Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
De ideale turn/looping speed met behulp van remmen en gassen is 313 :/

(Maar dan nog, is t een b*tch om te doen..)

Het snelste is om met air to ground missiles jeepjes enzo te grazen te nemen :)

Ik moet zelf nog 3 Jet ribbons halen voor de UCAV grrr

[ Voor 63% gewijzigd door poor Leno op 28-02-2015 11:05 ]

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:09
Met een eigen server kan je veel doen ;-)

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:37
kdeboois schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 11:26:
Zoals jezelf laten doden door een def kit of een pistool vanaf een meter ;)

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:31
kdeboois schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 11:26:
That's considered boosting :+
Het moet op een normale manier toch ook wel lukken (tips van Leno +1) ;)

Na de sks aan de SVD begonnen.... één passende omschrijving: een dmr met parkinson :F

By the way... aardig videootje:

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 28-02-2015 14:25 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Aramiss
Dat gedeelte met de lmg. Waren die gasten allemaal retard? Hij maait er 12 om en niemand doet wat. En de tweede keer precies hetzelfde.

Heel tof hoor daar niet van maar de tegenstander had echt niks door.

Ik heb al zovaak geprobeerd piloten uit de lucht te knallen. Het is een onbegonnen zaak met een sniper. Wel een toffe video

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:48
Er zou wel een silencer op hebben gezeten.

Overigens kwam ik een keer op die plek bij de trap terecht. Achter de linie zeg maar. Vier tegenstanders kunnen kniven.

Krijg ik een minuut later een direct Message dat ik was report ivm het gebruik van een glitch...

Schijnbaar zit daar ook een glitch?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• Maj-Maj
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-10 21:10
Beste mensen, kort vraagje, hoop dat iemand het antwoord weet. In de PS Store is nu Bf 4 Premium Edition te koop met korting. Heb uiteraard Bf4 al wel (digitaal gekocht), maar heb nog geen premium of uitbreidingen. Kan ik dan Bf4 kopen voor alleen de premium-zooi? Vind ik wel een koopje voor 20 euries.

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:50

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

dvdkiwi schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 14:17:
[...]

That's considered boosting :+
Het moet op een normale manier toch ook wel lukken (tips van Leno +1) ;)

Na de sks aan de SVD begonnen.... één passende omschrijving: een dmr met parkinson :F

By the way... aardig videootje:

[video]
De resolutie en textures van die Metro Map zijn wel heel erg brak. Bijna 80's-style gaming.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Maj-Maj schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 21:00:
Beste mensen, kort vraagje, hoop dat iemand het antwoord weet. In de PS Store is nu Bf 4 Premium Edition te koop met korting. Heb uiteraard Bf4 al wel (digitaal gekocht), maar heb nog geen premium of uitbreidingen. Kan ik dan Bf4 kopen voor alleen de premium-zooi? Vind ik wel een koopje voor 20 euries.
Ik vond het zeker de moeite! :)
Het heeft voor mij het spel dubbel zo leuk en uitgebreid gemaakt, met meer inhoud.
(Zelf mn disc verkocht, met het gewone spel, om vervolgens de digitale incl Premium te halen.. Dit was toen een betere aanbieding)

Als je nu de addon kunt kopen voor 20 is het zeker het overwegen waard, veel extra maps, assignments en wapens enzo, en daarbij hebben wij ongeveer allemaal Premium :)

EN er komt binnekort weer een nieuwe gratis DLC aan voor Premium members met allerlei extra's, dusss...

Let wel op dat je alleen de addon koopt en niet opnieuw het hele spel incl Premium, want je kunt je 'gewone' niet verkopen aangezien deze digitaal is..

:)

• Maj-Maj
poor Leno schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 21:45:
[...]

Ik vond het zeker de moeite! :)
Het heeft voor mij het spel dubbel zo leuk en uitgebreid gemaakt, met meer inhoud.
(Zelf mn disc verkocht, met het gewone spel, om vervolgens de digitale incl Premium te halen.. Dit was toen een betere aanbieding)

Als je nu de addon kunt kopen voor 20 is het zeker het overwegen waard, veel extra maps, assignments en wapens enzo, en daarbij hebben wij ongeveer allemaal Premium :)

EN er komt binnekort weer een nieuwe gratis DLC aan voor Premium members met allerlei extra's, dusss...

Let wel op dat je alleen de addon koopt en niet opnieuw het hele spel incl Premium, want je kunt je 'gewone' niet verkopen aangezien deze digitaal is..

:)
Op dit moment is alleen deze versie te koop, dus inclusief het spel zelf. Kun je deze dan kopen voor alleen de premium addon of werkt dat niet?

• n8n
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-11 21:25

n8n

Maj-Maj schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 21:48:
[...]

Op dit moment is alleen deze versie te koop, dus inclusief het spel zelf. Kun je deze dan kopen voor alleen de premium addon of werkt dat niet?
Moet werken zijn aparte downloads. Premium is maar 2mb ofzo want alle content buiten de maps staan al op je schijf. De maps download je apart

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Maj-Maj schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 21:48:
[...]

Ik zie nu dat het vor de PS3 is.. Is dat de bedoeling? :?

Die link die je stuurde is voor het hele spel incl Premium, niet alleen de addon..

Maar het gaat iig gewoon werken op je huidige installatie :)

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 28-02-2015 21:56 ]

• Maj-Maj
poor Leno schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 21:55:
[...]

Ik zie nu dat het vor de PS3 is.. Is dat de bedoeling? :?

Die link die je stuurde is voor het hele spel incl Premium, niet alleen de addon..
Ja voor PS3, en zoals ik al zei is dat inclusief het spel zelf (wat ik al heb), daarom vroeg ik het ook of ik het kon kopen voor alleen premium :) Die kost namelijk nog steeds 50 euro, zie: https://store.sonyenterta...01832_00-PREMIUM000000000

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Maj-Maj schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 21:58:
[...]

Ja voor PS3, en zoals ik al zei is dat inclusief het spel zelf (wat ik al heb), daarom vroeg ik het ook of ik het kon kopen voor alleen premium :) Die kost namelijk nog steeds 50 euro, zie: https://store.sonyenterta...01832_00-PREMIUM000000000
OK, ja dat werkt gewoon hoor, succes! :)

• Superkiwi
BlaTieBla schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 21:12:
[...]

De resolutie en textures van die Metro Map zijn wel heel erg brak. Bijna 80's-style gaming.
Het is BF3 he ;)

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:20
Tering, altijd nog 1 potje, en dan het laatste potje gruwelijk afgeslacht worden :').

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ooooooooh..... That explains a lot :+

• n8n

n8n

http://battlelog.battlefi...ts-next-in-battlefield-4/

Iemand bezig geweest met de community map? Blijkbaar gaat Dice een map maken naar wensen van de (premium) spelers

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

n8n schreef op zondag 01 maart 2015 @ 11:19:
http://battlelog.battlefi...ts-next-in-battlefield-4/

Iemand bezig geweest met de community map? Blijkbaar gaat Dice een map maken naar wensen van de (premium) spelers
Ik begin nu wel te twijfelen of we nog echt een 6e DLC map pack krijgen met classic maps. Ik las dat we Siege of Shanghai als nacht map gingen krijgen (Infiltration of Shanghai o.i.d, momenteel in CTE) en die community map dan. Maar nergens is toch bevestigd dat we nog 4 classic maps krijgen?

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ja, had ideetje ingestuurd van een Jungle map met een oude overgroeide Maya stad (zowel open als cqb) waarbij de levolution een soort 2012 'judgment day' is :D

• n8n

n8n

kazuka schreef op zondag 01 maart 2015 @ 11:36:
[...]

Ik begin nu wel te twijfelen of we nog echt een 6e DLC map pack krijgen met classic maps. Ik las dat we Siege of Shanghai als nacht map gingen krijgen (Infiltration of Shanghai o.i.d, momenteel in CTE) en die community map dan. Maar nergens is toch bevestigd dat we nog 4 classic maps krijgen?
With Battlefield 4 Final Stand released, we hope and believe that you will enjoy it together with the rest of the game for a long time. However, there is one thing we want to assure you: there is more content coming for Battlefield 4.

We will share details on exactly what this new content will be, and when it will arrive, in the near future. We understand that this may lead to even more questions about our plans, but rest assured that we’ll get back to you on the future of Battlefield 4 when the time is right.

Volgens http://gamerant.com/battlefield-4-dlc-2015-classic-maps/

Meer informatie is er geloof ik niet. 2 maanden geleden hebben ze een poll gedaan welke classic maps men terug wilde zien dus wellicht zijn ze nu de top 3 aan het porten zijn plus een nieuwe community map(?)

Video over de community map, en hier de website: http://cte.battlelog.com/bf4/

[ Voor 15% gewijzigd door n8n op 01-03-2015 11:55 ]

• BUwe
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-11 10:16
Volgens mij maken echt goede pilots ook gebruik van de derde dimensie: als je bij het maken van een bocht ook schuin omhoog en naar beneden vliegt, dan maak je recht van bovenaf gezien nog een scherpere bocht dan de halve cirkel die je daadwerkelijk draait.

Ik ga zelf als ik kan altijd bij conquest in een jet zitten. Laser guided erop, en dan heb je soms mazzel dat je een paar kills maakt. Ook een strafe run op een chopper lukt af en toe wel. Zo pik je je kills mee zonder de frustratie die Jet Superiority heet.

Maar ik blijf van mening dat jets uit de game moeten. Gisteren op die laatste CQ potten ook weer last van een leuke piloot die de helft van de tanks, LAV's of gunboats uitschakelt.
poor Leno schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 10:51:
De ideale turn/looping speed met behulp van remmen en gassen is 313 :/

(Maar dan nog, is t een b*tch om te doen..)

Het snelste is om met air to ground missiles jeepjes enzo te grazen te nemen :)

Ik moet zelf nog 3 Jet ribbons halen voor de UCAV grrr

• Superkiwi
Dersan schreef op zondag 01 maart 2015 @ 00:32:
Tering, altijd nog 1 potje, en dan het laatste potje gruwelijk afgeslacht worden :').
Ik ben er na Rogue uit gegaan, hebben jullie Paracel Storm nog gedaan?
Beetje saaie potjes waren het gisteren, ik weet niet wat het was :/

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 01-03-2015 12:02 ]

• n8n

n8n

CTE werkt alleen nog op Windows ;(

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
BUwe schreef op zondag 01 maart 2015 @ 11:59:
Volgens mij maken echt goede pilots ook gebruik van de derde dimensie: als je bij het maken van een bocht ook schuin omhoog en naar beneden vliegt, dan maak je recht van bovenaf gezien nog een scherpere bocht dan de halve cirkel die je daadwerkelijk draait.

Ik ga zelf als ik kan altijd bij conquest in een jet zitten. Laser guided erop, en dan heb je soms mazzel dat je een paar kills maakt. Ook een strafe run op een chopper lukt af en toe wel. Zo pik je je kills mee zonder de frustratie die Jet Superiority heet.

Maar ik blijf van mening dat jets uit de game moeten. Gisteren op die laatste CQ potten ook weer last van een leuke piloot die de helft van de tanks, LAV's of gunboats uitschakelt.

[...]
Hoewel ik t zelf ook superduper irritant vind, zijn jets een wezenlijk onderdeel van de huidige oorlogsvoering.. Het zijn verreweg de sterkste machines van het slagveld, waarbij goede piloten een enorm aandeel hebben.. :/
(Ik bedoel irl dus)
Dusja, ze moeten er wel zijn en niet té zwak zijn..

(Ookal heb ik er een tyfustering hekel aan)

• n8n

n8n

poor Leno schreef op zondag 01 maart 2015 @ 12:05:
[...]

Hoewel ik t zelf ook superduper irritant vind, zijn jets een wezenlijk onderdeel van de huidige oorlogsvoering.. Het zijn verreweg de sterkste machines van het slagveld, waarbij goede piloten een enorm aandeel hebben.. :/
(Ik bedoel irl dus)

In welk opzicht dan ook BF met oorlog/real life vergelijken vind ik altijd een beetje zinloos. Het is een game, voor de massa no less. Oorlogsvoering is de setting (voertuigen, gear, militaire doelwitten, de hele shabang) wat bij hoort ter aankleding. Verder wordt in de gameplay alles op balance gegooid (wat verdomde moeilijk is, zo blijkt) en zie je dat Jets veel te sloom zijn, tanks 'snel' kapot gaan, LMG’s als assault rifles ingezet kunnen worden, en dan zijn er nog regeneration, 'spotten', 50 man die als een zot rondrennen, ga zo maar door. Ik zie het gewoon als soldaatje spelen zoals we vroehâh op straat deden, daar had je ook al discussie wie eerder een tak* afvuurde en wie er nou dood was :+

* toen was dit 'soldaatje spelen premium' _O-

[ Voor 5% gewijzigd door n8n op 01-03-2015 12:20 ]

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Bij voldoende samenwerking is het relatief eenvoudig om jets uit de lucht te krijgen. Als je een paar man hebt die uitgerust zijn met een aantal verschillende soort AA-raketten haal je ze zo uit de lucht. Je moet alleen niet te dicht bij elkaar staan.
Als een jet of copter de countermeasures inzet en wegvliegt moet er verderop een paar engineers staan die geen last heeft van de countermeasures en die kan dan zijn/haar raketten er op af sturen.

Nadeel is het samenwerkingsonderdeel van dit concept. Je hebt er al snel twee squads voor nodig (2*engineer met verschillende AA, 1* support voor resupply en assault voor revive), waarbij je primair op vliegende objecten concentreer en wat minder op vlaggen (wart de andere squads kunnen doen).

Een paar weken geleden hadden we een sessie op de dam map waarbij we 1 sniper met pld hadden die van alles lockte voor de engineers. Daar haalden we het ene na het andere vliegende voorwerp uit de lucht (en voertuigen en boten). Het was bijna zielig voor de piloten en chauffeurs :)

Het enige punt dat zeker veranderd moet worden is dat vliegtuigen en copters af en toe terug moeten naar de basis (fly-overs) om ammo/raketten te halen. Dan hebben de zandhazen nml ook wat tijd om bij te komen.

[ Voor 9% gewijzigd door BlaTieBla op 01-03-2015 14:56 ]

• BUwe
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-11 10:16
poor Leno schreef op zondag 01 maart 2015 @ 12:05:
[...]
(Ik bedoel irl dus)

Ik heb persoonlijk lak aan hoe het in het echt gaat. In het slagveld poepen we ook geen soldaten uit, moeten we dan squadspawn maar uit het spel halen? Het is een game, dus het moet in die game werken en gebalanceerd zijn. Jetpilots die pot na pot 30-1 spelen en in hun eentje een team van 32 man enorm kunnen verzwakken bewijzen dat dat in BF niet werkt.

Die tactiek van Blatiebla, dat klinkt wel leuk en zal ook wel werken, maar als je dat allemaal moet doen om een of twee pilots in het gareel te houden, dan zal het a) niet zo vaak voorkomen dat dit lukt en b) veel van de focus op objectives afhouden. Bovendien kan het werken op Lancang Dam wat een redelijk compacte map is, maar ik heb wel eens met vijf man op Wavebreaker geprobeerd een jet aan te pakken en die kregen we niet te pakken. Of hij flarede, of hij vluchtte, of hij ving één raket op en ging buiten ons bereik healen.

[ Voor 57% gewijzigd door BUwe op 01-03-2015 17:51 ]

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:21
Wat mij betreft mogen jets helemaal uit de game worden gehaald. Qua PTFO voegen ze niets toe en ze zijn eigenlijk alleen vervelend en erg moeilijk neer te halen. Ook de helikopters zouden dan een eerlijkere kans krijgen.

Het spawnen op squadmaten moet gewoon blijven, alleen is de huidige manier van spawnen niet zoals het hoort. Altijd leuk als iemand nog even spawnt als je net een magazijn op iemand hebt geleegd. :P In de CTE gaat dat gelukkig niet meer en kan je pas op iemand spawnen als diegene enkele seconden niet suppressed is geweest, ik hoop dat dat met de volgende patch meekomt.

YouTube

• Aramiss
Wij hopen allemaal maar dat DICE nog heel veel gaat patchen en ons gaat plezieren met een nieuwe DLC. Ik vind BF4 in essentie een hartstikke toffe game maar er zijn zoveel zaken die gewoon nooit aangepakt zijn.

Ik vind het persoonlijk belachelijk dat ik over blokken beton kan springen of er niks gebeurt is en kan blijven hangen bij een kiezeltje. Maar ook de constante framedrops na zoveel tijd bij dezelfde mappen.
Vanuit de ontwikkelaar wordt de spelvreugde bemoeilijkt, ik haal het meest plezier om met verschillende gamers in een party te spelen.

De toekomst van BF4 zie ik vrij somber in omdat de volgende games door DICE de komende periode worden uitgebracht:

- Battlefield Hardline daar zal de komende maanden de focus op liggen want er zullen wel wat patches overeen gaan
- Star Wars Battlefront
- Mirrors Edge 2

En dan zijn er nog genoeg games die in ontwikkeling zijn waar wij nog niks van vernomen hebben.
Conclusie van dit vrij onsamenhangend verhaal:

- Laten we met zijn alle plezier hebben zonder al teveel te hopen vanuit de ontwikkelaar

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
Aramiss schreef op zondag 01 maart 2015 @ 19:11:
Wij hopen allemaal maar dat DICE nog heel veel gaat patchen en ons gaat plezieren met een nieuwe DLC. Ik vind BF4 in essentie een hartstikke toffe game maar er zijn zoveel zaken die gewoon nooit aangepakt zijn.

Ik vind het persoonlijk belachelijk dat ik over blokken beton kan springen of er niks gebeurt is en kan blijven hangen bij een kiezeltje. Maar ook de constante framedrops na zoveel tijd bij dezelfde mappen.
Vanuit de ontwikkelaar wordt de spelvreugde bemoeilijkt, ik haal het meest plezier om met verschillende gamers in een party te spelen.

De toekomst van BF4 zie ik vrij somber in omdat de volgende games door DICE de komende periode worden uitgebracht:

- Battlefield Hardline daar zal de komende maanden de focus op liggen want er zullen wel wat patches overeen gaan
- Star Wars Battlefront
- Mirrors Edge 2

En dan zijn er nog genoeg games die in ontwikkeling zijn waar wij nog niks van vernomen hebben.
Conclusie van dit vrij onsamenhangend verhaal:

- Laten we met zijn alle plezier hebben zonder al teveel te hopen vanuit de ontwikkelaar
Besef jezelf alleen dat BF4 een ander team heeft dan alle bovengenoemde games bij elkaar. Onafhankelijk. Bf4 wordt doorontwikkeld, dat is al bevestigd.

• n8n

n8n

Drempelvrees en deathspawn mag wel verholpen worden ja

• Aramiss
djmelvee schreef op zondag 01 maart 2015 @ 19:22:
[...]

Besef jezelf alleen dat BF4 een ander team heeft dan alle bovengenoemde games bij elkaar. Onafhankelijk. Bf4 wordt doorontwikkeld, dat is al bevestigd.
Zij bevestigen zoveel. Ik speel het spel nu 1.5 jaar en het spel is alles behalve vlekkeloos. De gezelligheid maar ook het samenwerken in een squad maken het spel leuk.

Niet dat dice er veel aan doet om het leuker te maken.

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
Aramiss schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:35:
[...]

Zij bevestigen zoveel. Ik speel het spel nu 1.5 jaar en het spel is alles behalve vlekkeloos. De gezelligheid maar ook het samenwerken in een squad maken het spel leuk.

Niet dat dice er veel aan doet om het leuker te maken.
Noem 1 spel dat vlekkeloos is? Dat bestaat simpelweg niet. In plaats van op elk klein dingetje te gaan zaniken, vind ik dat mensen een wat meer moeten genieten van iets wat uiteindelijk toch een super toffe game is. Maar dat is uiteraard mijn persoonlijke mening. :)

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

BUwe schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:40:
[...]
Die tactiek van Blatiebla, dat klinkt wel leuk en zal ook wel werken, maar als je dat allemaal moet doen om een of twee pilots in het gareel te houden, dan zal het a) niet zo vaak voorkomen dat dit lukt en b) veel van de focus op objectives afhouden. Bovendien kan het werken op Lancang Dam wat een redelijk compacte map is, maar ik heb wel eens met vijf man op Wavebreaker geprobeerd een jet aan te pakken en die kregen we niet te pakken. Of hij flarede, of hij vluchtte, of hij ving één raket op en ging buiten ons bereik healen.
Vandaar dat je met meerdere squads moet zijn en verspreid over de map.
Op plek A wordt de jet getarget en strooit flares en gaat er vandoor. Het squad dat verder op staat ( plek B) heeft vervolgens geen last meer dat de jet flares of andere countermeasure strooit. Je zal het als team (of multi-squad) op moeten lossen... En daar gaat het op een doorsnee server fout. Je mag blij zijn als je squad een beetje hetzelfde doel voor ogen heeft.

* BlaTieBla heeft vroeger nog eens op middelmatig Europees niveau BF2 competitie gespeeld en dan worden dergelijke tactieken er wel ingeslagen

[ Voor 6% gewijzigd door BlaTieBla op 01-03-2015 21:14 ]

• Uffeltje
djmelvee schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:45:
[...]

Noem 1 spel dat vlekkeloos is? Dat bestaat simpelweg niet. In plaats van op elk klein dingetje te gaan zaniken, vind ik dat mensen een wat meer moeten genieten van iets wat uiteindelijk toch een super toffe game is. Maar dat is uiteraard mijn persoonlijke mening. :)
Als we dingen gewoon gaan vinden zal het alsmaar erger worden. Het is goed dat er afgelopen jaar wat games met grote problemen uitgebracht werden, eindelijk trok het publiek her niet meer. Het gevolg is dat meer games worden uitgesteld om het toch maar meteen goed te doen. :)

Ontopic: zojuist op metro wat Tweakers afgeslacht. >:) >:) Wat een haat tegen mij ineens. (Volkomen terecht overigens.)

YouTube

• Aramiss
BlaTieBla schreef op zondag 01 maart 2015 @ 21:02:
[...]

Vandaar dat je met meerdere squads moet zijn en verspreid over de map.
Op plek A wordt de jet getarget en strooit flares en gaat er vandoor. Het squad dat verder op staat ( plek B) heeft vervolgens geen last meer dat de jet flares of andere countermeasure strooit. Je zal het als team (of multi-squad) op moeten lossen... En daar gaat het op een doorsnee server fout. Je mag blij zijn als je squad een beetje hetzelfde doel voor ogen heeft.

* BlaTieBla heeft vroeger nog eens op middelmatig Europees niveau BF2 competitie gespeeld en dan worden dergelijke tactieken er wel ingeslagen
Shamino het is een goede tactiek die je hanteert alleen jammer dat de rest van het team dan wel bezig moet zijn met de conquest om de tanks en andere voertuigen bezig te houden. Het is ons een keer gelukt samen bij lancang samen met gixxer en jetpaction maar toen was de tegenpartij ook van een belachelijk slecht niveau.

• Uffeltje

8)7 :P

YouTube

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 21:25
Ik denk dat dat karma was uffeltje :)

Helaas dit was een paar potjes eerder zie ik nu.

[ Voor 47% gewijzigd door bejaim op 02-03-2015 00:08 ]

• Superkiwi
Mijn duit in het zakje:
Jets vind ik erbij horen.
Ja ze zijn zowat het meest lastigst om aan te pakken, maar ik vind ze wel wat hebben.
Zoals Gerard ooit riep toen ik gefrustreerd was over de zoveelste death met een M320 LVG op Locker:
"Het zit nu eenmaal in de game, dus het hoort erbij. Als je het niet leuk vind ga je maar wat anders spelen..." (of ik het wel of niet eens ben met die stelling laat ik nu even in het midden)

Ik vermaak me na meer dan een jaar ook nog prima met de game.
Helaas heb ik veel dingen de verkeerde kant op gepatched zien worden (lmg's die te sterk werden, med bags die met heel sterk klitteband dicht zitten).
Voor mijn part hadden ze enkel de "flaws" eruit moeten halen (springen over muurtjes etc) en de rest gewoon moeten laten hoe het is.
Nadeel is alleen dat de BF community een van de meest zeurende communities is;
"help ik wordt 3x afgeschoten door een *noem een wapen*!! Nerf please!!", met een Uberzeurpiet als een Jackfrags die te veel invloed heeft lijkt het...

Er is (en was) mijns inziens weinig mis met de game. Het zijn de spelers die het af en toe een kl*tegame maken.
Daarom is spelen met jullie zo leuk: Het is altijd gezellie en 9 van de 10 keer doen we aan goede teamplay zonder al te serieus te zijn. Ptfo met een luchtige noot, me like!

See you on the battlefield! d:)b

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Aramiss schreef op zondag 01 maart 2015 @ 21:41:
[...]
Shamino het is een goede tactiek die je hanteert alleen jammer dat de rest van het team dan wel bezig moet zijn met de conquest om de tanks en andere voertuigen bezig te houden.
[...]
Vandaar dat ik net als kiwi van mening ben dat het aan de spelers ligt en niet de game (Don't hate the game... Hate the players k/d-whores).
Het is ons een keer gelukt samen bij lancang samen met gixxer en jetpaction maar toen was de tegenpartij ook van een belachelijk slecht niveau.
Euh... volgens mij waren wij gewoon goed ;)

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ik loop regelmatig met een PLD of SOFLAM rond en ben ijverig met het painten van tanks en heli's/jets.. Maar als iedereen met RPG's, SMAW's Igla's en Stingers blijft spelen, houdt t voor mij ook op..

Terwijl je op een gepainte voertuig slechts 1 of 2 Javelins/Laws/Sraws nodig hebt |:(

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 02-03-2015 08:44 ]

• Dersan
  • Laatst online: 15:20
poor Leno schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:38:
Ik loop regelmatig met een PLD of SOFLAM rond en ben ijverig met het painten van tanks en heli's/jets.. Maar als iedereen met RPG's, SMAW's Igla's en Stingers blijft spelen, houdt t voor mij ook op..

Terwijl je op een gepainte voertuig slechts 1 of 2 Javelins/Laws/Sraws nodig hebt |:(
Ik doe het als gunner vaak in een tank, als er geen infantry dichtbij zit. Heb dan toch niks anders te doen ;). Is wel leuk als team meewerkt dan. Misschien iets beter coordineren met squad. Vast wel iemand die dan een javelin wil pakken ;).

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Wilde dit weekend conquest large doen, maar viel mij op dat er helemaal niet zoveel games aanwezig waren. Kan dat aan mij alleen liggen?

PSN: Bellerophon-

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Een goed duo, dat zich op mappen als Golmund nuttig kan maken, is:

Recon (Sniperrifle MET suppressor, Shadow perk, PLD/SOFLAM en C4)
+
Engineer (SRAW/Javelin/LAW, Mines/Slams, Antitank perk)

Dan gewoon met z'n 2 stealthy over de map verplaatsen :)

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 02-03-2015 10:08 ]

• Uffeltje
Dan zal ik mijn Sraw maar weer equippen, had hem afgelopen week eens gewisseld voor de RPG. :P

YouTube

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Oeh oeh oeh, een nieuw Battlefield 4 wapen is onthuld!!!!!!!!

*O*

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://scontent-b.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/917316_532941190140079_37973631_a.jpg

Als LMG's gebruikt kunnen worden als sniperrifle met suppressor, dan kan dit ook wel ;)

EN nog 1!!!!!!

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HI2WS6G.jpg

*O*

[ Voor 13% gewijzigd door poor Leno op 02-03-2015 10:12 ]

• Uffeltje
De Lsat is totaal niets en de Pecheneg waar ik nu mee bezig ben is alleen wat met een angled grip gecombineerd met tapfire. Ik snap niet waarom ze vaak als 'OP' worden gezien. Zelfs een MG4 is minder goed dan de meeste assault rifles. :P

Edit: gisteren heb ik die tweede al ontmoet geloof ik Leno. :+

[ Voor 13% gewijzigd door Uffeltje op 02-03-2015 10:21 ]

YouTube

• Superkiwi
Je moet even oefenen Uffeltje :P
Elke LMG heeft een eigen omgangsmethode nodig, als je die doorhebt zijn ze erg sterk.
Bellerophon schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:42:
Wilde dit weekend conquest large doen, maar viel mij op dat er helemaal niet zoveel games aanwezig waren. Kan dat aan mij alleen liggen?
Ja dat kan aan jou liggen ;)
Check eens hoe je server search ingesteld staat, dat kan een oorzaak zijn.

Tip: markeer elke gevulde Dice server als favoriet. Heb ik ook gedaan en ik heb nu zo'n 30 servers waar ik uit kan kiezen. Er zijn er altijd wel een aantal vol.

• Uffeltje
dvdkiwi schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:28:
Elke LMG heeft een eigen omgangsmethode nodig, als je die doorhebt zijn ze erg sterk.
Mwa, de Lsat heb ik op vele manieren geprobeerd en het wilde niet zo lekker. De PKP is nu heerlijk met angled grip, dat wel. Zal wel aan mijn run-and-gun speelstijl liggen, ik ben eigenlijk altijd recht in de richting van de enemy aan het rennen. Tijd om een bipodje neer te zetten neem ik eigenlijk niet. Heb zelfs de laatste sniper (SSR) niet eens unlocked met al bijna 650 uur op de teller. :P

YouTube

• Superkiwi
Een echte Rambo heeft er ook geen bipod op zitten.
Er zijn op de meeste mappen meerdere flankmogelijkheden waardoor je met een bipod (één kant op gericht) dus in het nadeel bent...

• Uffeltje
En als je toch ergens op de grond gaat liggen klapt hij pas uit als je daadwerkelijk gaat schieten. Het gevolg is dat je even op de wolken aan het schieten bent. :P

Grip >> bipod

YouTube

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

dvdkiwi schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:28:

[...]

Ja dat kan aan jou liggen ;)
Check eens hoe je server search ingesteld staat, dat kan een oorzaak zijn.

Tip: markeer elke gevulde Dice server als favoriet. Heb ik ook gedaan en ik heb nu zo'n 30 servers waar ik uit kan kiezen. Er zijn er altijd wel een aantal vol.
Ben vanavond helaas niet thuis, maar zal morgen even naar de instellingen kijken... :Y

PSN: Bellerophon-

• n8n

n8n

Even een korte guide.

Grips hebben voornamelijk impact op spread, des te langer je schiet, des te groter je spread (tot een max), des te minder kogels het doel raken.
  • vertical/ergo: lopen en bursts schieten (vermindert spread tijdens het lopen met 50%).
  • folded/angled: single shot (33% minder recoil van eerste schot).
  • potato/stubby: hoge rate of fire, langdurig schieten vanuit stilstand (15% minder spread per schot, 33% lagere max spread).
De folded is dus vrijwel enkel geschikt voor dmr/shotguns en agressief snipen. Ik gebruik zelf vrijwel altijd een vertical/ergo omdat ik vaak on the move ben. De potato/stubby is ideaal voor een LMG met suppressive fire.

De barrel attachments hebben naast voordelen ook een nadelige impact.

compensator/muzzle break:
+ 25% minder horizontale/verticale recoil
- 30% extra spread per schot
- 30% hogere max spread

heavy barrel:
+ spread aan het begin 50% lager, 7.5% minder spread verhoging, 17% lagere bewegings-spread
- 30% extra verticale recoil

silencers:
+ niet zichtbaar op minimap door te vuren
- 50% lagere bullet velocity, dit betekent dus ook dat je hit damage 2 keer zo snel omlaag gaat per meter afstand.

flash hider: haalt de flash weg uit je loop, mogelijk minder zichtbaar in de perifere visie van je tegenstander. Goede keus wanneer je geen wijzigingen wilt in het gedrag van je wapen.

Hier heb ik onderstreept waarom ik tegenwoordig vrijwel geen compensator/muzzle/silencer meer gebruik. De compensator gebruik ik alleen op de FAMAS door de belachelijke recoil.

Persoonlijk gebruik ik meestal de ergo met een heavy barrel: bursten op de longen en dan klimt je wapen naar het hoofd. Ik zeg persoonlijk want het is dus enorm speelstijl/wapen gerelateerd. Met burst fire voorkom je een deel van de recoil, met de verminderde spread kan je wat meer bewegen (ik corrigeer m'n aim/ontwijk ook door iets naar links/rechts te lopen).

[ Voor 6% gewijzigd door n8n op 02-03-2015 14:35 . Reden: regel over damage doorgestreept na reactie Uffeltje ]

• Uffeltje
Niet helemaal mee eens. Sommige wapens hebben een gigantische first shot recoil en dan is een angled/folded grip wel handig. Over de silencer is nog steeds verwarring, er is juist geen reductie in damage. Waar dat in BF3 wel zo was, is dat in BF4 niet meer zo. Enkel je bullet speed is een stuk lager, wat het schieten op afstand lastiger maakt. (Voorbeeld met AK 12, kijk naar damage drop off distance.)

Zelf gebruik ik vrijwel altijd vertical/ergo grip, silencer en een red dot sight. Bij DMR altijd angled/folded en bij wapens met hoge first shot recoil ook.

[ Voor 14% gewijzigd door Uffeltje op 02-03-2015 13:28 ]

YouTube

• n8n

n8n

Uffeltje schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:22:
Niet helemaal mee eens. Sommige wapens hebben een gigantische first shot recoil en dan is een angled/folded grip wel handig. Over de silencer is nog steeds verwarring, er is juist geen reductie in damage. Waar dat in BF3 wel zo was, is dat in BF4 niet meer zo. Enkel je bullet speed is een stuk lager, wat het schieten op afstand lastiger maakt.

Zelf gebruik ik vrijwel altijd vertical/ergo grip, silencer en een red dot sight. Bij DMR altijd angled/folded en bij wapens met hoge first shot recoil ook.
Die uitzonderingen zijn er inderdaad, je kan ook nooit een nauwsluitend advies geven. Door te weten wat het doet kan men een wat meer educated guess maken wat werkt. Zie m’n voorbeeld van de FAMAS, per wapen een voorbeeld geven per speelstijl is natuurlijk geen doen. Overigens heb ik met een silencer wel het idee dat ik minder schade aanricht, dat kan zijn door de extra spread (tov de heavy barrel) of het zit tussen m’n oren omdat elk wapen meteen als een proppenschieter klinkt :+ Veel assault rifles/carbines/pdw’s hebben om te beginnen al een lage range wat soms nadelig is.

In Locker gebruik ik soms de MG4 met een potato en silencer, dan kan je sneaken van buiten D naar de C tunnel en in combinatie met je C4 soms 20 man uitschakelen zonder een haan die er naar kraait :D

• Uffeltje
Voor elk wapen uitleggen gaat te ver inderdaad, jouw lijst geeft een goed beeld van wat de attatchments doen. :)

De silencer heeft een beetje meer spread inderdaad. En dat geluid maakt het natuurlijk ook wat minder intens. En flanken is heerlijk, totdat er plots iemand zonder suppressor naast je begint te schieten. 8)7

EDIT: Morgen komt de langverwachte patch. :) :)

[ Voor 17% gewijzigd door Uffeltje op 02-03-2015 14:40 ]

YouTube

• n8n

n8n

Uffeltje schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:36:
Voor elk wapen uitleggen gaat te ver inderdaad, jouw lijst geeft een goed beeld van wat de attatchments doen. :)

De silencer heeft een beetje meer spread inderdaad. En dat geluid maakt het natuurlijk ook wat minder intens. En flanken is heerlijk, totdat er plots iemand zonder suppressor naast je begint te schieten. 8)7

EDIT: Morgen komt de langverwachte patch. :) :)
Ik heb de lijst iets aangepast nav je opmerking. Mensen in buggy’s die random schieten zijn nog erger :X

Tevens: Battlelog and Multiplayer across all games will be unavailable for 1h starting March 3 1AM PDT / 09.00 UTC due to Game & Server Update for Battlefield 4.

• Uffeltje
Compilatie nummer 4, met onder andere: C4, Defibrillators en serieuze commander. :*)

YouTube

• Aramiss
Haha die roadkill met de jet. Die persoon heeft moeten balen!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:10

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

Lekker weer hoor Uffel :Y

Dat stukje in locker waar je na een halve minuut nog gerevived wordt :') xD

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

• n8n

n8n

Ik ben serieus verwend door met jullie helden te spelen. Alleen is nu echt aids op een kerfstok aka minder leuk

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Aids op een kerfstok? Waar haal je die vandaan _o-

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
n8n schreef op maandag 02 maart 2015 @ 18:24:
...echt aids op een kerfstok...
Zo heel af en toe komt er een uitdrukking voorbij die me compleet flabbergasted achter laat -O-

• n8n

n8n

PsychoMantis_NL schreef op maandag 02 maart 2015 @ 18:33:
Aids op een kerfstok? Waar haal je die vandaan _o-
normaal zeg ik aids op een stokje maar dit was hardcore dramatisch

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Haha ik vind 'm leuk :+

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
-O- ...

[ Voor 100% gewijzigd door poor Leno op 02-03-2015 18:52 ]

• M617573
  • Laatst online: 10:38
Zeau, duurde even maar heb BF4 weer op 100% trophy wise :-) Vooral die pickup weapon assignments waren echt ruk zeg...

• Superkiwi
Ja die pickups kunnen een bitch zijn :P

Nice one Uffeltje! d:)b

• Uffeltje
Thx Kiwi :)
PsychoMantis_NL schreef op maandag 02 maart 2015 @ 18:07:
Lekker weer hoor Uffel :Y

Dat stukje in locker waar je na een halve minuut nog gerevived wordt :') xD
Haha, lekker moment was dat. Ik vond het eigenlijk een mooie payback voor die gast die nog even spawnde toen ik zijn twee squadmates al bijna had neergemaaid. :)

YouTube

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Nou kan ik natuurlijk niet achterblijven :Y

Speciaal voor Kiwi iets meer RPG's deze keer omdat SMAW's voor mietjes zijn :+

• Superkiwi
d:)b 8)

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:48
Dacht even de single player te doorlopen om de wapens te unlocken... Verlies ik telkens me mijn progress... In eerste instantie gaf ik mezelf de schuld. Maar het blijkt dus een bug van een jaar oud te zijn!

http://help.ea.com/en/article/battlefield-4-known-issues/

In-Game: All Platforms
Some players have reported that after saving in the single-player campaign and then restarting their game, their save does not exist and must start over.

8)7

Andere ook last van gehad?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

kw_nl schreef op maandag 02 maart 2015 @ 23:27:
Dacht even de single player te doorlopen om de wapens te unlocken... Verlies ik telkens me progress... In eerste instantie gaf ik mezelf de schuld. Maar het blijkt dus een bug van een jaar oud te zijn!

http://help.ea.com/en/article/battlefield-4-known-issues/

In-Game: All Platforms
Some players have reported that after saving in the single-player campaign and then restarting their game, their save does not exist and must start over.

8)7

Andere ook last van gehad?
Nee, eigenlijk niet. Kan ook wanneer ik wil levels gewoon nog een keer doen. Wat schijnt te helpen is je lokale savegames wissen en dan opnieuw beginnen, kun je in je system settings doen en dan download hij alles weer vanuit je Microsoft account

https://powershellisfun.com

• Superkiwi
Ik ben mijn (niet "me", potverdikkie!) progress nooit verloren.
Veel gelezen over single player bugs, maar ik heb 'm 4 keer uitgespeeld zonder problemen :)
Je kan 'm natuurlijk ook in 1 keer doorlopen zonder te saven.

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Mja als je alles wilt unlocken dan is een savegame toch wel handig :p

1 x alles op hard + gold uitspelen voor je dogtags & wapens, en dan nog 2 keer voor de overige 2 multiplayer wapens. Dan is het toch wel verdomd makkelijk als je alleen Suez opnieuw hoeft te doen voor die laatste 2 wapens :9

Hier overigens ook nooit geen last gehad van die bug.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
PsychoMantis_NL schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:56:

[video]

Die crash met de jetski _O-

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

:')

Ik dacht dat dat post herfstpatch niet meer mogelijk was, maar toch wel xD

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Mja op zich wel realistisch natuurlijk.. Met 100km per uur tegen een steiger aan knallen :)

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Dat is dan wel weer zo ja :+

Mja ik moet echt iets langer nadenken voor ik zulke geintjes uithaal... Ik heb echt tig van die clips waarbij ik mezelf kill door uit een chopper te springen, onder m'n eigen quad terecht kom, vergeet dat ik C4 achter me heb neergelegd en voor me een poppetje zie :+

• Aramiss
PsychoMantis_NL schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:56:

[video]

Tof gemaakt, zaten hele mooie kills tussen! En dat stukje van suïcide was enorm grappig om te zien.

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Thnx d:)b

• Aramiss
Ik vroeg mij af of er misschien nog kills tussen zaten toen we samen gespeeld hadden en ja ik zag daar toch een mooie kruisraket kill. Ik vond dat met die mortar grappig want die gasten bleven maar staan wachten om neergehaald te worden.

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Hahaha idd :9

Maar eh, zo even uit m'n hoofd:
[list]
• Cruise Missile
• Mortier
• Mijn noscope kill op jou })

De overige clips zijn wel bijna allemaal uit speelsessies met Tweakers, maar of jij daar bij zat weet ik niet :9 Check 'm op fullscreen dan kun je het wel zien :+

Edit: Vanavond ben ik er weer, dus wellicht dat we dan wat nieuw materiaal kunnen verzamelen O-)

[ Voor 14% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 03-03-2015 09:44 ]

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:42:
Mja op zich wel realistisch natuurlijk.. Met 100km per uur tegen een steiger aan knallen :)
Gisteren nog ff wat te vroeg een RHIB uitgestapt. PATS/BOEM met m'n kop tegen de steiger :|
HARTSTIKKE DOOD.

* BlaTieBla gaat klagen bij DICE, omdat dit fenomeen ook wel generfd mag worden :P

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Valt weinig te klagen nu, patch in progress :9

Edit: Ik heb mezelf nog nét op tijd aangemeld voor die CTE, komen toch best vette ideeën voorbij hoor :Y

[ Voor 54% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 03-03-2015 10:06 ]

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:05:
Valt weinig te klagen nu, patch in progress :9

Edit: Ik heb mezelf nog nét op tijd aangemeld voor die CTE, komen toch best vette ideeën voorbij hoor :Y
Ben benieuwd naar de patch :) van 12.30 onze tijd tot 13.30 (PS4)

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Ben ff die CTE aan t afstruinen naar een logje, maar ik ben niet zo goed met Reddit :+

Edit:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 87% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 03-03-2015 10:24 ]

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Even iets anders..

Voor degenen die het leuk vinden, hier een verzamellijstje van hoe awesome StarWars Battlefront wordt :D
(Bij gebrek aan een Battlefront topic)
MakingStarWars.net/

Kannietwachten!!! oOo

Here is a huge Star Wars: Battlefront list of rumors I received last week. This contains a lot of information on the game and how it will interface with Star Wars: The Force Awakens, not to mention the game itself:

The story of Star Wars: Battlefront’s campaign will span pretty much the entire Star Wars saga.

Star Wars Battlefront will feature segments in which you play as both the good guys (Old Republic, Rebellion and Republic) and bad guys (Separatists and the Empire). It was specifically stated that there will be a small portion of prequel trilogy content. You will participate in a couple of battles from the Star Wars: The Clone Wars, and the space battle above Corsucant from the beginning of Revenge of the Sith.

The majority of the campaign will take place during the original trilogy era. All of the battles and settings that you would expect to be there will be playable. It was said that the campaign itself is pretty long when compared to other first person shooters.

There will be some segments of the campaign which take place between Return of the Jedi and The Force Awakens. There won’t be a lot because in their words “Lucasfilm has a lot of plans for that era.”

The last section of the campaign takes place before and during the opening segments of The Force Awakens. Don’t expect anything too revealing, because the game is expected to ship about a month before the movie releases.

For both the Republic (that’s what the good guys are being called in the production here) and Empire sections you will be playing characters that actually appear in The Force Awakens.

EA/DICE was allowed into Pinewood Studios for a few days to scan and capture props, sets, etc for recreation in the game.

At one point either during either the portion between episodes 6 and 7 or the portion from the beginning of The Force Awakens a character with the last name Tarkin appears.

The scale of the multiplayer is going to be absolutely massive with up 64 players participating on each side.

Space to land battles are absolutely happening, but will only be available in certain game modes.

There will be a “hero” system in place, where as you play you accumulate points that you can eventually cash in to play as a “hero” character. These characters are extremely powerful and have abilities that are not available to the normal characters that you play for most of the matches. The system is constantly in flux, but as it is now, pretty much everyone have a chance to play as a hero at least once per match.

The Downloadable Content plan for the game is “extremely aggressive”. Expect up to five DLC packs for the game, with the first coming out before the end of 2015. Each pack will be themed, with the first two or three being exclusively based around content from The Force Awakens.

The game will ship with several The Force Awakens characters already, but some won’t be added until DLC. Specifically all of the characters in the trailers will be available at launch, as will new versions of the X-wing an TIE fighter.

Tons of new ships and vehicles.

The contents of each DLC will contain at least three new maps, new hero characters, and new vehicles/ships.

I saw a character model for the new Stormtroopers, the model for the new X-wings, and some random models of guns, grenades, and other things like that. However, the most interesting thing was a picture of a screen from one of the employee databases.

It was as a checklist that the department heads can go through to see whats been complete, whats been bug tested, etc. It was basically just a black screen with lines and lines of text posts, with comments and suggestions under each post. What was most interesting about this is what was listed. This particular screen I saw was for a listing of maps for the multiplayer mode. There was a lot of stuff that you’d expect to see in a game like this like:

Hoth: EP5
Endor: EP6
Alderaan
Corscucant
Yavin: EP4

Like I said, nothing major. EXCEPT for this listing that I saw

Tatooine: EP1
Tatooine; EP4
Tatooine: EP7

Now, I know that’s not concrete evidence that the desert planet from The Force Awakens is Tatooine, but I thought it was interesting because I know there was been some debate about that subject.

That is a lot to take in and if the information is accurate, it sounds like a really great experience for Star Wars fans and the links to the new movie sounds pretty good considering how paltry it could be.
Clarification Update: The source contacted me to let me know they simply meant the prequel era Republic when they said “Old Republic.” They did not mean the story from 3000 years before A New Hope. They also said online matches are 64 players, 32 on each side.

*O*

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Here is the full list of changes and improvements included in the Winter Patch. All changes applies to all platforms unless explicitly stated otherwise. For highlights with pictures, follow the link: http://static.cdn.ea.com/...atchnotes_WinterPatch.pdf [static.cdn.ea.com]

GENERAL IMPROVEMENTS
- Added Squad Obliteration game mode
- Added support for New player servers (rank 10 and down)
- Added support for matchmaking into ranked servers (in addition to standard official)
- Various anti-cheat improvements implemented
- In combat system now temporarily disables squad spawning when squad mate is in combat
- In combat system now temporarily disables Medic Bag healing based on damage taken and incoming suppression increase
- In combat system now temporarily disables First Aid Kit healing based on damage taken
- Decouple vehicle aiming from turning option added
- Added Mastery Dog tags for several weapons that were previously missing
- Added 3 new Premium playlists: 'Large Scale Battles', 'The Battlefield', and 'Close Quarters'
- Fixed an issue that would sometimes cause an error about stats not fetching, if connecting to a session after immediately being disconnected
- Fixed an exploit related to CTF/Obliteration exploit using M224 Mortar/MAV/EOD Bot
- PC - Several AMD Mantle optimizations
- PC - Various graphical performance improvements
- PS4/XBOX ONE - Fixed a case where the Battledash would not show after signing out of a profile while in the rent-a-server section
- PS4/XBOX ONE - Fixed naming inconsistency with the server browser and quick match for Conquest Large
- Xbox One - Fixed an issue where the user would sometimes not enter friends online session when joining through 'Friends List'
- Xbox One – Fixed an issue where Digital Premium Edition did not give premium access on Battlelog
- X360 - Fixed an issue where performing a sign-in change during game would sometimes result in endless black loading screen
- X360 - Fixed an issue where multiple users in the same squad would crash if the squad leader disconnected from a full server
- Added option for player to separately toggle the slowdown and auto rotation components of aim assist. Server admins can now enforce a disable of the auto rotation component on ranked servers
- All consoles - Fixed an issue where it was not possible to join a rented server that had a password set

AUDIO
- Footsteps: Significantly improved audio of footsteps for enemies and friendlies so that they can clearly be heard. Also fixed an issue where grenades explosions or other loud sounds would mute footstep sounds
- Fixed an issue where EOR music would not play in CTF
- PC - TDM/SQDM: 'Tension music' now correctly playing for all teams in TDM and SQDM

ART
- Updated the shading for many of the Dog tag country flags to make them more accurate
- Animation: Cleaned up fast side to side movement of the character in third person
- Fixed an issue where tracers would incorrectly show up on bullet impacts

USER INTERFACE
- Fixed an issue where the soldier camouflage selected would change to default between rounds
- Fixed the cropped "Ready" status on the F-35 and J-20 fighter jets so that it is now fully visible
- Fixed a HUD related issue that would sometimes occur when players on the same server would use the FLIR/IRNV
- Dog tags will now display stats both in game and in menus
- Several hit indicator and crosshair improvements
- Fixed an issue where a player's health is displayed incorrectly when they get hit while regenerating health
- Updated HUD Logic for several weapons so that they show "overheat" messages correctly
- Tweaked Jet HUDs to be more clear
- Improved scout helicopter crosshairs
- All consoles - Removed an incorrect reference to parachute in the customization screen
- Deploy screen - Added deploy screen advanced options to show vehicle passengers, more details on occupants and squad mates
- Deploy screen - Improved squad mate selection when in vehicles

VEHICLES
- All helicopters have new more agile physics applied (you can do both barrel rolls and loops!)

WEAPONS
- Animation updates for m412 and sw30
- Fixed an audio bug where the air missiles or TV guided missiles would play multiple times for one shot
- Fixed an audio bug where the FAC boat cannons would loop indefinitely
- Adjusted the graphics for the Kobra red dot reticle to make it longer to more closely match the actual reticle
- Removed small animation played when going into sprint for any weapons that have a fore grip
- Adjusted QBZ95 fore grip position in first person
- Fix for RPK74 bolt cycle during fire animation
- Improved HUD clarity for red dot sights against snowy/bright backgrounds - AND improved PS3/Xbox360 look as well
- PS3/PS4 - Fixed an instance where a player would be unable to switch back to the bow from a secondary weapon if spawning as a passenger in a vehicle
- X360 - Fixed an issue where Vehicle IRNV would not detect infantry on equal elevation properly

MAPS
HANGAR 21
- PS3/PS4 –Fixed an issue where a user would get stuck when descending the ladder that leads to the lower Hangar
- Fixed a sound bug that would cause the titan engine audio to become distorted
- Fixed various smaller sound issues

HAMMERHEAD
- Fixed an issue where user would encounter snowing VFX inside of the hallway west of objective B if spawning on squad mate.

PROPAGANDA
- Fixed several collision issues based on community feedback

PEARL MARKET
- Fixed a collision issue which would cause players to fall down from the big neon sign that is used as a bridge between 2 buildings
- Fixed an issue where a user could see through the game world after destroying part of a building situated near the CN base

LUMPHINI GARDEN
- Fixed several collision issues that would occur after the mudslide levolution was triggered. The mudslide has also been optimized to reduce visual glitches
- Rush - Fixed issues with the EDO bot having no collision with several sidewalks around the US base first set of M-coms
- Fixed an issue with an indestructible window in the house at the center of the map
- Fixed an issue where a player could get stuck behind the pipes at Flag C and be forced to redeploy
- Xbox One - Various issues collision near the valves and between them after the levolution event

SUNKEN DRAGON

ROGUE TRANSMISSION
- Made collision conform closer to render mesh for destroyed track pieces. Moved collision volume in the level to accommodate the new changes to the adjusted object collision

ZAVOD 311

METRO 2014
- Fixed an issue where users where able to get C4 kills through the roof

FLOOD ZONE

HAINAN RESORT

OPERATION LOCKER

SIEGE OF SHANGHAI
- Improved collision issues on several skyscrapers

DAWNBREAKER
- Fixed an issue where a user is unable to deploy Radio Beacon, MAV and similar gadgets on the boardwalk located north from the water and south from objective C

LOST ISLAND
- Added collision in the ceiling of the cave so that is no longer possible to hide there with the little bird

GULF OF OMAN
- Lights now no longer stay intact once building is destroyed
Update is live :)

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
- Added support for matchmaking into ranked servers (in addition to standard official)

Fijn voor de GoT server! *O*

- Dog tags will now display stats both in game and in menus

Mooi! Heb die boogkills en master dogtag niet voor niets gehaald O-)

- In combat system now temporarily disables squad spawning when squad mate is in combat -O-
..Was soms wel handig, soms niet..

[ Voor 57% gewijzigd door poor Leno op 03-03-2015 11:35 ]

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Loops & Barrel rolls met choppers, een leesbare HUD in een Jet, meer info als je op een vehicle spawnt, me like :9~

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Ziet er goed uit! Eindelijk, - In combat system now temporarily disables squad spawning when squad mate is in combat. Dit gaat mij deaths schelen, hoevaak ik wel niet word gekilled door iemand die op squadmates spawned net na dat ik ze dood heb en zonder ammo zit 8)7 . Wat ik wel mis is de head fix? Of zie ik deze over het hoofd?

Van de week maar eens weer knallen nu de wintersport erop zit 8) . Wel ben ik door mijn vakantie verslaafd geraakt aan de Walking Dead serie, moet nog 3 seizoenen kijken nu :')

[ Voor 21% gewijzigd door kidicoke op 03-03-2015 11:34 ]

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Significant improvements have been made to how the soldier traverses the world. Walking over small objects, inclines and lips is now handled gracefully by the engine – it really has to be played to feel the immense difference this makes!
Deze stond wel in mijn ergernis top 10. Vanavond eens voelen dan :P

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Die (head glitch) zie ik ook even niet staan, zou volgens de CTE er wel inkomen maar goed zoals ik al zei ben ik geen held met Reddit dus ik kan ook een comment van een half jaar oud geplakt hebben :9

Ik hoop alleen wel dat het niet kunnen spawnen op squadmates in combat een beetje is uitgedacht en dat dat geen onnodige squad wipes tot gevolg heeft, a.k.a. net als met die medbags dat je nu minimaal *random getal* 10 seconden unsuppressed moet zijn voordat je kunt spawnen op die squadmate.

Alleen die ontbrekende master dogtags kan ik niet helemaal volgen. Volgens de CTE begint de teller nu bij 0, maar als je hem dan gehaald hebt tellen al je vorige kills ineens wel mee :s

Echt niet dat ik nog eens 510 kills met die G36 ga halen :9

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Ben benieuwd, heb vanavond uurtje tijd om het te proberen als dat postduifen internet niet uren doet om die patch binnen te halen :') . Sowieso de attack chopper ff proberen, dat was toch wel mijn lievelings voertuig in bf bc2, hoop dat die niet meer zo lomp aanvoelt...

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
- Adjusted the graphics for the Kobra red dot reticle to make it longer to more closely match the actual reticle

Wat is deze? :? (ik voel nattigheid..)

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Sowieso dat ik minstens 3 keer per potje ondersteboven uit de lucht naar beneden ga donderen met die choppers :+

• Uffeltje
Dan kunnen we de server instellen met mixed maps. :) :)

YouTube

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Uffeltje schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:02:
Dan kunnen we de server instellen met mixed maps. :) :)
Jep, ik zie dat ze nu ook playlists hebben met mixed maps. Nice!
Pagina: 1 ... 59 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]