Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 14:20

Croga

The Unreasonable Man

Ik heb er ook maar eens één besteld. Wellicht een mooie vervanging van m'n Raspberry Pi's die nu XBMC draaien; de gedownloadde content begint een beetje te zwaar te worden voor ze.

Mijn ervaringen in een notedop:
+ Enorm koele afstandsbediening!
+ Netflix app werkt goed.
+ Beeld output is erg aardig; scherp en vlot

- geen .srt ondersteuning in de standaard mediaplayer app
- slechte UPnP ondersteuning, ook na de update (de firmware die er op staat bij levering ondersteund het überhaupt niet)
- XBMC werkt niet. Installatie is mogelijk maar app crashed meteen bij opstarten

Al met al een leuke nieuwe gadget maar niet geschikt om m'n Pi's te gaan vervangen. Wellicht dat updates dit gaan oplossen. Heel erg jammer want ik zou hem maar wat graag gebruiken als passthrough voor de UPC box en speakerset zodat ik 2 afstandsbedieningen minder nodig heb......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Mag ik vragen wat je met die uPNP ondersteuning wou bereiken? :)

[ Voor 92% gewijzigd door S_Chief op 31-10-2013 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 14:20

Croga

The Unreasonable Man

SChief schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:14:
Mag ik vragen wat je met die uPNP ondersteuning wou bereiken? :)
Eenvoudige toegang tot m'n NAS, daar staat al m'n media op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:58
hardware-lover schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:49:
[...]

http://www.sony.nl/support/nl/product/NSZ-GS7/manuals

Regarding compatible external USB hard drives, I would like to information that Sony has indeed tested the compatibility of multiple hard drives with the Internet Streaming player in our product testing lab and some of the compatibility information

they concluded when using an external USB hard drive with it are mentioned below:

♦ USB devices must be less than 2TB

♦ Connection via a USB-hub is not supported.

♦ The player can recognize Mass Storage Class devices (such as flash memory or HDD) that are FAT or NTFS-compatible.

♦ The hard drive should have its own power source; the streaming player may not be able to power a stand-alone hard drive through the USB connection.

♦ Support is not guaranteed on a drive that has been partitioned and contains one FAT32 section and a section with a different file system, such as NTFS.

♦ The Streaming player will not recognize external hard drives formatted in MAC computers to be used for Time Machine Backup feature. In this case, the hard drive must be formatted and all of the existing partitions must be deleted for the drive to be detected.

Due to our privacy policy, the specific brand names of the hard drives with which the tests have been conducted are not available for the general public.
Beetje een late reactie. Maar bedankt voor de info.
hardware-lover schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:44:
Hoewel de bestelling gisteren nog wel is bevestigd door MediaMarkt wordt deze op dit moment niet uitgeleverd wegens geen voorraad. Het is onduidelijk of deze uberhaubt nog op voorraad gaat komen, de verwachting was dat dit niet zo zou zijn. Ik heb de order nu maar geannuleerd want zo krijg ik het snelst mijn vooruitbetaalde bedrag terug (5 werkdagen). Jammer maar helaas. Het e.e.a. is middels communicatie met de webshop duidelijk geworden. Wat hieronder staat (op voorraad), is dus helaas niet het geval.

Artikel 1 van 1
Aantal stuks: 2
op voorraad, direct leverbaar; in behandeling << status sinds 30-10 16:00 uur
Wanneer heb jij dan precies besteld? De mijne is gisteren om 16:30 uur naar het magezijn doorgestuurd.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik kan iedereen trouwens echt aanraden om de Media Remote en de TV SideView app te downloaden, erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

pinokkia schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:30:
[knip]

Wanneer heb jij dan precies besteld? De mijne is gisteren om 16:30 uur naar het magazijn doorgestuurd.
15:00 uur via webshop besteld, 16:22 uur viel de mail met daarin de opdrachtbevestiging in de bus, en verder is het helaas niet gekomen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
Ik heb er ook een binnen en die wilde ik eigenlijk gaan rooten maar nu zit ik vast...heb het volgende op een paar engelstalige fora gepost maar misschien dat hier ook iemand iets zinnigs hierover kan zeggen?

*knip*

Modbreak:Dit forum is niet bedoeld voor technische vragen, en het is ook niet de bedoeling om Engelstalige posts hier te plaatsen. Je zult je in een van de techforums moeten vervoegen en dan ook de vraag gewoon in het Nederlands moeten stellen :)

[ Voor 75% gewijzigd door gambieter op 31-10-2013 20:14 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 10:58
Vandaag om 17:45 uur kwam de tnt koerier met het pakketje. Heb het nog niet kunnen uittesten, vanwege trainingen van de kids. Ga morgen eerst effe uitgebreid testen. Zijn er punten waar ik zeker op moet letten, (las hier ergens dat er 2 verschillende soorten zijn???) want ben nogal een noob.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 16:49
Vanmiddag kreeg ik mijn pakketje binnen. Wat een leuk apparaatje voor het geld. De Netflix app ziet er netjes uit en geeft keurig beeld. Het was even wennen aan de afstandsbediening. Aanrader als je er nog 1 op de kop kan tikken.

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:26

Player1S

Probably out in the dark

Ben er tot nu toe ook tevreden over. Heb alleen snel YouTube en netflix getest. Netflix geeft goed beeld, niet gelijk maar na paar tellen.
Alleen jammer dat de netflix app (nog) geen profielen ondersteunt

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 16:25
Hier twee binnen gekomen van Mediamarkt, 1 had een IN OUT sticker er op en de andere niet.
Zal er morgen even mee spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krijgertje1979
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:01
Same here - gisteren aangesloten. Zat bij mij alleen een IN OUT sticker op. Werkte prima uit de doos. Geen problemen met wifi opzetten (KPN Experiabox). Wat me wel opviel is dat bij video kijken via Netflix (die overigens pas na een software update beschikbaar is) dat het lijkt alsof beeld en geluid net niet helemaal synchroon lopen. Heeft iemand dezelfde ervaringen?

Voor de rest werkt het helemaal prima. Ik kon mijn Motorola 1853 niet instellen op de NSZ-GS7 maar gelukkig werkte de instelling voor de 1960 ook prima.

Vanavond even Plex installeren en kijken of ik media van mijn pc kan streamen.
Tot nu heel erg tevreden. De afstandbediening is ook een leuk apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:35
Krijgertje1979 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:39:
Same here - gisteren aangesloten. Zat bij mij alleen een IN OUT sticker op. Werkte prima uit de doos. Geen problemen met wifi opzetten (KPN Experiabox). Wat me wel opviel is dat bij video kijken via Netflix (die overigens pas na een software update beschikbaar is) dat het lijkt alsof beeld en geluid net niet helemaal synchroon lopen. Heeft iemand dezelfde ervaringen?

Voor de rest werkt het helemaal prima. Ik kon mijn Motorola 1853 niet instellen op de NSZ-GS7 maar gelukkig werkte de instelling voor de 1960 ook prima.

Vanavond even Plex installeren en kijken of ik media van mijn pc kan streamen.
Tot nu heel erg tevreden. De afstandbediening is ook een leuk apparaat.
Nu je het zegt, dit was mij opgevallen toen ik via Plex een serie aan het streamen was.
Ik weet niet zeker of het eenmalig was, maar anders moet er even wat aangepast worden bij de AV sync (hier was een optie voor bij de settings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongerenchaos
  • Laatst online: 09:46
Kun je op deze box het inkomende HDMI signaal opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-04-2024
Uuhh sorry Rectificatie, de mijne heeft tóch een heel fijn raster patroon dus niet glad... (ach het was al laat :z )

Ben er gisteren ff een uurtje mee bezig geweest, maar in vergelijking met mijn TV stick (MK808) is dit het toch net niet :-( (de AB is trouwens wel geweldig ;) )
Bij het opstarten denk je dat er een wereld voor je open gaat, maar het apararaat is toch erg beperkt in zijn mogelijkheden. De Google Play store is enorm karig, eea is op te lossen door APK's vanaf een USB stick te installeren, zo kreeg ik NPO gemist, RTL XL, Android weather, etc.. aan de praat (Vplayer, Archos Video Player, XBMC niet) maar met diverse foutmeldingen en vastlopers.
De regelmatige updates zijn dan wel goed geregeld, maar zolang de Play store zo beperkt is heeft dit weinig toegevoegde waarde. Het toevoegen van Netflix in een update is leuk, maar helaas ben ik niet iemand die gaat betalen voor het kijken van films.
Ik moet toegeven dat het voor die eu 49,00 (eu 200,00 istie niet waard) een prachtig apparaat is, maar het is nog niet af vind ik.
Ik hou het dus bij mijn Smart TV met TV stick, welke geen enkele beperking heeft en de Sony gaat naar de slaapkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
Ik geef deze ook uiteindelijk aan mijn ouders, zelf nog op zoek naar een degelijke Android Box.
Alleen is die remote is echt fantastisch inderdaad.

Iemand misschien enig idee of deze ook op één of andere manier te gebruiken is op een Android stick/box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krijgertje1979
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:01
Is me overigens ook nog opgevallen dat als ik het tv kastje, waarin de NSZ-GS7 in zit, open heb ik met de afstandsbediening de tv kan bedienen.Doe ik het kastje dicht dan lukt dat niet meer. Weet iemand waar dat door komt?

Heeft iemand nog tips voor apps die handig zijn bij dit apparaat en kan iemand aangeven hoe je APK's van een USB opslagapparaat kunt installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
Krijgertje1979 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:03:
Is me overigens ook nog opgevallen dat als ik het tv kastje, waarin de NSZ-GS7 in zit, open heb ik met de afstandsbediening de tv kan bedienen.Doe ik het kastje dicht dan lukt dat niet meer. Weet iemand waar dat door komt?

Heeft iemand nog tips voor apps die handig zijn bij dit apparaat en kan iemand aangeven hoe je APK's van een USB opslagapparaat kunt installeren?
Voor het eerste probleem: wellicht moet je de IR blaster in het kastje plaatsen? Deze zend dan volgens mij het Infrarood signaal uit zodat je devices in de kast alsnog bediend kunnen worden.

Voor het tweede probleem:
Deze app installeren.
Via Settings van de Sony TV de functie "Install apps from unknown locations" of iets in die trend. Staat waarschijnlijk onder het kopje applications of security.
Daarna via de ES File explorer naar de betreffende APK navigeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
Flapperbol schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:02:
Ik geef deze ook uiteindelijk aan mijn ouders, zelf nog op zoek naar een degelijke Android Box.

Iemand misschien enig idee of deze ook op één of andere manier te gebruiken is op een Android stick/box?
Op mijn TV stick deed de AB het in ieder geval niet (echt heel helaas), maar ben er nog niet verder ingedoken. Dus blijf voorlopig mijn FlyMouse maar gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 10:10
edero schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:57:
Uuhh sorry Rectificatie, de mijne heeft tóch een heel fijn raster patroon dus niet glad... (ach het was al laat :z )

Ben er gisteren ff een uurtje mee bezig geweest, maar in vergelijking met mijn TV stick (MK808) is dit het toch net niet :-( (de AB is trouwens wel geweldig ;) )
Bij het opstarten denk je dat er een wereld voor je open gaat, maar het apararaat is toch erg beperkt in zijn mogelijkheden. De Google Play store is enorm karig, eea is op te lossen door APK's vanaf een USB stick te installeren, zo kreeg ik NPO gemist, RTL XL, Android weather, etc.. aan de praat (Vplayer, Archos Video Player, XBMC niet) maar met diverse foutmeldingen en vastlopers.
De regelmatige updates zijn dan wel goed geregeld, maar zolang de Play store zo beperkt is heeft dit weinig toegevoegde waarde. Het toevoegen van Netflix in een update is leuk, maar helaas ben ik niet iemand die gaat betalen voor het kijken van films.
Ik moet toegeven dat het voor die eu 49,00 (eu 200,00 istie niet waard) een prachtig apparaat is, maar het is nog niet af vind ik.
Ik hou het dus bij mijn Smart TV met TV stick, welke geen enkele beperking heeft en de Sony gaat naar de slaapkamer.
Vind de apps ook vies tegenvallen.

Kun jij aangeven waar de voordelen liggen bij de MK808?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
Voor zover ik weet biedt een stick als de MK808 een volledige Android ervaring, in tegenstelling tot de "Sony Android".
Dus geen limitaties op gebied van app's in de playstore, meer instelmogelijkheden en meer support van een community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
Flapperbol schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:48:
Voor zover ik weet biedt een stick als de MK808 een volledige Android ervaring, in tegenstelling tot de "Sony Android".
Dus geen limitaties op gebied van app's in de playstore, meer instelmogelijkheden en meer support van een community
Ook XBMC, incl. mkv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Gisteren dit geprobeerd, het werkt wel maar heb niet echt de tijd nog gehad om het uitvoerig te testen:

http://sonyxperias.picobit.nl/black-market/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
Daarvoor verwijs ik even naar het juiste topic :)
Link!

Van wat ik er zelf uit begrepen heb werkt XBMC op een stick/box, maar niet altijd perfect met 1080p ivm het ontbreken van Hardware support. Schijnbaar zal dit verholpen worden met versie 13 van XBMC, waarbij als het goed is wél hardware support aanwezig zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
Flapperbol schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:48:
Yep, volledige Android ervaring op je Big Screen !
- Out of the box geroot
- Android ICS, eventueel dmv Roms te upgraden.
- Unlimited Apps via Google Play (ook XBMC, Vplayer, Archos Video, etc..)
- Een enorme community, XDA, Tweakers, etc.. (of ff Googlen op MK808)
- En ga zo maar door !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
Flapperbol schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:02:

Volgens mij is de AB via Bluetooth, dus heel misschien werkt het ook op een stick met Bluetooth (bijv. MK808b)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
Welke app kan ik het beste als mediaplayer gebruiken om de films op mijn NAS af te spelen?
Plex gaat niet lukken omdat ik geen plex server om mijn NAS kan installeren, te oud beestje (DS 207+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
edero schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:05:
[...]

Volgens mij is de AB via Bluetooth, dus heel misschien werkt het ook op een stick met Bluetooth (bijv. MK808b)
Ik lees op internet dat hij wel met de PC is te pairen (FN+Enter knop indrukken om het pairen te starten).
Hiermee is het keyboard wel te gebruiken, maar de touchpad als het goed is niet.

Verder werkt hij zeer waarschijnlijk niet met andere Android system, maar wellicht is op één of andere manier de driver te rippen van de Sony TV. (Of wellicht is het een onzichtbare App die voor de communicatie zorgt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Mensen, svp geen technische discussie of ervaringen/vragen. Daarvoor zal men naar de techfora moeten gaan en een apart Ervaringentopic daar openen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
Vond hier nog een best wel grappige review van de NSZ-GS7, die vrij goed klopt;
(helaas in het Engels, maar voor een beetje tweaker is dat de 2e taal toch :Y )

http://www.networkworld.c...ew-sonys-google-tv-player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik heb even snel een topic aangemaakt mocht er behoefte zijn om door te gaan met de technische discussie/opmerkingen: [Mediaplayer] Sony NSZ-GS7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:19
Te laat balen..:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:32
In de MM in Enschede lagen er nog tientallen in een graaibak vanochtend. Ik was de enige die er naar keek. Ben er nog niet uit of ik m koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

SChief schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:34:
Ik heb even snel een topic aangemaakt mocht er behoefte zijn om door te gaan met de technische discussie/opmerkingen: [Mediaplayer] Sony NSZ-GS7
Dank :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:45
Bedankt voor de tip ik ook besteld bij MM en ben dik tevreden met Netflix en Youtube zonder reclame en HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadikoylu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-11-2023
*knip* Zie de topicwaarschuwing

[ Voor 79% gewijzigd door gambieter op 02-11-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Laatst online: 08-06 01:16
*knip* geen technische vragen. Is de topicwaarschuwing echt zo onduidelijk?

[ Voor 76% gewijzigd door gambieter op 02-11-2013 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
overal uitverkochte webshops??

@mediamarkt
@BCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omniaqwerty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-08-2020
marcelmg2 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:18:
In de MM in Enschede lagen er nog tientallen in een graaibak vanochtend. Ik was de enige die er naar keek. Ben er nog niet uit of ik m koop.

[ Voor 23% gewijzigd door omniaqwerty op 03-11-2013 20:45 . Reden: Niet meer nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepoog
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07-2023
Cruquius hebben ze hem ook, in overvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omniaqwerty
poepoog schreef op zondag 03 november 2013 @ 09:54:
Cruquius hebben ze hem ook, in overvloed.
Wanneer was je er? Gisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadikoylu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-11-2023
omniaqwerty schreef op zondag 03 november 2013 @ 09:18:
[...]

Mocht je nog teruggaan?
Zou je evt aan je mede-tweakers kunnen denken???
Hier (020) twee MM afgeweest, helemaal niks meer ;w

Laat maar weten..
Gesproken met de informatiebalie en ze gaven aan dat ze een ruime voorrraad hadden.
Heb net eentje via familie laten halen in Enschede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Heel marktplaats staat ook weer vol met faalhazen die weer 2 tientjes willen verdienen, vermelden een nieuwprijs van 160 euro en laten een bon zien van MediaMarkt of BCC. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omniaqwerty
Dank je wel Poepoog,
Waren er idd nog een paar in Cruqius.

Ja is lullig, als je m net voor 150 hebt gekocht O-) 8)7
Dan zet je m snel op MP

[ Voor 43% gewijzigd door omniaqwerty op 03-11-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
curry!!!

Overal uitverkocht omg zwolle en amersfoort.

*knip*

[ Voor 57% gewijzigd door gambieter op 04-11-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
*knip* spam. Dit hoort hier niet thuis.

[ Voor 149% gewijzigd door gambieter op 04-11-2013 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Weet iemand of ze nog verkrijgbaar zijn bij de MM Arena? Dan ga ik na mn werk nog ff langs denk ik... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThorDUde
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-07 21:12
Lekkel hoor ik heb hem ook gemist wou kopen :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
/edit: zal vast ook onder spam vallen.

[ Voor 66% gewijzigd door DrParanoid op 04-11-2013 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Media Markt Arena was dus stijf uitverkocht. De verkoper vertelde dat het boven alle verwachting snel was gegaan met de verkoop van het apparaat... helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThorDUde
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-07 21:12
Ik had de alle laatst bij de Cruquius gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaserJet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06-2023
Stuk of drie exemplaren bij de MM in Enschede, maar de prijs is nu €99,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:26

Player1S

Probably out in the dark

Zijn er nog meer mensen die hem nog niet ontvangen hebben van de Mediamarkt?

Onze directeur wou er 6 hebben voor in de winkel maar gisteren had ie nog steeds niks ontvangen. Ook geen annuleringsmailtje ofzo.
Ik had de mijne direct de volgende dag binnen via de BCC :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Zijn ze nog ergens leverbaar? Helaas heb ik de aanbieding gemist, ondanks dat ik dit topic al vanaf het begin zag staan. Aangezien ik mijn TV abo wil vervangen voor een Netflix abo zou dit apparaat ideaal zijn voor deze prijs (ook de hdmi in is een grote plus aangezien ik er maar 2 heb op mijn TV).

*knip*

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 11-11-2013 10:45 . Reden: Dat hoort hier niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
LaserJet schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:46:
Stuk of drie exemplaren bij de MM in Enschede, maar de prijs is nu €99,-.
Bij de opening van de MediaMarkt in Emmen liggen ze ook nog wel voor 49 euro. MediaMarkt gaat morgen open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

L1nt schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:31:
Zijn er nog meer mensen die hem nog niet ontvangen hebben van de Mediamarkt?

Onze directeur wou er 6 hebben voor in de winkel maar gisteren had ie nog steeds niks ontvangen. Ook geen annuleringsmailtje ofzo.
Ik had de mijne direct de volgende dag binnen via de BCC :+
hardware-lover in "[Aanbieding] Sony NSZ-GS7 8GB, €49 Correctwifi & MediaMarkt"

Vooruitbetaalde bedrag heb ik inmiddels weer retour.

En via een uiterst vriendelijke mede-tweaker heb ik er nu toch één als hagelnieuw kunnen scoren voor zo'n €50,- ;)

[ Voor 14% gewijzigd door hardware-lover op 26-11-2013 14:55 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:45
Media Markt Amsterdam Akerpoort morgen openingsactie weer voor 49 euro :)
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/amsterdam-akerpoort.html

[ Voor 28% gewijzigd door saharoen op 20-11-2013 19:50 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Geen technische vragen of discussie over de mogelijkheden en onmogelijkheden hier. Er is een apart topic in esen ander forumdeel: [Mediaplayer] Sony NSZ-GS7.