WAt zijn de verzendkosten bij dx.com en hoe zit het met levertijd?
Ik weet niet hoe duur "Free shipping to NL" is, en hoe lang
duurt, maar misschien weet jij het wel?Anoniem: 352868 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:53:
Ik heb 2 weken geleden bij dx.com deze wireless QI charger besteld voor €17,- en deze is gisteren binnen gekomen.
Ik heb 'm ook besteld. Ga hem gebruiken met een Spigen Ultra Hybrid case.Entity schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 21:13:
[...]
Nice! Komende week ook maar eens wat bestellen bij DX, zowel die lader als die autohouder zien er goed uit.
Ja, Ik heb de Spigen SGP Ultra Hybrid om m'n N5 zitten en die werkt perfect met een Zens Qi lader.dopNL schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 22:00:
Weet iemand toevallig of die QI chargers werken icm met een Spigen SGP Ultra Hybrid case?
link? Is het een dikke screenprotector?Jesdo schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:11:
Vandaag de universele screenprotector van de action geïnstalleerd op mijn Nexus. 3 vellen voor 0,89€. Past eigenlijk best goed :-) in afwachting van mijn echte spullen. :-)
Iemand al een glazen screenprotector geïnstalleerd? Zo ja wat zijn de bevindingen?
Terrorwiki, DX heeft inderdaad free shipping. De duur verschilt heel erg. De ene keer zijn de spullen er na 10 werkdagen, vorig jaar november heb ik ooit eens meer dan 4 weken moeten wachten.TerrorKiwi schreef op zondag 17 november 2013 @ 15:59:
Ik weet niet hoe duur "Free shipping to NL" is, en hoe lang
[...]
duurt, maar misschien weet jij het wel?
Dus je moet geen haast hebben met je bestelde spullen.
Maar.. het is altijd goed geregeld daar en ook als er iets niet goed is met je spullen is de retour/vergoedingen service prima geregeld. Je kunt daar dus rustig bestellen maar verwacht geen levering binnen een week.
Aan de andere kant.. ik zit ook al meer dan 2 weken te wachten op mijn amazon bestelling, dus dan was DX toch sneller geweest.
Wat ik had gepost was een sarcastische reactie op destantweakers, aangezien beide vragen die hij stelde op de pagina hiervoor te vinden waren...
Maandagavond ook een qi-charger besteld op Ebay. Ik heb er voor gekozen om een imitatie LG Orb te kopen. De qi-charger die officieel voor de nexus 4 is gemaakt.
Gisteren kreeg ik mijn pakket al binnen & de verzending was nog eens gratis ook
Hier wat foto's er van:
De eerste 2 foto's geschoten met de Nexus 5 de laatste met de D3100.
1.

2.

3.

Al met al erg blij met deze aankoop. Het laden gaat nog behoorlijk snel ook het lijkt ongeveer even snel te gaan als met de Samsung oplader die ik normaal gesproken gebruik (samsung output=0.7Mah)
Link -> Ebay
Gisteren kreeg ik mijn pakket al binnen & de verzending was nog eens gratis ook
De eerste 2 foto's geschoten met de Nexus 5 de laatste met de D3100.
1.

2.

3.

Al met al erg blij met deze aankoop. Het laden gaat nog behoorlijk snel ook het lijkt ongeveer even snel te gaan als met de Samsung oplader die ik normaal gesproken gebruik (samsung output=0.7Mah)
Link -> Ebay
[ Voor 7% gewijzigd door -Bas op 17-11-2013 21:27 ]
Toevallig deze qi-lader?-Bas schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:24:
Maandagavond ook een qi-charger besteld op Ebay. Ik heb er voor gekozen om een imitatie LG Orb te kopen. De qi-charger die officieel voor de nexus 4 is gemaakt.
...
Is het noodzakelijk om de nexus 5 op 1 bepaalde plaats te leggen om op te laden? of is het mogelijk om hem op verschillende manieren te positioneren?
Deze wallet case ziet er ook wel goed uit: http://www.amazon.co.uk/P...psc=1&smid=A2PA6SVKIURG13
Video-review
Video-review
Heb die oplader ook besteld, ben benieuwd, thanks voor de tipAnoniem: 352868 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:53:
Ik heb 2 weken geleden bij dx.com deze wireless QI charger besteld voor €17,- en deze is gisteren binnen gekomen. Ik ben er erg positief over!
Laad volgens mij net zo snel op als via een kabeltje (in ieder geval snel genoeg, 10% in een kwartiertje)
Ik heb ook een goedkoop autohoudertje erbij gedaan en deze is eigenlijk ook gewoon prima!
Klemt goed vast en kan alle kanten op draaien en is ook nog eens erg compact
Hier een paar fotos met de Nexus 5 er bij
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mobilefun heeft de originele quickcover van LG nu op de website staan voor € 41,99 met een verwachte levertijd van 2 tot 3 weken. Hoewel ik dat nog steeds erg prijzig vind, heb ik nog steeds niet een even strakke alternatieve quickcover gezien die ook de Nexus inschakelt als je de cover opent.
Nee linkje staat in het klein onder de postDaz_Bob schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:03:
[...]
Toevallig deze qi-lader?
Is het noodzakelijk om de nexus 5 op 1 bepaalde plaats te leggen om op te laden? of is het mogelijk om hem op verschillende manieren te positioneren?
De Nexus kun je er niet in alle standen opzetten, hij is alleen maar te gebruiken zoals hij er nu op staat
Eindelijk Ringke Fusion in de bus. Ship date 11/01 staat op het pakket dus inderdaad gewoon belachelijk lang onderweg geweest.
Eerste indruk: Knoppen voelen anders aan dan op de Nexus 4, daar gingen ze namelijk heel soepel... nu is het een beetje stugger. Ben er nog niet uit of dat een goede zaak is. Denk eigenlijk van niet, maar het went wel. Afwerking is prima. Ligt beter in de hand imo. Het dunne is nu wel een beetje teniet gedaan natuurlijk... Maar de lens ligt mooi verzonken in het geheel.
Moet straks nog eens even met een doekje de achterkant schoonvegen want die is momenteel nogal vettig. Zal fotootje maken, al zijn er natuurlijk wel redelijk wat te vinden op het internet.
Eerste indruk: Knoppen voelen anders aan dan op de Nexus 4, daar gingen ze namelijk heel soepel... nu is het een beetje stugger. Ben er nog niet uit of dat een goede zaak is. Denk eigenlijk van niet, maar het went wel. Afwerking is prima. Ligt beter in de hand imo. Het dunne is nu wel een beetje teniet gedaan natuurlijk... Maar de lens ligt mooi verzonken in het geheel.
Moet straks nog eens even met een doekje de achterkant schoonvegen want die is momenteel nogal vettig. Zal fotootje maken, al zijn er natuurlijk wel redelijk wat te vinden op het internet.
[ Voor 4% gewijzigd door Th1x4nG op 18-11-2013 13:40 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Is jouw tracking al aangepast? Indien niet, is met wat geluk mijn case ook al aangekomen thuis. Ik loop namelijk toch niet zo graag rond zonder case rond mijn nexus.Th1x4nG schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:35:
Eindelijk Ringke Fusion in de bus. Ship date 11/01 staat op het pakket dus inderdaad gewoon belachelijk lang onderweg geweest.
Eerste indruk: Knoppen voleen anders aan dan op de Nexus 4, daar gingen ze namelijk heel soepel... nu is het een beetje stugger. Ben er nog niet uit of dat een goede zaak is. Afwerking is prima. Ligt beter in de hand imo. Het dunne is nu wel een beetje teniet gedaan natuurlijk... Lens ligt mooi verzonken in het geheel.
Niet aangepast inderdaad: http://webtrack.dhlglobal...number=GM5453217140314697
Edit: Die randen tussen het plexiglas en de rubberen achterkant zijn eigenlijk wel enorm shitty afgewerkt.
Die achterkant op foto is écht geen zicht en het is nogal een donkere dag hier maar hier toch een poging: http://imgur.com/a/jPLMJ
Edit: Die randen tussen het plexiglas en de rubberen achterkant zijn eigenlijk wel enorm shitty afgewerkt.
Die achterkant op foto is écht geen zicht en het is nogal een donkere dag hier maar hier toch een poging: http://imgur.com/a/jPLMJ
[ Voor 61% gewijzigd door Th1x4nG op 18-11-2013 14:29 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Die zien er wel erg strak uit zeg!MauriX schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:30:
Iemand ervaring met deze cover?
http://www.aliexpress.com...se-For-Lg/1455111488.html
Ik heb deze pouch besteld. Nu heb ik absoluut geen ervaring met Etsy of de spullen die je er kunt bestellen, maar ik dacht het gewoon een keer te avonturen.
http://www.etsy.com/nl/li..._to=NL&ga_search_type=all
En ik zie ook zeker wel nut ervan in; op het bureau, in de auto heb ik hem niet in mijn broekzak zitten en dan is dat een ideale oplossing om kleine gebruikerssporen tegen te gaan. Plus dat een fatsoenlijke pouch ook zeker niet onpraktisch of lelijk hoeft te zijn.
http://www.etsy.com/nl/li..._to=NL&ga_search_type=all
En ik zie ook zeker wel nut ervan in; op het bureau, in de auto heb ik hem niet in mijn broekzak zitten en dan is dat een ideale oplossing om kleine gebruikerssporen tegen te gaan. Plus dat een fatsoenlijke pouch ook zeker niet onpraktisch of lelijk hoeft te zijn.
De afwerking van de randen was ook een probleem op de Fusion op de Nexus 4 variant en om die reden ook dat ik de case deze keer niet gehaald heb.Th1x4nG schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:40:
Niet aangepast inderdaad: http://webtrack.dhlglobal...number=GM5453217140314697
Spigen heeft eenzelfde soort case, daar heb ik mensen nog niet over gehoord dat de afwerking slecht is. misschien een mooi alternatief als je je gaat ergeren aan de afwerking.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Volgens mij had ik dan net een case uit een betere batch of zo voor mijn Nexus 4, want daar was het veel netter gedaan. Nuja, ik leg mijn telefoon tenslotte op de achterkant, zoveel ben ik daar niet naar aan het staren.
Ik heb deze case besteld (de witte): http://www.ebay.com/itm/3..._trksid=p3984.m1497.l2649
Zit helemaal perfect om de telefoon, sluit achter mooi aan. Knopjes zijn goed in te drukken. Aanrader voor mensen met een witte Nexus.
Edit: als iemand nog een officiële bumpercase zoekt? Check v&a
Zit helemaal perfect om de telefoon, sluit achter mooi aan. Knopjes zijn goed in te drukken. Aanrader voor mensen met een witte Nexus.
Edit: als iemand nog een officiële bumpercase zoekt? Check v&a
[ Voor 11% gewijzigd door Graizie op 18-11-2013 16:51 ]
Groningen
Die ziet er wel goed uit. Kun je eens paar foto's ervan maken? Ben wel benieuwd hoe dat er in het echt uit ziet. En dan met name ook de zijkant & achterkant.
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Vandaag mijn screenprotector en case binnen gekregen.
De screenprotector is de Invisible Defender en bevat 3 screenprotectors, doekje, dust removers en kartonnetje om bubbels te verwijderen. Het aanbrengen ging zeer vlot zonder overblijvende bubbels.
De case is de Ringke Fusion. Ik weet niet of ik hem er altijd rond ga laten aangezien vingerafdrukken er wel snel op te zien zijn en ik eigenlijk nooit een case nodig gehad heb. NFC-tags werken nog zonder problemen dus dat is wel positief.
De screenprotector is de Invisible Defender en bevat 3 screenprotectors, doekje, dust removers en kartonnetje om bubbels te verwijderen. Het aanbrengen ging zeer vlot zonder overblijvende bubbels.
De case is de Ringke Fusion. Ik weet niet of ik hem er altijd rond ga laten aangezien vingerafdrukken er wel snel op te zien zijn en ik eigenlijk nooit een case nodig gehad heb. NFC-tags werken nog zonder problemen dus dat is wel positief.
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
Waarom zou je een screenprotector gebruiken? Met dat Gorilla glass krast het toch niet zo snel?
Een zandkorrel is volgensmij zelfs te sterk voor GG3, maar ik test het liever niet uit. Ik gebruik zelf geen screen protector, omdat ik het lelijk vind en minder fijn, maar ik heb dan vaak wel krasjes op mijn telefoon.
Ik gebruik ook geen screenprptector hoor. Dat verpest voor mij heel de feeling van het toestel. Als je gewoon voorzichtig met je spul omgaat, komen daar echt geen krasjes op. Zandkorrels, pfft!
Op mijn smartphones nog geen enkele kras gehad eigenlijk. Maar een leeszaal van een bibliotheek of een auditorium is nu niet meteen de meest ruige omgeving.
Aan de andere kant wel Nexus 4 total loss door onfortuinlijke gebeurtenis in sterk geïntoxiceerde toestand.
Aan de andere kant wel Nexus 4 total loss door onfortuinlijke gebeurtenis in sterk geïntoxiceerde toestand.
Mijn eerste accessoire uit China is binnen:

Een Slimport to HDMI adapter, origineel bedoelt voor de Nexus 4, werkt uitstekend op de Nexus 5:

Laadt ook op via de USB plug (en via de TV, heel handig).
Goedkoper (€15 incl verzend), stabieler en lagere latency dan Chomecast en Miracast

Een Slimport to HDMI adapter, origineel bedoelt voor de Nexus 4, werkt uitstekend op de Nexus 5:

Laadt ook op via de USB plug (en via de TV, heel handig).
Goedkoper (€15 incl verzend), stabieler en lagere latency dan Chomecast en Miracast
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Anoniem: 484496
Had de Slimport ook al gezien op DealExtreme voor €10,75 incl. zending. Was alleen beetje huiverig ervoor.
Nu ik resultaat zie volgende maand maar bestellen!
Wacht nu eerst op mijn Qi lader & screen protector!
De reden dat ik screenprotector neem is voor het vette scherm met vingervegen. Ik neem altijd een fingerfree. Scheelt heel veel namelijk!
Nu ik resultaat zie volgende maand maar bestellen!
Wacht nu eerst op mijn Qi lader & screen protector!
De reden dat ik screenprotector neem is voor het vette scherm met vingervegen. Ik neem altijd een fingerfree. Scheelt heel veel namelijk!
Gisteravond viel m'n naked N5 van de bank, waardoor de backcover bij een hoek los kwam (handige manier dus als je de backcover eraf wil halen
) maar die kan je vervolgens vrij makkelijk weer terugduwen.
Ik denk dan ook dat ik 'm gewoon naked hou, elk hoesje doet afbreuk aan het design en/of usability (extra gewicht+bulk). Al haal ik misschien nog de rode of gele officiële case mocht er ooit een situatie zijn waarbij ik een case nodig heb.
Screenprotectors vind ik sowieso onzin, zonder screenprotector werkt gewoon een stuk fijner, ziet er beter uit en je maakt het scherm makkelijker schoon. Bovendien gaat een screenprotector tegen zand ook niet helpen en verder zijn er maar weinig materialen die krassen kunnen maken op het GG3 scherm.
Ik denk dan ook dat ik 'm gewoon naked hou, elk hoesje doet afbreuk aan het design en/of usability (extra gewicht+bulk). Al haal ik misschien nog de rode of gele officiële case mocht er ooit een situatie zijn waarbij ik een case nodig heb.
Screenprotectors vind ik sowieso onzin, zonder screenprotector werkt gewoon een stuk fijner, ziet er beter uit en je maakt het scherm makkelijker schoon. Bovendien gaat een screenprotector tegen zand ook niet helpen en verder zijn er maar weinig materialen die krassen kunnen maken op het GG3 scherm.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
De reden dat ik een screenprotector gebruik is voor het geval "wat als". Van zodra ik een krasje merk blijf ik dit namelijk altijd zien (en ja zand krast GG3 zeer snel). Ik kom normaal niet in omgevingen waar hij snel zou krassen, maar ik vind toch regelmatig zandkorreltjes in mijn zak (geen idee hoe).
Ook merk ik de screenprotector niet eens op als hij er goed op zit. Better safe than sorry.
Ook merk ik de screenprotector niet eens op als hij er goed op zit. Better safe than sorry.
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
Tja, het is ook weer heel persoonlijk. Ik zou me aan een screenprotector kapot ergeren.
Ik heb in het verleden 2 jaar gedaan met een HTC Desire Z (met Gorilla Glass). En 1 jaar met de Nexus 4 met Gorilla Glass. Op beide telefoons heb ik nooit een screenprotector gehad, maar heb ze wel altijd in een sleeve in mijn broekzak gehad. Zit geen enkel krasje op beide toestellen.
Nu heb ik een Nexus 5, en daar komt ook geen screenprotector op. Zolang je je mobiel niet los (onbeschermd) in je broekzak stopt en er natuurlijk zeker geen sleutels nog bij bewaart (LOL), kan er volgens mij weinig mee gebeuren.
Nu heb ik een Nexus 5, en daar komt ook geen screenprotector op. Zolang je je mobiel niet los (onbeschermd) in je broekzak stopt en er natuurlijk zeker geen sleutels nog bij bewaart (LOL), kan er volgens mij weinig mee gebeuren.
Net binnengekomen:
geen enkel stukje glas is onbedekt 
Verder ook geen last van de flits die niet lekker uitkomt doordat ie wat dieper ligt.
Even snel getest met de QI Oplader van Nokia, scherm van de telefoon springt aan (en geeft aan dat ie aan het opladen is) en oplader geeft aan dat ie aan het opladen is. Dat is iets wat met een Seidio Convert om de Nexus 4 niet werkte.
En zo te voelen maakt het voor het trilsignaal niets uit, die voel ik op het moment gewoon door de case heen in m'n broekzak (ff telefoon opnemen
)
Toevoeging: zowel de originele micro-usb kabels als de goedkoopste van de goedkoopte van Ebay passen er zonder moeite in, nog bijna 1mm speling aan alle kanten bij die goedkope stekkertjes
- SPIGEN SGP Crystal Front Screen Protector [x3] for Nexus 5
- SPIGEN SGP Slim Armor Case [SMOOTH BLACK] for Google Nexus 5
Verder ook geen last van de flits die niet lekker uitkomt doordat ie wat dieper ligt.
Even snel getest met de QI Oplader van Nokia, scherm van de telefoon springt aan (en geeft aan dat ie aan het opladen is) en oplader geeft aan dat ie aan het opladen is. Dat is iets wat met een Seidio Convert om de Nexus 4 niet werkte.
En zo te voelen maakt het voor het trilsignaal niets uit, die voel ik op het moment gewoon door de case heen in m'n broekzak (ff telefoon opnemen
Toevoeging: zowel de originele micro-usb kabels als de goedkoopste van de goedkoopte van Ebay passen er zonder moeite in, nog bijna 1mm speling aan alle kanten bij die goedkope stekkertjes
[ Voor 7% gewijzigd door Blerp op 19-11-2013 12:43 ]
Insert vies grapje hier
Ik heb de diztronic case besteld naar aanleiding op goede ervaringen op XDA. Met verzenden vanuit de USA is het €12,50.
Heb ik ook besteld gisteren, om dezelfde redenjapie06 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:42:
Ik heb de diztronic case besteld naar aanleiding op goede ervaringen op XDA. Met verzenden vanuit de USA is het €12,50.
Iemand ervaring met de GameKlip? http://buy.thegameklip.com/
Lijkt me een zeer leuke gadget sinds ik toch al een ps3 controller heb.
Alleen min. €30,- op ebay incl. verzendkosten voor een stukje plastic vind ik nogal veel.
Lijkt me een zeer leuke gadget sinds ik toch al een ps3 controller heb.
Alleen min. €30,- op ebay incl. verzendkosten voor een stukje plastic vind ik nogal veel.
Sleeve vind ik maar irritant omdat je dan altijd 2 handen nodig hebt om op te nemen zodra je gebeld wordt.Haay schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:15:
Ik heb in het verleden 2 jaar gedaan met een HTC Desire Z (met Gorilla Glass). En 1 jaar met de Nexus 4 met Gorilla Glass. Op beide telefoons heb ik nooit een screenprotector gehad, maar heb ze wel altijd in een sleeve in mijn broekzak gehad. Zit geen enkel krasje op beide toestellen.
Verder kan je met sleutels geen krassen maken op je scherm, wel op de rest van het toestel.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Mijn hoesje is ondertussen ook binnen:

Past perfect, moet hem er alleen bijna in slaan met een hamer omdat het leer nog een beetje stug is

Past perfect, moet hem er alleen bijna in slaan met een hamer omdat het leer nog een beetje stug is
[ Voor 36% gewijzigd door kaanmijo op 19-11-2013 14:03 ]
Ziet er goed uit! Ik heb dezelfde besteld. Echt leer toch? Dan moet dat met een stukje oprekken wel goed gaan!kaanmijo schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:56:
[afbeelding]
En hoe werkt de magnetische sluiting, blijft dat een beetje zitten?
als er teveel druk op komt kan het scherm barsten, dus daar zou ik mee oppassen.kaanmijo schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:56:
[afbeelding]
Ja, 't is echt leer. De magnetische sluiting blijft prima op zn plaats.Currry schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:11:
[...]
Ziet er goed uit! Ik heb dezelfde besteld. Echt leer toch? Dan moet dat met een stukje oprekken wel goed gaan!
En hoe werkt de magnetische sluiting, blijft dat een beetje zitten?
Na een paar keer het hoesje oprollen etc gaat de telefoon er wel goed inmb1234 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:19:
[...]
als er teveel druk op komt kan het scherm barsten, dus daar zou ik mee oppassen.
Top jongens, bedankt voor de feedback! Ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij binnen is.. Afgelopen zaterdag ook pas besteld dus ik heb geduld
Ter inspiratie 5 cases voor de Nexus 5: http://www.digitaltrends.com/mobile/best-nexus-5-cases/
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Linken naar bijlagen in Gmail is wel een hele aparte manier om foto's te posten..
Foto's zijn hier dan ook niet zichtbaar.
InderdaadLaguna schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:05:
Linken naar bijlagen in Gmail is wel een hele aparte manier om foto's te posten..

Het zijn niet echt scherpe duidelijke foto's, en de vierde is nog steeds niet toegankelijk.
Ik ga deze ook bestellen denk ik. Maar vanwaar het prijsverschil? En gewoon via tpu-cases.com besteld?netiul schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:20:
[...]
Heb ik ook besteld gisteren, om dezelfde reden€11,90 ;-)
Mini MicroSD Card Reader for Android van meenova werkt bij mijn Nexus 5, niet geroot wel Nexus Media Importer.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Vandaag is deze binnengekomen: http://dx-box.com/catalogsearch/result/?q=SKU-5788&cat=
Mooi dingetje, niet echt heel goedkoop, maar goedkoper dan het origineel.
Duurde +/- 10 dagen.
Mooi dingetje, niet echt heel goedkoop, maar goedkoper dan het origineel.
Duurde +/- 10 dagen.
Hmm, ik huiver een beetje om producten uit China te laten komen (hetzij via e-bay, DX, of DX-Box). Heb daar wel deze drie producten gevonden (goedkoopste op e-bay):
http://dx.com/p/mikasso-m...holder-stand-black-250008
http://www.ebay.com/itm/W...rgers&hash=item4615a7552e
http://dx-box.com/nexus-w...-google-nexus-4-e960.html
Heeft één van jullie ervaring met deze producten? En anders in ieder geval met de verkopers? Zou graag wat ervaringen lezen
Heeft één van jullie ervaring met deze producten? En anders in ieder geval met de verkopers? Zou graag wat ervaringen lezen
Ik heb de Spigen Ultra Hybrid (http://www.ebay.nl/itm/25..._trksid=p3984.m1497.l2649) en een sleeve (http://www.ebay.nl/itm/15..._trksid=p3984.m1497.l2649) besteld. Persoonlijk vind ik een screenprotector niet echt fijn, maar toch wil ik wel wat bescherming voor de voorkant. Het fijne van de sleeve die ik heb besteld is dat je kan aangeven dat je een bumper of een case in combinatie met de sleeve wil gaan gebruiken, waarop de sleeve kan worden aangepast.
Meer van die sleeves hier:
http://stores.ebay.nl/Wee...680593017&_sid=1073481287
Meer van die sleeves hier:
http://stores.ebay.nl/Wee...680593017&_sid=1073481287
Wat een facking lelijke case is dat zeg.Silooy schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:30:
Zojuist de Spigen Ultra Fit Crystal Shell binnen:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Ik heb vandaag de Spigen Neo Hybrid ontvangen, hij maakt het toestel toch wat groter, voelt wel fijn aan. Knoppen vind ik fijner dan zonder, hoewel de volume knoppen wel losjes zitten. Achterkant is zeer glad, te vergelijken met fotopapier. Hij voldoet in ieder geval.
Vind het er niet handig uit zien, zie de toegevoegde waarde van deze manier van plaatsen niet zo.M.d.B. schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:43:
Hmm, ik huiver een beetje om producten uit China te laten komen (hetzij via e-bay, DX, of DX-Box). Heb daar wel deze drie producten gevonden (goedkoopste op e-bay):
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De officiële draadloze oplader is nu in de US Play Store beschikbaar:
https://play.google.com/s...id=nexus_wireless_charger (let op link werkt alleen via een US proxy)
Voor zo'n 50 dollar. Ik ben benieuwd of en wanneer die hier beschikbaar gaat komen. Het duurt allemaal maar lang met de officiële accessoires, de hoesjes zijn ook nog steeds niet te krijgen.
https://play.google.com/s...id=nexus_wireless_charger (let op link werkt alleen via een US proxy)
Voor zo'n 50 dollar. Ik ben benieuwd of en wanneer die hier beschikbaar gaat komen. Het duurt allemaal maar lang met de officiële accessoires, de hoesjes zijn ook nog steeds niet te krijgen.
[ Voor 5% gewijzigd door Laguna op 20-11-2013 08:38 ]
Edit: Het is ochtend, ik begrijp nu wat er bedoeld werd. SorryDonstil schreef op woensdag 20 november 2013 @ 01:01:
[...]
Vind het er niet handig uit zien, zie de toegevoegde waarde van deze manier van plaatsen niet zo.

Het lijkt mij juist handig, bedienen tijdens het opladen lijkt me ideaal en zo is de kijkhoek nog oké.
[ Voor 44% gewijzigd door M.d.B. op 20-11-2013 08:50 ]
Hij heeft het over de manier van plaatsen van je toestel op die opladerM.d.B. schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:47:
[...]
Goh, mijn oprechte excuses dat mijn witregels je niet bevallen. Dankje voor je relevante feedback.

Wel een stijlvol ding, maar wel prijzig. Denk dat de oplader van 16 euro van DX ook prima presteertLaguna schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:37:
De officiële draadloze oplader is nu in de US Play Store beschikbaar:
Trouwens, ik zie nu in de Duitse Play Store dat de officiële cases op voorraad zijn, binnen 1-2 werkdagen verzonden!
De officiële cases zijn beschikbaar in de Spaanse Play store, behalve de zwarte QuickCover. Het is maar dat jullie het weten 
EDIT:
Ups, te laat
EDIT:
Ups, te laat
[ Voor 9% gewijzigd door TheIceKing op 20-11-2013 09:01 ]
Ik heb al een aantal keer iets via DX besteld. Site is prima, heel betrouwbaar ook met levering en aftersales (eigen ervaring iig). Het enige is dat je het artikel niet dezelfde week nog wilt hebben want het duurt gemiddeld bij mij 2-3 weken. En de kwaliteit is tot nu toe altijd goed geweest, ik heb ook het idee dat ze veel artikelen gewoon uit een zelfde fabriek laten komen en dat alleen de kwaliteitseisen iets lager zijn en merkloos.M.d.B. schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:43:
Aangezien mijn Ringke Fusion nog steeds niet geleverd is (besteld op 6/11, verwachte leverdatum 16/11) en de tracking niet updated werd heb ik via Amazon gemaild naar Rearth. Dit kreeg ik als antwoord terug:
Dit is wel zeer lang. En nog maar een weekje zonder case rondlopen. Twijfel nu best wel om toch een sleeve te bestellen die wel snel geleverd wordt.HI,
Thank you for being so patience and i'm sorry for the delay on the delivery of your order.
Your package is on its way to you now, but there will not be any scan update because of the
free shipping option going through DHL Global Mail.
I can't guarantee an exact date but I estimate that the package will arrive
around Nov. 27-29th. If nothing shows up then please let me know right away and Iw ill do my best to assist you.
Sincerely,
Rearth Support Team
[ Voor 9% gewijzigd door DonPr0n op 20-11-2013 10:36 ]
Super, dat is wat ik graag wilde horenCurrry schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:00:
[...]
Ik heb al een aantal keer iets via DX besteld. Site is prima, heel betrouwbaar ook met levering en aftersales (eigen ervaring iig). Het enige is dat je het artikel niet dezelfde week nog wilt hebben want het duurt gemiddeld bij mij 2-3 weken. En de kwaliteit is tot nu toe altijd goed geweest, ik heb ook het idee dat ze veel artikelen gewoon uit een zelfde fabriek laten komen en dat alleen de kwaliteitseisen iets lager zijn en merkloos.
Ik heb er zeker geen haast mee en voor om en nabij 20 euro inclusief verzending lijkt het me een handig product om te hebben! Ik zie het als een twee-in-eentje, stand plus oplader.
Via de website van Diztronic heb ik een mat zwarte TPU case binnengekregen (linkje)
Vorige week besteld en deze week binnengekregen, dus dat is vrij rap (verzending vanuit USA).
Voor m'n Nexus 4 had ik ook een dergelijke Diztronic TPU case, en dat beviel goed.
Bied namelijke goede bescherming zonder dat het je telefoon overdreven dik maakt.
Ook de textuur van het hoesje voelt goed aan in je hand.
Nu nog wachten op m'n Nexus 5
.
@DonPr0n: ik heb een aantal screenprotectors besteld via Amazon UK bij Rearth/Ringke. Deze zijn 8 nov. verzonden, maar deze komen ook uit de USA als ik de track & trace code van DHL gebruik. Hopelijk komen ze deze week binnen
Vorige week besteld en deze week binnengekregen, dus dat is vrij rap (verzending vanuit USA).
Voor m'n Nexus 4 had ik ook een dergelijke Diztronic TPU case, en dat beviel goed.
Bied namelijke goede bescherming zonder dat het je telefoon overdreven dik maakt.
Ook de textuur van het hoesje voelt goed aan in je hand.
Nu nog wachten op m'n Nexus 5
@DonPr0n: ik heb een aantal screenprotectors besteld via Amazon UK bij Rearth/Ringke. Deze zijn 8 nov. verzonden, maar deze komen ook uit de USA als ik de track & trace code van DHL gebruik. Hopelijk komen ze deze week binnen
Hiervoor had ik de Oppo Find 5 met een Meifeng hard cover met screenprotector.
Fijne grip en dunnen case. Weet iemand of deze voor de Nexus 5 te krijgen is?
Fijne grip en dunnen case. Weet iemand of deze voor de Nexus 5 te krijgen is?
Ik vind die skins (stickers) van dbrand er wel erg strak uitzien:

[ Voor 16% gewijzigd door Laguna op 20-11-2013 11:17 ]
Die zijn zeker gaaf. Vind de zijkantjes ook gaaf als je een felle kleur neemt ofz
Hopelijk komt die officiële QI-lader ook snel naar Nederland. Lijkt mij wel een handig ding om op mn werk te hebben liggen op mn bureau. Zo wordt ie toch altijd opgeladen zonder dat ik telkens met zo'n draadje moet hannesen als ik m pak/terug leg.
Met aftermarket laders ben ik toch een beetje terughoudend geworden.
Heb destijds bij een Galaxy S t oplaadsysteem verneukt met een DealExtreme lader van $1 toen die lader zichzelf opblies. En een vriend van me heeft ook al eenzelfde lader gehad die het zat was, hij had alleen de mazzel dat zijn telefoon er op dat moment niet in zat. Daarom ben ik er wel een beetje klaar mee.
Cases en bumpertjes e.d. kan weinig mis mee gaan, maar om €30 te besparen om vervolgens een telefoon van €400,- te slopen is t voor mij niet waard. Begrijp me niet verkeerd, ik wil niemand bang maken of een alu-hoedje aanpraten, maar dit is mijn ervaring met DX laders.
En wat betreft de "betere" aftermarket laders van wat meer geronomeerde merken, hier zou ik wel vertrouwen in hebben, maar die zijn toch vaak wel weer wat duurder dan de DX-laders. En als ik dan toch wat meer geld uitgeef, vind ik t ook wel leuk om een mooi Nexus lader bij mn Nexus toestel te hebben, gewoon voor de leuk
Met aftermarket laders ben ik toch een beetje terughoudend geworden.
Heb destijds bij een Galaxy S t oplaadsysteem verneukt met een DealExtreme lader van $1 toen die lader zichzelf opblies. En een vriend van me heeft ook al eenzelfde lader gehad die het zat was, hij had alleen de mazzel dat zijn telefoon er op dat moment niet in zat. Daarom ben ik er wel een beetje klaar mee.
Cases en bumpertjes e.d. kan weinig mis mee gaan, maar om €30 te besparen om vervolgens een telefoon van €400,- te slopen is t voor mij niet waard. Begrijp me niet verkeerd, ik wil niemand bang maken of een alu-hoedje aanpraten, maar dit is mijn ervaring met DX laders.
En wat betreft de "betere" aftermarket laders van wat meer geronomeerde merken, hier zou ik wel vertrouwen in hebben, maar die zijn toch vaak wel weer wat duurder dan de DX-laders. En als ik dan toch wat meer geld uitgeef, vind ik t ook wel leuk om een mooi Nexus lader bij mn Nexus toestel te hebben, gewoon voor de leuk
Ik vind de 'black titanium' er fantastisch uit zien.Laguna schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:14:
[afbeelding]
Maar ik heb deze al besteld:
http://www.cruzerlite.com...t-for-nexus-5-black-white
http://www.cruzerlite.com...-army-case-for-lg-nexus-5
Officiele bumpercases nu in de play store!!
Dat is vanochtend al gemeld in dit topic. Hier in de Spaanse Play Store waren de zwarte bumper cases trouwens in een paar uur al weer uitverkocht...Jirachi schreef op woensdag 20 november 2013 @ 18:11:
Offciele bumpercases nu in de play store!!
Oh, dan ben ik een beetje laat, haha. Maar even afwachten wanneer wij ze kunnen kopen.
Zojuist deze mail gekregen van mobilefun (dit is het enige belangrijke deel van de mail, ze zijn niet zo kortaf hoor ;-)):
Het product 41772, Spigen SGP Ultra Hybrid voor Google Nexus 5 - Zwart - is nog niet op voorraad en de leverancier heeft aangegeven dit op deze datum aan ons te kunnen leveren: 03/12/2013. Zodra het product wordt ontvangen in ons magazijn zullen we het verzenden en je hiervan op de hoogte brengen.
Misschien heeft iemand hier een boodschap aan.
Voor mij maakt het weinig uit. Mijn nexus is er volgende week pas en ik kan nog wel een weekje zonder =)
Het product 41772, Spigen SGP Ultra Hybrid voor Google Nexus 5 - Zwart - is nog niet op voorraad en de leverancier heeft aangegeven dit op deze datum aan ons te kunnen leveren: 03/12/2013. Zodra het product wordt ontvangen in ons magazijn zullen we het verzenden en je hiervan op de hoogte brengen.
Misschien heeft iemand hier een boodschap aan.
Voor mij maakt het weinig uit. Mijn nexus is er volgende week pas en ik kan nog wel een weekje zonder =)
Heb gisteren mijn Ringke Fusion binnengekregen, besteld op 01 november met voorziene leveringstermijn 08-13 november.[...]
Dit is wel zeer lang. En nog maar een weekje zonder case rondlopen. Twijfel nu best wel om toch een sleeve te bestellen die wel snel geleverd wordt.
Had ook al gemaild naar Rearth en kreeg dezelfde respons. Dus, nog een klein beetje geduld, de bumper is onderweg.
De 'Anti Scratch Clear Back Panel Premium Hybrid' is wel een magneet voor vingerafdrukken, maar zo zie je nog tenminste het 'Nexus' logo. Ben er wel tevreden van, zit mooi rond het toestel en is niet te log.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Vandaag de Spigen ultra Hybrid binnen gekregen, (binnen op 6dagen via ebay!)
Ik moet zeggen dat deze toch een stuk strakker is dan mijn Cruzerlite Androidified A2 Case for LG Nexus 5 - Black (die trouwens meer dan voldeed).
Nu nog wachten op de nillfisk die onderweg is, ben benieuwd!
Ik moet zeggen dat deze toch een stuk strakker is dan mijn Cruzerlite Androidified A2 Case for LG Nexus 5 - Black (die trouwens meer dan voldeed).
Nu nog wachten op de nillfisk die onderweg is, ben benieuwd!
Anoniem: 556666
iemand hier geïnteresseerd in mijn Spigen Nexus 5 Case Neo Hybrid zwart (17,50'
ik ga toch voor een flipcover
ik ga toch voor een flipcover
Iemand die al iets gevonden heeft in de richting van een speaker dock ofzo?
Kan iemand een schatting doen wanneer de originele cases in Nederlandse webshops verkrijgbaar zijn?
Anoniem: 352868
Zojuist deze screen protectors besteld: http://www.amazon.co.uk/g...&sr=8-1&pi=AC_SX110_SY165
Zitten er 3 in de verpakking en kost €13,60
Heb nu een Xtremeguard op het scherm zitten maar ik vind deze erg 'sticky'. Je vinger blijft soms steken bij bewegingen!
Ben benieuwd naar de Ismooth. Op Amazon niets dan lovende reacties over de screen protector voor de Nexus 4.
Zitten er 3 in de verpakking en kost €13,60
Heb nu een Xtremeguard op het scherm zitten maar ik vind deze erg 'sticky'. Je vinger blijft soms steken bij bewegingen!
Ben benieuwd naar de Ismooth. Op Amazon niets dan lovende reacties over de screen protector voor de Nexus 4.
Die witte is wel gaaf ja, lijkt me wel typisch zoiets wat er super gaaf uit ziet op de product foto maar thuis geplakt en al toch wat tegen valt.Laguna schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:14:
[afbeelding]
Blijkbaar weten ze daar zelf ook niets van levertermijnen, mijn Fusion is gisteren ook aangekomen uiteindelijk.lukadad schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:47:
[...]
Heb gisteren mijn Ringke Fusion binnengekregen, besteld op 01 november met voorziene leveringstermijn 08-13 november.
Had ook al gemaild naar Rearth en kreeg dezelfde respons. Dus, nog een klein beetje geduld, de bumper is onderweg.
De 'Anti Scratch Clear Back Panel Premium Hybrid' is wel een magneet voor vingerafdrukken, maar zo zie je nog tenminste het 'Nexus' logo. Ben er wel tevreden van, zit mooi rond het toestel en is niet te log.
Zit mooi, geen scherpe randjes. Het voelt wel minder 'grippy' aan in de hand. En inderdaad, vingerafdrukken zie je heel snel op de achterkant.
Is er al iemand die een kant-en klare autolader met magneten en QI heeft gevonden, zoals de boys bij XDA.

Lijkt me een topsysteem en als je de berichten mag geloven, dan zit de Nexus5 ook gewoon goed op zijn plaats, hetzij met wat hulp van wat "anti-slip" op de magneetjes.
Er zal toch wel een Chinees zijn die dit in productie brengt?

Lijkt me een topsysteem en als je de berichten mag geloven, dan zit de Nexus5 ook gewoon goed op zijn plaats, hetzij met wat hulp van wat "anti-slip" op de magneetjes.
Er zal toch wel een Chinees zijn die dit in productie brengt?
Ik denk dat ik ga wachten tot de officiële nexus QI lader in Europa beschikbaar is.
http://www.androidcentral.com/nexus-wireless-charger-2013
Ziet er wel interessant uit met de ingebouwde magneten.
http://www.androidcentral.com/nexus-wireless-charger-2013
Ziet er wel interessant uit met de ingebouwde magneten.
Ja, door dat gifje ben ik zeker overtuigd. Ik ga de officiele kopen.

Awesome, dáárom zitten er magneten in de N5, haha. Ik kwam er net ook pas achter toen er een paperclip bleef hangen aan de camera lens.TerrorKiwi schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:23:
[afbeelding]
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
wat is het voordeel ervan?TerrorKiwi schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:23:
[afbeelding]
Je legt je telefoon gewoon op een klein, elegant gerond vierkantje waarbij die oplaad én je niet bang hoeft te zijn dat hij er af valt. Makkelijk, mooi en veilig.
dat snap ik(:XanderDrake schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:01:
[...]
![]()
Je legt je telefoon gewoon op een klein, elegant gerond vierkantje waarbij die oplaad én je niet bang hoeft te zijn dat hij er af valt. Makkelijk, mooi en veilig.
ik zat eigenlijk naar die spiegel te kijken
Ziet er inderdaad goed uit, helaas willen ze niet shippen naar Belgienetiul schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:17:
Deze wallet case ziet er ook wel goed uit: http://www.amazon.co.uk/P...psc=1&smid=A2PA6SVKIURG13
Video-review
Iemand anders een idee waar ik 'm kan vinden?
Code is inmiddels expired. Iemand tips voor nieuwe code?Exocet schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:40:
[...]
Bedankt voor de tip, ook besteld (met 80% coupon korting! , code Spook80).
Heb jij ze ondertussen al binnen?
Yep - 75OFF
75% Off Everything Site-Wide
Get early discounts this holiday season at XtremeGuard.com
We are making it easy to check XtremeGuard off your shopping list before you head out on Black Friday by offering 75% off your entire order at XtremeGuard.com. Just enter the coupon code 75OFF at checkout to secure your savings. No minimum order.
75% Off Everything Site-Wide
Get early discounts this holiday season at XtremeGuard.com
We are making it easy to check XtremeGuard off your shopping list before you head out on Black Friday by offering 75% off your entire order at XtremeGuard.com. Just enter the coupon code 75OFF at checkout to secure your savings. No minimum order.
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Dan kan ik hem aan mijn bed hangen als klok, ik had met mijn HTC One S een lelijke constructie gemaakt van een dock, maar dat was verre van ideaal. Ik had dit echt niet kunnen dromen
Anoniem: 556881
Laguna schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:14:
Toen ik die site zag heb ik gelijk een paar skins besteld.midy922 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:37:
[...]
Ik vind de 'black titanium' er fantastisch uit zien.
- Black Leather (achterkant) voor Nexus 5
- Black Titanium (zijkant) voor Nexus 5
- Black Leather (achterkant) voor Nexus 7
Heb betaald via paypal, voordat de betaling was voltooid waren ze al opgestuurd.
Ze komen vanuit Canada, gewoon per envelop.
Ze zeiden zelf dat het 2 tot 3 weken zou duren voordat ik ze binnen had, maar na een week lagen ze al op de mat
Het is erg eenvoudig om ze op te plakken. Als het fout gaat haal je het er zo af en plak je het opnieuw. Die truc met de föhn werkt goed. 5 tot 10 seconden verwarmen en het blijft meteen goed zitten.
Het leer voelt ook wel aardig aan als leer. Het titanium is voelt ook aardig als metaal. De uitsparingen in de zijkanten zijn heel precies. Het zit best strak om de knoppen heen. Ik moest het wel heel precies opplakken anders zou het een stukje over de knoppen heen gaan. Bij de zijkantjes van de Nexus 5 zijn ze alleen vergeten een gaatje te maken voor de sim-kaart slot + dat mini gaatje om het open te doen. Zo heel erg is dat ook weer niet, want hoe vaak ga je nou je sim-kaart uit je mobiel halen.
Hieronder de foto's
Black Leather Nexus 5

Black Titanium Nexus 5

Black Leather Nexus 7

( Je ziet ook wel meteen het verschil tussen de camera van de Nexus 5 en de Nexus 7
Kun je de officiële qi charger ook als portable charger gebruiken? Dus dat je de qi charger oplaadt en dan de qi charger (zonder ergens ingeplugd) kan gebruiken om je Nexus op te laden?
Nee dat gaat helaas niet.
To be, or not to be...
Vandaag mijn lensje van Photojojo binnen gekregen, nog niet echt veel mee kunnen spelen maar hij blijft in ieder geval goed zitten op de Nexus zonder hulp ring.
Toestel lijkt alleen wat moeite te hebben met focusen als de WideAngle erop zit. Macro gaat prima.
Ook is er een bak meer licht nodig.
Dit weekend ga ik er even verder mee stoeien.
Toestel lijkt alleen wat moeite te hebben met focusen als de WideAngle erop zit. Macro gaat prima.
Ook is er een bak meer licht nodig.
Dit weekend ga ik er even verder mee stoeien.
Als je wat foto's hebt, graag ff posten. Ben erg benieuwd.