@
Tripl3 D Het is de bijzonderheid van de paddenstoel die maakt dat ik de foto wel wat vind hebben. Ik vind het verder zeer lastig oordelen. De achtergrond is net niet onscherp genoeg om die struik/takken helemaal weg te nemen, waardoor ze toch iets of wat storend zijn. Het wazig zijn van de rand van de paddenstoel geeft wel diepte, maar lijkt tegelijkertijd ook iets storend te zijn. Ik kan m'n vinger er niet goed op leggen, maar ik blijf er wel naar kijken. Dus in dat opzicht is ie ook weer geslaagd.
@
MRIdev Die fish-eye lens geeft een surrealistische twist aan de foto, dat je juist het blad scherp hebt gelaten, maakt dat effect nog sterker. Ik denk wel dat het blad iets groter op de foto mag, zodat het nog wat meer de aandacht trekt.
De tweede foto is mooi vanwege de kleuren, maar heeft verder niet zoveel te bieden voor mij.
@
ehtweak Ik vind het zoo jammer dat je die dorre blaadjes niet even weggehaald hebt, of op zijn minst die ene op de rechter paddenstoel. Deze paddenstoelentrio heeft een zeer abstract effect vanwege de felle kleuren en toch ietwat ongewone kijkhoek, maar dat blad verstoort dat effect vind ik. Mocht je er de energie in willen steken, kun je dat blad misschien nog wel wegkrijgen met photoshop content aware fill of iets dergelijks.
@
MattiB Ik ben erg jaloers dat jij daar in die geweldige omgeving mag rondlopen, volgens mij kun je daar een foto van een hondendrol nog interessant maken met die bomen en die mist op de achtergrond
Het zijn iig weer zeer mooie platen.
@
Schuey Ik vind de close-up foto's (1,3,5 en 6) zelf het sterkste van de serie, maar ze zie er allemaal wel geslaagd uit. De uitsnedes vind ik ook goed gekozen.