• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 09:31
Mijn demo account van excelmarkets werkt nog wel

opensecure.nl

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:37
En toen was Alpari failliet en mag je een claim bij KPMG indienen om je geld terug te krijgen. Je let even twee weken niet op en boem!

[Voor 35% gewijzigd door Uberprutser op 22-01-2015 21:26]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 14:55
Blij dat ik de forex les al een jaar eerder geleerd heb.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Uberprutser
icecreamfarmer schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 08:49:
Blij dat ik de forex les al een jaar eerder geleerd heb.
En wat is die volgens jou?

Ik heb (erg) goed verdiend bij Alpari met mijn Pro account en roomde regelmatig funds af als ik een x percentage winst had gemaakt.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• icecreamfarmer
Ballebek schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:18:
[...]

En wat is die volgens jou?

Ik heb (erg) goed verdiend bij Alpari met mijn Pro account en roomde regelmatig funds af als ik een x percentage winst had gemaakt.
Niet aan beginnen.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:20
Ballebek schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:26:
En toen was Alpari failliet en mag je een claim bij KPMG indienen om je geld terug te krijgen. Je let even twee weken niet op en boem!
Had je een segregated account?

Money and sex, storage and bandwidth: Only too much is ever enough.

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

artificial intelligence

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:29
Ik zou toch liever een onderbouwde mening zien. Bovenstaande voegt niet echt veel toe aan het topic.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

artificial intelligence

ik heb mijn account om zeep geholpen met forex. Onderbouwinkje genoeg?

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Zjemm schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:59:
Mijn demo account van excelmarkets werkt nog wel
Tsjah dat kost de broker (bijna) geen geld maar zal ongetwijfeld interessante data opleveren.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Erasmo schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:20:
[...]

Tsjah dat kost de broker (bijna) geen geld maar zal ongetwijfeld interessante data opleveren.
Wat zouden ze nog met die data moeten? Het bedrijf ligt plat.

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Saturnus schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:52:
[...]

Wat zouden ze nog met die data moeten? Het bedrijf ligt plat.
Verkopen aan derden.

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Salvatron schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 16:53:
ik heb mijn account om zeep geholpen met forex. Onderbouwinkje genoeg?
Nee natuurlijk niet. Je kunt je geld op een heleboel manieren (dom) kwijtraken.

• Saturnus
  • Niet online
Dat kan, maar dan verkoop je data waarvan de betrouwbaarheid zeer de vraag is. Het verschil tussen demo en real is groot. Ook zal er een behoorlijk beperkt gebruikers actief zijn. Forex is big business, maar Excel Markets demo servers...ik zie er nog niet in wat dat nou speciaal geld zou waard maken.

• icecreamfarmer
wimjongil schreef op zondag 25 januari 2015 @ 15:35:
[...]

Nee natuurlijk niet. Je kunt je geld op een heleboel manieren (dom) kwijtraken.
Maar bijna niets is zo snel als via een hefboom.

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

artificial intelligence

De hefboom is bij mij niet zozeer het probleem, het is meer dat ik bijna nooit een winnende trade heb :-D

• wimjongil
  • Niet online
icecreamfarmer schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:12:
[...]

Maar bijna niets is zo snel als via een hefboom.
Ik kan nu ook drieduizend kilo tomaten kopen omdat ik denk dat tomaten over drie jaar verviervoudigd zijn in prijs. Dan kom ik erachter dat m'n tomaten beschimmeld zijn en daaorm niks meer waard zijn. Dat betekent niet dat jij morgen geen tomaten meer moet kopen voor je tomatensaus.

Zoland we niet weten wat voor trades salvatron precies heeft gemaakt, en met welke gedachte, valt er niks te zeggen over of forex wel of niet aan te raden is.

En als ik eerlijk ben, heb ik een hoop domme dingen gelezen in dit topic. Ik ben heus geen expert, maar na één finance vakje op de universiteit en nog wat artikelen die ik uit interesse heb gelezen, behoor je blijkbaar al tot de 10% slimste mensen op de beurs.

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

artificial intelligence

Voor sommige mensen is het misschien aan te raden, voor anderen niet.

• Uberprutser
MrFX schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:29:
[...]
Had je een segregated account?
Yes, alleen is KPMG zo lief om alles vast te houden.
Ik heb ze een mail gestuurd maar nog weinig info behalve "we keep you informed".
Zoals gemeld is voor mij de schade beperkt aangezien ik wat minder blij werd van Alpari de laatste maanden.
Salvatron schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:40:
De hefboom is bij mij niet zozeer het probleem, het is meer dat ik bijna nooit een winnende trade heb :-D
Ik heb een gemiddeld rendement van 10% per maand over de afgelopen 3 jaar dus voor mij is het zeker rendabel. En ja, ook ik ben (goed) op m'n bed gegaan een aantal keer maar dat was vooral met goud/zilver/olie en niet met forex.

Om een beeld te geven van het aantal trades wat ik doe in een maand: Dit is het overzicht van Januari tot vanmorgen 0600 CET.

Profit Trades (% of total): 70 (84.34%) Loss trades (% of total): 13 (15.66%)

• Remco
Ballebek schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:42:
[...]
Profit Trades (% of total): 70 (84.34%) Loss trades (% of total): 13 (15.66%)
Dat ziet er netjes uit!

• Saturnus
  • Niet online
Nu het weer wat stabieler op de markt wordt is het tijd om een nieuwe broker te vinden.

Voordat ik EM koos had ik IC Markets op het oog. IC Markets mist echter de mogelijkheid om met iDeal te betalen waardoor er bij een storting direct geld verloren gaat...toch?
Mijn idee is om een euro of 100-200 neer te zetten en dan rustig aan de slag te gaan met lots van 0,01.

Zijn er ervaringen met brokers zoals Excel Markets?
(ECN only vanzelfsprekend.)

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:33
Misschien dat Hotforex.com iets voor je is? Iig gratis storten.

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Bij IC kun je het gewoon met een directe overschrijving op je account storten.

• Maaark
Heb je denk ik wel te maken met een hoop bankkosten richting Australie? Had laatst 1500 eu richting Synergy FX gestort, SNS rekende 5 euro en een tussenbank/hun bank rekende ook nog eens 15 euro ofzo.
Erasmo schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:11:
Bij IC kun je het gewoon met een directe overschrijving op je account storten.

• venomenal
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-03 11:31
Om het topic weer een beetje nieuw leven in te blazen:

Hier een EA om mee te spelen, heeft alle beurscrashes tussen 2001 en 2015 overleeft en heeft op de EURUSD H1 117% winst gemaakt.

download link

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:23
Goed bezig, ik zal 'm vanavond eens bekijken. Kun je in 't kort vertellen wat voor een strategie het is? :)

De eerste 1400 trades zijn een beetje voor niks geweest. :+

• venomenal
Het is een strategie op basis van MA, MACD en PA.

ach... de eerste 1400 trades....hoeveel waarde hecht je nog aan de informatie van hoe de beurs meer dan 5 jaar geleden reageerde... ?

• DJTimo
Geen enkele waarde inderdaad.

Heb er even mee gespeeld, maar krijg er vooral veel wisselende resultaten mee. Breakeven at best. Goede entry krijgen lukt over het algemeen aardig, maar een goeie exit gooit nog roet in het eten. Een PA strat, wel een goed concept.

• venomenal
ik zal binnenkort wel eens kijken wat er gebeurt als ik er een TP aan mee geef, heb je wel op EURUSD H1 getest?

• DJTimo
Op EURUSD H1 getest, met MA slope op 5m en 15m.
Ik snap overigens het idee achter de maxtradetime niet zo. Je kiest een entry op basis van prijs, maar je wil een exit op basis van tijd?

• Zjemm
heb hem ook even draaien maar zie nog weinig actie.
backtest nog niet kunnen doen ivm schijfruimte gebrek

moet je de indicstors ook op de grefiek gooien? of gebruikt hij die onder water?
heb de settings default gelaten

opensecure.nl

• venomenal
indicators hoef je niet in de grafiek te gooien, als ze maar in de map staan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-04 19:10
Ik ben pas geleden begonnen met forex traden met een demo account. Ik gebruik MT4, maar mijn vraag is, wat bepaalt de closing time van de daily candles? De ene keer hoor ik dat het van de broker afhangt, dan weer hoor ik dat het ligt aan de installatie van MT (kan beide waar zijn aangezien brokers meestal hun custom versie van MT aanbieden). Ik wil dat de daily candles sluiten op 17:00 EST (NY tijd) en het schijnt dat dat bij de standaard versie van MT zo is. Heeft iemand daar meer info over?

Hebben jullie zelf trouwens ook een voorkeur voor sluitingstijd van daily candles of vinden jullie dat het niks uitmaakt?

[Voor 11% gewijzigd door Bonez0r op 10-03-2015 12:41]

There go the goddamn brownies.

• DJTimo
Om 17:00 NY time sluit de daily candle. Dit is ook het moment dat de futures markten daar sluiten en het moment dat Australie de volgende dag start. Het kan afhangen van je broker waar zij hun server hebben staan en of die MT4 client de lokale servertijd gebruikt. Zelf vind ik 17:00 NY time een logische tijd, maar ik heb er des tradinghalve geen voorkeur voor.

Anoniem: 661416

je zou de candle ook aankunnen passen tussen 17:00 en 18:00 aangezien er tussen 17:00 en 18:00 het 1 en ander berekend word.
Maar ik zou dat alleen doen als je dat technisch nodig heb, of bij bepaalde ea`s die uitgaan van bepaalde patronen. in deze tijd maken de meeste ea`s ook de fouten.
tenzij je handelt op open/sluiten.
doe je er niets bijzonders mee dan lekker op 17:00 laten staan.

Tijden zijn bij een echte broker altijd aan te passen op de candles.
in mt4 kan je dit ook aanpassen btw.
bij p500 zal je dat waarschijnlijk niet kunnen. maja daar kan ik weer een heel ander verhaal overschrijven.
dit geld tevens voor soort gelijke brokers als die p.... die met bonussen werken ect.

Het ligt idd geheel aan de broker/trading software

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 661416 op 09-03-2015 23:07]

• Bonez0r
Anoniem: 661416 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 23:07:
[...]
tenzij je handelt op open/sluiten.
doe je er niets bijzonders mee dan lekker op 17:00 laten staan.
Ik handel inderdaad op open/sluiten van daily candles. Het probleem is dus dat bij mijn huidige broker (MB Trading) de daily candles in MT4 sluiten om middernacht NY tijd (wat overeenkomt met middernacht op de MT4 charts). Ik wil het juist op 17:00 hebben.
Tijden zijn bij een echte broker altijd aan te passen op de candles.
in mt4 kan je dit ook aanpassen btw.
Zou je kunnen vertellen hoe? Daar loop ik namelijk al een tijd naar te zoeken. Ik bedoel dus niet de uren verschuiven op de tijd as, maar de tijd veranderen waarop een nieuwe daily candle begint.
DJTimo schreef op maandag 09 maart 2015 @ 00:08:
Het kan afhangen van je broker waar zij hun server hebben staan en of die MT4 client de lokale servertijd gebruikt.
Dat denk ik ook inderdaad. Ik heb nog wat verder gegoogled en lees bijvoorbeeld dit nieuws over broker FXCM.

edit: Zoals ik al zei ben ik nog redelijk onbekend met Forex/MT4 en dit tijdzone onderwerp vond ik erg vaag, maar de info in die link die ik net gaf maakt het een stuk duidelijker. Blijkbaar sluiten daily candles altijd op middernacht server tijd (en MT4 geeft dus ook 00:00 aan op de charts) dus het hangt af van welke tijd staat ingesteld op de server. Als die op GMT+2 of GMT+3 staat (afhankelijk van zomertijd) dan openen en sluiten de daily candles precies om 17:00 NY tijd.

[Voor 41% gewijzigd door Bonez0r op 10-03-2015 13:22]

• wimjongil
  • Niet online
Heeft er hier iemand ervaring met forex opties?

Bonez0r schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:27:
[...]

Ik handel inderdaad op open/sluiten van daily candles. Het probleem is dus dat bij mijn huidige broker (MB Trading) de daily candles in MT4 sluiten om middernacht NY tijd (wat overeenkomt met middernacht op de MT4 charts). Ik wil het juist op 17:00 hebben.

[...]

Zou je kunnen vertellen hoe? Daar loop ik namelijk al een tijd naar te zoeken. Ik bedoel dus niet de uren verschuiven op de tijd as, maar de tijd veranderen waarop een nieuwe daily candle begint.

[...]

Dat denk ik ook inderdaad. Ik heb nog wat verder gegoogled en lees bijvoorbeeld dit nieuws over broker FXCM.

edit: Zoals ik al zei ben ik nog redelijk onbekend met Forex/MT4 en dit tijdzone onderwerp vond ik erg vaag, maar de info in die link die ik net gaf maakt het een stuk duidelijker. Blijkbaar sluiten daily candles altijd op middernacht server tijd (en MT4 geeft dus ook 00:00 aan op de charts) dus het hangt af van welke tijd staat ingesteld op de server. Als die op GMT+2 of GMT+3 staat (afhankelijk van zomertijd) dan openen en sluiten de daily candles precies om 17:00 NY tijd.
Ja hoor ik kan het wel vertellen das geen probleem.
om te beginnen welk progje gebruikje?
MT4 aangeleverd van je broker of de officiele mt4/5 met je datastream geinplenmenteerd?

• Bonez0r
Anoniem: 661416 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:55:
[...]

Ja hoor ik kan het wel vertellen das geen probleem.
om te beginnen welk progje gebruikje?
MT4 aangeleverd van je broker of de officiele mt4/5 met je datastream geinplenmenteerd?
Ik gebruik de versie van de broker. Om de een of andere reden lukt het me niet om in te loggen met de officiële versie, terwijl het wel lukt in de versie van btc-e, een bitcoin exchange.

Bonez0r schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 00:29:
[...]

Ik gebruik de versie van de broker. Om de een of andere reden lukt het me niet om in te loggen met de officiële versie, terwijl het wel lukt in de versie van btc-e, een bitcoin exchange.
Ik heb het 1 en ander na gekeken voor je maar MBT ondersteunt dit dus niet.
+ je bent niet de enigste met klachten hierover (voornamelijk MBT sluiting van de candle sticks)
Ook heb ik gelezen dat de datafeed afwijkt. al met niet echt positief.
Sorry, ik kan weinig voor je betekenen. mischien opzoek gaan naar een andere broker?

Of een gratisdata feed met de sluiting die jij wil hebben linken aan mbt,
trades worden dan genomen op de gratisdata feed en door gestuurd naar je broker.
je kan eventueel ook een betaalde service nemen kost iets van 50 euro per maand.
de vraag is wil je dat?

en anders kan je dit altijd nog proberen >:)
pas je tijd aan
waar een wil is is een weg :O

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 661416 op 11-03-2015 04:15]

• Bonez0r
Anoniem: 661416 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 04:08:
[...]

Ik heb het 1 en ander na gekeken
Bedankt voor de moeite _/-\o_ . Van datafeeds had ik nog niet eerder gehoord, daar ga ik me verder over inlezen.
Anoniem: 661416 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 04:13:
en anders kan je dit altijd nog proberen >:)
pas je tijd aan
waar een wil is is een weg :O
Dit lijkt te zijn wat ik zoek, alleen zou ik zelf code moeten aanpassen, wat niet makkelijk is voor iemand die nooit code schrijft. Ik ga denk ik eerst voor de makkelijke oplossing, een andere broker. Ik ben pas drie weken bezig en heb alleen een demo account, dus een switch is zo gemaakt.

En ik hou me aanbevolen als iemand nog een broker kan aanraden die dit wel ondersteunt.

[Voor 5% gewijzigd door Bonez0r op 11-03-2015 12:49]

Bonez0r schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:44:
[...]

Bedankt voor de moeite _/-\o_ . Van datafeeds had ik nog niet eerder gehoord, daar ga ik me verder over inlezen.

[...]

Dit lijkt te zijn wat ik zoek, alleen zou ik zelf code moeten aanpassen, wat niet makkelijk is voor iemand die nooit code schrijft. Ik ga denk ik eerst voor de makkelijke oplossing, een andere broker. Ik ben pas drie weken bezig en heb alleen een demo account, dus een switch is zo gemaakt.

En ik hou me aanbevolen als iemand nog een broker kan aanraden die dit wel ondersteunt.
Geen problem, Ja als je met mt4 aan de slag wil gaan moet je eigelijk wel een beetje kunnen coderen.
Daarom zei ik alles is te maken of te veranderen in MT4 je moet alleen ff je weg weten en langzaam leren te coderen.

Dan een andere vraag ben je pas 3 weken bezig met handelen/erin te verdiepen? of 3 weken bezig met deze broker?

Daarbij zijn er genoeg betrouwbare brokers hier in nl/be/de.
alleen wat wil je precies gaan doen en waarvoor wil je de broker gaan gebruiken?
Wil je gaan handelen op TA/FA?
Of wil je automatisch gaan handelen wat overgens niet slim is. hievoor moet je aardig wat kennis van mt4 bezitten. en al die tools/ EA`s die ze verkopen das allemaal troep.
je kan je zelf al de vraag stellen waarom verkoop je een succesvolle strategie voor 20usd of zelfs 1000usd
TRAP hier dus niet in!

en alle overige informatie is GRATIS te vinden op internet, video`s cursussen, signalen ect.
Wil je meer links of een beetje extra hulp om je keus te maken stuur me dan een PM.

anders vind je in mijn handtekening alvast 2 links om je gratis op weg te helpen. :9

• wimjongil
  • Niet online
@daytrading: wat is nou het nut van een signal service opzetten? Als je die opportunities voor jezelf houdt, kun je toch veel meer geld verdienen? Of is die signal service jou altijd een stap voor waardoor die geld verdient aan jouw trades? Ik vind het maar een rare business.

Verder wil ik graag weten of iemand in dit topic ervaring heeft met forex opties/futures. Ik zie namelijk belachelijk hoge kosten voorbij komen bij Binck, en bij de meeste FX brokers zijn opties niet mogelijk.

wimjongil schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 17:31:
@daytrading: wat is nou het nut van een signal service opzetten? Als je die opportunities voor jezelf houdt, kun je toch veel meer geld verdienen? Of is die signal service jou altijd een stap voor waardoor die geld verdient aan jouw trades? Ik vind het maar een rare business.

Verder wil ik graag weten of iemand in dit topic ervaring heeft met forex opties/futures. Ik zie namelijk belachelijk hoge kosten voorbij komen bij Binck, en bij de meeste FX brokers zijn opties niet mogelijk.
Nee Het is waarschijnlijk een trader die zijn trades deelt. (heb meerdere websites hiervan meeste zijn gratis)
Ik gebruik deze als extra informatie, en kijk altijd hun trades na. ook handel ik erop als ze in mijn porto vallen.

Die website zullen rond komen van ad inkomsten en zoals je ziet donaties?
al met al zal mij het een worst wezen ze zijn gratis :), maar ik doneer of steun als ze echt goed zijn.
anders had ik die trades zelf ook niet gevonden.

Je zou eens bij www.degiro.nl moeten kijken :) gratis account en lage kosten. maar das ook alles 8)7

Wat je wel moet vermijden is betaalde services zelfde geld voor EA`s.

Maar alles wat je gratis kan krijgen moet je aanpakken hetzelfde geld voor signalen enzo.
er zijn niet alleen websites die dit gratis aanbieden.
maar denk ook eens aan social media tiwtter, facebook waar je gratis signalen kan krijgen van echte traders.
en profiteer je van hun trades dan is een donatie natuurlijk op zijn plaats, maar dit bepaal jezelf.
bij betaalde services moet je eerst betalen en weet je dus niet wat je krijgt.

Hopelijk heb je er wat aan O-)

[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 661416 op 11-03-2015 18:18]

• Bonez0r
Anoniem: 661416 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:10:
[...]

[...]

Dan een andere vraag ben je pas 3 weken bezig met handelen/erin te verdiepen? of 3 weken bezig met deze broker?

Daarbij zijn er genoeg betrouwbare brokers hier in nl/be/de.
alleen wat wil je precies gaan doen en waarvoor wil je de broker gaan gebruiken?
Wil je gaan handelen op TA/FA?

[...]
Ik ben nu ongeveer drie weken bezig met forex en heb alleen deze ene broker gehad.

Sinds kort lees ik de artikelen op fxkeys (is deze site bekend bij de tweakers hier?) en de strategieën die ze daar uitleggen zien er veelbelovend uit. Ze hebben ten eerste een systeem gebaseerd op candlesticks en Bollinger bands (korte uitleg/lange uitleg). Daarnaast gebruiken ze ook een meer mechanisch systeem dat minder werk vereist, het double bollinger band (DBB) systeem. Beide zijn het meest betrouwbaar op daily en langere timeframes en je checkt de charts bij de close/open van candles. Naast deze paar artikelen zijn er nog vele die de systemen verder uitleggen. Nu denk je misschien: scam, maar de site probeert niks te verkopen of promoten en legt keer op keer de nadruk op het belang van eerst consistent winstgevend worden met een demo account voor tenminste zes maanden en daarna pas een klein live account te openen. Verder staan er veel artikelen over de vereiste mentale houding voor succesvol traden, manieren waarop brokers hun klanten bedonderen en hoe je je daar tegen kan beschermen, enz enz.

Ik ben begonnen met DBB en als ik hun "hoofd" systeem helemaal door heb wil ik dat ook proberen om dan te kijken hoe ik er over zes maanden voor sta. Alles op demo uiteraard. Maar daarvoor wil ik dus wel een broker die z'n daily candles sluit op 17:00 NY tijd zodat elke week gewoon vijf daily candles heeft van elk 24 uur.

[Voor 4% gewijzigd door Bonez0r op 12-03-2015 01:00]

Bonez0r schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 00:46:
[...]

Ik ben nu ongeveer drie weken bezig met forex en heb alleen deze ene broker gehad.

Sinds kort lees ik de artikelen op fxkeys (is deze site bekend bij de tweakers hier?) en de strategieën die ze daar uitleggen zien er veelbelovend uit. Ze hebben ten eerste een systeem gebaseerd op candlesticks en Bollinger bands (korte uitleg/lange uitleg). Daarnaast gebruiken ze ook een meer mechanisch systeem dat minder werk vereist, het double bollinger band (DBB) systeem. Beide zijn het meest betrouwbaar op daily en langere timeframes en je checkt de charts bij de close/open van candles. Naast deze paar artikelen zijn er nog vele die de systemen verder uitleggen. Nu denk je misschien: scam, maar de site legt keer op keer de nadruk op het eerst consistent winstgevend worden met een demo account voor tenminste zes maanden en daarna pas een klein live account te openen. Verder staan er veel artikelen over de vereiste mentale houding voor succesvol traden, manieren waarop brokers hun klanten bedonderen en hoe je je daar tegen kan beschermen, enz enz.

Ik ben begonnen met DBB en als ik weet hoe hun "hoofd" systeem werkt wil ik dat ook proberen om dan te kijken hoe ik er over zes maanden voor sta. Alles op demo uiteraard. Maar daarvoor wil ik dus wel een broker die z'n daily candles sluit op 17:00 NY tijd zodat elke week gewoon vijf daily candles heeft van elk 24 uur.
Nee scam zou ik niet zo gauw zeggen, wat je nu geeft is dus gratis informatie die daadwerkelijk kan werken, het zijn strategieen die je het beste handmatige kan uitvoeren. wat jezelf aan geeft (mentale houding voor succesvol traden is de key). niet de strategie zelf.

Als je een goed plan heb en weet wat je doet zal het mentaal makkelijker te verwerken zijn.

Hieronder vallen:
Strategieen
money managment
kennis van ta/fa
en nog een paar dingen die je mee moet nemen. dan zal het mentalen makkelijker zijn..

vooral als je weet waar je je sl/tp moet plaatsen en je er ook natuurlijk aan houden.

Dus als je je er echt in wil verdiepen en je er je werk van wil maken dan ben je zeker 2 jaar aan het leren voor je succesvol kan gaan traden.
Je zal zoals iedereen de eerste 2 jaar flink op je bek gaan om alles uit te vogelen. de vraag is kan je dat aan :). financieel.
Demo traden en ook wel papertrading genoemd hier ga je niet veel van leren...
Je gaat het pas echt leren als je met je eigen geld gaat handelen. Hier komt het mentale naar voren.
daar moet je mee leren omgaan.

Het snelste krijg je de strategieen en patronen onder de knie idd op de forex (snellehandel).
Begin met een paar honderd euro neem mini contracten om je verlies te beperken. dan is je winst en verlies zo`n 0.25 cent per pip natuurlijk kan je meer contracten kopen. maar je gaat leren.
dus begin klein en kijk of je je in kan houden voor je over stapt naar 1 euro per pip.

Zo krijg je heel snel je gevoel, maar ook je trades onder controle.
je geef net 3 strategieen. in de tijd dat ik handeld en nog steeds leert, bezit ik kennis over 100de strategieen en alle patronen en de meeste indicatoren.

En ik kan je vertellen als je serius wil gaan handelen moet je meer gaan lezen over strategieen en patronen ed.

een goeie strategie bevat trouwens 5 punten. zal hier verder niet op in gaan. anders word het een heel boek.
maar een strategie bijvoorbeeld op de boilering bands alleen gaat ook weer niet werken.

wat ik duidelijk wil proberen te maken is:
Traden is niet even snel rijk worden.
Veel tijd en energie in het leren stoppen
Hierbij komt omenabij 2 jaar verlies lijden hard op je bek gaan net zo lang tot het duidelijk word.
Blijf je verliezen dan leer je dus niet. (je trades analyseren en je fouten erkennen) dit word heel moeilijk voor de meeste mensen.

Je leer proces word duidelijker en makkelijker als je een goeie trader kent die je ondersteunt liefst in je directe omgeving. maar dat zal moeilijk worden aangezien er niet veel van zijn in nederland.

alles wat gratis is aanpakken google is je vriend in dit geval.
er zijn genoeg website die alle stratgieen uitleggen, Youtube voor filmpjes als je een strategie niet snapt zoek het daar op.
En natuurllijk gewoon doen,

In jouw geval een broker uitzoeken ff demo traden, bekend raken met het platform. leren hoe het werkt enzo. (geeft dat een maandje naast je baan).
in die tijd doorgaan met leren verscshilende strategieen op pakken verdiepen in candle sticks, kagi renko ect ect. patronen leren herkennen. MM opzetten je trading plan uitwerken en zeg 2 maanden later met echt geld / mini contracten gaan werken. om je het belangrijkste gelijk aan te leren omgaan met je gevoel.
Dit mis je met demo traden.
natuurlijk is dit geen advies, maar dit is wel de beste en snelste manier om het goed onder de knie te krijgen.
Praat uit ervaring....

en wat ik begrijp wil je TA gaan leren in het begin?

Vermijden: alles waarvoor je moet betalen, snelle geld truckjes curssen ect.
Alles is te vinden op het internet. gewoon goed zoeken.

Om nog even terug te komen op je vraag waarom deze websites dat doen, dacht ik zoek het even op.
Hier een stukje van de onderste website *knip* waarom ze gratis signalen geven [/url] in hun about us. staat uitgelegd waarom en wat ze eraan verdienen.
ze hebben zelfs een video btw als je geen zin heb om te lezen 8)7
een beetje soort gelijke website heeft een zelfde about us of iets soort gelijks. (goed lezen / zoeken)

Hun zijn trouwens 1 van de weinige website die er mooi uit ziet en redelijk informatief is.
Ook de signalen zijn goed. heb al meerdere trades (echt geld) mee gedaan vorig jaar. weinig tot geen verliezen. en aardige winst.
Helaas duren de ontwikkelingen zoals een app volgens mij en andere dingen meestal lang.
Je word met alles op de hoogte gebracht via de mail, communicatie is ook goed.
al met al eerlijke en goeie signalen, voor nu, ik kijk graag uit met wat ze nog meer gratis gaan aanbieden.
en of ze gratis blijven.

van wat ik er van begrijp verdienen ze er niet veel aan, en waarom dan moet je maar even lezen :)

[Voor 24% gewijzigd door Krisp op 10-04-2015 08:33]

• Bonez0r
Anoniem: 661416 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 01:20:
[...]

Demo traden en ook wel papertrading genoemd hier ga je niet veel van leren...
Je gaat het pas echt leren als je met je eigen geld gaat handelen. Hier komt het mentale naar voren.
daar moet je mee leren omgaan.

[...]
Het idee achter de zes maanden demo traden die fxkeys aanraadt is dat je een rotsvast vertrouwen krijgt in je strategie. Dat moet het makkelijker maken om, wanneer je live gaat traden, vast te houden aan diezelfde strategie, ook in perioden dat het minder goed gaat. Je weet immers dat je systeem werkt. Alleen als je je eigen regels gaat breken kan het mis gaan.

Edit: ik heb nu een demo account geopend bij ICMarkets die voldoet aan mijn GMT+3 eis :). Hotforex staat ook nog op de radar. Hier is een mooie site om dmv filtering een broker te vinden.

[Voor 15% gewijzigd door Bonez0r op 13-03-2015 02:19]

Bonez0r schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 03:33:
[...]

Het idee achter de zes maanden demo traden die fxkeys aanraadt is dat je een rotsvast vertrouwen krijgt in je strategie. Dat moet het makkelijker maken om, wanneer je live gaat traden, vast te houden aan diezelfde strategie, ook in perioden dat het minder goed gaat. Je weet immers dat je systeem werkt. Alleen als je je eigen regels gaat breken kan het mis gaan.
hohoho dat is gedeeltelijk waar, lees nog maar een keer mijn vorige bericht.
Hoe ga je rotsvast je vertrouwen in je strategie houden als je dat mental niet aan kan?
wat als je sl bijna geraakt word en je staat 1400 euro in de min? vice versa voor winsten. ga je er eerder uit omdat je 1500 in de plus staat en breek je weer je strategie?
ga je er eerder uit dan je strategie cq plan? of blijf je strak zitten? en zo heb ik er nog een dozijn voor je.
wat als je strategie achter elkaar blijft misslukken ect ect ect.

dus 6 maanden theorie maar geen mentale voorbereiding?
geloof me als je mini contracten handelt en je doe wat ik zeg iedere trade + je strategie analyseren ect ect.
dan zal je zien dat een verlies van 20 euro een winst van een 10tje je heel blij of verdrietig gaat maken.
Je leert hier harder en sneller door, herkent patronen sneller ect ect.

Daarbij komt dat je auto rijden ook niet uit een boekje leert?
Logisch toch?

maar goed 6 maanden theorie, geestelijk heb je zip ervaring dan dus 6 maanden (mischien 2 jaar of zelfs nooit) erbij om dat te leren.
1 a 2 jaar vallen en op staan om alles af te stemmen op je handels gedrag (als je naar je zelf luisterd).
3 jaar verder.

Kan efficenter en goedkoper, maar wie ben ik :P

En precies wat ik nu zeg dat moet je voor jezelf aan houden bij iederen WIE ZIJN ZEI.
Doe het op jouw tempo en doe het waar jij je het fijnst bij voelt. dan kan je er iets van maken.
Owja en klem je nergens aan vast bepaalde strategieen ect.... sta overal open voor en erken je fouten met traden. doe je dat niet dan ga je een pijnlijke weg tegemoet. je pak jezelf ermee niet een ander want die gaat er vandoor met jouw geld op de beurs.

de truck hier is om een ander zijn geld te pakken op de beurs.

Denk maar na demo geld intreseert je niet dus verlies of winst merk je niets van.
De strategie werkt pas als je die mentaal aankan anders heb je er niets aan.
dat leer je met echt geld.

en je gaat me niet vertellen dat je 100 strategieen gaat leren in 6 maanden en er dan 1 uit gaat proberen.
rocket sience is het ook niet. 6 maanden 1 of 3 strategieen leren is ook weer onzin :O
Lees me vorige bericht nog eens.

Lees goed ik zeg niet dat je je niet moet voorbereiden ofzo!
jijzelf ben je grootste vijand op de beurs,
en die vind je niet in demo`s }:O

• wimjongil
  • Niet online
Anoniem: 661416 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 18:01:
[...]

Nee Het is waarschijnlijk een trader die zijn trades deelt. (heb meerdere websites hiervan meeste zijn gratis)
Ik gebruik deze als extra informatie, en kijk altijd hun trades na. ook handel ik erop als ze in mijn porto vallen.

Die website zullen rond komen van ad inkomsten en zoals je ziet donaties?
al met al zal mij het een worst wezen ze zijn gratis :), maar ik doneer of steun als ze echt goed zijn.
anders had ik die trades zelf ook niet gevonden.

Je zou eens bij www.degiro.nl moeten kijken :) gratis account en lage kosten. maar das ook alles 8)7

Wat je wel moet vermijden is betaalde services zelfde geld voor EA`s.

Maar alles wat je gratis kan krijgen moet je aanpakken hetzelfde geld voor signalen enzo.
er zijn niet alleen websites die dit gratis aanbieden.
maar denk ook eens aan social media tiwtter, facebook waar je gratis signalen kan krijgen van echte traders.
en profiteer je van hun trades dan is een donatie natuurlijk op zijn plaats, maar dit bepaal jezelf.
bij betaalde services moet je eerst betalen en weet je dus niet wat je krijgt.

Hopelijk heb je er wat aan O-)
Anoniem: 661416 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 02:41:
[...]

Om nog even terug te komen op je vraag waarom deze websites dat doen, dacht ik zoek het even op.
Hier een stukje van de onderste website waarom ze gratis signalen geven in hun about us. staat uitgelegd waarom en wat ze eraan verdienen.
ze hebben zelfs een video btw als je geen zin heb om te lezen 8)7
een beetje soort gelijke website heeft een zelfde about us of iets soort gelijks. (goed lezen / zoeken)

Hun zijn trouwens 1 van de weinige website die er mooi uit ziet en redelijk informatief is.
Ook de signalen zijn goed. heb al meerdere trades (echt geld) mee gedaan vorig jaar. weinig tot geen verliezen. en aardige winst.
Helaas duren de ontwikkelingen zoals een app volgens mij en andere dingen meestal lang.
Je word met alles op de hoogte gebracht via de mail, communicatie is ook goed.
al met al eerlijke en goeie signalen, voor nu, ik kijk graag uit met wat ze nog meer gratis gaan aanbieden.
en of ze gratis blijven.

van wat ik er van begrijp verdienen ze er niet veel aan, en waarom dan moet je maar even lezen :)
Ik snap dat het kan werken, maar zo'n site lijkt me geen liefdadigheidsinstelling. Geen enkele belegger gaat zijn eigen trades op voorhand openbaar maken. Speltheoretisch klopt dat gewoon niet. Dus ik vraag me af waar hun verdienmodel van komt. Ja, van donaties, maar ze zouden toch veel meer kunnen verdienen als ze zelf geld in hun trades zouden stoppen en het niet openbaar bekend zouden maken? Ik blijf het een vreemd fenomeen vinden, het voelt voor mij alsof die signal service op de een of andere manier aan de gebruiker geld verdient.

Ik heb trouwens degiro bekeken, maar daar betaal je meer dan twee euro voor een optie, en aangezien opties per honderd euro's gaan is dat nogal veel. Kan gelukkig nu wel bij interactive brokers, dus die vraag is voor mij opgelost. :)

wimjongil schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:46:
[...]

[...]

Ik snap dat het kan werken, maar zo'n site lijkt me geen liefdadigheidsinstelling. Geen enkele belegger gaat zijn eigen trades op voorhand openbaar maken. Speltheoretisch klopt dat gewoon niet. Dus ik vraag me af waar hun verdienmodel van komt. Ja, van donaties, maar ze zouden toch veel meer kunnen verdienen als ze zelf geld in hun trades zouden stoppen en het niet openbaar bekend zouden maken? Ik blijf het een vreemd fenomeen vinden, het voelt voor mij alsof die signal service op de een of andere manier aan de gebruiker geld verdient.

Ik heb trouwens degiro bekeken, maar daar betaal je meer dan twee euro voor een optie, en aangezien opties per honderd euro's gaan is dat nogal veel. Kan gelukkig nu wel bij interactive brokers, dus die vraag is voor mij opgelost. :)
Uhm Ik vraag me af of je wel goed leest?
waarom Gratis Aandelen informatie

1: Hierbij komt dat het een open markt is wat de bedoeling ook was van de beurs.
ik de loop van deze tijd is dat ook niet meer zo.

2: Ze verdienen waarschijnlijk aan reclame/donaties/en mischien nog meer dingen geld.

3: Je denk wijze over de trade voor jezelf houden klopt niet. (uitleg hierover volgt)

4: Als je een beetje: zoals jij zeg speltheoretisch nadenkt, is het juist heel slim wat zo`n website doet.
hun nemen de eerste positie in, (voorbeeld) op 4 euro sturen daarna het signaal naar xxxx mensen,
die nemen hun positie in laten we zeggen tussen de 4 en 4.50. dit leg helemaal aan de aantallen en de portfolios die deze mensen bezitten. laten we zeggen in ons voorbeeld eindigen we op 4.5 als iedereen van een site is ingestapt. (zie het als groepskracht, iedereen profiteert dus eigelijk)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

al met al volume, eerste positie sneller in het geld.
Conclusie:
ze verdienen dus aan de website en een beetje goeie service gaat voor het volume/kracht achter de trade.

Met andere woorden bij die signalen als eerste instappen, en je kan er mee van profiteren.
(alles is afhankelijk van de leden van zo`n site en de grote van hun porto`s).

Verdiensten zijn dus website en doel is kracht achter de trades meer winst aangezien ze de eerste positie hebben.

Terug komende op niet je trade delen? hoe kom je daarbij?
er is niets mis mee om je trade te delen dat levert meer geld op/volume in een aandeel.

Je doelt waaschijnlijk op je strategie niet delen.

Hopende dat het nu een beetje duidelijk is.

Nogmaals beter lezen:

De giro:
1 optie kost 0.85 euro cent fixed 1 optie = 100 stuks. Dus niet meer als 2 euro! Gewoon 0.85 cent niet meer en niet minder voor alle opties die hun hebben.
opzich weinig regels. je betaald dus nooit meer als 0.85 cent.
nog geen usa opties maar die komen er aan zeggen ze.

IB:
Is meestal goedkoop, maar soms ook duurder.
geen fixed price voor opties je kan dus duurder uitkomen dan als bij de giro.
maar ook goedkoper.
Ik zou ff kijken waar je het meeste wil gaan handelen, usa, eu ect.
IB hanteert over het algemeen zeer veel regels.

Beide zijn een goeie keus en de goedkoopste in optie land.

Er zijn meer voor en nadelen tussen IB/DeGiro moet je maar ff lezen/uitzoeken.
succes

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 661416 op 13-03-2015 13:20]

• Remco
@daytrading: wat is nou het nut van een signal service opzetten? Als je die opportunities voor jezelf houdt, kun je toch veel meer geld verdienen?
Ja kan, maar dan heb je natuurlijk ook risico. Als je een betaalde signal service opzet dan loop je 0% risico.
Zelfs als je alleen maar een fee int wanneer er winst wordt gemaakt loop je 0% risico, maar je hebt wel de kans op winst.

Remco schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:24:
[...]

Ja kan, maar dan heb je natuurlijk ook risico. Als je een betaalde signal service opzet dan loop je 0% risico.
Zelfs als je alleen maar een fee int wanneer er winst wordt gemaakt loop je 0% risico, maar je hebt wel de kans op winst.
Precies: daarbij komt, vind ik dat je risico loopt bij betaalde services.
Zoals jezelf aangeeft,
aangezien ze de maandelijkse kosten in hun zak kunnen stoppen en de trades mischien niet eens nemen.
(Ze niet hun trades zelf nemen aangezien ze al betaald krijgen.)
Uit mijn ervaring draaien de duurste services op EA`s (bots). niet betrouwbaar. je weet niet of ze die ea onderhouden.
Eerst betalen dan pas signalen.
teveel nadelen dus.

Ik zeg niet dat alle betaalde services slecht zijn maar je moet wel uitkijken.
Ik gebruik ook 2 betaalde services, 1 met live streams van de trader + signalen enzo. (50 usd)
1 voor 20 euro signalen via FB/twitter.
en een paar gratis services

Het is allemaal gratis en extra informatie + het scheelt mij 100de aandelen na te kijken.

er is niets mis of geheim`s aan signallen delen alleen maar beter voor jezelf.

Je moet gaan nadenken als iemand opeens een zogenaamde super strategie wil gaan delen.
dan klopt er iets niet.

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 661416 op 13-03-2015 13:38]

• wimjongil
  • Niet online
Die pagina heb ik gelezen, maar daarin staat waarom jij hun signal service moet gebruiken, niet waarom zij überhaupt een signal service aanbieden.
1: Hierbij komt dat het een open markt is wat de bedoeling ook was van de beurs.
ik de loop van deze tijd is dat ook niet meer zo.
Een signal service heeft niks met de openheid van de markt te maken lijkt me.
2: Ze verdienen waarschijnlijk aan reclame/donaties/en mischien nog meer dingen geld.
Daar kan ik inkomen.
3: Je denk wijze over de trade voor jezelf houden klopt niet. (uitleg hierover volgt)

4: Als je een beetje: zoals jij zeg speltheoretisch nadenkt, is het juist heel slim wat zo`n website doet.
hun nemen de eerste positie in, (voorbeeld) op 4 euro sturen daarna het signaal naar xxxx mensen,
die nemen hun positie in laten we zeggen tussen de 4 en 4.50. dit leg helemaal aan de aantallen en de portfolios die deze mensen bezitten. laten we zeggen in ons voorbeeld eindigen we op 4.5 als iedereen van een site is ingestapt. (zie het als groepskracht, iedereen profiteert dus eigelijk)
Maar hier profiteren zij dus van de gebruikers van de signal service. Dit is exact wat ik bedoel. Zij lopen geen risico, omdat zij gekocht hebben voordat hun 'klanten' gaan kopen. Zij kunnen dus verkopen terwijl hun klanten nog aan het kopen zijn. Lomp gezegd: je wordt door die signal service genaaid.
al met al volume, eerste positie sneller in het geld.
Conclusie:
ze verdienen dus aan de website en een beetje goeie service gaat voor het volume/kracht achter de trade.

Met andere woorden bij die signalen als eerste instappen, en je kan er mee van profiteren.
(alles is afhankelijk van de leden van zo`n site en de grote van hun porto`s).

Verdiensten zijn dus website en doel is kracht achter de trades meer winst aangezien ze de eerste positie hebben.

Terug komende op niet je trade delen? hoe kom je daarbij?
er is niets mis mee om je trade te delen dat levert meer geld op/volume in een aandeel.

Je doelt waaschijnlijk op je strategie niet delen.
Ik doel inderdaad op je strategie niet delen, oftewel je trade niet van tevoren delen. Wat ik hierboven al aangeef, zij delen hun trade pas nadat hij is gedaan, waarna (hopelijk) hun 'klanten' volgen. Die lopen dus altijd minimaal één stap achter. Lijkt me als 'klant' geen ideale uitgangspositie. ;)
Nogmaals beter lezen:

De giro:
1 optie kost 0.85 euro cent fixed 1 optie = 100 stuks. Dus niet meer als 2 euro! Gewoon 0.85 cent niet meer en niet minder voor alle opties die hun hebben.
opzich weinig regels. je betaald dus nooit meer als 0.85 cent.
nog geen usa opties maar die komen er aan zeggen ze.

IB:
Is meestal goedkoop, maar soms ook duurder.
geen fixed price voor opties je kan dus duurder uitkomen dan als bij de giro.
maar ook goedkoper.
Ik zou ff kijken waar je het meeste wil gaan handelen, usa, eu ect.
IB hanteert over het algemeen zeer veel regels.

Beide zijn een goeie keus en de goedkoopste in optie land.

Er zijn meer voor en nadelen tussen IB/DeGiro moet je maar ff lezen/uitzoeken.
succes
Ik heb al beschikking over een IB account, en aangezien de FX opties die ik wil gaan verhandelen daar minder dan 85 cent per optie zijn, is de keuze snel gemaakt. ;)
Remco schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:24:
[...]

Aha! Ik wist niet dat signal services altijd een fee pakken over de trades die door middel van hun signals zijn gemaakt. Dit verheldert een hoop. :)

wimjongil schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 20:33:
[...]

Die pagina heb ik gelezen, maar daarin staat waarom jij hun signal service moet gebruiken, niet waarom zij überhaupt een signal service aanbieden.

[...]
1: staat er wel, mee eens dat het er niet uitgebreid erop staat.

2: verdiep je in de history van de markt, en de bedoeling van de markt dan snap je wat ik bedoel

3: Top.

4: Hoe word je genaaid als je mee profiteerd en winst kan halen? daarbij is de keus aan jouw ook je denkwijze. een signal service hoef niet perse slecht te zijn.

5: Wanneer is dat dan wel? snap je de bassis en de werking van de beurs wel helemaal?

6: Super, maar kan je me vertellen of je nog steeds optie prijs + percentage van de inleg moet betalen of hanteerd IB nu alleen de optie prijs aan? voorheen was het optie prijs + percentage.

7. lees je weer verkeerd, met Fee bedoeld @remco de abbonements kosten.

8. ben wel eens benieuwd hoe je handeld/analyseert :)

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

artificial intelligence

Anoniem: 661416 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:33:
Je moet gaan nadenken als iemand opeens een zogenaamde super strategie wil gaan delen.
dan klopt er iets niet.
Want? Er zijn zoveel mensen die een bepaalde strategie delen, Bollinger bijv. met de bollinger squeeze, Williams, met wat indicatoren, etc.

Salvatron schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:22:
[...]

Want? Er zijn zoveel mensen die een bepaalde strategie delen, Bollinger bijv. met de bollinger squeeze, Williams, met wat indicatoren, etc.
en dat versta jij onder super strategie?
En als je de eerdere berichten ook leest is het Trade vs Strategie delen.

een trade delen is niets mis mee, en zogenaamde gouden (super) strategie delen word andere koek.
Zoals ik zei 8)7 .

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

artificial intelligence

Anoniem: 661416 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 01:36:
[...]

en dat versta jij onder super strategie?
En als je de eerdere berichten ook leest is het Trade vs Strategie delen.

een trade delen is niets mis mee, en zogenaamde gouden (super) strategie delen word andere koek.
Zoals ik zei 8)7 .
Een gouden (super) strategie bestaat niet...
maar er zijn genoeg gewone strategieën te vinden....

Salvatron schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 01:42:
[...]

Een gouden (super) strategie bestaat niet...
maar er zijn genoeg gewone strategieën te vinden....
Daar doelde ik toch ook op (als je gelezen had).
8)7

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

artificial intelligence

Anoniem: 661416 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 02:12:
[...]

Daar doelde ik toch ook op (als je gelezen had).
8)7
Ik dacht dat je met super strategie een bestaande strategie bedoelde, zoals bijv. de bollinger squeeze.

Salvatron schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 02:31:
[...]

Ik dacht dat je met super strategie een bestaande strategie bedoelde, zoals bijv. de bollinger squeeze.
hahaha nee dan moet je wel het gehele verhaal lezen.
het was een vergelijking tussen trades delen of een strategie.

een trade kan je makkelijk delen, maar een succesvolle strategie deelt niemand. (dat was het doel van het verhaal).
dus als zo`n gouden eieren strategie te koop is moet je heel goed na gaan denken of dat wel echt gaat werken. (niet dus).

zou jij ook niet doen als je zo`n strategie bezit, tov een trade / aankoop signaal zou je kunnen delen.
aangezien je aan een aankoop of verkoop signaal inprinciepe de oorsprong niet kan verhalen.

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

artificial intelligence

Hoezo deelt niemand een succesvolle strategie? Bollinger geeft de bollinger squeeze strategie die waarschijnlijk wel succesvol is en zo zijn er vele anderen die een succesvolle strategie delen.

Salvatron schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 02:47:
Hoezo deelt niemand een succesvolle strategie? Bollinger geeft de bollinger squeeze strategie die waarschijnlijk wel succesvol is en zo zijn er vele anderen die een succesvolle strategie delen.
Klopt maar daar ging het verhaal niet over :P
zoals ik eerder aangaf al die strategieen zijn gratis te vinden,

dus waarom zou je ervoor moeten betalen. (komt inprinciepe neer op wat jij net zei)

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

artificial intelligence

Anoniem: 661416 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 02:49:
[...]

Klopt maar daar ging het verhaal niet over :P
zoals ik eerder aangaf al die strategieen zijn gratis te vinden,

dus waarom zou je ervoor moeten betalen. (komt inprinciepe neer op wat jij net zei)
Oh zo. In principe betaal je natuurlijk wel voor de hun strategieën, aangezien die in boekvorm worden uitgebracht en je de boeken kunt kopen. Daarnaast kun je veel van die lui ook voor veel geld inhuren.
Maar inderdaad zijn veel van die strategieën ook gratis te vinden.

@wimjongil

Als toevoeging voor je portfolio check
Ik heb alle 4 de trades met echt geld genomen, hier kan je zien of het wat gaat worden.
Zit tussen de 0.00 en 0.10 cent verschil van mijn aankopen. na het krijgen van de emails.
alle andere trades zal ik ook nemen als ze in mijn porto passen.
want ik check altijd of ze voldoen aan mij eisen/strategie/plan/ect

[Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 661416 op 14-03-2015 03:14]

Salvatron schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 02:51:
[...]

Oh zo. In principe betaal je natuurlijk wel voor de hun strategieën, aangezien die in boekvorm worden uitgebracht en je de boeken kunt kopen. Daarnaast kun je veel van die lui ook voor veel geld inhuren.
Maar inderdaad zijn veel van die strategieën ook gratis te vinden.
zoals ik zei google is een soort van wonder tool, de boekvormen zijn ook te vinden >:)

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

artificial intelligence

Anoniem: 661416 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 02:54:
[...]

zoals ik zei google is een soort van wonder tool, de boekvormen zijn ook te vinden >:)
Ja, maar als je het legaal wil houden betaal je gewoon voor die boeken... ;-)

Salvatron schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 02:55:
[...]

Ja, maar als je het legaal wil houden betaal je gewoon voor die boeken... ;-)
dat is ieder zijn keus lijkt mij, net als beleggen neem je de beste tools die erzijn.

en als informatie zoeken illegaal is, dan zou je google aan moeten klagen lijkt mij _/-\o_

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

artificial intelligence

Anoniem: 661416 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 02:58:
[...]

dat is ieder zijn keus lijkt mij, net als beleggen neem je de beste tools die erzijn.

en als informatie zoeken illegaal is, dan zou je google aan moeten klagen lijkt mij _/-\o_
Ja maar voor de vraag of een strategie gratis is, is het wel van belang of het legaal gratis beschikbaar is natuurlijk...

Salvatron schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 02:59:
[...]

Ja maar voor de vraag of een strategie gratis is, is het wel van belang of het legaal gratis beschikbaar is natuurlijk...
Maar goed of het nu legaal of illegaal is ieder maakt zijn keus als je liever betaal voor een dan moet je dat gewoon doen. of voor een gouden strategie van 2999$
daarbij komt google bied het aan, die hebben lijkt mij strenge regels als het niet mag zal je het ook niet vinden.

Het kan allemaal efficenter makkelijker en goedkoper, want uiteindelijk zal die gouden strategie ook op indicators ed draaien.

om je een update te geven:
dit was in combinatie met het vergelijken van betaalde signaal services/ goedkope en gratis signaal services.
Informatie vinden om te leren traden en nog veel meer :O

[Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 661416 op 14-03-2015 03:10]

• Zjemm
na excel markets en igmarkets nu maar eens kijken naar een nieuwe broker

Icmarkets ziet er goed uit, maar ben benieuwd hoe de kosten zijn voor het overmaken ed.

Pepperstone ga ik ook even proberen

Fxcm schijnt ook nog wel aardig te zijn, maar verder binnen nl en de Benelux vind ik weinig ecn brokers die samen met mt4 kunnen

Waar zijn jullie naar overgestapt sinds de swiss dip?

[Voor 5% gewijzigd door Zjemm op 14-03-2015 17:17]

opensecure.nl

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ik ben zelf erg tevreden over whs selfinvest.

Daar ook 0 gedoe gehad bij de roebel- of Zwitserse Frank dip. Het duurt wel een week of 2 voor je daar in business bent.

• Saturnus
  • Niet online
Zjemm schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 15:16:
na excel markets en igmarkets nu maar eens kijken naar een nieuwe broker

Icmarkets ziet er goed uit, maar ben benieuwd hoe de kosten zijn voor het overmaken ed.

Pepperstone ga ik ook even proberen

Fxcm schijnt ook nog wel aardig te zijn, maar verder binnen nl en de Benelux vind ik weinig ecn brokers die samen met mt4 kunnen

Waar zijn jullie naar overgestapt sinds de swiss dip?
Ik heb nog geen keuze gemaakt.
Overmaakkosten spelen voor mij ook een rol. Bij Excel Markets kon je inleggen via iDeal, waardoor dat geen cent kostte. Maar het terughalen van geld kwam neer op 15% van het teruggestorte bedrag. Of het een vast bedrag of percentage was weet ik niet. Maar dat was best even zuur.

• DJTimo
Mijn Excel Markets account heb ik dmv een wire transfer leeg gehaald, dat kostte mij minder dan 2 procent. Storten deed ik ook via iDeal.

ik zit momenteel alleen nog bij IC Markets. Wil er ook nog wel een andere broker bij, maar nog weinig concreet werk van gemaakt. Een wiretransfer naar IC Markets is gratis, maar je bank rekent daar natuurlijk wèl kosten voor.

@wimjongil

Hier een kleine update: portfolio trades

Ik ben uitgestapt met 3 usd winst per aandeel op kmb.
de overige bezit ik nog maar staan er ook goed voor.

Aankopen verschillen met ongeveer max 0.10 cent van hun site.
na het geven van hun signaal.

Zo zie je dat tips / trades / extra informatie altijd handig is.
daarom filter ik de goeie en slechte signal services van elkaar.
als je een goeie gevonden heb heb je er iets aan zoals je ziet.
en nog gratis ook :)

• Remco
Ik ben benieuwd hoe het signaal zich in een zijwaartse of neergaande markt houdt. De afgelopen dagen zijn alle indexen gestegen, dus dan is het niet zo moeilijk.
Ik had me van de week ingeschreven, en bewaar alle signalen. Over een paar weken/maanden eens een backtrack hiervan doen.

Remco schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:53:
Ik ben benieuwd hoe het signaal zich in een zijwaartse of neergaande markt houdt. De afgelopen dagen zijn alle indexen gestegen, dus dan is het niet zo moeilijk.
Ik had me van de week ingeschreven, en bewaar alle signalen. Over een paar weken/maanden eens een backtrack hiervan doen.
Precies, ik had ze vorig jaar al getest, resultaten waren zeer goed.
volgens mij was de markt toen aardig zijwaarts en ook zeer goeie resultaten gehaald.

we zullen het zien :)

MRK heb ik 1.80 usd winst op en KBM had ik 3 usd winst.
is een totaal van 4.80 usd per aandeel. binnen een week :)
de overige staan nog open. dus het totaal kan nog veranderen.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 661416 op 19-03-2015 20:09]

• Saturnus
  • Niet online
Er moeten ook een aantal zeer nare 'brokers' zijn. Zij verkopen blijkbaar je contactgegevens en dan word je eens in de zoveel tijd gebeld omdat 'je informatie wilde hebben over handelen.'
Ik vermoed dat het Markets.com is. ForexYard of IG zouden het ook kunnen zijn.

• Monga
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11
Ik kan bij deze bevestigen dat het Markets.com is. Een jaar geleden een testaccount geopend, sinds die tijd word ik enkele malen per week gebeld door diverse dubieuze bedrijven die me van alles aan willen smeren op het gebied van beleggen... Wel allemaal met 020 nummers.

• Saturnus
  • Niet online
020...dat komt overeen ja. Waarschijnlijk zijn die telefoonnummers doorgeefluiken want ik kan mij niet voorstellen dat ze in Nederland zitten.

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Sprak de andere kant van de lijn dan Engels of Nederlands?

• Saturnus
  • Niet online
Engels. Nadat ik ze netjes vroeg om mij van hun lijst af te halen werd de hoorn er op gegooid.

En hoe vreemd: Vandaag voor het eerst in maanden dat er weer spam in mijn mailbox ligt.

• Saturnus
  • Niet online
Meer info.
Vandaag werd ik onbekend gebeld.
Na veel doorvragen liet de man wat los:
Ze zijn SkyFX, zitten in Rusland.
Ze krijgen contact informatie uit een 'union network.'
Ik heb ook een naam maar laat dat maar even.
Ze beweren je contactinformatie te hebben omdat je 'ergens verliezen hebt geleden.'

Als we dan Markets.com nog even in gedachten nemen...ja daar ben ik mijn gratis 50 nepeuro (want het is een dealingdesk) account inderdaad kwijt geraakt. :')

[Voor 4% gewijzigd door Saturnus op 03-04-2015 13:28]

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hier ook gebeld door een +44 nummer, was uBroker links laten liggen en ophangen zijn scammers.
https://nl.trustpilot.com/review/www.ubroker.com

Zit er zo langzaam aan te denken om maar een andere telefoonnummer aan te vragen.

[Voor 22% gewijzigd door FabiandJ op 03-04-2015 15:42]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Gelukkig heb ik er te weinig last van om een ander telefoonnummer te nemen. Wel ga ik nergens meer een echte 06 opgeven. Het was achteraf gezien natuurlijk al dom om een echte 06 op te geven voor demo's. Wellicht voor real accounts een uitzondering.

Nogmaals de vraag:

Wie weet een goede broker??
Verplicht:
+ Betrouwbaar (Dus op een aantal sites een flink aantal nette reviews.)
+ MT4
Dit wordt gewaardeerd:
+ iDeal storten en goedkoop kunnen terughalen.
+ Snelle verwerkingstijd

Wat het laatste punt betreft, als dit niet bekend is kan ik dat testen en hier delen.

IC Markets blijf ik op het oog hebben, maar ik weet dat ze een jaar geleden niet ideale servertijden hadden.

• FabiandJ
  • Niet online
Ik denk toch dat ik dan voor IC Markets zou gaan.

• Maaark
Of anders eens kijken naar hotforex zero spread account, misschien is dat wat voor je.

• Saturnus
  • Niet online
Yes, die heb je eerder aangeraden. Kan je dat ook onderbouwen?
Rating ziet er aardig uit.

• venomenal
Ik zit zelf ook alleen nog maar bij icmarkets (en evt bij FortFS voor micro)
Oanda anders iets voor je? Die schijnt ook goed te zijn...

• priens
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-06 07:05

priens

WorldCommunityGrid @ DPC

Zijn er hier misschien mensen bekend met het indekken (hedgen) van valutarisico en welk instrument daar het beste voor te gebruiken is? Ik heb wat bezit in Noorse Kronen en zou in de toekomst graag de mogelijkheid hebben om me te in te dekken tegen een zwakkere Kroon ten opzichte van de Euro. In het geval dat de Kroon verzwakt zou ik dus graag long EUR/NOK willen gaan.

Het is niet de bedoeling om dagelijks of zelfs wekelijks te gaan handelen. Als ik verwacht dat de Kroon voorlopig gaat stijgen ten opzichte van de Euro wil ik een positie kunnen innemen en deze wil ik graag aanhouden totdat de stijgende trend ten einde is.

Nu dacht ik aan FX handel via CFD's, maar toen ik me daar wat verder in verdiepte kwam ik er al snel achter dat CFD's volgens mij minder geschikt zijn om voor langere termijn (meerdere maanden) aan te houden, voornamelijk vanwege de rente die wordt gerekend als posities overnight worden aangehouden.

Dan zijn er nog FX opties, bij opties heb je natuurlijk de tijdswaarde die in je nadeel werkt, tenzij je een short optie verkoopt, dan ontvang je de premie maar ben je maar beperkt ingedekt tot de strike van de optie, terwijl je verlies in principe onbeperkt kan zijn. Al is dat misschien niet direct een probleem vanwege het onderliggende bezit dat ik heb in Noorse Kronen, dat wordt dan immers ook meer waard.

Dan blijven futures over. Ik weet niet of dat een goed alternatief is? Of zijn er nog meer/betere mogelijkheden?

• Kixpo
  • Laatst online: 21:41
Is een turbo wat voor je?
http://www.bnpparibasmark...-/Turbo-Long/NL0010251971

Of sprinters, daar zijn wat meer mogelijkheden:
https://www.ingsprinters.nl/markten/valuta/eur-nok/page/1

[Voor 35% gewijzigd door Kixpo op 12-04-2015 01:08. Reden: Aanvulling met sprinters]

• priens
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-06 07:05

priens

WorldCommunityGrid @ DPC

Mja ik ben nooit zo verzot op turbo's, sprinters, etc. voor de wat langere termijn maar het zou kunnen. Maar voor FX handel lijken me CFD's dan meer geschikt. Als ik het goed begrijp worden daar de financieringskosten gewoon afgerekend en niet verdisconteerd in de koers.

Na er meer over nagedacht te hebben lijken me FX opties wel interessant en dan met name het schrijven van (deep) in the money put opties om zo mijn Noorse Kronen te beschermen tegen een stijging. Mocht de koers gelijkblijven, dan verlies ik niet al teveel (of verdien zelfs wat, namelijk tijdswaarde).

Op het eerste gezicht lijkt dit te kunnen werken, maar misschien zie ik dingen over het hoofd. Helaas lijkt er in Nederland weinig te vinden over FX opties. Onbekend maakt onbemind? Of is het misschien gewoon geen handig product... Is er hier iemand bekend met FX opties?

Koersen zijn al helemaal onvindbaar, dus misschien maar eens ergens een demo account openen om te kunnen kijken hoe liquide de EUR/NOK optiemarkt is en hoe het premieverloop is over langere termijn, zoals de verwachtingswaarde van (deep) in the money puts.

• FabiandJ
  • Niet online
Even een update vanuit het GOLDSTAR MAM kamp aangezien we nu 9 maanden live zijn.

Op dit moment hebben we een totale profit van $18147.86 behaalt. Van alle maanden hebben we één maand gehad met verlies, wat achteraf niet nodig was geweest.

Het totale vermogen van de MAM begon op $2074 in augustus 2014 en staat nu op $86502.68 met een piek van $107792.95. Dit vermogen schommelt zo nu en dan aangezien de klanten zelf geld kunnen bijstorten en eraf kunnen halen.

[Voor 3% gewijzigd door FabiandJ op 15-04-2015 12:17]

• Remco
Klopt helemaal. Om dit even om te zetten in een percentage: 30,3% winst van 27 augustus tot heden.

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Remco schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:03:
Klopt helemaal. Om dit even om te zetten in een percentage: 30,3% winst van 27 augustus tot heden.
En dan is de sterke dollar nog niet eens mee gerekend.

• Remco
Klopt. Want account is in dollars.
Ik had een withdrawal gemaakt, en die viel behoorlijk lekker uit zo met de EUR/USD koers.

• FabiandJ
  • Niet online
Remco schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:40:
Klopt. Want account is in dollars.
Ik had een withdrawal gemaakt, en die viel behoorlijk lekker uit zo met de EUR/USD koers.
Dat was inderdaad een mooie meevaller :)

• FabiandJ
  • Niet online
Hoe gaat het eigenlijk met de mensen die de Constellation software gebruiken?

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Goldstar had een lekker dagje vandaag met dank aan Griekenland.

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee