http://www.cyberport.de/d...s-w8-1-1H06-227_1530.html
Komen wel nog 13 euro leveringskosten bij. Maar je kan het ook afhalen in bochum ofzo. Wegens tijdgebrek heb ik maar de verzendkosten erbij genomen.
Mijn pennetje heb ik op Ebay gekocht want ik was niet zeker of die winkel de laatste revisie zou leveren.
Hoesje (met penhouder), screenprotector, microSD (64gb), datakabel komen van amazon.de.
Alles samen = 410 euro. Ik denk dat die de prijs is van een enkele Dell venue pro 64gb in veel winkels? Als alles goed aankomt en goed werkt zal ik een tevreden man zijn!
1 puntje blijf ik jammer vinden en dat is het missen van MicroHDMI. Hierdoor heb ik lang getwijfeld. Maar uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik mijn netbook ook werkelijk nooit aan een extern scherm heb gehangen. Als de optie er zou zijn, was dat natuurlijk altijd mooi meegenomen. Moest het echt nodig zijn koop ik mij wel eens zo'n miracast dongle.
Mijn 2e twijfelpunt was niet kunnen kiezen tussen de Vivotab Note 8 en dit apparaat. Maar na veel reviews te hebben gelezen, toch gekozen voor het superieure beeldscherm van de Venue 8. Al was ik echt wel fan van het opbervakje voor de stylus van de Vivotab.
Ik hunker naar de tijd dat men zelf een tablet kan "designen" en het bedrijf maakt het voor jou gewoon klaar. Nu zijn wij steeds afhankelijk van de (soms domme) keuzes die fabrikanten maken. Het is bij elk apparaat gewoon 'net niet wat het moet zijn'. Maarja, ik zal hier ongetwijfeld veel plezier mee hebben mits zuiniger gebruik van het RAM geheugen

.
[
Voor 43% gewijzigd door
Unrealiac op 30-05-2014 09:54
]