Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 17:44
http://www.notebooksbilli...ogle+nexus+5+32gb+schwarz

De nexus 5 32GB zwart is hier te pre-orderen voor 429.99€ + 15.99€ verzendkosten (ups)

Het enige nadeel is dat er nog geen leveringstermijn bijstaat :/

Edit: Zo te zien is het enkel mogelijk als zakelijke klant met btw-nummer

[ Voor 12% gewijzigd door Daz_Bob op 03-11-2013 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Net bij Kijkshop.nl besteld met verwachte leverdatum 5 november (dinsdag dus). Ben benieuwd of ze het waar kunnen maken :-)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:30
cordonbleu schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:14:
Gisteren heb ik mijn bij Coolblue bestelde zwarte Nexus 5 ontvangen. Bij het open maken van de doos viel mij al meteen op dat er 2 nieuwe stukjes tape over de verzegeling waren geplakt. Na de eerste keer opstarten bleek dat de accu volledig leeg was. Toen dus maar aan de lader gehangen en aangezet. Toen bleek dat ik niet eerst in het opstartmenu kwam (menu dat je door moet lopen als de hem voor de eerste keer aanzet) maar dat hij al ingesteld was en ook in het engels.

Ik heb dus sterk het vermoeden dat mijn Nexus al eens open geweest is en aangezet is. Wat denken jullie hier van? Ik heb Coolblue al een mailtje gestuurd dat ik dit wel raar vind en dat ik eigenlijk een nieuwe wil. Zeker gezien het feit dat de accu helemaal leeg was, dat kan nooit goed zijn toch? Heb aangegeven dat ik hem wil ruilen voor een nieuwe. Ik wacht hun reactie af..
Vreemd, zat alles voor de rest nog in verpakking? En hoe zat het met de folie op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 08:53
Daz_Bob schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:21:
http://www.notebooksbilli...ogle+nexus+5+32gb+schwarz

De nexus 5 32GB zwart is hier te pre-orderen voor 429.99€ + 15.99€ verzendkosten (ups)

Het enige nadeel is dat er nog geen leveringstermijn bijstaat :/
Lijkt mij dan dat het een doorschuiven is van de Playstore versie. Bestellen zij er daar een paar, verdienen ze nog 30 euro per telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 17:44
LearnDriver schreef op zondag 03 november 2013 @ 15:27:
[...]

Lijkt mij dan dat het een doorschuiven is van de Playstore versie. Bestellen zij er daar een paar, verdienen ze nog 30 euro per telefoon.
Dat denk ik ook. Maar voor iemand uit de benelux is het misschien wel gemakkelijker, wat betreft garantie etc., om te bestellen bij een winkel ipv via playstore/mailboxDE.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:05
Ekfad schreef op zondag 03 november 2013 @ 15:26:
[...]

Vreemd, zat alles voor de rest nog in verpakking? En hoe zat het met de folie op de telefoon?
Oplader en usb kabel zaten er nog wel gewoon verpakt bij. Folie zat wel over het scherm heen, maar die kan ik er zelf ook zo weer terug op doen zonder dat iemand merkt dat ie er ooit af geweest is. Verder zat er alleen nog een folie over de camera lens. Voor de rest geen folie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Op de boven/onder/zijkanten zit ook folie, maar die is niet meer terug te plakken. Een goede controle middel.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Daar zat bij mij dus geen folie.....
Of zit aan de randen alleen bij de witte versie folie en niet bij de zwarte (die ik heb)?

[ Voor 55% gewijzigd door cordonbleu op 03-11-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bauckel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-02 00:41
Hallo, ik heb een vraagje.
Op dit moment ben ik in het bezit van een galaxy S2 met een abonnement van T-mobile.
Ik zit nu in de laatste vier maanden van mijn tweejarig abonnement en dat betekent dat ik een nieuw toestel mag uitkiezen. Ik ben gisteren bij T-mobile geweest en zij gaan hem niet via hun eigen shop aanbieden (haast zeker). Kan ik dan bij de pdashop bijvoorbeeld een verlenging aanvragen van T-mobile met de nexus 5 zonder dat ik de eerste vier maanden dubbele abonnementskosten betaal, maar wel het toestel al ontvang?
Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Bauckel schreef op zondag 03 november 2013 @ 17:02:
Hallo, ik heb een vraagje.
Op dit moment ben ik in het bezit van een galaxy S2 met een abonnement van T-mobile.
Ik zit nu in de laatste vier maanden van mijn tweejarig abonnement en dat betekent dat ik een nieuw toestel mag uitkiezen. Ik ben gisteren bij T-mobile geweest en zij gaan hem niet via hun eigen shop aanbieden (haast zeker). Kan ik dan bij de pdashop bijvoorbeeld een verlenging aanvragen van T-mobile met de nexus 5 zonder dat ik de eerste vier maanden dubbele abonnementskosten betaal, maar wel het toestel al ontvang?
Bij voorbaat dank!
Ik zou dat anders even vragen op de facebook van coolblue ofzo..

Maar ik denk het wel, je krijgt het toestel dan gewoon van coolblue en coolblue regelt verder het abonnement af met t-mobile denk ik zelf... beetje vergelijkbaar als je een telefoon bij de phonehouse, belcompany ofzo verlengd.. i guess..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

cordonbleu schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:55:
Daar zat bij mij dus geen folie.....
Of zit aan de randen alleen bij de witte versie folie en niet bij de zwarte (die ik heb)?
Klopt zit alleen bij de witte vanwege het glossy zwart.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Toch blijf ik het raar vinden dat mijn batterij al helemaal leeg was en hij al ingesteld was toen ik hem de eerste keer aanzette. Zo hoort het natuurlijk niet te zijn lijkt mij. Ik heb wel goede ervaringen met Coolblue, dus ik ga er wel een beetje van uit dat ik hem mag ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

cordonbleu schreef op zondag 03 november 2013 @ 17:31:
Toch blijf ik het raar vinden dat mijn batterij al helemaal leeg was en hij al ingesteld was toen ik hem de eerste keer aanzette. Zo hoort het natuurlijk niet te zijn lijkt mij. Ik heb wel goede ervaringen met Coolblue, dus ik ga er wel een beetje van uit dat ik hem mag ruilen.
coolblue kennende zal dit gewoon keurig opgelost worden, ik zou er ook niet akkoord mee gaan.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Saturn in spijkernisse is de Nexus 5 16 gb nog ruim op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scoopyoo
  • Laatst online: 26-11-2021
Hebben ze hem in Leeuwarden nog op voorraad (bij de MM)?
Aggressor schreef op zondag 03 november 2013 @ 18:15:
als iemand nog interesse heeft in een nexus 5 gesealed nieuw in doos 16gb zwart , anders gaat ie terug naar de MM. .. pb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Trackerfire schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:35:
Net bij Kijkshop.nl besteld met verwachte leverdatum 5 november (dinsdag dus). Ben benieuwd of ze het waar kunnen maken :-)
De 16GB-versie neem ik aan?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

pven schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:08:
[...]

De 16GB-versie neem ik aan?
Is er een andere versie in NL te koop dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
Slasher schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:20:
[...]

Is er een andere versie in NL te koop dan?
Ik weet niet of dit een retorische vraag is, maar nee, enkel de 16gb versie is op dit moment in Nederland te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 16:01

MethinX

't is wat!

Bedankt voor de tip van de kijkshop! Ik heb 'm daar ook besteld, kon mooi mijn jaren lange gespaarde freebees inleveren waar ik anders nooit een bestemming voor kan bedenken :)

Let trouwens wel even goed op of je de juiste kleur besteld. Het viel mij op dat er 2 artikelnummers in hun webshop staan:
www.kijkshop.nl/product/141197
www.kijkshop.nl/product/141198

Een voor zwart en een voor wit lijkt me. Je ziet ook de voorkeuze van de kleurselectie bij de eerste op zwart en bij de tweede op wit staan. Echter als je die keuze aanpast krijg je vervolgens wel gewoon het artikelnummer van de andere :?

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
MethinX schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:12:
Bedankt voor de tip van de kijkshop! Ik heb 'm daar ook besteld, kon mooi mijn jaren lange gespaarde freebees inleveren waar ik anders nooit een bestemming voor kan bedenken :)

Let trouwens wel even goed op of je de juiste kleur besteld. Het viel mij op dat er 2 artikelnummers in hun webshop staan:
www.kijkshop.nl/product/141197
www.kijkshop.nl/product/141198

Een voor zwart en een voor wit lijkt me. Je ziet ook de voorkeuze van de kleurselectie bij de eerste op zwart en bij de tweede op wit staan. Echter als je die keuze aanpast krijg je vervolgens wel gewoon het artikelnummer van de andere :?
Inderdaad ene voor zwart en de andere voor wit, als ik de kleur aanpas gaat hij gewoon naar de link van de andere kleur. Gewoon even goed kijken dus (plaatje en kleurkeuze), dan zou het niet mis moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

Hmm apart maar bij mij ging ie niet naar de andere link bij wisselen van de kleur. Gelukkig heb ik volgens mijn wel de goede besteld, 97 voor zwart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
Weet iemand of Studentmobiel over het algemeen snel met nieuwe leveringen komt? Na wat vergeefse pogingen een losse 32GB Nexus 5 te bemachtigen, ga ik nu maar voor de 16GB-versie i.c.m. een abonnement. Bij Studentmobiel hebben de Vodafone abonnementen wel een mooie prijs, dus denk dat ik daarvoor ga. Wil ik natuurlijk de Nexus 5 16GB wel snel ontvangen, maar de status op Studentmobiel is nog steeds 'Product is in bestelling'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tejoh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-08 22:49
scoopyoo schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:10:
Hebben ze hem in Leeuwarden nog op voorraad (bij de MM)?

[...]
Nee, vrijdag al niet meer. Ze krijgen hem deze week weer. Ik heb alvast één gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witte1985
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-08-2022
Heb net een paar reviews bekeken en mijn vermoeden werd bevestigd. De batterij gaat 21 u mee op licht gebruik. Heb dus men beslissing gemaakt en ben voor de LG G2 32gb gegaan, mits de 32gb nexus 5 toch nog op zich laat wachten... en er voor de G2 waarschijnlijk toch snel een custom rom met android 4.4 zal uitkomen leek me dit toch de beste keuze. 2300mah vs 3000mah ... ja dan weet ik het wel.

Voor de mensen die de G2 32gb versie niet kunnen vinden.
Expansys.be heeft hem toch al een halve maand nu, voor maar 10 eurotjes meer dan de 16gb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

21 uur op licht gebruik? Nou hier gaat die op gemiddeld/zwaar gebruik zeker wel 20 uur mee en dat is nu al.. Dat wordt de komende dagen alleen maar beter.

Gemiddeld/zwaar is met sync van gmail en andere mail client op push, google now etc, vaak nieuws lezen (screen on 2 a 3 uur) en had aardig wat fotos gemaakt die dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:22
Bah, gister had coolblue een mooie aanbieding als ik zou verlengen alleen was het toestel niet op voorraad. Ik heb weinig problemen met even wachten en wilde dus alvast bestellen. Dit kon niet, je kon alleen je emailadres achterlaten om op de hoogte te worden gehouden. Nu is het toestel nog niet te bestellen, maar de aanbieding is al aangepast en een stuk minder voordelig geworden. Hier baal ik dan wel weer van.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryoma_Kun
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-12-2020
witte1985 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:34:
Heb net een paar reviews bekeken en mijn vermoeden werd bevestigd. De batterij gaat 21 u mee op licht gebruik. Heb dus men beslissing gemaakt en ben voor de LG G2 32gb gegaan, mits de 32gb nexus 5 toch nog op zich laat wachten... en er voor de G2 waarschijnlijk toch snel een custom rom met android 4.4 zal uitkomen leek me dit toch de beste keuze. 2300mah vs 3000mah ... ja dan weet ik het wel.

Expansys.be heeft hem toch al een halve maand nu, voor maar 10 eurotjes meer dan de 16gb versie.
Voor zover ik weet is er niet eens een sectie gemaakt op XDA forums voor de G2. Maar ik denk dat de filmpje die je hebt gezien van Sam J Pullen niet echt betrouwbaar is. Hij verteld niks over de helderheid van het scherm etc.. Anderen met de helderheid op 50 procent wat voor mij meestal zelfs te veel is gaat de batterij stukken langer mee. Op tweakers heeft bolletje ookal een impressie achter gelaten van de battery use en dat is bij lange na niet slecht. Niet geweldig maar zeker niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witte1985
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-08-2022
http://forum.xda-developers.com/lg-g2

Genoeg custom rom ontwikkeling hoor. Zelfs official CM builds dus ... das best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanJordaan
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 20:41
Belsimpel levertijd veranderd naar 5-7 werkdagen.
Bij mij verlenging staat nog steeds levering van leverancier verwacht op 4-11-2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Iemand toevallig al bij MM Eindhoven geweest vandaag of ze daar nu weer op voorraad zijn? Probeer ze te bereiken , maar ze nemen niet op. (scheelt weer een lang telefoongesprek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11-2023
DaanJordaan schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:17:
Bij mij verlenging staat nog steeds levering van leverancier verwacht op 4-11-2013.
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat de levering van vandaag alweer uitverkocht is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
witte1985 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:34:

Ik wil ook graag de 32 GB variant, maar denk er toch over de 16 GB dan maar te bestellen, omdat de 32 GB variant zo lang op zich laat wachten. Als ik de shopreviews mag geloven, ga ik niet bij Expansys bestellen: http://tweakers.net/shopreview/5642/expansys/shopreviews/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-A
  • Laatst online: 03-01 16:50

M-A

Iemand enig idee wanneer de voorraden worden aangevuld bij de (web) winkels in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawtain
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-07 21:12
DaanJordaan schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:17:
Dit is de afgelopen dagen al zo. Een mogelijke interpretatie is dat ze weten dat ze vandaag niet genoeg toestellen binnen krijgen om ook aan nieuwe bestellingen te voldoen, maar dat de toestellen van eerdere bestellers (donderdag/vrijdag) nog wel vandaag verstuurd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
behoorlijk offtopic, maar ik heb dus voor mezelf al een tijd besloten nooit meer een lg-telefoon te nemen.
Ik heb geen zin de hele tijd met custom roms te moeten rommelen en dat is dus eigenlijk wel nodig met een lg-telefoon, want aan software updaten doen ze daar niet.
Hardwarematig zijn ze echt meer dan prima. Mijn lg 2x speed doet t nog best goed, ondanks de dikke barst en dergelijke.
Deze telefoon vind ik uiterlijk mooi (smaak is persoonlijk). alleen jammer dat de 32GB versie niet leverbaar is :(

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanJordaan
themole schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:19:
[...]

Het zou natuurlijk zijn dat de levering van vandaag alweer uitverkocht is. :)
Daar ga ik vanuit inderdaad. Ergens terug in de thread heeft iemand met ze aan de telefoon gehangen.
Toen werd hem verzekerd dat ze z'n N5 maandag binnnenkregen en direct zouden versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 14:44
Exocet schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:18:
Iemand toevallig al bij MM Eindhoven geweest vandaag of ze daar nu weer op voorraad zijn? Probeer ze te bereiken , maar ze nemen niet op. (scheelt weer een lang telefoongesprek).
Nog niks gehoord, maar zou jij kunnen posten wat je hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
iemand weet of er al ergens weer voorraad is? (webwinkel of mediamarkt/saturn ergens)

EDIT: zie dat dezelfde vraag net gesteld is..

[ Voor 22% gewijzigd door El_V op 04-11-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

DaanJordaan schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:21:
[...]

Daar ga ik vanuit inderdaad. Ergens terug in de thread heeft iemand met ze aan de telefoon gehangen.
Toen werd hem verzekerd dat ze z'n N5 maandag binnnenkregen en direct zouden versturen.
mijn order van zaterdag staat ook (nog) op het volgende:

Bestelgeschiedenis:
Bestelling: #...

Betaling:
uw betaling is ontvangen

Pakketstatus:
het pakket wacht op levering van leverancier aan Belsimpel

Besteloverzicht
LG Nexus 5 16GB Black
⇒ levering van leverancier aan Belsimpel verwacht op 04-11-2013

EDIT: mocht ik een status wijziging komen, laat ik het weten

[ Voor 4% gewijzigd door Dawn op 04-11-2013 11:59 ]

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:58
Coolblue belde net. Ze weten niet hoeveel n5 er vandaag binnen komen en mijn bestelling is dus ineens onder voorbehoud. Heb zaterdag besteld met verlenging.
Ik heb wel de witte besteld,wellicht heb ik geluk...

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Quacka schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:20:
behoorlijk offtopic, maar ik heb dus voor mezelf al een tijd besloten nooit meer een lg-telefoon te nemen.
Ik heb geen zin de hele tijd met custom roms te moeten rommelen en dat is dus eigenlijk wel nodig met een lg-telefoon, want aan software updaten doen ze daar niet.
Hardwarematig zijn ze echt meer dan prima. Mijn lg 2x speed doet t nog best goed, ondanks de dikke barst en dergelijke.
Deze telefoon vind ik uiterlijk mooi (smaak is persoonlijk). alleen jammer dat de 32GB versie niet leverbaar is :(
LG is hardwarematig inderdaad top, maar softwarematig een ramp. Aangezien de software bij de Nexus 5 een kale Android is gecombineerd met de hardware van LG maakt dit een perfect huwelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccyboy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
M-A schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:19:
Iemand enig idee wanneer de voorraden worden aangevuld bij de (web) winkels in Nederland?
Bij GSMwijzer gaan ze ervanuit dat vanmiddag en anders morgen weer een levering binnenkomt

https://twitter.com/GSMwijzer/status/397285227229634560

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Kijkshop.nl krijgt de levering pas morgen/overmorgen binnen en gaat dan beginnen met verzenden ;-)!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Net even iemand naar de mediamarkt gestuurd :) maar kennelijk krijgen ze er misschien vandaag 5 binnen, maar dat was niet eens zeker. Klonk iig niet alsof ze er tientallen gingen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-07 14:59
Heb er vrijdagavond ook een besteld bij Belsimpel. Bij mij staat dat ze hardware verwachten op 4/11 (vandaag dus).

Op Twitter melden ze dat ze verwachten vandaag de van het weekend bestelde zwarte telefoons vandaag uit te leveren.
Witte N5 zou uit voorraad leverbaar moeten zijn vandaag.
https://twitter.com/Belsimpel (thread @Studionoob)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Trackerfire schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:19:
Kijkshop.nl krijgt de levering pas morgen/overmorgen binnen en gaat dan beginnen met verzenden ;-)!
Geldt dat ook als je deze nu zou bestellen? Of alleen voor de vroege bestellers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
Exocet schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:21:
Net even iemand naar de mediamarkt gestuurd :) maar kennelijk krijgen ze er misschien vandaag 5 binnen, maar dat was niet eens zeker. Klonk iig niet alsof ze er tientallen gingen krijgen.
Waar haal je die getallen vandaan? Ik wou vanmiddag na mijn werk langs gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Dr. Horrible schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:24:
[...]

Waar haal je die getallen vandaan? Ik wou vanmiddag na mijn werk langs gaan...
Een medewerker vertelde dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
Zou je kunnen melden of jouw "contact" er eentje heeft kunnen bemachtigen. Weet ik of het uberhaupt zin heeft om langs te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Dr. Horrible schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:28:
Zou je kunnen melden of jouw "contact" er eentje heeft kunnen bemachtigen. Weet ik of het uberhaupt zin heeft om langs te gaan :P
Helaas niet. Ze waren er dus niet en dus niet eens zeker of ze vandaag wel kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
ny-hardcore schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:40:
Coolblue belde net. Ze weten niet hoeveel n5 er vandaag binnen komen en mijn bestelling is dus ineens onder voorbehoud. Heb zaterdag besteld met verlenging.
Ik heb wel de witte besteld,wellicht heb ik geluk...
Wat staat er bij jouw bestellingen bij CB? Bij mij "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden" en ben ook niet gebeld, dus ga er vanuit dat ik hem morgen in huis (ok, op kantoor) heb :)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
Afgelopen vrijdag ook een Nexus 5 32GB besteld bij de Duitse Play Store. Het bekende verhaal met een webproxy, extra Google account met DE adresgegevens en verzending naar mailboxde.com. Hier stond toen al een levertijd op van 2-3 weken.

Aangezien mijn betaling wel erg lang op 'Pending' bleef staan vervolgens zaterdag laat toch maar besloten een 16GB te bestellen in Nederland en daarna de order bij Google te annuleren. De lange wachttijd en de lastige garantieprocedure maakten het toch te onaantrekkelijk. Dit kon echter niet meer, want de verzending werd blijkbaar al voorbereid (!?), ook al was de wachttijd volgens mijn orderpagina nog steeds 2-3 weken en was mijn betaling nog altijd niet bevestigd.

Krijg ik net een mail dat de bestelling zojuist daadwerkelijk is verzonden naar mailboxde.com, met de shipping status in dezelfde mail nog altijd op "Ships in 2 - 3 weeks". Lekker duidelijk allemaal, maar blijkbaar kan ik daarmee de 32GB versie alsnog deze week binnen hebben dus ik zal er niet over klagen.

Nu kan ik mijn bestelling bij coolblue.nl gaan annuleren. Zal het ook wel te laat voor zijn. :p

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Balkz schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:48:
Afgelopen vrijdag ook een Nexus 5 32GB besteld bij de Duitse Play Store. Het bekende verhaal met een webproxy, extra Google account met DE adresgegevens en verzending naar mailboxde.com. Hier stond toen al een levertijd op van 2-3 weken.

Aangezien mijn betaling wel erg lang op 'Pending' bleef staan vervolgens zaterdag laat toch maar besloten een 16GB te bestellen in Nederland en daarna de order bij Google te annuleren. De lange wachttijd en de lastige garantieprocedure maakten het toch te onaantrekkelijk. Dit kon echter niet meer, want de verzending werd blijkbaar al voorbereid (!?), ook al was de wachttijd volgens mijn orderpagina nog steeds 2-3 weken en was mijn betaling nog altijd niet bevestigd.

Krijg ik net een mail dat de bestelling zojuist daadwerkelijk is verzonden naar mailboxde.com, met de shipping status in dezelfde mail nog altijd op "Ships in 2 - 3 weeks". Lekker duidelijk allemaal, maar blijkbaar kan ik daarmee de 32GB versie alsnog deze week binnen hebben dus ik zal er niet over klagen.

Nu kan ik mijn bestelling bij coolblue.nl gaan annuleren. Zal het ook wel te laat voor zijn. :p
Heb zaterdag ook bestelling geplaatst op de Duitse Play Store, maar nog geen enkele mail ontvangen. Betaling in Wallet en order staan nog 'Pending'. Wanneer heb je je eerste mail ontvangen?
Hopelijk heb je hem nog deze week binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccyboy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
Je kan internet aankopen in Nederland wettelijk tot 7 dagen na levering terugsturen en geld terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht hier ook nog altijd op bevestiging van play store. Kreeg enkele dagen terug een mail dat de cc gegevens niet juist waren. Aangepast maar nog steeds niets gehoord. Hoe had jij je gegevens ingevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daredevil__2000
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 21:42

Coolblue doet daar totaal niet moeilijk over. Staat ook netjes in hun voorwaarden https://www.coolblue.nl/k...-dagen-bedenktermijn.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-04 22:04
Enig idee of en wanneer de Nexus 5 32gb leverbaar wordt in NL/DE? Iemand al toevallig conatact gehad met Duitsland? Ik kan zelf niets vinden helaas, maar misschien zitter hier tweakers met goede contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
glennl schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:55:
Heb zaterdag ook bestelling geplaatst op de Duitse Play Store, maar nog geen enkele mail ontvangen. Betaling in Wallet en order staan nog 'Pending'. Wanneer heb je je eerste mail ontvangen?
Hopelijk heb je hem nog deze week binnen!
Die bevestiging duurde bij mij inderdaad ook erg lang, mede reden om de bestelling maar te annuleren. Vlak na mijn eerste poging te annuleren kreeg ik de bevestiging plotseling binnen. Go figure.
luccyboy schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:55:
Je kan internet aankopen in Nederland wettelijk tot 7 dagen na levering terugsturen en geld terug krijgen.
Jup, je hebt er alleen wel weer extra gedoe mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

luccyboy schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:55:
[...]

14 dagen inmiddels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Balkz schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:00:
[...]

Die bevestiging duurde bij mij inderdaad ook erg lang, mede reden om de bestelling maar te annuleren. Vlak na mijn eerste poging te annuleren kreeg ik de bevestiging plotseling binnen. Go figure.

[...]
Had jij bij je creditcard gegevens je NL adres staan, of dat van mailboxDE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
<Naam creditcardhouder>
Mailboxde.com, ID xxxxx
Dresdner Str. 9
Zittau 02763 DE
+31 6 xxxxxxxx

Dus een NL telefoonnummer is blijkbaar geen punt, als het maar een Duits adres is. Het verzendadres heb ik ingevuld zoals voorgeschreven door mailboxde.com.

Mailboxde.com
Bob-Colin Balkenhol, ID xxxxx
Dresdner Str. 9
Zittau 02763 DE
+31 6 xxxxxxxx

Edit: Mogelijk dat voor de creditcard een NL adres ook volstaat maar belangrijker lijkt me hier dat met een Duits adres gewoon betaald kan worden. In ieder geval met mijn MasterCard.

[ Voor 23% gewijzigd door Balkz op 04-11-2013 13:18 . Reden: Onnodige data gestript. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ah, mooi! Ik had het ook zo staan en twijfelde heel erg of die betaling überhaupt wel zou gaan lukken, aangezien dat adres bij ICS niet zo bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Media Markt Eindhoven meldt op twitter (@MediaMarktEHV):
hopelijk wordt er vandaag weer geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Heb er vandaag maar eentje apart laten leggen bij MM Arnhem. De verkoper zei morgen een leverering te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

Exocet schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:22:
[...]

Geldt dat ook als je deze nu zou bestellen? Of alleen voor de vroege bestellers?
De zwarte lijkt nu uberhaupt niet meer te bestellen.. Ik denk dat ze al meer bestellingen binnen gekregen hebben dan het aantal dat ze binnen verwachten. De witte is nog wel bestelbaar, de verwachte leverdatum daarvan is wel opgeschoven naar 6-11. http://www.kijkshop.nl/pr...8/lg-nexus-5-simlockvrij/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoRoco
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Saturn, Mediamarkt en kijkshop staan nu ook in de Pricewatch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
MethinX schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:15:
[...]

De zwarte lijkt nu uberhaupt niet meer te bestellen.. Ik denk dat ze al meer bestellingen binnen gekregen hebben dan het aantal dat ze binnen verwachten. De witte is nog wel bestelbaar, de verwachte leverdatum daarvan is wel opgeschoven naar 6-11. http://www.kijkshop.nl/pr...8/lg-nexus-5-simlockvrij/
En ik wou net mijn freebees t.w.v. 1,40 euro in gaan wisselen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wupgup
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05 22:16
Bij de Media Markt in Eindhoven hebben ze er net 50 binnen gekregen en er zijn er tot op heden 5 gereserveerd. Er zijn er dus nog 45 over voor de mensen die snel zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 06:13
Zijn er mensen die bij belsimpel hebben besteld waarvan het pakket vandaag al ingepakt is of de status is verandert? Mij vertelden ze vandaag dat m'n contract omgezet zou gaan worden en dat hij vandaag verzonden zal worden. Ben erg benieuwd.
Tot nu toe zie ik helaas geen wijzigingen in m'n vodafone contract of de status bij belsimpel.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
FireFly3k schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:38:
Zijn er mensen die bij belsimpel hebben besteld waarvan het pakket vandaag al ingepakt is of de status is verandert? Mij vertelden ze vandaag dat m'n contract omgezet zou gaan worden en dat hij vandaag verzonden zal worden. Ben erg benieuwd.
Tot nu toe zie ik helaas geen wijzigingen in m'n vodafone contract of de status bij belsimpel.
Bij mij nog niks gewijzigd.
Een paar minuten geleden meldden ze op twitter nog steeds dat ze vandaag een zending met N5's verwachten (en dan ook direct uitleveren). Nog niet binnen bij Belsimpel dus, en dus helaas nog niet uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wupgup schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:34:
Bij de Media Markt in Eindhoven hebben ze er net 50 binnen gekregen en er zijn er tot op heden 5 gereserveerd. Er zijn er dus nog 45 over voor de mensen die snel zijn :).
Voor het weekend en na het weekend bij MediaMarkt Amsterdam ArenA geweest, maar er wordt me verteld dat ze totaal geen idee hebben wanneer ze binnenkomen.
Ik geloof het persoonlijk niet, maar ze liggen in ieder geval nog niet in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Bjornski schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:40:
[...]

Bij mij nog niks gewijzigd.
Een paar minuten geleden meldden ze op twitter nog steeds dat ze vandaag een zending met N5's verwachten (en dan ook direct uitleveren). Nog niet binnen bij Belsimpel dus, en dus helaas nog niet uitgeleverd.
Dat beloofd niet veel goeds als ze het nog niet ontvangen hebben :/

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lenbak
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 22:36
Ik heb vrijdagavond in de play store via proxy en mailboxde.com de 32gb besteld en vanochtend al de trackingcode ontvangen, dus hopelijk deze week nog in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
lenbak schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:45:
Ik heb vrijdagavond in de play store via proxy en mailboxde.com de 32gb besteld en vanochtend al de trackingcode ontvangen, dus hopelijk deze week nog in huis.
Heb je er voor nog een mail met orderbevestiging ontvangen? En zo ja, wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Laatst online: 28-03 10:03
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:41:
[...]

Voor het weekend en na het weekend bij MediaMarkt Amsterdam ArenA geweest, maar er wordt me verteld dat ze totaal geen idee hebben wanneer ze binnenkomen.
Ik geloof het persoonlijk niet, maar ze liggen in ieder geval nog niet in de winkel.
Op vijdagavond werd ik via een tweet verteld dat ze wel bij MM Arena binnengekomen zijn. Toen ik bij de winkel was geweest werd ik verteld dat ze ze juist nog niet hebben gekregen. Ik moest even vragen voor de zekerheid om te gaan checken, en voila! Ik zou een tweet opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
De wet zegt volgens mij nog steeds 7 dagen (geloof dat in 2014 pas die wetswijziging naar 14 dagen komt). Dat de betere winkels 14 dagen hanteren is wat anders (nodig voor thuiswinkelwaarborg).
Mocht je een bron hebben dan hoor ik het graag, maar afaik is slechts 7 dagen je WETTELIJKE recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanJordaan
Belsimpel verwacht nog steeds de lading vandaag.
Zojuist vernomen via Twitter.
Dit gaat dus hoogstwaarschijnlijk om een lading voor de orders van vrijdag en zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

Freakster86 schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:21:
[...]

En ik wou net mijn freebees t.w.v. 1,40 euro in gaan wisselen :(
Dan zou ik snel zijn, kijkshop is nogal wispelturig :) De zwarte is nu weer bestelbaar met verwachte leverdatum van 7-11 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
FireFly3k schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:43:
[...]

Dat beloofd niet veel goeds als ze het nog niet ontvangen hebben :/
Ze verzenden tot 20:00 uur, dus kan nog alle kanten op. Het is nou ook weer niet zo dat het ompakken van doosjes met telefoons erin uren werk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
DaanJordaan schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:51:
Belsimpel verwacht nog steeds de lading vandaag.
Zojuist vernomen via Twitter.
Dit gaat dus hoogstwaarschijnlijk om een lading voor de orders van vrijdag en zaterdag.
En de abo's van donderdag...
Bjornski schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:51:
[...]

Ze verzenden tot 20:00 uur, dus kan nog alle kanten op. Het is nou ook weer niet zo dat het ompakken van doosjes met telefoons erin uren werk is...
Nee, maar geen idee hoe dat eventueel zou zitten met abo's...

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Laatst online: 28-03 10:03
Over die 7 dagen denktermijn gesproken zie ik op de MM site staan dat dat niet geldt voor aankopen bij de winkel, maar wel als het online wordt besteld. Het staat niet zo letterlijk, maar als je hem wil terugbrengen, dient het toestel niet geopend te hebben worden. Heeft iemand ervaring met het terugbrengen van een mobieltje bij MM?

https://service.mediamark...ticket_faq&ticketcatid=71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Bij de Kijkshop is het denk ik zo dat ze deze week twee ladingen binnenkrijgen. De eerste lading is inmiddels vergeven en wordt morgen geleverd. De tweede verwachten ze later deze week en daar zijn de pre orders van nu voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Volgens mij zitten alle shops op dezelfde leverancier te wachten en krijgt iedereen pas morgen de voorraad.
Kijkshop.nl krijgt ook morgen geleverd, dus woensdag worden de telefoons thuisbezorgd.
Alles dat nu nog te bestellen is, wordt donderdag thuisbezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanJordaan
FireFly3k schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:53:
[...]

En de abo's van donderdag...

[...]

Nee, maar geen idee hoe dat eventueel zou zitten met abo's...
O ja, inderdaad ze gaven losse toestellen voorrang geloof ik.
Verlengers en nieuwe abo's moesten wachten:(
Je zal maar net buiten de boot vallen met je verlenging en tot volgende week moeten wachten.
Niet heel netjes van Belsimpel. Zeker niet na het N4 levertijddebakel van vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 09:46
Ik ben benieuwd, ik heb zaterdagmiddag bij de Kijkshop besteld, toen er nog steeds verwachtte leverdatum 05-11-2013 stond. Als ik nu inlog bij Mijn Kijkshop staat er nog steeds status: order verwerkt.
Hopen dat het morgen dan veranderd :p

Ik ben benieuwd hoeveel bestellingen ze ontvangen hebben, maar ik heb een vermoeden dat het nu weleens snel kan gaan toenemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wupgup
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:41:
[...]

Je mag het niet geloven, maar mijn broer heeft er net eentje gehaald in Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
DaanJordaan schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:58:
[...]

[...]
Waar haal je dat vandaan dan? Mijn nieuwe abonnement, waarvoor ik de contracten vrijdag avond laat heb doorgemaild, staat gewoon op verwachtte uitlevering 04-11...
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wupgup schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:00:
[...]

Je mag het niet geloven, maar mijn broer heeft er net eentje gehaald in Eindhoven.
Yeah, ik zag net die post over het feit dat er 50 binnen zijn gekomen in Eindhoven. Vandaar dat ik net even heb gebeld, maar nog altijd: "Geen idee, ze staan in bestelling".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanJordaan
Bjornski schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:01:
[...]

Waar haal je dat vandaan dan? Mijn nieuwe abonnement, waarvoor ik de contracten vrijdag avond laat heb doorgemaild, staat gewoon op verwachtte uitlevering 04-11...
:/
Losse toestellen werden bij sommigen zaterdag al geleverd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
DaanJordaan schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:58:
[...]

Je zal maar net buiten de boot vallen met je verlenging en tot volgende week moeten wachten.
Niet heel netjes van Belsimpel. Zeker niet na het N4 levertijddebakel van vorig jaar.
Daar ben ik dus ook erg bang voor. Had hem direct besteld toen ie online stond, 300 euro bijbetaald en ze reserveren niet eens een toestel totdat het contract afgehandeld is. Het is toch 3 kwart van de losse toestel prijs die ik al betaald heb. :(

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

DaanJordaan schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:01:
[...]

Losse toestellen werden bij sommigen zaterdag al geleverd:)
dat was de eerste batch van geleverde toestellen.
ik verwacht dat ze nu de bestelorders aflopen ongeacht wat.

ik wacht iig braaf op eenbevestiging van de shop dat ze verstuurd zijn vandaag x)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:23

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik heb zojuist met mijn abbo op vpnuk (dedicated vpn's voor vrijwel alle westerse landen) een rondje Playstore gedaan:

Amerikaanse Playstore (slechts 399 dollar voor een 32GB versie):
Alles op 3-4 weken levertijd; behalve 32GB Wit die staat op 2-3 weken.

Duitse Playstore:
Geen voorraadindicatie voor zwarte versies; witte versies op 2-3 weken.

Franse Playstore:
Geen levertijd indicaties behalve voor de 32 Wit, verlaat magazijn voor 8 november.

Italiaanse Playstore:
Zwart 16GB op 2-3 weken. Zwart 32GB en Wit 16GB verlaten magazijn voor 15 november en 32GB Wit voor 8 november.

Poolse Playstore:
Zwarte versies geen voorraad indicatie, witte verlaten magazijn over 2-3 weken.

Canadese Playstore:
Alles versies op 4-5 weken levertijd.

Britse Playstore (339 pond voor 32GB)
Alle versies op 2-3 weken behalve de 32GB Wit die verlaat het magazijn voor 8 november.

Dus 32GB Wit is in de Britse/Franse/Italiaanse playstore nog vrij snel te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oftewel, als je 'em deze week niet hebt besteld / bestelt, ben je de sjaak en kan je minstens een maand wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:54
Ik heb het toestel donderdag avond rond kwart voor 8 besteld bij Belsimpel. In het besteloverzicht staat:
Levering van leverancier aan belsimpel verwacht op 04-11-2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanJordaan
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:10:
Oftewel, als je 'em deze week niet hebt besteld / bestelt, ben je de sjaak en kan je minstens een maand wachten?
Lijkt het wel op, zat ook ff de buitenlandse nieuwsberichten erover te lezen. Ziet er niet rooskleurig uit.
Ik begrijp het niet helemaal, is het echt zo moeilijk om genoeg toestellen te leveren?
Ze weten na vorig jaar toch wel dat er goed verkocht gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wupgup
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:01:
[...]

Yeah, ik zag net die post over het feit dat er 50 binnen zijn gekomen in Eindhoven. Vandaar dat ik net even heb gebeld, maar nog altijd: "Geen idee, ze staan in bestelling".
Als je het nog een keer wilt proberen, dan moet je vragen naar Robert Demarteau (de verkoper in het geval van mijn broer). Hij schijnt er wel meer van te weten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lenbak
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 22:36
glennl schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:47:
[...]

Heb je er voor nog een mail met orderbevestiging ontvangen? En zo ja, wanneer?
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wel kon ik de bestelling gewoon in de play store bekijken. De enige mail die ik ontvangen heb is van vandaag, met de trackingcode. Nu is de status in de play store "verzonden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanJordaan
Silooy schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:12:
Ik heb het toestel donderdag avond rond kwart voor 8 besteld bij Belsimpel. In het besteloverzicht staat:
Levering van leverancier aan belsimpel verwacht op 04-11-2013
Los toestel!? Dan hadden ze er dus niet veel op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
lenbak schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:15:
[...]

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wel kon ik de bestelling gewoon in de play store bekijken. De enige mail die ik ontvangen heb is van vandaag, met de trackingcode. Nu is de status in de play store "verzonden".
Thanks, alles staat hier al een tijdje 'pending', vandaar mijn bezorgdheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvO_91
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 20:37
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:01:
[...]

ik ben ook wel benieuwd of ze er nog hebben in Eindhoven dan ga ik even langs.
Pagina: 1 ... 9 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.