Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:31
Uiteindelijk via Dell toch gratis office geleverd gekregen. Het hoorde er dus wel bij te zitten.....Kreeg een klein doosje met daarin een licentiecode om Office (voorgeïnstalleerd als proefversie) te activeren. Werkte prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Rev01 Dell Active Stylus krijgt 'raving' reviews/comments op de Dell US site. 5 uit 5. Waar Rev00 2 uit 5 waardering kreeg. Wil de Rev01 versie dus ook halen. Ik zie 'm alleen overal met een levertijd van 1 a 2 weken. klopt dat of weet iemand waar hij op voorraad ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:13
laredo schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:45:
Uiteindelijk via Dell toch gratis office geleverd gekregen. Het hoorde er dus wel bij te zitten.....Kreeg een klein doosje met daarin een licentiecode om Office (voorgeïnstalleerd als proefversie) te activeren. Werkte prima.
Ik zit ook te kijken om de Dell Venue 8 Pro te kopen en zag in de beschrijving ook staan dat Office erbij hoort, zie http://www.dell.com/nl/p/...model_id=dell-venue-8-pro.
Ik heb dit ook nog in een chatsessie gevraagd en daar werd verteld dat het er niet bij hoort.
Heb jij Office gewoon erbij gekregen van Dell of heb jij hier moeite voor moeten doen om deze alsnog te krijgen?

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:31
Ik heb mijn account manager een aantal stukken op de Dell site voorgelegd waarin volgens mij duidelijk wordt verteld dat Office erbij zou moeten zitten. Uiteindelijk gaf ze mij gelijk en kreeg ik een code om office te activeren opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:16
Bij zat hij er wel gewoon bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-09 20:14
Ik overweeg ook de aanschaf van deze 8".

Ik vroeg mij alleen af of er op korte termijn nog wat aan zit te komen, bij Dell of bij concurrenten. De Venue Pro 8 is nog niet zo heel lang te koop, maar overal lees ik dat meerdere fabrikanten op de 8" trein stappen. Ik zoek een 8" W8.1 tablet...feitelijk voldoet de Venue Pro 8, maar ik zou het jammer vinden als er op korte termijn 8" W8.1 tablets met betere specs te koop zijn. Heeft het zin om te wachten, en waar zou ik dan op moeten wachten?

Essentieel is de MicroSD lezer (of SD) en verder geef ik niet om 3G/4G. Ik hoopte op een net wat scherper scherm; maar op een kleiner scherm is 1280x800 natuurlijk best ok.

Een familielid van me is binnenkort is Las Vegas en nu zag ik dat ze daar een Microsoft Store hebben. Is dat een echte winkel, waar de Venue Pro 8 gewoon op voorraad zou moeten liggen? Scheelt echt enorm...$229 komt neer op zo'n €170...

Wel een belangrijke vraag: als ik via bv K-lite codec pack met de klassieke mediaspeler een 1080p film via de microsd kaart afspeel, hapert het beeld dan op de Dell? Heb nu een 200ft (Asus Transformer Prime) en die slikt alles zonder stotteren.

[ Voor 26% gewijzigd door GustavSan op 04-04-2014 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
GustavSan schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:57:
Ik overweeg ook de aanschaf van deze 8".

Ik vroeg mij alleen af of er op korte termijn nog wat aan zit te komen, bij Dell of bij concurrenten. De Venue Pro 8 is nog niet zo heel lang te koop, maar overal lees ik dat meerdere fabrikanten op de 8" trein stappen. Ik zoek een 8" W8.1 tablet...feitelijk voldoet de Venue Pro 8, maar ik zou het jammer vinden als er op korte termijn 8" W8.1 tablets met betere specs te koop zijn. Heeft het zin om te wachten, en waar zou ik dan op moeten wachten?

Essentieel is de MicroSD lezer (of SD) en verder geef ik niet om 3G/4G. Ik hoopte op een net wat scherper scherm; maar op een kleiner scherm is 1280x800 natuurlijk best ok.

Een familielid van me is binnenkort is Las Vegas en nu zag ik dat ze daar een Microsoft Store hebben. Is dat een echte winkel, waar de Venue Pro 8 gewoon op voorraad zou moeten liggen? Scheelt echt enorm...$229 komt neer op zo'n €170...

Wel een belangrijke vraag: als ik via bv K-lite codec pack met de klassieke mediaspeler een 1080p film via de microsd kaart afspeel, hapert het beeld dan op de Dell? Heb nu een 200ft (Asus Transformer Prime) en die slikt alles zonder stotteren.
De Dell Venue 8 Pro heeft een Bay Trail CPU, de opvolger hiervan moet de Cherry Trail zijn maar die komt als het goed is pas het 3e kwartaal uit. nieuws: 'Intel komt in 2014 met twee 14nm-Atom-platforms voor tablets'
Het is natuurlijk ook zo dat de licentie voor Windows 8.1 tablets kleiner dan 9" nu gratis is. De kans dat er meer 8" tablets gaan komen is er dus wel, maar voor echt grote verschillen zal je dus moeten wachten op de Cherry Trail denk ik.

Ik ben gewoon voor deze gegaan omdat ik er nu eentje moet bestellen, bouwkwaliteit komt er goed uit en de stylus lijkt me erg mooi.
De mijne is sinds vandaag in productie en maandag krijg ik het hoesje, de stylus en de micro-usb -> usb kabel.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Ik zou ook gewoon voor deze Dell gaan en al helemaal als iemand hem voor je mee kan nemen uit de US. Naast de Microsoft Stores kunnen ze ook kijken naar een MicroCenter die heeft ze ook.

1080p films vanaf SD afspelen via MPC gaat perfect zonder haperen. Zelf gebruik ik Plex en dit werkt ook dikke prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
Mooie tips.

Mijn familielid komt pas eind mei terug. Heb niet zo'n trek nog zo lang te moeten wachten :). Misschien toch maar hier kopen met vip korting (heeft het zin om nog even te wachten op een extra korting?).

Ik ben wel redelijk overtuigd van deze Dell. Jammer dat het speelveld van 8" W8.1's nog klein is.

Edit:

Heb het apparaat inmiddels besteld via de website. Ben benieuwd. Wel een beetje raar dat ik tijdens de bestelling ergens 'levering tussen 11-14 april' zag langskomen, en direct na de bestelling te horen krijg dat ik het apparaat vanaf de 18e mag verwachten. In tijden dat consumenten verwachten minimaal een next-day delivery te hebben, slaat Dell toch wel een beetje de plank mis (ik bedoel, het gaat hier niet om custom servers oid). Maargoed; we wachen af :)

[ Voor 42% gewijzigd door GustavSan op 13-04-2014 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Dat met die levertijd had ik ook... Dit was uiteindelijk mijn levertijd:

Besteld: 3 maart
Verzonden: 7 maart
In Nederland: 11 maart
Geleverd: 12 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Voor 30 euro verzendkosten had ik toch ook wel verwacht dat ie er binnen 2-3 dagen zou zijn. Zeker omdat het hoesje, stylus en usb kabeltje de dag na de verzending in huis waren.

Besteld: 1 april
Verzonden: 9 april

Op 9 april had ik ook een tracking code, maar deze werkt nog steeds niet. De medewerkster van de klantenservice vertelde mij afgelopen vrijdag dat deze code pas werkt als de tablet in de buurt is wat voor mij erg vreemd klinkt. Ik hoop dat de tracking code vandaag gaat werken.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Bij mij werkte de track and trace ook pas toen die Nederland binnenkwam...
Gelukkig word jullie geduld beloond want het is wel een erg mooi apparaatje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Het lijkt me ook een erg mooi ding, ook leuk voor emulators misschien.
En zou dit ook nog voor ons komen? nieuws: Microsoft maakt installatie Windows 8.1 voor tablets met weinig opslag

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Dell kennende zou ik er niet van uit gaan... ;)
Zelf maakt het me niet uit want ik heb na een volledig systeem backup de recovery partitie er van af gegooid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Besteld: 1 april
Verzonden: 9 april
In Nederland: 14 april
Levering: 15 april

Dus als het goed is heb ik hem straks.

Een USB stick op de micro USB is wel mogelijk, maar is het ook mogelijk om een 2.5" schijf te gebruiken op de micro USB? Dan zou ik mooi met m'n Zalman ZM-VE300 ISO's kunnen laden :-)

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Kan wel maar dan moet je een self-powered USB hub gebruiken.

Zelf heb ik deze kickstarter gebacked:
https://www.kickstarter.c...ower-usb-at-the-same-time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Ik heb nog niet heel erg veel met de tablet kunnen doen maar het is wel een erg leuk apparaat. Op het scherm zat bij mij wel een vreemde lichte vlek, alsof er te hard op gedrukt was. Deze vlek verdween nadat ik hem in het hoesje geklikt had, ik hou het dus in de gaten maar hij lijkt nu goed te zijn.

Wat me wel opviel is dat het een echte 64bits CPU is en er 32bits Windows geïnstalleerd is, ik las dat dit komt omdat Connected Standby niet ondersteund wordt in de 64bits Windows. Hopelijk komt dit nog in de toekomst.

De stylus lijkt verder wel goed te werken, maar ik dacht dat het touchscreen uit zou staan als de stylus in de buurt zou komen. Nu teken ik vaak toch al wat op het scherm met m'n hand. De handschriftherkenning werkt redelijk goed, maar Graffiti van Palm was makkelijker geweest. Hij probeert nu mijn handschrift te ontcijferen en vervolgens een woord bij te vinden wat niet altijd werkt :-P
Het scherm heeft wel een erg mooi formaat voor stripboeken!

Straks maar eens gaan zoeken naar mooie apps en kijken of ik zelf wat ervoor kan maken :-)

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
Ik heb de Venue 8 nu een paar weken en vroeg mij af of julie even mee kunnen denken met wat puntjes waar ik tegenaan ben gelopen:

1) Het scherm is in de zachtste stand te fel voor 's nachts. Niet alleen voor mijn bedgenoot, maar ook voor mijzelf. Is er een manier om de instellingen aan te passen dat het geheel nog zachter kan, of is het standaard schuifje bij de instellingen de enige manier? Als dit niet kan, dan de vraag of jullie misschien weten of er een soort voorzetschermpje voor 8" te koop is dat ik er 's nachts makkelijk voor kan plaatsen?

2) Ik heb Mobile.HD geinstalleerd. Nadat ik de app sloot en weer opende begon de app zichtzelf telkens direct uit te schakelen (verdween het scherm weer). Echter, de app draaide nog wel op de achtergrond; het gebeurt bij het selecteren van media. Via VLC werkt het wel ok. Nadat ik de tablet opnieuw opstartte bleef het probleem spelen. Is het dan een kwestie van app deleten en opnieuw installeren?

3) Ik overweeg de nieuwe pen. Werkt het maken van aantekeningen goed op de Venue 8? Is er een app zoals 'Notes' op IOS waarbij je gewoon snel even een krabbel kunt maken (maar in het geval van typen dan schrijven)...ik ben niet thuis in de hele touch-pen technologie. Het zou zonde zijn als het in de praktijk nauwelijks bruikbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
GustavSan schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:41:
3) Ik overweeg de nieuwe pen. Werkt het maken van aantekeningen goed op de Venue 8? Is er een app zoals 'Notes' op IOS waarbij je gewoon snel even een krabbel kunt maken (maar in het geval van typen dan schrijven)...ik ben niet thuis in de hele touch-pen technologie. Het zou zonde zijn als het in de praktijk nauwelijks bruikbaar is...
Bij mij werkt de pen erg goed. Ik gebruik hem vooral in combinatie met Onenote. Je kan hem natuurlijk gebruiken voor normale geschreven notities of je kan de handschriftherkenning gebruiken. Dat laatste is even wennen en ik moet toch iets anders schrijven dan dat ik gewent ben.
Onenote is er ook voor Android, iOS en een web variant. De Android variant is niet zo uitgebreid als de Windows applicatie, dit zal waarschijnlijk ook het geval zijn met iOS neem ik aan.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01:02

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Dit weekend ben ik ook overstag gegaan!, ik heb de 64Gb met 3G module variant besteld inclusief stylus (Rev A01).

Via Ebay een micro SD (64Gb) erbij en een mooie case!

hoe zijn de ervaringen i.c.m. een Toetsenbord + Muis?
(voor meetings vond ik mijn oude laptop veel te lomp, deze had ik ook begin dit jaar verkocht om diezelfde reden)

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Ik gebruik af en toe Apple BT keyboard en een Microsoft Sculpe BT muis met de Dell en dat werkt prima! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

update:

Besteld en betaald: 3 mei (zaterdag)
Bevestiging betaling: 6 Mei (dinsdag)
Verwachte ontvangstdatum: 28 mei (woensdag)

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Ben wel benieuwd wat jullie ervaringen met opladers zijn. Heeft iemand een bepaalde lader gevonden die sneller laadt?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
Bij mij laadt hij maar op tot 90%. Hij geeft dan aan dat hij wel 'connected' is, maar niet 'charging'.
Iemand een vergelijkbare ervaring of idee wat het kan zijn? Bij de instellingen vind ik geen oplossing.

Overigens heb ik die van mij nu een week. Hiervoor had ik een HTC Flyer. De Dell komt uit de States, omgerekend kost ie daar ca. 160 euro. Wat een pracht apparaat heb je dan!

Edit:
Nu laadt hij wel op tot 100%... kennelijk (hopelijk) een incident geweest...

[ Voor 10% gewijzigd door Edddd op 12-05-2014 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Tablet is binnen!! had ook de stylus erbij, deze bleek ondertussen weer rev A02 te zijn (rev01 was al zeer goed beoordeeld)

Zojuist er een sim-only prepaid ingegooid en een mooie Microsoft sculpt muis erbij :)

Mijn mobiele admin honk is klaar! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 15:00

CasGas

.

Iemand die mij kan vertellen wat voor een wifi kaartje erin zit?

Is het een 2,4ghz of zit er ook 5ghz bij in?

Bij Dell staat namelijk alleen en N variant, bij de specs van T.net staat juist wel weer a/b/g/n..

[ Voor 31% gewijzigd door CasGas op 21-05-2014 00:21 ]

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

CasGas schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 00:19:
Iemand die mij kan vertellen wat voor een wifi kaartje erin zit?

Is het een 2,4ghz of zit er ook 5ghz bij in?

Bij Dell staat namelijk alleen en N variant, bij de specs van T.net staat juist wel weer a/b/g/n..
Volgens mij is het een 2.4/5.0Ghz kaartje, echter geen AC functionaliteit :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
MaDLiVe schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 01:28:
[...]

Volgens mij is het een 2.4/5.0Ghz kaartje, echter geen AC functionaliteit :)
Klopt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas

CasGas

.

AC boeit mij voor deze niet zo, daar kan ik altijd nog een andere adapter voor kopen :) Maar zeker weten dus ook 5GHz aanwezig?

<edit>
Nu snap ik het niet meer, net op de Dell chat krijg ik het volgende te lezen:

CasGas: ik vroeg mij af welk wifi kaartje er in de Venue Pro 8 zit
CasGas: Is dit alleen 2,4GHz eof ook 5GHz ondersteuning?
Dell medewerker: Enkel 2.4Ghz. Is geen dual.

[ Voor 51% gewijzigd door CasGas op 21-05-2014 11:35 ]

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Tenzij ze het er in recente batches uit hebben gehaald zit er toch echt 5ghz support op. Maar ik heb mijn v8pro al een tijdje niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Die gasten van de Dell chat snappen er sowieso nooit wat van...
Bij mij werkt het prima op 5GHz:
Afbeeldingslocatie: http://xda.mavaee.nl/images/5ghz.png

[ Voor 15% gewijzigd door SkyThes op 21-05-2014 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brro38
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 18:08
Mijn Dell Venue 8 Pro liet een lichte vlek zien met name op witte achtergrond daarom een bios update gedaan in de hoop dat het helpt. Nu start hij helemaal niet meer op zie Dell logo en een soort status rond.

Hoe kan ik zorgen dat hij weer gewoon start en voor de vlek zou dat binnen de garantie vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Met Dell bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas

CasGas

.

@SkyThes
En je hebt em gewoon via de Del lwebsite gekocht? Niet via andere kanalen?

Sowieso is Dell ontzettend dom, vorige week mijn 17R binnen gekregen, waar AC in zou moeten zitten, krijg ik er 1 geleverd met alleen 2,4GHz en dat was nou net niet de bedoeling. Krijg ik een mailtje dat er wel een Dual Band in zou moeten zitten, maar dan weer zonder AC erin.. vandaar dat ik er nu echt niks meer van snap bij die lui..

%$#($#@%#()$%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Ja ik heb hem eind Maart via de Dell website aangeschaft.
Zit een Dell Wireless 1538 kaartje in welke gewoon Dual Band is.

Edit:
Op Dell's eigen website zeggen ze zelfs dat hij Dual-Band is :+
http://www.dell.com/nl/p/...model_id=dell-venue-8-pro

[ Voor 39% gewijzigd door SkyThes op 22-05-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brro38
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 18:08
Heb probleem met de DV8P maar deze komt uit USA kan ik toch een beroep doen op de garantie in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samueldw
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:40

Samueldw

ISO 516

Kun je ook zelf windows er op zetten via de bios en een bootable usb stick?
En wordt de sd kaart alleen voor opslag gebruikt, of kun je hier ook programma's op installeren, of eventueel zelfs windows op installeren?

Canon R5 | 24-70 f/4 L | 100-500 f/4.5-7.1 L | 50mm f/1.8| 100-400 f/4.5-5.6L II | 50mm f/1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Samueldw schreef op zondag 25 mei 2014 @ 11:20:
<KNIP>
En wordt de sd kaart alleen voor opslag gebruikt, of kun je hier ook programma's op installeren,<KNIP>
SD formateren naar NTFS en je kan dan gewoon steam installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:49
Gisteren ook de dell venue 8 pro (64gb met simkaart) besteld met stylus en keyboard (is met folio).
Ik had hiervoor de surface 2 maar helaas worden er geen volledige apps ontwikkeld (half gebakken) terwijl ik toch erg tevreden was over de kwaliteit van de tablet. Helaas kan microsoft er niets aan doen dat er te weinig apps voor windows zijn.

Helaas moet ik wel wachten, levering staat nu op 17 juni, besteld 26 mei.
De stylus en keyboard komen wat eerder, staat nu op 10 juni.

Zodra ik alles binnen heb zal ik mijn ervaring plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samueldw

Samueldw

ISO 516

Waar heb je besteld als ik vragen mag?

Canon R5 | 24-70 f/4 L | 100-500 f/4.5-7.1 L | 50mm f/1.8| 100-400 f/4.5-5.6L II | 50mm f/1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:47
brro38 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:28:
Heb probleem met de DV8P maar deze komt uit USA kan ik toch een beroep doen op de garantie in Nederland?
Dat kan, maar dan moet je het ownership van je dv8p overzetten.
http://www.dell.com/suppo...iptransfer/IdentifySystem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 13:09

M14

In hoeverre is zo'n Venue 8 Pro geschikt om filmpjes van een Drift HD Ghost te plukken en af te spelen, uiteraard in HD formaat? Ik wil graag een tablet hebben, maar ook een vervanger voor mn laptop om onderweg wat filmmateriaal te kunnen bekijken & opslaan.

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Samueldw schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:58:
Waar heb je besteld als ik vragen mag?
Gewoon bij dell.nl en betaling met bank overschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
M14 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 01:53:
In hoeverre is zo'n Venue 8 Pro geschikt om filmpjes van een Drift HD Ghost te plukken en af te spelen, uiteraard in HD formaat? Ik wil graag een tablet hebben, maar ook een vervanger voor mn laptop om onderweg wat filmmateriaal te kunnen bekijken & opslaan.
Moet volgens mij allemaal kunnen, helaas kan ik nog niet voor je testen of dit allemaal vlekkeloos gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
M14 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 01:53:
Als je wat files hebt kan ik wel wat proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samueldw

Samueldw

ISO 516

Is het mogelijk een extern scherm aan te sluiten via een micro usb naar hdmi kabeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14

M14

SkyThes schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:48:
[...]

Als je wat files hebt kan ik wel wat proberen. :)
Linkje.

Zit er eigelijk een USB-poort (host) op de 8Pro? Anders is het lastig om de camera aan te sluiten. Of is er een mini/micro SD slot aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samueldw

Samueldw

ISO 516

microSD en micro usb host zouden er op moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
M14 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:36:
[...]

Linkje.

Zit er eigelijk een USB-poort (host) op de 8Pro? Anders is het lastig om de camera aan te sluiten. Of is er een mini/micro SD slot aanwezig?
Filmpje werkt prima bij mij.
Zit zo wel USB-host functionaliteit op als mini SD slot. Je kan alleen geen micro-usb naar HDMI gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14

M14

Ah, dat is mooi :). Is er ergens een winkel waar ik een 8pro kan proberen? Ik kan er op de gok wel 1 bestellen, maar vind het toch wel prettig om vooraf het apparaat een keer in handen te hebben.

Edit:
Hoe zit het eigelijk als je een usb-device wil aansluiten? Zit er een soort van verloopkabel bij?

[ Voor 21% gewijzigd door M14 op 29-05-2014 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samueldw

Samueldw

ISO 516

Een heel aantal webwinkels hebben wel de 64gb versie, maar ik weet niet of je hem daar kan proberen. Sowieso heb je het recht om het product te retourneren als het niet bevalt.

Volgens mij zit er geen microusb naar usb female bij (wat ik heb gezien in unboxing videos), maar die zijn niet zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Er zit een kabeltje bij, micro USB naar USB. Voor de oplader :)

Eh... inderdaad, beide kanten male.

[ Voor 23% gewijzigd door Edddd op 29-05-2014 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06:25
Heb de mijne ook besteld. 64gb versie, met UMTS uit Duitsland voor 299eur. Heb er gelijk ook een nieuwste revisie pennetje bij gedaan en wat andere accessoires op Amazon. Want naar wat ik begrepen heb komt hij best kaal aan. Ik ben benieuwd!

Zal hem voornamelijk gebruiken als netbook vervanger (waar ik zelden op typ) en notitiemaker op het unief. Gedaan met het meenemen van papieren en een pennenzak! :+

Ik hoop alleen dat de batterij het goed genoeg uithoudt.

[ Voor 44% gewijzigd door Unrealiac op 30-05-2014 09:09 ]

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samueldw

Samueldw

ISO 516

€299 met 64gb en 3g is niet slecht, waar heb je hem gekocht als ik vragen mag?
Bij Dell kost hij al €299 voor de 32gb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWKterry
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 15:12

TWKterry

Master Mariner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
http://www.cyberport.de/d...s-w8-1-1H06-227_1530.html

Komen wel nog 13 euro leveringskosten bij. Maar je kan het ook afhalen in bochum ofzo. Wegens tijdgebrek heb ik maar de verzendkosten erbij genomen.

Mijn pennetje heb ik op Ebay gekocht want ik was niet zeker of die winkel de laatste revisie zou leveren.

Hoesje (met penhouder), screenprotector, microSD (64gb), datakabel komen van amazon.de.

Alles samen = 410 euro. Ik denk dat die de prijs is van een enkele Dell venue pro 64gb in veel winkels? Als alles goed aankomt en goed werkt zal ik een tevreden man zijn!

1 puntje blijf ik jammer vinden en dat is het missen van MicroHDMI. Hierdoor heb ik lang getwijfeld. Maar uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik mijn netbook ook werkelijk nooit aan een extern scherm heb gehangen. Als de optie er zou zijn, was dat natuurlijk altijd mooi meegenomen. Moest het echt nodig zijn koop ik mij wel eens zo'n miracast dongle.

Mijn 2e twijfelpunt was niet kunnen kiezen tussen de Vivotab Note 8 en dit apparaat. Maar na veel reviews te hebben gelezen, toch gekozen voor het superieure beeldscherm van de Venue 8. Al was ik echt wel fan van het opbervakje voor de stylus van de Vivotab.

Ik hunker naar de tijd dat men zelf een tablet kan "designen" en het bedrijf maakt het voor jou gewoon klaar. Nu zijn wij steeds afhankelijk van de (soms domme) keuzes die fabrikanten maken. Het is bij elk apparaat gewoon 'net niet wat het moet zijn'. Maarja, ik zal hier ongetwijfeld veel plezier mee hebben mits zuiniger gebruik van het RAM geheugen O-) .

[ Voor 43% gewijzigd door Unrealiac op 30-05-2014 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Unrealiac schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:41:
http://www.cyberport.de/d...s-w8-1-1H06-227_1530.html

Komen wel nog 13 euro leveringskosten bij. Maar je kan het ook afhalen in bochum ofzo. Wegens tijdgebrek heb ik maar de verzendkosten erbij genomen.

Mijn pennetje heb ik op Ebay gekocht want ik was niet zeker of die winkel de laatste revisie zou leveren.

Hoesje (met penhouder), screenprotector, microSD (64gb), datakabel komen van amazon.de.

Alles samen = 410 euro. Ik denk dat die de prijs is van een enkele Dell venue pro 64gb in veel winkels? Als alles goed aankomt en goed werkt zal ik een tevreden man zijn!

1 puntje blijf ik jammer vinden en dat is het missen van MicroHDMI. Hierdoor heb ik lang getwijfeld. Maar uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik mijn netbook ook werkelijk nooit aan een extern scherm heb gehangen. Als de optie er zou zijn, was dat natuurlijk altijd mooi meegenomen. Moest het echt nodig zijn koop ik mij wel eens zo'n miracast dongle.

Mijn 2e twijfelpunt was niet kunnen kiezen tussen de Vivotab Note 8 en dit apparaat. Maar na veel reviews te hebben gelezen, toch gekozen voor het superieure beeldscherm van de Venue 8. Al was ik echt wel fan van het opbervakje voor de stylus van de Vivotab.

Ik hunker naar de tijd dat men zelf een tablet kan "designen" en het bedrijf maakt het voor jou gewoon klaar. Nu zijn wij steeds afhankelijk van de (soms domme) keuzes die fabrikanten maken. Het is bij elk apparaat gewoon 'net niet wat het moet zijn'. Maarja, ik zal hier ongetwijfeld veel plezier mee hebben mits zuiniger gebruik van het RAM geheugen O-) .
Zelfde keuze als jou gemaakt. Hoesje/keyboard van dell en de stylus al binnen (Rev 02) jeej :)
Alleen de tablet nog, die zal hopelijk volgende week komen. Wacht nog steeds om bevestiging van de betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
Ryatzu schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 14:21:
[...]

Zelfde keuze als jou gemaakt. Hoesje/keyboard van dell en de stylus al binnen (Rev 02) jeej :)
Alleen de tablet nog, die zal hopelijk volgende week komen. Wacht nog steeds om bevestiging van de betaling.
Keyboard heb ik niet gekocht, daar wacht ik nog even mee. Ik zie wel of ik dat kan gebruiken of niet. Mijn tablet wordt in verzending voorbereid en mijn stylus is al verzonden. De rest zal wel iets langer duren vermoed ik...

Sinds dit mijn eerste windows 8 tablet is (maar heb wel ervaring met windows 8 ), zijn er wat zaken die ik best op voorhand doe? Ik lees hier bijvoorbeeld hier wat dingetjes:

http://forum.tabletpcrevi...-you-get-your-tablet.html

[ Voor 19% gewijzigd door Unrealiac op 31-05-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samueldw

Samueldw

ISO 516

Vinden jullie dat 32gb voldoet na de nieuwe update van windows (windows 8.1.1)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samueldw schreef op zondag 01 juni 2014 @ 16:44:
Vinden jullie dat 32gb voldoet na de nieuwe update van windows (windows 8.1.1)?
Ligt eraan wat en hoeveel je installeerd. Als je het bij Office houdt en wat apps dan kan 32GB wel. Data kun je altijd op een SD kaart zetten (64GB ~35 euro inmiddels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samueldw

Samueldw

ISO 516

Dat is waar.

Als je trouwens zo'n dell in duitsland koopt, kun je dan via dell nederland eventuele garantiezaken regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
Ik heb gekozen voor 64gb + 64gb MicroSD. Ik heb gewoon liever plaats over dan nipt toekomen. Ik ben nogal geheugenhongerig op dat vlak. Daarom blijft mijn enigste vrees ook de 2gb RAM.

Deze week komt de tablet normaal binnen en dan post ik mijn bevindingen. Ik ben namelijk niet snel tevreden dus ik vind altijd wel wat kritiekpuntjes ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Unrealiac op 01-06-2014 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Vorige week maandag de tablet besteld.
Nu staat er nog steeds: Verwerking van bestelling

Al 2x gebeld met dell en kreeg 2x te horen dat ik nog een paar dagen moest wachten omdat er een bank tussen zit en er vorige week ook storing was. Leuk allemaal maar de volgende dag had ik de keyboard en stylus los besteld. Deze heb ik dus vorige vrijdag binnen gekregen.

Vanmiddag nog maar eens bellen...

Update:
Gebeld en wat blijkt. De order referentie nummer is niet volledig doorgekomen in hun systeem waardoor mijn order niet op betaald komt te staan. Dit wordt nu dus met de hand gedaan en wordt dus morgen uitgevoerd...
Dus hopen dat dit morgen dan ook echt gebeurd, misschien heb ik dan nog kans dat de tablet deze week in huis ligt.

[ Voor 29% gewijzigd door Ryatzu op 02-06-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
Ik heb ook problemen met de levering van mijn tablet via DHL. Nu blijkt dat ze foute contactinformatie hebben van mij . Mijn adres staat er duidelijk op vermeld. Het is gewoon dat mijn gemeente mijn straatnaam 2 jaar geleden heeft gewijzigd. Sindsdien niets anders dan problemen met de post. Ik ben het allemaal zo beu. De reden aanpassing was dat de hulpdiensten nooit onze straat konden vinden. (ingewikkeld systeem hier). Dus daarom verschillende straatnamen hebben gedaan. De incompetente gemeente heeft er natuurlijk niets beter op gevonden onze straatnaam te veranderen in een straatnaam die al bestaat in onze gemeente. Hoe dom kun je zijn...

Maar genoeg off-topic. Ik mag dus nog steeds wachten op de levering van mijn apparaat. De Pen is intussen wel aangekomen (via Royal mail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Gisteren avond bericht gehad dat eindelijk de betaling doorgevoerd is. Nu wachten op een verzend bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

ik heb mijn DV8P nu al een poosje, maar wat een fijn ding zeg!

De stylus was in het begin even lastig ivm haperingen, maar batterijtje vervangen doet wonderen! (De kwaliteit van de meegeleverde batterij is gewoon bagger).

Steam staat er bij mij op en in home streaming werkt perfect! (Bijna de hele game lijst geprobeerd, maar geen lag ervaren! (downscale staat wel ingesteld naar 720P ;) )

Ook Photoshop en Illustrator als test er op gezet en die werken ook prima!

Hearthstone moet wel op LOW staan, maar dan werkt het zonder enige hickups :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samueldw

Samueldw

ISO 516

Weet iemand misschien wat het verschil is tussen de vele types die er beschikbaar zijn?

5830-3165 64gb wifi €294.50
5830-1762 64gb 3g €352.50
5830-3127 64gb €430.50
5830-1373 64gb €430.50
5830-3158 64gb €442.00

De prijzen zijn overigens van 4launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Mortum schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:57:
ik heb mijn DV8P nu al een poosje, maar wat een fijn ding zeg!

De stylus was in het begin even lastig ivm haperingen, maar batterijtje vervangen doet wonderen! (De kwaliteit van de meegeleverde batterij is gewoon bagger).

Steam staat er bij mij op en in home streaming werkt perfect! (Bijna de hele game lijst geprobeerd, maar geen lag ervaren! (downscale staat wel ingesteld naar 720P ;) )

Ook Photoshop en Illustrator als test er op gezet en die werken ook prima!

Hearthstone moet wel op LOW staan, maar dan werkt het zonder enige hickups :)
Goed om te horen, je kan ook heartstone streamen. Las dat je simpel battlenet moet toevoegen aan je steam lijst en dan zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Samueldw schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:23:
Weet iemand misschien wat het verschil is tussen de vele types die er beschikbaar zijn?

5830-3165 64gb wifi €294.50
5830-1762 64gb 3g €352.50
5830-3127 64gb €430.50
5830-1373 64gb €430.50
5830-3158 64gb €442.00

De prijzen zijn overigens van 4launch.
Beetje raar, zou kunnen dat het ouder versies zijn of zijn ze allemaal nog leverbaar bij hun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samueldw

Samueldw

ISO 516

Ja, allemaal leverbaar. Wat zou kunnen zijn, maar wat niet helemaal duidelijk is, is dat er verschil wordt gemaakt met windows 8.1 en 8.1 Pro. Dat verklaart overigens nog niet alle typen.
https://www.4launch.nl/sh...ell-levertijd-null-tax-in

Ben er alleen nog niet helemaal uit of ik de 3g met gps versie wil, of de wifi versie zonder gps.

[ Voor 32% gewijzigd door Samueldw op 04-06-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Je hebt een consumenten versie met 8.1 + gratis Office en de business versie met 8.1 Pro maar zonder Office. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Ryatzu schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:54:
[...]

Goed om te horen, je kan ook heartstone streamen. Las dat je simpel battlenet moet toevoegen aan je steam lijst en dan zou het moeten werken.
geen idee, tbh vind ik dat ook niet de moeite aangezien ik ook onderweg HS wil spelen.

Maar ik zal dit weekend wel even weer gaan testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas

CasGas

.

Iemand die weet waar ik ergens anders ook een nieuwe stylus vandaan kan halen? (iets anders dan Dell in dit geval)

Alles besteld maar natuurlijk een originele stylus vergeten :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Samueldw schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:05:
Ben er alleen nog niet helemaal uit of ik de 3g met gps versie wil, of de wifi versie zonder gps.
Heeft de 3G versie ook GPS dan? Zover ik weet heeft geen enkele Venue Pro 8 GPS hardware. Maar ik kan me vergissen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas

CasGas

.

Ik ga er vanuit dat Dell trouwens ook al de Rev A02 uitleverd van de stylus, kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 08:09
deze versie heeft geen toetsenbord toch?
Lijkt me i.c.m. windows 8 toch een stuk minder functioneel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas

CasGas

.

Die kan je er bij bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
Even een kleine review van mijn Dell (heb hem nog maar 2 dagen en in totaal 2uur kunnen gebruiken)

Stevig ding en weegt ook iets meer dan ik gedacht had. Desondanks ligt hij wel goed in de hand. Mijn model komt uit duitsland, is met 3G en is 64gb en REV 02 stylus De stylus heeft denk ik een andere bijgeleverde batterij nodig want zo erg goed vind ik het niet. Ik moet precies steviger op het scherm drukken dan ik dacht. Maar de lijnen die komen zijn wel mooi correct en zonder verschuivingen. Ik heb op internet gelezen dat een nieuwe batterij dat zou moeten oplossen. Het probleem is dat AAAA batterijen best zeldzaam zijn.

Dit is mijn eerste windows 8 tablet en ik merk op dat ik er nog aan moet wennen. Ik voel mij veeleer een oude bompa die pas een smartphone gebruikt. Zo traag ben ik ermee. Maar het gaat wel steeds vlotter en vlotter.

Sinds het een Duitse versie is, heb ik deze dan ook moeten vertalen in het configuratiescherm. Wat mij wel stoort is dat, zelfs na het installeren van de language pack (zowel NL als ENG) niet alle Duitse woorden zijn vertaald. Iemand enig idee hoe dit komt? Af en toe zie je zo iets Duits terugkomen. Dit stoort mij wel en ik overweeg om een verse Windows 8 installatie te doen. (zolang ik alle drivers kan terugvinden). Maar dit staat natuurlijk los van de tablet zelf. :p

Het scherm is echt heel helder en best scherp voor zijn resolutie. De batterijduur is ook schitterend te noemen. Heb hem tot op heden nog niet moeten opladen. Het geluid is uiteraard mono, vermits er maar 1 speaker in zit. Maar laat je dat niet tegenhouden want hij gaat wel erg hard. Volledig volume heeft wel een beetje distortion, maar op 80% is hij ook al hard zat.

3G moet ik zelf nog proberen. Ik heb hier niet meteen een extra SIM liggen.

Meer updates later in de week wanneer ik hem volledig naar wens heb kunnen instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:32
Zijn dat misschien losse apps die nog in het Duits terugkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
svenk91 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 15:49:
Zijn dat misschien losse apps die nog in het Duits terugkomen?
Dat ook... Maar bijvoorbeeld bij het inloggen staat er "Wilkommen". of ipv "reageert niet" staat er ook iets duits".

Zo van die kleine zaken.

Heeft iemand toevallig een Factoryimage van zijn Dell die de nederlandse taal heeft als standaard (of engels)? :9

[ Voor 15% gewijzigd door Unrealiac op 07-06-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Unrealiac schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 16:37:
[...]
Dat ook... Maar bijvoorbeeld bij het inloggen staat er "Wilkommen". of ipv "reageert niet" staat er ook iets duits".
Ga naar
<configuratiescherm>
<land/regio>
derde tablad<beheer>
<instellingen kopieren>
en dan van onderen vink je aan <Aanmeldingsscherm en systeem accounts>
<OK>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
Dat ziet er nu al een stuk beter uit, zeer hard bedankt!

Nu is BIJNA alles vertaald. Als je het schermtoetsenbord gebruikt, staat er nog "Tastur Ausblenden'". Toch erg hoe moelijk het is om een windows te vertalen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Mijn tablet besteld bij dell staat nu al sinds vorige week op status: Met transport bedrijf. Andere dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas

CasGas

.

Dacht ik gisteren, laat ik eens kijken wat ik al binnen had gekregen (toetsenbord en hoesje besteld).

Had ik dus niet in de gaten bij het bestellen dat er al een hoesje bij het toetsenbord zit, dus nu 2 hoesjes :|

Iemand nog een hoesje nodig die hem voor een schappelijke prijs wil overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samueldw

Samueldw

ISO 516

Welk hoesje heb je besteld? De originele met 'Dell' er op?

Ik heb de Venue 8 Pro 64gb zonder 3g bij 4launch besteld voor €295. Hopelijk komt hij van de week binnen.

[ Voor 48% gewijzigd door Samueldw op 09-06-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas

CasGas

.

Ja, gewoon bij Dell zelf besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
CasGas schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:40:
Ja, gewoon bij Dell zelf besteld..
Hier kwam ik achter toen ik ook de keyboard besteld had.
Direct het andere hoesje geannuleerd.

Zojuist kan ik me order volgen met UPS (werd eens tijd na een week).
Styles en keyboard heb ik al een week binnen.

Zal mijn ervaringen posten zodra het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samueldw

Samueldw

ISO 516

Ik heb mijn Dell Venue 8 Pro bij 4Launch besteld. 4Launch had hem niet op voorraad en moest hem bij de leverancier halen. Ik had hem toch de 3de werkdag thuis. Ben er tot nog toe erg tevreden over.

De bediening in desktop mode valt me ook alles mee. Ik had verwacht dat het lastiger zou zijn.

Ik vind de recovery partities wel een nadeel. Deze nemen circa 9gb in beslag. Dat vind ik te veel op 64gb apparaat. Voor het resizen van de C partitie heb je apparte software nodig, maar het is op zich te doen. Het had beter geweest als ze het op een sd kaartje hadden gegeven, of als download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Ik heb gewoon een complete image gemaakt van mn Venue inclusief alle partities en deze op mijn NAS gezet. Daarna Recovery partitie aan C toegevoegd en weer een hoop ruimte terug gewonnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Mijn tablet wordt vandaag bezorgt door UPS (eindelijk).
Misschien een idee om je type nummer hier te posten?

Zoals hieronder in de afbeelding:
5830

Afbeeldingslocatie: http://l0rd0dingames.files.wordpress.com/2013/10/img_0515.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samueldw

Samueldw

ISO 516

Volgens mij hebben alle Venue 8 pro's 5830 als typenummer. Daar komt dan nog een specifiek nummer achter. Bij mij is dat 5830-3165. Uit dat laatste kan je afleiden welke licenties je hebt en of je 3g en/of 64gb hebt.

Ik had twee recovery partities, een van 2gb en een van 7gb. Die van twee gigabyte staat aan de linker kant van mijn system partitie, dus die kan ik niet zomaar toevoegen, dan moet ik de system partitie opschuiven. :-(
Vanmiddag maar even doen met Gparted.

Weet iemand hoe je er voor kan zorgen dat de speaker en je headphones als twee verschillen playback apparaten worden gezien, zodat je het volume onafhankelijk van elkaar kan instellen?

[ Voor 16% gewijzigd door Samueldw op 12-06-2014 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas

CasGas

.

iemand een idee om dropbox op je sd kaart te krijgen? om het niet als removable media aan te merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samueldw

Samueldw

ISO 516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 08:09
Iemand die venue pro 8 met toetsenbord gebruiken?
Hoe bevalt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
Ik weet niet of iemand tegen hetzelfde 'probleem' aanloopt, maar ik vind de brightness van de Venue Pro 8 's nachts te hoog. In de slaapkamer is alles opgelicht als ik nog even wat op de tablet klooi.

Ik zocht eerst een soort screencover die het geheel wat zou dimmer, totdat ik toevallig tegen een stukje software aanliep dat een prima werkende oplossing biedt:

http://www.nelsonpires.com/software/dimmer/

Hiermee kun je zeer makkelijk tot zeer lage brightness waardes dimmen. Precies wat ik zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Ik ken het probleem. Thanks, ik ga het ook proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
pitchdown schreef op zondag 15 juni 2014 @ 11:01:
Iemand die venue pro 8 met toetsenbord gebruiken?
Hoe bevalt dit?
Ja ik gebruik soms mijn Apple BT keyboard en dat werkt prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ik gebruik de keyboard met case van dell.
Keyboard werkt erg goed, gelukkig had ik nog een mini usb naar usb converter zodat ik een muis kon aansluiten. Dan heb je gewoon echt een volwaardige laptop/tablet hybrid.

Overigens heb ik geen probleem met de brightness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:47
GustavSan schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:58:
Ik weet niet of iemand tegen hetzelfde 'probleem' aanloopt, maar ik vind de brightness van de Venue Pro 8 's nachts te hoog. In de slaapkamer is alles opgelicht als ik nog even wat op de tablet klooi.

Ik zocht eerst een soort screencover die het geheel wat zou dimmer, totdat ik toevallig tegen een stukje software aanliep dat een prima werkende oplossing biedt:

http://www.nelsonpires.com/software/dimmer/

Hiermee kun je zeer makkelijk tot zeer lage brightness waardes dimmen. Precies wat ik zocht.
Je kunt de brightness toch heel makkelijk aanpassen via settings > screen in het rechter charms bar?

Afbeeldingslocatie: http://www.7tutorials.com/files/img/win81_brightness/brightness_3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Jawel, maar de brightness in de laagste stand is nog steeds te fel wanneer je in het donker bent.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste