Hahaha wft!BlaTieBla schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:07:
Gisteren wilde TheDwarfenKing zijn breakdancing-glitch op Seige of Shanghai vastgelegd hebben...
Bij deze:
[video]

Verwijderd
Hahaha wft!BlaTieBla schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:07:
Gisteren wilde TheDwarfenKing zijn breakdancing-glitch op Seige of Shanghai vastgelegd hebben...
Bij deze:
[video]
Hey, ik ben hier niet de persoon die nog op zoek ispoor Leno schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:58:
[...]
Dat is een nieuw meisje dat sindskort mee gamed, en de hele party het hoofd op hol brengt met haar zwoele uitdagende stem (en je vervolgens afknalt)
Maarja.. moet je maar weer meespelen he
*Leno zet 10 euro op dat Stensie vnvd binnen no-time online is ;)*
Verandering van spijs doet eten toch?Dersan schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:13:
[...]
Hey, ik ben hier niet de persoon die nog op zoek is.
Goeie stem inderdaad man, eerste wat k dacht.poor Leno schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:58:
[...]
Dat is een nieuw meisje dat sindskort mee gamed, en de hele party het hoofd op hol brengt met haar zwoele uitdagende stem (en je vervolgens afknalt)
It's dogged that does it
[ Voor 32% gewijzigd door poor Leno op 18-05-2015 17:18 ]
Volgens mij zat hij vast tussen twee werelden/dimensies. Geruchten zijn dat BF4 en SW Battlefront elkaar ergens gaan tegenkomen (in a galaxy not so far far away). Blijkbaar zijn ze al aan het testen met portals/wormholespoor Leno schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:09:
Cheater cheater, pants on.. euh.. fire?
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
O..M..G.. BEST.. CROSS..OVER.....EVER!!!!BlaTieBla schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:52:
[...]
Volgens mij zat hij vast tussen twee werelden/dimensies. Geruchten zijn dat BF4 en SW Battlefront elkaar ergens gaan tegenkomen (in a galaxy not so far far away). Blijkbaar zijn ze al aan het testen met portals/wormholes
Zien jullie die AT-AT al op Zavod rond banjeren, of X-Wings vs. Little Birds
BRING IT ON!!!!
[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 18-05-2015 18:05 ]
Als eerste:poor Leno schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:58:
[...]
Bovenstaande is ook bekend als regel 30 voor de mensen die rulesoftheinternet.com aanhangen16. There are NO girls on the internet.
Bron: http://www.urbandictionar...erm=Rules+Of+The+Internet
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
[ Voor 7% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 18-05-2015 18:04 ]
Maar Gerard, jij hebt Lady weggehaald met je BFH promo talks.. Nu ben je zelf weer terug bij BF4, maar zij nog niet..GerardHenninger schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:01:
Ohjee, d'r zit een meisje in de party en iedereen doet meteen anders. Echt weer Tweakers
Maar Lady Spanky (NULK platoon) is d'r ook soms en dan doen jullie allemaal normaal. Of komt dat omdat ze Engels is? Ze verstaat gewoon NederlandsMet haar kan je gewoon over d'r boobies praten, tenzij d'r vent thuis is.
PsychoMantis_NL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:08:
Oké, oké, speciaal voor jou dan:
[afbeelding]
[ Voor 21% gewijzigd door poor Leno op 18-05-2015 18:10 ]
Stom ja, ik zal d'r even terughalen!poor Leno schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:09:
Maar Gerard, jij hebt Lady weggehaald met je BFH promo talks.. Nu ben je zelf weer terug bij BF4, maar zij nog niet..
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
[ Voor 41% gewijzigd door poor Leno op 18-05-2015 18:48 ]
Helaas, ze is bezet
Ik heb indo zusjes, die hebben niet zulke grote leno's.poor Leno schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:35:
Best lullig om je zusje te vragen om dat te doen Gerard
(Ps: En waarom krijgt die kerel op je scherm wel je aandacht?)
Stensie ligt ook aan de ketting hè! Niet dat ik gisteren opeens stopte toen m'n vriendin binnen kwam maar dat terzijdepoor Leno schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:58:
[...]
[ Voor 0% gewijzigd door MrAelon op 18-05-2015 22:38 . Reden: Typo ]
MrAelon schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:26:
[...]
Marlou doet trouwens aardig maar zie haar ook zomaar eens flapbaggen. Of hoe je dat ook noemt!
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Geen dubbel KD heRicloo86 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:04:
Ja wel prettig, zo zien mijn scores er nog enigszins dragelijk uit haha
Haha dan sta ik zelfs nog niet positief
It's dogged that does it
[ Voor 16% gewijzigd door Uffeltje op 19-05-2015 15:24 ]
Heb 2k kills op m'n SCAR-H SV, 600 op m'n MK11 MOD 0 en bijna 400 op M39 EMR, dus die zal ik wel rap gehaald hebben ;p.Uffeltje schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:19:
Zolang je maar niet met de DMR's of shotguns begint zit je met de meeste wapens wel goed.
Shotguns gaan trouwens een buff krijgen zodat ze wat consistenter schieten. Momenteel is het letterlijk random, ben blij als ik die assignments ook heb afgerond.
Edit: het schijnt trouwens dat CTE alleen naar de One komt, Sony schijnt niet erg flexibel te zijn.
It's dogged that does it
Hehe, ik zat inderdaad op CQL. Wel op Locker, dus uiteindelijk maakt dat ook niet zo uit. De 870 is een lekkere, maar die QBS is af en toe erg scheef.PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:06:
Ik heb toch anders van de week veel schik gehad met shotguns op rush. True, je moet de juiste maps, gamemode en tegenstander hebben, maar dan is een shotgun prima in 1 dag te masteren hoor
Op Conquest (Large) zou ik het inderdaad niet proberen
SavageBrother schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:28:
[...]
Heb 2k kills op m'n SCAR-H SV, 600 op m'n MK11 MOD 0 en bijna 400 op M39 EMR, dus die zal ik wel rap gehaald hebben ;p.
Ghehe die QBS gebruikte ik vroeger op de PS3 altijd tijdens TDM op locker, dus die had ik al even gemastered. Ik was van de week met de M1014 begonnen en in 1 dag bijna 400 kills mee gemaakt. Net als die 870 trouwens. Een poosje terug een uurtje of 2 mee gespeeld, en toch al meteen 150 killsUffeltje schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:32:
[...]
Hehe, ik zat inderdaad op CQL. Wel op Locker, dus uiteindelijk maakt dat ook niet zo uit. De 870 is een lekkere, maar die QBS is af en toe erg scheef.
Ongelooflijk zo snel naar de release zo'n korting in de store. Het spel loopt ook echt voor geen meter. Zal ze leren.n8n schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:43:
Voor de geïnteresseerden, Hardline is al in de aanbieding
[afbeelding]
[ Voor 31% gewijzigd door Jumpman op 19-05-2015 18:11 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
[ Voor 3% gewijzigd door afca123 op 19-05-2015 18:37 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Hehe, gisteravond ook al. Twee keer verloren ze en het team was weg.MrAelon schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:49:
Zo, dat waren een paar intensieve potjes net! Heeeeerlijke locker rondes. Jammer dat het halve team hem daarna smeert
[ Voor 57% gewijzigd door Uffeltje op 19-05-2015 21:51 ]
euhhh... net weerUffeltje schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:51:
Volgens mij zat jij gisteren bij de mensen die ermee stopten.
[ Voor 17% gewijzigd door poor Leno op 20-05-2015 08:39 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Echt zooo hard niet gewoon!! Ik ga zwaar pwnen en de beste X-Wing piloot ever worden!Jeroenimoes schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:18:
En Battlefront, daar ga je ook ragequitten als het zo tegen zit
Man jij kan nog niet eens een transport heli veilig besturenpoor Leno schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:29:
[...]
Echt zooo hard niet gewoon!! Ik ga zwaar pwnen en de beste X-Wing piloot ever worden!
(en anders ga ik hard huilen en flikker t spel weg)
Dersan schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:40:
[...]
Man jij kan nog niet eens een transport heli veilig besturen
Kreeg ineens heel veel zin in GTA en vergat doei te zeggen.
poor Leno schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:23:
Wat gebeurt er als een meisje (Marlou) repairs nodig heeft?
[afbeelding]
Tweakers to the rescue
Verwijderd
Geniaal!poor Leno schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:23:
[afbeelding]
Tweakers to the rescue
C4 d'r op! Je wil toch "indruk" maken?poor Leno schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:23:
[afbeelding]
Tweakers to the rescue
Ik heb het tenminste een keer gedaan Leno.
It's dogged that does it
Oeh, yo mama jokes, dit wordt rellen!!!poor Leno schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 15:46:
[...]
[afbeelding]
(if I wanted a comeback, I would have wiped it from your mom's chin)
I'd like to see things from your point of view, but I can't get my head that far up my ass.poor Leno schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 15:46:
[...]
[afbeelding]
(if I wanted a comeback, I would have wiped it from your mom's chin)
No that's ok, I totally understand that it is clogged with your own dickMrAelon schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:24:
[...]
I'd like to see things from your point of view, but I can't get my head that far up my ass.
Edit: Lenoooooo check je appJe hebt gestemd op: MrAelon
[ Voor 22% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 20-05-2015 17:50 ]
We moeten niet te hard zijn voor Leno. Hij is al zo blij dat hij via Stichting Doe Een Wens mee mag spelen met ons.PsychoMantis_NL schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 18:08:
Mwah, vrienden weet ik niet, maar ik vond je opmerking in ieder geval beter geslaagd als die van Leno
Je bedoelt; 'Blow her mind', of 'rock her world', toch?
MrAelon schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 18:20:
[...]
We moeten niet te hard zijn voor Leno. Hij is al zo blij dat hij via Stichting Doe Een Wens mee mag spelen met ons.
(Leno)
[ Voor 14% gewijzigd door Uffeltje op 20-05-2015 22:45 ]
In t PS4 topic spreken ze er veel overMrAelon schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 18:44:
Sidenote: iemand al The Witcher gespeeld toevallig? Weet niet zo goed of ik die wil hebben.
Vergeet de tune van 'The A-Team' er niet onder te zettenUffeltje schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 22:44:
Ja, ik denk dat zij daar heel veel geluk hadden en jij enorm veel pech.
/me Uffeltje heeft een clip klaarstaan waar hij een helikopter met C4 uit de lucht haalt en een clip waarin hij twee roadkills maakt met een helikopter.
Duurt nog even voordat de compilatie volgt, maar wees voorbereid.
HmmmkayThe Game Statistics Engine is currently down.
[ Voor 38% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 21-05-2015 09:21 ]
Niet helemaal te vergelijken, maar als je game of thrones leuk vindt en hack&slash games dan ga je the Witcher zeker waarderen. Het is geen oppervlakkige game met een laf verhaal, dus het is niet voor iedereen. Kijk anders ff op Twitch naar een Witcher stream.MrAelon schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 18:44:
Sidenote: iemand al The Witcher gespeeld toevallig? Weet niet zo goed of ik die wil hebben.
[Multi] The Witcher 3: Wild HuntProzaq schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:16:
[...]
Niet helemaal te vergelijken, maar als je game of thrones leuk vindt en hack&slash games dan ga je the Witcher zeker waarderen. Het is geen oppervlakkige game met een laf verhaal, dus het is niet voor iedereen. Kijk anders ff op Twitch naar een Witcher stream.
[ Voor 5% gewijzigd door Ricloo86 op 21-05-2015 10:21 ]
Haha. Ik edit het op de PS4, dus dat ging helaas niet werken.BlaTieBla schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 08:21:
[...]
Vergeet de tune van 'The A-Team' er niet onder te zetten
Why? Je kunt in Sharefactory je eigen muziek importeren en edit-en.Uffeltje schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 00:17:
[...]
Haha. Ik edit het op de PS4, dus dat ging helaas niet werken.
Oh, ik dacht dat je alleen de standaard muziekjes kan gebruiken. Weer wat geleerd.djmelvee schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 01:28:
[...]
Why? Je kunt in Sharefactory je eigen muziek importeren en edit-en.
U bent welkomUffeltje schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:24:
[...]
Oh, ik dacht dat je alleen de standaard muziekjes kan gebruiken. Weer wat geleerd.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq