Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Ik heb zowel de officiële rode bumper case van Google als de witte hardshell van LG. Die van Google maakt het toestel vrij fors en de knoppen zijn lastig te bedienen. Die van LG ziet er erg strak uit, sommige mensen dachten zelfs dat het een nieuw toestel was :+. Alleen maakt de hardshell het toestel erg glad.
Ik gebruik m'n zwarte N5 nu weer naakt, de grip is dan ongeëvenaard.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 17:03
Ik heb de Diztronic (Gekocht van een Tweaker voor een tientje) en dat is echt een fantastische case. De knoppen voelen nog 'klikkerig', de case volgt de rondingen van de achterkant van de Nexus 5 en hij voegt nauwelijks bulk toe. Ik heb hem om mijn witte Nexus 5 zitten, als iemand foto's wilt laat het me weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:37
Levee schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 21:12:
Ik heb de Diztronic (Gekocht van een Tweaker voor een tientje) en dat is echt een fantastische case. De knoppen voelen nog 'klikkerig', de case volgt de rondingen van de achterkant van de Nexus 5 en hij voegt nauwelijks bulk toe. Ik heb hem om mijn witte Nexus 5 zitten, als iemand foto's wilt laat het me weten.
ik heb precies dezelfde combinatie.
Enig idee of je met deze case draadloos kan opladen?
Eventueel een handiger houder voor in de auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:01
Alle normale cases werken nog met draadloos laden, alleen de mega rugged cases werken niet

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 19:07

Mickroz

Mickroz#2491

zit te twijfelen tussen de Spigen Ultra Thin Air Case en de Spigen SGP Ultra Hybrid, al is de eerste niet meer verkrijgbaar bij mobilefun.nl, maar de ultra hybrid ziet er zo "lomp" uit.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Zijn ook echt wel 2 verschillende cases.. de een is meer tegen krassen, de ander meer tegen vallen. Vraag me echt af hoeveel de thin air beschermd bij een val

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

als je het zo zegt is het eigenlijk alleen voor de krassen, dus dan de thin air :P was niet van plan om deze te laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:50
Gisteren is mijn QI charger uit China binnengekomen. Keurig verpakt in een bubbeltjes enveloppe met daarbij een handleiding. Lader werkt uitstekend met de standaard Nexus 5 oplader. Voor minder dan 9 euro kan ik hem iedereen van harte aanbevelen! ;)

http://www.ebay.nl/itm/261286655040

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:30
Mickroz schreef op zondag 02 maart 2014 @ 11:25:
zit te twijfelen tussen de Spigen Ultra Thin Air Case en de Spigen SGP Ultra Hybrid, al is de eerste niet meer verkrijgbaar bij mobilefun.nl, maar de ultra hybrid ziet er zo "lomp" uit.
Ik heb de ultra Hybrid een week of 1,5 gebruikt. Erg stevige case, kan tegen een stootje maar maakt de Nexus erg dik / lomp. Vandaar dat ik nu een goede screenprotector + een $1 case ( smalle case ) gebruik. Bevalt me beter maar als de telefoon valt hou ik m'n hart vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

ja ik denk ook dat ik voor die ultra ga met screen protector, denk dat ik spijt ga krijgen van die hybrid omdat hij dan zo dik / lomp wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:22
RJ-NL schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:04:
Gisteren is mijn QI charger uit China binnengekomen. Keurig verpakt in een bubbeltjes enveloppe met daarbij een handleiding. Lader werkt uitstekend met de standaard Nexus 5 oplader. Voor minder dan 9 euro kan ik hem iedereen van harte aanbevelen! ;)

http://www.ebay.nl/itm/261286655040
Hm, ik weet niet. Ik durf het toch niet aan met die Chinese opladers waar de fabrikant niet eens zijn eigen naam op zet. Je leest ook wel eens verhalen van opladers die in de fik vliegen.

Ik heb toch maar gekozen voor die Nillkin Qi oplader. Kost een tientje meer en komt ook uit China, maar ik weet tenminste de naam, adres en website van de fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-09 20:24
Als een tweaker wil ik binnenkort mijn eigen charge-dock voor m'n bureau gaan bouwen, lekker stijlvol enzo. Nu vroeg ik me af, kan iemand mij wat goede magneetjes aanraden, en eventueel ook met een fatsoenlijke verzendkosten? De enige die ik kon vonden was per 100 magneten, en die verzend niet eens naar Nederland.
Iemand die al eerder een charge-dock heeft gebouwd, en die toevallig een linkje heeft voor de magneetjes die die gebruikt heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:00
jack2 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 23:01:
[...]

Hm, ik weet niet. Ik durf het toch niet aan met die Chinese opladers waar de fabrikant niet eens zijn eigen naam op zet. Je leest ook wel eens verhalen van opladers die in de fik vliegen.

Ik heb toch maar gekozen voor die Nillkin Qi oplader. Kost een tientje meer en komt ook uit China, maar ik weet tenminste de naam, adres en website van de fabrikant.
Het zou toch niet zomaar in de fik kunnen vliegen, het gaat immers via usb naar pc,
zo warm wordt dat niet lijkt mij, heb overigens deze besteld: Black Qi Wireless Charger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer_D
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-09 12:55
Ik ben nog op zoek naar een goedkope screenprotector om te gebruiken bij de Cruzerlite Bugdroid. Ik kwam op Amazon deze (http://www.amazon.co.uk/g...=UTF8&psc=1&s=electronics) tegen, maar de verzendkosten hiervan naar NL zijn ook nog eens 5 pond. Iemand die een goede ervaring met een screenprotector heeft? En waar kan ik de Cruzerlite Bugdroid case het goedkoopste krijgen? Gewoon bij mobilefun.nl?

[ Voor 9% gewijzigd door Jelmer_D op 03-03-2014 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 10:02
hallo mensen,

ik heb een tijdje terug vragen gesteld over de spigen neo hybrid. en heb hem toch maar besteld. heb hem 5 minuten geleden binnen gekregen en moet zeggen. WAUW. wat een super hoesje. 3,5 mm jack past perfect met de beats by dr dre tour. en hij ziet er super mooi uit. heb de silver versie besteld trouwens. randje om het scherm is ook fijn zodat het scherm ook beschermt is bij een val. super bedankt voor alle feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
mijn neo hybrid silver is ook onderweg, ondanks het commentaar dat ie redelijk bulky zou zijn vind ik het op plaatjes de mooiste case. Daarnaast drop protectie zonder bulk is helaas niet mogelijk, van die dunne cases zoals die "shell" achtige bieden dan toch weinig bescherming.

Heb lang zonder case gedaan, maar met kinderen in huis kunnen er ook andere zaken met je telefoon gebeuren :( de Galaxy Nexus is ook zo gesneuveld.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 14:43
Iemand zin in houten cases? Ziet er echt stijlvol uit! Van echt hout en met laser gegraveerd

http://www.carved.com/shop/google-nexus-5
Genoeg keuze!!

Afbeeldingslocatie: http://www.carved.com/media/catalog/product/n/e/nexus-0185.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.carved.com/media/catalog/product/n/e/nexus-0205.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.carved.com/media/catalog/product/n/e/nexus-0167.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goof.
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:09
Spigen Ultra Fit beschadigt helaas de zijkant van mijn Nexus 5. :(
Boven de aan/uit schakeleraar en aan de andere kant boven de volumeknop heeft de uitsparing voor deze knoppen in de case krassen achter gelaten in het rubberachtige materiaal.
Foto is even lastig...

Ik had voor aankoop wel gelezen over mogelijke krassen op de hoeken van de telefoon als gevolg van het (regelmatig) in en uit de case zetten/halen. Dit risico heb ik genomen, mede omdat ik toch niet van plan was de telefoon regelmatig in en uit de case te zetten/halen. Maargoed, van krassen op de hoeken is ook geen sprake.

Assumption is the mother of all fuck-ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 09:45
Ik heb op 2/2 een Xtreme Guard screen protector besteld, deze is op 3/2 verzonden en heb nog steeds niets ontvangen. Nog meer mensen hier waarbij het zo lang duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
smartie89 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:52:
Ik heb op 2/2 een Xtreme Guard screen protector besteld, deze is op 3/2 verzonden en heb nog steeds niets ontvangen. Nog meer mensen hier waarbij het zo lang duurt?
essentieel bij deze vraag is, waar heb je de protector besteld :)

mijn ervaringen:
ebay: 2-5 weken (ergens gelezen dat het behoorlijk uitmaakt of er vanuit china mainland of hong kong geshipped wordt.
dealextreme.com: 6 weken (maar dat is lang geleden en wellicht nu beter)
amazon.com 2 weken
amazon.co.uk 1 week
amazon.de 2-3 dagen

[ Voor 6% gewijzigd door Prulleman op 04-03-2014 16:07 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
Prulleman schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 16:06:
[...]

essentieel bij deze vraag is, waar heb je de protector besteld :)

mijn ervaringen:
ebay: 2-5 weken (ergens gelezen dat het behoorlijk uitmaakt of er vanuit china mainland of hong kong geshipped wordt.
dealextreme.com: 6 weken (maar dat is lang geleden en wellicht nu beter)
amazon.com 2 weken
amazon.co.uk 1 week
amazon.de 2-3 dagen
Ik heb 'm op http://xtremeguard.com zelf besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
dan zou ik max 2-3 weken verwachten en eigenlijk nog sneller aangezien het waarschijnlijk gewoon in een envelopje gaat.

zou even contact met ze opnemen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Laatst online: 18:30
smartie89 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:52:
Ik heb 4 screenprotectors besteld op 4 - 2 en net een weekje binnen in een envelop. Vondt het redelijk snel.

Overigens gelden de kortingscodes weer bij xtremeguard.
90% korting met de code: 90off2
Minimale afname: 2 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
Heb ondertussen contact gehad met Extreme Guard, heel verhaal over dat 98% van de bezorgingen goed gaat, maar dat dit te lang duurt.
Na verificatie van m'n adres wordt er een nieuwe kosteloos opgestuurd. :)
PCSO schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:49:
[...]

Ik heb 4 screenprotectors besteld op 4 - 2 en net een weekje binnen in een envelop. Vondt het redelijk snel.
Thanks voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:42
Gisteren eindelijk de bumper case van Ebay binnen gekregen..
Ik weet niet of deze echt origineel is maar ik ben er niet zo heel blij mee.

Het logo is maar heel licht zichtbaar en het is erg glad! Daarnaast maakt het de N5 wel erg lomp, wist van te voren dat hij er iets groter van zou worden maar de hoeken van de bumper case versterken het nog meer..

Pasvorm is perfect en knopjes werken prima, maar ik weet nog niet of ik hem er op houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Straks de LG CCH-250 Snap-On case wit binnen gekregen. Doet dus gewoon echt helemaal niks om je telefoon te beschermen en steekt met de rand ook niet hoger dan het scherm dus dat wordt ook niet minimaal beschermd. Terug gestuurd en voor Quickcover gegaan, kijken of dat me beter bevalt. Morgen binnen als het goed is. Mocht die niet bevallen, dan misschien toch wachten op Google bumper case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:37
Vandaag de quickcover in gebruik genomen en dit is de eerste cover waar ik direct tevreden over ben. Alles past perfect en de sleep/wake functie is echt een toegevoegde waarde. De gebruikte materialen geven absoluut een premium look en geven en niet de indruk dat je een goedkope cover gebruikt.

De cover is natuurlijk wel een stuk duurder maar dat geld is naar mijn mening goed besteedt.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Jassy schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:46:
Vandaag de quickcover in gebruik genomen en dit is de eerste cover waar ik direct tevreden over ben. Alles past perfect en de sleep/wake functie is echt een toegevoegde waarde. De gebruikte materialen geven absoluut een premium look en geven en niet de indruk dat je een goedkope cover gebruikt.

De cover is natuurlijk wel een stuk duurder maar dat geld is naar mijn mening goed besteedt.
Is het materiaal aan de achterzijde vergelijkbaar met de N5 zelf? Heb nu de bumpercase maar is veel te glad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Is er een manier om wake/sleep functie uit te zetten of iemand weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:05:
Straks de LG CCH-250 Snap-On case wit binnen gekregen. Doet dus gewoon echt helemaal niks om je telefoon te beschermen en steekt met de rand ook niet hoger dan het scherm dus dat wordt ook niet minimaal beschermd. Terug gestuurd en voor Quickcover gegaan, kijken of dat me beter bevalt. Morgen binnen als het goed is. Mocht die niet bevallen, dan misschien toch wachten op Google bumper case.
Ik vind de snap-on case juist wel fijn. Bijna compleet rondom bescherming, alle hoeken en de telefoon ligt niet meer op de camera. Ik heb een screenprotector erop, dus alleen het onderste stukje bij de oplader is niet beschermd. Verder voegt hij minimale dikte toe, dus dat is ook een groot voordeel. Wilde geen extra dik en lomp toestel, maar wel bescherming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Bumper case weer te koop aangeboden, ik heb besloten om een quickcover te gaan proberen.
Nu heb ik nog een screenprotector van Martin Fields waar ik ook niet heel erg over ben te spreken en die kan er met de quickcover ook vanaf :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
heeft iemand toevallig ervaring met deze houten skins?
http://www.droid-life.com...vailable-for-the-nexus-5/

principe is het zelfde als dbrand en slickwraps alleen is deze sticker van echt hout gemaakt

ziet er toch wel redelijk sexy uit moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-02-2024
Aankondiging van een nieuwe Qi charger / holder, ziet er interessant uit:

http://www.iottie.com/Download/EasyFlexWireless.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
http://www.magic-sim.com/model/id/2588/Google_Nexus-5.html

Iemand toevallig ervaring met de active-versie? Zoals ik het lees kan je er twee sims tegelijk mee online hebben. Omdat dat volgens mij nog nooit goed heeft gewerkt, vraag ik mij af of het wat is.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
pven schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 15:40:
http://www.magic-sim.com/model/id/2588/Google_Nexus-5.html

Iemand toevallig ervaring met de active-versie? Zoals ik het lees kan je er twee sims tegelijk mee online hebben. Omdat dat volgens mij nog nooit goed heeft gewerkt, vraag ik mij af of het wat is.
Je moet wel een apart machientje (gmate) erbij hebben om dit te kunnen doen, redelijk groot machientje vind ik

Afbeeldingslocatie: http://www.simore.ch/image_produits/220/image7_en_ch.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 19:49
dirkhimself schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:43:
Aankondiging van een nieuwe Qi charger / holder, ziet er interessant uit:

http://www.iottie.com/Download/EasyFlexWireless.pdf
Ziet er interessant uit! Staat helaas niets over NFC, en heb ook niets over de prijs kunnen vinden
Had eerder al naar deze zitten kijken: Nokia CR-200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Cowboy_Henk schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 21:07:
[...]

Je moet wel een apart machientje (gmate) erbij hebben om dit te kunnen doen, redelijk groot machientje vind ik

[afbeelding]
Ik zie het nu ook, dan is het toch niet zo handig.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:19

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Cowboy_Henk schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:58:
Iemand zin in houten cases? Ziet er echt stijlvol uit! Van echt hout en met laser gegraveerd

http://www.carved.com/shop/google-nexus-5
Genoeg keuze!!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er heel mooi uit, maar ook heel erg dik (valt vooral op bij de camera).

Ik raad eigenlijk mensen aan om gewoon de 'officiele bumper case' te kopen. Die is rond 10$ inclusief verzenden te koop op aliexpress.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 23:05
Ik heb ook een Qi lader besteld.
Via Canada voor 12.48 Canadese $.
Over 9-18 werkdagen is die in huis.
http://www.ebay.ca/itm/151205290101

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-09 20:24
PM_Petrol schreef op zondag 09 maart 2014 @ 12:20:
Ik heb ook een Qi lader besteld.
Via Canada voor 12.48 Canadese $.
Over 9-18 werkdagen is die in huis.
http://www.ebay.ca/itm/151205290101
Voor mij is dezelfde onderweg. Gaat opengekraakt worden om in een dock te verdwijnen, als alles goed gaat. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Iedereen zegt altijd dat je lader 2A moet zijn om een Qi lader te gebruiken. Ik heb het gewoon eens geprobeerd met een 0.8A lader van mijn oude Samsung Galaxy S. Dat werkt gewoon, zelfs door een bumper case heen. Het nadeel is dat het veel langzamer gaat. Maar dat is gelijk ook weer een enorm voordeel. Hij wordt nl nauwelijks warm. En wat maakt het uit of hij er 2 of 8 uur over doet als je hem 's nachts laad? Dan is de lagere temperatuur veel beter voor je accu. En als je de Qi lader op je bureau hebt liggen en je legt je toestel er steeds weer op dan blijft hij gewoon vol gedurende de dag

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 17:22
W.Zijlstra. schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:20:
[...]

Ik heb ze net besteld. Ik zal even laten weten hoe ze bevallen! Thanks voor de tip!
De FoneM8 screenprotectors zijn inderdaad awesome, thanks voor de tip nogmaals!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Ortep schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:12:
Iedereen zegt altijd dat je lader 2A moet zijn om een Qi lader te gebruiken. Ik heb het gewoon eens geprobeerd met een 0.8A lader van mijn oude Samsung Galaxy S. Dat werkt gewoon, zelfs door een bumper case heen. Het nadeel is dat het veel langzamer gaat. Maar dat is gelijk ook weer een enorm voordeel. Hij wordt nl nauwelijks warm. En wat maakt het uit of hij er 2 of 8 uur over doet als je hem 's nachts laad? Dan is de lagere temperatuur veel beter voor je accu. En als je de Qi lader op je bureau hebt liggen en je legt je toestel er steeds weer op dan blijft hij gewoon vol gedurende de dag
maar dat ligt ook aan de qi lader.. mijn eerste chinese rommel lader deed het zelfs aan 500mA usb poort, maar mijn nieuwe nexus wireless charger geeft een rood error lampje bij een te lage A, al mijn 1A laders, maar ook mijn 1.35A N7 lader doen het niet (met verschillende kabels), een cheape ass chinese 2A lader (van een android stick) en de bijgeleverde 1.85A zijn de enige die werken.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Prulleman schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:32:
[...]

maar dat ligt ook aan de qi lader.. mijn eerste chinese rommel lader deed het zelfs aan 500mA usb poort, maar mijn nieuwe nexus wireless charger geeft een rood error lampje bij een te lage A, al mijn 1A laders, maar ook mijn 1.35A N7 lader doen het niet (met verschillende kabels), een cheape ass chinese 2A lader (van een android stick) en de bijgeleverde 1.85A zijn de enige die werken.
Wat ben ik dan blij dat ik geen dure super de luxe overbeschermde peperdure merk lader heb maar een no-name Qi lader van nog geen 9 euro.
Dat spaart geld omdat hij goedkoper is en het is ook nog eens beter voor mijn accu zodat hij langer mee gaat.
Het lijkt een beetje op de tijd dat de eerste DVD spelers uit kwamen. Je kon gruwelijk dure krijgen van Sony, Philips, Panasonic enz krijgen die de hik kregen van een DVDR+ schijfje of een DVDR- schijfje of hingen op een regiocode. Je kon ook voor een paar tientjes een Hing Hop Ho speler kopen die gewoon alles afspeelde.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
  • Laatst online: 15-02-2024
Donstil schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 00:24:
[...]

http://www.borderlinx.com

[...]

Cool, zou wel tof zijn als daar kwaliteit voor uit kwam.

Die lensjes voor de iPhone 5/5s werken nest goed. Geven een leuk extra effect vaak.

Edit: ik heb een lensje besteld, $25,- inclusief verzending voor de Wide/Macro combo.
Aldus de website zou het op de Nexus moeten passen omdat er metaal in de ring zit waar het lensje op kan "kleven".

Ben benieuwd. Op internet staan zat reacties van mensen die bijzonder positief zijn.

Mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn. Via deze link shoppen en je krijgt $5,- korting.
http://photojojo.com/r/b5d2
gebruik geen magneet lens...... heb ik ook geprobeerd, maar ik denk dat door de OIS er bewegende delen in de lens zitten die beïnvloed worden door de magneet. Gebruik liever een lens met een klem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venneke
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:42
Ik ben op zoek naar een mooie flipcase die tevens met een magnetische sluiting werkt zodat mijn n5 automatisch ontgrendelt. Kan niet veel op ebay hierover vinden, iemand nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
venneke schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:39:
Ik ben op zoek naar een mooie flipcase die tevens met een magnetische sluiting werkt zodat mijn n5 automatisch ontgrendelt. Kan niet veel op ebay hierover vinden, iemand nog ideeën?
Wat dacht je van de originele LG QuickCover?

Heb hem gisteren ontvangen, en bevalt uitstekend. In tegenstelling tot de Bumper Case voelt deze wel goed aan. Materiaal lijkt degelijk en vergelijkbaar met de N5. Past perfect en behoudt ook de vorm van de telefoon zelf. Bumper Case maakte de telefoon een heel ander toestel in mijn mening, een lompe vorm als je het mij vraagt.
Magnetische sluiting is er niet echt maar klepje valt mooi dicht en bij openen gaat het scherm aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venneke
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:42
Daar zag ik zelf ook aan te denken, maar ik vindt €35 vrij veel voor een hoesje, ik heb zelf deze nu gevonden: http://www.amazon.de/Magn...1&keywords=nexus+5+sonivo

Ik ga nog even verder zoeken maar dit is wel een interessante!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coster1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 04:06
venneke schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:51:
Daar zag ik zelf ook aan te denken, maar ik vindt €35 vrij veel voor een hoesje, ik heb zelf deze nu gevonden: http://www.amazon.de/Magn...1&keywords=nexus+5+sonivo

Ik ga nog even verder zoeken maar dit is wel een interessante!
Bij mij toch echt €10.50 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:03
coster1 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:43:
[...]

Bij mij toch echt €10.50 :)
De originele is € 35,- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnv28
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-07-2019
Jassy schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:46:

Zozo, ben wel benieuwd waar je die gehaald hebt ?
Linkje zal wel handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Ik heb net deze case besteld van amazon.com

Ik heb de matte white besteld. Heeft een leuke textuur. Je hebt die ook in leder en verschillende kleuren

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yX5poJV.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Laatst online: 21-09 18:46
Heeft iemand een hoesje kunnen vinden voor de Nexus 5 die dit principe volgen:

Afbeeldingslocatie: http://www.shophex.com/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/583x498/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/l/black-solo-wallet3_2.jpg

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:49
We kunnen nu ook winkelen in de playstore :-)

https://play.google.com/store/devices

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaRR
  • Laatst online: 16:38
Yep.

De (echte) bumper case is hier nu te bestellen..:
https://play.google.com/s...5_bumper_case_black&hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Twijfel twijfel.... Wel duur , maar ik ben niet super tevreden over de Spigen Ultra Hybrid, wordt snel vies. Is deze nu echt veel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Exocet schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:07:
[...]

Twijfel twijfel.... Wel duur , maar ik ben niet super tevreden over de Spigen Ultra Hybrid, wordt snel vies. Is deze nu echt veel beter?
Ik heb deze case en ben er erg tevreden over. Goed materiaal, fijne soft touch op de achterkant (wel anders dan van de Nexus zelf). Buttons klikken heel fijn en het hoesje ziet er ook nog eens strak uit (strakker dan op de foto's op de site, check youtube anders eens). Aanrader!

EDIT: haha wat een actie van me 8)7 Hier de link over welk hoesje ik het heb: https://tpu-cases.com/ind...ath=46_99&products_id=368 De Diztronic :)

[ Voor 14% gewijzigd door disweb op 20-03-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaRR
Exocet schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:07:
[...]

http://www.ebay.com/itm/G...ageName=ADME:L:OC:NL:3160

Deze "Genuine Official Google Bumper Case" heb ik gisteren binnengekregen.. (12.99 dollar is 9.39 euro met free shipping :|) Had 'm binnen 9 dagen binnen (inclusief weekend).
Lijkt een exacte kopie te zijn..

Vraag me af hoeveel ie verschilt van de "echte"..

[ Voor 5% gewijzigd door KillaRR op 20-03-2014 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
N.a.v. het doorlezen van dit topic en het bekijken van verschillende pouches heb ik net deze besteld. Ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met eBay en ik vind het nogal vreemd dat zo'n leren product maar € 2,86 kost, maar voor een totaal bedrag van € 5,45 wil ik best een gokje wagen :) Product zou tussen 25 en 28 maart geleverd moeten worden, ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Mr_Size schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:18:
N.a.v. het doorlezen van dit topic en het bekijken van verschillende pouches heb ik net deze besteld. Ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met eBay en ik vind het nogal vreemd dat zo'n leren product maar € 2,86 kost, maar voor een totaal bedrag van € 5,45 wil ik best een gokje wagen :) Product zou tussen 25 en 28 maart geleverd moeten worden, ik ben benieuwd!
Het is gemaakt van PU Leather wat namaakleer is en dus net als plastic. Daardoor kan de prijs ook zo goedkoop zijn.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

KillaRR schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:38:
[...]

Deze "Genuine Official Google Bumper Case" heb ik gisteren binnengekregen.. (12.99 dollar is 9.39 euro met free shipping :|) Had 'm binnen 9 dagen binnen (inclusief weekend).

Welke kleur ?

Ben benieuwd of die rooie wel echt diep rood is, zoals de originele.. En niet zo flueel rood/oranje..
Dan ga ik m ook nemen!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Yorin schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:37:
Het is gemaakt van PU Leather wat namaakleer is en dus net als plastic. Daardoor kan de prijs ook zo goedkoop zijn.
Ja, ik had wel zo'n vermoeden, maar ik vind het toch cheap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
[...]

Hoe bevalt de case tot nu toe?
Voegt het veel "bulk" toe aan de nexus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElisabethM
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mr_Size schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:18:
Ik heb ook zo'n hoesje van eBay. Ik ben er prima tevreden over.
Wel had ik een dergelijk hoesje eerst besteld bij een andere eBay-seller en die bleek niet te passen en toen heb ik mijn geld teruggekregen. Uiteindelijk bij een ander besteld en daar hadden ze wel een passende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaRR
Vis schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 18:24:
[...]

Welke kleur ?

Ben benieuwd of die rooie wel echt diep rood is, zoals de originele.. En niet zo flueel rood/oranje..
Dan ga ik m ook nemen!
Zwart. En hij is.. ..best zwart. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:45
KillaRR schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:38:
[...]

Zwart. En hij is.. ..best zwart. :p
Hahah, dit was wel heel droog.
Ik heb de officiële bumper case en ben er super tevreden over. Natuurlijk voegt het wel iets van bulk toe en natuurlijk is naked fijner, maar het voelt zeker niet onprettig en is wel beschermend. Aanrader vind ik zelf!

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Ik heb afgelopen woensdagmiddag bij google play de felrode bumpercase besteld. Ik heb namelijk de witte N5 en vind hem toch te weinig grip hebben. Alleen wel een beetje irritant van google play is dat er geen track&trace is: ik zie dat de case is is donderdagochtend vroeg om 00:40 is verzonden vanuit Ierland. En dat is het dan, meer info krijg je niet.

Weet iemand hier hoe lang dat ongeveer kan duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
Wat is de betaalbaarste tempered glass screenprotector die een van jullie kan aanraden?

(Importeren uit china geen bezwaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:49
W.Zijlstra. schreef op zondag 23 maart 2014 @ 12:28:
Wat is de betaalbaarste tempered glass screenprotector die een van jullie kan aanraden?

(Importeren uit china geen bezwaar)
Ik gebruik zelf de Nillkin Amazing H+ Anti-Explosion Tempered Glass Screen Protector. Deze heeft mijn telefoon al meer dan eens gered :)

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
SuperSjoerd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 12:45:
[...]

Ik gebruik zelf de Nillkin Amazing H+ Anti-Explosion Tempered Glass Screen Protector. Deze heeft mijn telefoon al meer dan eens gered :)
Pfoe, 16 euro voor een screenprotector is best een hoop geld voor een laagje glas. Had jij hem via ebay gehaald?

EDIT: Hier kunnen vinden voor €8,69

[ Voor 23% gewijzigd door W.Zijlstra. op 23-03-2014 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
ElisabethM schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:35:
[...]

Ik heb ook zo'n hoesje van eBay. Ik ben er prima tevreden over.
Wel had ik een dergelijk hoesje eerst besteld bij een andere eBay-seller en die bleek niet te passen en toen heb ik mijn geld teruggekregen. Uiteindelijk bij een ander besteld en daar hadden ze wel een passende.
Wauw, ik heb mijn hoesje zaterdag al gehad, terwijl ik het donderdag heb besteld. Echt super snel geleverd vanuit Engeland! Hoesje past prima en ziet er mooi uit, ben heel tevreden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:19

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

DaLucovic schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:49:
[...]

Hahah, dit was wel heel droog.
Ik heb de officiële bumper case en ben er super tevreden over. Natuurlijk voegt het wel iets van bulk toe en natuurlijk is naked fijner, maar het voelt zeker niet onprettig en is wel beschermend. Aanrader vind ik zelf!
Mja maar wel 200% duurder dan de Chinese variant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Laatst online: 18-07 02:25
Ik zit ook te denken aan een bumpercase voor mijn Nexus 5, nu heb ik zojuist gelezen dat het probleem met het indrukken van de knoppen inmiddels is opgelost door Google vind ik de officiële het meest interessant. Ik zou dan waarschijnlijk voor de rode gaan maar ik lees over de gele dat hij heel snel vies wordt en niet schoon te krijgen is, zijn er mensen met de officiële rode bumpercase die mij kunnen vertellen of het met die ook gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Laatst online: 21-09 18:46
Hier een filmpje van iemand die niet zo blij is met de rode bumpercase. Ik heb zelf de zwarte bumpercase en ben er zeer blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
WesleyRBK schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:52:
Hier een filmpje van iemand die niet zo blij is met de rode bumpercase. Ik heb zelf de zwarte bumpercase en ben er zeer blij mee.
Ik heb ook sinds gisteren de officiële (zwarte) bumper case en wat een verschil met de Spigen bumper. Ondanks nagenoeg dezelfde afmetingen is ie toch minder bulky en ligt ook lekkerder in de hand. Ook het materiaal vind ik fijner. Enig nadeel, de knoppen zijn wel wat stug, maar dat schijnt wel beter te worden na meer gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

[...]

Heb m ook maar besteld! Voor die 9 euro niets over te zeggen.
ROOD! :)

Ben benieuwd

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YassinIT
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-05-2024
Cowboy_Henk schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:55:
Ik heb net deze case besteld van amazon.com

[video]

Ik heb de matte white besteld. Heeft een leuke textuur. Je hebt die ook in leder en verschillende kleuren

[afbeelding]
Wat is je ervaring met deze case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
YassinIT schreef op maandag 31 maart 2014 @ 21:54:
[...]

Wat is je ervaring met deze case?
Mijn video review (net geupload) Ik heb deze al van 27 maart maar ik kon de review vandaag pas uploaden

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=N4-PpH3CpsY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:43
Jozef. Net even de plastic screen protector verwijderd en zo'n Nilkin erop geplakt. Wat een verschil! Voelt 10x fijner aan dan dat plastic ding. Zometeen nog maar twee bestellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:20
Xaero schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:04:
Jozef. Net even de plastic screen protector verwijderd en zo'n Nilkin erop geplakt. Wat een verschil! Voelt 10x fijner aan dan dat plastic ding. Zometeen nog maar twee bestellen :+
Ik hoop die van mij ook binnenkort binnen te krijgen.
Voorheen gebruikte ik een plastic Spigen screen protector naar een stroever XtremeGuard screenprotector.
Nu moet ik zeggen dat ondanks dat het stroever is, het wel veiliger aan voelt, en minder snel vet lijkt te worden.

Maar ik kijk erg uit naar de glazen screen protector. :)

Recent ook de officiële Wireless Charger via V&A kunnen kopen...
Mijn mening is dat voor mensen die hun telefoon graag op hun bureau houden, maar niet dat hele draad er bij in de weg willen hebben, dit een perfecte oplossing is. :)
Ik ben er erg blij mee, en het staat ook nog eens mooi, haha.

Edit:
Net de NILLKIN glass 9H screenprotector ontvangen.
Geweldige verpakking, dit lijkt steeds meer te gebeuren met spullen uit China. :)

Handige extra's zoals een extra sticker lipje waarmee je de screenprotector kan positioneren.
En nog zo'n lipje om stofjes onder de protector te kunnen pakken. (wat moeilijk wordt met glas, maar ja...)
Een (zeer) nat klein doekje, tegen vet en bacteriën, en een klein droog doekje om het scherm mee te drogen.
Een iets grotere fiber doekje en een blauw plakkend plastic, tegen de statische aantrekking van haartjes.

Erg complete verpakking, het glas zat in twee kartonnen en een plastic houder.

Het glas kan je over het scherm leggen en dan met het lipje positioneren, maar zodra je hem ook maar iets aan duwt begint het bevestigings proces.
Dit proces zorgt er voor dat bubbels vermijden, en dat het glas wordt vast geplakt.

Al bij al een aanrader!

[ Voor 32% gewijzigd door Adr01 op 05-04-2014 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Hoe kan een Qi Lader nou zo'n prijs hebben. Kan toch nooit betrouwbaar zijn?

*Toch maar besteld. Ben benieuwd.* ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Twammo op 07-04-2014 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
Ik krijg deze binnenkort binnen en zal er dan een korte review over schrijven:

http://www.mytrendyphone....adloze-lader-114165p.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:35
Ik heb net een Nexus 5 besteld met nieuw abonnement. Mijn oude abonnement met een HTC One S liep af. Ik heb ook op Ebay dit Melkco hoesje besteld. Melkco heeft een paar modellen van dit hoesje en maakt het voor bijna elke smartphone/tablet die er is.
Afbeeldingslocatie: http://www.melkco.com/image/item_pic/pdLGNEX5LCJT1BKLCpc1.jpg
Ik heb hetzelfde hoesje voor de HTC One S gehad. Het is een redelijk permanent hoesje omdat alle ingangen, speakers en camera nog beschikbaar zijn. Dus je hoeft het hoesje er eigenlijk nooit af te halen. Ook maakt het hoesje je telefoon niet veel dikker en door het gebruik van vooral stof is het niet zwaar.
De delen van het hoesje die tegen de randen van de smartphone zitten zijn wel van plastic en inmiddels, na bijna 2 jaar, merk ik bij mijn HTC One S variant van dit hoesje dat het plastic zwakker is. Ik heb de telefoon misschien er ook iets te vaak in en uit gedaan.
Wanneer ik het hoesje binnen heb zal ik nog een berichtje plaatsen met de ervaringen en ik verwacht dat die zeer goed zullen zijn, kijkend naar de variant van mijn HTC One S.

[ Voor 8% gewijzigd door Fleximex op 08-04-2014 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnv28
zojuist de neppe variant van de "Genuine Official Google Bumper Case" ontvangen. Daarvoor had ik een case ( linkje: http://www.ebay.com/itm/N...&var=&hash=item43c3357a93) die je voor nog geen €1 kon kopen. 8)7

Ik merk al meteen bij het uitpakken van de google case dat die een stuk groter is. Het is van een soort hard plastic en de hoeken zijn recht, erg jammer. Bij mijn vorige case waren de hoeken nog rond wat heerlijk in de hand ligt. Daarnaast is de google case aardig glad, je moet je telefoon nu goed vast houden door te knijpen zodat die niet naar beneden stort uit je handen.

Gelukkig heb ik de neppe gehaald, aangezien die eigenlijk identiek is aan de echte, kostte die maar een paar euro. Voortaan toch maar cases halen van ongeveer een euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
  • Laatst online: 30-03 15:56
Martijn, welke heb je gehaald als ik vragen mag?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook eerst een namaak google Nexus bumper gehad, gekocht op http://dx-box.com/nexus-5-bumper-case.html
Maar deze begon na een week al mankementen te vertonen, de rubberen coating begon in de hoekjes los te laten.
Omdat ik de case qua formaat, looks en bescherming wel erg fijn vond besloot ik om de echte officiële case uit de play store te bestellen.
Nu moet ik zeggen dat deze toch wel degelijk anders aanvoelt dan die van dx-box.com.
De coating voelt anders aan, die lijkt veel meer op de rubberen coating van de telefoon zelf. En de algehele afwerking is vele malen beter.
De echte van google is veel beter van kwaliteit. Maar daarnaast ook een stuk duurder. Was wel binnen 3 dagen geleverd (gewoon voor de standaard levering gekozen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnv28
xheroxkefx schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:59:
Martijn, welke heb je gehaald als ik vragen mag?
ik had de grijze gehaald, vond een witte case wel erg mooi staan bij mijn zwarte nexus. :+
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 00:29:
Ik heb ook eerst een namaak google Nexus bumper gehad, gekocht op http://dx-box.com/nexus-5-bumper-case.html
Maar deze begon na een week al mankementen te vertonen, de rubberen coating begon in de hoekjes los te laten.
Omdat ik de case qua formaat, looks en bescherming wel erg fijn vond besloot ik om de echte officiële case uit de play store te bestellen.
Nu moet ik zeggen dat deze toch wel degelijk anders aanvoelt dan die van dx-box.com.
De coating voelt anders aan, die lijkt veel meer op de rubberen coating van de telefoon zelf. En de algehele afwerking is vele malen beter.
De echte van google is veel beter van kwaliteit. Maar daarnaast ook een stuk duurder. Was wel binnen 3 dagen geleverd (gewoon voor de standaard levering gekozen)
Dat er kwaliteit verschil aanwezig is, dat is natuurlijk duidelijk. Kijk maar naar de prijs.
Jij hebt dus beide versies gehad, de neppe en de echte.
Wat valt jou het meeste op en waarom heb je de echte uiteindelijk gehaald ?

ik heb namelijk het idee dat de case meer ruimte inneemt dan een gewone case. Dat er als het ware een stukje lucht tussen de telefoon en de hoes is. Duidelijk te zien bij de koptelefoonaansluiting. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:21
Gisteren mijn case binnen gekregen (binnen 11 dagen vanuit HK!). Deze heb ik gekocht: http://www.ebay.com/itm/161246346294. Geen idee of het echt de genuine Google case is.

Positief:
- Sluit erg mooi aan rond de camera en flitser
- Zit goed strak
- Voelt als goede bescherming tegen vallen

Negatief:
- Case is erg glad, gladder dan achterkant Nexus. Dat is even wennen met vasthouden (zeker als je kleine handen hebt).
- Onderaan sluit de case nét niet aan.

Uiteraard wordt het toestel wat zwaarder en dikker, maar zo minimaal mogelijk. Het moet ten slotte ook enige bescherming geven. Is vooral ook een kwestie van wennen. Ik post vanavond nog wel even wat foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:05
Twammo schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:30:
Hoe kan een Qi Lader nou zo'n prijs hebben. Kan toch nooit betrouwbaar zijn?

*Toch maar besteld. Ben benieuwd.* ;)
Ik heb exact dezelfde, werkt perfect! Opladen gaat alleen iets langzamer en de achterkant van de N5 wordt soms een beetje warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Laatst online: 19:43
Jopth schreef op zondag 13 april 2014 @ 13:59:
[...]

Ik heb exact dezelfde, werkt perfect! Opladen gaat alleen iets langzamer en de achterkant van de N5 wordt soms een beetje warm.
Ik heb de Nexus 5 ook op een 'officiele' Qi-lader gehad, werd de achterkant ook 'warm' op. Denk dat het er gewoon bij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 21:20
Ben ook op zoek naar een Qi lader en aangezien dit mij nog onbekend is vraag ik mij af of ik nog ergens op moet letten.

Heb mijn telefoon altijd naast mijn kussen snachts en dat zal met een nexus 5 niet anders zijn.
Kan een Qi lader voor problemen zorgen of is dat daarvoor gewoon niet aan te raden maar moet je het op je nachtkastje hebben?

Ik zie prijzen van €15 tot €90 lopen, zijn er noemenswaardige verschillen of maakt het eigenlijk 'geen klap uit'?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Als ie op je bed ligt, zou ik de officiële nemen, die heeft sterke magneten om de N5 op zijn plek te houden, bij alle andere is een verschuiving van een halve centimeter al genoeg om het laden te stoppen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 19:17
Afgelopen weekend m'n Nilkin glass protector op m'n N5 "geplakt". Ging over het algemeen heel goed, alleen nu heb ik helemaal onderin het scherm, langs de home softbutton een soort van "bubbel" zitten, die wel weg gaat als ik erop druk, maar zodra de druk weg is is de "bubbel" ook weer terug. Hij zit er al 2 dagen. Mee leren leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-09 15:43
Prulleman schreef op maandag 14 april 2014 @ 08:31:
Als ie op je bed ligt, zou ik de officiële nemen, die heeft sterke magneten om de N5 op zijn plek te houden, bij alle andere is een verschuiving van een halve centimeter al genoeg om het laden te stoppen.
Vraag me dan wel af hoe gezond het is om met je hoofd vlakbij zo'n inductie lader te liggen. Ik heb zelf ook een qi lader op het nachtkastje staan, maar wel zover mogelijk van m'n hoofd vandaan omdat dat ding al gigantisch stoort op m'n klokradio, dus die magnetische velden zijn behoorlijk. Ik heb er nu een schakelklok tussengezet zodat die qi lader eerder uit is dan m'n wekker gaat, nu hoor ik de radio tenminste weer.

Maar over de gezondheidsrisico's op lange termijn vind je tegenstrijdige verhalen op internet.
Doordat ik de lader nu verder weg heb staan is de invloed van het magnetisch veld bij m'n hoofd klein (heb ik met een kompas getest, de naald slaat nog maar een klein beetje uit.)

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 21:20
Joop_Klepzeiker schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:25:
[...]

Vraag me dan wel af hoe gezond het is om met je hoofd vlakbij zo'n inductie lader te liggen. Ik heb zelf ook een qi lader op het nachtkastje staan, maar wel zover mogelijk van m'n hoofd vandaan omdat dat ding al gigantisch stoort op m'n klokradio, dus die magnetische velden zijn behoorlijk. Ik heb er nu een schakelklok tussengezet zodat die qi lader eerder uit is dan m'n wekker gaat, nu hoor ik de radio tenminste weer.

Maar over de gezondheidsrisico's op lange termijn vind je tegenstrijdige verhalen op internet.
Doordat ik de lader nu verder weg heb staan is de invloed van het magnetisch veld bij m'n hoofd klein (heb ik met een kompas getest, de naald slaat nog maar een klein beetje uit.)
Daar zit ik dus ook aan te denken.. Ik heb geen nachtkastje, en de connector aan de onderkant is wel minder handig dan bovenop omdat stopcontact dus achter mij zit.

Anyway, we zullen wel zien, zal daarna wel besluiten of ik een Qi charger wil voor op het bureau/werk whatever.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
catchingfire schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:13:
Afgelopen weekend m'n Nilkin glass protector op m'n N5 "geplakt". Ging over het algemeen heel goed, alleen nu heb ik helemaal onderin het scherm, langs de home softbutton een soort van "bubbel" zitten, die wel weg gaat als ik erop druk, maar zodra de druk weg is is de "bubbel" ook weer terug. Hij zit er al 2 dagen. Mee leren leven?
Ja ik heb hetzelfde helaas. Ik ben er gewoon ook niet zo sterk in :(

Ik heb 'm al een keer eraf gehaald en er opnieuw opgelegd, heeft wel geholpen voor een deel, maar daardoor kwam er ook meer stofjes onder. Dus ik laat het zo zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
als er een stofje onder zit, dan zie je die zittten, het kan ook zijn dat het glas van je N5 niet helemaal vlak is, en dat daarom de protector niet overal contact maakt. (hoe dunner de protector, hoe minder last je hiervan hebt) check ook het accesoire topic op xda

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Snakeye2209 schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:40:
[...]

Ja ik heb hetzelfde helaas. Ik ben er gewoon ook niet zo sterk in :(

Ik heb 'm al een keer eraf gehaald en er opnieuw opgelegd, heeft wel geholpen voor een deel, maar daardoor kwam er ook meer stofjes onder. Dus ik laat het zo zoals het is.
Stofjes zijn makkelijk te verwijderen. Even de screenprotector optillen met een plakbandje, en met een ander plakbandje de stofjes eruit halen. Hier zijn genoeg "How to's" over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 19:17
Bij mij zit er geen zichtbaar stofje, echter een soort van "bubbel", met een diameter van ongeveer 1cm, tegen de rand van de protector aan. Wegduwen lijkt te gaan als ik erop duw, maar zodra ik de druk wegneem is de "bubbel" weer terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
catchingfire schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:24:
Bij mij zit er geen zichtbaar stofje, echter een soort van "bubbel", met een diameter van ongeveer 1cm, tegen de rand van de protector aan. Wegduwen lijkt te gaan als ik erop duw, maar zodra ik de druk wegneem is de "bubbel" weer terug :(
Dan is waarschijnlijk je scherm of screenprotector op dat plekje vuil. Kan ook schoongemaakt worden met een plakbandje.
Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste