsnaden. En ook nog eens 2 screenprotectors bijgevoegd. Nu alleen nog even geduld hebben voor m'n toestel om te kijken of deze cover ook nog eens goed past.

Besteld voor €5,90 en geleverd in 2 dagen via ebay,de

Maten:
Breed: 74mm Hoog: 140mm Diep: 11mm
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Usmj1J1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7PQNbFT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan Strijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:28:
Zojuist ook post ontvangen. Ik had een cover besteld om de tijd te overbruggen voordat ik een mooie cover koop. Ik had er lage verwachtingen van maar het valt mij alles mee. Stevig kunststof met een rubberlaag er overheen. Een beetje zoals de zwarte Nexus aanvoelt. Ook de afwerking is dik in orde. Geen lelijke matrijsnaden. En ook nog eens 2 screenprotectors bijgevoegd. Nu alleen nog even geduld hebben voor m'n toestel om te kijken of deze cover ook nog eens goed past.

Maten:
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij heb ik deze in het rood besteld, ook om de tijd te overbruggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:18
Choices: http://dx.com/p/5v-1000ma...s5-e980-d820-black-265627 of: http://www.kidigi.com/product_lv2.php?pid=1508 :)
Ik had er altijd twee; 1 op het nachtkastje en 1 op bureau op kantoor. Deze keer ga ik voor drie, ook een voor in de huiskamer. Kan de Kidigi nog nergens in nl vinden trouwens.

[ Voor 7% gewijzigd door Doane op 05-12-2013 22:17 ]

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:13

Kiwi

Gadgetfreak

Persoonlijk zou ik voor een draadloze oplossing gaan. Deze docks zijn meestal niet hoesje-vriendelijk, en kosten wat moeite om de telefoon er in te zetten. Zeker met de Nexus 5 denk ik, aangezien ik de kabel er ook met moeite in krijg. Dit was ook een van de redenen om voor een telefoon met wireless charging te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Jopth schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:39:
[afbeelding] (sorry voor de iPhone kwaliteit :+)

jajaja ik heb hem ook binnen, de TPU S-Line, voor een appel en een ei (letterlijk, eurotje ofzo) van ebay.

Hij zit echt onwijs strak, nul speling, lekker compact en veel betere grip :) Ik ben normaliter niet van de hoesjes (waarom een dunne en lichte smartphone kopen om hem vervolgens te verhullen in dikke siliconen of leren hoesjes?) maar deze S-Line doet maar een millimeter of 1,5 af aan de slanke body van de Nexus 5 :9

Bijkomend feit: de hoes blokkeert niet het opladen via een Qi wireless oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doane schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:17:
Choices: http://dx.com/p/5v-1000ma...s5-e980-d820-black-265627 of: http://www.kidigi.com/product_lv2.php?pid=1508 :)
Ik had er altijd twee; 1 op het nachtkastje en 1 op bureau op kantoor. Deze keer ga ik voor drie, ook een voor in de huiskamer. Kan de Kidigi nog nergens in nl vinden trouwens.
Je moet ook even rekening houden met hoe de USBpoort in de onderkant van de telefoon zit. Hij zit andersom dan bij de Nexus 4. Daarom zijn er al veel mensen die hun telefoon alleen achterstevoren in hun dock kunnen plaatsen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

^^^

Sja, dat was wel even jammer 8)7 (zelf heb ik ook een bureaulader waar ik niets meer mee zal doen), maar bij die Kidigi zou ik er dan wel van uit gaan dat die tenminste in orde is, niet?

Maar, inderdaad als je draadloos laadt kan je fijn je hoesje, bumper eromheen laten zitten.

[ Voor 20% gewijzigd door NaN op 06-12-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-10 13:10

Knud

Sandvich

Oh dat is suf van mij 8)7
Maar ik kon eigenlijk nergens vinden waar die dan te krijgen is. (had al gekeken op je originele link, maar die gaf enkel zwarte weer, ook na zoeken.)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaRR
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10 14:17
Pre-ordered.

Let the waiting begin.. :O
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:10:
Eindelijk de cover gevonden die ik wil. Nog niet leverbaar. Maar hij ziet er goed uit:
[afbeelding]
Geproduceerd door LG. Zelfde finish als het toestel zelf. Dus je zal de feel grotendeels behouden.

http://www.amazon.ca/LG-A...L4XNC?tag=vglnk-ca-c26-20
Nog maar even geduld hebben dus. Maar dat hebben we inmiddels genoeg als Nexus klanten :')
Maar als deze te bestellen is ga ik daar zeker ook voor..! :D

http://ca.shopandroid.com/lg-hardshell-black/4A123A16462.htm
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2548058

[ Voor 58% gewijzigd door KillaRR op 07-12-2013 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gister mijn "sticker" voor de achterkant gekregen. Ben er eigenlijk best wel blij mee.
Ik wilde het hebben omdat de Nexus5 door de matte achterkant niet lekker in mijn FitBag sleeve kon en dat is gelukt. Schuift er nu goed in maar belangrijker nog het staat fraai, mooi donker geel met zwart.

Plakken was een eitje, half van de folie halen, recht leggen, volledig plakken, ff met de feun voor de bolling en klaar was kees.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/soo560.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2iksi9y.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2461f2v.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2howcua.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2ebbmdk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:58:
Gister mijn "sticker" voor de achterkant gekregen. Ben er eigenlijk best wel blij mee.
Ik wilde het hebben omdat de Nexus5 door de matte achterkant niet lekker in mijn FitBag sleeve kon en dat is gelukt. Schuift er nu goed in maar belangrijker nog het staat fraai, mooi donker geel met zwart.

Plakken was een eitje, half van de folie halen, recht leggen, volledig plakken, ff met de feun voor de bolling en klaar was kees.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er net uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 20:21
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:28:

Maten:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaag deze ook mogen ontvangen met inderdaad 2 screenprotectors en zelfs een stylus pennetje.

Zelfde afwerking als de telefoon zelf, wat erg fijn is. Wel iets gladder.. Gaat wel vrij strak erin dus Let goed op de knopjes.
Heb dit hoesje ook voor de tijd te overbruggen totdat de bumper case te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan Strijk

Ik heb deze stickesr ook besteld. houtlook voor en achter, en op de randen ook een gele kleur.

Heb je dat gedaan met een gewone haarfohn?

En weet iemand misschien ook of de voorzijde van de stickers zijn voorzien van een screenprotector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Daan Strijk schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:48:
[...]

Ik heb deze stickesr ook besteld. houtlook voor en achter, en op de randen ook een gele kleur.

Heb je dat gedaan met een gewone haarfohn?

En weet iemand misschien ook of de voorzijde van de stickers zijn voorzien van een screenprotector
Ik heb alleen een achterkant besteld, geen idee voor de voorkant dus.
Je kan idd een gewone föhn gebruiken, is maar heel kort nodig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitterlemon
Enig idee waar de Neo Hybrid besteld kan worden (niet bij Amazon o.i.d.)? Mobilefun rekent nogal veel voor een express delivery en ik wil graag z.s.m. de case hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan Strijk
Bij mobilefun.nl kunnen no ook de orginele hoesjes worden ge'preorded, € 30,50.
Enkel de gele mist. Ben benieuwd hoe lang het duurt, ik ga in iedergeval voor de rode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nino96
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-10 13:51
Als ik eindelijk deze telefoon heb dan ga ik een slimarmor halen van spigen geloof ik 23 euro en een prima hoesje lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
iemand ervaringen met protectors als Rhino shield ed.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:02
Ik vraag mij af hoe die QI laders precies werken. Gaan ze pas ''aan'' als je er een QI device oplegt zoals de Nexus of blijven die constant aan staan en trekt die dan constant 1 ampere of nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Iemand misschien een idee waar het volgende probleem 'm in zit?

Ik maak gebruik van een Samsung autohouder icm deze Carjuice en deze USB kabel. Echter bij het navigeren wordt het toestel niet bijgeladen. Getest met 10-15 minuten navigeren, resultaat acculading van 58% naar 56%.
De Carjuice zou 2100mA leveren wat naar mijn mening voldoende moet zijn om het toestel bij te laden tijdens het navigeren. Kan het probleem dan zitten in de kabel van Dealextreme? Ik ga nog wel even andere kabels proberen, echter mocht de kabel niet het probleem zijn blijven er dus nog 2 opties over. Of de Carjuice levert geen 2100mA of 2100mA is te weinig om het toestel bij te laden tijdens het navigeren (lijkt me stug).

[ Voor 6% gewijzigd door Laguna op 08-12-2013 19:28 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Die carjuice levert gewoon niet het vermogen wat hij moet leveren. Ik gebruik een originele HTC lader van 1A en dan laad hij prima, ook bij navigatie.

Je kan voor de zekerheid een andere kabel proberen, maar het lijkt mij stug dat die de stroom kan beperken.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan Strijk
Hooglander1 schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:34:
Die carjuice levert gewoon niet het vermogen wat hij moet leveren. Ik gebruik een originele HTC lader van 1A en dan laad hij prima, ook bij navigatie.

Je kan voor de zekerheid een andere kabel proberen, maar het lijkt mij stug dat die de stroom kan beperken.
Lijkt mij niet stug, verschillende kabels van deal extream gehad. De één laadt wel op, de andere niet. Zit gewoon heel veel troep tussen. Van de 4 kabeltjes, deden er twee het naar behoren. De andere kregen de telefoon niet of heel slecht opgeladen. Ik zou het eerst is proberen met een kabeltje van voldoende kwaliteit. Ik was ook van mening dat er geen verschil in zat, maar hier ben ik op terug gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 16:29

The Wizard

Moderator Mobile
Kijk even als je de kabel aangesloten bij je accustatus hebt of er Laden (AC) of Laden (USB) staat.

Sommige kabels (en opladers) geven alleen een USB melding, dus max. 500 mA wat te weinig is voor navigatie.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Ik heb ondertussen ook mijn draadloze lader van DealExtreme ontvangen.

Werkt erg fijn, en mijn Nexus met Neo Hybrid case past er perfect op, je moet hem namelijk best wel nauwkeurig plaatsen. Hij laadt mijn telefoon gewoon binnen een nacht op, ik denk zelfs binnen iets van 4 uur. Er zat wel een vervelende felle blauwe LED in, dus meteen maar open gemaakt. Is echter zo'n klein LEDje, dat zelfs door tape heen schijnt :( Ik heb er dus maar een beetje kneedgum opgeplakt, dat werkt perfect! Nu maar even kijken of ik er magneetjes in ga plaatsen, en eventueel in mijn nachtkastje inbouwen.

Foto's (prachtige kwaliteit die Nexus camera :D):

Naast Neo Hybrid hoesje:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rSgLVHr.jpg

Het geheel:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/t2gLCUd.jpg

De spoel:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wMlX4We.jpg

Het circuitje:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ckTlWnx.jpg

Ik ben van plan om nog te gaan meten hoeveel mA hij nu daadwerkelijk laadt, en wat de invloed van het hoesje is, maar ik heb daar geen app voor kunnen vinden. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-10 10:19
@TerrorKiwi Ik weet niet of deze werkt op de Nexus 5: Google Play: Battery Charge Source Current

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Ook voor mij inmiddels de dbrand skin Titanium(gray). 5dec verstuurd, 9dec in huis!
Nu nog wachten tot ik mijn Nexus 5 heb :D

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan Strijk
True schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:09:
Ook voor mij inmiddels de dbrand skin Titanium(gray). 5dec verstuurd, 9dec in huis!
Nu nog wachten tot ik mijn Nexus 5 heb :D
Mijne zijn vandaag ook binnen gekomen, vrijdag of zaterdag besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Ik heb deze geprobeerd, maar die geeft een waarde van 20A, dat lijkt me niet helemaal gezond. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iSmooth screenprotectors zojuist binnengekregen. Case had ik al. De Nexus kan nu dus echt komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Net mijn MicroSD card reader binnen gekregen voor de Nexus. Werkt perfect zolang de smartphone niet in een case zit.

Krijg het wel enkel werkend met root, zijn er misschien mensen die er in geslaagd zijn dit te doen zonder root?

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 22:30

King

War. War never changes.

Omdat de quick case nog op zich laat wachten in de Nederlandse (web)shops ben ik maar gaan kijken voor een universele pouch. Heb uiteindelijk de Valenta Pocket Pouch Classic 30 gekocht. Daar past hij netjes in.

Hij glijdt er wel uit als je de pouch op zijn kop houdt, maar dat is een kwestie van opletten. Al met al tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
Vandaag eindelijk mijn flip-cover binnen gekregen, heeft even geduurd maar dan heb je wel wat. Heb overigens alweer een ander hoesje. Hoesje voelt stevig aan en ook is het allemaal netjes afgewerkt.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OEMjd08l.jpg

Hint: ;)
spoiler:
Vraag&Aanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Laatst online: 07-10 19:48
Ik heb de nillkin v series inmiddels in gebruik.. De fresh series is nog onderweg. De flip werkt super om de telefoon aan en uit te zetten en sluit goed, maar valt open als je hem op de kop houdt. De backshell is hard en past perfect, alleen wat gladdig. Ook wordt de telefoon maar minimaal groter. Kortom voor 6 euro een prachtig hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easygoin
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 09:19

Easygoin

Loudness

Vandaag mijn QuickCover binnen gekregen, ziet er erg netjes uit, nu nog wachten op m'n Nexus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.ebay.com/itm/N...cd353682&autorefresh=true

Net gehaald voor 1.04 dollar. Ik ben benieuwd naar levertijd en kwaliteit maar voor 79 eurocent mag je niet snel klagen. Even verder wachten op een goed alternatief. Pre-ordered originele case geannuleerd want ik vind 25 euro toch iets te gortig.

Mocht de chinees niks zijn dan lijkt deze nog wel wat: http://cgi.ebay.de/ws/eBa...eName=ADME:X:DERP:DE:1123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb de LG quickcover binnen gekregen vandaag. Voelt erg fijn en premium aan. Mag ook wel voor dat bedrag natuurlijk. Denk dat ik deze wel een hele tijd blijf gebruiken in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:30:
http://www.ebay.com/itm/N...cd353682&autorefresh=true

Net gehaald voor 1.04 dollar. Ik ben benieuwd naar levertijd en kwaliteit maar voor 79 eurocent mag je niet snel klagen. Even verder wachten op een goed alternatief. Pre-ordered originele case geannuleerd want ik vind 25 euro toch iets te gortig.

Mocht de chinees niks zijn dan lijkt deze nog wel wat: http://cgi.ebay.de/ws/eBa...eName=ADME:X:DERP:DE:1123
Die Duitse heb ik hier liggen. Zie een paar posts boven je voor foto's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:03

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ziet er naar uit dat die LG Hardshell alleen te bestellen is in .ca
Toch maar de bumpercase bestellen dan maar :)

[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 11-12-2013 13:56 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

nm

[ Voor 96% gewijzigd door kristo op 11-12-2013 17:02 . Reden: nm ]

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo

kristo

cosmotheoros

... de Nexus5 door de matte achterkant niet lekker in mijn FitBag sleeve kon
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2461f2v.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2howcua.jpg
Plaatjes ©Donstil

Zo'n FitBag lijkt mij bijzonder knap.

Volgens de wet 'Elk nadeel hep ze voordeel' gaat de N5 er ook moeilijker 'uitvallen' als ie er eenmaal inzit, instoppen kan je mss doen met behulp van een papiertje ofzo dat je bij het instoppen tegen de achterzijde houdt.

Tips waar zo'n FitBag te kopen, afgezien van hun thuispagina, en materiaal/stof-keuze?

[ Voor 11% gewijzigd door kristo op 11-12-2013 17:51 . Reden: Plaatjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@Hieboven Fitbag zit idd mooi strak, maar wel dusdanig dat hij goed beschermt. Niet te strak dus.
Edit: ik zie nu eens dat er staat knap ipv krap, nevermind 8)7

Amazon.de verkoopt de gangbare allemaal wel, ze zijn er in stof, leer en alcantara zoals hierboven.
De blauwe kleur is redelijk gangbaar en daarom gewoon via Amazon.

Wil je een afwijzendere kleuren combinatie dan kom je op hun site uit, aardige gasten trouwens, ik had eens een Sony Xperia Z ultra en daar op maat een mooie fitbag voor laten maken via hun site.

Ik wilde graag zilvergrijs van buiten en zwart van binnen en dat was allemaal geen probleem. Duurde iets langer maar met 10 werkdagen nog geen ramp.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 11-12-2013 23:40 ]

• Laguna

Laguna

Connaisseur

The Wizard schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:44:
Kijk even als je de kabel aangesloten bij je accustatus hebt of er Laden (AC) of Laden (USB) staat.

Sommige kabels (en opladers) geven alleen een USB melding, dus max. 500 mA wat te weinig is voor navigatie.
Vergeten te melden, maar dat had ik reeds gecontroleerd daar staat gewoon "Laden (AC)". Andere kabel heeft ook niet geholpen. Overigens best lastig een lader te vinden waarbij er wel wordt bijgeladen tijdens het navigeren.

• zokiz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-10 05:44
Heeft iemand hier ervaring met de nexus wireless charger? Je kan hem via amazon.com bestellen. Ik kom op 70$ uit inclusief Tax. De reviews zien er wel cool uit. Maar ik zie dat er veel goedkopere Qi chargers te koop zijn dus twijfel.
link naar product
http://www.amazon.com/Nex...YKBU/ref=cm_cd_ql_qh_dp_t

• tobitronics
zokiz schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:17:
Heeft iemand hier ervaring met de nexus wireless charger? Je kan hem via amazon.com bestellen. Ik kom op 70$ uit inclusief Tax. De reviews zien er wel cool uit. Maar ik zie dat er veel goedkopere Qi chargers te koop zijn dus twijfel.
link naar product
Gister binnengekregen van amazon voor de prijs die je noemt. Apparaat is zeer degelijk en werkt perfect! Kan niks zeggen over andere qi chargers aangezien dit mijn eerste is maar ik vind m het zeker waard.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 16:29

The Wizard

Moderator Mobile
Laguna schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:24:
[...]

Vergeten te melden, maar dat had ik reeds gecontroleerd daar staat gewoon "Laden (AC)". Andere kabel heeft ook niet geholpen. Overigens best lastig een lader te vinden waarbij er wel wordt bijgeladen tijdens het navigeren.
Ik heb een 2A lader via Ebay, en deze laad de telefoon op tijdens navigatie. Tevens staat Flitsmeister, Sensorly en Spotify aan, dus hij wordt maximaal belast.

Moet zeggen dat ik wel diverse combo's van laders en kabels heb geprobeerd om de beste combinatie te krijgen.
zokiz schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:17:
link naar product
Ik heb hier 4 Qi chargers liggen, werken allemaal perfect met de Nexus 5 en 7. Alleen chineze merken. Het zijn niet de beste, ik heb ook een Samsung variant en die zit wel veel beter in elkaar, maar ze werken allemaal goed en laden snel op, mits de adapter > 1,5/2 A is. 1 A of lager willen de meeste Qi laders niet opladen.

[ Voor 39% gewijzigd door The Wizard op 12-12-2013 14:54 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• kristo

kristo

cosmotheoros

tobitronics schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:45:
[nexus wireless charger]

Apparaat is zeer degelijk en werkt perfect
Als ik me niet vergis is dit de enige met (extra?) magneten om je toestel op de (juiste) plaats te 'klemmen'.

Hou ons op de hoogte van je ervaring ermee aub :)

• tobitronics
kristo schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:58:
[...]

Als ik me niet vergis is dit de enige met (extra?) magneten om je toestel op de (juiste) plaats te 'klemmen'.

Hou ons op de hoogte van je ervaring ermee aub :)
Klopt, hij aligned automatisch je Nexus 5 en 7 met de oplader. Bij de N7 moet ik soms de tablet nog een beetje schuiven om 'ontvangst' te krijgen, bij de n5 verloopt het zonder problemen.

• Sjaakie NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-10 22:48
Heren,

waar kan ik de orginele bumper bestellen van LG?
zie dat meerdere hem besteld hebben en al thuis.

Heb vandaag net mn nieuwe Nexus 5 gekregen :D

• Daan Strijk
Sjaakie NL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:53:
Heren,

Zijn een aantal optie's
- Via ebay, voor de hoofdprijs ($80,-)
- Mobile fun pre-order (€30,50)
- Via een play store in het buitenland (moeilijk betalen en je moet laten verzenden naar een buitenlands adres of postbus)

Tot nu toe niet heel gemakkelijk dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 20:21
Sjaakie NL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:53:
Heren,

gsmpunt
€24,95 pre-order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zokiz
tobitronics schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:45:
[...]

Gister binnengekregen van amazon voor de prijs die je noemt. Apparaat is zeer degelijk en werkt perfect! Kan niks zeggen over andere qi chargers aangezien dit mijn eerste is maar ik vind m het zeker waard.
Heb je geen Amerikaanse stekker trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
zokiz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:07:
[...]

Heb je geen Amerikaanse stekker trouwens?
Zit inderdaad een amerikaanse stekker op maar dat is makkelijk te verhelpen met een adaptertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 13:55

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Weet iemand een website/plek waar ik zonder CC de officiële QI lader kan halen, devices is not zoals jullie ook vast wel weten nog niet in NL beschikbaar. Ik ben geen fan van replica laders of vage merken, dus vandaar dat ik echt wil gaan voor deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zokiz
XzeroD schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:08:
Weet iemand een website/plek waar ik zonder CC de officiële QI lader kan halen, devices is not zoals jullie ook vast wel weten nog niet in NL beschikbaar. Ik ben geen fan van replica laders of vage merken, dus vandaar dat ik echt wil gaan voor deze.
ik vrees dat ie niet te koop is in NL. Op dit moment alleen te bestellen via amazon.com.
Google moet hier echt iets aan doen!
Ik wil gewoon via de google play store de nexus 5, chromecast en de nexus wireless charger kunnen bestellen. Jammer hoor google dat NL zo over het hoofd wordt gezien terwijl er zoveel vraag naar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zokiz
Ik heb uiteindelijk deze besteld voor 29 euro. Ik zal mijn ervaring wel posten wanneer ie binnen is.
http://www.amazon.co.uk/E...gle-Samsung/dp/B00DQS3ZPA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan Strijk
Fuske schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:46:
[...]

gsmpunt
€24,95 pre-order
Wist niet dat ze ook op GSMpunt stonden. Ze verkopen ze nog voor onder de orginele prijs, want
die ligt in duitsland dacht ik op €30,-, als ik me niet vergis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook toch maar de originele bumper besteld. Deze cover die ik nu heb bevalt absoluut niet. ( Deze ) Past mooi om de telefoon, maar heeft een te scherpe rand aan de onderzijde. Geprobeerd het scherpe randje er af te schuren, maar het materiaal is niet door en door gekleurd helaas :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:18
Nog wat cheaper dan dx: http://www.ebay.com/itm/190992151206, denk dat ik er van deze maar drie ga nemen :) Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/t/hot-Black-Desktop-Data-Sync-Charging-Cradle-Dock-Station-for-LG-Google-Nexus-5-/00/s/NjUwWDY1MA==/z/R9MAAOxy4t1Snpmp/$_3.JPG

[ Voor 43% gewijzigd door Doane op 13-12-2013 15:30 ]

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:28:
Ook toch maar de originele bumper besteld. Deze cover die ik nu heb bevalt absoluut niet. ( Deze ) Past mooi om de telefoon, maar heeft een te scherpe rand aan de onderzijde. Geprobeerd het scherpe randje er af te schuren, maar het materiaal is niet door en door gekleurd helaas :')
Ben benieuwd. Heb precies die case besteld en verwacht 'm vandaag of morgen binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo

kristo

cosmotheoros

tobitronics schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:25:
Zit inderdaad een amerikaanse stekker op maar dat is makkelijk te verhelpen met een adaptertje
Is de laderdraad niet usbgewijs uit te pluggen uit de 'laadtafel' dan, zodat je er een europese lader kunt aan pluggen, en is de lader zelf niet usbgewijs verbonden met de draad, zoals wij tegenwoordig gewoon zijn?

Maar met een adaptertje heb je dan wel de originele lader ook natuurlijk :)

Afbeeldingslocatie: http://users.ugent.be/~kperremn/tweakers/wireless.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door kristo op 13-12-2013 22:08 . Reden: plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
kristo schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 21:39:
[...]

Is de laderdraad niet usbgewijs uit te pluggen uit de 'laadtafel' dan, zodat je er een europese lader kunt aan pluggen, en is de lader zelf niet usbgewijs verbonden met de draad, zoals wij tegenwoordig gewoon zijn?

Maar met een adaptertje heb je dan wel de originele lader ook natuurlijk :)

[afbeelding]
Natuurlijk, je kunt gewoon een Europese lader gebruiken die een USB poort heeft, het ziet er alleen minder gelikt uit en ik koop liever een stekkeradapter dan dat ik een nieuwe 1.8A lader koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een LG Headset?
Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste