Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Ik heb het over de sluikreclame slimpieVerwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:49:
[...]
Met de functie is niks mis mee die is handig, hetgaat om de meegeleverde sluikreclame.
Die zit ook in OSX, ook uit de tijd van ome Steve.
[ Voor 9% gewijzigd door apNia op 18-09-2013 22:55 ]
Signature van nature
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Dat zal het wel wezen denk ik ja. Had al 10 x mijn telefoon in flight-modus gezet om een nieuwe download te forceren, maar dat maakte niet uit. Switchen van internet provider kennelijk welreadytoflow schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:57:
@Sircuri: Dat heeft meer met op welke server je bij Apple terechtkomt te maken denk..
Signature van nature
Verwijderd
(iphone5)
[ Voor 11% gewijzigd door xdc op 18-09-2013 23:01 ]
slimmehotspot.nl
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Bij mij vrouwen stem hoor... (kan je gewoon instellen)Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:02:
Siri is nu een eigen programma helaas en fullscreen met mannenstem.
Wat ik erger vind is dat ze nog steeds geen Nederlands kan!
D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur
Iphone pas tegen half 10 de download kunnen starten
Maar installeren ho maar
Morgen maar weer verder kijken.
Weet niet of ik het nu wel echt een verbetering vind
Zo zie je maar...Ze weten alles van je daar in Cupertino! Goeie service van ze!
I am the great Cornholio!
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Ook, en ook die geeft me blanco contactsMetaFrame schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:06:
Geen lokale back-up gemaakt dan?
Nu zijn er wel restore tools, maar daar mag je ff >$60 voor neer tellen
[ Voor 16% gewijzigd door chromeeh op 18-09-2013 23:09 ]
Verwijderd
Ja als je hem op usa instelt krijg je idd een vrouw, uk geeft een man.defixje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:03:
[...]
Bij mij vrouwen stem hoor... (kan je gewoon instellen)
Wat ik erger vind is dat ze nog steeds geen Nederlands kan!
Ik vind het erger dat het nu een fullscreen app is.
En op iCloud.com staan ze wel?chromeeh schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:08:
[...]
Ook, en ook die geeft me blanco contacts
Nu zijn er wel restore tools, maar daar mag je ff >$60 voor neer tellen
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Iphone 5 16gb
Nog 18 uur resterend volgens toestel
Staat op een 60mbit lijn
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Ieder zijn smaak haha, ik vind het niet zo heel erg. Vind haar nu wel sneller reageren btwVerwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:08:
[...]
Ja als je hem op usa instelt krijg je idd een vrouw, uk geeft een man.
Ik vind het erger dat het nu een fullscreen app is.
Verwijderd
Bedraad of wifi? Bij mij ging bedraad in 8 min zojuist terwijl wifi nu nog 13 uur zegt.aron225 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:11:
23:00 gestart.
Iphone 5 16gb
Nog 18 uur resterend volgens toestel
Staat op een 60mbit lijn
http://www.mactrast.com/2013/09/apple-releases-ios-7/
Edit: hmm, krijg nu ineens een access denied error op de betreffende links. Lijkt bij mij al niet meer te werken. Had wel een mooie 3.5 mb / s, maar brak af na 2 minuten.
[ Voor 49% gewijzigd door Sircuri op 18-09-2013 23:16 ]
Signature van nature
Lekker kort.
60Mb lijn, komt met 155KB/s binnen
Instellingenbotech schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:12:
iOS7 staat op m'n iPad, wel 1 probleempje: ik heb bij het instellen die 4-cijferige beveiligingscode ingesteld maar die wil ik weer weg hebben en nu vind ik niet direct hoe? Kan iemand zeggen hoe ik die code weer uitschakel?
Algemeen
Codeslot
Zet code uit
U+
OK, ThanksJeroen_ae92 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:15:
[...]
Instellingen
Algemeen
Codeslot
Zet code uit
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Wifi.Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:13:
[...]
Bedraad of wifi? Bij mij ging bedraad in 8 min zojuist terwijl wifi nu nog 13 uur zegt.
Hij springt net op 5 minuten remaining.en as we speak op 4
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Verwijderd
Signature van nature
Alleen het Preparen gaat helaas niet echt snelSircuri schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:23:
hier ook... update is binnen: "Preparing Update...". Ging toch ineens heel vlot.
Verwijderd
Hoeft ook niet. Mijne ging via iTunes installeren terwijl de OTA nog aan het downloaden was.Redshark schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:23:
Enig idee hoe je een OTA update kan stoppen? Ik had hem aan gezet, maar volgens mij is het handiger via iTunes maar dan haal ik dus twee updates tegelijk binnen. Een tegelijk lijkt me logischer, maar ik vind geen optie om het te stoppen.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Nope
Meh, dan maar clean out, ben al sinds 19.00 aan het prutsen met dit update....
@Thr!lls: Heb ik ook gedaan, gaat als een trein.
[ Voor 15% gewijzigd door xppn op 18-09-2013 23:30 ]
Dat duurt waarschijnlijk ook erg langarjan445 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:28:
bij mij is bijna klaar hij zegt nu update voorbereiden
Heel veel apps hebben (hadden) een update klaarstaan voor iOS7. 99 van de 100 keer gaat het om het icoon wat platter is gemaaktTourniquet schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:26:
Update van de Facebook-app voor iOS 7 is uit.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Daarna is mn telefoon op zwart beeld met appeltje en progress bar gegaan, die progressbar blijft al een minuut of 5 leeg en Itunes geeft de melding "the ipone 'Iphone' could not be updated, an unknown error occured (6)"
Iemand enig idee hoe ik em weer aan de praat krijg, ben een beetje bang om om em te rebooten tijdens een installatie.
EDIT: Toch maar herstart, nu moet ik restoren.
Ik kan best begrijpen dat zo'n grote update niet vlekkeloos gaat, maar dit verwacht je toch ook niet van een groot bedrijf als Apple. Ik begin IOS 7 nu al zat te worden en ik heb em nog niet eens.
[ Voor 24% gewijzigd door neocon op 18-09-2013 23:35 ]
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
Facebook is echt voor iOS7 gemaakt. Het ziet er net als Twitter strak uit.BtM909 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:30:
[...]
Heel veel apps hebben (hadden) een update klaarstaan voor iOS7. 99 van de 100 keer gaat het om het icoon wat platter is gemaakt
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Facebook heeft een new design, kijk maarBtM909 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:30:
[...]
Heel veel apps hebben (hadden) een update klaarstaan voor iOS7. 99 van de 100 keer gaat het om het icoon wat platter is gemaakt
Die van FB is helemaal op de schop gegaan:BtM909 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:30:
[...]
http://www.theverge.com/2...iphone-app-with-your-help
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Uhm aii ik zou geen idee hebben dan, enige wat kan is hem af koppelen en opnieuw doen in DFU mode denk ik. Zijn er nog andere hier met een idee?neocon schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:32:
Damn, de download via itunes is eindelijk gelukt.
Daarna is mn telefoon op zwart beeld met appeltje en progress bar gegaan, die progressbar blijft al een minuut of 5 leeg en Itunes geeft de melding "the ipone 'Iphone' could not be updated, an unknown error occured (6)"
Iemand enig idee hoe ik em weer aan de praat krijg, ben een beetje bang om om em te rebooten tijdens een installatie.
Ps. Activatieserver onbereikbaar
Dat heb ik toch maar gedaan idd.xppn schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:34:
[...]
Uhm aii ik zou geen idee hebben dan, enige wat kan is hem af koppelen en opnieuw doen in DFU mode denk ik. Zijn er nog andere hier met een idee?
Nu "extracting software", ik mag hopen dat het goed gaat, ik kan morgen niet echt zonder phone eigenlijk.
... Waiting for Iphone, weer mn appetje met progress bar.
En er is vooruitgang, Pfieuw.... dat was spannend
[ Voor 11% gewijzigd door neocon op 18-09-2013 23:41 ]
Verwijderd
Heb al lopen google en van alles geprobeerd, maar niks helpt.
Iemand een idee hoe ik dit weer goed kan krijgen ?
Radical Birds
Correct, ik kom er ook niet doorheen....Chibi2k schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:47:
Vaag, het lijkt wel alsof de activatieserver voor IOS down is. Kan twee apparaten niet meer activeren na update iOS7
[ Voor 9% gewijzigd door xppn op 18-09-2013 23:48 ]
En we hebben IOS7neocon schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:37:
[...]
Dat heb ik toch maar gedaan idd.
Nu "extracting software", ik mag hopen dat het goed gaat, ik kan morgen niet echt zonder phone eigenlijk.
... Waiting for Iphone, weer mn appetje met progress bar.
En er is vooruitgang, Pfieuw.... dat was spannend
nu nog activeren, "activation server not available, try again", wat een onzin ik doe toch een update, activeren had vorig jaar al gedaan toen ik het apparaat kocht, maargoed ik ga een paar uurtjes op 'try again' klikken.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Verwijderd
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Ben er nog steeds niet door heen... ben al vanaf 2130 aan het activeren.
Verwijderd
...Hoop wel dat hij mijn backup goed kan terug zetten ! grrrr.....
[ Voor 35% gewijzigd door LoneWolf op 19-09-2013 00:18 ]
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
:)
Verwijderd
Wel erg matig dat er zoveel problemen zijn met het updaten.. wel weer typisch appe.
Lekker kort.
Verwijderd
ik heb een keer of 50 op activeren gedrukt, zowel "mobiel" als "wifi" en de laatste keer mobiel was opeens gelukt
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2013 00:35 ]
Inderdaad hier ook gedaan, alles gaat nu vlekkeloos (en tis ook mn eerste keerbartosss schreef op donderdag 19 september 2013 @ 00:31:
bij mij lukt het activeren ook niet. misschien een idee om in recovery mode te zetten en van hieruit een herstel uit te voeren?
Zal niks uitmaken.. Activatie servers zijn gewoon overbelastbartosss schreef op donderdag 19 september 2013 @ 00:31:
bij mij lukt het activeren ook niet. misschien een idee om in recovery mode te zetten en van hieruit een herstel uit te voeren?
Edit// En terwijl ik dit type start eindelijk de update op mijn iPad en is m'n iPhone geactiveerd!
[ Voor 14% gewijzigd door Erulezz op 19-09-2013 00:35 ]
Tis net nog gelukt bij mij.Erulezz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 00:35:
[...]
Zal niks uitmaken.. Activatie servers zijn gewoon overbelast
Edit// En terwijl ik dit type start eindelijk de update op mijn iPad en is m'n iPhone geactiveerd!
EDIT:
Krijg alleen mijn muziek niet uit ITunes match op mijn telefoon. Netwerk van Apple zal wel overbelast zijn.
Signature van nature
http://www.akamai.com/html/technology/dataviz3.html
Mn wekker stond trouwens automatich aan, volgens mij heb ik die vandaag niet zelf aangezet
er staan ook nog een paar zwarte icoontjes in beeld waar ik niks mee kan.
Morgen maar is goed testen.
Iemand met een iPhone 5 van na 1-9 die het wel heeft?
[ Voor 20% gewijzigd door chrisr5gt op 19-09-2013 01:23 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android