Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwa
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

dwa

ik heb een mooie pouch gezien op ebay:
http://www.ebay.com/itm/S...n-Protector-/191104666465

vooral in combinatie met de vakjes erg handig voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S-RS
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-09 11:21
Grrr, ik heb ene klein krasje op m'n scherm. Vervelend, want ik let er altijd bewust op dat mijn telefoon alleen in m'n broekzak zit, en niet bij sleutels oid. Schijnbaar is het glas dan toch niet zo hard als bijvoorbeeld de Galaxy S2 die ik 2 jaar terug had. Die is meerdere malen met het scherm over de klinkers gelogen tijdens het fietsen en die had geen schrammetje.

Dan moet ik me dan toch maar over mijn anti screenprotector fobie heen zetten, en een nillkin screenprotector kopen.

Zijn er inmiddels al mogelijkheden om krasjes weg te werken/poetsen met een speciaal polijst of hars middel? Als het scherm brand zie je hem niet, maar in de reflectie van de zon irriteer ik me er toch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:39
contrast schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:20:
Stofjes zijn makkelijk te verwijderen. Even de screenprotector optillen met een plakbandje, en met een ander plakbandje de stofjes eruit halen. Hier zijn genoeg "How to's" over te vinden.
We hadden het over een Nillkin glass screenprotector, geen plastic folieding. Ben bang dat een plakbandje daarmee niet gaat werken. Kan ook zo snel even geen glass protector removal youtube-je vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:33
Mijn Melkco hoesje is binnen en ik ben er erg tevreden over. Kwalitatief zelfs iets hoger dan mijn One S Melkco hoesje. Hij moet nog wel iets rekken want het hoesje zit er iets te strak omheen, maar daar moet wat tijd overheen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:15
Deze sleeve besteld van Etsy
https://www.etsy.com/list...4-case-sleeve-with-pocket
Ik zal m'n bevindingen posten als ik em binnen heb.

Ik ben ook wel een fan van de distressed leather look, maar aangezien de meeste (dikkke) leren sleeves me iets te prijzig waren, heb ik de bovenstaande maar gekocht.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coster1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 04:06
Is er iemand die een gaatje in de LG quickcover gemaakt, zodat de LED zichtbaar is? Heb wel een apparaat maar durf niet op de gok het gaatje te prikken... Iemand die weet hoever het gaatje precies van de onderkant
&zijkant vandaan zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:54
coster1 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:15:
Is er iemand die een gaatje in de LG quickcover gemaakt, zodat de LED zichtbaar is? Heb wel een apparaat maar durf niet op de gok het gaatje te prikken... Iemand die weet hoever het gaatje precies van de onderkant
&zijkant vandaan zit...
als ik nou zeg 4 mm uit de onderkant en 43 mm van de zijkant (LET OP BIJVOORBEELD).
dan zou jij een meetlatje pakken en dit uitmeten.. en een stipje zetten..

wat houd je tegen om de eerste meting zelf te doen? dan sluit je ook meetafwijkingen (door persoon of meetlat) uit..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coster1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 04:06
Prulleman schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:40:
[...]

als ik nou zeg 4 mm uit de onderkant en 43 mm van de zijkant (LET OP BIJVOORBEELD).
dan zou jij een meetlatje pakken en dit uitmeten.. en een stipje zetten..

wat houd je tegen om de eerste meting zelf te doen? dan sluit je ook meetafwijkingen (door persoon of meetlat) uit..
Eigenlijk het niet duidelijk zien van het ledje :X ben al aan het kijken voor een exploded view (of dergelijke) van de nexus, waarbij de afmetingen erbij staan;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
als er een notificatie binnenkomt kan je het ledje toch prima zien? eventueel even light flow (lite) installeren en iets altijd aan te forceren (tijdens opladen bv)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Vandaag dit hoesje binnengekregen. De zwarte versie. Hoewel hij op de foto grijs is is hij in het echt meer 'echt' zwart. Ben er wel tevreden over, zeker gezien de prijs. Het is alleen meer 'plastic' dan 'stof' wat het op de foto lijkt. Dat vind ik wel jammer.

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NTI0WDYwMA==/z/FUIAAOxypNtSndsW/$_12.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Ik ga in juni naar Pinkpop en heb dat weekend een auto te leen, ik heb dus zelf geen auto maar ik heb voor dat weekend een autolader nodig. Nu heb ik een paar jaar geleden voor mijn toenmalige HTC Desire een autolader gehad waarbij de telefoon nog steeds leeg liep als ik de navigatie aan had staan. Dat wil ik dus niet opnieuw maar aangezien het alleen voor dat weekend is wil ik een niet al te dure maar die wel krachtig genoeg is. Waar moet ik dan op letten bij de aanschaf? Ben een totale leek op dit gebied.

Ik heb trouwens toen ik mijn telefoon bestelde meteen deze pouch besteld. Het was sowieso maar tijdelijk bedoeld maar ik kan hem echt afraden. Toen ik hem binnen kreeg kreeg ik de telefoon er met moeite in, wat mij prima leek want dan valt hij er ook niet snel uit maar al na 1 dag zat hij zo los dat de telefoon er zo uit glijd.

[ Voor 31% gewijzigd door 1shot1kill op 20-04-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 20-04-2014 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:29
1shot1kill schreef op zondag 20 april 2014 @ 10:10:
Ik ga in juni naar Pinkpop en heb dat weekend een auto te leen, ik heb dus zelf geen auto maar ik heb voor dat weekend een autolader nodig. Nu heb ik een paar jaar geleden voor mijn toenmalige HTC Desire een autolader gehad waarbij de telefoon nog steeds leeg liep als ik de navigatie aan had staan. Dat wil ik dus niet opnieuw maar aangezien het alleen voor dat weekend is wil ik een niet al te dure maar die wel krachtig genoeg is. Waar moet ik dan op letten bij de aanschaf? Ben een totale leek op dit gebied.

Ik heb trouwens toen ik mijn telefoon bestelde meteen deze pouch besteld. Het was sowieso maar tijdelijk bedoeld maar ik kan hem echt afraden. Toen ik hem binnen kreeg kreeg ik de telefoon er met moeite in, wat mij prima leek want dan valt hij er ook niet snel uit maar al na 1 dag zat hij zo los dat de telefoon er zo uit glijd.
Je moet kijken hoeveel ampere de lader kan leveren. Hoe meer hoe beter, met een 2 ampere lader zit je eigenlijk wel goed. Meestal staat het er op als 2A of 1A vermogen. Neem ook je normale laadkabel mee die bij je Nexus is meegeleverd, deze kan de 2A sowieso aan. Dunne kabeltjes worden te warm en trekken dat niet.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Oké bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bollefles
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-02 18:52
Twammo schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:30:
Hoe kan een Qi Lader nou zo'n prijs hebben. Kan toch nooit betrouwbaar zijn?

*Toch maar besteld. Ben benieuwd.* ;)
Ik heb 'm een paar keer gebruikt, maar het ding werd zó warm dat de achterkant smolt. Dat leek me niet echt een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:16
Mensen met ervaring met de Quick Cover van LG voor de Nexus 5? Ik las hier en daar op Tweakers en Androidworld dat de flap die je openklapt in de weg zit als je aan het whatsappen bent o.i.d. Kan deze flap niet naar de achterkant worden geklapt of wordt het dan zo'n dik ding?

Hoor graag bevindingen van diegene die deze in gebruik heeft/had. Zeer waarschijnlijk volgende week een Nexus 5 halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:37
Ik heb die cover er meteen bijgekocht en geen moment spijt van gehad. De cover is superdun en je kunt deze helemaal naar achteren klappen. Bijkomend voordeel is dat de telefoon meteen aangaat als je de cover open maakt. Je kunt ook bellen met de cover gesloten, er zit een uitsparing in voor de speaker. Enige nadeel is dat er geen opening in zit voor de notificatieled.

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:15
De Nexus 5 sleeve die ik van Etsy heb besteld is binnen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LcTuQ7xl.jpg
Het pakketje bevatte een persoonlijk briefje met een kartonnen omhulsel. Leuke touch.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YDUIUM6l.jpg
Het is een understated en simpele sleeve gemaakt van vilt, met een op etsy te customizen sierstiksel. Op de achterzijde zit een extra compartiment waarin een pasje of een poetsdoekje is te stoppen. De sleeve past perfect en zal door het stroeve vilt niet gauw uit je spijkerbroek glippen. Door de brede zoompjes wordt ook de sleeve wat breder dan andere covers, maar daar had ik rekening mee gehouden. Bovendien is het een mooie match voor mijn onlangs van etsy gekochte portemonnee. :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VIa42Mpl.jpg

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
catchingfire schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:40:
[...]

We hadden het over een Nillkin glass screenprotector, geen plastic folieding.
Ik heb mijn Nillkin hier besteld: http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1439.l2649

Vlotte levering in 2,5 week. Dit is mijn eerste Nillkin aanschaf en wat wel opvalt is dat de protector niet echt van glas is. Het is een soort van plexiglas (plastic dus - hopelijk heb ik geen fake ???) dat je ook nog een behoorlijk eind kunt buigen voordat je het gevoel krijgt dat je daar mee moet stoppen. Ondanks dat is het effect best fraai. Mooier dan een gewone screen protector dan toch. Jammer genoeg heb ik 'm wel niet in één keer goed kunnen plaatsen en zit ik nog met twee plekjes waar hij niet goed aan het scherm hecht.

Ik ben de mist in gegaan na het lostrekken van het beschermende folie. Die kant moet dus op de telefoon komen en (blijkt nu) een beetje plakkerig te zijn. Ik was blijkbaar niet snel genoeg met plaatsen en hebben er ondertussen twee stofjes aan de plakkant kunnen hechten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Na een hoop zoeken, maar niet vinden, ga ik het hier dan toch maar vragen. Ik ben op zoek naar een autohouder + lader voor mijn telefoon. Wat ik eigenlijk zoek is het systeem van de brodit houders, maar dan dat de laadkabel al aan het vaste deel zit dat in de auto geplaatst wordt. Het idee is dat ik dan, bij aanschaf van een nieuwe telefoon, alleen het opzet stuk hoef te vervangen en direct een autohouder + lader heb. Ik wil liever geen losse kabel door mijn interieur zoals bij de brodit houders.

Iemand een idee of dit te vinden is en waar? Anders zal ik mijn wensen bij moeten stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Ik heb vandaag mijn rode officiële bumper case mogen ontvangen, het is even wennen doordat de telefoon weer net iets groter wordt en ik ben er nog niet over uit of ik het ook echt mooi vind maar ik kan in ieder geval mijn zwarte Nexus 5 nu wat makkelijker vinden in het donker. ;)

Ik wist trouwens niet dat de voorste rand en het gedeelte rond de knoppen een iets andere kleur heeft dat de achterkant, maar niet storend gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Ik heb de Spigen SGP Neo hybrid case besteld. (mond vol)
Benieuwd of dat wat is.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Quad schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:51:
Ik heb de Spigen SGP Neo hybrid case besteld. (mond vol)
Benieuwd of dat wat is.
Erg blij mee :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wwUS7ob.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5zkix78.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6Hf5jSq.jpg

2 keer al laten vallen en niks aan het handje ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markied
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-06 11:47
1shot1kill schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:47:
Ik heb vandaag mijn rode officiële bumper case mogen ontvangen, het is even wennen doordat de telefoon weer net iets groter wordt en ik ben er nog niet over uit of ik het ook echt mooi vind maar ik kan in ieder geval mijn zwarte Nexus 5 nu wat makkelijker vinden in het donker. ;)

Ik wist trouwens niet dat de voorste rand en het gedeelte rond de knoppen een iets andere kleur heeft dat de achterkant, maar niet storend gelukkig.
Ben wel benieuwd wat nu het verschil met degene is die ik heb gekocht, jij hebt hem via de playstore gekocht?
Ik heb deze gekocht: http://www.ebay.nl/itm/15..._trksid=p3984.m1439.l2649

Past perfect om de telefoon heen, het onderste randje net iets minder. En de kleuren rond de knoppen en de bovenrand en onderrand van het hoesje zijn iets donkerder grijs, daar zit steviger plastic.

bitcoinprijzen.nl voor de actuele bitcoinprijs in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Ja klopt, is iets andere kleur en aan de plastic aan de achterkant is rubberachtig. onderaan sluit hij wel goed aan bij mij, maar dat is omdat het daar sowieso iets dunner is dan de andere randen. Ik ben er tot nu toe wel erg tevreden over, hoop dat hij niet zo vies wordt als ik soms lees. Ik moet nu alleen nog mijn Nillkin 9H Tempered Glass nog ontvangen om het compleet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markied
Hij sluit onderaan bij mij ook wel goed aan, maar wat minder fijn, waarschijnlijk door het meer rubberachtige materiaal. Ik heb nu nog gewoon een screen protector erop, maar dat tempered glass lijkt me ook wel wat, dat ga ik misschien ook nog wel kopen via ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Snakeye2209 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:55:
[...]

Erg blij mee :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

2 keer al laten vallen en niks aan het handje ! :)
Thanks! Moet zeggen dat het echt heel strak eruit ziet. :Y

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Mijn vriendin heeft nu sinds vandaag ook de Nexus 5, en zoekt dus een flipcover erbij.
De eisen zijn, magnetische sluiting en zonder de bankpas/CC en mediastand poespas.

Ik word op eBay, AliExpress en andere sites doodgegooid met dit soort prut:

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NTAwWDUwMA==/z/JWEAAOxyeR9TGyhR/$_12.JPG

Zo iets is mooi, zolang het maar de bankpas gedeelte en dat aparte flip gedeelte maar weggelaten wordt maar dat is nergens te vinden zover ik goed zoek.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-07 15:42
Heeft iemand een idee of dit soort stereo transmitters ook bestaat voor de nexus 5? Dit was altijd heel erg handig op mijn htc. Of een alternatief is ook goed. Ik wil gewoon geen kabels tussen mijn toestel en mijn radio

Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/b/b238489.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 17:22
Nieker schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:31:
Heeft iemand een idee of dit soort stereo transmitters ook bestaat voor de nexus 5? Dit was altijd heel erg handig op mijn htc. Of een alternatief is ook goed. Ik wil gewoon geen kabels tussen mijn toestel en mijn radio

[afbeelding]
Bluetooth audio ? :)

Verder zijn er heel veel universele radio transmitters vanaf een paar euro te vinden :)

http://www.dx.com/s/car+stereo+transmitter

[ Voor 14% gewijzigd door W.Zijlstra. op 07-05-2014 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
deze bevalt ook prima, krijgt in tegenstelling tot veel ander BT ontvangers wel goede reviews:
pricewatch: Logitech Wireless Speaker adapter for Bluetooth audio devices

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:01
Quad schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 23:48:
Mijn vriendin heeft nu sinds vandaag ook de Nexus 5, en zoekt dus een flipcover erbij.
De eisen zijn, magnetische sluiting en zonder de bankpas/CC en mediastand poespas.

Ik word op eBay, AliExpress en andere sites doodgegooid met dit soort prut:

[afbeelding]

Zo iets is mooi, zolang het maar de bankpas gedeelte en dat aparte flip gedeelte maar weggelaten wordt maar dat is nergens te vinden zover ik goed zoek.
Deze zijn vrouwvriendelijke flipcases
http://www.nexus5case.org...oogle-nexus-5-girly-case/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Heb de Nillkin Flip case besteld voor haar, kijken of dat wat is.
Ondertussen heb ik de Spigen Neo hybrid binnen en om mijn toestel zitten, wat is dit een verschil met de goedkope tpu / sliconen cases zeg! Een en al degelijkheid en toestel voelt nu robuust en stevig aan. Van Spigen ook screenprotectors besteld, zat er al eentje bij. :') deze gaat dan naar mijn vriendin, gebruik ik die nog binnen moet komen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Vandaag mijn Nillkin 9H Tempered Glass ontvangen. Helaas zat er in het midden een plek waar ik die lucht niet weg kreeg (leek op een kleine beschadiging) en door het steeds op en afhalen heb ik de rechter onderhoek teveel beschadigd waardoor de lucht in de hoek helemaal niet meer weg ging dus is deze de prullenbak in verdwenen en zal ik binnenkort maar een nieuwe bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 17:22
1shot1kill schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:47:
Vandaag mijn Nillkin 9H Tempered Glass ontvangen. Helaas zat er in het midden een plek waar ik die lucht niet weg kreeg (leek op een kleine beschadiging) en door het steeds op en afhalen heb ik de rechter onderhoek teveel beschadigd waardoor de lucht in de hoek helemaal niet meer weg ging dus is deze de prullenbak in verdwenen en zal ik binnenkort maar een nieuwe bestellen.
Ik had exact hetzelfde ! Die van mij is doormidden gebroken bij de 8ste poging tot het repareren van de linker boven hoek. Helaas, ik ga nu zonder screenprotector verder. Heb mijn best gedaan :-)

Wel moeilijk te plaatsen die glazen screen protectors, maar als je het eenmaal goed hebt is het prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
De Spigen screenprotectors en de Nillkin case zijn binnen, wat betreft de screenprotector van Spigen, heb hem er direct erop gezet, voor mijn gevoel een van de meest kwalitatieve die ik op een telefoon heb gehad, erg tevreden mee!
Compleet met doekje, kaartje, 3 stuks protectors en een handleiding, zowel in boekje als via YouTube wanneer je de QR code scant. De pasvorm is perfect, ook het oorspeaker gaatje ziet er goed uit. Heb hem er in 1 keer zonder bubbels erop gezet.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
W.Zijlstra. schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 19:13:
[...]

Ik had exact hetzelfde ! Die van mij is doormidden gebroken bij de 8ste poging tot het repareren van de linker boven hoek. Helaas, ik ga nu zonder screenprotector verder. Heb mijn best gedaan :-)

Wel moeilijk te plaatsen die glazen screen protectors, maar als je het eenmaal goed hebt is het prachtig.
Probleem met de Nexus 5 dat vaak voorkomt zijn de zogenaamde "dimples" die op het scherm zitten. Mijn exemplaar had daar ook last van, waardoor de hechting niet optimaal is. Zeker bij een glass screen protector die nogal stijf is gaat dat een probleem opleveren helaas. Ik heb daarom nu ook een gewone plakker, gaat op zich ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Net het appje van Ali Express geinstalleerd.
Blijkbaar had ik al een account met men gmail account, dus effe wachtwoord vernieuwd en inloggen.
Terwijl ik door het appje blader, merk ik op dat er bij "My AliExpress-Completed Order" 1 aankoop staat. Bij mijn weten heb ik eigenlijk nog nooit iets besteld, maar kom. Blijkt dat ik een LG bumpercase heb besteld voor men Nexus 5 op 13/03/2014.
Het klopt dat ik een bumpercase heb besteld, maar die heb ik op de Google Playstore besteld....toen die net beschikbaar was voor de Benelux. Laatste bewerking van men bestelling op de Google Playstore dateert van 19/03/2014, dus een weekje eerder besteld...das ongeveer 12/03/2014.

Kan toch niet zijn dat de Google Playstore die dingen laat komen van AliExpress? 8)7

kostprijs Google Playstore 29,99euro
kostprijs AliExpress 14,88dollar + 1,29dollar shipping cost = 16,17dollar = +/- 11,80euro

...amai das makkelijk verdient...bedankt Google!

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gigabit
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Ik wil mijn Nexus 5 beschermen met de Nillkin Amazing H+ Anti-Explosion of die van Xtreme guard.
Moet ik bij de keuze nog rekening houden met welke case ik wil aanschaffen of passen onderstaande beiden met beide screenprotectors?
Het wordt of de Originele bumper case of die van Spigen

LG-HM071MR-U44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Die van Spigen zal je toestel iets breder en groter maken dan het origineel maar ik ben zelf wel heel erg content hierover, de screenprotector erop en hij is ideaal. Ik vind hem ook heel erg mooi namelijk.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
gigabit schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:25:
Ik wil mijn Nexus 5 beschermen met de Nillkin Amazing H+ Anti-Explosion of die van Xtreme guard.
Moet ik bij de keuze nog rekening houden met welke case ik wil aanschaffen of passen onderstaande beiden met beide screenprotectors?
Het wordt of de Originele bumper case of die van Spigen
Een pagina terug :+
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/42166822

Spigen Neo Hybride met Nilkin H+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:45
Originele bumper + Nilkin kan ook, geen enkel probleem.

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Ik ben ook nog op zoek naar een houder voor in de auto, liefst landscape om te gebruiken voor navigatie. Niet al te duur, aparte kabel geen probleem maar het grootste pluspunt zou zijn als de telefoon prima erin past met mijn bumper om de telefoon. Helaas is dat lastig zoeken dus heeft er iemand de officiële bumper en een houder waar die met gemak in past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Laatst online: 06-08 14:38
Even een tip voor mensen die een goedkope en érg goede back cover willen: Quicksand cases op Ebay. Ze kosten zo'n €1,30 en binnen twee weekjes heb je ze in huis. Zitten stevig, leuke 'sand' finish met goede grip, veel kleuren en prima bescherming.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ke2VgLD.jpg

Heb zelf de blauwe en rode besteld en ben na een maandje gebruik erg tevreden. De telefoon blijft lekker dun! Ik gebruik het icm een Nillkin Tempered Glass dus dat gaat ook prima!

Ik heb deze besteld: http://www.ebay.com/itm/H...&var=&hash=item2339cddf14

Topic op XDA met meer foto's: http://forum.xda-develope...ase-reviews-0-99-t2577289

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:28
Portenzo heeft een hardback case voor de Nexus 5
http://shop.portenzo.com/nexus-5/

Hopelijk gaan ze ook nog een Alano maken voor de Nexus 5.
Die lijkt me echt FANTASTISCH !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:58

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Kheb zelf de Cocones Android Card Wallet Sleeve besteld: Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0224/9523/products/wallet_caramel3_1024x1024.jpg?v=1399601597

http://www.cocones.com/pr...sleeve-case-caramel-brown

Kan ik er aan beide kanten een kaart indoen: OV-chipkaart aan de ene kant, toegangspasje aan de andere kant. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 17:51
Brain3 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:31:
Net het appje van Ali Express geinstalleerd.
Blijkbaar had ik al een account met men gmail account, dus effe wachtwoord vernieuwd en inloggen.
Terwijl ik door het appje blader, merk ik op dat er bij "My AliExpress-Completed Order" 1 aankoop staat. Bij mijn weten heb ik eigenlijk nog nooit iets besteld, maar kom. Blijkt dat ik een LG bumpercase heb besteld voor men Nexus 5 op 13/03/2014.
Het klopt dat ik een bumpercase heb besteld, maar die heb ik op de Google Playstore besteld....toen die net beschikbaar was voor de Benelux. Laatste bewerking van men bestelling op de Google Playstore dateert van 19/03/2014, dus een weekje eerder besteld...das ongeveer 12/03/2014.

Kan toch niet zijn dat de Google Playstore die dingen laat komen van AliExpress? 8)7

kostprijs Google Playstore 29,99euro
kostprijs AliExpress 14,88dollar + 1,29dollar shipping cost = 16,17dollar = +/- 11,80euro

...amai das makkelijk verdient...bedankt Google!
Dat is apart :?

Ik zelf heb de bumpercase bij Wholesale gekocht voor 8,50 euro. Het zal wel namaak zijn, maar ziet er behoorlijk authentiek uit.
http://www.aliexpress.com...nd/208695_1620740133.html

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een waterdichte houder voor op mijn mountainbike, heeft iemand hier al ervaring mee?

alvast bedankt
greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 18:48
Sinds gister rode Nexus 5, maar vreemd genoeg vandaag al een grote kras op scher,. Met mijn oude HTC One van 1 jaar was nog geen 1 kras?

Anyway, gelukkig vervangt Coolblue hem gewoon.

Ik ga dus nu wel een screenprotector kopen, het probleem daarmee vind ik alleen dat het zo minder fijn aan voelt dan het normale glas. Is er tegenwoordig al een 'ideale' (glazen?) screenprotector die hetzelfde als het scherm aanvoelen en geen bubbeltjes achterlaten?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
Thanks! Ziet er goed uit.
Heb je hem zelf ook, zo ja, geen voelverschil met het glas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 18:25
maxpusch schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:56:
[...]

Thanks! Ziet er goed uit.
Heb je hem zelf ook, zo ja, geen voelverschil met het glas?
Ik heb deze screenprotector ook op mijn nexus 5 zitten en heb er tot op heden nog geen klachten over. Het glas voelt net zo goed aan als het scherm zelf.
Verder vangt deze screenprotector een val heel goed op (hij heeft mijn telefoon al gered :+ ). De screenprotector breekt dan in verschillende stukken, maar het scherm zelf blijft helemaal goed.
Zeker aan te raden dus!

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

ocn schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 14:16:
Kheb zelf de Cocones Android Card Wallet Sleeve besteld: [afbeelding]

http://www.cocones.com/pr...sleeve-case-caramel-brown

Kan ik er aan beide kanten een kaart indoen: OV-chipkaart aan de ene kant, toegangspasje aan de andere kant. :-)
Bedankt voor de tip, ik heb dezelfde besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 21:50
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:20:
Ik ben op zoek naar een waterdichte houder voor op mijn mountainbike, heeft iemand hier al ervaring mee?

alvast bedankt
greetz
Zelf heb ik een tasje voor op m'n frame gekocht. Ik wilde niets extra's op m'n stuur, en op deze manier kon ik ook nog iets extra's kwijt. Het gaat om deze: E-bay link

Dit was het 2012 model geloof ik, ze hebben ook een 2013/2014 model, heeft wat kleine aanpassingen, maar was wel 10 pond duurder en dat had ik er niet voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
smartie89 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:59:
[...]
Zelf heb ik een tasje voor op m'n frame gekocht. Ik wilde niets extra's op m'n stuur, en op deze manier kon ik ook nog iets extra's kwijt. <snip>
Mocht je dit wat vinden: hier ligt nog een ongebruikte Velotrac pac.
Zie evt. ook filmpje op YouTube.
Kun je voor vriendelijk prijsje overnemen, PM maar.

Ander idee: simpele houder kopen en Loksak er omheen. Zelfs als je het water in fietst is er dan nog niks aan de hand :) O.a. te koop bij Bever en Futurumshop. (Simpele houder, bijvoorbeeld Handleband)

HTH

[ Voor 6% gewijzigd door _Calvin op 26-05-2014 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
Ik heb die Nillkin glass screen protector er verkeerd opgedaan, toen ik het opnieuw probeerde kwamen er allemaal haartjes op die plakkende achterkant.
Is er een mogelijkheid om de installatie opnieuw te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 20:33
_Calvin schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:53:
[...]

Mocht je dit wat vinden: hier ligt nog een ongebruikte Velotrac pac.
Zie evt. ook filmpje op YouTube.
Kun je voor vriendelijk prijsje overnemen, PM maar.

Ander idee: simpele houder kopen en Loksak er omheen. Zelfs als je het water in fietst is er dan nog niks aan de hand :) O.a. te koop bij Bever en Futurumshop. (Simpele houder, bijvoorbeeld Handleband)

HTH
Ik zag net bij de Action ook van dit soort tasjes liggen, officieel voor de S3 / S4, maar ik dacht zelf dat de Nexus wel ging passen. 3,95 oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Ik wil deze 2 accessoires gaan kopen, is er nog iets wat ik over het hoofd zie waarom dit niet met de Nexus 5 zou werken of zal dit prima werken voor vooral navigatie?

http://www.pdashop.nl/pro...olader-microusb-2-1a.html
http://www.pdashop.nl/pro...niversele-autohouder.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
1shot1kill schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 17:17:
Ik wil deze 2 accessoires gaan kopen, is er nog iets wat ik over het hoofd zie waarom dit niet met de Nexus 5 zou werken of zal dit prima werken voor vooral navigatie?

http://www.pdashop.nl/pro...olader-microusb-2-1a.html
http://www.pdashop.nl/pro...niversele-autohouder.html
Dat je voor die autolader meer dan 10x teveel betaald naar mijn mening. Heb zelf deze. Werkt uitstekend en je kunt er twee devices op aansluiten.

edit:
Ik zie dat de variant op Coolblue 2.1 ampere heeft. Hier heb je er twee voor $4.

[ Voor 14% gewijzigd door contrast op 31-05-2014 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
Die goedkopere heb ik gehad, naar zijn echt veel onbetrouwbaarder dan de kwaliteit van belkin. Ook heb je met Coolblue goede garantie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Ik heb ze volgende week zondag al nodig dus uit het buitenland is sowieso geen optie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:24

Bolletje

Moderator Harde Waren
Topicstarter
Behalve dat die op eBay meuk uit China is. Ik heb zelf ook de Belkin gekocht voor mijn vader; werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Bolletje schreef op zondag 01 juni 2014 @ 00:40:
Behalve dat die op eBay meuk uit China is. Ik heb zelf ook de Belkin gekocht voor mijn vader; werkt prima.
Gebruik hem al geruime tijd redelijk intensief (vaak lange ritten van 1+ uur). Doet het altijd goed en nooit problemen mee gehad. Voor mij persoonlijk dus niet waard om €20,- meer neer te leggen voor (bijna) hetzelfde product. Grote kans dat die van Belkin ook in China wordt gemaakt btw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Ik ben op zoek naar een goede autohouder voor mijn Nexus. Het liefste met QI zodat ik niet elke keer een kabel in mijn telefoon hoef te steken met als gevolg dat deze enorm in de weg ligt. Weet iemand een goede?

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
contrast schreef op zondag 01 juni 2014 @ 01:48:
[...]

Gebruik hem al geruime tijd redelijk intensief (vaak lange ritten van 1+ uur). Doet het altijd goed en nooit problemen mee gehad. Voor mij persoonlijk dus niet waard om €20,- meer neer te leggen voor (bijna) hetzelfde product. Grote kans dat die van Belkin ook in China wordt gemaakt btw. :)
Kun je eens kijken met CurrentWidget hoeveel mA die autolader geeft die jij hebt?

Ik heb zelf een langere kabel via eBay gekocht, maar die deed maar een droevige 200mA door. De standaardkabel doet 900mA. Ik heb overigens afgelopen week deze lader gekocht, die tikt er 1500mA doorheen waardoor de N5 binnen no time weer vol zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:07
Iemand toevallig een tip waar de Spigen NEO Hybrid te bestellen? Goedkoopste kon ik vinden bij mobilefun.nl in Nederland, of op amazon.de nog wat goedkoper maar dat wordt weer een gehannes aangezien ik geen creditcard heb...
Mobilefun is hij 25 euro, incl, verzendkosten voor 27.50

Of heeft iedereen hier 'm bij Mobilefun gekocht? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
AFT0570 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 15:02:
Iemand toevallig een tip waar de Spigen NEO Hybrid te bestellen? Goedkoopste kon ik vinden bij mobilefun.nl in Nederland, of op amazon.de nog wat goedkoper maar dat wordt weer een gehannes aangezien ik geen creditcard heb...

Kijk anders ook op ebay. Kan je meestal met paypal betalen, en op amazon volgens mij ook. Maar 25€ is al een goede prijs voor de Neo Hybrid.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:36

DaRoot

Some say...

smartie89 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:59:
[...]

Zelf heb ik een tasje voor op m'n frame gekocht. Ik wilde niets extra's op m'n stuur, en op deze manier kon ik ook nog iets extra's kwijt. Het gaat om deze: E-bay link

Dit was het 2012 model geloof ik, ze hebben ook een 2013/2014 model, heeft wat kleine aanpassingen, maar was wel 10 pond duurder en dat had ik er niet voor over.
Zelf nav jouw link zojuist deze besteld: Ebay linkje
Ben benieuwd!

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:22
Ik wil graag een skin op mijn telefoon zetten, zoiets als dBrand. Zijn er ook Nederlandse webshops die dit te bieden hebben? Ik bestel liever niet internationaal.

[ Voor 13% gewijzigd door Belecthor op 13-06-2014 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
mobilefun.nl heeft er een paar:

http://www.mobilefun.nl/3...5/cases.htm?fabrikant=835

Verder is er toch niets tegen bestellen in het buitenland? Mijn dbrand skin was in een dag of 3-4 binnen. Internationale zendingen gaan hier vaak probleemloos waar het met PostNL bijna altijd gezeur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Mobile fun zit volgens mij in de UK en bediend vanuit daar heel Europa. Wel gewoon Nederlandse contact personen

[ Voor 22% gewijzigd door Prulleman op 15-06-2014 19:01 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Iemand ervaring met de tempered glass protectors van Xtremeguard?

http://www.xtremeguard.co...us-5-screen-protector.htm

Nu met code zo'n 4$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Laatst online: 06-08 14:38
Freakster86 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:33:

Nu met code zo'n 4$
Als het normaal 40$ en nu 4$ is zou ik hem gewoon halen. In principe is dit exact hetzelfde als de Nillkin als ik de stats bekijk. 8 - 9H hardness, anti-fingerprints. De xtremeguard is iets dikker: 0,4 mm ipv 0,3 van de Nillkin. Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

AFT0570 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 15:02:

Bij MobileFun.nl kun je deze kortingscode gebruiken voor 5 euro korting: 5EUROKORTING
€22,79 totaalprijs incl. verzending.
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
Bedankt voor de tip van xtremeguard, meteen twee glassprotectors besteld. ;)

/Offtopic:
Waarom zouden ze zo vaak zo'n dergelijke actie hebben? Zou denken dat ze er haast niets meer aan verdienen zo. Als ik een product van ze zie wacht ik altijd tot er een actie is. Dus heel veel extra verkopen buiten de actie's om zou ook wel meevallen denk ik.

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:07
Overlegne schreef op maandag 16 juni 2014 @ 18:35:
[...]

Bij MobileFun.nl kun je deze kortingscode gebruiken voor 5 euro korting: 5EUROKORTING
€22,79 totaalprijs incl. verzending.
:>
Thanks! Heb er inmiddels eentje zgan overgenomen van een tweaker :) Nu nog wachten op de Nexus zelf... :/ De webshop vertelde eerst dat ik de telefoon wel kon ophalen voor m'n abbonnementsverlenging in kon gaan, werd alleen helaas later weer ingetrokken. Nu maar wachten tot de 28e! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 21:50
DaRoot schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:07:
[...]

Ben benieuwd!
Al binnen? Hoe bevalt ie?

Ik moet helaas melden dat mijn Nexus 5 na een flinke val gesneuveld is in dit tasje...
M'n stuur is zo hard 'rondgedraaid' in de val dat deze tegen het tasje is geklapt. Nexus heeft dus een klap gekregen, zo hard dat deze zelfs een beetje krom is. |:(

Dus: geen garantie op val bescherming, tenzij je stuur er overheen draait ;) Voor de rest, nog altijd prima tasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:31
DaRoot schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:07:
[...]

Ben benieuwd!
Ziet er goed uit. Mooi tasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ik heb net een Wallet Case gekocht voor het fietsen. Nu heb ik een portemenee en een smartphone bij me. Ik neem altijd mn bankpas en OV kaart mee, en wat cash. Alleen heb ik dan weinig ruimte meer over voor andere spullen. Bovendien weegt die portemenee nogal wat met al die zooi die er in zit.....
Voor 4$ maakt het ook niet veel uit. http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1439.l2649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:36

DaRoot

Some say...

Dacuuu schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 18:19:
[...]

Ziet er goed uit. Mooi tasje.
smartie89 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 17:06:
[...]

Al binnen? Hoe bevalt ie?

Ik moet helaas melden dat mijn Nexus 5 na een flinke val gesneuveld is in dit tasje...
M'n stuur is zo hard 'rondgedraaid' in de val dat deze tegen het tasje is geklapt. Nexus heeft dus een klap gekregen, zo hard dat deze zelfs een beetje krom is. |:(

Dus: geen garantie op val bescherming, tenzij je stuur er overheen draait ;) Voor de rest, nog altijd prima tasje.
Binnen, nog niet gemonteerd. Als ik morgen met de fiets naar werk ga, ga ik hem gebruiken...

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:37
Net deze draadloze lader besteld op Ebay. Lijkt een goede deal voor ongeveer 7 euro. Hij was ook al besproken op XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:04
Heeft er iemand van jullie ervaring met een OTG kabel waarbij je gelijktijdig een USB stick als een hdmi kabel kan aansluiten?
Ik wil over een paar weken met vakantie een paar films meenemen en via de Nexus aansluiten op de televisie om hem als mediaspeler te gebruiken. Heb wel een paar van die kabels via DX gezien maar kan nergens vinden of je het ook gelijktijdig kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markied
wmn79 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:41:
Net deze draadloze lader besteld op Ebay. Lijkt een goede deal voor ongeveer 7 euro. Hij was ook al besproken op XDA
Die heb ik ook besteld, ik verwacht hem komende week, had hem ook via XDA gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-07 20:08
yorroy schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:55:
Heeft er iemand van jullie ervaring met een OTG kabel waarbij je gelijktijdig een USB stick als een hdmi kabel kan aansluiten?
Ik wil over een paar weken met vakantie een paar films meenemen en via de Nexus aansluiten op de televisie om hem als mediaspeler te gebruiken. Heb wel een paar van die kabels via DX gezien maar kan nergens vinden of je het ook gelijktijdig kan gebruiken.
Volgens mij is dit niet mogelijk. Heb zelf geprobeerd om de eerst de slimport naar hdmi aan te sluiten en vervolgens de otg kabel op de power-microusb aansluing. Dit werkte helaas ook niet. Volgens mij kan het alleen als je wireless je beeld doet.

Als er wel bestaande kabels zijn die dit kunnen op de nexus 5 ben ik ook benieuwd. Is het enige wat nog ontbreekt om de nexus als volwaardige mini-pc op reis te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:45
markied schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:33:
[...]

Die heb ik ook besteld, ik verwacht hem komende week, had hem ook via XDA gezien :)
Waarschijnljik niet oplaadbaar wanneer je lg quickcover gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Freakster86 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:33:

Nu met code zo'n 4$
Welke code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Huge90off2

De Nexus 5 versie is niet in stock. Ze zeggen deze waarschijnlijk ergens volgende week weer binnen te krijgen. De code zou dan ook nog moet werken. Voor $4,- ga ik het iig proberen.

NB: Zonder code bestellen bij Xtremeguard moet je nooit doen! Er is altijd wel een 80/85 of 90% kortingsactie binnen nu en een paar weken. Standaard zijn ze gewoon veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
Redelijk offtopic, maar wel handig voor de Nexus-liefhebbers die couponcodes voor XtremeGuard willen. Op deze site staan de actievecoupon codes meestal.

Mijn XtremeGuard glass protector is verzonden, ik zal een review schrijven zodra deze binnenkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markied
coase schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 09:14:
[...]

Waarschijnljik niet oplaadbaar wanneer je lg quickcover gebruikt?
Dat weet ik niet, ik verwacht van wel ik heb zelf de bumper case eromheen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

PM_Petrol schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:30:
Ik heb net een Wallet Case gekocht voor het fietsen. Nu heb ik een portemenee en een smartphone bij me. Ik neem altijd mn bankpas en OV kaart mee, en wat cash. Alleen heb ik dan weinig ruimte meer over voor andere spullen. Bovendien weegt die portemenee nogal wat met al die zooi die er in zit.....
Voor 4$ maakt het ook niet veel uit. http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1439.l2649
Ik ben benieuwd of het wat is. Heb deze case ook besteld. Kan begin juli mijn contract vernieuwen en ga voor de nexus 5 :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
En valt het mee?
DaRoot schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:02:
[...]

[...]

Binnen, nog niet gemonteerd. Als ik morgen met de fiets naar werk ga, ga ik hem gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
De Xtremeguard glass protector is binnen en hij valt tegen t.o.v. de Nillkin glass protector.

Hij voelt hetzelfde, zoals het echte scherm ook aanvoelt. Het plaatsen is ook erg gemakkelijk, al heb ik ook zo mijn tips en trucs ontdekt nu ik al een paar keer geswitcht ben. Maar nu komt het:
Hij is 0,1mm dikker dan de Nillkin glass protector en dat merk je bij het plaatsen op de Nexus.

Het is een veelvoorkomend probleem bij de Nexus dat er rondom de notificatieled wat oneffenheden zitten in de behuizing, heel miniem, maar problematisch voor het plaatsen van een glass protector. Hierdoor krijg je zogenoemde 'spinnenwebben' onder de glassprotector. Bij de Nillkin, met zijn 0.3 mm, kon het glas deze oneffenheden opvangen doordat het net iets buigzamer is dan de Xtremeguard glass protector, doordat deze dunner is dan de xtremeguard. De xtremeguard kan dit dus niet en dat levert een stuk minder mooie installatie op.

Het resultaat is dit(Zie de vlekken onderaan bij de notificatieled) . Ik heb deze foto niet zelf gemaakt (uit luiheid eigenlijk) maar het geeft het idee weer. Bij mij is het iets groter en zijn het twee 'luchtbellen' geworden. Ik wilde weten of het aan mij of mijn telefoon lag, dus heb het ook op de Nexus 5 van mijn vriendin geprobeerd. Ook hier verschenen er luchtbellen op precies dezelfde plek met precies dezelfde grootte.

Al met al een goed product, maar te dik om zonder problemen te installeren. Ik hou hem er wel op, ook omdat ik mijn vorige glass protector al weg heb gegooid. Ik ben in ieder geval blij dat ik korting kreeg want als ik hier 40 dollar voor had betaald, had ik toch wel gebaald.

De 0,1mm extra levert overigens geen problemen op met de originele bumper case, bij andere cases durf ik dit niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
iCy schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:02:
[...]

Ik ben benieuwd of het wat is. Heb deze case ook besteld. Kan begin juli mijn contract vernieuwen en ga voor de nexus 5 :-)
Jahoor het is de 3$ waard ;).
Het voelt niet super luxe aan, maar dat is in mijn geval ook niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Hoe snel had je hem binnen dan?
PM_Petrol schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:00:
[...]

Jahoor het is de 3$ waard ;).
Het voelt niet super luxe aan, maar dat is in mijn geval ook niet nodig.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 20:22
Morgen krijg ik als het goed is ook mijn Nexus 5 binnen.

Direct maar even wat accessoires besteld via ebay.

Qi Wireless Charger Charge Pad #A for Nexus4/5 HTC 8X Lumia920/820 Note2/3 S3/4 http://r.ebay.com/QnJA6g

Classic Design Hard Leather Flip Wallet Style Stand Case Cover For LG Nexus 5
http://r.ebay.com/qaFQ0O

Flexible Soft TPU Gel Silicone Jelly Back Case Cover Skin For LG Goolge Nexus 5
http://r.ebay.com/9aW9T3

0.3mm Ultra Thin TPU Cover Case Skin For LG Google Nexus 5 D820 #UnbrandedGeneric http://r.ebay.com/augOCe

Niet echt speciaal, maar wou het gewoon even melden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
iCy schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:08:
Hoe snel had je hem binnen dan?

[...]
Binnen een week, kwam vanuit Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:55
Deze week mijn nexus 5 32gb in de wc gedropt, einde verhaal!
Direct een nieuwe besteld natuurlijk, een felrode 32GB Nexus 5.
Vraagje: Ik heb een Spigen Ultra Hybrid case besteld (bumper), wat zijn jullie ervaringen hiermee.

Ik heb nl. een Brodit active carholder en ben bang dat die met Spigen erop niet gaat passen.
Vraag 2 is dus, kan ik deze regelmatig eraf halen zonder dat ik binnen een paar maanden een nieuwe cover moet halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een wat luxer hoesje. Ik heb nu een hoesje van ebay, maar mijn ervaring met die Chinese dingen is toch niet geweldig. Hoewel ze hun werk doen (beschermen van de telefoon) zijn ze na 2 weken in mijn broek toch al behoorlijk 'gebruikt'. Stukjes van de hoekjes die loskomen, losse draadjes, makkelijk 'vouwen' van de flap etc.
Iemand die een goede bookcase van echt leer weet voor de nexus 5? Mag best wat meer kosten, maar geen chinees ding. Dit type dus, maar dan wat luxer/beter materiaal/betere afwerking:
Afbeeldingslocatie: http://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/pict/370968198819_1.jpg

Gewone winkels verkopen hier geen nexus 5 hoesjes, dus ben aangewezen op internet. Maar 90% van de winkels verkoopt volgens mij van die goedkope chinese hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Nee hoor er zijn zat webwinkels die kwaliteitsspul leveren. Bugatti levert goed spul. Op Amazon is er veel van hun te vinden. Wordt vaak geleverd vanuit UK of Duitsland.

http://www.pdashop.nl/acc...us-5.html#category_218254
http://www.bugatti-mobile...egorien&gTyp=1&pStyle=191
http://www.bestcases.nl/L...e-Hoesje-LG-Nexus-5-Bruin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
Betaal je hier achteraf dan douane kosten?
Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste