Moet erg wennen aan de nieuwe safari.
Weet iemand hoe ik de apple disney yahoo reclame weg krijg?
Weet iemand hoe ik de apple disney yahoo reclame weg krijg?
Verwijderd
Mja, ik probeer nu te restoren van iCloud, maar wederom activatie sh!tdefixje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:19:
Probeerd hier iedereen een clean install ofzo ? Ik heb gewoon geupgrade en geen activatie problemen
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Clean install al geprobeerd, nog steeds het activatie probleem.defixje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:19:
Probeerd hier iedereen een clean install ofzo ? Ik heb gewoon geupgrade en geen activatie problemen
Verwijderd
Het vervolg wordt dat ik morgen niet eens een telefoon heb. Zeer vervelend, ik meen dat iOS 6 beduidend soepeler ging.Alphyraz schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:16:
[...]
Ik heb hetzelfde. Ik overdrijf niet als ik al een uur probeer te activeren en het misschien al wel meer dan 100x geprobeerd heb. Eerst zo'n lange tijd wachten tot het OS binnen was, nu nog langer wachten op een simpele activering...
Tja, de hele wereld loopt nu met hetzelfde probleem, dus daar zal het niet aan liggen.Aghanim schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:20:
Nee ik probeer een upgrade en was al ruim voor 19:00 aan het downloaden met 3 apparaten. Maar blijkbaar vindt Apple het nodig deze trouwe klant compleet af te knijpen aangezien ik nu nog steeds op 9 uur resterende tijd sta voor een paar mb te downloaden. Echt te droevig voor woorden.
Lekker kort.
Lucky you.Tc-Chub schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:22:
Ik was er op tijd bij, ik keek om 18:57 en kreeg hem gelijk binnen. Toen was hij binnen 3 minuten volledige gedownload en erna geinstalleerd
Oh nee!Aghanim schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:20:
Nee ik probeer een upgrade en was al ruim voor 19:00 aan het downloaden met 3 apparaten. Maar blijkbaar vindt Apple het nodig deze trouwe klant compleet af te knijpen aangezien ik nu nog steeds op 9 uur resterende tijd sta voor een paar mb te downloaden. Echt te droevig voor woorden.
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
Owjee, en dat is geadresseerd aan ?Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:25:
Zo de klacht is per digitale postduif de deur uit, aangetekende brief volgt nog.
D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur
Wacht maar tot je je installatie moet activerenzwasie schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:26:
Op mijne GSM is het ondertussen gelukt. Iphone5. Ging vrij snel de installatie. Nu bezig met downloaden op de iphone van mijn vriendin 4S, ong 35min geeft hij aan.
Dus uiteindelijk gaat alles vrij snel
Wel voldoende gefrankeerd?Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:26:
[...]
Apple nederland en apple internationaal.
[ Voor 21% gewijzigd door Hoite op 18-09-2013 22:28 ]
Lekker kort.
Probeer nu al meer als een half uur een 5 te activatenreadytoflow schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:28:
Zou het probleem bij de activatie kunnen liggen aan het type device? Ik zie veel iPhone 5 gebruikers die zonder problemen zijn geactiveerd. Mijn Iphone 4 probeer ik nu al voor de 40+'ste keer te activeren...
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Gewoon teveel volk. Je moet gewoon geluk hebben denk ik dat je er door geraaktreadytoflow schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:28:
Zou het probleem bij de activatie kunnen liggen aan het type device? Ik zie veel iPhone 5 gebruikers die zonder problemen zijn geactiveerd. Mijn Iphone 4 probeer ik nu al voor de 40+'ste keer te activeren...
Verwijderd
Jazeker ten eerste vind ik de download tijden belachelijk maar nog veel erger is die reclame in safari onbeschoft.Hoite schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:27:
[...]
Wacht maar tot je je installatie moet activeren
[...]
Wel voldoende gefrankeerd?
U+
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
inderdaad gewoon rustig blijven en blijven proberenSc0rPi0N schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:30:
Kan alleen maar zeggen dat je het moet blijven proberen. Collega had het ook die had het ook zoveel keer geprobeerd.
Kijk gewoon tv en druk telkens op activeren. Een keer gaat het goed.
En nu verwacht je een gratis koekje uit cupertino?Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:29:
[...]
Jazeker ten eerste vind ik de download tijden belachelijk maar nog veel erger is die reclame in safari onbeschoft.
[ Voor 4% gewijzigd door Hoite op 18-09-2013 22:31 ]
Lekker kort.
readytoflow schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:28:
Reclame in Safari? Waar heb je het over?Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:29:
[...]
Jazeker ten eerste vind ik de download tijden belachelijk maar nog veel erger is die reclame in safari onbeschoft.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Ik eis zowiezo verwijdering van de reclame, heb genoeg betaald!!!!Hoite schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:30:
[...]
En nu verwacht je een koekje uit cupertino?
Post is een screenshot van de "reclame", ik heb geen idee waar je het over hebt.Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:31:
[...]
Ik eis zowiezo verwijdering van de reclame, heb genoeg betaald!!!!
Lekker kort.
Verwijderd
Kijk eens onderde pijltjes om een pagina achteruit of vooruit te gaan daar staat reclame voor apple disney en yahoo.Tourniquet schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:31:
[...]
Reclame in Safari? Waar heb je het over?
Verwijderd
Post eens een screenshot? al mijn iDevices zijn aan het activerenVerwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:32:
[...]
Kijk eens onderde pijltjes om een pagina achteruit of vooruit te gaan daar staat reclame voor apple disney en yahoo.
Lekker kort.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:32:
[...]
Kijk eens onderde pijltjes om een pagina achteruit of vooruit te gaan daar staat reclame voor apple disney en yahoo.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
U+
:)
Dude, is dat reclame in safari of merk je nu voor het eerst dat je geen t.net abonnement hebt?Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:29:
[...]
HAHAHAHAHAH ik ben een beetje verliefd op jou, zo lekker boosVerwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:31:
[...]
Ik eis zowiezo verwijdering van de reclame, heb genoeg betaald!!!!
Die kan je zelf weghalen, scheelt weer een aangetekende brief
Lekker kort.
Verwijderd
Nee echt in safari zelf boven de tabs onder de pijltjes.sebastius schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:36:
[...]
Dude, is dat reclame in safari of merk je nu voor het eerst dat je geen t.net abonnement hebt?
Trollololol
[ Voor 13% gewijzigd door Hoite op 18-09-2013 22:38 ]
Lekker kort.
Verwijderd
Dat zijn bookmarks, deze kan je gewoon verwijderen.. Of natuurlijk vervangen door je eigen sites, dat is een beetje het hele idee.Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:37:
[...]
Nee echt in safari zelf boven de tabs onder de pijltjes.
www.vdzande.com
Lekker kort.
LOL, dat is gewoon de bookmark-balk.
Same problem here. Moet een ouderwetse wekker pakkenRosmalen schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:39:
Nondeju, wil zo naar bed.. maar heb geen andere wekker dan mijn iPhone.. kan gvd niet activeren.
Verwijderd
Apple dient geen reclame mee te leveren, als ik daar mijn bookmarks zet dan doe ik dat maar ik wens geen rommel van apple die ik vervolgens mag weghalen.
Je kunt ook gewoon veel water drinken, wordt al eeuwen als wekker gebruikt.Rosmalen schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:39:
Nondeju, wil zo naar bed.. maar heb geen andere wekker dan mijn iPhone.. kan gvd niet activeren.
Verwijderd
Same here. Is je PC gebruiken als wekker geen (nood)oplossing?Rosmalen schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:39:
Wie weet was het NOG duurder zonder reclame en zit die reclame er gewoon in om het net-aan betaalbaar te maken. weet jij veel gekke racingweirdo! GEWOON ONBESCHOFTVerwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:40:
[...]
Apple dient geen reclame mee te leveren, als ik daar mijn bookmarks zet dan doe ik dat maar ik wens geen rommel van apple die ik vervolgens mag weghalen.
Het is geen reclame, het zijn voorbeeld-bookmarks. Maarja, zinloze discussie, ik ga toch voor dat koekje duimen!Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:40:
[...]
Kom op, en toevallig voor die drie bookmarks gekozen? Het is sluikreclame, vind het ook niet netjes.StefanoDiBosso schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:41:
[...]
Het is geen reclame, het zijn voorbeeld-bookmarks. Maarja, zinloze discussie, ik ga toch voor dat koekje duimen!
Verwijderd
Nee het is verkapte reclame, voorbeeld bookmarks zijn nergens voor nodig anders verwijs je nasr een neutraal document of help document.StefanoDiBosso schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:41:
[...]
Het is geen reclame, het zijn voorbeeld-bookmarks. Maarja, zinloze discussie, ik ga toch voor dat koekje duimen!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2013 22:43 ]
Builds zijn exact hetzelfde. Niet nodig om final te installeren dus.Cheesy schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:40:
Ik heb overigens de GM op m'n iPhone.
Update meldt dat ik up to date ben. Is het aan te bevelen om via iTunes alsnog de 'echte' te installeren of zijn ze exact hetzelfde?
Als je zelf niet doorhebt dat dit een kromme vergelijking is, dan vraag ik me af of het de moeite zal lonen het je uit te leggen ;-)apNia schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:43:
JONGENS IK ZIE DAT ER EEN E-MAIL ICOONTJE OP IOS7 ZIT! Probeert Apple nu ook al e-mail te pushen? Ik eis verwijdering!
Proberen kan nooit kwaad... Dus gelijk maar even doen.reduxz schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:43:
Een reboot deed het m voor mij met de activatie!
U+
Leg het alsjeblieft uit want ik snap er niks vanthettes schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:44:
[...]
Als je zelf niet doorhebt dat dit een kromme vergelijking is, dan vraag ik me af of het de moeite zal lonen het je uit te leggen ;-)
Oké top!Tourniquet schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:43:
[...]
Builds zijn exact hetzelfde. Niet nodig om final te installeren dus.
Verwijderd
Helaas deed dat het 'm niet voor mij. Maar mooi dat het gelukt is!reduxz schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:43:
Een reboot deed het m voor mij met de activatie!
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:45:
Op dit soort momenten mis ik steve, hij had oog voor kwaliteit en niet voor kwantiteit hij wist wat belangerijker was dan cijfers..........
Lekker kort.
Ik denk ook dat zijn iMac het verschil had gemaakt voor de CDN omgevingenVerwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:45:
Op dit soort momenten mis ik steve, hij had oog voor kwaliteit en niet voor kwantiteit hij wist wat belangerijker was dan cijfers..........
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Meh miereneuken is ook een vak:Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:42:
![]()
[...]
Nee het is verkapte reclame, voorbeeld bookmarks zijn nergens voor nodig anders verwijs je nasr een neutraal document of help document.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Je weet dat die bookmarks er al sinds het begin van iOS in zitten he?Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:45:
Op dit soort momenten mis ik steve, hij had oog voor kwaliteit en niet voor kwantiteit hij wist wat belangenrijker was dan cijfers..........
Verwijderd
Met betrekking tot het laatste punt, ik zou het niet erg vinden als ik iTunes, aandelen, herinneringen, kiosk en zulks zou kunnen verwijderen.SpoekGTi schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:47:
[...]
Meh miereneuken is ook een vak:
A: De telefoon en het OS zijn notabene van Appel dus een bookmark naar Apple is vrij logisch
B: Disney 50% van Disney is ook van Apple of ze hebben in ieder geval een grote vinger in de pap.
C: Yahoo als zoekmachine in een bookmark, vind het niet zo gek, gezien ze niet heel jofel door 1 deur gaan met Google.
Als je nou zou zeggen dat er een hoop Bloatware opstaat (ook als apps) net als op een 13 in een dozijn Windows machine dan geef ik je gelijk.
Vergeet elke niet-stock Android niet..SpoekGTi schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:47:
[...]
Als je nou zou zeggen dat er een hoop Bloatware opstaat (ook als apps) net als op een 13 in een dozijn Windows machine dan geef ik je gelijk.
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Verwijderd
Met de functie is niks mis mee die is handig, hetgaat om de meegeleverde sluikreclame.apNia schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:47:
[...]
Je weet dat die bookmarks er al sinds het begin van iOS in zitten he?
Tuurlijk is het niet verschrikkelijk storend ofzo. Maar daardoor is het juist ook totaal onnodig.SpoekGTi schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:47:
[...]
Meh miereneuken is ook een vak:
A: De telefoon en het OS zijn notabene van Appel dus een bookmark naar Apple is vrij logisch
B: Disney 50% van Disney is ook van Apple of ze hebben in ieder geval een grote vinger in de pap.
C: Yahoo als zoekmachine in een bookmark, vind het niet zo gek, gezien ze niet heel jofel door 1 deur gaan met Google.
[ Voor 22% gewijzigd door Hoite op 18-09-2013 22:50 ]
Lekker kort.
Check, dat werkt dus inderdaad en ben nu de instellingen van iCloud aan het terugzetten.Jeroen_ae92 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:45:
[...]
Proberen kan nooit kwaad... Dus gelijk maar even doen.
U+
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq