Het heeft even geduurd, maar na het switchen van 400% locker naar 200% Firestorm was het zo gedaan met de Recon Expert en dus zijn alle wapens in de pocket
Daarna meteen maar even in 1 potje 400% locker een deel van de commander assignments gehaald (sjezus wat is dat saai
@Kiwi, trouwens al een nummer 4 gevonden voor die boog? Wordt nu wel eens tijd toch
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
De vraag staat hioer nog steeds open
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik ben wel op weg met de phantom assigments, maar sinds afgelopen weekend pas premium.dvdkiwi schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:29:
Nope... nog steeds niet.
De vraag staat hioer nog steeds open
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
En een dogtag zoeken
[ Voor 74% gewijzigd door Ktenolix op 09-12-2014 11:10 ]
Ik zal eens een oproep plaatsen op ps3trophies.org, daar zitten zoveel mensen dat er vast iemand bijzit met de juiste tag en goede zinPsychoMantis_NL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:41:
@Kiwi, trouwens al een nummer 4 gevonden voor die boog? Wordt nu wel eens tijd toch
Edit: nu bezig met de A-91, wat een beest is dat
[ Voor 27% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 09-12-2014 15:13 ]
It's dogged that does it
Woop woop, mijn nieuwe montage:
[ Voor 71% gewijzigd door Superkiwi op 10-12-2014 08:13 ]
Gisteren lekker bezig geweest op Golmud, 110/200 tank kills.
[ Voor 40% gewijzigd door Ktenolix op 10-12-2014 08:05 ]
Er komt nog extra content for BF, via de link kun kiezen welke map toe is aan een remake.
Knal je die heli's met een SMAW uit de lucht?dvdkiwi schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:57:
Ik heb de Giants of Kalua dogtag ook gevonden
[video]
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
ik zal je weer eens joinen als ik geen GTA speel. Destijds bij BF3 ging het altijd lekker, dus dat zou nu ook goed moeten komen.CrapperDeCrap schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:19:
Voor de lui die bf4 nog regelmatig spelen, voeg mij maar toe svp: JaJa_jr
Was BF4 de 35€ voor je waard nu je eventjes heb kunnen spelen?
Haha die kiwi met z'n kut ucavdvdkiwi schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:57:
[video]
Lekkere compilatie weer hoor, vooral dat stukje met die LMG
En idd, die Rorsch, omg
Verwijderd
Vette montage en vette gameplay.dvdkiwi schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:57:
[video]
Ik vond dat stuk met de RPK ook wel tof; dat is hoe je de weg vrijmaakt voor je team in rush
Die Rorsch... tja, die is dik overpowered
De UCAV kon natuurlijk niet ontbreken...
En die heli's, ja die knal ik met een smaw uit de lucht. Maar ik heb auto-aim he
Arica Harbor & Port Valdez!mobygo76 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:26:
Er komt nog extra content for BF, via de link kun kiezen welke map toe is aan een remake.
Maar ik denk dat het meerdendeel Noshar zal kiezen (waarom weet ik ook niet, 64 man die enkel bij de containers lopen)...
[ Voor 39% gewijzigd door Superkiwi op 10-12-2014 21:04 ]
Ja ik vind het weer prachtig, al is conquest large wel wennen. Heb wel het gevoel dat ik in een tank of heli nu nog aardig in het nadeel ben qua unlocks tov andere heli of tanks. Wapens komen natuurlijk neer op persoonlijke voorkeur, maar wat zijn goeie wapens in de verschillende classes. Gaan weer heel wat uurtjes in.Uffeltje schreef op woensdag 10 december 2014 @ 17:11:
[...]
ik zal je weer eens joinen als ik geen GTA speel. Destijds bij BF3 ging het altijd lekker, dus dat zou nu ook goed moeten komen.
Was BF4 de 35€ voor je waard nu je eventjes heb kunnen spelen?
Wat een prutsding...
Begonnen met de UMP-9... wauw! Erg lekker
Auto aim of lagswitch?dvdkiwi schreef op woensdag 10 december 2014 @ 18:40:
En die heli's, ja die knal ik met een smaw uit de lucht. Maar ik heb auto-aim he
Ga ik doen. Sinds een week over gestapt van de x360 naar de ps4 en nog steeds volop aan bf :-) al moet je dus wel helemaal opnieuw beginnen......CrapperDeCrap schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:19:
Voor de lui die bf4 nog regelmatig spelen, voeg mij maar toe svp: JaJa_jr
Psn id hier: schimanski81 (mensen mogen mij toevoegen, nog maar 4 oude 360 spelers over naar de ps4 namelijk..)
PSN ID: Ktenolix
Edit: Ktenolix heeft ook geen leven, die zit net als mij om half 8 's ochtends al op battlelog
[ Voor 34% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 11-12-2014 07:40 ]
Tja, werken hè..PsychoMantis_NL schreef op donderdag 11 december 2014 @ 07:34:
* PsychoMantis_NL heeft CrapperDeCrap, Schimanski81 en Ktenolix via Origin toegevoegd
Edit: Ktenolix heeft ook geen leven, die zit net als mij om half 8 's ochtends al op battlelog
It's dogged that does it
PsychoMantis_NL schreef op donderdag 11 december 2014 @ 07:34:
* PsychoMantis_NL heeft CrapperDeCrap, Schimanski81 en Ktenolix via Origin toegevoegd
Wilde accepten via de PSN app maar service zou down zijn. Kun je dan ook niet online gamen?
Hier werkt die app nu in ieder geval wel gewoon (PS4 gaat straks pas aan), dus misschien even tijdelijk een foutmelding?
Of gewoon een PS4
Wahahaha! Dat sowieso ook natuurlijk, maar nu nog even niet.
Verwijderd
Stuur mij maar een invite (Nathuran) ben van plan om vanaf deze week de PS3 weer aan te slingeren. (tijdsgebrek heeft de PS3 aardig stof laten happen afgelopen maanden) Ben je toevallig ook in het bezit van BF3 of BC2?Maj-Maj schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:10:
Zijn er hier ook mensen die BF4 op de PS3 spelen? Ik heb het idee dat het merendeel hier op de PS4 speelt (snik). Ik heb wat BF4 vrienden nodig
Ik heb een headset dus ouwehoeren is geen probleem.
Ook jullie toegevoegd 😊PsychoMantis_NL schreef op donderdag 11 december 2014 @ 07:34:
Top, zal je binnenkort even toevoegen. Heb inderdaad ook BF3 voor de PS3, maar geen headset.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:52:
[...]
Stuur mij maar een invite (Nathuran) ben van plan om vanaf deze week de PS3 weer aan te slingeren. (tijdsgebrek heeft de PS3 aardig stof laten happen afgelopen maanden) Ben je toevallig ook in het bezit van BF3 of BC2?![]()
Ik heb een headset dus ouwehoeren is geen probleem.
Verwijderd
Ik zag je invite gister al voorbij komen, maar ik was pas redelijk laat online (23:45 ofzo) volgens mij ging je toen net weg.Geen headset is geen probleem, dan rennen we gewoon achter elkaar aanMaj-Maj schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:13:
[...]
Top, zal je binnenkort even toevoegen. Heb inderdaad ook BF3 voor de PS3, maar geen headset.
Gister dus weer een potje BF4 gedaan (eerst 1,5gb aan patch binnen gehaald) ging gelijk weer lekker K/D van 3:1 en de halve pot waar ik in kwam bijna weer om kunnen draaien naar winst
Ja klopt, was even Mirror's Edge aan het spelen. Ik speel 's nachts meestal geen BF4 meer omdat ik dan slecht slaapVerwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:10:
[...]
Ik zag je invite gister al voorbij komen, maar ik was pas redelijk laat online (23:45 ofzo) volgens mij ging je toen net weg.Geen headset is geen probleem, dan rennen we gewoon achter elkaar aan
Gister dus weer een potje BF4 gedaan (eerst 1,5gb aan patch binnen gehaald) ging gelijk weer lekker K/D van 3:1 en de halve pot waar ik in kwam bijna weer om kunnen draaien naar winst
Toch leuk als je team weet waar het mee bezig is
Zelf nog een 11 kills met de attack heli gemaakt; de grote open mappen zijn daar ideaal voor, zeker als je geen stinger-freaks hebt rondlopen.
Ik moet alleen nog een goede shell voor de hoover tank vinden, aangezien de standaard shell een te snelle drop heeft.
Wat heeft jullie voorkeur: HE shell of Sabot shell?
Anybody die ik kan/mag toevoegen??
edit: PS4 trouwens!
[ Voor 6% gewijzigd door MartnK op 13-12-2014 03:32 ]
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
Snel even uit de squad en weer erin; nu heeft de nieuwe squadleader er last van
Nou ben ik bij lange na geen tank expert, maar ik vind het mikken met een Sabot toch net een stukje makkelijker als met de andere shells, en als je achter je target weet te komen is zo'n ding wat mij betreft net zo dodelijk.dvdkiwi schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 02:45:
Vanavond een paar lekkere potten op Final Stand gespeeld
Toch leuk als je team weet waar het mee bezig is
Zelf nog een 11 kills met de attack heli gemaakt; de grote open mappen zijn daar ideaal voor, zeker als je geen stinger-freaks hebt rondlopen.
Ik moet alleen nog een goede shell voor de hoover tank vinden, aangezien de standaard shell een te snelle drop heeft.
Wat heeft jullie voorkeur: HE shell of Sabot shell?
Alleen tegen infanterie krijg ik het zelden voor elkaar iemand neer te leggen met die dingen door de geringe splash damage, maar goed, daarvoor zou je de canister shell kunnen gebruiken, ondanks dat dan die "rapid fire" zoals 'ie in het begin was niet meer werkt
Baal dat onze oude vriendengroep nog op de XBox 360 blijft hangen.
Dus als je dit weekend net zo kansloos bent als ik (en eventueel meer van Rush houdt dan van CQ)
PSN : GerardHenninger
Mocht het zo zijn trouwens dat er vanavond een leuk groepje is, dan wil ik wel even commander'en, moet daar nog wat assignments voor halen waar ik een squad bij nodig hebt die wél luistert
Geen probleem hoor, ik kies wel 124351 keer voor "Accept Order"PsychoMantis_NL schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 11:53:
Ik ben vanaf een uurtje of 6 sowieso de hele avond online. Gamemode maakt me niet zo veel uit, de fun des te meer
Mocht het zo zijn trouwens dat er vanavond een leuk groepje is, dan wil ik wel even commander'en, moet daar nog wat assignments voor halen waar ik een squad bij nodig hebt die wél luistert
Kijken of we nog wat meer mensen op kunnen trommelen dan, zal straks eens even polsen
Ik ben sinds kort overgestapt op de xbone en heb nog geen battlefield 4 vrienden (klinkt overigens zieliger dan het is ;-))
Zag dat er een platoon is, heb me daarvoor aangemeld, neem aan dat ik dan vanzelf wordt toegevoegd door de Admin?
Owja gamertag: ScHwA 9009
[ Voor 4% gewijzigd door Swaag op 13-12-2014 18:00 ]
Edit: met wisselend succes. Begin van de avond kansloos verliezen, later weer ruim winnen. Wel weer leuk om met een clubje tweakers te spelen!
[ Voor 61% gewijzigd door ChrisLNFF op 14-12-2014 00:30 ]
Alles gaat verloren met 400 tickets en meer dan 2 vlaggen kunnen we niet eens vasthouden.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Dat al die koekwouzen lekker cod gaan spelen of zo...
Voeg me maar toe, dan join ik wel
PSN: Deltoidius
Net hadden we wel een paar spannende potten met net wel / net niet winnen. Dat zijn wel de leukstedvdkiwi schreef op zondag 14 december 2014 @ 15:51:
Vandaag weer... 1 vlag, meer niet. Potje na potje.
Dat al die koekwouzen lekker cod gaan spelen of zo...
Ik snap overigens niet hoe sommigen zo'n hoge SPM hebben van rond de 1000. Net een goede pot op Giants of Karelia, MVP, veel vlaggen gecapped, wat revives en een K/D van 32/9 maar toch maar rond de 500 SPM. Het lijkt soms ook wel dat de PC spelers sneller en makkelijker een hogere SPM krijgen dan op de consoles?
Of spelen die 24/7 Metro / Locker ofzo
Alleen die Denen aan de andere kant
Jij bent weer weg en we verliezen weer.
En dan klapt BF er ook nog even uit
Kijken of het vanavond beter gaat; er zat redelijk wat lag/rubberbanding op de server.
Gaan er nog mensen dogtags hunten?
(PSN Schimanski81)
Verwijderd
Collega van me was altijd aan het patsen over zijn SPM in BF3 op de PC. Inderdaad heel stoer als je 2 jaar lang met je Pecheneg bovenaan dezelfde roltrap gaat liggen in Operation Metro....kazuka schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:33:
[...]
Net hadden we wel een paar spannende potten met net wel / net niet winnen. Dat zijn wel de leuksteTegenstander was heel actief met vlaggen cappen en de helft bij ons doet maar wat.
Ik snap overigens niet hoe sommigen zo'n hoge SPM hebben van rond de 1000. Net een goede pot op Giants of Karelia, MVP, veel vlaggen gecapped, wat revives en een K/D van 32/9 maar toch maar rond de 500 SPM. Het lijkt soms ook wel dat de PC spelers sneller en makkelijker een hogere SPM krijgen dan op de consoles?
Of spelen die 24/7 Metro / Locker ofzo
Enkel die van Hammerhead nog.
En de MAA medal gehaald. Slecht he
O ja, ook alles weer kansloos verloren...
[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 15-12-2014 19:06 ]
Waren zeker leuke potjes, ondanks dat we d'r maar 1 hebben gewonnenPsychoMantis_NL schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 01:12:
Heren, vanavond was - ondanks de medespelers - wat mij betreft top, hopelijk snel nog zo'n avondje
Zijn d'r ook mensen die graag rush spelen (PS4) ?
Verwijderd
Denk dat ik me maar eens toe ga leggen op de Engineer kit, die heb ik in BF3 ook maar amper aangeraakt. Alleen nog in dubio of ik met de MX4 of 870MCS ga rondsjouwen, in BF3 was de 870MCS één van mijn favorieten! (alleen al vanwege het geluid
It's dogged that does it
Gaat je tegenvallen in BF4. In Battlefield 3 was deze behoorlijk OP, wat nu totaal niet meer het geval is. Mits je er mee overweg kunt.Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:40:
Vanavond maar eens wat tijd indelen voor BF4, was ik gisteravond al van plan maar het was bijna 00:30 voordat ik er aan toe kwam
Denk dat ik me maar eens toe ga leggen op de Engineer kit, die heb ik in BF3 ook maar amper aangeraakt. Alleen nog in dubio of ik met de MX4 of 870MCS ga rondsjouwen, in BF3 was de 870MCS één van mijn favorieten! (alleen al vanwege het geluid)
http://majornelson.com/20...2015-deals-start-tuesday/
Verwijderd
hmm jammer, ik vond de combinatie 870MCS+M412REX altijd wel leuk. Twee lekker lompe gunsdjmelvee schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:22:
[...]
Gaat je tegenvallen in BF4. In Battlefield 3 was deze behoorlijk OP, wat nu totaal niet meer het geval is. Mits je er mee overweg kunt.
Ik heb je net op battlelog geinvite en zal je vanavond even PSN toevoegen mocht je een keer zin hebben om samen te knallen.
Ik speel wel op PS3, weet niet of jij dat ook doet? Vind het nog steeds leuk om met de meest onlogische setups te spelen haha. Op dit moment gebruik ik bijvoorbeeld de .44 Magnum + 3x-scopeVerwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:39:
[...]
hmm jammer, ik vond de combinatie 870MCS+M412REX altijd wel leuk. Twee lekker lompe guns
Ik heb je net op battlelog geinvite en zal je vanavond even PSN toevoegen mocht je een keer zin hebben om samen te knallen.
Verwijderd
PS3 inderdaad, ik wacht nog wat prijsdalingen voordat er een PS4 komtdjmelvee schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:41:
[...]
Ik speel wel op PS3, weet niet of jij dat ook doet? Vind het nog steeds leuk om met de meest onlogische setups te spelen haha. Op dit moment gebruik ik bijvoorbeeld de .44 Magnum + 3x-scope
Onlogische setups vond ik in BF3 ook altijd tof om te doen, maar het leukste bleef toch wel bolt action rifle+straight pull bolt+RDS in Hardcore. Leuk al die hate-mail die je dan ontvangt
Haha precies! Heerlijk. Snipen is sowieso altijd al een favoriete bezigheid geweest van mij. Met slugs op een M1014 kun je in BF4 ook sniper thoughVerwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:48:
[...]
PS3 inderdaad, ik wacht nog wat prijsdalingen voordat er een PS4 komt
Onlogische setups vond ik in BF3 ook altijd tof om te doen, maar het leukste bleef toch wel bolt action rifle+straight pull bolt+RDS in Hardcore. Leuk al die hate-mail die je dan ontvangt
Ik wacht inderdaad ook nog op een eventuele pricedrop, totdat ik niet meer kan wachten
Jep, meer Rush spelers graagGerardHenninger schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 01:22:
[...]
Waren zeker leuke potjes, ondanks dat we d'r maar 1 hebben gewonnen
Klopt.PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 01:33:
Ik dacht eigenlijk dat kiwi voornamelijk van de rush was?
Maar die Final Stand assignments vragen gewoon om conquest
Bijna klaar
Dat heb ik dus ook gedaan (het niet meer kunnen wachten)djmelvee schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:03:
[...]
Ik wacht inderdaad ook nog op een eventuele pricedrop, totdat ik niet meer kan wachten
M'n PS3 verkocht voor € 200,- en ik had nog voor € 250,- waardebonnen liggen van de Mediamarkt, dus de PS4, een tweede controller, een jaar Playstation Plus, BF4 en Fifa 15 (zat bij de PS4 in), kostte me alles bij elkaar iets van € 100,-
Edit @Kiwi: Inderdaad, ik zie mezelf die dildo kills niet maken op rush
Edit @CrapperDeCrap: Misschien kom ik je vanmiddag nog wel even lastig vallen, ga donderdag op vakantie dus moet eerst de hut nog even aanvegen, maar als me dat lukt voordat m'n vriendin klaar is met werken (@19:00) dan kom ik wel even binnenvallen.
[ Voor 24% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 16-12-2014 12:59 ]
Verwijderd
PS3 verkopen doe ik niet. Waarom? Omdat mijn BFBC2 sentiment veel te groot isPsychoMantis_NL schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:57:
[...]
Dat heb ik dus ook gedaan (het niet meer kunnen wachten)
M'n PS3 verkocht voor € 200,- en ik had nog voor € 250,- waardebonnen liggen van de Mediamarkt, dus de PS4, een tweede controller, een jaar Playstation Plus, BF4 en Fifa 15 (zat bij de PS4 in), kostte me alles bij elkaar iets van € 100,-
Edit @Kiwi: inderdaad, ik zie mezelf die dildo kills niet maken op rush
Op conquest wel?PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:57:
[...]
Edit @Kiwi: Inderdaad, ik zie mezelf die dildo kills niet maken op rush
Ik weet niet of je er al eens mee gevlogen hebt, maar een slechter wapen is in BF niet te vinden.
Zelfs mijn bipod doet meer damage...
Nou ja, ik moet nog 3 of 4 potten per map winnen, maar ik kom altijd in het team wat met 400 tot 500 tickets verliest... elke keer weer.
33-14, aan mij ligt het niet
It's dogged that does it
maar de rest doet helemaal niks. Ik zie enkel "groene" poppetjes vlaggen pakken.
En dan verlies je.En dan ga ik me ergeren aan ons team (niet aan onze sqaud) én aan de tegenstander
Gisteren ook nog wat rush gedaan op de nieuwe mappen.
Ze zijn er niet super geschikt voor, maar wat een heftigheid!
[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 17-12-2014 09:26 ]
Edit: Mensen mogen me trouwens wel toevoegen voor rush gameplay of CQ mag ook wel, vind het wel fijn om met een wat tactische squad te spelen
[ Voor 20% gewijzigd door kidicoke op 17-12-2014 09:37 ]
Ik speel regelmatig RushGerardHenninger schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 01:22:
[...]
Waren zeker leuke potjes, ondanks dat we d'r maar 1 hebben gewonnen
Verwijderd
Desondanks snel weer terug naar de Recon kit, SPM/KD ging gelijk weer omhoog en (toevallig
Daarnaast heb ik het gevoel met C4 even effectief te zijn tegen tanks dan met een RPG of AT mines.
Is kijken of we een keer een 5 man squad bij elkaar kunnen krijgen.
Verwijderd
PSN = Nathuran (PS3 overigens)CrapperDeCrap schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:57:
Heb ook nog wat toegevoegd. Nathuran wat is je PSN?
Is kijken of we een keer een 5 man squad bij elkaar kunnen krijgen.
Dan wacht ik wel tot die 3 in n 4 wordt.
Zou ook echt die enorm graag die JGM-4 scope eens unlocked krijgen op m'n SCAR-H SV.
It's dogged that does it
Recon kit met sniper of carbine?Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:38:
Desondanks snel weer terug naar de Recon kit
Ik had meestal de range finder op mijn sniper zitten, maar sinds een patch of 2 geleden klopt de afstand van óf de range finder niet meer, óf van de zeroing (ik denk het laatste).
Ik heb trouwens wisselend succes als sniper; vaak mis ik echt bijna alles, maar van de week leg ik gewoon 8 350m headshots achter elkaar neer
Wat ik alleen niet snap: als ik suppressed ben kan ik mijn scope echt niet stil houden, terwijl ik als ik een enemy sniper vol suppress vaak een headshot tegen krijg
Verwijderd
Gister begonnen met de M40; 8x scope er op en gaan met die banaan. Ik speel meestal medium-close range met Recon (helft van de kills is met pistol) en als tools neem ik meestal C4 en spawnbeacon mee.dvdkiwi schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:40:
[...]
Recon kit met sniper of carbine?
Ik had meestal de range finder op mijn sniper zitten, maar sinds een patch of 2 geleden klopt de afstand van óf de range finder niet meer, óf van de zeroing (ik denk het laatste).
Ik heb trouwens wisselend succes als sniper; vaak mis ik echt bijna alles, maar van de week leg ik gewoon 8 350m headshots achter elkaar neer![]()
Wat ik alleen niet snap: als ik suppressed ben kan ik mijn scope echt niet stil houden, terwijl ik als ik een enemy sniper vol suppress vaak een headshot tegen krijg
Ooit een avond long range gedaan (met 40x scope, bi-pod en range finder op de CSLR4) en dat resulteerde in een headshot van 857 meter
Naast Recon speel ik ook regelmatig Support; Assault trekt me niet echt en Engineer idem. Vooral doordat de Recon class weer C4 heeft in BF4 is het voor mij die ideale alround class geworden (zoals vroegah in BC2 ook het geval was)
Even mezelf quoten, ik zit nog steeds met deze vraag. Gaat me er namelijk om of het het waard is om de Premium Edition te komen voor 60 euro of de standaard versie voor 20 om te kijken of het wat voor me is.SD5k schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:40:
Ik vroeg me af of de DLC van Battlefield 4 veel online wordt gespeeld, bij veel andere games zie je vaak dat de maps die bij de eerste versie kwamen veruit het meeste worden gespeeld.
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]