Zo, mijn Spigen Neo Hybrid van Mobilefun is binnen. Heeft uiteindelijk wel 21 dagen geduurd, maar dan heb je ook wat 
Wel jammer dat het volume knopje een beetje 'los' zit.
Wel jammer dat het volume knopje een beetje 'los' zit.
Flink groter, ik kon er persoonlijk niet aan wennen.Levee schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:13:
Hoeveel groter maakt de Neo Hybrid de telefoon?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 12% gewijzigd door Vin87 op 23-11-2013 11:24 ]
Hoe bevalt deze? Voor die 2 euro zijn de verwachtingen natuurlijk niet al te hoog.Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 15:12:
[...]
Hier een foto van de telefoon in de pouch:
[afbeelding]
[...]
[ Voor 62% gewijzigd door Too5 op 23-11-2013 13:02 ]
Dat kan, maar je weet nooit van te voren of de hoesje die je gebruikt dit als gevolg heeft of niet.Too5 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:48:
Misschien afhankelijk van welk hoesje je gebruikt? Ik had een (nep)leren hoesje voor mn sgs2 en die was na 2 jaar nog als nieuw (totdat ie verdronk......).
Nu op zoek naar een fijn en betaalbaar formaat voor de N5.
En heb je m al binnen? Al is een protector voor 6 dollar natuurlijk niks...MauriX schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:44:
@tobitronics: ik heb bij extreme guard wat besteld met 75% korting. Zie hierboven in topic.
Jep, als ik google op 'case scratched my phone', dan krijg ik een hoop hits.Too5 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:56:
Ik kan me voorstellen dat als er ooit een korreltje van het een of ander mee het hoesje in gaat en je 'm daar steeds in heen en weer beweegt (er in en uit haalt), dat 1 korreltje al genoeg is om dit te veroorzaken na een paar weken.
[ Voor 11% gewijzigd door ObiTewodros op 23-11-2013 15:14 ]
Verwijderd
Bij mij zit die screen protector er nu een week op maar ik vind het niks. Voelt rubberachtig aan en dat is op het scherm niks. Mijn vinger glijdt nu niet meer soepel over het scherm.. Heb daarom ook nu de screenprotector van iSmooth besteld op Amazon.co.UK maar deze moet nog binnen komen.tobitronics schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:44:
[...]
En heb je m al binnen? Al is een protector voor 6 dollar natuurlijk niks...
Bevalt wel aardig, alleen steekt de telefoon er aan de bovenkant een paar millimeter uit omdat hij niet officieel voor de Nexus 5 is maar voor de Galaxy S4 en die is kleiner. Verder wel een stevig hoesje en inderdaad lekker goedkoop.[b]Too5 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:48
Hoe bevalt deze? Voor die 2 euro zijn de verwachtingen natuurlijk niet al te hoog.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2013 15:07 ]
Heb 'm ook besteld, maar dan die voor de S3. Die zou een paar mm groter zijn dan de S4. Hopelijk is dat net het verschil. Via die site ook verschillende screen protectors gekocht. Voor die paar euro is het onmogelijk een buil te vallen. Ben benieuwd!Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 15:04:
Bevalt wel aardig, alleen steekt de telefoon er aan de bovenkant een paar millimeter uit omdat hij niet officieel voor de Nexus 5 is maar voor de Galaxy S4 en die is kleiner. Verder wel een stevig hoesje en inderdaad lekker goedkoop.
[ Voor 12% gewijzigd door Too5 op 23-11-2013 17:03 ]
Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303
wtf:)MauriX schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:52:
Ik zoek eigenlijk een protector die net zo beschermd als deze:
Maar dan voor de nexus 5
[video]
http://evolutivelabs.com/products/rhino-shield-phoneMauriX schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:52:
Ik zoek eigenlijk een protector die net zo beschermd als deze:
Maar dan voor de nexus 5
[video]
Heb ik ooit gehad met mijn ipod touch, de metalen achterkant was na een paar weken helemaal dof en vol krassenToo5 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:56:
Ik kan me voorstellen dat als er ooit een korreltje van het een of ander mee het hoesje in gaat en je 'm daar steeds in heen en weer beweegt (er in en uit haalt), dat 1 korreltje al genoeg is om dit te veroorzaken na een paar weken.
[ Voor 15% gewijzigd door tobitronics op 23-11-2013 20:59 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Bolletje op 24-11-2013 03:20 ]
De case er om is meer bij het gebruik, mocht hij vallen dan zit er iets omheen. Wat ik bij al mijn telefoons doe is het wekelijks even uit de case halen en even schoonmaken. Ik heb dit ook een keer gehad bij een iPhone 4. Erg balen, maar sinds de periodieke schoonmaak acties, geen enkel probleem meer.NeutraleGast schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 15:01:
[...]
De vraag is nu: Is het wel slim om een case om je telefoon te doen, of ben je beter af zonder?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
To be, or not to be...
Ik heb 'm niet meer maar kan me best voorstellen dat dit gebeurd. Er zit namelijk ruimte op die plek, alleen zal het stof je alleen opvallen indien je die case icm een zwarte N5 gebruikt. Net als dat de vingerafdrukken en vegen op de transparante achterkant veel meer opvallen bij de zwarte dan bij de witte.Ansenyi schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:07:
Voor de mensen die een Spigen Ultra Hybrid case gebriuiken:
Hebben jullie last van stof dat zich ophoopt tussen de telefoon en de transparante achterkant bij de USB connector?
Meerdere mensen op Amazon.com klagen hierover.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Yep, maar dat heb je echt binnen 10 seconden weer schoon.Ansenyi schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:07:
Hebben jullie last van stof dat zich ophoopt tussen de telefoon en de transparante achterkant bij de USB connector?
[ Voor 3% gewijzigd door Ken. op 25-11-2013 12:36 ]
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
To be, or not to be...
[ Voor 3% gewijzigd door Laguna op 25-11-2013 15:22 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Hier ook, daar sluit de case ook niet goed aan op de gebogen achterzijde. Er zit duidelijk een opening.Ansenyi schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:07:
Laguna schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:35:
[...]
Ik heb 'm niet meer maar kan me best voorstellen dat dit gebeurd. Er zit namelijk ruimte op die plek, alleen zal het stof je alleen opvallen indien je die case icm een zwarte N5 gebruikt. Net als dat de vingerafdrukken en vegen op de transparante achterkant veel meer opvallen bij de zwarte dan bij de witte.
Ik heb de case overgenomen van LagunaKen. schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:36:
[...]
Yep, maar dat heb je echt binnen 10 seconden weer schoon.
Plop, uit de case. Even vegen, Terug in de case, klaar is case.
EDIT: Ik heb een witte N5.
Zijn er nog meer mensen met de Ringke Fusion die kunnen bevestigen dat deze case het stof probleem niet heeft.DonPr0n schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 07:39:
Ik heb met mijn Ringke Fusion hier helemaal geen last van. Dus over een mindere kwaliteit valt duidelijk te discussieren.
De achterkant is daarentegen wel een ware hel voor vingerafdrukken.
To be, or not to be...
TheIceKing schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:18:
De officiële wireless charger bij Amazon (wordt verzonden buiten de USA):
Wel ik krijg toch al geen foutmelding in mijn checkout naar B (niet effectief besteld).This item is also available for shipping to select countries outside the U.S.
Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303
[ Voor 10% gewijzigd door Tmaster op 26-11-2013 19:21 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Belecthor op 26-11-2013 19:33 ]
Ik heb hetzelfde hoorTmaster schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:18:
Ik heb sinds een aantal dagen de Spigen Neo Hybrid en sinds vandaag viel mij op dat ik op alle 4 de hoeken kleine scheurtjes zie op de case..
De case is niet gevallen oid ben er heel voorzichtig mee om gegaan tot nu toe.
Ik heb de winkel onderstaande foto's gemaild en zij geven aan dat dit zo hoort.
Nu wil ik graag een soort second opion horen van gebruikers hier.. Hebben jullie deze scheurtjes (of zijn het soort 'lasnaden"?)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ok bedankt. Ik ben gerustgesteld!TerrorKiwi schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:28:
[...]
Ik heb hetzelfde hoorIs inderdaad een soort van lasnaad. Ik heb overigens wel 2 diepe krassen/scheuren waarschijnlijk van die keer dat ik hem op het asfalt heb laten vallen
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik heb er zelf een van dat merk. Deze had ik toen gehaald voor mijn nexus 4. Die paste perfect...je kan dus wel raden hoe mijn nexus 5 past. Hij steekt ongeveer 3 a 4 mm uit. Niet mooi, niet ideaal maar het beschermt het wel redelijk. Aangezien ik zelf geen fan ben van cases..Belecthor schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:28:
In de telefoonwinkels heb ik nog geen specifieke cases en pouches gevonden voor de N5. Ik krijg volgende week mijn N5 binnen en wil eigenlijk wel een mooie pouch. Eentje van Valenta lijkt me prima, weet iemand welke goed past op de N5? Of zijn er nog andere pouches die goed passen?
Swéét! Was het al van plan, maar dit scheelt me het passen en meten bij het maken van een templateNakebod schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:19:
Het voordeel van de Spigen Ultra
[...]
Goed hoesje, met customize opties
En hoe krijg je die custom backgrounds dan perfect uitgesneden? Standymesje oid?Nakebod schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:19:
Het voordeel van de Spigen Ultra Hyrbid:
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed hoesje, met customize opties
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
[ Voor 9% gewijzigd door Levee op 27-11-2013 18:55 ]
Als ik het goed heb kan het geen kwaad om een hogere output te gebruiken. De telefoon pakt wat hij nodig heeft. Ik heb zelf de Anker® 2nd Gen Astro3 12000mAh Portable Charger voor mijn Nexus 4 en Nexus 7 (2012).Jirachi schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:00:
Graag koop ik een portable charger voor mijn Nexus 5 (en eventueel iPad 4). Ikzelf zat te denken aan deze, vanwege de goede reviews: http://www.amazon.com/GMP.../B00A35KPQQ/ref=de_a_smtd.
Als ik op de oplader van mijn nexus 5 kijk, zie ik 1.2A staan als output. Deze charger biedt echter alleen 1A en 2.1A outputs. Kan het kwaad om een 2.1 output te gebruiken voor mijn nexus 5? Kan het anderzijds ook kwaad als ik de 1.0 output gebruik (los van het feit dat het langer zal duren voordat ie opgeladen is)?
To be, or not to be...
Heb die van mij gisteren ook eindelijk ontvangen. Nog niet geprobeerd, want bestempeld als Sinterklaas kadootje.Levee schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:35:
Ik heb mijn Ringke Delight binnen!
http://www.amazon.com/DEL...no-Standing/dp/B00G00QKIK
Ik ben onder de indruk van de kwaliteit en hoe dun het hoesje is.
Ben je iemand die graag zijn telefoon met één hand gebruikt, dan kan ik hem niet aanraden. Het is geen smartcover en de flap die het hoesje dichthoudt (Magnetisch trouwens) zorgt ervoor dat je de telefoon niet gewoon met je rechterhand kan vasthouden.
*edit*
Het is tevens verdomd lastig om de telefoon weer uit het hoesje te krijgen.
Anders lees je gewoon ff de artikelomschrijvingProudElm schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:43:
Wat ik me afvraag. Als je z'n bumper gebruikt, werkt draadloos opladen dan nog steeds?
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Ja, werkt gewoon .ProudElm schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:43:
Wat ik me afvraag. Als je z'n bumper gebruikt, werkt draadloos opladen dan nog steeds?
Ik heb net een actieve Brodit houder besteld (volgens de webshop was hij op voorraad).ProudElm
Wacht nog wat langer dan op de active.. Gebruik de reistijd in de auto juist altijd om de telefoon op te laden
[ Voor 35% gewijzigd door NefeliM op 28-11-2013 13:57 ]
Ah een leuk alternatief voor als wat ik wil niet kan vinden, ik zoek eigenlijk een auto lader met Qi en NFC. Thanks voor het delen!NefeliM schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:54:
[...]
Ik heb net een actieve Brodit houder besteld (volgens de webshop was hij op voorraad).
Nu moet ik alleen nog een Nexus 5 gaan regelen
[ Voor 3% gewijzigd door Shillen op 28-11-2013 20:10 ]
Verwijderd
pff 42 euro voor een quickcover..Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:33:
Ook de LG Quickcover staat nu online bij mobilefun:
http://www.mobilefun.nl/4...-voor-nexus-5---zwart.htm
[ Voor 8% gewijzigd door Belecthor op 30-11-2013 01:24 ]
Verwijderd
Ik ga denk ik toch ook voor de originele case. Maar dan de zwarte uitvoering. Misschien wat minder mooi. Maar ik ben bang dat de witte blauw wordt door mijn spijkerbroeken. Helaas is de levertijd nog te lang.Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:04:
De Fedex-bezorger is zojuist aan deur geweest met een Nexus 5 Bumper Case uit de Google Play Store.
Mijn eerste indrukken:
De buitenkant van de case is gemaakt van hard plastic, maar voelt zacht aan. Net als de Nexus 5 zelf dus. Op de achterzijde van de case staat met grote letters 'Nexus'. De letters zijn een beetje vervaagd of 'zacht', wat een mooi effect geeft.
De case zit als gegoten en biedt voldoende bescherming. Het toestel is voorzien van een Steinheil Ultra Crystal screenprotector die bijna onzichtbaar is.
De knoppen werken nog prima en ook het geluid en de gesprekskwaliteit lijken geen hinder te ondervinden van de case. Mochten jullie nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
http://www.gsmpunt.nl/acc...le-bumper-case-zwart.htmlmarknh schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:40:
De officiële bumper staat nu vanaf volgende week leverbaar op de site, ik ben benieuwd of de Nederlandse winkels ze dan eindelijk ook eens kunnen gaan leveren.
http://www.mobilefun.nl/4...nexus-5-bumper---geel.htm
[ Voor 36% gewijzigd door Jelmer_D op 30-11-2013 17:29 ]
Kan je deze topic up to date houden over jouw shipping ervaring?tobitronics schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:04:
Zojuist de nexus wireless charger bij amazon US besteld voor omgerekend 50€ incl. verzending en belasting! Dat noem ik nog eens een goeie deal
Als het goed is heb ik die al betaald aangezien amazon "import tax estimation deposit" rekent.Krotar schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:27:
[...]
Kan je deze topic up to date houden over jouw shipping ervaring?
Ik vraag mij af of je nog bijkomende douane kosten gaat moeten betalen. Indien niet dan zal ik hem ook bestellen via amazon US.
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
Ik heb het ook via amazon.com besteld en daar gaf hij iets van 9 euro aan voor de duane kosten.Krotar schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:27:
[...]
Kan je deze topic up to date houden over jouw shipping ervaring?
Ik vraag mij af of je nog bijkomende douane kosten gaat moeten betalen. Indien niet dan zal ik hem ook bestellen via amazon US.
[ Voor 7% gewijzigd door Xaria op 02-12-2013 11:57 ]
2 x Soft Gel case
2 x Film protector
1 x Car Stand
1 x Car charger
1 x USB charging cable
1 x Stylus pen
1 x PU leather pull tab
[ Voor 19% gewijzigd door Matis op 02-12-2013 23:59 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ik heb de Xtreme Guard protectors ook binnen. Wat een verrotte protectors zeg! Super stroef en ruw, verschrikkelijk. Enige voordeel, de Xtreme Guard manier van aanbrengen is fantastisch!Bolletje schreef op zondag 24 november 2013 @ 02:43:
In dit topic hebben al meerdere mensen de screenprotectors van Xtremeguard gemeld. Vooral omdat er vaak grote kortingen op waren. Ik heb ze afgelopen week binnengekregen.
De eerste twee gingen al helemaal mis. Kreukel er in en uitgerekt. Vervolgens zat de derde perfect. Zet ik de telefoon aan: één klein zwart puntje midden in het scherm.Wilde ik dat weghalen, maar dat beschadigde de screenprotector al. Pff, toen de vierde gedaan en die zit er nu op. Toch nog heel veel verkleuringen en er zit een waas over het scherm. Daar gaat dus het mooie scherm van de Nexus 5.
Ja, je kan de screenproctectors herplaatsen met het de zeepsop-oplossing, maar dat gaat niet zo goed.
Ook zijn ze niet heel goed uitgesneden: o.a. bij de sensors zie je gewoon kartels.
Met de reguliere prijs van $6.99 of zelfs met 50% korting ($3.49) zijn ze het zeker niet waard (per stuk is dat he!). Ik had ze gelukkig met de korting wat goedkoper.
Je kan beter de goedkope screenprotectors uit China halen die bestaan uit drie delen. Die breng ik normaliter in één keer goed aan. O.a. met de Nexus 4 en Galaxy Nexus gehad. De Nexus 4 had wel een ronding van het scherm aan de zijkanten. Dat maakte het aanbrengen moeilijker. Gelukkig heeft de Nexus 5 daar geen last van. Dat gedoe met zeepsop en het scherm nat maken bevalt mij niet.
Maarja, hij zit nu.
Ik gebruik zelf een universele Brodit houder, die kun je in verschillende modellen krijgen. Ik gebruik er nu eentje icm de Ultra Hybrid case.Matis schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:56:
Nee, ik moet op zoek naar iets anders. Iemand suggesties? Voor mijn Desire S had ik een pouch, dat was fijn, maar je telefoon was niet altijd beschermd. Daarnaast gebruik ik mijn telefoon ook voor navigatie, dus de cover moet wel in een autobeugel (suggesties ?) passen, liefst met hoesje.
Verwijderd
Ik vind ze ook waardeloos. Heb nu een week de screen protector van iSmooth er op zitten en deze is echt geweldig. Net zo glad als het scherm en je ziet het haast niet zitten!MauriX schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:46:
[...]
Ik heb de Xtreme Guard protectors ook binnen. Wat een verrotte protectors zeg! Super stroef en ruw, verschrikkelijk. Enige voordeel, de Xtreme Guard manier van aanbrengen is fantastisch!
Op zoek naar andere dan maar...
[ Voor 52% gewijzigd door MauriX op 03-12-2013 12:59 ]
Eerder in dit topic zijn ook al webshops gepasseerd met de originele bumpers in.ProudElm schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:09:
Check anders in Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen. Daarin werd besproken om de N5 uit DE te halen. Werkt vast ook prima voor de cases..
Dan ga ik vanavond ff dit hele topic lezen!DonPr0n schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:39:
[...]
Eerder in dit topic zijn ook al webshops gepasseerd met de originele bumpers in.
Verwijderd
Ik zie dat je hem alweer verkocht hebt. Beviel hij toch niet goed? Ik sta op het punt om er ook 1 te bestellenVerwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:04:
De Fedex-bezorger is zojuist aan deur geweest met een Nexus 5 Bumper Case uit de Google Play Store.
Mijn eerste indrukken:
De buitenkant van de case is gemaakt van hard plastic, maar voelt zacht aan. Net als de Nexus 5 zelf dus. Op de achterzijde van de case staat met grote letters 'Nexus'. De letters zijn een beetje vervaagd of 'zacht', wat een mooi effect geeft.
De case zit als gegoten en biedt voldoende bescherming. Het toestel is voorzien van een Steinheil Ultra Crystal screenprotector die bijna onzichtbaar is.
De knoppen werken nog prima en ook het geluid en de gesprekskwaliteit lijken geen hinder te ondervinden van de case. Mochten jullie nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar het internet toch allemaal wel niet handig voor is!MauriX schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:55:
Bedankt voor de tip Jeroen!! Direct besteld.
Hoe moet je deze aanbrengen? Ook met water?
[ Voor 22% gewijzigd door Kiwi op 03-12-2013 17:29 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq