Dat van die knoppen klopt, vooral de feedback van de power knop laat te wensen over bij de bumper case.J0YR1D3R schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:51:
[...]
Ik heb nog eens een review filmpje gekeken, maar die officiele bumper is volgens mij zo prettig nog niet. Vooral het feit dat het gevoel in de aan/uit en volume buttons weg is heeft me er van weerhouden hem te kopen via bijv. eBay. Ik heb nu bovenstaande besteld, ik had een vergelijkbare case op mijn One S. Mocht het niets zijn, kan hij altijd nog terugMorgen komt ie binnen, op XDA waren ze er erg positief over.
Op XDA zijn ze er gematigd positief over, het hoesje beschermd de voorkant bijvoorbeeld niet en bij vallen schijnt het hoesje direct kapot te gaan.
Zie het tweede gedeelte van mijn eerdere reactie. CCF-300 klopt overigens niet dat is het modelnummer van de QuickCover van LG. De CCH-250 is de Snap-On, ze hebben de modelnummers dus foutief omgedraaid.Crash schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:02:
Iemand deze al ergens kunnen vinden?
[afbeelding]
http://www.lg.com/fr/accessoires-mobiles/lg-CCF-300
Overigens hier nog een review van de LG Snap-On op XDA.
@SilencerNL
Daar heb ik nog geen last van.
[ Voor 31% gewijzigd door Laguna op 13-02-2014 15:25 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H