Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakie NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 21:06
Fuske schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:46:
[...]

gsmpunt
€24,95 pre-order
Helemaal geweldig!
wou hem via mobile fun doen maar gsmpunt is goedkoper!
Zojuist besteld als Pre-Order! (ps. de zwarte variant)

Nu alleen nog kijken of ik de wireless charger ergens op de kop kan tikken! 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jlivermore
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-12-2024
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met een armcase voor de nexus 5?
ik zou hem willen meenemen tijdens het lopen oa voor runkeeper,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 16:42
Ik heb gisteren bij mijn levering van mijn Nexus 5 van gsmwijzer een set Soul SL49 oordopjes gekregen. Is hier iemand die ik daar blij mee kan maken? Hij zit nog in een gesealde verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik zou er wel blij van worden, zie DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:50

Laguna

Connaisseur

Weet iemand waar je voor een normale prijs een geschikte 2.1A USB autolader kan kopen? Zoiets zou echt max 10 euro mogen kosten maar er wordt overal zo'n 20-30 euro voor gevraagd..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:54

The Wizard

Moderator Mobile
Op ebay staan er genoeg. Heb je daar al gekeken?

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 08:38

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Hoe monteren jullie de nexus 5 in de auto?

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 19:57
Laguna schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:24:
Weet iemand waar je voor een normale prijs een geschikte 2.1A USB autolader kan kopen? Zoiets zou echt max 10 euro mogen kosten maar er wordt overal zo'n 20-30 euro voor gevraagd..
Van de week 1tje gekocht bij Action, voor 2.59 euro geloof ik. Dubbele USB aansluiting ook nog, max output 2.1A.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:47

Bolletje

Moderator Harde Waren
Topicstarter
Audi_S2 schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:01:
Hoe monteren jullie de nexus 5 in de auto?
Er zijn, voor zover ik weet, geen mooie carkits beschikbaar specifiek voor de Nexus 5. Je kan dus gewoon universele carkits gebruiken. Ik raad je aan er één met een klem te gebruiken in plaats van met dat je moet schuiven. Eerstgenoemde gaat veel sneller met de mobiel er in zetten.

Dan kan je los een usb-kabel er aan hangen om hem op te laden.

[ Voor 4% gewijzigd door Bolletje op 15-12-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 20:33
TerrorKiwi schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:02:
[...]

Ik heb deze geprobeerd, maar die geeft een waarde van 20A, dat lijkt me niet helemaal gezond. 8)7
Weet je al iets meer? / Wat zijn je ervaringen na een weekje? :P Ik ben namelijk ook op zoek naar een mooie QI lader. Ik wil eigenlijk ook wel de orginele, maar dan moet ik een CC hebben...

[ Voor 5% gewijzigd door Eypo op 15-12-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:43
Iemand dit al gezien? Fantastische skins voor de Nexus 5 (en andere apparaten); lijkt me een goede kwaliteit en het beschermt nog eens tegen krassen.

http://dbrand.com/submodels/nexus-5/

Kost maar 24dollar , verzendkosten inbegrepen

EDIT: hier is een andere site met nog meer skins! http://www.slickwraps.com...s-5-Wraps-Skins-s/728.htm

Een titanium
Afbeeldingslocatie: http://dbrand.com/frontend/templates/dbrand-new/images/gallery/slider_full/nexus_5_black_back_titanium_white.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dbrand.com/frontend/templates/dbrand-new/images/gallery/slider_full/nexus_5_black_camera_titanium_white.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dbrand.com/frontend/templates/dbrand-new/images/gallery/slider_full/nexus_5_black_bot_titanium_white.jpg

Of een wooden :p

Afbeeldingslocatie: http://dbrand.com/frontend/templates/dbrand-new/images/gallery/slider_full/nexus_5_black_camera_wood_mahogany.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dbrand.com/frontend/templates/dbrand-new/images/gallery/slider_full/nexus_5_black_bot_wood_mahogany.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Cowboy_Henk op 15-12-2013 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFJB
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-07 20:29
Cowboy_Henk schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:18:
Iemand dit al gezien? Fantastische skins voor de Nexus 5 (en andere apparaten); lijkt me een goede kwaliteit en het beschermt nog eens tegen krassen.

EDIT: hier is een andere site met nog meer skins! http://www.slickwraps.com...s-5-Wraps-Skins-s/728.htm

Een titanium
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Of een wooden :p

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb momenteel de 'wooden' versie erop gestickerd. Bevalt zeer goed moet ik zeggen.
Kan het je zeker aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:50
Cowboy_Henk schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:18:

...
Ziet er wel gaaf uit die skins, maar in hoeverre zou dit nou echt je telefoon beschermen?
En dan voornamelijk bij het laten vallen van je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jep, ik heb deze.
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/soo560.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2iksi9y.jpg

Edit: ik heb alleen een achterkantje btw. Was iets van €4,-

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 15-12-2013 22:24 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 03:03

Kiwi

Gadgetfreak

Eypo schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:10:
[...]

Weet je al iets meer? / Wat zijn je ervaringen na een weekje? :P Ik ben namelijk ook op zoek naar een mooie QI lader. Ik wil eigenlijk ook wel de orginele, maar dan moet ik een CC hebben...
Ik heb nog geen metingen gedaan, maar hij laadt gewoon snel op. Volgensmij houdt hij het net niet bij als ik hem op de lader leg en het scherm aan heb, inclusief Wi-Fi, bluetooth, GPS etc. Hij is eventueel ook makkelijk te slopen zoals je ziet, en werkt dan nog prima. Geen minpunten kunnen ontdekken tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan Strijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09-2024
MrFJB schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:51:
[...]

Ik heb momenteel de 'wooden' versie erop gestickerd. Bevalt zeer goed moet ik zeggen.
Kan het je zeker aanraden!
Ik heb ze er nu ook opgeplakt, en ben er nog niet zo kapot van. De randen van de stickers trekken stof aan, dit zal op den duur wel weg gaan. De achterkant plakt ook niet echt fijn op de ronde hoeken, misschien wordt dit in de toekomst ook beter, maar ik ben bang van niet. Denk dat hij hierdoor in de toekomst snel loslaat. Heb het geprobeerd met een fohn aan te brengen, maar dit wil niet echt baten. Misschien ben ik te voorzichtig. Bij de nexus 4 zit de sticker op de achterkant iets verdiept. Dit geeft een veel beter resulaat. Het ligt dus ook een beetje aan het model van de telefoon!.

Voorkant en zijkant zijn wel mooi gelukt, de voorkant heb ik op een screenprotetor van Spigen geplakt. Wel wat gepruts, maar wel een mooi resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvanobart
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-06-2023
Stickers zijn idd gaaf maar bescherming bieden ze niet lijkt me. Ik heb de ringke slim gekocht van eBay , eenmaal erom gehad en ondanks dat het een mooi ding is en goede bescherming geeft toch besloten deze niet te gebruiken. Hij staat nu op marktplaats voor een tientje. Ik ga denk ik voor ren wallet case maar weet iemand toevallig hoe deze cases gesloten blijven?

http://m.ebay.com/itm/181271647456?nav=SEARCH&sbk=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 20:33
TerrorKiwi schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:29:
[...]

Ik heb nog geen metingen gedaan, maar hij laadt gewoon snel op. Volgensmij houdt hij het net niet bij als ik hem op de lader leg en het scherm aan heb, inclusief Wi-Fi, bluetooth, GPS etc. Hij is eventueel ook makkelijk te slopen zoals je ziet, en werkt dan nog prima. Geen minpunten kunnen ontdekken tot nu toe.
Ok, top! Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goof.
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 14:39
Spigen Ultra Fit case besteld en nu pas lezen over ervaringen dat de N5 er door beschadigd kan raken... :/

Assumption is the mother of all fuck-ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:23:
[...]

Jep, ik heb deze.
[afbeelding]

[afbeelding]

Zit het goed vast en ben je er tevreden over?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:39
Mensen die nog een goeie screenprotector zoeken, ik raad de nillkin tempered glass protector ten zeerste aan! Kost omgerekend 8 euro ofzo met gratis verzending, wordt geleverd met vochtige en droge doekjes, 3 camera protectors, dust removal stickers, handleiding en microverzeldoek. Is te bestellen op aliexpress (kwam na 6 dagen al aan :o ). De protector past perfect en geen gedoe met luchtbubbels, bovendien voelt het 20 keer beter als plastic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:25
Heeft iemand nog een tip voor een goede pouch? Ik heb in een boel winkels gekeken, maar er waren meestal alleen maar Valenta pouches die te klein of te groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2SC
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02-2024

2SC

tobitronics schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:28:
Mensen die nog een goeie screenprotector zoeken, ik raad de nillkin tempered glass protector ten zeerste aan! Kost omgerekend 8 euro ofzo met gratis verzending, wordt geleverd met vochtige en droge doekjes, 3 camera protectors, dust removal stickers, handleiding en microverzeldoek. Is te bestellen op aliexpress (kwam na 6 dagen al aan :o ). De protector past perfect en geen gedoe met luchtbubbels, bovendien voelt het 20 keer beter als plastic!
Waar heb je hem besteld dan voor 8 euro? Ik vind hem namelijk alleen vanaf +- 20 euro incl verzendkosten op ebay .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 17:44
2SC schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:33:
[...]

Waar heb je hem besteld dan voor 8 euro? Ik vind hem namelijk alleen vanaf +- 20 euro incl verzendkosten op ebay .
€ 8,49 hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeneunited
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 13:47
[...]

Jep, ik heb deze.
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind dat gele in combinatie met zwart er wel nice uitzien, maar met die leren en metalen texturen vind ik wat minder. Heb je een link voor me waar jij ze weg hebt? Ongeveer 20 euro bij dbrand vind ik toch wel prijzig..
tobitronics schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:28:
Is dat een protector of meerdere? En zie je dat je een protector hebt of is ie zo sluitend dat je het (bijna) niet ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:39
Joeneunited schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:23:
[...]

Ik vind dat gele in combinatie met zwart er wel nice uitzien, maar met die leren en metalen texturen vind ik wat minder. Heb je een link voor me waar jij ze weg hebt? Ongeveer 20 euro bij dbrand vind ik toch wel prijzig..

[...]

Is dat een protector of meerdere? En zie je dat je een protector hebt of is ie zo sluitend dat je het (bijna) niet ziet?
1 protector, vind het zelf nauwelijks zichtbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
gister deze protector besteld;
http://shopify.evolutivelabs.com/
levertijd 10/14 dagen. Ik zal al blij zijn als hij aankomt.. geen idee waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goof.
-Bas schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:24:
Maandagavond ook een qi-charger besteld op Ebay. Ik heb er voor gekozen om een imitatie LG Orb te kopen. De qi-charger die officieel voor de nexus 4 is gemaakt.

...

Link -> Ebay
Deze ook besteld. Zat er een US of EU stekker bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn aankopen:
Wallet case via bol.com (wel een externe verkoper; TabCovers | TelCovers): http://www.bol.com/nl/p/l...e-zwart/9200000021800035/
En een screen protector via knaldeals.com: https://www.knaldeals.com...-nexus-5-1x-clear-1110195

Ben er hartstikke blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:52
tobitronics schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 22:36:
[...]

Natuurlijk, je kunt gewoon een Europese lader gebruiken die een USB poort heeft, het ziet er alleen minder gelikt uit en ik koop liever een stekkeradapter dan dat ik een nieuwe 1.8A lader koop :)
Hoe lang heeft het verzenden vanuit Amazon geduurd? Hoop er nog eentje voor de kerst binnen te krijgen. Priority shipping (2 dagen) kost geloof ik $32~. Totaal dus zo'n $82 (€58).

En wat voor omvormertje gebruik je? Ik heb hier van de reisadapters liggen maar die passen niet door het blok-design van de oplader. Had een keer zo'n US > EU stekkertje gekocht voor m'n Nexus 7 maar die had van die holle "pootjes" die afbraken nadat ik hem in het stekkerblok stopte :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 13:48
Welke is de minst dikke / minst opvallende ('extreme-slim') case voor de Nexus 5 tot nog toe ? Op amazon vind ik er 100den maar vaak onduidelijk beschreven

ik wil gewoon een tikkeltje bescherming maar that's all. Als hij hard valt is hij er toch aan...

Mijn official bumper heb ik doorverkocht. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Ik had een screen protector van XtremeGuard, maar daar zat ineens stof onder de protector.. (was 99% goed uitgelijnd.) Heb deze er dus maar afgehaald. Ik heb ook de back protector van hun, maar die is nu beetje blauw achtig van gloed (ik heb een Witte N5). Ziet er echt niet uit. Die gaat er ook af.
Erg jammer. (Telefoon ligt 90% van de dag op mn buro/muismat/deskstand)

Waarschijnlijk toch maar gaan voor de Nillkin screenprotectors gaan.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knud schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:59:
Ik had een screen protector van XtremeGuard, maar daar zat ineens stof onder de protector.. (was 99% goed uitgelijnd.) Heb deze er dus maar afgehaald. Ik heb ook de back protector van hun, maar die is nu beetje blauw achtig van gloed (ik heb een Witte N5). Ziet er echt niet uit. Die gaat er ook af.
Erg jammer. (Telefoon ligt 90% van de dag op mn buro/muismat/deskstand)

Waarschijnlijk toch maar gaan voor de Nillkin screenprotectors gaan.
Die ik gekocht heb (qMust) werkt prima hier, ook een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:27
Vandaag een simpele TPU Gel case van 1,30€ binnen via Ebay.
En ik ben er blij mee, zit mooier dan de Spigen Ultra Hybrid die ik had en is niet zo lomp.

iemand in voor een Spigen Ultra Hybrid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:14:
[...]

Die ik gekocht heb (qMust) werkt prima hier, ook een aanrader!
Heb je daar een linkje van? Alvast bedankt.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
coob schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:45:
Vandaag een simpele TPU Gel case van 1,30€ binnen via Ebay.
En ik ben er blij mee, zit mooier dan de Spigen Ultra Hybrid die ik had en is niet zo lomp.

iemand in voor een Spigen Ultra Hybrid?
Kan je een foto posten van je nexus met dat hoesje? Ik heb mijn Spigen maar van m'n n5 gehaald want lomp & lelijk (wil iemand hem kopen voor weinig ? ;-))

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
lowlow schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:56:
Welke is de minst dikke / minst opvallende ('extreme-slim') case voor de Nexus 5 tot nog toe ? Op amazon vind ik er 100den maar vaak onduidelijk beschreven

ik wil gewoon een tikkeltje bescherming maar that's all. Als hij hard valt is hij er toch aan...

Mijn official bumper heb ik doorverkocht. Bedankt
Ik heb deze gisteren aangeschaft. Niet duur, matte zwart en de case zit erg strak om het toestel heen. Hij gaat gewoon door de brievenbus, dus de levering is snel en er zijn geen verzendkosten binnen NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Vandaag weer 2 autoladers geprobeerd, ditmaal 1 van Belkin en 1 van Ewent beide 2.1A en met beide wordt er weer niet bijgeladen bij het navigeren en loopt m'n N5 weer langzaam leeg :-(

Straks nog even m'n Samsung autolader proberen die bij de officiële Samsung autohouder voor m'n Galaxy Nexus zat, al levert die maar 1A.

Ik begrijp er iig niks meer van, bij wie wordt z'n N5 wel opgeladen middels zo'n USB aansluiting constructie?
The Wizard schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:56:
Op ebay staan er genoeg. Heb je daar al gekeken?
Natuurlijk, maar zie daar er maar 1 te vinden die gegarandeerd goed werkt.
Magnolia schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:08:
[...]

Van de week 1tje gekocht bij Action, voor 2.59 euro geloof ik. Dubbele USB aansluiting ook nog, max output 2.1A.
Misschien die ook nog maar proberen dan..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:06

shinchan03

Niels

Ik heb een tijd terug 1 van Sony gehaald:
pricewatch: Sony Ericsson AN401 Autolader & MicroUSB Kabel

Is 1.2A maar deze laad bij mij gewoon netjes bij terwijl ik aan het navigeren ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:53:
Ik heb 2 weken geleden bij dx.com deze wireless QI charger besteld voor €17,- en deze is gisteren binnen gekomen. Ik ben er erg positief over!
Laad volgens mij net zo snel op als via een kabeltje (in ieder geval snel genoeg, 10% in een kwartiertje)
Ik heb ook een goedkoop autohoudertje erbij gedaan en deze is eigenlijk ook gewoon prima!
Klemt goed vast en kan alle kanten op draaien en is ook nog eens erg compact :)
Ik heb de oplader ook (eindelijk) binnen en moet zeggen: wat een tof ding! Het is een stijlvolle lader en laadt inderdaad erg snel op (heb wel de kabel en AC adapter van m'n Galaxy S4 eraan gehangen, niet de kabel uit het doosje). Er zit namelijk geen AC adapter bij, wel een USB-kabel; puntje op om te letten.

Enige minpunt is dat ie niet oplaadt als je 'm gebruikt, om toch iets te zeuren te hebben :9 overigens werkt ie perfect met Spigen Hybrid Ultra er omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Nou breekt m'n klomp zojuist de Samsung 1A autolader getest en daarbij in een ritje van 20-25 min met navigatie ging het accu percentage van 73% naar 81% :?

Die kabel is alleen te lang waardoor ie overal overheen bungelt en het is een vaste stekker, daarom heb ik juist zo'n gekrulde USB kabel gekocht om die vervolgens te combineren met een USB autolader zodat je er ook nog een keer andere apparatuur op aan kan sluiten.

Conclusie: je moet juist een 1A USB autolader hebben ipv 2.1A?

Overigens de prijzen die sommige winkels durven te vragen voor zoiets simpels als een USB autolader is ronduit belachelijk bijv. €25-30 bij Coolblue, zoiets is echt max €10 waard.

EDIT: Zojuist onderstaande post gevonden op een forum dat zou het wel verklaren:
a lot of these 2.1 charger only charge ipad at 2.1. If you plug in a non ipad device, it charges at 0.5. I got a car charger that has dual port also, a 2.1 and 1 amp. The 1 amp charges fine, my n4 been charging at pretty good speed, but the 2.1 doesn't. I read couple of the reviews, seems like this one is the same.

[ Voor 39% gewijzigd door Laguna op 19-12-2013 06:34 ]

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:07

Nakebod

Nope.

Laguna schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:09:
Ik begrijp er iig niks meer van, bij wie wordt z'n N5 wel opgeladen middels zo'n USB aansluiting constructie?
Ik gebruik dan geen directe USB aansluiting, maar een universele Qi lader: Nakebod in "Qi-chargers"
Hier zat een 2A lader bij, alleen die stoorde hier op de FM radio :? dus ik gebruik nu een 1A plug. Met het verlies van Qi meegenomen zal ik ergens tussen de 0.5A en 1A laden verwacht ik.
Heb nog niet echt lang navigatie gebruikt in de auto, toevallig vanmorgen even Sygic trial gestart, 15 minuten ritje, maar wel constant scherm en GPS aan, en BT connected maar niet actief. Op de bestemming had ik nog 99% over. 100% zie ik uberhaupt niet vaak.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• coob
localjoost.nl schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:27:
[...]

Kan je een foto posten van je nexus met dat hoesje? Ik heb mijn Spigen maar van m'n n5 gehaald want lomp & lelijk (wil iemand hem kopen voor weinig ? ;-))
Niet zo'n beste foto maar toch.
Afbeeldingslocatie: http://i268.photobucket.com/albums/jj12/Cobus74/IMG-20131219-WA0005_zpsvnkbcbor.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i268.photobucket.com/albums/jj12/Cobus74/IMG-20131219-WA0006_zpssms11krw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i268.photobucket.com/albums/jj12/Cobus74/IMG-20131219-WA0007_zpsaobguox8.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door coob op 19-12-2013 10:54 ]

• coob
Dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door coob op 19-12-2013 09:44 ]

• goof.
Interessant artikel over usb auto laders; http://thewirecutter.com/reviews/best-usb-car-charger/
Heb zelf een 2$ Ebay USB car charger besteld (die op het plaatje lijkt op de Griffin’s Powerjolt Duo...), maar zoals hier en in verschillende artikelen al genoemd wordt zal die waarschijnlijk weinig laden. Beste keus volgens artikel; Scosche reVOLT c2. En ja, die kosten iets meer dan $2 incl. verzenden... ;)
btw Artikel rept ook nog over dat Android het prettig zou vinden om met een charge only kabel opgeladen te worden (ipv een usb-data kabel).

[ Voor 79% gewijzigd door goof. op 19-12-2013 11:34 ]

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
coob schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:02:
[...]

Niet zo'n beste foto maar toch.
Thanks!

site

• Laguna

Laguna

Connaisseur

goof. schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:25:
Interessant artikel over usb auto laders; http://thewirecutter.com/reviews/best-usb-car-charger/
Heb zelf een 2$ Ebay USB car charger besteld (die op het plaatje lijkt op de Griffin’s Powerjolt Duo...), maar zoals hier en in verschillende artikelen al genoemd wordt zal die waarschijnlijk weinig laden. Beste keus volgens artikel; Scosche reVOLT c2. En ja, die kosten iets meer dan $2 incl. verzenden... ;)
btw Artikel rept ook nog over dat Android het prettig zou vinden om met een charge only kabel opgeladen te worden (ipv een usb-data kabel).
Ik was dat artikel ook tegengekomen, maar aangezien er geen woord wordt gerept over het feit dat je 1A nodig hebt, heb ik het artikel niet serieus genomen. Ook dat verhaal over charge only kabels is gewoon pure onzin.

Mogelijk toch geen onzin van die charge only kabels:

http://www.portablepowers...t-charge-micro-usb-cable/

[ Voor 19% gewijzigd door Laguna op 04-01-2014 08:51 ]

• Daan Strijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09-2024
Nog steeds geen orginele bumper van LG/Google mogen ontvangen, wel super slecht geregeld. Waarom ze dat ding Nederlanders onthouden is mij een groot raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ditmaal weer een Belkin getest, nu 1A ipv 2.1A echter tot mijn verbazing laadt ook deze de N5 niet bij.

Ook die 2.1A autolader van de Action (lelijk ding) nog gehaald om te proberen, maar verwacht daar ook weinig van. Echt hopeloos dit, onbegrijpelijk dat al die producten niet doen waarvoor ze bedoelt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:07

Nakebod

Nope.

Maar heb je ook al gekeken of je ergens een charge-only kabel kan vinden? Misschien dat dat wel verschil maakt.

Moet zeggen dat mijn Qi autolader het boven verwachting doet gezien ik maar een 1A lader als input gebruik. Bij de productspecs zeggen ze zelf 1.5A, en leveren een 2A mee. Vanmorgen weer een 15 minuten ritje, van 68% naar net over de 73% gegaan, dus vrij snel weer op 72% nu :P Met BT audio streaming aan. Maar ook met Sygic navigatie aan kon hij gisteren prima bijladen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-08 18:56
Een collega heeft deze wireless charging stand, en dit lijkt ook zo ongeveer de enige stand te vinden te zijn. Zijn er mensen die nog andere stands zijn tegengekomen?

[ Voor 0% gewijzigd door Niekfct op 20-12-2013 19:52 . Reden: typo ]

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
Niekfct schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:52:
Een collega heeft deze wireless charging stand, en dit lijkt ook zo ongeveer de enige stand te vinden te zijn. Zijn er mensen die nog andere stands zijn tegengekomen?
http://www.tylt.com/vu/
Misschien is dit ook iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
Thanks voor de tip, alleen op deze pagina staan nogal wat megaslechte reviews :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Jammer, is wel een stijlvolle lader en lijkt qua design ook degelijker dan de orb (klonen).

Ik ga het risico maar niet nemen, als ik ueberhaupt al kan bestellen.

[ Voor 28% gewijzigd door NaN op 21-12-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Nakebod schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 07:22:
Maar heb je ook al gekeken of je ergens een charge-only kabel kan vinden? Misschien dat dat wel verschil maakt.
Vandaag even uitgebreid getest met diverse autoladers, kabels en de app Currentwidget, het blijkt 'm dus inderdaad in de kabel te zitten! Met de kabel die bij de N5 meegeleverd werd werkt het opladen wel correct (terwijl dit geen charge-only kabel is). Nu op zoek naar zo'n gekrulde kabel die hetzelfde presteert als de kabel van de N5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

De Rock Excel case is een horizontale flipcase met soort vensterstje/open stuk zodat je meldingen kunt zien als ie verder dicht op tafel ligt.

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Is er iemand die de pelosi leather case heeft? http://caserefined.com/google-nexus-5/pelosi-leather
Hier een video: YouTube: Best Google Nexus 5 Cases - Simplistic to Protective

Nu even zoeken waar ik die kan kopen met de kortste levertijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-09 16:36
Kwam deze erg leuke hoesjes tegen op etsy:

Afbeeldingslocatie: http://img1.etsystatic.com/017/1/6053770/il_570xN.489232145_70mg.jpg

http://www.etsy.com/nl/li...ga_search_query=nexus%2B5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diet is iets voor V&A, niet in een topic.

[ Voor 80% gewijzigd door janvanduschoten op 23-12-2013 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:52
Sangroid schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 13:16:
Jammer, is wel een stijlvolle lader en lijkt qua design ook degelijker dan de orb (klonen).

Ik ga het risico maar niet nemen, als ik ueberhaupt al kan bestellen.
Nu heb ik geen eerdere ervaring met TYLT qi-laders, maar met een cybermonday-coupon heb ik deze onlangs kunnen bestellen. Ik heb deze wel laten bezorgen bij familie in de US, dus weet ik niet of er internationaal geleverd wordt.
Ik heb de VU (rode versie) nu thuis en heb geen problemen om mijn Nexus 5 op te laden, zelfs met de Nexus in zijn Ringke Fusion bumper. Er wordt een US 0,75A oplader mee geleverd, met eigen pin-verbinding, geen micro-usb. Werkt probleemloos, mits natuurlijk een EU-adapter voor de US-stekker.
Er brandt een discreet groene led onderaan de voet. De Nexus laadt op, zelfs in portret of landschap stand.

Ik vind de VU-lader een mooie eye-catcher, ook zonder de Nexus er op.

En het allermooiste : mijn bestelling op 04/12 is nog steeds niet geregistreerd bij mastercard. Houden zo?

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb de qMust TPU Case X-Style gekocht bij Knaldeals. Prima case. Ik wilde eigenlijk de officiële gele case, maar die is nog niet leverbaar in Nederland. De TPU case zit perfect en voelt prettig aan. Het materiaal geeft je meer grip. Helaas verandert de vorm van de Nexus 5 wel een beetje (de case maakt 'm iets ronder/minder modern). Ik heb 'm nog niet laten vallen, maar ik denk dat de case de zij- en achterkant prima beschermt. De TPU case steekt ook aan de voorkant iets uit, zodat je je Nexus ook prima met het display naar onderen op een tafel kunt leggen. Aanrader!

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
[...]

Jep, ik heb deze.
[afbeelding]

[afbeelding]

Waar heb jij ze vandaan gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
Niekfct schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 21:12:
Thanks voor de tip, alleen op deze pagina staan nogal wat megaslechte reviews :-(
Zo ver had ik nu ook niet gekeken :+

Via XDA ben ik op het volgende uitgekomen: http://www.mobilefun.co.u...charging-dock-p41951.htm#

Weliswaar pas binnen 2-3 weken in stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 21:50
Daz_Bob schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:47:
[...]

Zo ver had ik nu ook niet gekeken :+

Via XDA ben ik op het volgende uitgekomen: http://www.mobilefun.co.u...charging-dock-p41951.htm#

Weliswaar pas binnen 2-3 weken in stock.
Dat ziet er uit als deze: http://www.kidigi.com/products_lv2.php?pid=1508
Ik ben over het algemeen wel fan van de producten van Kidigi, heb voor mn One x nu ook hun autohouder en wacht op die van de Nexus 5. Deze kunnen namelijk ook allemaal met een dunne case gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
Helaas is die niet wireless, wat toch weer dat kleine beetje minder in gebruiksgemak heeft :P
Heb er toch maar gekozen om dezelfde als mijn collega te nemen :) (NL winkel, morgen in huis :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Vandaag deze lader binnen gekregen.
Werkt perfect.
11€ inc verzenden.

[ Voor 6% gewijzigd door coob op 24-12-2013 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
  • Laatst online: 26-08 18:25
Weet iemand of deze qi lader gaat werken icm een nexus 5?
http://www.ebay.nl/itm/Qi...ash=item338710eee0&_uhb=1

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:52
Sinds een paar dagen gebruik ik de TYLT VU-lader, jammer genoeg. Het design mag er zijn, maar het draadloos opladen trekt op niks in vergelijking met mijn andere qi-lader. De VU zorgt dat mijn Nexus 5 hééél warm komt bij het opladen. Eenmaal volgeladen blijft de VU om één of andere reden proberen om de Nexus te laden, zodat zowel de VU als mijn Nexus veel te warm worden/blijven.

Deze gaat terug naar de US en ik blijf wel mijn andere qi-lader gebruiken. Die houdt netjes op als de Nexus vol is, en kookt de Nexus niet.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 14:08
coob schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 19:32:
Werkt perfect.
11€ inc verzenden.
Gaat deze vanzelf stoppen met laden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
coob schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 19:32:
Werkt perfect.
11€ inc verzenden.
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je telefoon volledig is opgeladen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaRR
  • Laatst online: 16-09 13:41
Net een mailtje van gsmpunt.nl gehad: de levering gaat nog langer duren dan eerder geraamd (week 51/52).
Ze hebben geen idee hoe lang.
Ze bieden nu deze aan voor 3.95

http://www.gsmpunt.nl/acc...xus-5-tpu-case-zwart.html

Echter, die staat dus al overal op ebay voor 2 euro?
Lekkere korting dan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Ik wil graag een wallet case voor mijn nexus 5 kopen. Echter wil ik liever niet dat de pasjes in directe contact met het scherm staan. Een vriend van mij heeft een wallet case voor iphone waar een extra lap nep leer tussen de pasjes en het scherm zit. Bestaat er zoiets voor de nexus 5?

Edit:
Dit bedoel ik:
Afbeeldingslocatie: http://www.dressmymac.nl/media/catalog/product/cache/5/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/i/piel_frama_iphone_5_wallet_tan_1.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door ObiTewodros op 27-12-2013 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
KillaRR schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:53:
Net een mailtje van gsmpunt.nl gehad: de levering gaat nog langer duren dan eerder geraamd (week 51/52).
Ze hebben geen idee hoe lang.
Ze bieden nu deze aan voor 3.95

http://www.gsmpunt.nl/acc...xus-5-tpu-case-zwart.html

Echter, die staat dus al overal op ebay voor 2 euro?
Lekkere korting dan. :p
Waarom bestel je het niet van ebay? Heb je het binnen een week thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtreaL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 22:03
Heel tof! Ik heb net deze sleeve met een oranje voering besteld. Thanks voor het delen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
eXtreaL schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 21:52:
[...]

Heel tof! Ik heb net deze sleeve met een oranje voering besteld. Thanks voor het delen :).
Graag gedaan :)

Heb uiteindelijk deze besteld:
Afbeeldingslocatie: https://img1.etsystatic.com/019/0/6053770/il_570xN.541929141_jhw8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van GSMpunt.nl. Was te verwachten... Vorige week gaven ze ook al aan dat ze geen idee hadden wanneer ze geleverd zouden worden. Niet erg netjes om dan toch te blijven vermelden dat ze wk 51-52 verstuurd worden...

".......Zojuist hebben wij van onze leverancier vernomen dat de originele bumper cases voor de Nexus 5 helaas zijn vertraagd. Ze geven aan dat het product nog niet door LG wordt uitgeleverd door een vertraging die niet alleen ons treft, maar ook de rest van de landen.

We doen er alles aan om de cases zo snel mogelijk hier te krijgen, maar als ze nog niet bij onze leveranciers liggen dan kunnen wij ze helaas ook nog niet uitleveren. Wel hebben we het hoesje veelvuldig besteld en daarom zullen wij de eerste partij in Nederland zijn die de hoesjes gaan uitleveren...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 08:59
NeutraleGast schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 21:39:
Ik wil graag een wallet case voor mijn nexus 5 kopen. Echter wil ik liever niet dat de pasjes in directe contact met het scherm staan. Een vriend van mij heeft een wallet case voor iphone waar een extra lap nep leer tussen de pasjes en het scherm zit. Bestaat er zoiets voor de nexus 5?

Edit:
Dit bedoel ik:
[afbeelding]
Kun je het niet makkelijk oplossen met een screenprotector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 17:03
Waarom zou je een sleeve gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
Levee schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:25:
Waarom zou je een sleeve gebruiken?
puur persoonlijk toch ?

ik snap juist totaal niet de mensen die bumpers, covers, flipcovers of een case gebruiken. Bedoel, je hebt een geweldig mooie telefoon een design item, slank, dun. En dan ga je je telefoon groter en lomper maken door er iets omheen te doen 8)7

Sinds ik telefoons bezit gebruik ik leren pouches en sleeves. Zit hij mooi en veilig in opgeborgen in mijn jas/broek zak, tas of wat dan ook. Ben ik thuis of werk of school dan ligt ie gewoon op bureau/tafel/bed zonder hoesje.

Maar zo zal iederen zijn redenen hebben voor welke berscherming je dan ook kiest of bewust niet kiest. Ik wil graag de telefoon zien en gebruiken zoals ie ontworpen en gemaakt is. En als ik hem niet gebruik of ik onderweg ben gaat ie mooi in een pouch of sleeve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 17:03
Skybullet schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:10:
[...]

puur persoonlijk toch ?

ik snap juist totaal niet de mensen die bumpers, covers, flipcovers of een case gebruiken. Bedoel, je hebt een geweldig mooie telefoon een design item, slank, dun. En dan ga je je telefoon groter en lomper maken door er iets omheen te doen 8)7

Sinds ik telefoons bezit gebruik ik leren pouches en sleeves. Zit hij mooi en veilig in opgeborgen in mijn jas/broek zak, tas of wat dan ook. Ben ik thuis of werk of school dan ligt ie gewoon op bureau/tafel/bed zonder hoesje.

Maar zo zal iederen zijn redenen hebben voor welke berscherming je dan ook kiest of bewust niet kiest. Ik wil graag de telefoon zien en gebruiken zoals ie ontworpen en gemaakt is. En als ik hem niet gebruik of ik onderweg ben gaat ie mooi in een pouch of sleeve.
Bedankt voor je insteek! Ik loop het grootste risico om mijn telefoon te laten vallen als ik hem zelf vast heb en aan het gebruiken ben, dus denk ik dat ik niet heel veel heb aan sleeve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar dagen geleden een Spigen SGP ultra hybrid binnengekregen uit de States maar de achterkant (plexiglas) staat me niet echt aan. Ik wist niet eens dat de achterkant van plexiglas was toen ik hem kocht. Hij past perfect maar gezien mijn werk gaat daar heel snel heel veel stof tussenkomen en ik heb weinig zin om dat elke dag schoon te maken. Heb je interesse stuur me een pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaRR
NeutraleGast schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 21:49:
[...]

Ik was vergeten erbij te zetten dat het om de originele google nexus 5 bumper case gaat, waar ik op wacht.. die ze niet kunnen leveren.
Ze waren de enigen in NL waar je ze kon pre-orderen (nog 1 andere die duurder was geloof ik), voor een relatief goede prijs. Op ebay waren die dingen super duur namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
Kent iemand trouwens een webshop die pouches verkoopt? Ik heb nu een case en een screenprotector, maar ik vind een pouch toch fijner, helaas kan ik ze niet vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door Belecthor op 30-12-2013 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:17
Belecthor schreef op maandag 30 december 2013 @ 17:35:
Kent iemand trouwens een webshop die pouches verkoopt? Ik heb nu een case en een screenprotector, maar ik vind een pouch toch fijner, helaas kan ik ze niet vinden.
Genoeg, kijk maar in dit topic (zoeken op pouch)

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
Barfman schreef op maandag 30 december 2013 @ 20:35:
[...]

Genoeg, kijk maar in dit topic (zoeken op pouch)
Genoeg is best wel een overstatement. Zijn er maar bar weinig goede te vinden, Genoeg forums te bezoeken, met ideeen over pouches gemaakt voor andere telefoons waar die mogelijk in zou passen of moeten kunnen, maar amper handeleren die specifiek voor de nexus 5 iets maken.

Voor sleeves kan ik je deze webwinkel aanraden. https://www.etsy.com/nl/shop/Begoos?ref=l2-shopheader-name

Leren pouches heb ik nog niet echt gevonden wat ik zocht. Dit is er 1 maar nog niet echt handelaren voor gevonden.

http://www.bugatti-mobile...her-black_8607_10612.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar even een auto houder gekocht. Eentje waarin ik misschien later een QI lader kan inbouwen. Heeft me maar een paar euro gekost via:
http://www.ebay.de/itm/36...&var=&hash=item2333f9a376

Video:
YouTube: Universal Windscreen Mount for Smart phone & Mobile Phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
sinds 24 dec deze protector
makkelijk te plaatsen, voelt dik aan, voorlopig nog 100% clean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
Skybullet schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:55:
[...]
Leren pouches heb ik nog niet echt gevonden wat ik zocht. Dit is er 1 maar nog niet echt handelaren voor gevonden.

http://www.bugatti-mobile...her-black_8607_10612.html
PDair maakt over het algemeen best aardige hoesjes...
Kijk hier eens:
http://www.pdair.com/inde...le-nexus-5-d820-d821.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:29
Kenny1001 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:44:
sinds 24 dec deze protector
makkelijk te plaatsen, voelt dik aan, voorlopig nog 100% clean
Ja is het een goede protector?
Ik zit er ook over na te denken om deze te kopen. Wat is de levertijd ongeveer? En kan ik ook met euros betalen?

Denk dat ik vanaf volgende week een Nexus 5 heb, huidige abo loopt bijna af.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
PM_Petrol schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 19:34:
[...]

Ik zit er ook over na te denken om deze te kopen. Wat is de levertijd ongeveer? En kan ik ook met euros betalen?

wel ik heb sinds gister 2 lichte krasjes ontdekt. Je moet hem juist naar het licht draaien anders zie je ze niet. Maar t valt me wel wat tegen. Nix speciaal mee gedaan. Verder zitten ook wat stofjes tssn het scherm en de protector, maar dat is mijn fout natuurlijk. Ik heb echter 0 luchtbellen.
levertijd was bij mij 7 dagen (komt van taiwan, naar België).
Ik heb met visa betaald, geen id hoe ze tov andere munten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaRR
NeutraleGast schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 21:49:
[...]

Omdat ik ze heb gevraagd of ik deze:

http://www.gsmpunt.nl/acc...us-5-hard-case-zwart.html

met dezelfde korting mocht, voor 4.95 dus, en geen verzendkosten.
Dat vind je niet op ebay.

Anyway, heb 'm nu binnen en moet zeggen dat ie me erg bevalt.
Super dun, licht, voelt minstens net zo zacht aan als de achterkant van de nexus, past perfect, uitsparingen zitten precies goed. Helemaal prima. Hiermee houd ik het wel uit totdat die originele bumpercase komt of die LG hard case. :)
Dikke aanrader dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:16

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:23:
Ook maar even een auto houder gekocht. Eentje waarin ik misschien later een QI lader kan inbouwen. Heeft me maar een paar euro gekost via:
http://www.ebay.de/itm/36...&var=&hash=item2333f9a376

Video:
YouTube: Universal Windscreen Mount for Smart phone & Mobile Phone
Werkt die een beetje? Ik heb deze laatst gekocht, maar die blijft bij mij niet aan het raam geplakt zitten.

In diezelfde bestelling zat een pouch; maar man-man-man-man-man, wat is dat ding goedkoop / slecht.
Ik ben op zoek naar zo'n zelfde pouch als ik had voor mijn HTC Desire S, maar die lijken nergens te vinden te zijn voor de Nexus 5 in deze kwaliteit.

[ Voor 14% gewijzigd door Matis op 03-01-2014 08:04 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:16
Gisteren op de fiets ervaren hoe belangrijk een screen protector kan zijn. Ik heb de Nillkin tempered glass (± 15$). Toen ik mijn telefoon los liet omdat ik mijzelf in belans moest houden omdat ik tegen een flauw stoepje aan reed landde hij hard op het scherm. Dit is het resultaat:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/6468304/IMG_20140102_142448.jpg

Protector stuk, scherm helemaal in orde en verder geen schade aan het toestel. Gelijk een nieuwe besteld en voorlopig blijft hij tijdens het fietsen in m'n jaszak :). Ik vermoed dat een "normale" niet tempered glass protector het scherm niet zou hebben kunnen redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-09 15:32
Ik vind persoonlijk dit wel een mooie case: http://www.aliexpress.com...ther-case/1510895916.html. Heeft iemand deze toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
  • Laatst online: 26-08 18:25
StarC schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 08:50:
...Veel tekst en een plaatje...
Na gezien te hebben hoe goed de protector beschermt heb ik er ook maar 1 aangeschaft. Nu maar hopen dat hij zo snel mogelijk aankomt, aangezien ik mijn vorige telefoon liet vallen nog voor de hoesjes / screenprotector binnen was :(

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-09 14:47
Vroeg me af of er nog een goedkopere variant is van de LG QuickCover. Of enkele andere voorbeelden van hoesjes/cases die men hier gebruikt. Vindtnhet zelf altijd wel prettig als een hoesje ook net over de voorkant zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarC schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 08:50:
Gisteren op de fiets ervaren hoe belangrijk een screen protector kan zijn. Ik heb de Nillkin tempered glass (± 15$). Toen ik mijn telefoon los liet omdat ik mijzelf in belans moest houden omdat ik tegen een flauw stoepje aan reed landde hij hard op het scherm. Dit is het resultaat:

[afbeelding]

Protector stuk, scherm helemaal in orde en verder geen schade aan het toestel. Gelijk een nieuwe besteld en voorlopig blijft hij tijdens het fietsen in m'n jaszak :). Ik vermoed dat een "normale" niet tempered glass protector het scherm niet zou hebben kunnen redden.
Het is maar de vraag of het aan de protector te danken is dat je scherm nog heel is. Bij een val op een hoek/zijkant van je toestel heeft een screenprotector totaal geen functie. Enkel wanneer de telefoon plat op z'n scherm valt op een puntje kan een schermprotector misschien wat krachten verdelen over het hele scherm. Maar dat gebeurt natuurlijk zelden :)
Een screenprotector is dus eigenlijk alleen bescherming tegen krassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
PM_Petrol schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 19:34:
[...]

Ik hoor er toch slechte commentaren van. Zo zou de film niet goed plakken aan de zijkanten zodat je er bubbels onder krijgt na een tijd. Ook zou de responsiveness minder zijn omdat het een nogal dikke film is.
En het kan misscien goed zijn qua impact bescherming maar voor krassen niet, het heeftnamelijk maar 3H hardness rating.

En ik hoor goede dingen van deze http://mimeusa.com/produc...d-glass-screen-protector/
Deze heeft een 9H hardness rating, maar ja dit is wel tempered glass

review: http://ausdroid.net/2013/...en-protector-for-nexus-5/

[ Voor 5% gewijzigd door Cowboy_Henk op 03-01-2014 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:29
Cowboy_Henk schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:41:
[...]

Ik hoor er toch slechte commentaren van. Zo zou de film niet goed plakken aan de zijkanten zodat je er bubbels onder krijgt na een tijd. Ook zou de responsiveness minder zijn omdat het een nogal dikke film is.
En het kan misscien goed zijn qua impact bescherming maar voor krassen niet, het heeftnamelijk maar 3H hardness rating.

En ik hoor goede dingen van deze http://mimeusa.com/produc...d-glass-screen-protector/
Deze heeft een 9H hardness rating, maar ja dit is wel tempered glass

review: http://ausdroid.net/2013/...en-protector-for-nexus-5/
Oke dat zijn meer negatieve punten dan positieve. Het is misschien goed voor impact, maar als er makkelijk krassen op komen heeft het ook niet veel nut.
Ik ga denk ik maar eens verder kijken voor een tempered glass protector. Enige nadeel van de MIME protector is dat het een levertijd heeft van ongeveer 4 weken.
Nillkin heeft ook een hardness rating van H9. Ongeveer even duur als de MIME en wel in Nederland te bestellen. http://www.gsmpunt.nl/acc...KPEhub84bsCFUiN3godlWQAgw

[ Voor 13% gewijzigd door OneTimer op 03-01-2014 13:11 ]

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Maar zijn die glass screen protectors wel compatible met bepaalde cases en zo ja welke? Want soms zijn ze zo tight fit die cases dat er geen millimeterje bijkan
Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste