nog 9uur; ben om 19.15u begonnen voor m'n iPhone 5
Die carrier update (KPN) kwam hij bij mij op m'n GM iOS7 ook mee aan, heb die eerst maar geannuleerd.
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Ik heb het over de sluikreclame slimpieVerwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:49:
[...]
Met de functie is niks mis mee die is handig, hetgaat om de meegeleverde sluikreclame.
Die zit ook in OSX, ook uit de tijd van ome Steve.
[ Voor 9% gewijzigd door apNia op 18-09-2013 22:55 ]
Typisch.... KPN netwerk download van 9 uur. Duurde me te lang, heb mijn Vodafone dongle aangezet. download is nu < 1 uur. Vreemd.
Signature van nature
In die van mij zit na een reboot leven... nu een nieuwe poging iCloud restore.... kww
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
@Sircuri: Dat heeft meer met op welke server je bij Apple terechtkomt te maken denk..
Dat zal het wel wezen denk ik ja. Had al 10 x mijn telefoon in flight-modus gezet om een nieuwe download te forceren, maar dat maakte niet uit. Switchen van internet provider kennelijk welreadytoflow schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:57:
@Sircuri: Dat heeft meer met op welke server je bij Apple terechtkomt te maken denk..
Signature van nature
Nadat mijn laptop continu 13 uur aangaf in iTunes heb ik nu mijn bedrade HTPC genomen en daar iTunes op gezet. Nog 7 minuten geeft iTunes aan
iemand zo vriendelijk om een mirror te plaatsen?
(iphone5)
(iphone5)
[ Voor 11% gewijzigd door xdc op 18-09-2013 23:01 ]
slimmehotspot.nl
Hebben ze 't bijltje erbij neergegooid? Op mijn iPhone krijg ik nu "iOS 6.1.3 De software is up-to-date".. ? Of krijgt iedereen dat?
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Bij mij vrouwen stem hoor... (kan je gewoon instellen)Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:02:
Siri is nu een eigen programma helaas en fullscreen met mannenstem.
Wat ik erger vind is dat ze nog steeds geen Nederlands kan!
D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur
Ipad is in de eerste 20 minuten na release gelukt.
Iphone pas tegen half 10 de download kunnen starten
Maar installeren ho maar
Morgen maar weer verder kijken.
Weet niet of ik het nu wel echt een verbetering vind
Iphone pas tegen half 10 de download kunnen starten
Maar installeren ho maar
Morgen maar weer verder kijken.
Weet niet of ik het nu wel echt een verbetering vind
Gelukkig...Ik wist niet hoe ik de update op mijn iPad 4 kon stoppen. Gelukkig wist Apple wel een manier. Na wederom een uur downloaden (eerder ook al 2 uur) was de update er en ging die voorbereiden. Daarna gaf 'ie aan dat er geen update beschikbaar was. Bedankt Apple! anders had ik twee apparaten die ik niet kon gebruiken wegens niet kunnen activeren.
Zo zie je maar...Ze weten alles van je daar in Cupertino! Goeie service van ze!
Zo zie je maar...Ze weten alles van je daar in Cupertino! Goeie service van ze!
@##$%#%@#$%#$#$ Na iKloot restore nog steeds geen contacts

Geen lokale back-up gemaakt dan?
I am the great Cornholio!
Ik ben weer wat muziek aan het terugzetten nu, restore ging redelijk lastig met het activeren. Geen idee hoeveel keer ik 'opnieuw' heb gedrukt maar uit eindelijk kwam hij erdoor en werkt het naar behoren. Ben er content mee ^^
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Ook, en ook die geeft me blanco contactsMetaFrame schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:06:
Geen lokale back-up gemaakt dan?

Nu zijn er wel restore tools, maar daar mag je ff >$60 voor neer tellen

[ Voor 16% gewijzigd door chromeeh op 18-09-2013 23:09 ]
Verwijderd
Ja als je hem op usa instelt krijg je idd een vrouw, uk geeft een man.defixje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:03:
[...]
Bij mij vrouwen stem hoor... (kan je gewoon instellen)
Wat ik erger vind is dat ze nog steeds geen Nederlands kan!
Ik vind het erger dat het nu een fullscreen app is.
En op iCloud.com staan ze wel?chromeeh schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:08:
[...]
Ook, en ook die geeft me blanco contacts
Nu zijn er wel restore tools, maar daar mag je ff >$60 voor neer tellen
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
23:00 gestart.
Iphone 5 16gb
Nog 18 uur resterend volgens toestel
Staat op een 60mbit lijn
Iphone 5 16gb
Staat op een 60mbit lijn
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
iOS7 staat op m'n iPad, wel 1 probleempje: ik heb bij het instellen die 4-cijferige beveiligingscode ingesteld maar die wil ik weer weg hebben en nu vind ik niet direct hoe? Kan iemand zeggen hoe ik die code weer uitschakel?
Ieder zijn smaak haha, ik vind het niet zo heel erg. Vind haar nu wel sneller reageren btwVerwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:08:
[...]
Ja als je hem op usa instelt krijg je idd een vrouw, uk geeft een man.
Ik vind het erger dat het nu een fullscreen app is.
Bedraad of wifi? Bij mij ging bedraad in 8 min zojuist terwijl wifi nu nog 13 uur zegt.aron225 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:11:
23:00 gestart.
Iphone 5 16gb
Staat op een 60mbit lijn
Hier wat directe download links:
http://www.mactrast.com/2013/09/apple-releases-ios-7/
Edit: hmm, krijg nu ineens een access denied error op de betreffende links. Lijkt bij mij al niet meer te werken. Had wel een mooie 3.5 mb / s, maar brak af na 2 minuten.
http://www.mactrast.com/2013/09/apple-releases-ios-7/
Edit: hmm, krijg nu ineens een access denied error op de betreffende links. Lijkt bij mij al niet meer te werken. Had wel een mooie 3.5 mb / s, maar brak af na 2 minuten.
[ Voor 49% gewijzigd door Sircuri op 18-09-2013 23:16 ]
Signature van nature
Via iTunes downloaden en opnieuw proberen heeft bij mij goed geholpen, gewoon net zolang opnieuw proberen tot je een normale verbinding krijgt.
Lekker kort.
Directe links zijn bij mij net zo traag
60Mb lijn, komt met 155KB/s binnen
60Mb lijn, komt met 155KB/s binnen
Instellingenbotech schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:12:
iOS7 staat op m'n iPad, wel 1 probleempje: ik heb bij het instellen die 4-cijferige beveiligingscode ingesteld maar die wil ik weer weg hebben en nu vind ik niet direct hoe? Kan iemand zeggen hoe ik die code weer uitschakel?
Algemeen
Codeslot
Zet code uit
U+
OK, ThanksJeroen_ae92 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:15:
[...]
Instellingen
Algemeen
Codeslot
Zet code uit
Ik dacht even de download te pauzeren en dan te hervatten (in de hoop dat het dan sneller zou gaan), begint ie Q@#$()*Q@# weer vanaf 0KB te downloaden...
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Wifi.Aghanim schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:13:
[...]
Bedraad of wifi? Bij mij ging bedraad in 8 min zojuist terwijl wifi nu nog 13 uur zegt.
Hij springt net op 5 minuten remaining.en as we speak op 4
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Valt me wel op dat de animaties van openen/sluiten (homeknop of openen app) vrij langzaam zijn. Duurt net een halve seconde te lang vind ik.
hier ook... update is binnen: "Preparing Update...". Ging toch ineens heel vlot.
Signature van nature
Wilde een over-air update doen... maar dat ging niet lekker. Nu via iTunes; 6 min en de update binnen. :-)
Enig idee hoe je een OTA update kan stoppen? Ik had hem aan gezet, maar volgens mij is het handiger via iTunes maar dan haal ik dus twee updates tegelijk binnen. Een tegelijk lijkt me logischer, maar ik vind geen optie om het te stoppen.
Alleen het Preparen gaat helaas niet echt snelSircuri schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:23:
hier ook... update is binnen: "Preparing Update...". Ging toch ineens heel vlot.
Hoeft ook niet. Mijne ging via iTunes installeren terwijl de OTA nog aan het downloaden was.Redshark schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:23:
Enig idee hoe je een OTA update kan stoppen? Ik had hem aan gezet, maar volgens mij is het handiger via iTunes maar dan haal ik dus twee updates tegelijk binnen. Een tegelijk lijkt me logischer, maar ik vind geen optie om het te stoppen.
Wifi even uit en aan zetten dan stopt de OTA met een error... had ik in ieder geval...
Update van de Facebook-app voor iOS 7 is uit.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Dat scheelt, via itunes gaat het nu redelijk snel nml. Als het niet vertraagd binnen een half uurtje binnen, al weet je maar nooit of de snelheid erin blijft zitten
Nope

Meh, dan maar clean out, ben al sinds 19.00 aan het prutsen met dit update....
bij mij is bijna klaar hij zegt nu update voorbereiden
Nu via een DFU de update er in aann het 'beuken' :-) update binnen halen was 12 min ofzo. Lekker rap dus... Server problemen zullen denk ik nu wel opgelost zijn.
@Thr!lls: Heb ik ook gedaan, gaat als een trein.
@Thr!lls: Heb ik ook gedaan, gaat als een trein.
[ Voor 15% gewijzigd door xppn op 18-09-2013 23:30 ]
Dat duurt waarschijnlijk ook erg langarjan445 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:28:
bij mij is bijna klaar hij zegt nu update voorbereiden
Heel veel apps hebben (hadden) een update klaarstaan voor iOS7. 99 van de 100 keer gaat het om het icoon wat platter is gemaaktTourniquet schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:26:
Update van de Facebook-app voor iOS 7 is uit.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Loopt dat "verifying" na de download bij jullie ook steeds spaak?
Damn, de download via itunes is eindelijk gelukt.
Daarna is mn telefoon op zwart beeld met appeltje en progress bar gegaan, die progressbar blijft al een minuut of 5 leeg en Itunes geeft de melding "the ipone 'Iphone' could not be updated, an unknown error occured (6)"
Iemand enig idee hoe ik em weer aan de praat krijg, ben een beetje bang om om em te rebooten tijdens een installatie.
EDIT: Toch maar herstart, nu moet ik restoren.
Ik kan best begrijpen dat zo'n grote update niet vlekkeloos gaat, maar dit verwacht je toch ook niet van een groot bedrijf als Apple. Ik begin IOS 7 nu al zat te worden en ik heb em nog niet eens.
Daarna is mn telefoon op zwart beeld met appeltje en progress bar gegaan, die progressbar blijft al een minuut of 5 leeg en Itunes geeft de melding "the ipone 'Iphone' could not be updated, an unknown error occured (6)"
Iemand enig idee hoe ik em weer aan de praat krijg, ben een beetje bang om om em te rebooten tijdens een installatie.
EDIT: Toch maar herstart, nu moet ik restoren.
Ik kan best begrijpen dat zo'n grote update niet vlekkeloos gaat, maar dit verwacht je toch ook niet van een groot bedrijf als Apple. Ik begin IOS 7 nu al zat te worden en ik heb em nog niet eens.
[ Voor 24% gewijzigd door neocon op 18-09-2013 23:35 ]
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
Facebook is echt voor iOS7 gemaakt. Het ziet er net als Twitter strak uit.BtM909 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:30:
[...]
Heel veel apps hebben (hadden) een update klaarstaan voor iOS7. 99 van de 100 keer gaat het om het icoon wat platter is gemaakt
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Facebook heeft een new design, kijk maarBtM909 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:30:
[...]
Heel veel apps hebben (hadden) een update klaarstaan voor iOS7. 99 van de 100 keer gaat het om het icoon wat platter is gemaakt
Die van FB is helemaal op de schop gegaan:BtM909 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:30:
[...]
http://www.theverge.com/2...iphone-app-with-your-help

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Uhm aii ik zou geen idee hebben dan, enige wat kan is hem af koppelen en opnieuw doen in DFU mode denk ik. Zijn er nog andere hier met een idee?neocon schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:32:
Damn, de download via itunes is eindelijk gelukt.
Ps. Activatieserver onbereikbaar
Dat heb ik toch maar gedaan idd.xppn schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:34:
[...]
Uhm aii ik zou geen idee hebben dan, enige wat kan is hem af koppelen en opnieuw doen in DFU mode denk ik. Zijn er nog andere hier met een idee?
Nu "extracting software", ik mag hopen dat het goed gaat, ik kan morgen niet echt zonder phone eigenlijk.
... Waiting for Iphone, weer mn appetje met progress bar.
En er is vooruitgang, Pfieuw.... dat was spannend
[ Voor 11% gewijzigd door neocon op 18-09-2013 23:41 ]
Vind het wel even wennen iOS 7. Tot heden vind ik de animaties te traag en de kleuren te fel waardoor soms de aandacht wordt afgeleid van waar het om gaat in de gui. Zal vast snel beter worden.
Als hij eenmaal in DFU zit verwacht ik dat het niet fout gaat.... het probleem wat ik nu heb is dat ik me telefoon niet geactiveerd krijg....
Download afgebroken en opnieuw gestart, van de 5 uur terug naar <10 minuten. Ik wacht het nog even af
Ik krijg een melding '' Software update is not available at this time. Try again later. Het is volledig gedownload en binnen.
Heb na een hoop gedoe eindelijk iOS7 op mijn iPhone 4S staan, maar ik kan nog steeds geen WiFi aanzetten (knop blijft grijs). Ben hier echt ziek van 
Heb al lopen google en van alles geprobeerd, maar niks helpt.
Iemand een idee hoe ik dit weer goed kan krijgen ?
Heb al lopen google en van alles geprobeerd, maar niks helpt.
Iemand een idee hoe ik dit weer goed kan krijgen ?
Vaag, het lijkt wel alsof de activatieserver voor IOS down is. Kan twee apparaten niet meer activeren na update iOS7
Radical Birds
Correct, ik kom er ook niet doorheen....Chibi2k schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:47:
Vaag, het lijkt wel alsof de activatieserver voor IOS down is. Kan twee apparaten niet meer activeren na update iOS7
[ Voor 9% gewijzigd door xppn op 18-09-2013 23:48 ]
En we hebben IOS7neocon schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:37:
[...]
Dat heb ik toch maar gedaan idd.
Nu "extracting software", ik mag hopen dat het goed gaat, ik kan morgen niet echt zonder phone eigenlijk.
... Waiting for Iphone, weer mn appetje met progress bar.
En er is vooruitgang, Pfieuw.... dat was spannend
nu nog activeren, "activation server not available, try again", wat een onzin ik doe toch een update, activeren had vorig jaar al gedaan toen ik het apparaat kocht, maargoed ik ga een paar uurtjes op 'try again' klikken.
in itunes is hij nu te downloaden. Even een keer stoppen, en weer opnieuw beginnen en hij is binnen 10 minuten binnen!!
itt tot berichten op de frontpage en dit forum ging het bij mij vrij rap. Binnen een uur gedownload en geupdatet.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Verwijderd
waarom is het activeren? alles ging goed (via itunes) en nu activeert ie niet. toen ik mijn 4s 2 jaar geleden kocht moest ik activeren ja
Je hebt zeker de laatste versie van iTunes nodig om iOS7 binnen te trekken? Enkel iTunes krijg ik al niet binnen in ieder geval, staat na 15 min downloaden nog steeds op 0.9MB van de 99.21..
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Hier zal wel een mailtje van Tim aan gewijd worden denk... Is dit wereldwijd?
Ben er nog steeds niet door heen... ben al vanaf 2130 aan het activeren.
Ben er nog steeds niet door heen... ben al vanaf 2130 aan het activeren.
Hmm... Downloaden via iTunes gaat met 10 MB/s bij mij, veel sneller dan ik had verwacht na al deze problemen
uhm... mijn iphone gaat nu alle apps downloaden maar on-gedownloade apps kan je niet verwijderen totdat ze gedownload zijn... maar ik wil niet alles downloaden, iemand een idee?
Verwijderd
dat het downloaden langzaam/met problemen gaat vind ik te begrijpen ,maar als de update eenmaal binnen is dat niets werkt? het lijkt wel een beta
Hmm eerst een fout tijdens de install, nu hij ging in herstel mode, dat is gedaan maar nu kan hij de activerings server niet bereiken... zit dus nu met een ifail want heb dus nu geen wekker voor morgen ochtend, en niemand kan me wakker bellen. !!!!
...Hoop wel dat hij mijn backup goed kan terug zetten ! grrrr.....
...Hoop wel dat hij mijn backup goed kan terug zetten ! grrrr.....

[ Voor 35% gewijzigd door LoneWolf op 19-09-2013 00:18 ]
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Hier inmiddels geupdate! Heb niks hoeven te activeren ?
:)
Verwijderd
iphone 4 hier.. geprobeerd te downloaden maar heb het toch maar gelaten omdat ik allerlei verhalen las over delays en ik de oude interface gewoon mooi vindt.. ben benieuwd hoelang ik het uit ga houden met ios 6.
Wel erg matig dat er zoveel problemen zijn met het updaten.. wel weer typisch appe.
Wel erg matig dat er zoveel problemen zijn met het updaten.. wel weer typisch appe.
update via itunes downloaden en installeren gaat een stuk sneller en zonder ellende.
Na het updaten waren sommige apps verouderd en wijgerden te updaten, na een paar keer opnieuw proberen is dit ook gelukt.
Lekker kort.
Blijkbaar komt het bibberende homescreen door het parallaxeffect, wat gelukkig uit kan. Hier nog meer mensen met dezelfde?
bij mij lukt het activeren ook niet. misschien een idee om in recovery mode te zetten en van hieruit een herstel uit te voeren?
Verwijderd
en opeens is hij geactiveerd!
ik heb een keer of 50 op activeren gedrukt, zowel "mobiel" als "wifi" en de laatste keer mobiel was opeens gelukt
ik heb een keer of 50 op activeren gedrukt, zowel "mobiel" als "wifi" en de laatste keer mobiel was opeens gelukt
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2013 00:35 ]
Inderdaad hier ook gedaan, alles gaat nu vlekkeloos (en tis ook mn eerste keerbartosss schreef op donderdag 19 september 2013 @ 00:31:
bij mij lukt het activeren ook niet. misschien een idee om in recovery mode te zetten en van hieruit een herstel uit te voeren?
Zal niks uitmaken.. Activatie servers zijn gewoon overbelastbartosss schreef op donderdag 19 september 2013 @ 00:31:
Edit// En terwijl ik dit type start eindelijk de update op mijn iPad en is m'n iPhone geactiveerd!
[ Voor 14% gewijzigd door Erulezz op 19-09-2013 00:35 ]
Tis net nog gelukt bij mij.Erulezz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 00:35:
[...]
Zal niks uitmaken.. Activatie servers zijn gewoon overbelast
Edit// En terwijl ik dit type start eindelijk de update op mijn iPad en is m'n iPhone geactiveerd!
EDIT:
had ik dan maar even gewacht, is nu aan het herstellen

Ik snap dat activeren niet. Volgens mij heb ik niet hoeven activeren. Werkt gewoon.
Krijg alleen mijn muziek niet uit ITunes match op mijn telefoon. Netwerk van Apple zal wel overbelast zijn.
Krijg alleen mijn muziek niet uit ITunes match op mijn telefoon. Netwerk van Apple zal wel overbelast zijn.
Signature van nature
Vooral Appstore is het echt super traag. Dan maar via iTunes syncen...
Het Apple dataverkeer loopt meestal via Akamai en daar is het Europese http verkeer al aan het teruglopen.
http://www.akamai.com/html/technology/dataviz3.html
http://www.akamai.com/html/technology/dataviz3.html
Hier dan eindelijk ook binnen
Ben benieuwd!
Tjonge tjonge....Eindelijk. na 3 uur activeren ben ik nu mijn iTunes kopie aan het terugzetten!
hehe eindelijk alles achter de rug, activeren duurde ongeveer 20 minuten en daarna nog een kwartiertje om mn backup terug te zetten.
Mn wekker stond trouwens automatich aan, volgens mij heb ik die vandaag niet zelf aangezet
er staan ook nog een paar zwarte icoontjes in beeld waar ik niks mee kan.
Morgen maar is goed testen.
Mn wekker stond trouwens automatich aan, volgens mij heb ik die vandaag niet zelf aangezet
er staan ook nog een paar zwarte icoontjes in beeld waar ik niks mee kan.
Morgen maar is goed testen.
Ziet er leuk uit maar had er toch iets meer van verwacht. Teveel wit imo.
Waarom krijg ik geen gratis iworks. Ik heb deze iPhone sinds 3-9, dus moet m nu met ios 7 gratis krijgen...
Iemand met een iPhone 5 van na 1-9 die het wel heeft?
Iemand met een iPhone 5 van na 1-9 die het wel heeft?
[ Voor 20% gewijzigd door chrisr5gt op 19-09-2013 01:23 ]
Net is het gelukt om de update af te ronden, nu nog wachten tot de iCloud server weer online komt/reageert...
Macbook de hele nacht aangelaten en mijn wekker vroeg gezet. Hij is binnen! Nu nog de telefoon herstellen.
Na alle drukte van gisteravond, heb ik besloten te wachten. Bij mij is de update (OTA) net begonnen met downloaden (10 min remaining).
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android