@sys64738 Eetbaar of niet, de paddenstoel met mugje is om van te smullen.
@BrianHD Paddestoellen vragen er toch eigenlijk om om gestackt te worden. En auto witbalans doet het toch eigenlijk altijd wel goed genoeg? In het ergste geval schuif je wat aan de WB-slider (bij je RAW-file) Bosfoto's vind ik een beetje vlak, en roodborstje zag ik pas dankzij comment van @Deathchant
@sys64738 Clustertje paddenstoelen valt wat weg door je vorige post met dat insectje op het dak.
@Deathchant Ik word altijd het blijst van jouw foto's waarin je niet een onderwerp maar het licht fotografeert, zoals nu 1, 3 5 en 6.
Een week onderweg geweest, en overal is het herfst.
1. Thuis in Terontola (I): mist
2. Varese (I): de mist trekt op
3: Kassel (D), Wilhelmshohe: mist is terug van weggeweest
4:Kassel (D):Hercules-standbeeld: "Mist!"
5:Ribe DK), 31 oktober: Mistverdrijvende magie?
6:Egmond aan zee: geen mist maar regen
@BrianHD Paddestoellen vragen er toch eigenlijk om om gestackt te worden. En auto witbalans doet het toch eigenlijk altijd wel goed genoeg? In het ergste geval schuif je wat aan de WB-slider (bij je RAW-file) Bosfoto's vind ik een beetje vlak, en roodborstje zag ik pas dankzij comment van @Deathchant
@sys64738 Clustertje paddenstoelen valt wat weg door je vorige post met dat insectje op het dak.
@Deathchant Ik word altijd het blijst van jouw foto's waarin je niet een onderwerp maar het licht fotografeert, zoals nu 1, 3 5 en 6.
Een week onderweg geweest, en overal is het herfst.
1. Thuis in Terontola (I): mist
2. Varese (I): de mist trekt op
3: Kassel (D), Wilhelmshohe: mist is terug van weggeweest
4:Kassel (D):Hercules-standbeeld: "Mist!"
5:Ribe DK), 31 oktober: Mistverdrijvende magie?
6:Egmond aan zee: geen mist maar regen
[Voor 27% gewijzigd door bobcom op 22-11-2021 21:01]
Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes