Hahaha wft!BlaTieBla schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:07:
Gisteren wilde TheDwarfenKing zijn breakdancing-glitch op Seige of Shanghai vastgelegd hebben...
Bij deze:
[video]
Hey, ik ben hier niet de persoon die nog op zoek ispoor Leno schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:58:
[...]
Dat is een nieuw meisje dat sindskort mee gamed, en de hele party het hoofd op hol brengt met haar zwoele uitdagende stem (en je vervolgens afknalt)
Maarja.. moet je maar weer meespelen he
*Leno zet 10 euro op dat Stensie vnvd binnen no-time online is ;)*
Verandering van spijs doet eten toch?Dersan schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:13:
[...]
Hey, ik ben hier niet de persoon die nog op zoek is.
Goeie stem inderdaad man, eerste wat k dacht.poor Leno schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:58:
[...]
Dat is een nieuw meisje dat sindskort mee gamed, en de hele party het hoofd op hol brengt met haar zwoele uitdagende stem (en je vervolgens afknalt)
It's dogged that does it
Nou, nu nog een paar en de eerste GoT Girl Squad is een feit 
(omg stel je dat gekakel in een party voor
)
(omg stel je dat gekakel in een party voor
[ Voor 32% gewijzigd door poor Leno op 18-05-2015 17:18 ]
Lol. Ben ik bezig om met de commander app 25 vehicle drops binnen te halen, rijdt een speler dat ding van de map af. Vervolgens gaat de quad niet kapot waardoor ik geen nieuwe kan droppen. 
Gelukkig bijna klaar met de commander assignments, de app gaat binnenkort offline en het werkt op een tablet vele malen beter dan op de PS4 zelf.
Gelukkig bijna klaar met de commander assignments, de app gaat binnenkort offline en het werkt op een tablet vele malen beter dan op de PS4 zelf.
Volgens mij zat hij vast tussen twee werelden/dimensies. Geruchten zijn dat BF4 en SW Battlefront elkaar ergens gaan tegenkomen (in a galaxy not so far far away). Blijkbaar zijn ze al aan het testen met portals/wormholespoor Leno schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:09:
Cheater cheater, pants on.. euh.. fire?
Zien jullie die AT-AT al op Zavod rond banjeren, of X-Wings vs. Little Birds
BRING IT ON!!!!
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
O..M..G.. BEST.. CROSS..OVER.....EVER!!!!BlaTieBla schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:52:
[...]
Volgens mij zat hij vast tussen twee werelden/dimensies. Geruchten zijn dat BF4 en SW Battlefront elkaar ergens gaan tegenkomen (in a galaxy not so far far away). Blijkbaar zijn ze al aan het testen met portals/wormholes
Zien jullie die AT-AT al op Zavod rond banjeren, of X-Wings vs. Little Birds
BRING IT ON!!!!
Shamino jij moet bij Dice gaan werken!
Nee wacht!!!
Dino's tegen AT-AT's!!!

(Kiwi krijgt nu echt een hartverzakking)
[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 18-05-2015 18:05 ]
Als eerste:poor Leno schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:58:
[...]
Bovenstaande is ook bekend als regel 30 voor de mensen die rulesoftheinternet.com aanhangen16. There are NO girls on the internet.
Bron: http://www.urbandictionar...erm=Rules+Of+The+Internet
Dan, als tweede, waarom hoor ik nu pas dat we dames in het platoon hebben. Stond dat niet ergens in de regels dat ik daarvan direct op de hoogte gebracht moest worden?
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Ohjee, d'r zit een meisje in de party en iedereen doet meteen anders. Echt weer Tweakers 
Maar Lady Spanky (NULK platoon) is d'r ook soms en dan doen jullie allemaal normaal. Of komt dat omdat ze Engels is? Ze verstaat gewoon Nederlands
Met haar kan je gewoon over d'r boobies praten, tenzij d'r vent thuis is.
Maar Lady Spanky (NULK platoon) is d'r ook soms en dan doen jullie allemaal normaal. Of komt dat omdat ze Engels is? Ze verstaat gewoon Nederlands
Dat zegt mij in ieder geval niks... En v.w.b. het anders reageren, dôh, je bent op tweakers.net. Hier zitten alleen maar zulk soort figuren 

Die weten niet wat ze meemaken

Die weten niet wat ze meemaken
[ Voor 7% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 18-05-2015 18:04 ]
Haha nee, ik heb een controller in mijn handen.
Oh ja shit, alleen Leno zit zo
Oké, oké, speciaal voor jou dan:

Maar Gerard, jij hebt Lady weggehaald met je BFH promo talks.. Nu ben je zelf weer terug bij BF4, maar zij nog niet..GerardHenninger schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:01:
Ohjee, d'r zit een meisje in de party en iedereen doet meteen anders. Echt weer Tweakers
Maar Lady Spanky (NULK platoon) is d'r ook soms en dan doen jullie allemaal normaal. Of komt dat omdat ze Engels is? Ze verstaat gewoon NederlandsMet haar kan je gewoon over d'r boobies praten, tenzij d'r vent thuis is.
PsychoMantis_NL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:08:
Oké, oké, speciaal voor jou dan:
[afbeelding]
[ Voor 21% gewijzigd door poor Leno op 18-05-2015 18:10 ]
Stom ja, ik zal d'r even terughalen!poor Leno schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:09:
Maar Gerard, jij hebt Lady weggehaald met je BFH promo talks.. Nu ben je zelf weer terug bij BF4, maar zij nog niet..
Ik game trouwens zo, geen tijd voor vrouwen, die zijn voor in het weekend ('s nachts) :
Dude...
welk model is dat? Mag ik 'r nummer?
welk model is dat? Mag ik 'r nummer?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Best lullig om je zusje te vragen om dat te doen Gerard 
(Ps: En waarom krijgt die kerel op je scherm wel je aandacht?
)
(Ps: En waarom krijgt die kerel op je scherm wel je aandacht?
[ Voor 41% gewijzigd door poor Leno op 18-05-2015 18:48 ]
Helaas, ze is bezet
Ik heb indo zusjes, die hebben niet zulke grote leno's.poor Leno schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:35:
Best lullig om je zusje te vragen om dat te doen Gerard
(Ps: En waarom krijgt die kerel op je scherm wel je aandacht?)
Stensie ligt ook aan de ketting hè! Niet dat ik gisteren opeens stopte toen m'n vriendin binnen kwam maar dat terzijdepoor Leno schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:58:
[...]
Marlou doet trouwens aardig maar zie haar ook zomaar eens flapbaggen. Of hoe je dat ook noemt!
[ Voor 0% gewijzigd door MrAelon op 18-05-2015 22:38 . Reden: Typo ]
MrAelon schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:26:
[...]
Marlou doet trouwens aardig maar zie haar ook zomaar eens flapbaggen. Of hoe je dat ook noemt!
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dubbel XP week is van start kreeg net een bericht van via de battlelog app
Haha good ol' spuit 11 Battlelog dan.. dat was gisteren al begonnen
Ik kreeg ook een bericht van Battlelog inderdaad. Gelukkig is het de hele week, anders had je de helft al gemist.
Ja wel prettig, zo zien mijn scores er nog enigszins dragelijk uit haha
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Geen dubbel KD heRicloo86 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:04:
Ja wel prettig, zo zien mijn scores er nog enigszins dragelijk uit haha
Haha dan sta ik zelfs nog niet positief
Eergisteren m'n AK5C gemastered, nu maar eens verder aan de AKU-12, daarna denk ik ACW-R en de SG553, de rest is allemaal nog zo ver weg dat k er niet aan moet denken.
It's dogged that does it
Zolang je maar niet met de DMR's of shotguns begint zit je met de meeste wapens wel goed. 
Shotguns gaan trouwens een buff krijgen zodat ze wat consistenter schieten. Momenteel is het letterlijk random, ben blij als ik die assignments ook heb afgerond.
Edit: het schijnt trouwens dat CTE alleen naar de One komt, Sony schijnt niet erg flexibel te zijn.
Shotguns gaan trouwens een buff krijgen zodat ze wat consistenter schieten. Momenteel is het letterlijk random, ben blij als ik die assignments ook heb afgerond.
Edit: het schijnt trouwens dat CTE alleen naar de One komt, Sony schijnt niet erg flexibel te zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Uffeltje op 19-05-2015 15:24 ]
Ik heb toch anders van de week veel schik gehad met shotguns op rush. True, je moet de juiste maps, gamemode en tegenstander hebben, maar dan is een shotgun prima in 1 dag te masteren hoor 
Op Conquest (Large) zou ik het inderdaad niet proberen
Heb 2k kills op m'n SCAR-H SV, 600 op m'n MK11 MOD 0 en bijna 400 op M39 EMR, dus die zal ik wel rap gehaald hebben ;p.Uffeltje schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:19:
Zolang je maar niet met de DMR's of shotguns begint zit je met de meeste wapens wel goed.
It's dogged that does it
Hehe, ik zat inderdaad op CQL. Wel op Locker, dus uiteindelijk maakt dat ook niet zo uit. De 870 is een lekkere, maar die QBS is af en toe erg scheef.PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:06:
Ik heb toch anders van de week veel schik gehad met shotguns op rush. True, je moet de juiste maps, gamemode en tegenstander hebben, maar dan is een shotgun prima in 1 dag te masteren hoor
SavageBrother schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:28:
[...]
Heb 2k kills op m'n SCAR-H SV, 600 op m'n MK11 MOD 0 en bijna 400 op M39 EMR, dus die zal ik wel rap gehaald hebben ;p.
Waarschijnlijk volgende week weer vijf nieuwe wapens om te masteren. Ik las ergens dat er geen assignments bij zitten, dus je kan ze meteen gebruiken.
Ghehe die QBS gebruikte ik vroeger op de PS3 altijd tijdens TDM op locker, dus die had ik al even gemastered. Ik was van de week met de M1014 begonnen en in 1 dag bijna 400 kills mee gemaakt. Net als die 870 trouwens. Een poosje terug een uurtje of 2 mee gespeeld, en toch al meteen 150 killsUffeltje schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:32:
[...]
Hehe, ik zat inderdaad op CQL. Wel op Locker, dus uiteindelijk maakt dat ook niet zo uit. De 870 is een lekkere, maar die QBS is af en toe erg scheef.
Ongelooflijk zo snel naar de release zo'n korting in de store. Het spel loopt ook echt voor geen meter. Zal ze leren.n8n schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:43:
Voor de geïnteresseerden, Hardline is al in de aanbieding
[afbeelding]
Vanaf de Beta vind ik dat Hardline al niets, ook altijd geroepen.
Het is niet een opzichzelfstaande game waardig in mijn ogen.
[ Voor 31% gewijzigd door Jumpman op 19-05-2015 18:11 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Vandaag Battlefield 4 Premium gehaald. Je mag me toevoegen PSN: Blasterus15
[ Voor 3% gewijzigd door afca123 op 19-05-2015 18:37 ]
*Hoi luitjes/medeTweakers, ik lees jullie topic dagelijks met veel plezier! Ik heb sinds vandaag ook BF4 Premium, en het lijkt me erg leuk om met jullie te spelen! Als jullie willen, voeg me dan ajb toe
PSN: ____
Tot snel!*
Tot snel!*
Still not buying Hardline 
Taurus dogtag? Mogen ze ook wel wat beter aankondigen!
Taurus dogtag? Mogen ze ook wel wat beter aankondigen!
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
En in de pocket
Tijd voor wat uitdagender dingen voor die dogtags
Zo, dat waren een paar intensieve potjes net! Heeeeerlijke locker rondes. Jammer dat het halve team hem daarna smeert
@psycho: Als het goed is worden ze steeds uitdagender. De laatste kan je halen door een 360 noscope op 250+ meter te doen. 
Hehe, gisteravond ook al. Twee keer verloren ze en het team was weg.MrAelon schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:49:
Zo, dat waren een paar intensieve potjes net! Heeeeerlijke locker rondes. Jammer dat het halve team hem daarna smeert
[ Voor 57% gewijzigd door Uffeltje op 19-05-2015 21:51 ]
Ik bleef
Maar het was wel drama om tegen jullie te spelen. Iedere keer starten vanuit de spawn want er was namelijk geen squad met meer dan 2 man om te joinen
Op het laats geprobeerd riot shield kills te maken maar helaas is me dat niet gelukt.
Maar het was wel drama om tegen jullie te spelen. Iedere keer starten vanuit de spawn want er was namelijk geen squad met meer dan 2 man om te joinen
Op het laats geprobeerd riot shield kills te maken maar helaas is me dat niet gelukt.
euhhh... net weerUffeltje schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:51:
Volgens mij zat jij gisteren bij de mensen die ermee stopten.
De laaste tijd, als ik er klaar mee ben, ben ik er gewoon klaar mee.. Denk dat ik wat andere spelletjes moet gaan proberen..
CoD ofzo..
Ik ga sowieso helemaal voor Battlefront. Battlefront is cool. Bij Battlefront ga ik nooit ragequitten
[ Voor 17% gewijzigd door poor Leno op 20-05-2015 08:39 ]
Oeh! De spring patch **schijnt** 28 mei te komen 
Logica, Only in Battlefield! Waar spring patches bijna in de zomer komen en sterrenbeelden dogtags twee maanden achterlopen
Logica, Only in Battlefield! Waar spring patches bijna in de zomer komen en sterrenbeelden dogtags twee maanden achterlopen
hahaha ja idd... ik dacht dat die dogtags wekelijks zouden volgen? Er zijn er *maar* 12... of willen ze hier een heel jaar mee gaan vullen? 
En Battlefront, daar ga je ook ragequitten als het zo tegen zit
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Echt zooo hard niet gewoon!! Ik ga zwaar pwnen en de beste X-Wing piloot ever worden!Jeroenimoes schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:18:
(en anders ga ik hard huilen en flikker t spel weg)
Man jij kan nog niet eens een transport heli veilig besturenpoor Leno schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:29:
[...]
Echt zooo hard niet gewoon!! Ik ga zwaar pwnen en de beste X-Wing piloot ever worden!
(en anders ga ik hard huilen en flikker t spel weg)
Dersan schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:40:
[...]
Man jij kan nog niet eens een transport heli veilig besturen
Kreeg ineens heel veel zin in GTA en vergat doei te zeggen.
Oh haha dat was een grapje, ik was zelf vroegtijdig ge-ragequitted
poor Leno schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:23:
Wat gebeurt er als een meisje (Marlou) repairs nodig heeft?
[afbeelding]
Tweakers to the rescue
Verwijderd
Geniaal!poor Leno schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:23:
[afbeelding]
Tweakers to the rescue
C4 d'r op! Je wil toch "indruk" maken?poor Leno schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:23:
[afbeelding]
Tweakers to the rescue
Ik heb het tenminste een keer gedaan Leno.
Hebben jullie 't voor elkaar mannen? Ons enige plekje waar we nog vrijuit konden ouwehoeren, voor altijd weg
.
It's dogged that does it

(if I wanted a comeback, I would have wiped it from your mom's chin
Oeh, yo mama jokes, dit wordt rellen!!!poor Leno schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 15:46:
[...]
[afbeelding]
(if I wanted a comeback, I would have wiped it from your mom's chin)
I'd like to see things from your point of view, but I can't get my head that far up my ass.poor Leno schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 15:46:
[...]
[afbeelding]
(if I wanted a comeback, I would have wiped it from your mom's chin)
No that's ok, I totally understand that it is clogged with your own dickMrAelon schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:24:
[...]
I'd like to see things from your point of view, but I can't get my head that far up my ass.
Sorry Leno

Edit: Lenoooooo check je appJe hebt gestemd op: MrAelon
[ Voor 22% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 20-05-2015 17:50 ]
Mwah, vrienden weet ik niet, maar ik vond je opmerking in ieder geval beter geslaagd als die van Leno
We moeten niet te hard zijn voor Leno. Hij is al zo blij dat hij via Stichting Doe Een Wens mee mag spelen met ons.PsychoMantis_NL schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 18:08:
Mwah, vrienden weet ik niet, maar ik vond je opmerking in ieder geval beter geslaagd als die van Leno
(
Je bedoelt; 'Blow her mind', of 'rock her world', toch?
En dan als clan logo: "Don't come here knockin' when you see this tank rockin'"
MrAelon schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 18:20:
[...]
We moeten niet te hard zijn voor Leno. Hij is al zo blij dat hij via Stichting Doe Een Wens mee mag spelen met ons.
(Leno)
Sidenote: iemand al The Witcher gespeeld toevallig? Weet niet zo goed of ik die wil hebben.
Ik dacht dat dit een goed idee was.....
Ik had ook meer verwacht inderdaad.
Ze stonden er zo mooi, alsof ze aangevlogen wilden worden.
Was ook pas de 1e keer dat ik dit probeerde. Bizar dat die vent dus met c4 klaarstond en het hem ook nog lukte ook.
Ja, ik denk dat zij daar heel veel geluk hadden en jij enorm veel pech.
/me Uffeltje heeft een clip klaarstaan waar hij een helikopter met C4 uit de lucht haalt en een clip waarin hij twee roadkills maakt met een helikopter.
Duurt nog even voordat de compilatie volgt, maar wees voorbereid.
/me Uffeltje heeft een clip klaarstaan waar hij een helikopter met C4 uit de lucht haalt en een clip waarin hij twee roadkills maakt met een helikopter.
[ Voor 14% gewijzigd door Uffeltje op 20-05-2015 22:45 ]
In t PS4 topic spreken ze er veel overMrAelon schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 18:44:
Sidenote: iemand al The Witcher gespeeld toevallig? Weet niet zo goed of ik die wil hebben.
Mij trekken dat soort spellen niet echt, maar ik geloof dat ie ontzettend goed ontvangen is door mensen die er van houden (en verstand van hebben)
Vergeet de tune van 'The A-Team' er niet onder te zettenUffeltje schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 22:44:
Ja, ik denk dat zij daar heel veel geluk hadden en jij enorm veel pech.
"It was at this moment, Stensie knew, he fucked up.." 
Edit:
Edit:
HmmmkayThe Game Statistics Engine is currently down.
[ Voor 38% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 21-05-2015 09:21 ]
Niet helemaal te vergelijken, maar als je game of thrones leuk vindt en hack&slash games dan ga je the Witcher zeker waarderen. Het is geen oppervlakkige game met een laf verhaal, dus het is niet voor iedereen. Kijk anders ff op Twitch naar een Witcher stream.MrAelon schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 18:44:
[Multi] The Witcher 3: Wild HuntProzaq schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:16:
[...]
Niet helemaal te vergelijken, maar als je game of thrones leuk vindt en hack&slash games dan ga je the Witcher zeker waarderen. Het is geen oppervlakkige game met een laf verhaal, dus het is niet voor iedereen. Kijk anders ff op Twitch naar een Witcher stream.
[ Voor 5% gewijzigd door Ricloo86 op 21-05-2015 10:21 ]
Haha. Ik edit het op de PS4, dus dat ging helaas niet werken.BlaTieBla schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 08:21:
[...]
Vergeet de tune van 'The A-Team' er niet onder te zetten
Ik had meer clips dan ik dacht, dus hier weer een compilatie.
Why? Je kunt in Sharefactory je eigen muziek importeren en edit-en.Uffeltje schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 00:17:
[...]
Haha. Ik edit het op de PS4, dus dat ging helaas niet werken.
Fijne clip weer met al die RPcheat kills. En die dubbele roadkill op Floodzone is extra lekker als je je nog kunt herinneren dat je je 10 minuten kapot hebt geërgerd aan die campers.
Oh, ik dacht dat je alleen de standaard muziekjes kan gebruiken. Weer wat geleerd.djmelvee schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 01:28:
[...]
Why? Je kunt in Sharefactory je eigen muziek importeren en edit-en.
U bent welkomUffeltje schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:24:
[...]
Oh, ik dacht dat je alleen de standaard muziekjes kan gebruiken. Weer wat geleerd.
Je hebt gestemd op: PoorLeno
GOOO LENO!!
@uffeltje
Nice vid again!
GOOO LENO!!
@uffeltje
Nice vid again!
Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]