Apple iOS 7 uitrol

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

Anoniem: 541309

iphone 4 hier.. geprobeerd te downloaden maar heb het toch maar gelaten omdat ik allerlei verhalen las over delays en ik de oude interface gewoon mooi vindt.. ben benieuwd hoelang ik het uit ga houden met ios 6.

Wel erg matig dat er zoveel problemen zijn met het updaten.. wel weer typisch appe.

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
update via itunes downloaden en installeren gaat een stuk sneller en zonder ellende.

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-05 12:35

Hoite

Goed verhaal

Na het updaten waren sommige apps verouderd en wijgerden te updaten, na een paar keer opnieuw proberen is dit ook gelukt.

Lekker kort.

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:24
Blijkbaar komt het bibberende homescreen door het parallaxeffect, wat gelukkig uit kan. Hier nog meer mensen met dezelfde?

• bartosss
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-05 20:43
bij mij lukt het activeren ook niet. misschien een idee om in recovery mode te zetten en van hieruit een herstel uit te voeren?

Anoniem: 467839

en opeens is hij geactiveerd!

ik heb een keer of 50 op activeren gedrukt, zowel "mobiel" als "wifi" en de laatste keer mobiel was opeens gelukt

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 467839 op 19-09-2013 00:35 ]

• navi24
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-05 14:58
bartosss schreef op donderdag 19 september 2013 @ 00:31:
bij mij lukt het activeren ook niet. misschien een idee om in recovery mode te zetten en van hieruit een herstel uit te voeren?
Inderdaad hier ook gedaan, alles gaat nu vlekkeloos (en tis ook mn eerste keer :))

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:19
bartosss schreef op donderdag 19 september 2013 @ 00:31:
Zal niks uitmaken.. Activatie servers zijn gewoon overbelast

Edit// En terwijl ik dit type start eindelijk de update op mijn iPad en is m'n iPhone geactiveerd!

[ Voor 14% gewijzigd door Erulezz op 19-09-2013 00:35 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• navi24
Erulezz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 00:35:
[...]

Zal niks uitmaken.. Activatie servers zijn gewoon overbelast

Edit// En terwijl ik dit type start eindelijk de update op mijn iPad en is m'n iPhone geactiveerd!
Tis net nog gelukt bij mij.

EDIT: _/-\o_

• bartosss
had ik dan maar even gewacht, is nu aan het herstellen :/

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik snap dat activeren niet. Volgens mij heb ik niet hoeven activeren. Werkt gewoon.
Krijg alleen mijn muziek niet uit ITunes match op mijn telefoon. Netwerk van Apple zal wel overbelast zijn.

Signature van nature

• navi24
Vooral Appstore is het echt super traag. Dan maar via iTunes syncen...

• FvdM
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Het Apple dataverkeer loopt meestal via Akamai en daar is het Europese http verkeer al aan het teruglopen.

http://www.akamai.com/html/technology/dataviz3.html

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
Hier dan eindelijk ook binnen :) Ben benieuwd!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Tjonge tjonge....Eindelijk. na 3 uur activeren ben ik nu mijn iTunes kopie aan het terugzetten!

Anoniem: 467839

ik vind het erg mooi! (4s)

• bartosss
activering is hier nu ook gelukt

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
Ben bezig met herstellen :(

• neocon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-04-2022
hehe eindelijk alles achter de rug, activeren duurde ongeveer 20 minuten en daarna nog een kwartiertje om mn backup terug te zetten.
Mn wekker stond trouwens automatich aan, volgens mij heb ik die vandaag niet zelf aangezet :S

er staan ook nog een paar zwarte icoontjes in beeld waar ik niks mee kan.

Morgen maar is goed testen.

Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
Ziet er leuk uit maar had er toch iets meer van verwacht. Teveel wit imo.

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 11:06
Waarom krijg ik geen gratis iworks. Ik heb deze iPhone sinds 3-9, dus moet m nu met ios 7 gratis krijgen...
Iemand met een iPhone 5 van na 1-9 die het wel heeft?

[ Voor 20% gewijzigd door chrisr5gt op 19-09-2013 01:23 ]

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:08
Net is het gelukt om de update af te ronden, nu nog wachten tot de iCloud server weer online komt/reageert...

• MekZi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-12-2024
Macbook de hele nacht aangelaten en mijn wekker vroeg gezet. Hij is binnen! Nu nog de telefoon herstellen.

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-05 21:35

Ypho

Allround Nerd

Na alle drukte van gisteravond, heb ik besloten te wachten. Bij mij is de update (OTA) net begonnen met downloaden (10 min remaining).

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-05 19:57

ronaldm3

Apple Watch :)

chrisr5gt schreef op donderdag 19 september 2013 @ 01:22:
Waarom krijg ik geen gratis iworks. Ik heb deze iPhone sinds 3-9, dus moet m nu met ios 7 gratis krijgen...
Iemand met een iPhone 5 van na 1-9 die het wel heeft?
Iedereen die een nieuwe iPhone koopt na 20 september ofzo krijgt daar gratis iWork bij.

Oudere toestellen krijgen dit dus niet.

Raar maar waar.

Power to the beat.

• MartyLooterKing
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-04 12:35
Vanmorgen (06:30 uur) eindelijk kunnen activeren. Gisteravond om 19:12 begonnen met update via iTunes en de optie gelijk terug naar fabrieksinstellingen. Rond 22:00 stond de update er dan eindelijk op. Ellende met activeren begon toen. Tot 00:45 geprobeerd via iTunes en apparaat zelf. Geen succes.

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:07
bartosss schreef op donderdag 19 september 2013 @ 00:37:
had ik dan maar even gewacht, is nu aan het herstellen :/
Ik vind het wel grappig dat je blijkbaar niet even kan bedenken dat de servers van apple overbelast raken van opeens zoveel verkeer

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• defixje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-05 09:43
Van sommige mensen hoor ik dat het nog steeds niet gelijk de eerste keer goed gaat. Meer mensen nu nog last van ?

D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur

• itsalex
  • Niet online
Bij mij ging het gelijk goed. Mijn 4g doet het perfect. Ik haal nu thuis 30 Mbit down en up 8 Mbit. Dat is ook wat Vodafone belooft over 4g. Dus mag niet klagen denk ik.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05 21:49
itsalex schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:27:
Bij mij ging het gelijk goed. Mijn 4g doet het perfect. Ik haal nu thuis 30 Mbit down en up 8 Mbit. Dat is ook wat Vodafone belooft over 4g. Dus mag niet klagen denk ik.
Mag ik vragen waarvoor je het gebruikt die 4 g verbinding? Heb je het echt nodig voor je werk oid of is het gewoon leuk om te hebben als gadget? Wat was de ping als ik mag vragen?

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:07

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Ik heb gister avond rond 11uur iOS7 gedownload vanaf mijn iPhone 5 via WiFi (glasvezel 50mb kpn).
Resultaat was dat ik binnen een uur een werkende iOS7 had.
Dit is wel erg tegenstrijdig met de overige berichten die ik overal tegen kom, lucky me?

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:52
defixje schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:20:
Van sommige mensen hoor ik dat het nog steeds niet gelijk de eerste keer goed gaat. Meer mensen nu nog last van ?
Mijn iPad mini geeft nu ook nog steeds een fout aan, straks nog maar is proberen.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-05 20:01

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Nu vanmorgen een paar andere toestellen bijwerken.

Nu duurt het downloaden 5 minuten :D

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 07:57
Mooi iOS7 piek op AMS-IX

Afbeeldingslocatie: http://i.tinyuploads.com/Ap2cZU.png

w00t

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bizar dat dat zelfs daar te merken is... jammer dat Apple geen grafieken van hun servers/infra maakt :P

Owner of DBIT Consultancy

• itsalex
  • Niet online
Konjo schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:30:
[...]

Mag ik vragen waarvoor je het gebruikt die 4 g verbinding? Heb je het echt nodig voor je werk oid of is het gewoon leuk om te hebben als gadget? Wat was de ping als ik mag vragen?
De ping was rond de 30 ms.

Ik was gisteravond rond 0.00 bezig ermee maar met mijn Ziggo 150 Mbit was de update binnen half uur/3 kwartier gedaan.

Ik heb het nodig vaak voor mijn werk en mijn draadloos sinds Ziggo de update met Wifi heeft gedaan is barslecht geworden en draadloos connect vaak niet lekker. Ik heb 2 draagmuren in huis en ik heb bijna per kamer nu een Wifi punt nodig. Ik denk ook dat mijn Iphone niet goed is want ik zie heel weinig draadloze netwerken staan in vergelijk met mijn bv Iphone 3Gs en HTC 8x maar als ik 4G kan gebruiken ja waarom zou ik het toestel dan terugsturen? Het wordt gedaan via Dynafix dus ik zit er niet op te wachten om mijn toestel te laten reparen.

[ Voor 6% gewijzigd door itsalex op 19-09-2013 09:06 ]

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 19:18
Wat een drama deze uitrol. Normaal snel internet (8 a 9 MB/sec), en dan met iOS7? Remaining download time, 13 hours >_> maar goed, kan ook aan de belabberde wifi van de Ipad 3 liggen hoor.
Vooral voor apple, die zo graag anderen bashed, en normal redelijke service biedt, is dit erg jammer.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Inmiddels al 1 iPhone 4 bijgewerkt. Zelfs al een carrier update gekregen.
Best vlot nu.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• RedPixel
  • Laatst online: 28-05 22:07
lanerios schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:07:
Wat een drama deze uitrol. Normaal snel internet (8 a 9 MB/sec), en dan met iOS7? Remaining download time, 13 hours >_> maar goed, kan ook aan de belabberde wifi van de Ipad 3 liggen hoor.
Vooral voor apple, die zo graag anderen bashed, en normal redelijke service biedt, is dit erg jammer.
Het downloaden (via iTunes) op een 100/100 verbinding duurde net 2 minuten, dus dat ligt niet aan Apple deze keer ;)

I see red pixels.

• vharten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-05 10:48
Toen er bij mij gisteravond "Nog 6 uur resterend" stond heb ik uiteindelijk maar de Golden Master via torrents binnen gehaald. Was binnen 5 minuten binnen, via Itunes geïnstalleerd (op 'Bijwerken' klikken terwijl je Option ingedrukt houdt).

Bestand wordt nog wel even bij server van Apple geverifieerd, en daarna was de update binnen een kwartier gelukt. Draait nu als een zonnetje op m'n iPhone 4

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Speedmaster

Make my day...

Sc0rPi0N schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:11:
Inmiddels al 1 iPhone 4 bijgewerkt. Zelfs al een carrier update gekregen.
Best vlot nu.
Vodafone of Hollands nieuwe...?

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-05 21:35

Ypho

Allround Nerd

Het mocht even duren, maar iOS7 is in één keer geinstalleerd (iPhone 4, OTA update). Nu nog wachten tot alle apps geupdate worden met een nieuw icoontje wat beter past in iOS7 ;)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

• corset
  • Laatst online: 28-05 19:18
wwwhizz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:13:
[...]

Het downloaden (via iTunes) op een 100/100 verbinding duurde net 2 minuten, dus dat ligt niet aan Apple deze keer ;)
ik heb het over gisteravond ;) Maar zal nooit aan apple liggen toch? zij zijn heilig. /sarcasm

OTA update is gewoon crap verlopen gister. "Ja maar het is druk" Fijn voor ze, daar kan je op inspelen.

[ Voor 14% gewijzigd door corset op 19-09-2013 09:31 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Speedmaster schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:23:
[...]

Vodafone of Hollands nieuwe...?
Lust geen vis ... :+

Nee T-Mobile (prepaid kaartje om mee te testen op het werk)

Opvallend dat T-Mobile nog niet de NL Alert optie heeft en Telfort wel.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 16:44

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Sc0rPi0N schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:50:
Opvallend dat T-Mobile nog niet de NL Alert optie heeft en Telfort wel.
Hier met T-Mobile kan ik het toch activeren.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• aq_janssen
  • Laatst online: 18-07-2023
Gisteren avond om 19:00 op een Iphone 4 de update naar iOS 7 aangezet, zover geen probleem :*) , update gevonden en gaat downloaden, alleen duurt het even 7 uur :-( . later die avond 22:30 nog maar een gekeken hoe de Iphone er voor stond. Nou niet veel beter in ieder geval, nog steeds 7 uur te gaan :( . Dus toch maar naar bed :O ..... vanochtend was de update binnen, 20 minuten later volledig geinstalleerd. _/-\o_
Zelfde geld ook voor de Ipad 3 (de nieuwe Ipad) allen duurde het iets langer om de update op te halen, 16 uur :-( , maar ja in de ochtend ook binnen, na 12 minuten weer klaar voor gebruik.
Alles bij elkaar weer helemaal gelukt. :)

• chrisr5gt
ronaldm3 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 07:47:
[...]

Iedereen die een nieuwe iPhone koopt na 20 september ofzo krijgt daar gratis iWork bij.

Oudere toestellen krijgen dit dus niet.

Raar maar waar.
Dat geldt voor elke iPhone NA 1-9 gekocht en voor het eerst geactiveerd. Wat jij zegt klopt niet.
Iemand die wel een iPhone heeft van na 1-9 die hier iets over kan zeggen?

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-03 20:07
Een iPad (4) deed ik er 30 minutenover van download tot en met installatie, een iPhone 4 heb ik alleen het downloaden 2 uur moeten wachten. Is vanacht over gegaan op ios 7, was behoorlijk druk.

• readytoflow
  • Niet online
Aaargh.... Gisteren hier nog gevraagd hoe ik het beste een clean install op mijn iPhone4 kon doen. Netjes alle stappen doorlopen. Secure backup gemaakt. DFU update etc...

Vannacht om 01.00 uur maar gaan slapen terwijl de backup teruggezet werd. Echt 70% van mijn apps staan niet op mijn iPhone. Dit heeft denk te maken met het niet overzetten van aankopen naar iTunes? Toch belachelijk? Ik maak toch een backup van alles wat op mijn iPhone staat?

Rete irritant.

Ipad4 OTA geen probleem overigens (tenminste gisteravond mee gestopt, vanochtend binnen 30 minuten gefixt).

• defixje
readytoflow schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:54:
Aaargh.... Gisteren hier nog gevraagd hoe ik het beste een clean install op mijn iPhone4 kon doen. Netjes alle stappen doorlopen. Secure backup gemaakt. DFU update etc...

Vannacht om 01.00 uur maar gaan slapen terwijl de backup teruggezet werd. Echt 70% van mijn apps staan niet op mijn iPhone. Dit heeft denk te maken met het niet overzetten van aankopen naar iTunes? Toch belachelijk? Ik maak toch een backup van alles wat op mijn iPhone staat?

Rete irritant.

Ipad4 OTA geen probleem overigens (tenminste gisteravond mee gestopt, vanochtend binnen 30 minuten gefixt).
Volgens mij moet dit inderdaad gewoon in je backup zitten. Heb je wel applicaties aan staan in je iTunes backup?

• 911GT2
  • Laatst online: 23-11-2023

911GT2

en blazen maar!

Argh buiten dat ik het nieuwe IOS superlelijk vind hebben ze blijkbaar een 'feature' ingebouwd waardoor de achtergrond beweegt als je je toestel beweegt. Hoogst irritant!

Iemand al gevonden hoe dat uit kan?

• krietjur
  • Nu online

krietjur

Where am I?

Gewoon bij achtergronden :)

• readytoflow
  • Niet online
defixje schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:56:
[...]

Volgens mij moet dit inderdaad gewoon in je backup zitten. Heb je wel applicaties aan staan in je iTunes backup?
Jazeker, daar gaat het juist vooral om. Dat zie je wel terug in het feit dat pak 'm beet 30% van de apps wel mee over is gekomen (Evernote, Mijn Synology aps, paar spelletjes van mijn zoontje etc...)

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Nope... ik kies een foto en die blijft bewegen. |:(
Ik snap dat ze het doen om 'diepte' te creëren maar voorlopig creëren ze alleen ergernis.

[ Voor 18% gewijzigd door 911GT2 op 19-09-2013 11:08 ]

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

911GT2 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:03:
Argh buiten dat ik het nieuwe IOS superlelijk vind hebben ze blijkbaar een 'feature' ingebouwd waardoor de achtergrond beweegt als je je toestel beweegt. Hoogst irritant!

Iemand al gevonden hoe dat uit kan?
Waarom update je dan? 8)7

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

• Don Corleone
  • Laatst online: 28-05 13:46
Voor het uitzetten van parallax (bewegende achtergrond)

http://iosguides.net/turn-off-parallax-3d-backgrounds-ios-7/

• krietjur
  • Nu online

krietjur

Where am I?

911GT2 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:07:
[...]

Nope... ik kies een foto en die blijft bewegen. |:(
Ik snap dat ze het doen om 'diepte' te creëren maar voorlopig creëren ze alleen ergernis.
Sorry, ff verkeerd begrepen.. dacht bewegende achtergrond met die stipjes :)

Zo?:
Under the accessibility menu in settings, you can "Reduce Motion." This setting completely turns off the parallax.

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Omdat ik de nieuwe features op het startscherm wel handig vind...

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

911GT2 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:08:
[...]

Omdat ik de nieuwe features op het startscherm wel handig vind...
Het is een keuze die ieder voor zich moet maken natuurlijk, maar als je het uiterlijk echt zo ergerlijk vind zou ik persoonlijk nooit de update hebben gedaan.
Ik bedoel maar, je maakt je druk om een achtergrond die een mm beweegt. Mij was het nog niets eens direct opgevallen.

[ Voor 5% gewijzigd door Darkstar op 19-09-2013 11:10 ]

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Thanks _/-\o_
Darkstar schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:10:
[...]

Het is een keuze die ieder voor zich moet maken natuurlijk, maar als je het uiterlijk echt zo ergerlijk vind zou ik persoonlijk nooit de update hebben gedaan.
Ik bedoel maar, je maakt je druk om een achtergrond die een mm beweegt. Mij was het nog niets eens direct opgevallen.
Dat is het verschil tussen jou en mij dan.

Ik ben geen apple fanboy, maar gewoon een gebruiker. Ik zie niet elke 'fout' als feature :o

[ Voor 51% gewijzigd door 911GT2 op 19-09-2013 11:12 ]

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

911GT2 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:10:
[...]
Thanks _/-\o_

[...]

Dat is het verschil tussen jou en mij dan.

Ik ben geen apple fanboy, maar gewoon een gebruiker. Ik zie niet elke 'fout' als feature :o
Mooi dat je zo reageert, want ik ben alles behalve een fanboy... Als sysadmin werk ik dagelijks met alle 3 de OS-en, en ik heb geen voorkeur voor eender welk OS.
Parralax is een feature en helemaal geen fout, ik vind alleen dat je nogal heftig reageert op zo'n oninteressante functie...

[ Voor 10% gewijzigd door Darkstar op 19-09-2013 11:17 ]

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-05 11:57
Heb gisteren maar gewoon de OTA gestart op mijn iPhone en ben gaan slapen, vanmorgen werd ik begroet door een "Hallo"

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• MuzenJaap
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-05 19:36
Vanmorgen de iphone5 en de Ipad4 binnen 2 uur alle twee gelijktijd van IOS7 voorzien.

• cem.
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-05 11:09
Ik heb een iPhone 5 Wit en als ik via iPhone 5 software update doe, dan zegt hij 'software 6.1.4 is up-to-date'' dus kan hem nog steeds niet updaten :S ik heb geen PC hier dus, moet ik dan via PC doen, ik dacht dat het via iPhone ook kan :S

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

De Apple Store lijkt op dit moment plat te liggen: ik kan ook geen nummers of apps meer kopen. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:21
Gisteravond rond 23:30 uur mijn iPhone 4S geupdate. Alles was met een half uurtje geinstalleerd. Moet alleen wennen om omhoog te schuiven. Persoonlijk vond ik die balk onderaan om dingen te verwijderen veel makkelijker.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• chrisr5gt
chrisr5gt schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:59:
[...]

Dat geldt voor elke iPhone NA 1-9 gekocht en voor het eerst geactiveerd. Wat jij zegt klopt niet.
Iemand die wel een iPhone heeft van na 1-9 die hier iets over kan zeggen?
Inmiddels zijn alle apps van iworks voor mijn iPhone (3-9) gratis. Het grappige is dat op mijn oudere iPad mini ze ook gratis lijken te downloaden, maar dan plots van het scherm verdwijnen als ik wacht op de download. Die vlieger gaat dus helaas niet op voor als je ook een ouder device hebt :).

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:54
cem. schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:45:
Ik heb een iPhone 5 Wit en als ik via iPhone 5 software update doe, dan zegt hij 'software 6.1.4 is up-to-date'' dus kan hem nog steeds niet updaten :S ik heb geen PC hier dus, moet ik dan via PC doen, ik dacht dat het via iPhone ook kan :S
Maak je gebruik van een jailbreak? Zo ja, dan is de update deamon voor OTA uitgeschakeld. Zo nee, dan kan je nog mits je een goede backup hebt het volgende proberen Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in >Wis alle inhoud en instellingen daarna naar software update gaan en kijken of hij dan wel verschijnt. Anders heb je echt een PC nodig.

AdGuard Home

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Zo, nergens problemen mee gehad. Gisteravond ota update aangezet, en vanochtend werkte alles prima.
Geen activatie helemaal niks.

Alleen de klok klopte niet meer door de pincode op de sim. Dat was sim unlocken en klaar.

Audi S3

Anoniem: 541309

Gisteren ios 7 geinstalleerd op de iphone 4.. viel erg tegen, het zag er kitsch uit en de visuele effecten stotterden.. na wat geklooi heb ik godzijdank weer 6.1.3 draaien

• defixje
Enige wat bij mij lang duurde was van Preparing Update tot na installatie. Duurde ongeveer 45 min. totaal. Download ging na een aantal keer proberen eindelijk goed. Daarna ook geen activatie gehad omdat ik geen clean install gedaan heb denk ik.

• Seven_of_Nine
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-05 11:40
chrisr5gt schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:14:
[...]

Inmiddels zijn alle apps van iworks voor mijn iPhone (3-9) gratis. Het grappige is dat op mijn oudere iPad mini ze ook gratis lijken te downloaden, maar dan plots van het scherm verdwijnen als ik wacht op de download. Die vlieger gaat dus helaas niet op voor als je ook een ouder device hebt :).
En als je de apps vanaf je nieuwe Iphone naar Itunes zet en dan via Itunes de apps op je Ipad klapt?......
Meerdere wegen naar rome... Wie weet...

• defixje
Seven_of_Nine schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:58:
[...]

En als je de apps vanaf je nieuwe Iphone naar Itunes zet en dan via Itunes de apps op je Ipad klapt?......
Denk niet dat dat werkt, volgens mij kan je geen iPhone backup op een iPad zetten toch?

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:30
Tristan schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:40:
Download nu de .ISPW. Duurt nog maar 2 4 dagen. Via iTunes en OTA is drama.
Inmiddels iOS7 er sinds vanmorgen opstaan. Gewoon via de IPSW een clean install gedaan. Alles werkt naar behoren en vind het er lekker fris uitzien!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05 02:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

DennusB schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:56:
[...]

Bizar dat dat zelfs daar te merken is... jammer dat Apple geen grafieken van hun servers/infra maakt :P
LONAP is helemaal mooi: http://www.lonap.net/bandwidth.shtml

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• chrisr5gt
Seven_of_Nine schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:58:
[...]

Kan ik proberen als ik weer thuis ben. Maar ben bang dat het dichtgespijkerd is.

Herstel, ik heb het toch nog maar eens geprobeerd gewoon via de AppStore en het lukt gewoon! Nu heb ik gratis iworks en iLife op twee devices waarvan er maar 1 voor in aanmerking komt. :)

[ Voor 20% gewijzigd door chrisr5gt op 19-09-2013 23:03 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hoedje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:33:
[...]

Facebook is echt voor iOS7 gemaakt. Het ziet er net als Twitter strak uit.
Ja, maar dat is toch die 1 op de 100 :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:58

JB

Cédric roelt!

Onno_Devine schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:02:
@ Goudvis12
Volgens mij moet je deze hebben:
iPhone5,2_7.0_11A465_Restore.ipsw

Het beste is het even te controleren welke je iTunes download, kan je op de mac vinden:
Rechts klikken op finder, ga naar map, en dan intikken:
~/Library/iTunes
Dan een map aanklikken met firmware, daar staat de download file die iTunes probeert binnen te halen. En dat was bij mij de file die ik hierboven heb gepost.

Echter sneller gaat hij niet dan als met iTunes merkte ik.
Kan ik ook in iTunes voor Windows controleren welke update er binnen is gehaald zodat ik de juiste IPSW download? In de mappen van de programmatuur vind ik niet echt iets terug wat op bovenstaande lijkt
edit:

Aah gevonden: Users\<User>\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates

[ Voor 6% gewijzigd door JB op 19-09-2013 18:54 ]

Mijn boefje is liev!

Anoniem: 492802

Van Iphone 5 naar babyphone 5c en 5s.

Ben Apple gebruiker van het eerste uur, van 2SI via Powermac tot Macintel i7 maar nu haak ik toch af. Apple's productontwerper die vierkante aluminium doosjes maakt heeft duidelijk geen kaas van grafische design gegeten. Dat is toch echt een vak apart. Van de vormgeving van IOS7 ga je echt niet glimlachen. Die is onfunctioneel fantasieloos, een soort ultra hygiënisch dentist-design. Snoep verstandig neem een Apple.

Daarbij ziet er ook nog eens erg gedateerd uit. Dat zal de jeugdige doelgroep voor wie de 5c's zijn bedoeld, Pegi 3 tot 7, wel ontgaan, maar de volwassenen herinneren zich vast de wolk en zon ikoontjes die de NOS tien jaar geleden in haar weerprogramma introduceerde en die met de laatste update eindelijk eens van de buis zijn gehaald. In IOS7 moeten die nu voor super-hip doorgaan. Het design is om te huilen. BEEEEH-baby bellen blazen als je het gamecenter opent.

De Iphone 5 heeft zelf al een onnozel design. Het candybar omhulsel van het te kleine scherm mag dan nano strak uit de fabriek komen, maar verdoezeld voorgoed zodra je het in gebruik neemt. Een onvermijdelijk vettige gloed van vingerafdrukken schemert meteen tussen de speekselvormige dna spray die tijdens een eerste gesprek op de het aanraakscherm neerslaat.

Nu moeten die vingerafdrukken (de meeste ziekten worden via de vingers overgedragen), nu werkelijk worden gedigitaliseerd en als virussen over het internet voortleven. Straks, bij de Iphone 7 even in het gaatje spugen voordat je hem opwrijft en ie aangaat.

De zielloze strakheid van een plat gebruiksapparaat draagt op geen enkele manier bij aan het gebruiksgemak. Het glipt als een zeep uit je handen. Apple joh, maak eens een battery-pack zoals bij een spiegelreflex camera, ter grote van de Iphone, een click-on systeem. Het mobiel is zelfs dan nog een kwart dunner dan de booklets die de gebruikers kopen om het apparaat in het dagelijks leven hanteerbaar te maken, maar wel vier keer bruikbaarder.

En dan het vocht. Vandaag de dag mag je als wereldspeler zo zelfingenomen zijn dat je een telefoon ontwerpt waarmee je buiten zodra het een spatje regent niet meer bellen kunt omdat er een vochtdetector als garantie killer is ingebouwd.

Er zit een lelijke worm in mijn glanzende Iphone 5 en die worm heet IOS7. Na al die jaren moet het maar eens: Leve Android!

Iphone 5 16GB te koop.
(In smetteloze staat ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 492802 op 19-09-2013 18:58 . Reden: foutje ]

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:36
Dat heb je dan al snel gezien.
Gelukkig denken we er niet allemaal zo over.
Ik zie een hoop verbeteringen.
Veel plezier met je Android.

Anoniem: 492802

Dank je. :)

• JB

JB

Cédric roelt!

.

[ Voor 100% gewijzigd door JB op 19-09-2013 19:39 ]

Mijn boefje is liev!

Anoniem: 32279

Ik ben over ios op de ipad heel heel tevreden, bevalt me beter dan een ipad ios 6 met jailbreak. Enige wat ik stom vind zijn die kleine folders waarin je apps kan plaatsen, dat was met jailbreak gewoon schermgroot en veel beter.

Maar voor de rest, heerlijk. Vind het er mooi uitzien, alles werkt beter wat ik gebruik. Op een iphone zou ik het denk ik wel minder vinden, dat ziet er wel heel kleurrijk uit.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:59
meer mensen opgevallen dat je bij iPhone 4 niet die "draaiende" achtergrond hebt?

ah al gevonden. Niet alle features zitten op de iPhone 4. Parallax is er 1 van. Ook werkt AirDrop niet. Best belachelijk want is gewoon een Ad-Hoc wifi-verbinding. Hoezo features eruit halen?

[ Voor 54% gewijzigd door Waah op 19-09-2013 20:03 ]

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-05 10:26
Tot nu toe werkt iOS7 echt heerlijk, mijns inziens een flinke verbetering tegenover iOS6. Toch vind ik het erg jammer dat de message preview van whatsapp niet meer werkt, oftewel: heel mijn lockscreen staat vol met berichten als 'Message from: Henk', maar niet de daadwerkelijke message zelf. Ik moet dus alsnog unlocken om te zien wat er daadwerkelijk gestuurd is. In het notificationcenter is namelijk niet mogelijk om previews aan te zetten.. Hopelijk wordt dat met een update opgelost.

_@/'

• JB

JB

Cédric roelt!

Steephh schreef op donderdag 19 september 2013 @ 20:11:
Tot nu toe werkt iOS7 echt heerlijk, mijns inziens een flinke verbetering tegenover iOS6. Toch vind ik het erg jammer dat de message preview van whatsapp niet meer werkt, oftewel: heel mijn lockscreen staat vol met berichten als 'Message from: Henk', maar niet de daadwerkelijke message zelf. Ik moet dus alsnog unlocken om te zien wat er daadwerkelijk gestuurd is. In het notificationcenter is namelijk niet mogelijk om previews aan te zetten.. Hopelijk wordt dat met een update opgelost.
Hier geen last van? Wel de toetsenbord layout, is nu nog de iOS 6 look :)

Afbeeldingslocatie: http://www.jaconet.nl/meuk/whatsapp.jpg

Lukt me al sinds een uur of 19.00 met geen mogelijkheid om iOS7 via OTA te installeren op mijn iPad 3. Steeds een foutmelding na controleren update :/ "Software-update is op dit moment niet beschikbaar" De iPhone 5 ging probleemloos via iTunes

[ Voor 20% gewijzigd door JB op 19-09-2013 21:05 ]

Mijn boefje is liev!

• defixje
Anoniem: 492802 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 18:55:

Ben Apple gebruiker van het eerste uur, van 2SI via Powermac tot Macintel i7 maar nu haak ik toch af. Apple's productontwerper die vierkante aluminium doosjes maakt heeft duidelijk geen kaas van grafische design gegeten. Dat is toch echt een vak apart. Van de vormgeving van IOS7 ga je echt niet glimlachen. Die is onfunctioneel fantasieloos, een soort ultra hygiënisch dentist-design. Snoep verstandig neem een Apple.

Daarbij ziet er ook nog eens erg gedateerd uit. Dat zal de jeugdige doelgroep voor wie de 5c's zijn bedoeld, Pegi 3 tot 7, wel ontgaan, maar de volwassenen herinneren zich vast de wolk en zon ikoontjes die de NOS tien jaar geleden in haar weerprogramma introduceerde en die met de laatste update eindelijk eens van de buis zijn gehaald. In IOS7 moeten die nu voor super-hip doorgaan. Het design is om te huilen. BEEEEH-baby bellen blazen als je het gamecenter opent.

De Iphone 5 heeft zelf al een onnozel design. Het candybar omhulsel van het te kleine scherm mag dan nano strak uit de fabriek komen, maar verdoezeld voorgoed zodra je het in gebruik neemt. Een onvermijdelijk vettige gloed van vingerafdrukken schemert meteen tussen de speekselvormige dna spray die tijdens een eerste gesprek op de het aanraakscherm neerslaat.

Nu moeten die vingerafdrukken (de meeste ziekten worden via de vingers overgedragen), nu werkelijk worden gedigitaliseerd en als virussen over het internet voortleven. Straks, bij de Iphone 7 even in het gaatje spugen voordat je hem opwrijft en ie aangaat.

De zielloze strakheid van een plat gebruiksapparaat draagt op geen enkele manier bij aan het gebruiksgemak. Het glipt als een zeep uit je handen. Apple joh, maak eens een battery-pack zoals bij een spiegelreflex camera, ter grote van de Iphone, een click-on systeem. Het mobiel is zelfs dan nog een kwart dunner dan de booklets die de gebruikers kopen om het apparaat in het dagelijks leven hanteerbaar te maken, maar wel vier keer bruikbaarder.

En dan het vocht. Vandaag de dag mag je als wereldspeler zo zelfingenomen zijn dat je een telefoon ontwerpt waarmee je buiten zodra het een spatje regent niet meer bellen kunt omdat er een vochtdetector als garantie killer is ingebouwd.

Er zit een lelijke worm in mijn glanzende Iphone 5 en die worm heet IOS7. Na al die jaren moet het maar eens: Leve Android!

Iphone 5 16GB te koop.
(In smetteloze staat ;)
Heb je daar nou speciaal een nieuw account voor aangemaakt? 8)7 |:(

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05 02:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Waah schreef op donderdag 19 september 2013 @ 19:56:
meer mensen opgevallen dat je bij iPhone 4 niet die "draaiende" achtergrond hebt?

ah al gevonden. Niet alle features zitten op de iPhone 4. Parallax is er 1 van. Ook werkt AirDrop niet. Best belachelijk want is gewoon een Ad-Hoc wifi-verbinding. Hoezo features eruit halen?
Het is geen "gewone" Ad-Hoc wifi-verbinding. Er wordt gebruik gemaakt van de dual-band mogelijkheden van de Broadcom BCM4334 chip en die zit niet in de oudere iPhones. Hardware limitation dus.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:48
vanavond via iCloud mijn iPad 4 en iPhone 4 gebackupped. Toen via iTunes de download gestart en geinstalleerd. Bij elkaar 2 uurtjes werk (downloaden ging niet heel rap), maar compleet vlekkeloos verlopen gelukkig :)

Tot nog toe werkt het goed op beide apparaten. Maar ik zal mijn bevindingen voor de iPhone 4 i.c.m. IOS 7 nog wel een keer posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Hier is de update van de iPhone 5 via iTUnes perfect gegaan (DFU) en de iPad 3 via OTA ook uiteindelijk.

Enige wat ik niet meer kan terug vinden, zijn mijn eigen ringtones. Die lijken dus niet meegenomen te zijn met de back-up/restore van iTunes.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Die 7.0.1 update die vandaag komt lijkt voorals nog alleen voor de 5S en de 5C of heb ik dit mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:29
Iemand al gemerkt dat de icoontjes lijken te zweven als je je iPad heen en weer kantelt?
Verder loopt het klokje nu ook op de app icoon in realtime mee. Die stond eerst vast op een bepaalde tijd.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310212

Smaken verschillen maar denk ook dat je moet wennen.

Hier inmiddels tot twee keer toe ios7 op de 4s geïnstalleerd. Valt me op dat alle iconen bewegen in de homescreens. Bij elke beweging van de iphone bewegen de icoontjes mee. Erg storend en dit lijkt toch noet goed te zijn. Meer mensen hier last van ?
Aangezien ik op een bewegend schip op zee zit irriteert dit me erg. Ik heb gelezen dat de achtergrond een beetje mee kan bewegen met ios7 om een 3D effect te creëren maar in dit geval is het zeker niet de achtergrond.
Meer mensen hier ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Geen last van maar het effect kan uit bij instellingen-algemeen-toegankelijkheid-verminder beweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310212

Bedankt ! helemaal goed
chrisr5gt schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:16:
Geen last van maar het effect kan uit bij instellingen-algemeen-toegankelijkheid-verminder beweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-05 15:55
De icoontjes en de achtergrond bewegen in tegengestelde richting om het parallax effect te versterken dat je home screen uit meerdere lagen bestaat. Ik vind het wel een leuk effectje, maar kan me voorstellen dat het vervelend kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Anoniem: 492802 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 18:55:

Iphone 5 16GB te koop.
(In smetteloze staat ;)
Welkom bij Android ;p

Ik raad je aan om, als die beschikbaar is voor je toekomstige mobiel, MIUI te installeren. Dit is Android maar dan mooier, sneller en met meer features. En als je een Xiaomi Mi3 koopt heb je het er standaard al opstaan, en heb je ook nog eens een telefoon met de beste specs verkrijgbaar voor een belachelijk lage prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Laatst online: 15:08
Oeps, verkeerde topic... :$

[ Voor 96% gewijzigd door Richub op 20-09-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185550

KvanSteijn schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:58:
[...]

Dat komt omdat Ziggo POP 3 gebruikt i.p.v IMAP.
Je kunt heel makkelijk oplossen, de oplossing is:

Druk op de knop Wijzig in de mail app.
Druk vervolgens op markeer alles.
Dit werkt bij dus niet. Iemand nog dit probleem?

Heb al:
alle markeren en gelezen zetten op IOS
alle markeren en gelezen zetten op webmail.ziggo
account uit en aan gezet op IOS

Allemaal zonder resultaat...

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Maak even een apart topic aan en geef met duidelijke stappen aan wat je allemaal hebt gedaan en geprobeerd.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste