Wijziging User Review - [unfor] [thedutchmaster]

Pagina: 1
Acties:
  • 602 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
http://tweakers.net/aanbod/rating/174209/

Na aanleiding van contact met dutchmaster wil het ik de sterren graag wijzigen naar 3/3/3.
Het wint allemaal geen schoonheidsprijs, maar hij bied in ieder geval wel aan mij tegemoet te komen.

EDIT: En weer houd meneer zich niet aan zijn beloftes, jammer dit.
Review zo laten als hij is, en topic mag gesloten worden.

[ Voor 21% gewijzigd door unfor op 28-10-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
En zou iemand de feedback van deze lamlul willen verwijderen?
http://tweakers.net/aanbod/rating/174671/

Schijnt dat dit figuur hier al vaker aan bod is gekomen.
Is toch redelijk normaal dat je van medetweakers verwacht dat er een sli bridge bij het bord zit?
Vent verpakt een mobo in standaard bubblewrap, en niet dat anti-statische type. |:(
Als een mod de DM's vol leugens en valse beloftes wil zien dan hoor ik het wel.

[ Voor 44% gewijzigd door unfor op 28-10-2013 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Voor het verwijderen van de feedback: How to - V&A feedback laten aanpassen

Even een persoonlijke reactie, ikzelf verwacht niet een sli bridge, dat is volgens mij meer iets om van te voren over te communiceren als je deze wilt hebben, zeker als er zo specifiek drie componenten in de advertentie staan. (maar goed, dat is mijn insteek hierin)

Verpakken in bubblewrap zonder anti statische verpakking is dan weer een 'beetje dom'

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Laat dan maar lekker, dat joch gaat niet meewerken als ik zijn reacties in DM zo zie.
Ik denk dat als iemand zijn manier van schrijven leest, dat ze zo'n review niet erg serieus nemen.
Jammer dat er zulke rotte peren tussen zitten.
Ik ben van mening dat een SLI bridge net als een IO shield gewoon een vereist onderdeel van een mobo is.
Er is een reden dat AMD kaarten met bridge komen, en Nvidia kaarten niet.
Als er accessoires missen, dan meld ik dat duidelijk in mijn advertenties.

Hier de ad: V&A aangeboden: ECS X79R-AX Deluxe (V1.0) + i7 3820+cooler
Daar word ook nergens vermeld dat er een IO shield bij zit, moet ik die dan maar terug sturen?

[ Voor 56% gewijzigd door unfor op 29-10-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Als ie niet meewerkt word zijn feedback gewoon verwijderd.

I.O. shield hoort imho dan wel specifiek bij een bord, als die er niet bij zit dan is dat het vermelden waard. Ikzelf vraag er meestal maar om want in de praktijk loopt het meestal zelfs daarmee weer anders.

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
mveijden schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:59:
Als ie niet meewerkt word zijn feedback gewoon verwijderd.

I.O. shield hoort imho dan wel specifiek bij een bord, als die er niet bij zit dan is dat het vermelden waard. Ikzelf vraag er meestal maar om want in de praktijk loopt het meestal zelfs daarmee weer anders.
Dat is jouw mening, en dat mag.
Echter ben ik van mening dat bij een mobo met een afwijkende layout (5slot), waar een SLI bridge van 4 sloten niet past, dat het er gewoon bij hoort.
Nou heb ik in Hong Kong een SLI bridge besteld omdat meneer claimt dat de post het "zoek is geraakt".
Ik geloof hem na meerdere valse beloftes niet zo ;)

Als je dit topic van hem leest, dan kan je niet tot een andere conclusie komen dat het op zijn minst een vreemde handelaar is: Valse aangifte, wat te doen?
dion_b schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:00:
Dat jij 'met school zat' heeft de koper niets mee te maken (plus dat je na school gewoon langs postagentschap kunt gaan). Exact hoe lang is "wat langer"?

Mijn indruk op basis van je post hier is dat je warrig communiceert waarmee blijkbaar op verschillende vlakken met een koper een flink gat is gaan gapen tussen jouw verwachtingen en de zijne. Of hij fout zat of jij, of dat jullie beide verwijtbaar zijn, hangt helemaal af van wat er afgesproken is en hoeveel tijd er tussen is gaan zitten. Het is dus nog maar de vraag hoe vals/onterecht die aangifte is :o

Wat ik je in ieder geval zou aanraden is om in contact te treden, eerst met de koper om het uit te praten, dan samen naar politie te gaan om de aangifte in te trekken en tenslotte als dat voor elkaar is naar Marktplaats. En wie je daarbij kan helpen... je komt gezien je schrijfstijl en je vermelding van school nogal jong over. Ik zou in eerste instantie aan je ouders denken.
nog een: dubbele review ?
en nog een: Verwijderd in "Wijziging User Review - [itsreal] [Thedutchmaster]"
Goh, ze blijven komen als je ff zoekt: wijzinging user review Thedutchmaster itsreal

Het is niet de eerste, en zeker niet de laatste keer dat deze jongen "vreemd handeld" op tweakers.

[ Voor 71% gewijzigd door unfor op 29-10-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
unfor schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:06:
[...]

Dat is jouw mening, en dat mag.
Ik zal d`r nog wel even bij vermelden dat dit de mening is van iemand die tot voor kort een DDR3 256 MB kaartje gebruikte, nooit sli en/of crossfire heeft gebruikt en dit ook nooit zal gaan doen...

En met wat zoeken zijn inderdaad heel wat topics over Jason te vinden, waarschijnlijk werkt hij dus wel mee want hij is gek op het laten verwijderen van negatieve feedbacks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Het word steeds mooier, hoe meer ik over deze jongeman zoek. :D
mistervis007 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 19:38:
Pfffff alweer........... :?
Ja sorry dat ik hier reageer, maar dit is al topic nummer 8 mbt een wijziging van een review sinds december 2012 dat Jason aanmaakt.

Zo langzamerhand begint het wel op te vallen......
Hebben al die 8 anderen het dan telkens weer mis, of is er toch echt iets anders aan de hand :?

Misschien moet een modje zich hier eens in verdiepen, want als telkens de feedbacks verwijderd worden, dan zijn toekomstige kopers niet op de hoogte van de handelswijze van deze jongeman.

Want het lijkt me sterk dat 8 kopers het binnen 2 maanden allemaal mis hebben in hun feedback................. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:16

Angeloonie

Cheeseburger Addict

No offense maar beetje ongeduldig niet?

Vrijdag verstuurd is niet maandag ontvangen, maar op zijn vroegst dinsdag (als het een pakketje is). Dus mogelijk krijg je die vandaag, maar zou mij niets verbazen als het nog een dag langer duurt.

Zie ook: http://www.postnl.nl/voor...-versturen/postbezorging/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Angeloonie schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:19:
No offense maar beetje ongeduldig niet?

Vrijdag verstuurd is niet maandag ontvangen, maar op zijn vroegst dinsdag (als het een pakketje is). Dus mogelijk krijg je die vandaag, maar zou mij niets verbazen als het nog een dag langer duurt.

Zie ook: http://www.postnl.nl/voor...-versturen/postbezorging/
Is niet als pakket verstuurd maar reguliere post, aldus Jason.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:23
Hier komt er sowieso geen post op maandag, ook geen briefpost. Afijn, ik deel de mening van mveijden, SLI-bridge zou ik ook niet vanuit gaan dat dat er bij zit. Maar goed, ik kom ook uit het lagere segment qua hardware ;)

Maar waarom ga je pas na afloop kijken wat er te vinden is over de verkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Dagion schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:38:
Hier komt er sowieso geen post op maandag, ook geen briefpost. Afijn, ik deel de mening van mveijden, SLI-bridge zou ik ook niet vanuit gaan dat dat er bij zit. Maar goed, ik kom ook uit het lagere segment qua hardware ;)

Maar waarom ga je pas na afloop kijken wat er te vinden is over de verkoper?
Je gaat er van uit dat als je alleen maar positieve reviews vind dat het wel te vertrouwen is.
Echter, lullig dat je er later achter komt dat alle negatieve reviews op de een of andere manier zijn verwijderd!
Ik snap niet dat Tweakers op een gegeven moment niet zegt: HO! Tot zo ver, en niet verder!
Waarom word zo'n jongen na diverse bans toch weer toegestaan in V&A te posten?

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 29-10-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat de reviews maar staan ,sta volledig achter de review .

ik laat mij niet uitmaken voor een leugenaar en wat je nog meer vermelde (lamlul)

Ik heb je tevens netjes een sli bridge verzonden,gratis en voor niks omdat jij dit erbij verwachtte hoewel het er niet bij stond dat je er een bij zou krijgen.

Ik sta in mijn volste recht om deze review er weg te zetten en sta hier ook achter.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 15:03
bevat het volgende
i7 3820
ECS x79R-AX Deluxe
cooling corrator s2011
Als ik dat lees dan zou ik niet verwachten dat er een SLI-bridge bij zit, om nog maar te zwijgen over andere zaken als sata kabels e.d. Sterker nog ik had niet eens vreemd opgekeken als er geen IO shield bij zit, het staat er tenslotte niet bij vermeld, dat jij hem toch ontvangen hebt is alleen maar mooi toch :)

Ik vind verder netjes dat Thedutchmaster alsnog een SLI-bridge opstuurd (als dat idd waar is). Ik zou zeggen geef de post nog een paar dagen het is echt niet de eerste keer dat een simpele 'brief' er lang over doet (en ja ik spreek uit ervaring).

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor unfor: als je graag wil dat de crew naar dingen kijkt, dan is de wijze waarop je te werk gaat daarvoor niet behulpzaam. Wellicht is het raadzaam eerst even íets meer geduld te hebben en even diep adem te halen alvorens een review te plaatsen en vervolgens in no-time moord en brand te gaan schreeuwen.

Dit gaat in ieder geval op slot - mocht er nog eens iets spelen verklap ik alvast dat als deze werkwijze weer gezien wordt, het topic linea recta zonder verdere behandeling naar de trash gaat.

Iets is vervelend, er zijn frustraties, allemaal prima. Hoe je nu te werk gaat gaat echter gewoon te ver.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.