Tof! Waar draai je het op?Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:29:
Draait als een zonnetje dat mavericks
Ah nice, das sowieso wel een snel apparaatVerwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:34:
Op een air i5 256gb laatste nieuwe
Ik heb er ergens wel respect voor, als bedrijf zo'n "hype" rond je producten weten te creëren? Ze maken degelijke producten maar uiteindelijk zijn het maar gebruiksvoorwerpen, tools.
Anyway, mijn time machine backup is bijna rond en OS X Mavericks staat klaar op een USB stickje om een clean install te doen, ik ben benieuwd!
Het is me trouwens opgevallen dat qua prijs, de rMBP 15" (met dedicated graka) "maar" € 400 scheelt met de Mac Pro? Dit gaat ongetwijfeld een dilemma vormen wanneer voor mij de tijd komt om te upgraden
Ik vind trouwens de nieuwe iPad maar platjes. Letterlijk en figuurlijk. iPad Air, seriously? De vorige paste ook in een envelop.
[ Voor 9% gewijzigd door Pyr0wl op 22-10-2013 22:54 ]
IK heb onwijs respect voor het gratis maken van Mavericks. €18 voor mountain lion was al laag (vgl met Windows) maar dit is tof, zeker in combo met lagere prijzen van oa rMBP. Zal de afzet goed doen!
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Great... "Enter your verification code sent to ####"
Alleen handig dat m'n iPhone NET aan het updaten is naar 7.03 😭
Alleen handig dat m'n iPhone NET aan het updaten is naar 7.03 😭
[ Voor 5% gewijzigd door kmf op 22-10-2013 23:04 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Iemand een idee wanneer icloud iWorks wordt geupdate? Staat nu nog op beta.
Hoe doe je dat ook alweer, op welk moment kun je hem op een USB-stick zetten?Pyr0wl schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:52:
[...]
Ik heb er ergens wel respect voor, als bedrijf zo'n "hype" rond je producten weten te creëren? Ze maken degelijke producten maar uiteindelijk zijn het maar gebruiksvoorwerpen, tools.
Anyway, mijn time machine backup is bijna rond en OS X Mavericks staat klaar op een USB stickje om een clean install te doen, ik ben benieuwd!
Het is me trouwens opgevallen dat qua prijs, de rMBP 15" (met dedicated graka) "maar" € 400 scheelt met de Mac Pro? Dit gaat ongetwijfeld een dilemma vormen wanneer voor mij de tijd komt om te upgraden
Ik vind trouwens de nieuwe iPad maar platjes. Letterlijk en figuurlijk. iPad Air, seriously? De vorige paste ook in een envelop.
Dat is al gebeurd: dit zijn de nieuwe versies met de samenwerk-features die in de presentatie genoemd zijn (dat het nog Beta is werd ook in de presentatie genoemd).Untouchablezz20 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:15:
Iemand een idee wanneer icloud iWorks wordt geupdate? Staat nu nog op beta.
Eerst gewoon downloaden uit de App Store. De installer start dan automatisch op, stop die met Cmd-Q.PatrickG schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:17:
[...]
Hoe doe je dat ook alweer, op welk moment kun je hem op een USB-stick zetten?
Volg vervolgens de instructies hier:
http://forums.macrumors.c...hp?p=18081307&postcount=3
[ Voor 52% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 23-10-2013 19:34 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Blijft er dan beta staan op icloud.com? Beetje vreemd. Duidelijk.
[ Voor 14% gewijzigd door Untouchablezz20 op 22-10-2013 23:25 ]
Voorlopig wel. Die iWork apps op iCloud.com zijn sowieso net nieuw, dus op zich is het niet zo vreemd.Untouchablezz20 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:24:
Blijft er dan beta staan op icloud.com? Beetje vreemd.
Overigens lijkt het er sterk op dat als je de iWork applicaties al hebt op een "oude" Mac, de update naar de nieuwe versie gratis is (dus gewoon een update van de bestaande applicaties). Je moet dan wel OS X Mavericks installeren.
[ Voor 29% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 22-10-2013 23:31 ]
ThanksHerko_ter_Horst schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:22:
[...]
Dat is al gebeurd: dit zijn de nieuwe versies met de samenwerk-features die in de presentatie genoemd zijn (dat het nog Beta is werd ook in de presentatie genoemd).
[...]
http://www.gottabemobile....n-install-os-x-mavericks/
Voor iOS tellen ze activatie na 1 september, voor Macs aankoopdatum vanaf 1 oktober.
* Pages, Numbers, and Keynote are free on the Mac App Store for qualifying Mac computers purchased on or after October 1, 2013. OS X Mavericks required. Downloading apps requires an Apple ID.
* GarageBand is free on the App Store for all iOS 7 compatible devices; additional GarageBand instruments and sounds are available with an in-app purchase. iPhoto, iMovie, Pages, Numbers, and Keynote are free on the App Store for qualifying iOS 7 compatible devices activated on or after September 1, 2013.
Mensen die een iMac gekocht hebben na de silent update vallen uit de boot (zoals ik :-))
* Pages, Numbers, and Keynote are free on the Mac App Store for qualifying Mac computers purchased on or after October 1, 2013. OS X Mavericks required. Downloading apps requires an Apple ID.
* GarageBand is free on the App Store for all iOS 7 compatible devices; additional GarageBand instruments and sounds are available with an in-app purchase. iPhoto, iMovie, Pages, Numbers, and Keynote are free on the App Store for qualifying iOS 7 compatible devices activated on or after September 1, 2013.
Mensen die een iMac gekocht hebben na de silent update vallen uit de boot (zoals ik :-))
Ik heb mijn MacBook Air in juni 2013 gekocht, samen met Pages, Numbers en Keynote en die kon ik gisterenavond na het installeren van Mavericks gewoon gratis updaten.
Ik sta op het punt om een nieuwe 13" rMBP te bestellen, maar wil hem wel graag met US toetsenbord*. Volgens store.apple.com is de standaard MBP verzendklaar binnen 24h, met aanpassingen zoals een ander toetsenbord is dat 1-3 werkdagen. Maar dat is alleen de tijd die ze nodig hebben om hem verzendklaar te maken. Een lokale Apple-boer (Comspot) vertelde me dat de aangepaste Apple's vervolgens uit China (oid) verzonden worden, waarmee je soms 2 maanden (!!) op je nieuwe Apple kan wachten.
Heeft iemand hier (met vorige versies/releases) ervaring mee? Is de levertijd inderdaad zo belachelijk als je voor een aangepaste versie op store.apple.com gaat?
*Ik woon in Duitsland, en qwertz is geen optie...
Heeft iemand hier (met vorige versies/releases) ervaring mee? Is de levertijd inderdaad zo belachelijk als je voor een aangepaste versie op store.apple.com gaat?
mijn macbook air 2012 met US layout heeft 3 weken over gedaan na bestelling op de store.
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Ik heb de mijne gister besteld (15" met US toetsenbord) en die heeft ook een 1-3 dagen klaar voor verzending en de verwachtte ontvangstdata zijn 29-31 oktober. Wat ik regelmatig op internet lees is dat ze zelfs vaak sneller geleverd worden. Dus zeker geen 2 maanden.julby schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:55:
Ik sta op het punt om een nieuwe 13" rMBP te bestellen, maar wil hem wel graag met US toetsenbord*. Volgens store.apple.com is de standaard MBP verzendklaar binnen 24h, met aanpassingen zoals een ander toetsenbord is dat 1-3 werkdagen. Maar dat is alleen de tijd die ze nodig hebben om hem verzendklaar te maken. Een lokale Apple-boer (Comspot) vertelde me dat de aangepaste Apple's vervolgens uit China (oid) verzonden worden, waarmee je soms 2 maanden (!!) op je nieuwe Apple kan wachten.
Hier staat Pages nog voor 17,99 euro in de store. Deze zou toch gratis zijn? Of is dat alleen als je Mavericks hebt?
Ok, dat is goed om te horen, bedankt!rayparlour schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:01:
...en de verwachtte ontvangstdata zijn 29-31 oktober. Wat ik regelmatig op internet lees is dat ze zelfs vaak sneller geleverd worden. Dus zeker geen 2 maanden.
heb de mijne toen (ook met us keyboard) besteld bij amac en was met twee weken binnen.
Ik zou het doen!
Het is gratis voor Mac's gekocht vanaf 1 oktober. Als je Mac hebt aangeschaft voor die datum moet je alsnog betalen.DJH schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:06:
Hier staat Pages nog voor 17,99 euro in de store. Deze zou toch gratis zijn? Of is dat alleen als je Mavericks hebt?
Komend weekend dan maar een Apple TV aanschaffen. Zat nog even te wachten op een eventuele aankondiging gisteren om dan niet net het oude model te kopen. Maar die is er dus niet 
Zeker met Mavericks extra interessant, omdat je dus draadloos je scherm kan streamen naar de TV.
Zeker met Mavericks extra interessant, omdat je dus draadloos je scherm kan streamen naar de TV.
let wel even op welke mac je hebt. met oudere modellen werkt die functie niet (macbookpro mid2010 b.v.)Magnetic_Man schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:27:
Komend weekend dan maar een Apple TV aanschaffen. Zat nog even te wachten op een eventuele aankondiging gisteren om dan niet net het oude model te kopen. Maar die is er dus niet
Ik zou het doen!
Zoals hierboven ook al aangegeven (ik val in herhaling), was het bij mij gek genoeg wel gratis. Ik heb mijn Mac met Pages, Number en Keynote in juni gekocht en kon gisteren gratis updaten na mijn installatie van Mavericks. Ik stond er zelf ook van te kijken, maar vond het wel prima eigenlijkKriCo schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:24:
[...]
Het is gratis voor Mac's gekocht vanaf 1 oktober. Als je Mac hebt aangeschaft voor die datum moet je alsnog betalen.
Verwijderd
Jij hebt ze dus eerder al aangeschaft en kun je nu dus gratis updaten naar de nieuwe versies. Alleen als je al een Mac hebt en deze software nog niet eerder hebt aangeschaft moet je er dus nog voor betalen.DwightKSchrute schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:41:
[...]
Zoals hierboven ook al aangegeven (ik val in herhaling), was het bij mij gek genoeg wel gratis. Ik heb mijn Mac met Pages, Number en Keynote in juni gekocht en kon gisteren gratis updaten na mijn installatie van Mavericks. Ik stond er zelf ook van te kijken, maar vond het wel prima eigenlijk
Ik heb op m'n iPad nu updates naar de nieuwe versies beschikbaar voor iPhoto en Numbers die ik eerder al aangeschaft heb.
Gelukzak :-). De uitzondering bevestigd de regel!DwightKSchrute schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:41:
[...]
Zoals hierboven ook al aangegeven (ik val in herhaling), was het bij mij gek genoeg wel gratis. Ik heb mijn Mac met Pages, Number en Keynote in juni gekocht en kon gisteren gratis updaten na mijn installatie van Mavericks. Ik stond er zelf ook van te kijken, maar vond het wel prima eigenlijk
Ik vind wel jammer dat er geen nieuwe Tunderbolt Display is aangekondigd. Zou toch mooi zijn bij de Mac Pro. Het wordt wel tijd die een keer wordt geüpdatet.
Het is sowieso vreemd dat het Thunderbolt Display nog steeds niet is vernieuwd. De 27" iMac is dunner en die heeft er nog een hele pc in zitten. Wat betreft design moet er echt een update komen.
Blijf het vreemd vinden dat er de Mac Mini als enigste Mac product buiten de boot valt.
Overigens vind ik het vreemd dat ze aan de ene kant enkele producten in prijs verlagen, notabene de populaire modellen, en aan de andere kant de prijs verhogen van zaken die eigenlijk al overpriced waren. Voorbeelden zijn de iPad 2, iPhone 5c, Mac Pro
Zoals ik al zei in het Mac Pro topic:
Ik denk ook dat ze (net als met de iPhone 5c en iPad 2 prijzen) echt hun hand aan het overspelen zijn.
En dan die Phil Schiller die doodleuk zegt: "jullie zullen het wel met mij eens zijn dat dit een mooie prijs is". Net als met de iPhone 5c en iPad 2 laat Phil Schiller zien echt helemaal niks te snappen van de financiële situatie van mensen die geen directeur bij Apple zijn.
Overigens vind ik het vreemd dat ze aan de ene kant enkele producten in prijs verlagen, notabene de populaire modellen, en aan de andere kant de prijs verhogen van zaken die eigenlijk al overpriced waren. Voorbeelden zijn de iPad 2, iPhone 5c, Mac Pro
Ik denk ook dat ze (net als met de iPhone 5c en iPad 2 prijzen) echt hun hand aan het overspelen zijn.
En dan die Phil Schiller die doodleuk zegt: "jullie zullen het wel met mij eens zijn dat dit een mooie prijs is". Net als met de iPhone 5c en iPad 2 laat Phil Schiller zien echt helemaal niks te snappen van de financiële situatie van mensen die geen directeur bij Apple zijn.
iPad 2 werd toch juist in prijs verlaagd gisteren?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
Maar is nog steeds veel te duur in vergelijking met de nieuwe iPad Air bijvoorbeeld. Hetzelfde zien we bij de Macbooks. De gewone Macbook Pro kost ongeveer hetzelfde als de Macbook Pro met Retina scherm.BeQuietAndDrive schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:33:
De nieuwe versies zijn óók gratis als je de apps zelf al gekocht had via de App Store, je krijgt dan gewoon via de App Store een (gratis) upgrade naar de nieuwe versie.KriCo schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:24:
[...]
Het is gratis voor Mac's gekocht vanaf 1 oktober. Als je Mac hebt aangeschaft voor die datum moet je alsnog betalen.
Dit geldt trouwens zowel voor de OS X versies als voor de iOS versies van de iWork en iLife apps.
Apple is nooit bedoeld voor de low end market.
Ze zijn een premium leverancier die zich richt op premium klanten.
Dat er minder mensen Apple spullen kopen, omdat zij vinden dat Apple hun hand (of handen) aan het overspelen is, vanwege de crisis, maakt helemaal niet uit. Ze hebben hun naam te danken aan hun premium imago. Of daar halfbakken producten tegenover staan, maakt geen ene moer uit.
Je zou het kunnen bestempelen als een sekte, waarbij we elke keer verlekkerd naar Apple nieuws luisteren.
Als je vindt dat Apple zich uberhaubt in iets verspeeld. Ga dan vooral in een topic posten waar geen handen overspeeld zijn.
Dat er minder mensen Apple spullen kopen, omdat zij vinden dat Apple hun hand (of handen) aan het overspelen is, vanwege de crisis, maakt helemaal niet uit. Ze hebben hun naam te danken aan hun premium imago. Of daar halfbakken producten tegenover staan, maakt geen ene moer uit.
Je zou het kunnen bestempelen als een sekte, waarbij we elke keer verlekkerd naar Apple nieuws luisteren.
Als je vindt dat Apple zich uberhaubt in iets verspeeld. Ga dan vooral in een topic posten waar geen handen overspeeld zijn.
Is het weer zo ver met je periodieke relaas? Prijzen zijn natuurlijk relatief en als jij het te duur vindt, dan is er genoeg concurrentie. Waarom zou de iPhone 5c opeens nu te duur zijn, terwijl Apple al jaren hetzelfde voert met de 4S, 4, et cetera. Vergeet niet dat de 5c nog steeds een beste bang voor buck heeft; het is absoluut niet traag, ondersteuning, volwassen ecosysteem. En natuurlijk, het is van de zotte dat jij nog niet op de stoel van Phil Schiller zit, met je schat aan ervaring die je in 24 jaar hebt opgedaan bij het reilen en zeilen van genoteerde bedrijven. De enige reden dat de iPad 2 nog in het aanbod zit, is de A5.Pyrone89 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:30:
Blijf het vreemd vinden dat er de Mac Mini als enigste Mac product buiten de boot valt.
En dit zorgt in NL voor een prijsverhoging. Ik zag hem in de pricewatch van 340 naar 360 gaan enkele uren geleden. En de Mediamarkt, Bcc en nog een paar hebben hem verhoogd van 350 naar 379.BeQuietAndDrive schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:33:
:: Game Over ::
Ik heb een Mac eind 2012 gekocht.Magnetic_Man schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:27:
Als ik dan een apple TV koop kan ik dan bijv. een film op de computer aan zetten en deze laten streamen naar de televisie?
Dit zou een apple tv aardig interessant maken namelijk
[ Voor 4% gewijzigd door steppa87 op 23-10-2013 14:12 ]
PSN ID = steppa87
Ja dat kan. Als je TV het al niet ondersteunt. Mijn Samsung LED tv heeft al zo'n functie.
Bij mij werkt het streamen (mirroring van desktop) echt niet vlekkeloos voor het afspelen van films.
Het hapert namelijk enorm. Tot nu toe bij mij nog geen oplossing kunnen vinden..
Speel hem daarom maar via iTunes-> Airplay-> Apple TV af
(MBA 2011 + Samsung 46ES6100 + Apple TV3)
Het hapert namelijk enorm. Tot nu toe bij mij nog geen oplossing kunnen vinden..
Speel hem daarom maar via iTunes-> Airplay-> Apple TV af
(MBA 2011 + Samsung 46ES6100 + Apple TV3)
Nadeel van het streamen vanuit je iTunes is dan weer dat je hem moet omzetten naar het juiste formaat. Fijne aan die mirroring (zou moeten zijn) dat je hem gewoon bij wijze van spreken in .mkv formaat in je Videolan kan openen en die rechtstreeks naar je TV kan streamen.
Overigens zou dit niet mijn enige reden zijn waarom ik een AppleTV overweeg. Netflix is de andere
Overigens zou dit niet mijn enige reden zijn waarom ik een AppleTV overweeg. Netflix is de andere
Dit doe ik met mijn iMac uit 2011. Wat echter nog leuker is om dit via airvideo te doen op je ipad waardoor deze simpelweg een grote afstandbediening wordsteppa87 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:08:
[...]
Ik heb een Mac eind 2012 gekocht.
Als ik dan een apple TV koop kan ik dan bijv. een film op de computer aan zetten en deze laten streamen naar de televisie?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb een Mac Mini begin dit jaar gekocht. Alle content staat op mijn NAS. Via iTunes streamt alles perfect naar mijn TV via de Apple TV 3. Dit werkt echt briljant, zonder haperingen, zonder problemen. Het enige nadeel zou wellicht kunnen zijn, dat je de content eerst moet converteren naar een iTunes formaat. Dat is een eenmalige extra handeling.steppa87 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:08:
[...]
Ik heb een Mac eind 2012 gekocht.
Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0
En dit werkt helemaal naar behoren, je kan dan zoals paar berichten terug gemeld is, dus op je Mac een film via VLC afspelen en dit dus mirroren op je TV via de apple tv?Bospa01 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:41:
[...]
Dit doe ik met mijn iMac uit 2011. Wat echter nog leuker is om dit via airvideo te doen op je ipad waardoor deze simpelweg een grote afstandbediening word
Ik heb (nog) geen ipad, maar werkt dat ook met een iphone (5)
Bedien je dan je mac of je bestanden met je iphone/ipad?
Omzetten van bestanden om het via itunes te doen vind ik te omslachtig dan kan ik bepaalde bestanden net zo goed via mn netwerk op mn media speler kopiëren (waar ik eigenlijk van af wil, omdat dit zo lang duurt)
PSN ID = steppa87
Via airvideo browse je op je mac en kun je beeldsignaal naar je apple tv sturen via iPad
Hiervoor moet je alleen de bijhorende airserver app op je mac installeren, maar dan hoef je dus vanaf de bank / luie stoel niets te doen op de mac zelf.
Werkt overigens ook prima met films in niet itunes format.
Het is eigenlijk een app waarmee je films kan streamen van mac naar ipad/iphone maar heeft tegenwoordig ook de optie om het beeldsignaal naar je apple tv te sturen.
https://itunes.apple.com/...r-videos/id306550020?mt=8
(tijdens het zoeken naar de link las ik dat er blijkbaar nu ook een HD versie is)
Hiervoor moet je alleen de bijhorende airserver app op je mac installeren, maar dan hoef je dus vanaf de bank / luie stoel niets te doen op de mac zelf.
Werkt overigens ook prima met films in niet itunes format.
Het is eigenlijk een app waarmee je films kan streamen van mac naar ipad/iphone maar heeft tegenwoordig ook de optie om het beeldsignaal naar je apple tv te sturen.
https://itunes.apple.com/...r-videos/id306550020?mt=8
(tijdens het zoeken naar de link las ik dat er blijkbaar nu ook een HD versie is)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Een beetje server/player draait zijn hand niet om voor realtime transcoding... Ik vind het persoonlijk een non-issue.
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Dat converteren heeft toch wel redelijk veel tijd nodig ?Leut schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:57:
[...]
Ik heb een Mac Mini begin dit jaar gekocht. Alle content staat op mijn NAS. Via iTunes streamt alles perfect naar mijn TV via de Apple TV 3. Dit werkt echt briljant, zonder haperingen, zonder problemen. Het enige nadeel zou wellicht kunnen zijn, dat je de content eerst moet converteren naar een iTunes formaat. Dat is een eenmalige extra handeling.
Mooiste is alles afspelen via Itunes H.264/X.264 codec in een .m4v container zetten met iFlicks Remuxen heet dat.
10Gb film in 3min..? ong
10Gb film in 3min..? ong
[ Voor 14% gewijzigd door rjm81 op 23-10-2013 19:54 ]
Goeie, die ga ik eens proberen, gebruik nu nog altijd handbrake
als je lui bent kun je ook beamer downloaden.
dit is een simpele drag & drop app die bijna alles kan afspelen:
handleiding:
1. open beamer
2. sleep je .mkv in beamer
en voila, je apple tv speelt het af
http://beamer-app.com
handleiding:
1. open beamer
...less is more
Volgens mij is dit na de Volkswagen hippybus het tweede grote tech product in de geschiedenis wat duurder wordt naarmate het langer op de markt isWebby_143 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:53:
[...]
En dit zorgt in NL voor een prijsverhoging. Ik zag hem in de pricewatch van 340 naar 360 gaan enkele uren geleden. En de Mediamarkt, Bcc en nog een paar hebben hem verhoogd van 350 naar 379.

Bij flipperkasten is dit toch wel het geval.
(helaas)
(helaas)
Zoals rjm81 al terecht aangeeft, ga je de files remuxen. Converteren is niet nodig, omdat ze al geconverteerd zijn. Alleen de container is niet leesbaar voor iTunes. Middels een remux zet je dit juist om en dan binnen een paar minuten kun je gaan genieten :-) (ik gebruik hiervoor overigens de SSD in mijn Mac Mini).Bospa01 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:20:
[...]
Dat converteren heeft toch wel redelijk veel tijd nodig ?
Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0
Er kopen helemaal niet meer minder mensen Apple-producten, alleen Mac verkopen dalen maar iPads en iPhones verkopen stijgen nog altijd elk jaar hoor.kevinl schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:48:
Apple is nooit bedoeld voor de low end market.
En wie gaan er morgen (of vannacht al?) vroeg in de rij staan?
http://www.ipadclub.nl/59...-als-eerste-in-nederland/
Als ik de documenten van de magazijnen zo zie zijn er maar enkele (30 a 35 stuks) iPads te koop.
http://www.ipadclub.nl/59...-als-eerste-in-nederland/
Als ik de documenten van de magazijnen zo zie zijn er maar enkele (30 a 35 stuks) iPads te koop.
[ Voor 0% gewijzigd door jdiezrequejo op 31-10-2013 18:28 . Reden: -n ]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Ik heb nooit begrepen waarom men in de rij zou staan. Heb in de deuk gelegen over mensen die uren in de rij stonden op de dag van introductie en ik liep rustig richting de Dixons en kocht daar mijn iPad. en liep langs de rij met de vraag en waar staan jullie op te wachten. Op de nieuwe iPad. Je had de gezichten moeten zien toen ik zij dat ik net terug kwam van de Dixons en hem daar zo mee kon nemen. Tja daar sta je dan uren te blauw bekken buiten....
Dus nee ik ga niet in de rij staan. heb ik ook niet voor de iPhone of MacBook Pro gedaan. MacBook wel gelijk na de aankondiging besteld. Aangezien ik wat aanpassingen had. duurde het een week voor ik hem binnen had. De iphone heb ik vorige week vrijdag besteld. Levertijd helaas 2 a 3 weken, maar ik wacht geduldig af ;-)
Dus nee ik ga niet in de rij staan. heb ik ook niet voor de iPhone of MacBook Pro gedaan. MacBook wel gelijk na de aankondiging besteld. Aangezien ik wat aanpassingen had. duurde het een week voor ik hem binnen had. De iphone heb ik vorige week vrijdag besteld. Levertijd helaas 2 a 3 weken, maar ik wacht geduldig af ;-)
MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)
klopt. Heerlijk programma.funk-e schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:20:
als je lui bent kun je ook beamer downloaden.
handleiding:
1. open beamer
Let op:
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de keynote zelf, houd het dus gewoon rustig, bespreek de geruchten op een zinnige manier en zorg dat de boel netjes blijft. Neem ook 'ns een kijkje op Tweakers.net IRC in #apple.
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de keynote zelf, houd het dus gewoon rustig, bespreek de geruchten op een zinnige manier en zorg dat de boel netjes blijft. Neem ook 'ns een kijkje op Tweakers.net IRC in #apple.