• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:55

Laguna

Connaisseur

J0YR1D3R schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:51:
[...]

Ik heb nog eens een review filmpje gekeken, maar die officiele bumper is volgens mij zo prettig nog niet. Vooral het feit dat het gevoel in de aan/uit en volume buttons weg is heeft me er van weerhouden hem te kopen via bijv. eBay. Ik heb nu bovenstaande besteld, ik had een vergelijkbare case op mijn One S. Mocht het niets zijn, kan hij altijd nog terug :) Morgen komt ie binnen, op XDA waren ze er erg positief over.
Dat van die knoppen klopt, vooral de feedback van de power knop laat te wensen over bij de bumper case.

Op XDA zijn ze er gematigd positief over, het hoesje beschermd de voorkant bijvoorbeeld niet en bij vallen schijnt het hoesje direct kapot te gaan.
Zie het tweede gedeelte van mijn eerdere reactie. CCF-300 klopt overigens niet dat is het modelnummer van de QuickCover van LG. De CCH-250 is de Snap-On, ze hebben de modelnummers dus foutief omgedraaid.
Overigens hier nog een review van de LG Snap-On op XDA.

@SilencerNL
Daar heb ik nog geen last van.

[ Voor 31% gewijzigd door Laguna op 13-02-2014 15:25 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:53
Van de week deze besteld voor de N5.

Pouch op ebay

Maar ik krijg de N5 er net 1 cm in, maar het hoesje is echt gewoon te klein. Moet veel kracht gebruiken :+ .
Ga niet verder dan 1 CM er in anders komt het niet goed, direct die beste man maar even een mailtje gedaan.
Ik gebruiken al jaren pouches als hoesje, en ze moeten er netjes in passen. Niet te strak en niet te los, maar deze pouch nu is echt de afvallers XXL in een t-shirtje maat XS.

[ Voor 20% gewijzigd door Dacuuu op 13-02-2014 15:57 ]

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Laguna schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:10:
[...]

Dat van die knoppen klopt, vooral de feedback van de power knop laat te wensen over bij de bumper case.

Op XDA zijn ze er gematigd positief over, het hoesje beschermd de voorkant bijvoorbeeld niet en bij vallen schijnt het hoesje direct kapot te gaan.
Ik had hiervoor deze case. Zat na 1,5 jaar een klein scheurtje in, maar dat vind ik niet zo'n probleem. Ik lees over de bumpercase weinig positieve dingen, ook omdat hij nogal snel begint af te takelen (ook al zou ik voor een zwarte gaan).

De voorkant hoeft hij niet te beschermen, daar komt een Nillkin glass screen protector op. Op mijn One S had ik er nooit 1 eigenlijk, die is nog zo goed als krasvrij na 1,5 jaar.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 08:38
Laguna schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:10:
[...]

Zie het tweede gedeelte van mijn eerdere reactie. CCF-300 klopt overigens niet dat is het modelnummer van de QuickCover van LG. De CCH-250 is de Snap-On, ze hebben de modelnummers dus foutief omgedraaid.
Overigens hier nog een review van de LG Snap-On op XDA.

[...]
Ah, thanks. Wel jammer dat er geen Nexus meer op staat, maar ziet er wel goed uit.

• Applepiez
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-08 20:00
Voor de mensen die een goede dock voor in de auto zoeken:
Op indiegogo is een campagne bezig voor een phonemount die geen klipjes of whatever nodig heeft je mobiele telefoon klikt er gewoon aan vast. Alhoewel hij niet voor alle toestellen compactibel is (Op de indiegogo staat voor welke deze wel compactibel is) is het een super tof ding.
Er zit ook nog een wireless charger in. Een geweldig ding.

• Dacuuu
Applepiez schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 17:49:
Voor de mensen die een goede dock voor in de auto zoeken:
Op indiegogo is een campagne bezig voor een phonemount die geen klipjes of whatever nodig heeft je mobiele telefoon klikt er gewoon aan vast. Alhoewel hij niet voor alle toestellen compactibel is (Op de indiegogo staat voor welke deze wel compactibel is) is het een super tof ding.
Er zit ook nog een wireless charger in. Een geweldig ding.
Kan je eens linken?

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 11:55
How To Take Care of Your Smartphone Battery the Right Way http://gizmodo.com/how-to...ery-the-right-w-513217256
Avoid wireless charging

Wireless charging is can be incredibly convenient if your phone can do it, but it's not without its disadvantages. The inductive, wireless chargers out there today have this nasty habit of generating a fair bit of waste heat. And while wasted energy is just a bummer in general, that heat will also toast your battery in the process. That's no bueno. It's a little less convenient, but standard plug-in charging is going to keep your battery in better shape, especially if you're some place warm to begin with.

[ Voor 66% gewijzigd door Xfile op 13-02-2014 19:45 ]

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 23:47

Bolletje

Moderator Harde Waren
Topicstarter
Zonder een noemenswaardige test of wetenschappelijke achtergrond. Wat moet je dan doen, ook niet intensief te werk gaan (e.g. geen games), omdat je batterij dan ook warm wordt?

• Dr_Falken
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:57
EEE-lover schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 09:07:
[...]

Net ook een paar besteld, inclusief 4 HD protectors (dry install) voor de Nexus 7 ;)
Code 90% korting is niet meer geldig, voor de mensen die ook willen bestellen: 85off (scheelt je zoeken).
Afwachten wanneer het bezorgd wordt :)
Code 90OFF geeft momenteel 90% korting op het hele online assortiment bij xtremeguard, ook als je maar 1 stuks koopt. Geen idee hoe lang deze code geldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Bolletje schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:29:
Zonder een noemenswaardige test of wetenschappelijke achtergrond. Wat moet je dan doen, ook niet intensief te werk gaan (e.g. geen games), omdat je batterij dan ook warm wordt?
De schrijver geeft voorkeur aan het opladen via de staandaardoplader vanwege de temperatuur.

Wikipedia: Lithium-ion-accu
Levensduur

Een nadeel is dat de Li-ion-accu continu zijn capaciteit verliest, al wordt hij niet gebruikt. Dit verlies is groter bij hogere temperaturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:31

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Xfile schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:46:
[...]

De schrijver geeft voorkeur aan het opladen via de staandaardoplader vanwege de temperatuur.

Wikipedia: Lithium-ion-accu

[...]
Nexus 5 gebruikt Li-Po batterijen: http://www.candlepowerfor...r-are-they-just-different

" Has less self aging, even if not used."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
barcawinner schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:59:
[...]

Nexus 5 gebruikt Li-Po batterijen: http://www.candlepowerfor...r-are-they-just-different

" Has less self aging, even if not used."
Je hebt gelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:28
Vanochtend mijn Ismooth screenprotectors binnengekregen. Netjes verpakt, lekker groot doekje erbij, allemaal goed. Ook het aanbrengen ging zonder problemen. 2 dingetjes die mij wel tegenvallen:
- Ondanks de naam (ismooth) lijkt het scherm toch behoorlijk stroef te worden door de protector
- Hij lijkt net een halve millimeter te smal

Even aankijken of ik dit er op hou.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-09 21:45
Ik had 10 februari via Ebay 5 screenprotectors besteld van FoneM8 voor iets meer dan 2 euro! Gisteren binnengekomen opgeplakt. Ze zitten prima en ze zijn niet te stroef.

http://www.ebay.nl/itm/5-...GLE-NEXUS-5-/360780027901

Een aanrader dus! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
http://www.hotchristmasto...com/Nexus-5-Otterbox.html

Dat zijn toch geen echte Otterbox-cases? Ik vind ze erg goedkoop.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 14:50

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:30:
[...]

Ik heb dat ook met de powerknop...het is zo'n gek gevoel...
maar ik heb het opgelost (door een klein stukje papier erachter duwen)
Ontzettende McGyver! Ga ik ff proberen ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een case heb hier al gekeken: http://nexus5accessories.com/nexus-5-cases/
Ik ben op zoek naar water/stof dichtheid, Iemand die hier kan helpen ? 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElisabethM
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dacuuu schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:56:
Van de week deze besteld voor de N5.

Pouch op ebay

Maar ik krijg de N5 er net 1 cm in, maar het hoesje is echt gewoon te klein. Moet veel kracht gebruiken :+ .
Ga niet verder dan 1 CM er in anders komt het niet goed, direct die beste man maar even een mailtje gedaan.
Ik gebruiken al jaren pouches als hoesje, en ze moeten er netjes in passen. Niet te strak en niet te los, maar deze pouch nu is echt de afvallers XXL in een t-shirtje maat XS.
Ik had precies hetzelfde probleem met zo'n soort hoesje dat ik op Ebay had besteld. Deze bleek ook niet te passen, al vermoed ik nog steeds dat ze mij een te kleine hebben opgestuurd. Ik kreeg mijn geld terug. Ik heb vervolgens deze besteld en die past prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
ElisabethM schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:55:
[...]

Ik had precies hetzelfde probleem met zo'n soort hoesje dat ik op Ebay had besteld. Deze bleek ook niet te passen, al vermoed ik nog steeds dat ze mij een te kleine hebben opgestuurd. Ik kreeg mijn geld terug. Ik heb vervolgens deze besteld en die past prima.
Ik heb ook refund gekregen, ik had gewoon de XL versie, en de verkoper vertelde me dat die voor de Nexus5 was(stond ook in de advertentie titel) En groter hadden ze niet.
Heb nu op Etsy een sleeve besteld, paar euro meer. Maar ook een goede als ik zo hier en daar lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 21:57
smartie89 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 08:47:
Iemand hier ervaring met de Kenu Airframe? Misschien ook nog in een Opel Corsa C? ;-) Ben namelijk bang dat 'ie heel m'n ventilatie rooster naar beneden trekt door het gewicht van de telefoon.
Ben er met de Airframe ook bang voor dat 'ie de telefoon alsnog niet dichtbij genoeg brengt.
Ervaring is daarom welkom :)

Verder ben ik de window mounted car docks een beetje zat, omdat ik dan echt te ver naar voren moet leunen om m'n telefoon eventueel te kunnen 'bedienen' tijdens het rijden (lees: Spotify playlist veranderen).
Dat ziet er wel interessant uit. Ik heb een Ford Mondeo, dus van deze ventilatieroosters:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0097/0002/t/9/assets/Diagonal.jpg?2094

Jammer dat er geen QI functie in zit, dan was 'ie helemaal perfect geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 21:50
Dirtbiter schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:34:
[...]

Dat ziet er wel interessant uit. Ik heb een Ford Mondeo, dus van deze ventilatieroosters:
[afbeelding]

Jammer dat er geen QI functie in zit, dan was 'ie helemaal perfect geweest.
De perfectie is al gevonden op XDA :) Kenu Airframe + N5 wireless charger

De Air dock ziet er trouwens ook echt super uit, alleen weer een window mount...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 23:55

Laguna

Connaisseur

Ik ben eigenlijk op zoek naar een fel oranje cover case soortgelijk aan dit model, maar helaas nog nergens kunnen vinden :-(

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 21:57
smartie89 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:18:
[...]

De perfectie is al gevonden op XDA :) Kenu Airframe + N5 wireless charger

De Air dock ziet er trouwens ook echt super uit, alleen weer een window mount...
Dat ziet er inderdaad top uit. Alleen die N5 charger is alleen verkrijgbaar via Play Store, dus niet in NL...

Ik moet het ding hier ergens kwijt:
Afbeeldingslocatie: http://www.lincah.com/wp-content/uploads/2010/08/2011-Ford-Mondeo-Interior-View-80x80.jpg
en de 12V aansluiting zit achter het klepje achter de versnellingspook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en die mag dus ook op V&A blijven. In ieder geval niet hier

[ Voor 84% gewijzigd door PaT op 14-02-2014 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13
Dirtbiter schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:40:
[...]

Dat ziet er inderdaad top uit. Alleen die N5 charger is alleen verkrijgbaar via Play Store, dus niet in NL...
die van mij is onderweg vanuit de US (amazon.com) voor 50 euro inc shipping en import (als ik het goed heb begrepen).

Op ebay kon ik geen betere deals vinden, nadeel is wel de us power adapter, maar daar zijn ook oplossingen voor (reisstekker of een andere stroom adapter, met minder Ampere moet het ook werken).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:20
en die mag dus ook op V&A blijven. In ieder geval niet hier

[ Voor 86% gewijzigd door PaT op 14-02-2014 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 16:03:
[...]

Ik had hiervoor deze case. Zat na 1,5 jaar een klein scheurtje in, maar dat vind ik niet zo'n probleem. Ik lees over de bumpercase weinig positieve dingen, ook omdat hij nogal snel begint af te takelen (ook al zou ik voor een zwarte gaan).

De voorkant hoeft hij niet te beschermen, daar komt een Nillkin glass screen protector op. Op mijn One S had ik er nooit 1 eigenlijk, die is nog zo goed als krasvrij na 1,5 jaar.
Heb hem inmiddels binnen. Hij valt er zo in, zit er eigenlijk ook prima in vast. Hij geeft inderdaad geen bescherming aan de voorkant, maar dat wist ik natuurlijk al. Hij voelt precies hetzelfde aan qua structuur als de Nexus 5 zelf (heb een zwarte). De onderkant had van mij ook dicht mogen zitten, maar het randje waar ik me bij de One S case zo aan stoorde lijkt hier mee te vallen :) Ik ben tot nu toe tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
barcawinner schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:12:
Ik heb de volgende accessoires besteld voor de Nexus 5:

Afbeeldingslocatie: http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1620740133_2/Support-Wireless-Charging-Bumper-Case-For-LG-Google-Nexus-5-Neo-Hybrid-Brand-New-Phone-Bag.jpg
US $15.97 (gratis verzending)
http://www.aliexpress.com...Phone-Bag/1620740133.html
Heb je deze al binnen? * pven is nieuwsgierig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

pven schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:47:
[...]

Heb je deze al binnen? * pven is nieuwsgierig
Nee chinees nieuwjaarsvakantie is pas een week voorbij dus pas een week geleden op de post gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-08 15:33
Mijn hard shell van LG is inmiddels ook binnen.

Het is een nette case met een goede afwerking. Ik heb de mijne in het zwart en de grip is ongeveer te vergelijken met de feeling van de normale zwarte achterzijde van de Nexus 5. De case is erg dun en is makkelijk uit je broekzak te halen (wat bij sommige nogal een probleem is wegens de grootte/vorm of de textuur).

Als iemand geïnteresseerd is naar foto`s dan kan ik deze wel maken, maar op dit moment heb ik geen ander toestel in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
barcawinner schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 02:05:
[...]

Nee chinees nieuwjaarsvakantie is pas een week voorbij dus pas een week geleden op de post gegaan.
Bedankt voor de tip. Ik heb 'm vandaag besteld. Voor 9,33 euro kan je er geen buil aan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:50
Wel een beetje nutteloos, je kan net zo goed die kabel onderin je telefoon doen ipv die QI charger er tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
japie06 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 21:46:
[...]

Wel een beetje nutteloos, je kan net zo goed die kabel onderin je telefoon doen ipv die QI charger er tussen.
:+ maar dat is wel een extra handeling natuurlijk, en wij zijn van nature lui ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 08:38
MarijnL schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:03:
Mijn hard shell van LG is inmiddels ook binnen.

Het is een nette case met een goede afwerking. Ik heb de mijne in het zwart en de grip is ongeveer te vergelijken met de feeling van de normale zwarte achterzijde van de Nexus 5. De case is erg dun en is makkelijk uit je broekzak te halen (wat bij sommige nogal een probleem is wegens de grootte/vorm of de textuur).

Als iemand geïnteresseerd is naar foto`s dan kan ik deze wel maken, maar op dit moment heb ik geen ander toestel in de buurt.
Ik heb deze case afgelopen vrijdag ook binnen gekregen, maar heb hem dezelfde dag weer geretourneerd. Het is een mooie case (echt dun en netjes afgewerkt), maar naar mijn idee waren de randen niet hoog genoeg waardoor het scherm te onbeschermd leek. Het glas van het scherm stak als het ware boven de case uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Als dat belangrijk voor je is, dan zoek je dat toch van te voren uit... ??
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2643884

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basu
  • Laatst online: 15-09 11:18
5 februari deze Qi lader besteld via Ebay:
http://www.ebay.ca/itm/Bl...ageName=ADME:L:OU:US:3160
€8,85 inclusief verzendkosten uit China, de lader was een week later binnen en werkt perfect.
Geen probleem met het positioneren van de Nexus 5, maar de lader is dan ook maar een klein beetje groter dus als je hem gewoon neerlegt is het eigenlijk moeilijk om hem "verkeerd" te plaatsen.
Er zit bijna niks in de case (zie foto) en een beetje rommelig is de micro-usb aansluiting doorgelinkt naar een tweede. Dat was kennelijk een goedkopere oplossing dan langere kabeltjes :?
Er zit geen hinderlijke blauwe led in de oplader maar ik merkte wel dat hij een vaag schijnsel wit licht afgeeft door de miniscule kiertjes van de case wanneer de Nexus vol is.

Afbeeldingslocatie: http://polyphobia.com/IMG_4169.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnL
Heb net ook m`n Slickwraps carbon wrap (mat) binnen gekregen voor op de Nexus.
Heb de onderkant (speaker etc.) beplakt en de hardshell van LG aan de achterzijde beplakt.

Nu heb ik toch het Nexus logo aan de achterzijde!

edit: ben benieuwd hoe lang de wrap het volhoudt.

[ Voor 10% gewijzigd door MarijnL op 18-02-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 09:24
basu schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:20:
5 februari deze Qi lader besteld via Ebay:
http://www.ebay.ca/itm/Bl...ageName=ADME:L:OU:US:3160
€8,85 inclusief verzendkosten uit China, de lader was een week later binnen en werkt perfect.
Geen probleem met het positioneren van de Nexus 5, maar de lader is dan ook maar een klein beetje groter dus als je hem gewoon neerlegt is het eigenlijk moeilijk om hem "verkeerd" te plaatsen.
Er zit bijna niks in de case (zie foto) en een beetje rommelig is de micro-usb aansluiting doorgelinkt naar een tweede. Dat was kennelijk een goedkopere oplossing dan langere kabeltjes :?
Er zit geen hinderlijke blauwe led in de oplader maar ik merkte wel dat hij een vaag schijnsel wit licht afgeeft door de miniscule kiertjes van de case wanneer de Nexus vol is.

[afbeelding]
Thanks! Ook deze Qi lader besteld, heb zojuist €8,57 EUR ervoor betaald.

Ben erg benieuwd, voor het geld hoef je het niet te laten ;)
Goedkoper kan volgens mij niet, dezelfde lader wordt op ebay ook voor 20 euro verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
MarijnL schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:39:
Heb net ook m`n Slickwraps carbon wrap (mat) binnen gekregen voor op de Nexus.
Heb de onderkant (speaker etc.) beplakt en de hardshell van LG aan de achterzijde beplakt.

Nu heb ik toch het Nexus logo aan de achterzijde!

edit: ben benieuwd hoe lang de wrap het volhoudt.
Heb je een foto hoe dat er uit ziet? Die wrap op de achterkant dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnL
Foto van de wrap op de case

Afbeeldingslocatie: https://photos-3.dropbox.com/t/0/AADjwme_-7DVwgQWnTk5SCVpsEl8THu4gF7qN2ERJB3VWw/12/36471184/jpeg/32x32/3/_/1/2/DSC07101%20(Small).JPG/IqWPlIbb6j1j3sqWXRdGDcGWDF2XnVmtC-c4S4QoikE?size=1280x960

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.dropbox.com/t/0/AADbLibLSz5AfMe5HjhTfpHzR84bKerp3VD0EPM0NzgaYA/12/36471184/jpeg/1024x768/3/1392742800/0/2/DSC07098%20%28Small%29.JPG/iCmtZ80Wssw5-13dr11TpXIzFMRtgi9-O3zVslcB7-c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Hier ligt vanaf vandaag mijn nexus 5 te laden :*)

En hier wat meer foto's/info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-02-2024
cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Dacuuu schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:16:

[video]

Wel cool, maar je moet wel precies weten waar je telefoon moet liggen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
barcawinner schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:56:
[...]

Heb een flinterdun papiertje liggen onder aan de telefoon. Zo leg ik hem direct in 1 keer goed. De laad 'range' is bij de Qi lader die ik heb vrij klein. Misschien zijn er wel sterkere in de omloop, dat weet ik niet.

Edit: Ik wil hem nog in de toekomst iets beter maken, door 2/4 sterke magneetjes te gebruiken. zodat de nexus5 netjes op zijn plaats blijft liggen. En je voelt direct waar je hem moet positioneren.

[ Voor 19% gewijzigd door Dacuuu op 18-02-2014 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
barcawinner schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:56:
[...]

Dat is een gat in de markt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 00:16

Matis

Rubber Rocket

ElisabethM schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:55:
Thanks voor de tip. Ik heb de laatste ook meteen besteld (Zwart). Ben benieuwd.
Ik heb toen ik de N5 net had een valuepack besteld, met een pouch, siliconen hoesje, auto-houder, stylus en screenprotectoren.
De siloconen hoesjes paste voor geen meter, de pouch is nu al versleten, de auto-houder blijft niet zitten en de stylus werkt niet naar behoren. Een screenproctector heb ik niet nodig, want hij zit toch in een pouch.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:36
Dacuuu schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 19:14:
[...]

Heb een flinterdun papiertje liggen onder aan de telefoon. Zo leg ik hem direct in 1 keer goed. De laad 'range' is bij de Qi lader die ik heb vrij klein. Misschien zijn er wel sterkere in de omloop, dat weet ik niet.

Edit: Ik wil hem nog in de toekomst iets beter maken, door 2/4 sterke magneetjes te gebruiken. zodat de nexus5 netjes op zijn plaats blijft liggen. En je voelt direct waar je hem moet positioneren.
Wat gaaf gemaakt! Heb je toevallig ook foto's van de making off? Cq van de lader aan de binnenkant?

Zelf iets aan het maken voor in de auto, als het af is (en het werkt :+ ) dan zal ik ook wat foto's maken

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
RoelsRules schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:14:
[...]

Wat gaaf gemaakt! Heb je toevallig ook foto's van de making off? Cq van de lader aan de binnenkant?

Zelf iets aan het maken voor in de auto, als het af is (en het werkt :+ ) dan zal ik ook wat foto's maken
Op mijn website staan wat foto's : klikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:48
Echt cool gedaan Dacuuu, een ware tweaker! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
zou je de foto's opnieuw kunnen uploaden, ben namelijk erg benieuwd naar hoe het eruit ziet

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Dacuuu schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:16:

[video]

Erg mooi gedaan! Wellicht ga ik dit ook doen met mijn nachtkastje als mijn QI charger binnen is :P

• MarijnL
ninasky11 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 18:14:
[...]

zou je de foto's opnieuw kunnen uploaden, ben namelijk erg benieuwd naar hoe het eruit ziet

alvast bedankt!
Maar natuurlijk:

Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/k39bmq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oi61.tinypic.com/dyxflf.jpg

Ik zag net pas dat de wrap op de lens niet goed zat :9
Kon hem gelukkig met een fohn nog losmaken en vastplakken 8)

• Dacuuu
Vanmiddag is mijn handgemaakte pouch binnen gekomen. Gekocht op Etsy.com

Erg leuke pouch en de Nexus 5 past er mooi in.

Dit pakketje zat in een normale bubbel enveloppe.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ImnT7G0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xVVGr2p.jpg

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

barcawinner schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:12:
Ik heb de volgende accessoires besteld voor de Nexus 5:

Afbeeldingslocatie: http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1620740133_2/Support-Wireless-Charging-Bumper-Case-For-LG-Google-Nexus-5-Neo-Hybrid-Brand-New-Phone-Bag.jpg
US $15.97 (gratis verzending)
Ik heb inmiddels deze case binnen, hij komt in een 'originele' Google verpakking.
De case past perfect om de Nexus 5. De case zit ook om de knopjes heen, dit werkt overigens erg goed en geeft voldoende feedback.
De case is van een hard rubberachtig plastic met een soft touch vergelijkbaar met de zwarte Nexus 5 buitenkant, en de randen aan de binnenkant lijken van een iets zachter materiaal (maar alsnog vrij hard).

Al met al zeer tevreden.

[ Voor 6% gewijzigd door ocn op 20-02-2014 18:25 ]

• Albert020
barcawinner schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:24:
[...]

Ik heb inmiddels deze case binnen, hij komt in een 'originele' Google verpakking.
De case past perfect om de Nexus 5. De case zit ook om de knopjes heen, dit werkt overigens erg goed en geeft voldoende feedback.
De case is van een hard rubberachtig plastic met een soft touch vergelijkbaar met de zwarte Nexus 5 buitenkant, en de randen aan de binnenkant lijken van een iets zachter materiaal (maar alsnog vrij hard).

Al met al zeer tevreden.
Is het dan toch een originele nexus case ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Albert020 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:27:
[...]

Is het dan toch een originele nexus case ?
Nee. Namaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
MarijnL schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:11:
[...]

Maar natuurlijk:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik zag net pas dat de wrap op de lens niet goed zat :9
Kon hem gelukkig met een fohn nog losmaken en vastplakken 8)
Ziet er wel strak uit :) Heb je ook een close up van het stukje waar het LG logo zit? Komt dat er erg doorheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnL
Het logo komt er maar een beetje doorheen, maar je ziet alleen "iets grijs" dus je haalt er geen logo uit.
Heb geen close-up foto maar die zal ik van het weekend wel maken als ik thuis ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanHetEendje
  • Laatst online: 10-09 17:08
Omdat GSMPunt.nl niet kon leveren, gister 2 dagen na de bestelling al mijn nieuwe hoesje binnen gekregen van http://www.ebay.co.uk/itm...&var=&hash=item3cdc96d24b

Hij ziet er legit uit, hoe zou ik kunnen zeggen of dit echt zo is?
Zat ook nog een gratis screen protector bij :D
(Alleen de gebruikershandleiding voor dat ding niet gelezen en dus verkloot, nu zit er allemaal stof aan vast dus weggegooit 8)7 )

[ Voor 23% gewijzigd door DaanHetEendje op 22-02-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Ik heb mijn Nillkin Tempered Glass screenprotector eindelijk binnen en geinstalleerd. Zit perfect en voelt erg fijn aan, net zo smooth als het originele Nexus glas. Ik gebruik het icm de Diztronic Matte Black TPU case en die gaat er nog precies omheen. Goede combo dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:45
Als aanvullig op tempered glass nillkin:
-Gemakkelijk een tweede keer te installeren (ook al zitten er meerdere dagen tussen het eraf afhalen en herinstalleren)
-compatibel met originele bumper case

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:07
Ik heb de Nillkin 9H screenprotector hier besteld voor 12 euro inclusief gratis verzending:

http://www.ebay.nl/itm/Ni...gle-Nexus-5-/141125027890

Er zijn resellers die iets goedkoper zijn, maar die verzenden vanuit mainland China. Daar staat bij dat het dan langer kan duren, vooral wanneer je via China Post laat verzenden. Maar deze reseller (ioomobile) zit in Hong Kong en maakt gebruikt van Hong Kong Post. Ik had op een zondagavond besteld en de zaterdag daarop had ik het pakje binnen. Netjes!

Ik had 1 exemplaar besteld omdat de waarde dan onder de € 22 blijft zodat ik geen last krijg met de douane. Eigenlijk had ik er nog wel eentje extra op voorraad willen hebben, maar nu ik weet dat ze vrij snel leverbaar zijn kan dat tweede exemplaar wel wachten.

[ Voor 18% gewijzigd door jack2 op 23-02-2014 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 14:43
disweb schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:07:
Ik heb mijn Nillkin Tempered Glass screenprotector eindelijk binnen en geinstalleerd. Zit perfect en voelt erg fijn aan, net zo smooth als het originele Nexus glas. Ik gebruik het icm de Diztronic Matte Black TPU case en die gaat er nog precies omheen. Goede combo dus! :)
Is de Mime Ghost screenprotector dan niet beter? Die heeft rounded edges ipv rechte zoals bij de Nillkin en dan heb je minder kans op chipping van de randen (dat er stukjes afbreken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
barcawinner schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:24:
[...]

Al met al zeer tevreden.
Heb je het idee dat je N5 een val overleeft met deze case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:45
pven schreef op maandag 24 februari 2014 @ 06:49:
[...]

Heb je het idee dat je N5 een val overleeft met deze case?
Ik heb de originele bumper case van google en tegen stootschade is deze zeker bestend naar mijn mening. Ik verwacht niet dat hij van 3 meter hoog kan vallen en dit overleven, maar een 'gewone' val overleeft hij denk ik wel. Natuurlijk heb en ga ik dit niet uitproberen ;)

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 17:22
RJ-NL schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:47:
Ik had 10 februari via Ebay 5 screenprotectors besteld van FoneM8 voor iets meer dan 2 euro! Gisteren binnengekomen opgeplakt. Ze zitten prima en ze zijn niet te stroef.

Een aanrader dus! ;)
Ik heb ze net besteld. Ik zal even laten weten hoe ze bevallen! Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twarne
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-04 08:09
Ik zou graag een tetrax xway aankopen en daarvoor ben ik ook aan het kijken of er een cover bestaat voor de Nexus 5 met magneetje erin. Zoals dit bestaat voor Iphone/Galaxy S3, en dergelijke. (vb: http://www.pdashop.be/pro...le-iphone-5-5s-black.html) maar ik heb dit nog niet gevonden, heeft iemand anders een idee waar ik dit kan vinden?

PS: Ik zou graag een ingebouwd magneetje hebben omdat ik schrik heb dat hij anders met een cover + magneetje te dik zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Hehe dit is eigenlijk wel cool

http://www.slickwraps.com...ies-Wraps-Skins-s/736.htm

Er zijn nog andere kleuren

Afbeeldingslocatie: http://cdn3.volusion.com/daern.ckhou/v/vspfiles/photos/SW-NEXUS5-GSBLU-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn3.volusion.com/daern.ckhou/v/vspfiles/photos/SW-NEXUS5-GSBLU-2.jpg

video maar wel van de iphone 5 versie

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=f17BnkY9Zew]

[ Voor 67% gewijzigd door Cowboy_Henk op 25-02-2014 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Hmm in combinatie met deze case lijkt me echt wel nice

Afbeeldingslocatie: http://www.shopandroid.com/images/product_images/accessories/additional_images/16270/large/9.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Cowboy_Henk op 25-02-2014 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-02-2024
Ik heb inmiddels ook een Chinese Qi lader ( zo'n "puk") en die werkt prima met en zonder hoes, maar zodra ik de OTG kabel in de micro usb steek stopt het laden..... en daar was ie nou juist voor bedoeld, opladen terwijl je een externe USB geheugen kaart aansluit..... !

Het doet zich al voor VÓÓRDAT ik een USB stick aansluit, dus ALLÉÉN al het OTG kabeltje stopt het laden....

Heeft iemand daar ook problemen mee, of misschien een oplossing? Settings? Ik heb nog niks gevonden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:06
Ook ik heb een slickwrap op m'n n5 geplakt. Ik heb gekozen voor ebony wood.

Pics hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
Vorige week dinsdag deze lader besteld en was gister al binnen gekomen.
http://www.ebay.nl/itm/15..._trksid=p3984.m1423.l2649

Eerste indruk is goed! Je kan de Nexus haast niet verkeerd leggen om dat de charger bijna dezelfde afmetingen heeft.

Hij laad ook sneller als verwacht, van 43% naar 100% deed die net iets minder dan 2 uur over. De achterkant werd een beetje warm. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NzIwWDcyMA==/z/PxsAAMXQVERSy67k/$_12.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 12:18
Riczun schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:08:
Vorige week dinsdag deze lader besteld en was gister al binnen gekomen.
http://www.ebay.nl/itm/15..._trksid=p3984.m1423.l2649

Eerste indruk is goed! Je kan de Nexus haast niet verkeerd leggen om dat de charger bijna dezelfde afmetingen heeft.

Hij laad ook sneller als verwacht, van 43% naar 100% deed die net iets minder dan 2 uur over. De achterkant werd een beetje warm. :)

[afbeelding]
wat zijn nou de praktische voordelen van zo`n apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-09 07:54
pitchdown schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:31:
[...]

Geen gehannes meer met een kabeltje. Ik gebruik al een tijdje een Magic disc van Nillkin voor m'n Nexus 7 en vind dit ideaal.
Bovendien gaat je micro usb aansluiting dan ook langer mee :+

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joop_Klepzeiker schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:39:
[...]

Geen gehannes meer met een kabeltje. Ik gebruik al een tijdje een Magic disc van Nillkin voor m'n Nexus 7 en vind dit ideaal.
Bovendien gaat je micro usb aansluiting dan ook langer mee :+
is het niet zo dat het opladen trager gaat en de batterij warmer word waardoor de batterij minder lang meegaat?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2014 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
pitchdown schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:31:
[...]

Hoog gadget-gehalte heeft het vooral, vond het vooral leuk om uit te proberen. En het werkt wel heel eenvoudig.

Het is dat niet ik zo'n enorme smartphone gebruiker ben dat ik veel batterij verbruik, maar dan zou het vooral ideaal zijn voor op het (kantoor)werk. Leg je 'm op de QI charger naast de pc.

Of de warmte-ontwikkeling negatief de batterij beinvloed, geen idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Riczun schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:55:
[...]

Hoog gadget-gehalte heeft het vooral, vond het vooral leuk om uit te proberen. En het werkt wel heel eenvoudig.

Het is dat niet ik zo'n enorme smartphone gebruiker ben dat ik veel batterij verbruik, maar dan zou het vooral ideaal zijn voor op het (kantoor)werk. Leg je 'm op de QI charger naast de pc.

Of de warmte-ontwikkeling negatief de batterij beinvloed, geen idee!
weet je of het ook door een bescherm-case zal werken?
Prijs viel in ieder geval wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
[b]pitchdown schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:24:[/
Prijs viel in ieder geval wel mee?
Ik denk met een dunne bescherm case dat die zal werken. De Nexus 5 laadt ook nog op als je 'm een enkele mm erboven houdt (niet veel).

Prijs is zeker goed. Rond de 8,50 EUR inclusief verzenden en in een week thuis!

Dit is mijn home-made hoesje, gemaakt door vrouwlief :9
Zal vanavond proberen of die ook daarmee nog kan opladen, verwacht zelf van niet omdat die net iets te dik is.

Afbeeldingslocatie: http://www.riczun.nl/wp-content/uploads/2014/02/20140225_182357_HDR.resized.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-09 08:18

SeatRider

Hips don't lie

DaLucovic schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:50:
[...]

Ik heb de originele bumper case van google en tegen stootschade is deze zeker bestend naar mijn mening. Ik verwacht niet dat hij van 3 meter hoog kan vallen en dit overleven, maar een 'gewone' val overleeft hij denk ik wel. Natuurlijk heb en ga ik dit niet uitproberen ;)
Ik heb vorige week een N5 laten vallen van iets van anderhalve meter, plat op de voorkant, en de bumpercase van nog geen $2 uit China heeft 'm gered. Beste investering ooit, dus.

Een vraag die ik zelf nog heb; waar moet je op letten bij het kopen van een universele lader (220 of 12v)? Ik meende begrepen te hebben dat bij een te hoog uitgangswattage, de telefoon gewoon niet laadt, en ik kan me voorstellen dat als het te laag is, je bij het navigeren per saldo toch nog ontlaadt.

[ Voor 20% gewijzigd door SeatRider op 26-02-2014 11:39 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-09 07:54
pitchdown schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:24:
[...]
Bij de Nexus 7 met Poetic slim line hoes werkt de qi lader probleemloos.

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:49
Dirtbiter schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:40:
[...]

Ik moet het ding hier ergens kwijt:
[afbeelding]
en de 12V aansluiting zit achter het klepje achter de versnellingspook.
Zelf heb ik deze houder in mijn C1 waarbij de ondergrond ook niet 100% vlak is. De houder werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Riczun schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:34:
[...]

Ik denk met een dunne bescherm case dat die zal werken. De Nexus 5 laadt ook nog op als je 'm een enkele mm erboven houdt (niet veel).

Prijs is zeker goed. Rond de 8,50 EUR inclusief verzenden en in een week thuis!
Ook een Qi Wireless Charger besteld, kon hem niet laten liggen voor 8,45 euro
Moet er overigens nog een instelling gewijzigd worden voor deze werkt,
of is het gewoon Nexus erop leggen en hij laad op ?

[ Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 26-02-2014 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:50
Nee hij doet het gelijk en maakt een geluidje als je hem erop legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
japie06 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:07:
Nee hij doet het gelijk en maakt een geluidje als je hem erop legt.
Dat is mooi, bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
DaLucovic schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:18:
Als aanvullig op tempered glass nillkin:
-Gemakkelijk een tweede keer te installeren (ook al zitten er meerdere dagen tussen het eraf afhalen en herinstalleren)
Heb hem ook binnen, maar ondanks netjes volgen van alle stappen en uitgebreid schoonmaken hechten de randen boven en onder niet goed. Hij zit prima uitgelijnd, heb het nog een tweede keer geprobeerd maar hechten doet hij niet. Gelukkig had ik deze ook al besteld:
RJ-NL schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:47:

Maar even wachten hoe die uitpakken, anders gaat het alsnog gewoon een protector-vrij scherm worden en is het jammer van de 15 euro die het totaal heeft gekost :)

• superstephan1
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:13
hallo allemaal,

ik ben aan het kijken naar een spigen neo hybrid case. maar ik lees dat de uitsnede voor de 3,5mm jack niet zo ruim is... dus heeft er iemand ervaring met de spigen case en de beats by dr dre tour? :)

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
superstephan1 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:48:
hallo allemaal,

ik ben aan het kijken naar een spigen neo hybrid case. maar ik lees dat de uitsnede voor de 3,5mm jack niet zo ruim is... dus heeft er iemand ervaring met de spigen case en de beats by dr dre tour? :)
Klopt! Ik durf niet te zeggen of the beats by Dre erin passen. Maar ik heb zelfs een 3,5 mm audio jack letterlijk moeten bijschaven zodat hij erin past zodat ik 'm in de auto aan kon sluiten. Was echt nog minder dan millimeter werk
Standaard headsets en oordopjes passen er toe nu toe allemaal in (3 stuks geprobeerd). Dat dan wel. Dus als je een random headset pakt en deze is even groot als die van Dre, dan zou het gewoon moeten passen.

• superstephan1
Snakeye2209 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:59:
[...]

Klopt! Ik durf niet te zeggen of the beats by Dre erin passen. Maar ik heb zelfs een 3,5 mm audio jack letterlijk moeten bijschaven zodat hij erin past zodat ik 'm in de auto aan kon sluiten. Was echt nog minder dan millimeter werk
Standaard headsets en oordopjes passen er toe nu toe allemaal in (3 stuks geprobeerd). Dat dan wel. Dus als je een random headset pakt en deze is even groot als die van Dre, dan zou het gewoon moeten passen.
super bedankt! is het een aanrader of weet je nog andere mooie cases? _/-\o_

• Snakeye2209
superstephan1 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:35:
[...]

super bedankt! is het een aanrader of weet je nog andere mooie cases? _/-\o_
Ja ik vind het een aanrader. Maar dat komt omdat het ook mijn enige casing is. Ik kom van een S2 af, dus de de telefoon was al groot voor mij. Casing maakt 'm iets groter, maar de looks vind ik top met zo'n mooi randje. Ik ben er in ieder geval echt blij mee. :)

• superstephan1
is het aan te raden om een screen protector te gebruiken bij een case als de spigen neo hybrid? gebruik nu een pouch maar vind het een beetje onhandig.

• smartie89
smartie89 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 08:47:
Iemand hier ervaring met de Kenu Airframe? Misschien ook nog in een Opel Corsa C? ;-) Ben namelijk bang dat 'ie heel m'n ventilatie rooster naar beneden trekt door het gewicht van de telefoon.
Ben er met de Airframe ook bang voor dat 'ie de telefoon alsnog niet dichtbij genoeg brengt.
Ervaring is daarom welkom :)
Ondertussen heb ik de Kenu Airframe aangeschaft en hierbij mijn ervaring.

+ Klein
+ Fijne 'one hand' handeling om je telefoon er 1 te krijgen (d.m.v. schuifsysteem)
+ Draaibaar
+ Voor dikke en smalle ventilatie lamellen
+ Ook met hoesje te gebruiken

- het blijft een passieve houder, dus zelf nog kabeltje erin doen.
- het gewicht van de telefoon trekt mijn ventilatie rooster naar beneden.
Dit zegt alleen meer over de auto dan het product. Heb dit namelijk ook getest in de Citroën DS3 van m'n vriendin en daar blijft 'ie perfect zitten.
Met een klein beetje duct tape is het ventilatierooster vast te zetten en zal deze niet meer naar beneden kantelen.

Dan heb ik ook eindelijk m'n wireless charger binnen. Besteld via eBay.

Hij doet wat 'ie moet doen. Er zit geen adapter bij, alleen maar een micro usb kabel van +/- 1 meter.
Verder zitten er 2 led's in verwerkt. Een rode die aan staat als er spanning op staat en er gaat aan de andere kant een groene branden als de telefoon erop ligt en laadt.

Afbeeldingslocatie: http://steijlmedia.nl/tweakers/qi-charger.jpg

• RJ-NL
@smartie89

Ik ben helemaal vergeten mijn ervaringen over de Brodit houder voor de Nexus 5 te delen, dus bij deze!

Toestel zit er goed in en is er gemakkelijk met één hand in en uit te halen. Ik heb echter niet het idee dat het toestel er met een hoesje nog inpast. Er is aan weerszijden wel een klein beetje spelling, maar menig hoesje is een stuk dikker denk ik. Al met al wel een zeer goede en stevige houder!

• Snakeye2209
superstephan1 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:13:
is het aan te raden om een screen protector te gebruiken bij een case als de spigen neo hybrid? gebruik nu een pouch maar vind het een beetje onhandig.
Ik heb de Nilkin tempered glass erop zitten. :)

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:51
Vandaag eindelijk mijn brodit houder ingebouwd.
Ik heb een houder waar de nexus icm een case (spigen ultra hybrid) in kan.
Je hebt dan deze nodig.

http://www.brodit.com/product.html?id=511430&pn=prod

Is eigenlijk voor een *kuch* iphone 5S *kuch* maar deze is afstelbaar van 62mm - 77mm .

Hij past perfect.

I.C.M een proclip dus perfect geplaatst in de auto.
Moet alleen nog even de audiokabel wegwerken.

Afbeeldingslocatie: http://www.j-des.nl/image/nexus-auto.jpg

Helaas zonder telefoon op de foto die had ik nodig om de foto te maken 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door ComTech op 27-02-2014 20:12 ]

Verwijderd

ComTech schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:11:
Je hebt dan deze nodig.

Is eigenlijk voor een *kuch* iphone 5S *kuch* maar deze is afstelbaar van 62mm - 77mm .

Hij past perfect.

[afbeelding]

Ziet er netjes uit.
Je hebt wel een goeie muzieksmaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Ik ben op zoek naar een pouch met een PULL TAB. Als iemand goede alternatieven heeft?

Ik heb er al 1tje gevonden van mediadevil, er zijn verschillende kleuren
http://mediadevil.com/eu/..._store=mediadevil_eur_eng

Afbeeldingslocatie: http://img.tapatalk.com/d/14/02/12/8usegupu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.tapatalk.com/d/14/02/12/asymyzyr.jpg

Pull tab lijkt me echt handig

Maar de site zegt : IMPORTANT: We have two different Nexus 5 case sizes, because the Black device is a slightly different size to the White and the Red devices. Please ensure that you select the correct colour device to ensure that your case fits correctly.

Huh??? :/ Ik dacht dat alle Nexus 5 modellen even groot waren? Ik vind het stom want voor de zwarte Nexus 5 die ik ga kopen is er maar 1 kleur! en dan nog met roze voering. |:(

Voor de witte/rode n5 zijn alle kleuren beschikbaar!

[ Voor 5% gewijzigd door Cowboy_Henk op 28-02-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ik zou de gok wagen, ik heb bij geen enkele andere case of pouch verschillende versies gezien, en dan zou een pouch nog minder gevoelig moeten zijn dan een case.. (ivm met rek/speling etc)

ik heb de spigen neo hybrid besteld, telefoon moet ook nog komen, maar de galaxy nexus is gesneuveld terwijl er een case onderweg was... dan gaat me bij de N5 niet gebeuren :)

[ Voor 32% gewijzigd door Prulleman op 28-02-2014 15:46 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Hun uitleg

Hi Marius,

I hope you are well and thanks for getting in touch.

The black and white Nexus 5 have a slightly different curvature, and as our cases are designed to fit very snugly to the device itself, this means that a black Nexus 5 will not fit into a case designed for a white Nexus 5. In addition, the black Nexus 5 has a soft-touch back as opposed to the harder plastic back of the white Nexus 5, which adds friction when it is being inserted and removed from the case, and we have also had to take this into consideration when designing a case for the black Nexus 5.

At the moment we are completely sold out of all colour combinations for the black Nexus 5 except for the slate/pink option, however we do have new cases in production, which should be available by the middle of March. I'm afraid I don't have a definite release date at the moment, however please feel free to get back in touch in a week or so, as we should be able to give you an update then!

Sarah
MediaDevil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
ComTech schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:11:
Je hebt dan deze nodig.

Hij past perfect.

[afbeelding]

Wat koste dat bij elkaar?
Pagina: 1 ... 14 ... 19 Laatste