Ik heb er ook maar eens één besteld. Wellicht een mooie vervanging van m'n Raspberry Pi's die nu XBMC draaien; de gedownloadde content begint een beetje te zwaar te worden voor ze.
Mijn ervaringen in een notedop:
+ Enorm koele afstandsbediening!
+ Netflix app werkt goed.
+ Beeld output is erg aardig; scherp en vlot
- geen .srt ondersteuning in de standaard mediaplayer app
- slechte UPnP ondersteuning, ook na de update (de firmware die er op staat bij levering ondersteund het überhaupt niet)
- XBMC werkt niet. Installatie is mogelijk maar app crashed meteen bij opstarten
Al met al een leuke nieuwe gadget maar niet geschikt om m'n Pi's te gaan vervangen. Wellicht dat updates dit gaan oplossen. Heel erg jammer want ik zou hem maar wat graag gebruiken als passthrough voor de UPC box en speakerset zodat ik 2 afstandsbedieningen minder nodig heb......
Mijn ervaringen in een notedop:
+ Enorm koele afstandsbediening!
+ Netflix app werkt goed.
+ Beeld output is erg aardig; scherp en vlot
- geen .srt ondersteuning in de standaard mediaplayer app
- slechte UPnP ondersteuning, ook na de update (de firmware die er op staat bij levering ondersteund het überhaupt niet)
- XBMC werkt niet. Installatie is mogelijk maar app crashed meteen bij opstarten
Al met al een leuke nieuwe gadget maar niet geschikt om m'n Pi's te gaan vervangen. Wellicht dat updates dit gaan oplossen. Heel erg jammer want ik zou hem maar wat graag gebruiken als passthrough voor de UPC box en speakerset zodat ik 2 afstandsbedieningen minder nodig heb......