Ik wou ook eerst voor de neo hybrid gaan maar samen met de Nillkin H9 kwam dat niet goed uit...ik had het gevraagd op xda en ze hadden het mij afgeraden...shinchan03 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 19:02:
Ik heb daar nog een vraagje over. Als bumper heb ik de Spigen Hybrid, combineert dit goed met elkaar?
Ik heb de Magic Disk Qi charger van Nillkin ipv de Stone. Hij werkt perfect. Heb hem sinds gisteren in gebruik.Sunblade NL schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 17:50:
Deze Qi charger (Nillkin Energy Stone) http://tinyurl.com/obofnrg heb ik besteld via dealxtreme ben benieuwd.
Heeft iemand anders deze ook of heeft iemand behoefte aan mijn bevindingen als ik hem binnen heb?

Enige nadeel was dat de Nexus een deuntje afspeelt zodra hij op de lader geplaats word.
Dit is geen probleem van de lader, maar van de Nexus. Dit deuntje staat in je in de root van je telefoon, en aan te passen als je Root hebt. Je kan de huidige WirelessCharge.ogg vervangen met een stille *.ogg file welke je bijv. Hier kan downloaden en hernoemen (wel even je originele bestand backuppen). Als je het bestand vervangen hebt met de stille file, pas dan nog wel even de permissions aan van dat bestand, anders werkt het niet.
Pad is: /system/media/audio/ui
*Problem solved!*
Vervolgens heb ik een profiel aangemaakt met Condi (gratis simpele Tasker), welke er voor zorgt dat wanneer ik de Nexus op de draadloze lader leg hij direct zijn "Wifi/GPRS uitzet, en mijn beltoon volume aanpast naar 50% en notificaties op 0% en screen brightness op 0%". (Dit profiel kan je Hier downloaden).
Als ik hem van de lader afhaal hersteld hij alle waardes naar voor hij op de lader ging. Volume terug op 100%, wifi aan als deze aanstond etc.
Al met al zeer blij met dit speeltje.
En nu maar wachten op mijn witte Nillkin cover + Screenprotector via Ebay voor € 5,12 incl gratis verzending!

[ Voor 8% gewijzigd door lakigucci op 06-02-2014 21:20 ]
Kan wel als je een Qi lade gebruikt dus zoals lakigucci hier aangeeft. Ik zag vandaag een update van Trigger langskomen waarmee je dus wel een Agent actie aan of uit kan zetten. Straks maar even proberen dan!catchingfire schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:02:
[...]
Wat ik nog niet aan de praat heb gekregen is dat bij het plaatsen van de telefoon tegen een NFC tag een set acties wordt uitgevoerd, en bij het oppakken van de telefoon een andere set acties wordt uitgevoerd. Denk bijvoorbeeld aan een NFC-tag in een auto-houder die de telefoon in een autorij-stand zet en bij het uitstappen weer in een normale mode.
Maar ook ik vind NFC nog niet echt handig, je moet de de telefoon eerst uit z'n slaap halen anders werkt het al niet.
Zou eigenlijk het liefst een optie willen om met NFC de slaapstand aan te zetten, en dan vervolgens automatisch om 7:00 uur de slaapstand weer uit te zetten. Voordeel van Agent is dat je dan wel kan instellen dat bepaalde mensen je wakker kunnen bellen en dat vind ik wel fijn. Ga nu even ermee spelen, want heb wel een idee hoe ik dit voor mekaar kan krijgen
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Leuk dat je uitlegt hoe het zit met het oplaad geluidje, Vooral als je met 2 personen slaapt is een piepje vervelend. Condi kende ik ook, die ga ik straks ook gebruiken als mijn QI lader binnen komt.lakigucci schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 20:43:
[...]
Ik heb de Magic Disk Qi charger van Nillkin ipv de Stone. Hij werkt perfect. Heb hem sinds gisteren in gebruik.
[afbeelding]
Enige nadeel was dat de Nexus een deuntje afspeelt zodra hij op de lader geplaats word.
Dit is geen probleem van de lader, maar van de Nexus. Dit deuntje staat in je in de root van je telefoon, en aan te passen als je Root hebt. Je kan de huidige WirelessCharge.ogg vervangen met een stille *.ogg file welke je bijv. Hier kan downloaden en hernoemen (wel even je originele bestand backuppen). Als je het bestand vervangen hebt met de stille file, pas dan nog wel even de permissions aan van dat bestand, anders werkt het niet.
Pad is: /system/media/audio/ui
*Problem solved!*
Vervolgens heb ik een profiel aangemaakt met Condi (gratis simpele Tasker), welke er voor zorgt dat wanneer ik de Nexus op de draadloze lader leg hij direct zijn "Wifi/GPRS uitzet, en mijn beltoon volume aanpast naar 50% en notificaties op 0% en screen brightness op 0%". (Dit profiel kan je Hier downloaden).
Als ik hem van de lader afhaal hersteld hij alle waardes naar voor hij op de lader ging. Volume terug op 100%, wifi aan als deze aanstond etc.
Al met al zeer blij met dit speeltje.
En nu maar wachten op mijn witte Nillkin cover + Screenprotector via Ebay voor € 5,12 incl gratis verzending!
[afbeelding]
Heb wel goede dingen gehoord en gelezen op youtube over deze lader.

Zal ongetwijfeld ook een prima lader zijn. Als hij maar vol is als ik wakker word vind ik het al gauw prima
.
Mijn voorkeur ging uit naar de Disk, omdat deze een mooie ledring heeft welke aangaat als je je foon erop legt, dan weet je dat hij geladen word (je kan natuurlijk ook even op je scherm kijken).
In mijn bed slaap ook een vrouwspersoon, vandaar de (verplichte) oplossing (om klappen te voorkomen)
.
Mijn voorkeur ging uit naar de Disk, omdat deze een mooie ledring heeft welke aangaat als je je foon erop legt, dan weet je dat hij geladen word (je kan natuurlijk ook even op je scherm kijken).
In mijn bed slaap ook een vrouwspersoon, vandaar de (verplichte) oplossing (om klappen te voorkomen)
[ Voor 4% gewijzigd door lakigucci op 06-02-2014 22:37 ]
Besteld, ben er benieuwd naar...Dacuuu schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:40:
[...]
[afbeelding]
Wat ik me nou afvraag, is het niet nadelig voor de gezondheid van je batterij als je je telefoon niet altijd volledig (ont)laad door 'm even snel weg te leggen op de QI charger op m'n bureau zo gedurende de werkdag...
Overigens is de "Genuine" ultra bumper case weer van $70 naar $20,50 gegaan... Doe er je voordeel mee
Ebay: GENUINE OFFICIALGOOGLE PREMIUM BUMPER CASE
[ Voor 16% gewijzigd door smartie89 op 07-02-2014 09:13 ]
Wat is dit nou voor onzin ?smartie89 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:11:
[...]
Overigens is de "Genuine" ultra bumper case weer van $70 naar $20,50 gegaan... Doe er je voordeel mee
[ Voor 18% gewijzigd door Albert020 op 07-02-2014 09:21 ]
Bizar, was me nog niet opgevallen.Albert020 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:19:
[...]
Wat is dit nou voor onzin ?
[afbeelding]
Crazy 7 heeft 'm wel kunnen bestellen...
crazy7 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:47:
Ik heb daarna op ebay een "GENUINE OFFICIALGOOGLE PREMIUM BUMPER CASE FOR LG NEXUS 5 D820 821 ORIGINAL" gekocht in het geel. voor 20.90 dollar + 4 dollar verzend kosten. Nu is dezelfde hoes ineens 70 dollar geworden.
[afbeelding]
geweldig hoesje trouwens!!!
Nice, is dit zeker de knal rode?smartie89 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:11:
[...]
Besteld, ben er benieuwd naar...
Wat ik me nou afvraag, is het niet nadelig voor de gezondheid van je batterij als je je telefoon niet altijd volledig (ont)laad door 'm even snel weg te leggen op de QI charger op m'n bureau zo gedurende de werkdag...
Dan ga ik m bestellen!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Je hoeft je Litium batterij niet volledig te ontladen en volledig te opladen, dat verkort de levensduur van je batterij.smartie89 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:11:
[...]
Besteld, ben er benieuwd naar...
Het is volgens http://batteryuniversity....g_lithium_based_batteries de bedoeling dat je kortere laad cyclussen doet, dat zal de levensduur van je batterij aanzienlijk verbeteren.
Met een discharge van steeds 100%, zal je 300-500 volleidge cycles hebben voordat de batterij daalt na 70% van de capaciteit. Met een discharge van 50% heb je al 2000-2500 volledige cycles te pakken.
Ook is de temperatuur van belang. Hoger de batterij hoe slechter dat is. (Extreme kou ook, maar dat is niet echt van toepassing hier)
Wireless opladen is minder efficiënt dan de kabel, die extra warmte die vrijkomt gaat dus direct naar je toestel/batterij toe.
Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar het gaat erom dat je batterij niet te laag en te hoog oplaad, en af en toe zal je een volledige discharge moeten doen.
Ik heb verder http://dx.com/p/nillkin-p...black-277088#.UvSyt_ldWp4 dit hoesje besteld, ik las op XDA dat mensen er tevreden over zijn. Daarbij heb ik nog een screen protector besteld, http://dx.com/p/nillkin-p...arent-277084#.UvSyevldWp4 ik hoop dat het wat is.
Klinkt interessant, zeker voor de prijs.Dacuuu schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:40:
[...]
[afbeelding]
Ik zie niet echt een goed filmpje erover, het gros van de filmpjes zijn de winkels zelf die het verkopen of iemand die 20 minuten praat over de verpakking en de bijgeleverde boekjes/plaatjes die in het doosje zaten.

Verwijderd
Ik wil mijn nexus 5 dadelijk voor de eerste keer opladen maar wat is nu het beste om te doen?
https://support.google.com/nexus/answer/3473133?hl=en
Volgens Google volledig opladen maar hierboven zeggen ze van niet?
Dat kan je doen.Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:53:
Ik wil mijn nexus 5 dadelijk voor de eerste keer opladen maar wat is nu het beste om te doen?
Ik ga er vanuit dat de batterij al gekalibreerd is in de fabriek.
Verder is het geen doodsteek als je een paar keer of tientallen keren je batterij vol oplaad of leeg laat lopen, maar dat moet geen gewoonte worden.
Het verschilt overigens in de literatuur, maar eens in de twee of drie maanden een volledige cyclus te doen van je batterij (helemaal chargen en -dischargen) om te kalibreren doet geen kwaad.
Heeft er iemand een ultra thin plastic case gevonden die er voor zorgt dat de flash gewoon zijn werk kan doen? Dus niet voor vage foto's zorgt?
Is dit de officiële? Of gewoon een hele goede namaak?Vis schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:41:
[...]
Nice, is dit zeker de knal rode?
Dan ga ik m bestellen!
Helaas, ik krijg deze melding ook... Niks aan te doen zeker?Albert020 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:19:
[...]
Wat is dit nou voor onzin ?
[afbeelding]
Ik heb dat ook opgevolgd, niks moeilijks aan ook. . En ook meteen de eerste keer volledig ontladen. Wat best moeilijk is want ik kon em nog 6x aanzetten nadat hij uit zichzelf was uitgegaan. Vroeger ging dat zo om de batterij dit geheugen mee te geven, van zo lang moet jij het uithouden. Maar ik heb begrepen dat de batterijen anno nu dat geheugeneffect niet meer nodig hebben. Zowiezo als je batterij op is kan je redelijk goedkoop een nieuwe kopen, en met behulp van een tutorial op youtube deze verwisselen.Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:53:
Wij hebben bij de mediamarkt zo'n universeel hoesje gehaald van Golla, paste er prima in en vriendin vond het een mooi hoesje. Aan de achterkant zit nog een ritsvakje (lijkt dus een portemonneetje) en de flap sluit met 3 magneetjes.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Zo hé! Kwam me toch even een pareltje tegen op XDA, moest het met jullie delen haha. Deze persoon had gebruik gemaakt van Dbrand stickers.
[ Voor 19% gewijzigd door DaLucovic op 08-02-2014 02:42 ]
Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic
@Dalucovic, Klopt, heb ze ook gezien op XDA. Ze hebben ook een configurator, kan je zelf je skins samenstellen en zien op een model: http://dbrand.com/purchase/nexus-5/
Ik wilde even met jullie delen dat de magic disk wel hele felle leds heeft. Deze disk verlicht dus je hele slaapkamer snachts. Aangezien ik ook dit niet ongemoeid kon laten heb ik de disk opengeklikt met een platte mini schroevendraaier en enkele leds van de printplaat gesneden met een keukenmesje. De leds zitten met maar een klein beetje soldeer vast dus je hebt ze er zo vanaf. Ik heb er 3 laten zitten, aan de printplaat onderzijde (dus recht tegenover de USB poort). Waarom deze? Omdat mijn Nexus daar precies overheen valt. Zo heb ik dus wel indicatie dat hij laad, maar niet dat het tegen mijn plafond aan schijnt ;-) .
De Nexus 5 dekt namelijk niet de gehele disk af waardoor de ledring er links en rechts onder vandaan zo recht de lucht in schijnen.
Ik wilde even met jullie delen dat de magic disk wel hele felle leds heeft. Deze disk verlicht dus je hele slaapkamer snachts. Aangezien ik ook dit niet ongemoeid kon laten heb ik de disk opengeklikt met een platte mini schroevendraaier en enkele leds van de printplaat gesneden met een keukenmesje. De leds zitten met maar een klein beetje soldeer vast dus je hebt ze er zo vanaf. Ik heb er 3 laten zitten, aan de printplaat onderzijde (dus recht tegenover de USB poort). Waarom deze? Omdat mijn Nexus daar precies overheen valt. Zo heb ik dus wel indicatie dat hij laad, maar niet dat het tegen mijn plafond aan schijnt ;-) .
De Nexus 5 dekt namelijk niet de gehele disk af waardoor de ledring er links en rechts onder vandaan zo recht de lucht in schijnen.

[ Voor 27% gewijzigd door lakigucci op 08-02-2014 03:54 ]
Verwijderd
Ik heb hier eens over nagedacht en getracht om logisch na te denken.Holland1994 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:27:
[...]
Je hoeft je Litium batterij niet volledig te ontladen en volledig te opladen, dat verkort de levensduur van je batterij.
Het is volgens http://batteryuniversity....g_lithium_based_batteries de bedoeling dat je kortere laad cyclussen doet, dat zal de levensduur van je batterij aanzienlijk verbeteren.
Met een discharge van steeds 100%, zal je 300-500 volleidge cycles hebben voordat de batterij daalt na 70% van de capaciteit. Met een discharge van 50% heb je al 2000-2500 volledige cycles te pakken.
Ook is de temperatuur van belang. Hoger de batterij hoe slechter dat is. (Extreme kou ook, maar dat is niet echt van toepassing hier)
Wireless opladen is minder efficiënt dan de kabel, die extra warmte die vrijkomt gaat dus direct naar je toestel/batterij toe.
Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar het gaat erom dat je batterij niet te laag en te hoog oplaad, en af en toe zal je een volledige discharge moeten doen.

ik ga er van uit dat je een batterij kan vergelijken met een oplaadbare AA batterij.
Deze batterij heeft een soort van aantal keren dat hij kan worden opgeladen voordat de batterijduur er op achteruit gaat.
elke keer je je gsm oplaad, is dit 1 cyclus.
als je hem dus niet plat laat gaan ben je dus sneller aan je cyclussen...want je laad hem sneller op dan wanneer je hem iedere keer tot 10 of 1% laat gaan.
zo word je batterijduur toch verkocht?
of slaat mijn redenering totaal nergens op?
Verwijderd
hey iedereen,
ik heb vorige week ook een n 5 aangeschaft.
ik zou graag zo'n wallet case willen, het liefst een uit nederland zodat hij lekker snel aankomt.
ik weet ook niet zeker welke screenprotector ik moet kopen, ik heb het liefst gewoon een goedkope met een goede bescherming. heeft iemand een idee?
ik heb vorige week ook een n 5 aangeschaft.
ik zou graag zo'n wallet case willen, het liefst een uit nederland zodat hij lekker snel aankomt.
ik weet ook niet zeker welke screenprotector ik moet kopen, ik heb het liefst gewoon een goedkope met een goede bescherming. heeft iemand een idee?
een cyclus is 0->100->0 of 100->0->100Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 08:22:
elke keer je je gsm oplaad, is dit 1 cyclus.
als je hem dus niet plat laat gaan ben je dus sneller aan je cyclussen...want je laad hem sneller op dan wanneer je hem iedere keer tot 10 of 1% laat gaan.
zo word je batterijduur toch verkocht?
of slaat mijn redenering totaal nergens op?
25->75->25 is een halve cyclus
Je moet het meer zien als een 10 liter emmer die verslijt (Doen ze niet, maar voor de gedachte)
Je kan 300 keer een volle emmer water halen voor hij kapot is...of tenminste zo veel gaat lekken dat er nog maar 8 liter in blijft ipv 10 liter. Als je steeds maar 5 liter haalt dan kan je dat wel 600 keer doen. Omdat hij minder in contact komt met water en omdat hij minder zwaar wordt belast
Het beeld klopt niet helemaal en er speelt nog veel meer, maar daar lijkt het een beetje op
[ Voor 4% gewijzigd door Ortep op 08-02-2014 12:03 ]
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Dus wat is dan het beste? dan bij 50% dan bij 25% dan weer bij 50% opladen?Ortep schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 12:02:
[...]
een cyclus is 0->100->0 of 100->0->100
25->75->25 is een halve cyclus
Je moet het meer zien als een 10 liter emmer die verslijt (Doen ze niet, maar voor de gedachte)
Je kan 300 keer een volle emmer water halen voor hij kapot is...of tenminste zo veel gaat lekken dat er nog maar 8 liter in blijft ipv 10 liter. Als je steeds maar 5 liter haalt dan kan je dat wel 600 keer doen. Omdat hij minder in contact komt met water en omdat hij minder zwaar wordt belast
Het beeld klopt niet helemaal en er speelt nog veel meer, maar daar lijkt het een beetje op
Ik maak me er totaal geen zorgen over...om in de emmer analogie te blijven: Of je nu 300 keer met 10 liter loopt of 600 keer met 5 liter...aan het einde heb je 3000 liter water verplaatst. Maar in het tweede geval heb je wel twee keer zo ver gelopen. Dat kost ook moeiteVerwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 12:31:
[...]
Dus wat is dan het beste? dan bij 50% dan bij 25% dan weer bij 50% opladen?
Als je je batterij iedere keer 50% bij laadt (25-75 bv) dan haal je het dubbele aantal keren laden....maar je moet het wel twee keer zo vaak doen. Dus stel dat je iedere dag maar 50% gebruikt dan laadt je hem dus iedere dag op en ben je na 600 dagen op 80% capaciteit gekomen. Trek je hem iedere keer helemaal leeg en laadt je dan pas, dan ben je na 300 laad cycli op 80% capaciteit gekomen...en dat is dan na 300*2 dagen...goh ook 600 dagen.
Het ligt niet helemaal zo netjes, en echt helemaal leeg trekken is niet zo goed, en overladen ook niet. Maar de elektronica beschermt hem er tegen door bv bij 5% al af te schakelen en bij 100% niet door te laden. misschien maakt het 10% uit als je de ideale laad cycli volgt. Mooi, dat is dan 2 maanden op 2 jaar
of zo. En daar doe je dan al die moeite voor. Echt kapot gaat een accu maar zelden. Ik had tot vorige week nog een Samsung Galaxy S1 van ruim 3 jaar oud. Ja de accu werd minder, maar hij is nog wel bruikbaar. En hij ging gewoon iedere nacht aan de lader
[ Voor 10% gewijzigd door Ortep op 08-02-2014 12:44 ]
Verwijderd
klopt inderdaadOrtep schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 12:41:
[...]
Ik maak me er totaal geen zorgen over...om in de emmer analogie te blijven: Of je nu 300 keer met 10 liter loopt of 600 keer met 5 liter...aan het einde heb je 3000 liter water verplaatst.
Als je je batterij iedere keer 50% bij laadt (25-75 bv) dan haal je het dubbele aantal keren laden....maar je moet het wel twee keer zo vaak doen. Dus stel dat je iedere dag maar 50% gebruikt dan laadt je hem dus iedere dag op en ben je na 600 dagen op 80% capaciteit gekomen. Trek je hem iedere keer helemaal jleeg en laadt je dan pas, dan ben je na 300 laad cycli op 80% capaciteit gekomen...en dat is dan na 300*2 dagen...goh ook 600 dagen.
Het ligt niet helemaal zo netjes, en echt helemaal leeg trekken is niet zo goed, en overladen ook niet. Maar de elektronica beschermd hem er tegen door bv bij 5% al af te schakelen en bij 100% niet door te laden. misschien maakt het 10% uit als je de ideale laad cycli volgt. Mooi, dat is dan 2 maanden op 2 jaar
of zo. En daar doe je dan al die moeite voor. Echt kapot gaat een accu maar zelden. Ik had tot vorige week nog een Samsung Galaxy S1 van ruim 3 jaar oud. Ja de accu werd minder, maar hij is nog wel bruikbaar. En hij ging gewoon iedere nacht aan de lader
Dus eigenlijk echt verlengen kan je niet dan?
in het emmerverhaal blijft de tijd gewoon hetzelfde, alleen het aantal keren opladen verandert...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2014 13:00 ]
En de melding is weg en je kan gewoon bestellenJelmer_D schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 22:17:
[...]
Helaas, ik krijg deze melding ook... Niks aan te doen zeker?
Het ligt genuanceerder, maar je verlengt het wel degelijk iets tot een bepaald punt:Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 12:44:
[...]
klopt inderdaad![]()
Dus eigenlijk echt verlengen kan je niet dan?
in het emmerverhaal blijft de tijd gewoon hetzelfde, alleen het aantal keren opladen verandert...
Uitgewerkt:
100% DoD 300 - 500 aantal volledige cylcussen
50% DoD 600-750 aantal volledige cylcussen
25% DoD 500- 625 aantal volledige cylcussen
10% DoD 375-470 aantal volledige cylcussen
bron: http://batteryuniversity....g_lithium_based_batteries
Het verschil is het grootst tussen 100% DoD en 50% DoD. Dat moet te doen zijn. De meeste mensen doen niet eens aan 100% DoD, maar meer tussen de 70-80 DoD.
MooizoOrtep schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 13:53:
[...]
En de melding is weg en je kan gewoon bestellen
Verwijderd
dus als ik het goed begrijp opladen iedere keer als ie 50% heeft?Holland1994 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 15:28:
[...]
Het ligt genuanceerder, maar je verlengt het wel degelijk iets tot een bepaald punt:
Uitgewerkt:
100% DoD 300 - 500 aantal volledige cylcussen
50% DoD 600-750 aantal volledige cylcussen
25% DoD 500- 625 aantal volledige cylcussen
10% DoD 375-470 aantal volledige cylcussen
bron: http://batteryuniversity....g_lithium_based_batteries
Het verschil is het grootst tussen 100% DoD en 50% DoD. Dat moet te doen zijn. De meeste mensen doen niet eens aan 100% DoD, maar meer tussen de 70-80 DoD.
Wat maken jullie je toch druk om die batterij... Alsof dat kleine beetje extra acculeven dit allemaal waard is...
Gebruik je telefoon gewoon!
Verwijderd
ik maak me totaal niet druk om mijn batterij...zou ze gewoon zo goed mogelijk proberen optimaal te gebruiken...denk dat wel meerdere mensen dit zou interesseren...Freakster86 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:25:
Wat maken jullie je toch druk om die batterij... Alsof dat kleine beetje extra acculeven dit allemaal waard is...
Beter is bijv van 30% naar 80%Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:09:
[...]
dus als ik het goed begrijp opladen iedere keer als ie 50% heeft?
Ben ik zelf ook mee eens, maar zo diep gaat het niet.Freakster86 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:25:
Gewoon er op letten dat je je batterij niet houdt van een percentage onder de <30%.
In mindere mate houdt een batterij ook niet echt van >80%.
Klaar.
He toevallig. Ik heb sinds gisteren ook m'n skin, net dezelfde van textuur en kleur maar van iCarbons. Ben er zeer tevreden van. Het verschil tussen dbrand & icarbons is vooral de sideskin. De sideskin van dbrand bestaat uit 2 grote delen en die van iCarbons uit 4 delen. Ik vond die van iCarbons mooier omdat die symmetrischer is en bij de skin van iCarbons heb je ook een cutout voor de sim tray. Bij dbrand gaat de skin over de sim tray. Als jullie willen kan ik wel even foto's proberen nemen.DaLucovic schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 02:27:
[afbeelding]
Zo hé! Kwam me toch even een pareltje tegen op XDA, moest het met jullie delen haha. Deze persoon had gebruik gemaakt van Dbrand stickers.
Hmmm, ik blijf twijfelen. Als ik deze case (http://www.ebay.com/itm/131088503401?var=430256462555&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649) zo zie, lijkt het me dat het gaat om een officiële van Google. Maar dat is toch haast onmogelijk voor die prijs? Iemand deze besteld of hier ervaring mee? Of zijn er misschien andere dingen waaraan je eventueel kunt zien dat het om een namaak gaat?
Meestal is et spul uit china nep, dat is al 1 rede om te twijfelen.Jelmer_D schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 22:40:
Hmmm, ik blijf twijfelen. Als ik deze case (http://www.ebay.com/itm/131088503401?var=430256462555&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649) zo zie, lijkt het me dat het gaat om een officiële van Google. Maar dat is toch haast onmogelijk voor die prijs? Iemand deze besteld of hier ervaring mee? Of zijn er misschien andere dingen waaraan je eventueel kunt zien dat het om een namaak gaat?
Aan de locatie te zien is hij zeker nep: ShenZhen,GuangDong, ChinaBarfman schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 22:50:
[...]
Meestal is et spul uit china nep, dat is al 1 rede om te twijfelen.
Maakt het uit of hij namaak is? Het is een bumper case man...Jelmer_D schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 22:40:
Een neppe vind ik geldverspilling. De kwaliteit is vaak slecht en hij ziet er veel minder mooi uit (de foto's zijn gewoon standaard). Na een paar weken kun je hem dan wel weg doen omdat de hele kleur eraf is etc. Dan betaal ik liever iets meer voor een echtebarcawinner schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 23:59:
[...]
Maakt het uit of hij namaak is? Het is een bumper case man...
Als je het niet vertrouwd dan bestel je een 'echte' in de VS of via een andere route. Zelf vind ik een echte geldverspilling. tientallen euros voor een stukje siliconenplastic??? Je hebt zowat een goedkope telefoon voor dat bedrag.Jelmer_D schreef op zondag 09 februari 2014 @ 00:46:
[...]
Een neppe vind ik geldverspilling. De kwaliteit is vaak slecht en hij ziet er veel minder mooi uit (de foto's zijn gewoon standaard). Na een paar weken kun je hem dan wel weg doen omdat de hele kleur eraf is etc. Dan betaal ik liever iets meer voor een echte(hoewel over de kwaliteit van de officiële ook nog wel verschillende meningen zijn, maar dat terzijde)
Ik koop liever iedere 6 maanden een nieuwe, dan kan ik nog eens van kleur wisselen.
Maar iedereen kan kiezen wat hij wil
Iemand die een matte screenprotector heeft voor de Nexus 5? Ik wil graag een pack met 2-3 stuks zodat ik in ieder geval 1 zelf kan proberen.
Ik vond de screen protector van tech armor wel een mooie, probleem is alleen dat ik hem niet zonder verzendkosten naar Nederland krijg. Iemand die een goed alternatief kan vinden? Kwam er zelf niet achter namelijk!
Ik vond de screen protector van tech armor wel een mooie, probleem is alleen dat ik hem niet zonder verzendkosten naar Nederland krijg. Iemand die een goed alternatief kan vinden? Kwam er zelf niet achter namelijk!
Heb je een link Vince026 voor de case die je hebt besteld?
Ook die case lijkt weer gewoon plat aan de achterkant wat de N5 extra dik maakt.
Ben nog steeds erg blij met mijn el cheapo S-line rubbertje!
Ben nog steeds erg blij met mijn el cheapo S-line rubbertje!
sinds zaterdag de Spigen Slim Armor om mijn N5 zitten icm crystal screen protector van Spigen.
De case is fijn; fijne grip, stevig ding en hij zit er strak om (dus geen gapende hoeken of randen). één nadeeltje; de powerknop heeft wat minder gevoel; ik kan nog niet echt goed inschatten hoe hard ik moet drukken, maar het is nét iets te hard naar mijn zin. Hopen dat dat nog wat soepeler wordt. Voor de rest ben ik dik tevreden.
De screenprotector is ok, maar misschien dat ik hem opnieuw ga doen (heb set van 3) aangezien hij in de randen niet helemaal lekker zit. Het scherm wordt ook íets stroever en ik heb het idee dat vette vingers meer zichtbaar zijn op dit materiaal dan op het scherm zelf.
Kortom; ik kijk e.e.a. nog even aan vwb de screenprotector, maar de slim armor kan ik toch wel aanraden als je een stevig hoesje wil.
De case is fijn; fijne grip, stevig ding en hij zit er strak om (dus geen gapende hoeken of randen). één nadeeltje; de powerknop heeft wat minder gevoel; ik kan nog niet echt goed inschatten hoe hard ik moet drukken, maar het is nét iets te hard naar mijn zin. Hopen dat dat nog wat soepeler wordt. Voor de rest ben ik dik tevreden.
De screenprotector is ok, maar misschien dat ik hem opnieuw ga doen (heb set van 3) aangezien hij in de randen niet helemaal lekker zit. Het scherm wordt ook íets stroever en ik heb het idee dat vette vingers meer zichtbaar zijn op dit materiaal dan op het scherm zelf.
Kortom; ik kijk e.e.a. nog even aan vwb de screenprotector, maar de slim armor kan ik toch wel aanraden als je een stevig hoesje wil.
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
Ik heb de slim armor ook besteld...die zou ik deze week moeten ontvangen.beschuitfluiter schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:27:
sinds zaterdag de Spigen Slim Armor om mijn N5 zitten icm crystal screen protector van Spigen.
hoop dat hij goed past samen met mij nillkin H9 glassprotector...
iemand een idee of er een fm radio (klein model) bestaat met ingebouwde Qi charger?
De BT Qi charger met wekker enzo ken ik, maar zo eentje met ingebouwde FM-radio lijkt mij nog leuker
De BT Qi charger met wekker enzo ken ik, maar zo eentje met ingebouwde FM-radio lijkt mij nog leuker
<GoT> Brain3#2873
Zo mijn Nexus 5 is ook binnen via de MM. Duurde ff maar ok.
Dit hoesje besteld vond 'm wel leuk ogen. Snelle levering. Ook erg fijn. Praktisch is nog even de vraag. Je moet net wat meer moeite doen om 'm erin en eruit te halen. Maar geeft in mijn ogen voldoende bescherming voor nu.
mocht ik het zat zijn, dan wordt het deze case van Spigen
Had ook de Nilkin H+ tempered glass besteld. Maar met mijn stomme kop niet goed lopen plakken. Dus helaas een nieuwe moeten bestellen.
Next on the list is de Wireless charger. Maar dat komt later
Dit hoesje besteld vond 'm wel leuk ogen. Snelle levering. Ook erg fijn. Praktisch is nog even de vraag. Je moet net wat meer moeite doen om 'm erin en eruit te halen. Maar geeft in mijn ogen voldoende bescherming voor nu.
mocht ik het zat zijn, dan wordt het deze case van Spigen
Had ook de Nilkin H+ tempered glass besteld. Maar met mijn stomme kop niet goed lopen plakken. Dus helaas een nieuwe moeten bestellen.
Next on the list is de Wireless charger. Maar dat komt later
Voor het geval je het nog niet weet; je moet hem er in één keer om doen; de twee delen niet los maken; eerst volumeknop kant daarna powerknop kant (links-rechts) dus; da's het gemakkelijkste.Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:52:
[...]
Ik heb de slim armor ook besteld...die zou ik deze week moeten ontvangen.
hoop dat hij goed past samen met mij nillkin H9 glassprotector...
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
ik had het al gelezen op het internet maar is het niet zo dat als je de 2 delen samen houd en je de gsm erin duwt, dat je dan de hoeken van de gsm beschadigd? (kleine krasjes)beschuitfluiter schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:43:
[...]
Voor het geval je het nog niet weet; je moet hem er in één keer om doen; de twee delen niet los maken; eerst volumeknop kant daarna powerknop kant (links-rechts) dus; da's het gemakkelijkste.
nee hoor; ik heb hem er nu pas definitief inzitten en er al 4x in en uit gehaald; is gewoon volledig rubber van binnen dus no worries tenzij je gewoon een lomp kalf bentVerwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:45:
[...]
ik had het al gelezen op het internet maar is het niet zo dat als je de 2 delen samen houd en je de gsm erin duwt, dat je dan de hoeken van de gsm beschadigd? (kleine krasjes)
¯\_(ツ)_/¯
Hoe plakte je hem? Ik heb het zo gedaan, en dat werkt 100% goed.Snakeye2209 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:38:
Verwijderd
ik heb het zo gedaan:Dacuuu schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:04:
[...]
Hoe plakte je hem? Ik heb het zo gedaan, en dat werkt 100% goed. [video]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6Ah1yIO7RDg]
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2014 15:21 ]
Dat is een leuke manier, maar ik krijg het via jou manier de screenprotector niet exaxt op de juiste plaats. Via mijn manier lukt het 100% omdat je hem alsware kan laten schanieren met de 2 plakbandjes. Werkt perfect.
Ach, was in de war. Het kwam omdat 1 van de gaatjes niet overeen kwam met de N5. Er zat rechts van speaker een gaatje en ik zag niet waarom. Enige wat ik op de telefoon zag was degene links van de speaker (frontcamera). Ik bespaar je de beschamende acties erna.Dacuuu schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:04:
[...]
Hoe plakte je hem? Ik heb het zo gedaan, en dat werkt 100% goed. [video]

Maar zal bovenstaande video's erop nahouden als de nieuwe binnenkomt
Verwijderd
het enige wat ik verschillend heb gedaan, is die 2 stickertjes (hier in de video word er maar 1 gebruikt)Dacuuu schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:26:
[...]
Dat is een leuke manier, maar ik krijg het via jou manier de screenprotector niet exaxt op de juiste plaats. Via mijn manier lukt het 100% omdat je hem alsware kan laten schanieren met de 2 plakbandjes. Werkt perfect.
1 links en 1 rechts er opgeplakt en zo kon ik hem perfect centreren.
Ja ik heb er ook 2 gebruikt. Zie het als de 2 schanier punten van een normale deur. 1 boven en 1 beneden.Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:46:
[...]
het enige wat ik verschillend heb gedaan, is die 2 stickertjes (hier in de video word er maar 1 gebruikt)
1 links en 1 rechts er opgeplakt en zo kon ik hem perfect centreren.
Hallo jongens,
Ik heb mijn nexus 5 nu 2 weken en had meteen een flip cover erbij besteld(ebay). Toch maar even gedaan tegen de krasjes. Je wilt je nieuwe nexus 5 toch niet beschadigen
Erg goedkoop hoesje vind ik zelf, en werkt perfect ! Goede grip op de achter- en voorkant.
Wat ik het grootste voordeel aan dit hoesje is, is dat rondom de power knop (of hoe je dat ding ook mag noemen) een grote inkeping zit zodat je erg gemakkelijk je telefoon "wakker" kunt maken. Maar deze inkeping is ook niet overdreven groot. je kan je hele duim op de knop leggen waardoor je niet hoeft te wringen om je telefoon aan te krijgen.
Daarnaast zijn de randjes van de case om je telefoon iets hoger dan het scherm ~1mm. waardoor de flip mooi op het scherm binnen de case ligt. Mooie afwerking vind ik zelf !
Ik ben er erg tevreden over en voor €6,90 is het geen geld voor zo'n mooi hoesje. En pluspuntje, snelle levering haha
Zeker een aanrader !
http://www.ebay.com/itm/3..._trksid=p3984.m1497.l2649
Ik heb mijn nexus 5 nu 2 weken en had meteen een flip cover erbij besteld(ebay). Toch maar even gedaan tegen de krasjes. Je wilt je nieuwe nexus 5 toch niet beschadigen
Erg goedkoop hoesje vind ik zelf, en werkt perfect ! Goede grip op de achter- en voorkant.
Wat ik het grootste voordeel aan dit hoesje is, is dat rondom de power knop (of hoe je dat ding ook mag noemen) een grote inkeping zit zodat je erg gemakkelijk je telefoon "wakker" kunt maken. Maar deze inkeping is ook niet overdreven groot. je kan je hele duim op de knop leggen waardoor je niet hoeft te wringen om je telefoon aan te krijgen.
Daarnaast zijn de randjes van de case om je telefoon iets hoger dan het scherm ~1mm. waardoor de flip mooi op het scherm binnen de case ligt. Mooie afwerking vind ik zelf !
Ik ben er erg tevreden over en voor €6,90 is het geen geld voor zo'n mooi hoesje. En pluspuntje, snelle levering haha
Zeker een aanrader !
Ik heb dezelfde flipcase en voor maar € 6,90 mag je zeker niet klagen. het enige nadeel aan dit hoesje vind ik dat de volumeknoppen iets lastiger te bedienen zijn bij bijvoorbeeld het make van foto's.
Ik hoop dat er trouwens ook 1 komt met een magneetje in de flip komt.
Ik hoop dat er trouwens ook 1 komt met een magneetje in de flip komt.
Ik heb er ook eentje besteld, bedankt voor de tip! Ik zocht er eigenlijk eentje waar ook een aantal pasjes in kunnen, maar ik kon geen mooie vinden onder de tien euro..
Zo ook maar besteldmartijnv28 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 21:14:
Hallo jongens,
Wat ik het grootste voordeel aan dit hoesje is, is dat rondom de power knop (of hoe je dat ding ook mag noemen) een grote inkeping zit zodat je erg gemakkelijk je telefoon "wakker" kunt maken. Maar deze inkeping is ook niet overdreven groot. je kan je hele duim op de knop leggen waardoor je niet hoeft te wringen om je telefoon aan te krijgen.![]()
Zeker een aanrader !
Hoelang duurde t voor je m binnen had??
Ik heb straks de Brodit houder besteld voor de Nexus 5. Ik zoek nu echter een hoesje waarbij de Nexus 5 nog steeds in de houder past. Liever geen flap. Iemand een idee?
Ik heb het op zaterdag besteld en de vrijdag er op binnen via SelektvrachtZo ook maar besteld
Hoelang duurde t voor je m binnen had??
Oké dat is niet verkeerd...YSK schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:44:
[...]
Ik heb het op zaterdag besteld en de vrijdag er op binnen via Selektvracht
Hoe zit t trouwens met de stof ontwikkeling bij deze case?
Hoop niet dat t stof nog meer gaat samen hopen bij de uiteindes van het scherm...
Wegens dubbele bestelling te koop:Diztronic Matte Back TPU Case ( Verkocht ! )
[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 11-02-2014 20:07 ]
Top! Ik zal je een bericht sturen.Albert020 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:23:
Wegens dubbele bestelling te koop:Diztronic Matte Back TPU Case
Beste heer/mevrouw,
Wij kregen zojuist bericht van onze leverancier dat de originele Nexus 5 Bumpers vandaag zijn verzonden vanuit onze leverancier. Deze zullen wij morgen binnen krijgen en direct gaan uitleveren. Alle klanten kunnen vrijdag de bestelde cases thuis verwachten.
Naast de originele Nexus 5 bumpers krijgen wij morgen ook de originele quick covers binnen voor de Nexus 5. Deze zullen op het eind van de middag op onze website beschikbaar komen en morgen direct uit voorraad leverbaar zijn.
Met vriendelijke groet,
{-verwijderd-}
GSMpunt.nl
Wij kregen zojuist bericht van onze leverancier dat de originele Nexus 5 Bumpers vandaag zijn verzonden vanuit onze leverancier. Deze zullen wij morgen binnen krijgen en direct gaan uitleveren. Alle klanten kunnen vrijdag de bestelde cases thuis verwachten.
Naast de originele Nexus 5 bumpers krijgen wij morgen ook de originele quick covers binnen voor de Nexus 5. Deze zullen op het eind van de middag op onze website beschikbaar komen en morgen direct uit voorraad leverbaar zijn.
Met vriendelijke groet,
{-verwijderd-}
GSMpunt.nl
[ Voor 2% gewijzigd door henry_boy op 13-02-2014 10:17 ]
Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic
zat in dit topic wat te kijken voor mijn toekomstige N5 en zag de nieuwe nexus wireless charger, erg mooi apparaatje, bij amazon.com besteld voor 50 euro. Niet heel goedkoop, maar de magneten voegen echt wel iets toe denk ik (iemand al wat langdurige praktijk ervaring, dus niet uit een 1 malig gebruik review)
mijn huidige QI lader deed het eigenlijk al niet toen ie binnen kwam (liep psoort van vast na een full charge en moest unplugged worden om weer een volgende x te kunnen laden (de lader dus, niet de telefoon). nu gaat ie daarnaast nog meer kuren vertonen, dus ik wilde dit x wel iets meer uitgeven voor een degelijk product.
mijn huidige QI lader deed het eigenlijk al niet toen ie binnen kwam (liep psoort van vast na een full charge en moest unplugged worden om weer een volgende x te kunnen laden (de lader dus, niet de telefoon). nu gaat ie daarnaast nog meer kuren vertonen, dus ik wilde dit x wel iets meer uitgeven voor een degelijk product.
zo te zien gaat de telefoon in alle brodit N5 houders helemaal strak erin, dus dat gaat niet lukken met hoesRJ-NL schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:38:
Ik heb straks de Brodit houder besteld voor de Nexus 5. Ik zoek nu echter een hoesje waarbij de Nexus 5 nog steeds in de houder past. Liever geen flap. Iemand een idee?
RJ-NL schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:38:
Dit is iets wat mij nog weerhoudt van een Brodit systeem... Ik hoor graag je ervaringen RJ-NLPrulleman schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:34:
[...]
zo te zien gaat de telefoon in alle brodit N5 houders helemaal strak erin, dus dat gaat niet lukken met hoes
[ Voor 30% gewijzigd door smartie89 op 12-02-2014 16:44 . Reden: quote toegevoegd ]
Brodit komt ook met een houder waar de N5 in kan met een originele bumper:RJ-NL schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:38:
http://brodit.se/product....prod&brand=LG&model=Nexus 5

Yep, hier. Officiele nexus QI charger al net zo lang in huis als de telefoon (half december).Prulleman schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:32:
zat in dit topic wat te kijken voor mijn toekomstige N5 en zag de nieuwe nexus wireless charger, erg mooi apparaatje, bij amazon.com besteld voor 50 euro. Niet heel goedkoop, maar de magneten voegen echt wel iets toe denk ik (iemand al wat langdurige praktijk ervaring, dus niet uit een 1 malig gebruik review)
Heb destijds meteen een US-converter stekker gekocht. Simpele reisstekker is voldoende.
Micro suction houd 'm op z'n plek op mijn bureau.
Werkt verder prima, magneetjes geven prima feedback over positie. Met simpele cruzerlite TPU-case op de telefoon werkt hij nog steeds.
Laden gaat prima, wordt wel lekker warm. Stopt wanneer vol. Eigenlijk alleen maar positief.
Krijg je geen spijt van. Veel plezier ermee!
Prulleman schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:34:
[...]
zo te zien gaat de telefoon in alle brodit N5 houders helemaal strak erin, dus dat gaat niet lukken met hoes
smartie89 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:43:
[...]
[...]
Dit is iets wat mij nog weerhoudt van een Brodit systeem... Ik hoor graag je ervaringen RJ-NL![]()
Ik heb gewoon de "normale" houder besteld. Die met dat gele hoesje erin heb ik ook gezien, maar die was een heel stuk duurder. Dat oplaad gedeelte heb ik niet nodig. Ik zal mijn ervaringen delen als ik hem binnen heb. Dit zou vrijdag of zaterdag moeten zijn volgens Amazon.deJ0YR1D3R schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 17:23:
[...]
Brodit komt ook met een houder waar de N5 in kan met een originele bumper:
http://brodit.se/product....prod&brand=LG&model=Nexus 5
[afbeelding]
*weg*, hier hebben we vraag en aanbod voor
[ Voor 75% gewijzigd door Bullet NL op 15-02-2014 19:16 ]
Mooi, thanks voor de info, ook eens op ebay kijken voor een reisstekker_Calvin schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:06:
[...]
Yep, hier. Officiele nexus QI charger al net zo lang in huis als de telefoon (half december).
Heb destijds meteen een US-converter stekker gekocht. Simpele reisstekker is voldoende.
Micro suction houd 'm op z'n plek op mijn bureau.
Werkt verder prima, magneetjes geven prima feedback over positie. Met simpele cruzerlite TPU-case op de telefoon werkt hij nog steeds.
Laden gaat prima, wordt wel lekker warm. Stopt wanneer vol. Eigenlijk alleen maar positief.
Krijg je geen spijt van. Veel plezier ermee!
Wat is jullie mening over het draadloos opladen? Nog een praktisch nut om dat te gebruiken of is het meer 'omdat het kan!'. Zelf ook al even rond gekeken maar twijfel nog wel een beetje. Wil (denk ik) geen chinese zooi hebben. Hoor wel vaker dat opladers e.d. uit China niet altijd even veilig zijn. En dan ook nog nu met inductie lijkt het met niet heel safe om daar een gammel ding aan te hangen.
Gebruikt iemand zo'n charger ook nog in een 'nuttige' toepassing?
http://www.ebay.com/itm/141125027890
Deze vandaag ook binnen gekregen. Duurde precies 1 week voor ik hem binnen had. Sneller dan andere dingen uit China. Morgen maar eens kijken of ik hem een beetje netjes er op krijg. Kan je deze, omdat hij van glas is, ook nog een beetje schoonmaken wanneer er vuiligheid onder komt met water o.i.d.?
http://www.ebay.com/itm/141125027890
Deze vandaag ook binnen gekregen. Duurde precies 1 week voor ik hem binnen had. Sneller dan andere dingen uit China. Morgen maar eens kijken of ik hem een beetje netjes er op krijg. Kan je deze, omdat hij van glas is, ook nog een beetje schoonmaken wanneer er vuiligheid onder komt met water o.i.d.?
[ Voor 27% gewijzigd door Xaero op 12-02-2014 20:04 ]
Sja.. wat is nuttig... ik gebruik het om 2 redenen
- gemak, laad eigenlijk altijd in de nacht, dus geen gerommel met kabeltjes in het donker.
- USB poort ontlasten, bij mijn hd2 was ie na anderhalf jaar behoorlijk gammel en mijn galaxy nexus heeft aak en 2e USB connector erin zitten
- gemak, laad eigenlijk altijd in de nacht, dus geen gerommel met kabeltjes in het donker.
- USB poort ontlasten, bij mijn hd2 was ie na anderhalf jaar behoorlijk gammel en mijn galaxy nexus heeft aak en 2e USB connector erin zitten
Ik heb deze...Xaero schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 20:02:
http://www.amazon.de/gp/p...o00_s00_i00?ie=UTF8&psc=1
een Chinese via amazon. Een paar euro duurder maar een levertijd van 2 dagen.
Ik gebruik hem in de auto...geen geklier met loshangende kabeltjes, ze zijn nu netjes op de juiste lengte enz ze zitten vast ...ik zet de telefoon in de houder en hij gaat vanzelf opladen. Hij trekt het ook als ik de navigatie aan heb staan
Wat me wel tegen valt is het lage volume van mijn telefoon...MIjn Samsung S1 kon ik met gemak tijdens het rijden gebruiken voor navigatie...Ook op de speakerstand was het voldoende voor handsfree bellen. Dat lukt nog niet bij benadering met mijn Nexus
[ Voor 16% gewijzigd door Ortep op 12-02-2014 21:44 ]
Ben benieuwd wat je precies geleverd krijgt. Bij mobilefun hadden ze de originele Nexus 5 Bumper ook op de site staan met exact dezelfde productfoto's en omschrijving als op gsmpunt, maar sinds kort zijn de omschrijving en productfoto's aangepast (http://www.mobilefun.nl/4...-5-shell-case---zwart.htm). Bij navraag bleek dat ze de verkeerde foto's aangeleverd hadden gekregen van de leverancier. Ik heb bij gsmpunt via mail gevraagd of zij wel de originele Nexus 5 bumper leveren zoals die in de Google Play Store staat, maar helaas nog geen reactie.DaLucovic schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:30:
Beste heer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Ramon Schutte
GSMpunt.nl
Iemand hier ervaring met de Kenu Airframe? Misschien ook nog in een Opel Corsa C? ;-) Ben namelijk bang dat 'ie heel m'n ventilatie rooster naar beneden trekt door het gewicht van de telefoon.
Ben er met de Airframe ook bang voor dat 'ie de telefoon alsnog niet dichtbij genoeg brengt.
Ervaring is daarom welkom
Verder ben ik de window mounted car docks een beetje zat, omdat ik dan echt te ver naar voren moet leunen om m'n telefoon eventueel te kunnen 'bedienen' tijdens het rijden (lees: Spotify playlist veranderen).
Ben er met de Airframe ook bang voor dat 'ie de telefoon alsnog niet dichtbij genoeg brengt.
Verder ben ik de window mounted car docks een beetje zat, omdat ik dan echt te ver naar voren moet leunen om m'n telefoon eventueel te kunnen 'bedienen' tijdens het rijden (lees: Spotify playlist veranderen).
[ Voor 21% gewijzigd door smartie89 op 13-02-2014 08:47 ]
Al gekeken naar de systemen van Brodit? Deze heb ik een besteldsmartie89 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 08:47:
Iemand hier ervaring met de Kenu Airframe? Misschien ook nog in een Opel Corsa C? ;-) Ben namelijk bang dat 'ie heel m'n ventilatie rooster naar beneden trekt door het gewicht van de telefoon.
Ja zeker, ik vind deze alleen nog best prijzig, in totaal kom je dan namelijk tussen de 75 en 100 euro uit.RJ-NL schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:53:
[...]
Al gekeken naar de systemen van Brodit? Deze heb ik een besteld
Dus ik moet mezelf nog overtuigen van de meerwaarde ;-)
Ja dat is waar. Ik heb de normale houder besteld zonder oplaad functie. Deze kost bij Amazon iets meer dan 20 euro. De houder voor mijn auto was 18 euro dus totaal ongeveer 40 eurosmartie89 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:24:
[...]
Ja zeker, ik vind deze alleen nog best prijzig, in totaal kom je dan namelijk tussen de 75 en 100 euro uit.
Dus ik moet mezelf nog overtuigen van de meerwaarde ;-)
Kan er iemand een bumper aanraden die ongeveer dezelfde lederen achterkant heeft als de samsung note 3 ben namelijk al een tijdje op zoek maar vind enkel die van caseology maar dat is niet echt hetzelfde lijkt me..
Verwijderd
Ik heb dat ook met de powerknop...het is zo'n gek gevoel...beschuitfluiter schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:27:
maar ik heb het opgelost (door een klein stukje papier erachter duwen)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2014 12:42 ]
Mail van GSMpunt, zucht...:(
Zojuist hebben wij de levering binnen gehad waar de door u bestelde bumper case in zou moeten zitten. Helaas hebben wij niet de bumpercase ontvangen zoals deze op de foto stond op onze website. De case die wij binnen hebben gekregen is de originele LG Nexus 5 Snap-On Case. Deze case kunt u hieronder bekijken:
http://www.gsmpunt.nl/acc...0-voor-nexus-5-zwart.html
De case die op onze website stond zal definitief niet naar Nederland komen. Deze case is alleen in de Amerikaanse Play Store van Google te bestellen. Daarom kunnen wij de bestelling zoals u deze geplaatst heeft helaas niet uitleveren. Onze excuses hiervoor.
Zojuist hebben wij de levering binnen gehad waar de door u bestelde bumper case in zou moeten zitten. Helaas hebben wij niet de bumpercase ontvangen zoals deze op de foto stond op onze website. De case die wij binnen hebben gekregen is de originele LG Nexus 5 Snap-On Case. Deze case kunt u hieronder bekijken:
De case die op onze website stond zal definitief niet naar Nederland komen. Deze case is alleen in de Amerikaanse Play Store van Google te bestellen. Daarom kunnen wij de bestelling zoals u deze geplaatst heeft helaas niet uitleveren. Onze excuses hiervoor.
Zucht indeed, kreeg hem net ook al 
Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen om de bumper case naar NL te verschepen?
Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen om de bumper case naar NL te verschepen?
[ Voor 52% gewijzigd door DaLucovic op 13-02-2014 13:27 ]
Ik ben dus ook weer op zoek naar toch een originele bumper, via ali express ook genoeg aanbod maar accepteren geen Paypal...
Is via aliexpress betrouwbaar dat dat een originele is?
Lijkt me niet toch...
Lijkt me niet toch...
[ Voor 17% gewijzigd door DaLucovic op 13-02-2014 13:32 ]
Dat is geen enkele verwacht ik eerlijk gezegd..Tenminste niet die via Hongkong of China verkocht worden voor rond de $15,-.
Inmiddels via ebay.com een gevonden
http://www.ebay.com/itm/G...&var=&hash=item233618e5df
Inmiddels via ebay.com een gevonden
http://www.ebay.com/itm/G...&var=&hash=item233618e5df
Die is ook niet officieel, ze verkopen ook een blauwe haha 
Maarja, misschien dan toch maar onofficiele proberen dan
Dit wilde ik net gaan copy-pasten ja.. Geloof je toch niet, na meer dan twee maanden wachten, haha..Fuske schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:14:
Beetje jammer dat er geen nexus logo op deze achterkant zit ook, maar alleen een lg logo..
Ik weet even niet wat ik nu ga doen, haha.. *desillusioned*
Heeft iemand zo'n onofficiele bumper case al getest? En wellicht vergeleken met een officiele?DaLucovic schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:36:
Die is ook niet officieel, ze verkopen ook een blauwe haha
Ik heb deze ook besteld. Ik wou graag die hard shell case waarvan ik fotos had gezien op XDACrash schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 08:11:
[...]
Ben benieuwd wat je precies geleverd krijgt. Bij mobilefun hadden ze de originele Nexus 5 Bumper ook op de site staan met exact dezelfde productfoto's en omschrijving als op gsmpunt, maar sinds kort zijn de omschrijving en productfoto's aangepast (http://www.mobilefun.nl/4...-5-shell-case---zwart.htm). Bij navraag bleek dat ze de verkeerde foto's aangeleverd hadden gekregen van de leverancier. Ik heb bij gsmpunt via mail gevraagd of zij wel de originele Nexus 5 bumper leveren zoals die in de Google Play Store staat, maar helaas nog geen reactie.
oa deze

Ben benieuwd wat ik binnen krijg morgen, zaterdag of maandag
Ik heb mijn rode bumper case via deze seller gekocht en ontvangen. Het is moeilijk te zeggen of het origineel of namaak is, daarvoor zou ik de case moeten vergelijken met iemand die 'm via de Play Store heeft gekocht. Als ik af ga op de foto's en video's op internet, dan is de kleur rood bij het origineel feller en de gaatjes voor de speakers zitten hoger uitgelijnd dan bij het origineel. Gek genoeg komt de hogere uitlijning wel overeen met de echte positie van de speakers oftewel bij de originele bumpers zitten deze gaatjes te laag.KillaRR schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:45:
[...]
Heeft iemand zo'n onofficiele bumper case al getest? En wellicht vergeleken met een officiele?
Verder verkleuren de hoeken, maar dit is niet anders dan bij de originele bumpers.
Nice, was ik ook naar op zoek al zou er in eerste instantie Nexus op de achterkant komen te staan, maar daar heeft Google een stokje voor gestoken. Ik ga denk ik de witte bestellen besteldMarijnL schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:46:
[...]
Ik heb deze ook besteld. Ik wou graag die hard shell case waarvan ik fotos had gezien op XDA
oa deze [afbeelding].
Ben benieuwd wat ik binnen krijg morgen, zaterdag of maandag
[ Voor 10% gewijzigd door Laguna op 13-02-2014 14:39 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Idd!Ortep schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:40:
[...]
Wat me wel tegen valt is het lage volume van mijn telefoon...MIjn Samsung S1 kon ik met gemak tijdens het rijden gebruiken voor navigatie...
Heb ik ook ondervonden.... Het geluid is eigenlijk veel te stil. In een iets wat luidere omgeving hoor je hem al niet meer...
Ik heb nog eens een review filmpje gekeken, maar die officiele bumper is volgens mij zo prettig nog niet. Vooral het feit dat het gevoel in de aan/uit en volume buttons weg is heeft me er van weerhouden hem te kopen via bijv. eBay. Ik heb nu bovenstaande besteld, ik had een vergelijkbare case op mijn One S. Mocht het niets zijn, kan hij altijd nog terugFuske schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:14:
Ik heb mijn zwarte bumper daar ook besteld, maar kan me niet voorstellen dat dit de originele zijn. De bovenste 'rubberachtige' laag is al na 2 weekjes aan het loslaten op sommige plekken, en ik doe er niks geks mee! De verkoper wilt hem wel omruilen, maar daarvoor moet ik hem terugsturen. Dat kost meer dan dat hele ding!Laguna schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:16:
[...]
Ik heb mijn rode bumper case via deze seller gekocht en ontvangen. Het is moeilijk te zeggen of het origineel of namaak is, daarvoor zou ik de case moeten vergelijken met iemand die 'm via de Play Store heeft gekocht. Als ik af ga op de foto's en video's op internet, dan is de kleur rood bij het origineel feller en de gaatjes voor de speakers zitten hoger uitgelijnd dan bij het origineel. Gek genoeg komt de hogere uitlijning wel overeen met de echte positie van de speakers oftewel bij de originele bumpers zitten deze gaatjes te laag.
Verder verkleuren de hoeken, maar dit is niet anders dan bij de originele bumpers.
Don't dream your life, live your dreams!