Destijds was het de beste koop gezien de beperkte ondersteuning van de PS4 voor bluetooth headsets, zoals gezegd is dat nu misschien beter en is er meer aanbod. Het ging tussen de Astro en de Steelseries, weet niet meer precies waarom ik uiteindelijk voor de steelseries ben gegaan, volgens mij beter leverbaar.Aramiss schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:58:
Zou je kunnen stellen dat de Steelseries H voor jou de beste koop ooit is? Of is er toch nog ergens twijfel?
Ik heb absoluut geen spijt van mijn aankoop. Of het de beste audio ervaring is? Nee, waarschijnlijk niet, de setup die kazuka heeft is beter. Precies die had ik destijds ook overwogen, maar viel af want ik ging wireless. Zorg er voor dat je aankoop ook echt wordt ondersteunt door de PS4, dus dat je geen kabel tussen headset en controller nodig hebt. Ruis komt ook veel voor bij wireless, maar dat valt niet iedereen op. Een equalizer vind ik persoonlijk ook prettig. Misschien nog wel het belangrijkst: Vraag vooraf of je de headset mag ruilen als die niet bevalt, daar doen ze soms moeilijk over wegens hygiene