Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:46
Zo, mijn Spigen Neo Hybrid van Mobilefun is binnen. Heeft uiteindelijk wel 21 dagen geduurd, maar dan heb je ook wat :P

Wel jammer dat het volume knopje een beetje 'los' zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03:03

Kiwi

Gadgetfreak

Ik heb dat ook inderdaad, ook bij de power button. Maar het maakt me eigenlijk niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 17:03
Hoeveel groter maakt de Neo Hybrid de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Op het eerste gezicht leek het alsof de Nexus véél groter was, maar dit went binnen een paar dagen. De randen zijn nog geen 3mm dik. Hij is wat logger, maar niet heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Levee schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:13:
Hoeveel groter maakt de Neo Hybrid de telefoon?
Flink groter, ik kon er persoonlijk niet aan wennen.
De Nexus5 is van zichzelf juist zo slank (voor een 5" device)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 15:39
Via eBay de Spigen SGP Ultra Hybrid case besteld, wat een foeilellijk ding, haha. Het was me meer te doen om de screen protector, en die zit perfect:

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-yPBycbDh9gU/UpB-aEiV1-I/AAAAAAAAGuI/DYi0_IoU0fQ/w976-h651-no/_DSC7448.jpg

De case verknald daarentegen het hele ontwerp van de telefoon, maar hij lijkt me wel erg handig tijdens het skieën, dan is werken met een pouch geen optie:

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-MssNMtZe47k/UpB-aDmSWjI/AAAAAAAAGuM/T-PBD1DjA68/w976-h651-no/_DSC7449.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-0OF9Mu-n-gc/UpB-bmEpHiI/AAAAAAAAGuY/GZ7w2xBch8I/w976-h651-no/_DSC7452.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-Dm2AluXFuCU/UpB-bvpWbrI/AAAAAAAAGuc/PkeRW8Cz_A0/w976-h651-no/_DSC7453.jpg

Voor dagelijks gebruik heb ik deze Bugatti pouch, past perfect!

Samsung Galaxy S3 I9300 Bugatti TwoWay Leren Hoesje

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-_nyMvQ2O8i0/UpCCJaY--YI/AAAAAAAAGvI/Yv328Pzdp5k/w976-h651-no/_DSC7454.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-vvAWQujWyxc/UpCCJUHAZ9I/AAAAAAAAGvE/YkJqaYIDrU0/w976-h651-no/_DSC7455.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Vin87 op 23-11-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Na mijn ervaringen met cases om mijn galaxy s2 ben ik toch wat achterdochtig. Had een siliconen hoesje besteld voor mijn s2 en was negatief verrast toen ik mijn telefoon weer uit de hoesje haalde. De achterkant zat vol met beschadigingen in de vorm van kleine stipjes. Waarschijnlijk was er in die maand tijd dat ik de hoesje gebruikte van alles de case binnengedrongen. Gisteren zag ik dat precies hetzelfde is gebeurd met de iphone 5 van een vriend. Ik vertelde aan hem wat met mijn s2 gebeurt was toen ik er een hoesje om had. Hij besloot om de hoesje uit te doen om te controleren, en ja hoor, de hele achterkant zat onder stipjes. Het zag er nog erger uit dan bij mijn galaxy s2.

Hebben jullie ook deze ervaringen met hoesjes? Is het überhaupt slim om een hoesje te gebruiken als dit het gevolg kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-08 22:23
Misschien afhankelijk van welk hoesje je gebruikt? Ik had een (nep)leren hoesje voor mn sgs2 en die was na 2 jaar nog als nieuw (totdat ie verdronk :'( ......).

Nu op zoek naar een fijn en betaalbaar formaat voor de N5.
Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 15:12:
[...]
Hier een foto van de telefoon in de pouch:
[afbeelding]
[...]
Hoe bevalt deze? Voor die 2 euro zijn de verwachtingen natuurlijk niet al te hoog.

[ Voor 62% gewijzigd door Too5 op 23-11-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Too5 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:48:
Misschien afhankelijk van welk hoesje je gebruikt? Ik had een (nep)leren hoesje voor mn sgs2 en die was na 2 jaar nog als nieuw (totdat ie verdronk :( ......).
Nu op zoek naar een fijn en betaalbaar formaat voor de N5.
Dat kan, maar je weet nooit van te voren of de hoesje die je gebruikt dit als gevolg heeft of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
Ik kan me voorstellen dat als er ooit een korreltje van het een of ander mee het hoesje in gaat en je 'm daar steeds in heen en weer beweegt (er in en uit haalt), dat 1 korreltje al genoeg is om dit te veroorzaken na een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 12:24
Weet iemand een goed merk screenprotector voor de nexus 5? Het maakt me opzich niet uit of ie dry of wet application is, als ie maar zn werk doet en er niet al te gauw krassen zichtbaar zijn op de protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
@tobitronics: ik heb bij extreme guard wat besteld met 75% korting. Zie hierboven in topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
MauriX schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:44:
@tobitronics: ik heb bij extreme guard wat besteld met 75% korting. Zie hierboven in topic.
En heb je m al binnen? Al is een protector voor 6 dollar natuurlijk niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Nee, nog niet binnen. It was shipped yesterday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Ik zoek eigenlijk een protector die net zo beschermd als deze:
Maar dan voor de nexus 5
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=onw2A8DUg2A]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Too5 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:56:
Ik kan me voorstellen dat als er ooit een korreltje van het een of ander mee het hoesje in gaat en je 'm daar steeds in heen en weer beweegt (er in en uit haalt), dat 1 korreltje al genoeg is om dit te veroorzaken na een paar weken.
Jep, als ik google op 'case scratched my phone', dan krijg ik een hoop hits.

Blijkbaar hebben meer mensen last van.

Zo zag mijn S2 uit toen ik hem uit de hoesje haalde:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Bz70HyW.jpg?1

Die stipjes die je kunt zijn is geen stof maar beschadigingen.

De vraag is nu: Is het wel slim om een case om je telefoon te doen, of ben je beter af zonder?

[ Voor 11% gewijzigd door ObiTewodros op 23-11-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:44:
[...]

En heb je m al binnen? Al is een protector voor 6 dollar natuurlijk niks...
Bij mij zit die screen protector er nu een week op maar ik vind het niks. Voelt rubberachtig aan en dat is op het scherm niks. Mijn vinger glijdt nu niet meer soepel over het scherm.. Heb daarom ook nu de screenprotector van iSmooth besteld op Amazon.co.UK maar deze moet nog binnen komen.
[b]Too5 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:48
Hoe bevalt deze? Voor die 2 euro zijn de verwachtingen natuurlijk niet al te hoog.
Bevalt wel aardig, alleen steekt de telefoon er aan de bovenkant een paar millimeter uit omdat hij niet officieel voor de Nexus 5 is maar voor de Galaxy S4 en die is kleiner. Verder wel een stevig hoesje en inderdaad lekker goedkoop. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2013 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
@ Neutrale gast
Wow, dat is inderdaad een behoorlijke beschadiging! Jij pech of ik geluk gehad?
Mijn man heeft een bookcase/wallet case om zijn telefoon. Beschermt goed, maar die vind ik er zo lelijk uitzien....
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 15:04:

Bevalt wel aardig, alleen steekt de telefoon er aan de bovenkant een paar millimeter uit omdat hij niet officieel voor de Nexus 5 is maar voor de Galaxy S4 en die is kleiner. Verder wel een stevig hoesje en inderdaad lekker goedkoop. :)
Heb 'm ook besteld, maar dan die voor de S3. Die zou een paar mm groter zijn dan de S4. Hopelijk is dat net het verschil. Via die site ook verschillende screen protectors gekocht. Voor die paar euro is het onmogelijk een buil te vallen. Ben benieuwd!
Is wel een site waar je hebberig van wordt door die cheapie dingen.
(Uiteindelijk 9 dingen voor $17,20 gekocht. Kreeg zelfs nog 1,70 shippingfee discount, terwijl het al gratis is)

[ Voor 12% gewijzigd door Too5 op 23-11-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

Is de Play Store even streng voor ons op accessoire-aankopen als op het toestel zelf?

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Zo, ben ik even blij dat ik toch een case heb aangeschaft: Net tijdens het fietsen viel mijn Nexus uit mijn zak, vol op de klinkers. Resultaat: Niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
MauriX schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:52:
Maar dan voor de nexus 5
[video]
wtf:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.d.B.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-07 13:48
MauriX schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:52:
Maar dan voor de nexus 5
[video]
http://evolutivelabs.com/products/rhino-shield-phone
Met als toelichting: YouTube: Drum & Bass.mov

Check dat YT kanaal even voor verdere tests ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Too5 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:56:
Heb ik ooit gehad met mijn ipod touch, de metalen achterkant was na een paar weken helemaal dof en vol krassen :X Daarom ook nooit meer hoesjes voor mij, enkel een screenprotector. Vind het toch net een stukje fijner om het toestel zelf te voelen ipv een of ander stuk plastic er om heen.

[ Voor 15% gewijzigd door tobitronics op 23-11-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 20:24

Bolletje

Moderator Harde Waren
Topicstarter
In dit topic hebben al meerdere mensen de screenprotectors van Xtremeguard gemeld. Vooral omdat er vaak grote kortingen op waren. Ik heb ze afgelopen week binnengekregen.

De eerste twee gingen al helemaal mis. Kreukel er in en uitgerekt. Vervolgens zat de derde perfect. Zet ik de telefoon aan: één klein zwart puntje midden in het scherm. :/ Wilde ik dat weghalen, maar dat beschadigde de screenprotector al. Pff, toen de vierde gedaan en die zit er nu op. Toch nog heel veel verkleuringen en er zit een waas over het scherm. Daar gaat dus het mooie scherm van de Nexus 5.

Ja, je kan de screenproctectors herplaatsen met het de zeepsop-oplossing, maar dat gaat niet zo goed.
Ook zijn ze niet heel goed uitgesneden: o.a. bij de sensors zie je gewoon kartels.

Met de reguliere prijs van $6.99 of zelfs met 50% korting ($3.49) zijn ze het zeker niet waard (per stuk is dat he!). Ik had ze gelukkig met de korting wat goedkoper.
Je kan beter de goedkope screenprotectors uit China halen die bestaan uit drie delen. Die breng ik normaliter in één keer goed aan. O.a. met de Nexus 4 en Galaxy Nexus gehad. De Nexus 4 had wel een ronding van het scherm aan de zijkanten. Dat maakte het aanbrengen moeilijker. Gelukkig heeft de Nexus 5 daar geen last van. Dat gedoe met zeepsop en het scherm nat maken bevalt mij niet.

Maarja, hij zit nu. :P

[ Voor 25% gewijzigd door Bolletje op 24-11-2013 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 15:20
Ik heb er - tijdelijk - ook 1 van Xtremeguard op zitten. Ging eigenlijk in 1x goed, op een beschadiging bij naast de front camera na. Ik vind hem alleen heel erg ruw in vergelijking met andere. Binnenkort krijg ik de tempered glass van Nillkin binnen, dan gaat deze er weer af :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:02

Nitai

Live the life you love.

NeutraleGast schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 15:01:
[...]
De vraag is nu: Is het wel slim om een case om je telefoon te doen, of ben je beter af zonder?
De case er om is meer bij het gebruik, mocht hij vallen dan zit er iets omheen. Wat ik bij al mijn telefoons doe is het wekelijks even uit de case halen en even schoonmaken. Ik heb dit ook een keer gehad bij een iPhone 4. Erg balen, maar sinds de periodieke schoonmaak acties, geen enkel probleem meer.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Laatst online: 18-09 15:20
Zo, de dbrand skins zien er wel echt aanstekelijk uit. Ik vind zelf de Wood erg mooi.

http://dbrand.com/submodels/nexus-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:54
Voor de mensen die een Spigen Ultra Hybrid case gebriuiken:

Hebben jullie last van stof dat zich ophoopt tussen de telefoon en de transparante achterkant bij de USB connector?

Meerdere mensen op Amazon.com klagen hierover.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:29

Laguna

Connaisseur

Ansenyi schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:07:

Hebben jullie last van stof dat zich ophoopt tussen de telefoon en de transparante achterkant bij de USB connector?

Ik heb 'm niet meer maar kan me best voorstellen dat dit gebeurd. Er zit namelijk ruimte op die plek, alleen zal het stof je alleen opvallen indien je die case icm een zwarte N5 gebruikt. Net als dat de vingerafdrukken en vegen op de transparante achterkant veel meer opvallen bij de zwarte dan bij de witte.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Yep, maar dat heb je echt binnen 10 seconden weer schoon.
Plop, uit de case. Even vegen, Terug in de case, klaar is case.

EDIT: Ik heb een witte N5.

[ Voor 3% gewijzigd door Ken. op 25-11-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:54

The Wizard

Moderator Mobile
Klopt, hoopt wel iets van stof op, maar niet veel. Is snel schoon te maken. Wat wel een groot minpunt is dat de flitser onbruikbaar is door de reflectie. Ik schiet voornamelijk op HDR+, maar soms is de flitser noodzakelijk.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
Jammer van die stof. Heeft de Ringke Fusion voor de Nexus 5 dit probleem ook?

Ik gebruik momenteel de Ringke Fusion voor de Nexus 4 en die heeft dat probleem niet, en had deze keer de Spigen Ultra Hybrid besteld omdat die van betere kwaliteit zou zijn.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:29

Laguna

Connaisseur

Kwaliteit van de Spigen is over het algemeen wel beter zie The Best Nexus 5 Cases Compared (Review) (was reeds eerder gepost door japie06).

[ Voor 3% gewijzigd door Laguna op 25-11-2013 15:22 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:54

Hier ook, daar sluit de case ook niet goed aan op de gebogen achterzijde. Er zit duidelijk een opening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPr0n
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:15
Ik heb met mijn Ringke Fusion hier helemaal geen last van. Dus over een mindere kwaliteit valt duidelijk te discussieren.
De achterkant is daarentegen wel een ware hel voor vingerafdrukken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Laguna schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:35:
[...]
Ik heb 'm niet meer maar kan me best voorstellen dat dit gebeurd. Er zit namelijk ruimte op die plek, alleen zal het stof je alleen opvallen indien je die case icm een zwarte N5 gebruikt. Net als dat de vingerafdrukken en vegen op de transparante achterkant veel meer opvallen bij de zwarte dan bij de witte.
Ken. schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:36:
[...]
Yep, maar dat heb je echt binnen 10 seconden weer schoon.
Plop, uit de case. Even vegen, Terug in de case, klaar is case.

EDIT: Ik heb een witte N5.
Ik heb de case overgenomen van Laguna :9 en kan dit beamen. Heb net als Ken de witte Nexus 5 en zag vanmorgen ook wat stof op die plek, maar het is heel eenvoudig schoon te maken idd. Al met al heel tevreden met de case, alleen druk ik nu nog regelmatig de + of - in als ik de telefoon wil locken. Knoppen zijn door de case best gevoelig, maar dat is een kwestie van gewenning :) (of ik ben gewoon motorisch gehandicapt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
DonPr0n schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 07:39:
Ik heb met mijn Ringke Fusion hier helemaal geen last van. Dus over een mindere kwaliteit valt duidelijk te discussieren.
De achterkant is daarentegen wel een ware hel voor vingerafdrukken. :(
Zijn er nog meer mensen met de Ringke Fusion die kunnen bevestigen dat deze case het stof probleem niet heeft.

Aanstaande Donderdag komt er een Black Friday "coupon code" van dbrand, voor diegene die geïnteresseerd zijn in een dbrand skin.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIceKing
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-07-2024
De officiële wireless charger bij Amazon (wordt verzonden buiten de USA):

http://www.amazon.com/Goo...es-Tablets/dp/B00GN1YKBU/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

TheIceKing schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:18:
De officiële wireless charger bij Amazon (wordt verzonden buiten de USA):
This item is also available for shipping to select countries outside the U.S.
Wel ik krijg toch al geen foutmelding in mijn checkout naar B (niet effectief besteld).

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 20:22
Ik heb sinds een aantal dagen de Spigen Neo Hybrid en sinds vandaag viel mij op dat ik op alle 4 de hoeken kleine scheurtjes zie op de case..

De case is niet gevallen oid ben er heel voorzichtig mee om gegaan tot nu toe.

Ik heb de winkel onderstaande foto's gemaild en zij geven aan dat dit zo hoort.
Nu wil ik graag een soort second opion horen van gebruikers hier.. Hebben jullie deze scheurtjes (of zijn het soort 'lasnaden"?)

Afbeeldingslocatie: http://s5.postimg.org/z24e6w3ef/2013_11_25_19_00_25.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s5.postimg.org/vtzwtuh4n/2013_11_25_19_00_15.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s5.postimg.org/s0b1yfp6f/2013_11_25_19_01_09.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Tmaster op 26-11-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:25
In de telefoonwinkels heb ik nog geen specifieke cases en pouches gevonden voor de N5. Ik krijg volgende week mijn N5 binnen en wil eigenlijk wel een mooie pouch. Eentje van Valenta lijkt me prima, weet iemand welke goed past op de N5? Of zijn er nog andere pouches die goed passen?

[ Voor 9% gewijzigd door Belecthor op 26-11-2013 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Tmaster schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:18:
Ik heb sinds een aantal dagen de Spigen Neo Hybrid en sinds vandaag viel mij op dat ik op alle 4 de hoeken kleine scheurtjes zie op de case..

De case is niet gevallen oid ben er heel voorzichtig mee om gegaan tot nu toe.

Ik heb de winkel onderstaande foto's gemaild en zij geven aan dat dit zo hoort.
Nu wil ik graag een soort second opion horen van gebruikers hier.. Hebben jullie deze scheurtjes (of zijn het soort 'lasnaden"?)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb hetzelfde hoor :) Is inderdaad een soort van lasnaad. Ik heb overigens wel 2 diepe krassen/scheuren waarschijnlijk van die keer dat ik hem op het asfalt heb laten vallen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 20:22
TerrorKiwi schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:28:
[...]

Ik heb hetzelfde hoor :) Is inderdaad een soort van lasnaad. Ik heb overigens wel 2 diepe krassen/scheuren waarschijnlijk van die keer dat ik hem op het asfalt heb laten vallen :|
Ok bedankt. Ik ben gerustgesteld! ;)

Ik heb overigens vandaag ook mn QI charger ontvangen van dealextreme.. 17 euro en werkt echt perfect.
Zelfs met de cover van Spigen werkt het laden prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Iemand ervaring met de Spigen Slim Armour?
Wil mijn investering van 400 euro graag beschermen tegen kapot gaan, er kan dan wel Gorilla Glas 3 op zitten, ik beschouw het als een totale marketing gimmick en wil dus nog meer protectie.

Ik vind het soft touch gebeuren van de N5 erg fijn, heeft de Slim Armour dit of niet?
Zijn er nog andere cases die enige bescherming bieden voor de behuizing en scherm?

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

De Neo Hybrid beschermt in ieder geval genoeg, mijn Nexus is behoorlijk hard gevallen, maar alleen het hoesje is beschadigd. Hij heeft ook een soortgelijkegelijke achterkant als de Nexus zelf, alleen iets gladder. (Gaat niet ten koste van grip)

@Tmaster, het valt wel een stuk minder op bij mij, ik heb de blauwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-09 22:54

Xaria

Boventitel

Belecthor schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:28:
In de telefoonwinkels heb ik nog geen specifieke cases en pouches gevonden voor de N5. Ik krijg volgende week mijn N5 binnen en wil eigenlijk wel een mooie pouch. Eentje van Valenta lijkt me prima, weet iemand welke goed past op de N5? Of zijn er nog andere pouches die goed passen?
Ik heb er zelf een van dat merk. Deze had ik toen gehaald voor mijn nexus 4. Die paste perfect...je kan dus wel raden hoe mijn nexus 5 past. Hij steekt ongeveer 3 a 4 mm uit. Niet mooi, niet ideaal maar het beschermt het wel redelijk. Aangezien ik zelf geen fan ben van cases..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:21

Nakebod

Nope.

Het voordeel van de Spigen Ultra Hyrbid:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9iGg56Pl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3TfYtd7l.jpg

Goed hoesje, met customize opties :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nakebod schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:19:
Het voordeel van de Spigen Ultra
[...]

Swéét! Was het al van plan, maar dit scheelt me het passen en meten bij het maken van een template d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ik zag dat er nu dus al een officiële Qi lader was, nu vroeg ik me af is en komt er ook nog een officiële autohouder die NFC + Qi heeft ?

Ik kon er wel 1 vinden van nokia voor de lumia http://www.mobilefun.nl/3...arging-nfc-autohouder.htm, iemand een idee of deze past ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Nakebod schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:19:
Het voordeel van de Spigen Ultra Hyrbid:
[afbeelding]
[afbeelding]

En hoe krijg je die custom backgrounds dan perfect uitgesneden? Standymesje oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:21

Nakebod

Nope.

Echt heel perfect is niet eens nodig, de buitenste rand valt namelijk iets achter de rand van het hoesje.
Maar de rechte stukken even langs een lineaal, en wegsnijden. Ronde stukken even wat rustiger met de hand en klaar.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levee
Ik heb mijn Ringke Delight binnen!
http://www.amazon.com/DEL...no-Standing/dp/B00G00QKIK
Ik ben onder de indruk van de kwaliteit en hoe dun het hoesje is.
Ben je iemand die graag zijn telefoon met één hand gebruikt, dan kan ik hem niet aanraden. Het is geen smartcover en de flap die het hoesje dichthoudt (Magnetisch trouwens) zorgt ervoor dat je de telefoon niet gewoon met je rechterhand kan vasthouden.

*edit*

Het is tevens verdomd lastig om de telefoon weer uit het hoesje te krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door Levee op 27-11-2013 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Graag koop ik een portable charger voor mijn Nexus 5 (en eventueel iPad 4). Ikzelf zat te denken aan deze, vanwege de goede reviews: http://www.amazon.com/GMP.../B00A35KPQQ/ref=de_a_smtd.

Als ik op de oplader van mijn nexus 5 kijk, zie ik 1.2A staan als output. Deze charger biedt echter alleen 1A en 2.1A outputs. Kan het kwaad om een 2.1 output te gebruiken voor mijn nexus 5? Kan het anderzijds ook kwaad als ik de 1.0 output gebruik (los van het feit dat het langer zal duren voordat ie opgeladen is)?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
Jirachi schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:00:
Graag koop ik een portable charger voor mijn Nexus 5 (en eventueel iPad 4). Ikzelf zat te denken aan deze, vanwege de goede reviews: http://www.amazon.com/GMP.../B00A35KPQQ/ref=de_a_smtd.

Als ik op de oplader van mijn nexus 5 kijk, zie ik 1.2A staan als output. Deze charger biedt echter alleen 1A en 2.1A outputs. Kan het kwaad om een 2.1 output te gebruiken voor mijn nexus 5? Kan het anderzijds ook kwaad als ik de 1.0 output gebruik (los van het feit dat het langer zal duren voordat ie opgeladen is)?
Als ik het goed heb kan het geen kwaad om een hogere output te gebruiken. De telefoon pakt wat hij nodig heeft. Ik heb zelf de Anker® 2nd Gen Astro3 12000mAh Portable Charger voor mijn Nexus 4 en Nexus 7 (2012).

To be, or not to be...

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:27
Levee schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:35:
Ik heb mijn Ringke Delight binnen!
http://www.amazon.com/DEL...no-Standing/dp/B00G00QKIK
Ik ben onder de indruk van de kwaliteit en hoe dun het hoesje is.
Ben je iemand die graag zijn telefoon met één hand gebruikt, dan kan ik hem niet aanraden. Het is geen smartcover en de flap die het hoesje dichthoudt (Magnetisch trouwens) zorgt ervoor dat je de telefoon niet gewoon met je rechterhand kan vasthouden.

*edit*

Het is tevens verdomd lastig om de telefoon weer uit het hoesje te krijgen.
Heb die van mij gisteren ook eindelijk ontvangen. Nog niet geprobeerd, want bestempeld als Sinterklaas kadootje. :P

Ben benieuwd hoe hij bevalt in dagelijks gebruik.

• marknh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09-2024
De officiële bumper staat nu vanaf volgende week leverbaar op de site, ik ben benieuwd of de Nederlandse winkels ze dan eindelijk ook eens kunnen gaan leveren.
http://www.mobilefun.nl/4...nexus-5-bumper---geel.htm

• ProudElm
  • Laatst online: 18:58
Wat ik me afvraag. Als je z'n bumper gebruikt, werkt draadloos opladen dan nog steeds?

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

ProudElm schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:43:
Wat ik me afvraag. Als je z'n bumper gebruikt, werkt draadloos opladen dan nog steeds?
Anders lees je gewoon ff de artikelomschrijving |:(

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• ProudElm
leuke.. Deze dus.. maar geldt dat dus ook voor alle? :S Of moet een bumber er dus speciaal geschikt voor zijn

• marknh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09-2024
ProudElm schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:43:
Ja, werkt gewoon .
Ik heb zelf nu de Ringke Fusion case, en draadloos opladen werkt net zo goed als zonder de case.
Google zegt dat al hun officiële bumpers ook zonder problemen draadloos kunnen opladen.

• ProudElm
Top! Moet nog wachten tot die eindelijk geleverd wordt. Dus nog even te dubben of ik nu wel of niet een bumber of iets dergelijks ga gebruiken..

• NefeliM
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-09 07:44
ProudElm
Wacht nog wat langer dan op de active.. Gebruik de reistijd in de auto juist altijd om de telefoon op te laden ;)
Ik heb net een actieve Brodit houder besteld (volgens de webshop was hij op voorraad).
Nu moet ik alleen nog een Nexus 5 gaan regelen :)

[ Voor 35% gewijzigd door NefeliM op 28-11-2013 13:57 ]

• tobitronics
Iemand die al geprobeerd heeft de Nexus wireless charger te bestellen bij Amazon US (of ergens anders)? Zo ja, al ontvangen?

• XzeroD
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

NefeliM schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:54:
[...]

Ik heb net een actieve Brodit houder besteld (volgens de webshop was hij op voorraad).
Nu moet ik alleen nog een Nexus 5 gaan regelen :)
Ah een leuk alternatief voor als wat ik wil niet kan vinden, ik zoek eigenlijk een auto lader met Qi en NFC. Thanks voor het delen! _/-\o_

• ProudElm
Kijk anders naar deze:

http://owlpad.net/carpad-for-nexus-4/

Lijkt mij wel wat.. Kun je eventueel een case of iets gebruiken lijkt me.

• Kuusj

Kuusj

Voorlopig vanwege twijfel nog maar geen Spigen gepakt, maar een el-cheapo beschermer van 5 euro, deze is vandaag binnen gekomen, en ik moet zeggen, ziet en voelt niet verkeerd!

Ook maar meteen een el-cheapo screenprotector gekocht van maar liefst 2.50, ik verwacht er niet veel van, maar als ie rubberig is of niet glad dan gaat ie meteen de deur uit, dan vertrouw ik voorlopig maar op het zogenaamd sterke Gorilla Glas 3

• Shillen
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 14:17
Tijdens het wachten op mijn bestelling alvast de volgende accessoires besteld ;-)

http://bit.ly/18qvjvx(SlimPort)
http://bit.ly/18qvhDX(Wireless Charger)
http://bit.ly/18qvwyV(Spigen case)
http://bit.ly/18qvxmq(Spigen screen protector)

[ Voor 3% gewijzigd door Shillen op 28-11-2013 20:10 ]

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:30
Heb nu een spigen neo hybrid (satin silver) op mijn telefoon zitten, maakt hem toch wel erg groot. Weet iemand een hoesje waarbij hij lekker slank blijft?

• tobitronics
Zojuist de nexus wireless charger bij amazon US besteld voor omgerekend 50€ incl. verzending en belasting! Dat noem ik nog eens een goeie deal :)

Verwijderd

Ook de LG Quickcover staat nu online bij mobilefun:
http://www.mobilefun.nl/4...-voor-nexus-5---zwart.htm

• Belecthor
Heeft iemand al zo'n Valenta hoesje speciaal voor de N5 gekocht? Ik ben benieuwd of ze daarvoor een nieuwe pouch maken of dat je al een bestaande kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
pff 42 euro voor een quickcover..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasperNL
  • Laatst online: 04:31
Ook de delight flipcase binnen, voelt goed en vervangt voor dagelijks gebruik m'n portemonnee. Nu iets minder zichtbaar maar toch nog steeds mooi, de vinyl stickers van dbrand..

Foto'tje!
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads7/529863a2484b4/529863a242ec2-foto-3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
  • Laatst online: 16:24
Heel mooi. Vooral dat witte randje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Hier ook de vinyl stickers van dbrand, maar dan de leren versie met een wit toestel en een titanium rand.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/25854502/IMG_1510.JPG

Hier in de Ultra Hybrid Case, het is niet zo heel goed zichtbaar door de reflectie en goed licht :).
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/25854502/IMG_1511.JPG
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/25854502/IMG_1512.JPG

Voordeel van de vinyl sticker, vooral de camera sticker, dat de reflectie van de flitser in het hoesje nu weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
Waar kun je trouwens screenprotectors kopen voor de Nexus 5? Fysieke winkels hebben geen accessoires voor de N5 in Groningen en via internet betaal ik liever geen 20 euro voor 2 screenprotectors..

Nvm, al eentje gevonden :P.

[ Voor 8% gewijzigd door Belecthor op 30-11-2013 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:04:
De Fedex-bezorger is zojuist aan deur geweest met een Nexus 5 Bumper Case uit de Google Play Store.

Mijn eerste indrukken:

De buitenkant van de case is gemaakt van hard plastic, maar voelt zacht aan. Net als de Nexus 5 zelf dus. Op de achterzijde van de case staat met grote letters 'Nexus'. De letters zijn een beetje vervaagd of 'zacht', wat een mooi effect geeft.

De case zit als gegoten en biedt voldoende bescherming. Het toestel is voorzien van een Steinheil Ultra Crystal screenprotector die bijna onzichtbaar is.

De knoppen werken nog prima en ook het geluid en de gesprekskwaliteit lijken geen hinder te ondervinden van de case. Mochten jullie nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga denk ik toch ook voor de originele case. Maar dan de zwarte uitvoering. Misschien wat minder mooi. Maar ik ben bang dat de witte blauw wordt door mijn spijkerbroeken. Helaas is de levertijd nog te lang.

Daarom ben ik opzoek naar een tijdelijk hoesje van enkele euro's die binnen een week geleverd kan worden. Iemand suggesties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marknh schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:40:
De officiële bumper staat nu vanaf volgende week leverbaar op de site, ik ben benieuwd of de Nederlandse winkels ze dan eindelijk ook eens kunnen gaan leveren.
http://www.mobilefun.nl/4...nexus-5-bumper---geel.htm
http://www.gsmpunt.nl/acc...le-bumper-case-zwart.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
  • Laatst online: 16:24
Heeft iemand ervaring met de RhinoShield screenprotectors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer_D
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-09 12:55
Net mijn Diztronic case binnengekregen die ik op 20/11 heb besteld (uit de VS). Prima hoesje, alleen een beetje jammer van de glossy randen aan de voorkant. Ook over de levertijd niks te klagen (10 dagen).

https://tpu-cases.com/index.php?main_page=product_info&products_id=368&zenid=c2106fe53164a7400185a8711371de03

[ Voor 36% gewijzigd door Jelmer_D op 30-11-2013 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levee
Verdraaid, ik wilde net vragen of iemand die case al binnen had.
Ik zal hem ook maar eens gaan bestellen, er zijn weinig TPU hoesjes die goed de vorm van de nexus 5 behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Heb de Qi charger van DX binnen. Mooi ding, alleen dat licht wat eraf komt is echt een drama! Het is ook niet 1 lampje vooraan de behuizing, maar het loopt door de behuizing door. Heb al geprobeerd het licht af te plakken maar ik moet daar een wat dikkere sticker voor hebben. Heb nu 2 labelprinter stickers over elkaar geplakt. Is blijkbaar nog niet dik genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Dan vergeet ik tenminste niet mijn telefoon er op te leggen ;). Is de lader makkelijk open te maken? Dan kan je de LEDjes er gewoon uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krotar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-06-2024
tobitronics schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:04:
Zojuist de nexus wireless charger bij amazon US besteld voor omgerekend 50€ incl. verzending en belasting! Dat noem ik nog eens een goeie deal :)
Kan je deze topic up to date houden over jouw shipping ervaring?
Ik vraag mij af of je nog bijkomende douane kosten gaat moeten betalen. Indien niet dan zal ik hem ook bestellen via amazon US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Krotar schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:27:
[...]

Ik vraag mij af of je nog bijkomende douane kosten gaat moeten betalen. Indien niet dan zal ik hem ook bestellen via amazon US.
Als het goed is heb ik die al betaald aangezien amazon "import tax estimation deposit" rekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:54
dit weekend eindelijk de nexus 5 binnen die ik meteen in de Spigen Neo Hybrid kon stoppen (had die al enkele dagen binnen)
Hoesje bevalt prima, probleem met stof bij usb lijkt inderdaad te kunnen gaan gebeuren maar nog niet hinderlijk. Zelf overigens geen last van de 'lasnaden'. Vind het hoesje ook het toestel niet veel groter maken, wellicht omdat ik het toestel haast niet zonder in mijn handen heb gehad ;-)

ik wacht nog even op mijn qi lader(s) die ik heb besteld via ebay en dx maar die officiele ziet er wel top uit, zeker met die magneten werkt het denk ik altijd goed.

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria
  • Laatst online: 02-09 22:54

Xaria

Boventitel

Krotar schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:27:
[...]

Ik heb het ook via amazon.com besteld en daar gaf hij iets van 9 euro aan voor de duane kosten.

Item Subtotal: $49.99
Shipping & Handling: $8.98
Total Before Tax: $71.35
Import Fees Deposit: $12.38
Shipment Total: $71.35
(EUR 54,72)
Paid by Mastercard: $71.35
(EUR 54,72)

Iets duurder dan normaal, maar ach. Hebbuh hebbuh hebbuh :+

Hij zou volgens hun estimated delivery op maandag 9 december aankomen. Ik hou jullie op de hoogte.

[ Voor 7% gewijzigd door Xaria op 02-12-2013 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Zijn er eigenlijk al hoesjes die de micro-USB ingang volledig bedekken? Heb inmiddels de draadloze oplader aan het werk en gebruik de micro-USB aansluiting nu natuurlijk amper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:10

Matis

Rubber Rocket

Ikzelf heb vandaag mijn N5 binnengekregen. Meteen de reeds bestelde flipcover geïnstalleerd, maar dat ding bevalt voor geen kant. Ten eerste zit de flap aan de onderkant, waardoor het toestel niet kan laden met de flap dicht. Daarnaast is het "leer" nog vrij stug, waardoor de flap telkens tegen je buik/borst drukt wanneer je de telefoon gebruikt, rete-irritant.

Nee, ik moet op zoek naar iets anders. Iemand suggesties? Voor mijn Desire S had ik een pouch, dat was fijn, maar je telefoon was niet altijd beschermd. Daarnaast gebruik ik mijn telefoon ook voor navigatie, dus de cover moet wel in een autobeugel (suggesties ?) passen, liefst met hoesje.

Deze 9-in-1 lijkt me wel fijn.
2 x Soft Gel case
2 x Film protector
1 x Car Stand
1 x Car charger
1 x USB charging cable
1 x Stylus pen
1 x PU leather pull tab

[ Voor 19% gewijzigd door Matis op 02-12-2013 23:59 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Bolletje schreef op zondag 24 november 2013 @ 02:43:
In dit topic hebben al meerdere mensen de screenprotectors van Xtremeguard gemeld. Vooral omdat er vaak grote kortingen op waren. Ik heb ze afgelopen week binnengekregen.

De eerste twee gingen al helemaal mis. Kreukel er in en uitgerekt. Vervolgens zat de derde perfect. Zet ik de telefoon aan: één klein zwart puntje midden in het scherm. :/ Wilde ik dat weghalen, maar dat beschadigde de screenprotector al. Pff, toen de vierde gedaan en die zit er nu op. Toch nog heel veel verkleuringen en er zit een waas over het scherm. Daar gaat dus het mooie scherm van de Nexus 5.

Ja, je kan de screenproctectors herplaatsen met het de zeepsop-oplossing, maar dat gaat niet zo goed.
Ook zijn ze niet heel goed uitgesneden: o.a. bij de sensors zie je gewoon kartels.

Met de reguliere prijs van $6.99 of zelfs met 50% korting ($3.49) zijn ze het zeker niet waard (per stuk is dat he!). Ik had ze gelukkig met de korting wat goedkoper.
Je kan beter de goedkope screenprotectors uit China halen die bestaan uit drie delen. Die breng ik normaliter in één keer goed aan. O.a. met de Nexus 4 en Galaxy Nexus gehad. De Nexus 4 had wel een ronding van het scherm aan de zijkanten. Dat maakte het aanbrengen moeilijker. Gelukkig heeft de Nexus 5 daar geen last van. Dat gedoe met zeepsop en het scherm nat maken bevalt mij niet.

Maarja, hij zit nu. :P
Ik heb de Xtreme Guard protectors ook binnen. Wat een verrotte protectors zeg! Super stroef en ruw, verschrikkelijk. Enige voordeel, de Xtreme Guard manier van aanbrengen is fantastisch!

Op zoek naar andere dan maar... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Matis schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:56:

Nee, ik moet op zoek naar iets anders. Iemand suggesties? Voor mijn Desire S had ik een pouch, dat was fijn, maar je telefoon was niet altijd beschermd. Daarnaast gebruik ik mijn telefoon ook voor navigatie, dus de cover moet wel in een autobeugel (suggesties ?) passen, liefst met hoesje.
Ik gebruik zelf een universele Brodit houder, die kun je in verschillende modellen krijgen. Ik gebruik er nu eentje icm de Ultra Hybrid case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MauriX schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:46:
[...]

Ik heb de Xtreme Guard protectors ook binnen. Wat een verrotte protectors zeg! Super stroef en ruw, verschrikkelijk. Enige voordeel, de Xtreme Guard manier van aanbrengen is fantastisch!

Op zoek naar andere dan maar... :-(
Ik vind ze ook waardeloos. Heb nu een week de screen protector van iSmooth er op zitten en deze is echt geweldig. Net zo glad als het scherm en je ziet het haast niet zitten!
Prijs is ook erg fijn en er zaten 3 screen protectors in de verpakking, een microfiber doekje, 'dust stickers' en handleiding.
Echt een aanrader!
http://www.amazon.co.uk/g...&sr=8-1&pi=AC_SX110_SY165

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Bedankt voor de tip Jeroen!! Direct besteld.
Hoe moet je deze aanbrengen? Ook met water?

[ Voor 52% gewijzigd door MauriX op 03-12-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan Strijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09-2024
Ik ben opzoek naar de orginele Cases van google. Natuurlijk zijn deze in nederland niet via de playstore te bestellen. Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
Check anders in Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen. Daarin werd besproken om de N5 uit DE te halen. Werkt vast ook prima voor de cases.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPr0n
  • Laatst online: 13:15
ProudElm schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:09:
Check anders in Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen. Daarin werd besproken om de N5 uit DE te halen. Werkt vast ook prima voor de cases.. :)
Eerder in dit topic zijn ook al webshops gepasseerd met de originele bumpers in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan Strijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09-2024
DonPr0n schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:39:
[...]

Eerder in dit topic zijn ook al webshops gepasseerd met de originele bumpers in.
Dan ga ik vanavond ff dit hele topic lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:04:
De Fedex-bezorger is zojuist aan deur geweest met een Nexus 5 Bumper Case uit de Google Play Store.

Mijn eerste indrukken:

De buitenkant van de case is gemaakt van hard plastic, maar voelt zacht aan. Net als de Nexus 5 zelf dus. Op de achterzijde van de case staat met grote letters 'Nexus'. De letters zijn een beetje vervaagd of 'zacht', wat een mooi effect geeft.

De case zit als gegoten en biedt voldoende bescherming. Het toestel is voorzien van een Steinheil Ultra Crystal screenprotector die bijna onzichtbaar is.

De knoppen werken nog prima en ook het geluid en de gesprekskwaliteit lijken geen hinder te ondervinden van de case. Mochten jullie nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie dat je hem alweer verkocht hebt. Beviel hij toch niet goed? Ik sta op het punt om er ook 1 te bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

MauriX schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:55:
Bedankt voor de tip Jeroen!! Direct besteld.
Hoe moet je deze aanbrengen? Ook met water?
Waar het internet toch allemaal wel niet handig voor is! :+
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0hlyIigpov8]

Heeft iemand ze trouwens geprobeerd in combinatie met een Neo Hybrid case? Ik had bij mijn iPod Touch ook van die randjes over het scherm, die verpestten de screen protectors elke keer.

[ Voor 22% gewijzigd door Kiwi op 03-12-2013 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadking
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-08 17:11
Vandaag deze TPU Case binnen gekregen via GSMPunt:

http://www.gsmpunt.nl/acc...xus-5-tpu-case-zwart.html

Bevalt me prima, ziet er redelijk basic uit (was opzoek naar een beetje een neutraal hoesje) en beschermt zoals ieder TPU hoesje dat zou doen.

Wel een beetje jammer van de glimmende voorkant, maar zelfs de Diztronic heeft dit ´probleem´...
Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste