Op mijn comment van "alles net niet". Lees goed dat ik geschreven heb "ik" vind het een "alles net niet" apparaat.

Ik ben mij er zeker van bewust dat moest er meer prestatie inzitten, hij ook meer kost uiteraard. Het is gewoon belachelijk dat er 32gb inzit voor ons en die Atom geen sata onde
rsteund. Een heel snelle SSD maakt toch echt alles veel soepeler. Wat betreft processorkracht zal hij zeker volstaan voor wat ik ermee zal doen. En ja, 2gb ram wordt gewoon krap. Daarom, voor mij

een alles net niet apparaat.
Nu wie weet vergis ik mij hier lelijk in, en ergens hoop ik ook dat ik mij vergis in mijn stelling. We zullen zien. Waa
rschijnlijk haal ik hem mij toch in huis. Al zal het import worden voor de 64gb ve
rsie
En ja, die ee
rste Atoms waren inderdaad de grondlegge
rs van wat we nu zien. Maar geef toe, je kon er toch niet veel mee. Bij het minste flash was je eraan voor de moeite. Had ook vaak lag bij het scrollen en als je beter gewoon bent, begint dat te irriteren. Bij de nieuwere atoms weet ik niet hoe dat zit want heb alleen die ee
rste generatie gehad. Verder waren het wel robuuste dingen die eeepc's. Nu ben ik alleszins vol lof voor Bay trail want ik geloof dat ze hiermee eindelijk iets hebben dat "meekan" met de rest ! Daarom dat ik voor dit apparaat zal gaan om mijn "één uur op batterij meegaande" eeepc te vervangen. (waar overigens nog die stikker opzit van "one day computing, 7hou
rs of battery life

".
Ben ook blij te lezen dat deze rond de 11uur meegaan! Verder ook super jullie ervaringen te lezen, altijd interessant hier op tweake
rs!
[
Voor 36% gewijzigd door
Unrealiac op 06-11-2013 17:05
]