Hmmm nadat ik vandaag een oude backup wilde restoren bleef de telefoon haken op het LG logo.
Recovery kom ik niet meer in, download mode wel.
Echter als ik de LG flashtool start, de benodigde gegevens invul en het flashen van de image wil starten dan start het LG mobile support tool op en die zegt dat de meest recente versie is geïnstalleerd en daarmee stopt dus ook het flashen van de image....
Zo kom ik dus niet heel veel verder. Telefoon is nu eerst nog even aan het laden en dan straks maar even verder kijken.
Zo meteen de telefoon opnieuw opstarten en dan bij het LG logo volume up en volume down indrukken om te kijken of ik zo een factory reset kan forceren.
edit:
Volume up en volume down deed ook niks. Toch maar weer aan het stoeien gegaan met power button en volume down. Deze keer deed het wel wat en kon ik inderdaad de factory reset forceren en daarmee kwam ik dan ook direct weer in de recovery. Direct Cloudy G2 geïnstalleerd. Rebooting as we speak en het lijkt allemaal goed te gaan.
Geen idee wat er nu precies is fout gegaan en waarom ik eerder alleen in download modus kwam, maar goed het werkt weer.
[
Voor 25% gewijzigd door
13art op 18-02-2015 09:46
]