Ben ikRnej schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:20:
weet niet of je van belsimpel bent, maar ik vind het een toffe actie!
Was te verwachten maar wel erg netjes dat ze daarvoor opbellen. Ik kreeg voor mijn Nexus 4 ook ineens een andere lader toegestuurd met verloopstekker.-=tracko=- schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:20:
Zojuist terug gebeld door BelSimpel , alle klanten die de telefoon maandag hebben besteld voor 459 euro krijgen het verschil met de release prijs (399) terug gestort op hun bankrekening.
Al met al toch netjes geregeld van BS.
Goeie winkel iig :-)
Wat ik eigenlijk mis nu ik alles zit door te lezen, in android 4.3 was er sprake van dat je per app de permissies kon instellen (dus bijvoorbeeld een spelletje geen toegang geven tot je telefoonlijst).
Dit was bij de release van 4.3 nog niet af en daardoor niet toegankelijk, ik ging ervan uit dat dit in 4.4 wel aanwezig zou zijn. Ik kan het nergens terugvinden, het lijkt me dus dat dit ook nog niet in 4.4 mogelijk is?
Dit was bij de release van 4.3 nog niet af en daardoor niet toegankelijk, ik ging ervan uit dat dit in 4.4 wel aanwezig zou zijn. Ik kan het nergens terugvinden, het lijkt me dus dat dit ook nog niet in 4.4 mogelijk is?
Ik ben erg enthousiast over de Nexus 5. Ik wil hem! Ideale opvolger voor m'n Galaxy SIII.
Echter wil ik wel echt de 32 GB. Ik wil best naar Duitsland ervoor rijden, maar wil dan natuurlijk niet voor Jan met de korte achternaam die lange reis afleggen. En natuurlijk naar de prijs van de 32GB in Duitsland, bij Saturn of Mediamarkt fo andere winkel?
Iemand ervaring met het bestellen via Duitse Play Store? Hoe gaat dat in zijn werk? Want ik woon natuurlijk daar niet:)
Echter wil ik wel echt de 32 GB. Ik wil best naar Duitsland ervoor rijden, maar wil dan natuurlijk niet voor Jan met de korte achternaam die lange reis afleggen. En natuurlijk naar de prijs van de 32GB in Duitsland, bij Saturn of Mediamarkt fo andere winkel?
Iemand ervaring met het bestellen via Duitse Play Store? Hoe gaat dat in zijn werk? Want ik woon natuurlijk daar niet:)
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Volgens mij was het in 4.3 nog een 'gevaarlijke' feature. Je kon toen redelijk wat dingen verkloten als je niet wist wat je aan het doen was.luappul schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:31:
Wat ik eigenlijk mis nu ik alles zit door te lezen, in android 4.3 was er sprake van dat je per app de permissies kon instellen (dus bijvoorbeeld een spelletje geen toegang geven tot je telefoonlijst).
Ik wil morgen wel voor je kijken of die feature erin zit.
Je kan dat beter in het levertijdentopic zoeken/vragen.Steeffoon schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:38:
Ik ben erg enthousiast over de Nexus 5. Ik wil hem! Ideale opvolger voor m'n Galaxy SIII.
[ Voor 30% gewijzigd door chengbondkwok op 31-10-2013 20:39 ]
Als ik het goed begrijp, heeft men dus aan een Amerikaanse N5 niks in Nederland?SebasFM schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:22:
Je hoeft hem dus niet uit America te halen volgens de officiële site. Op het Amerikaanse model worden LTE band 3 en 20 niet ondersteund.
Dat lees ik idd ook tussen de regels door. Iemand die het zeker weet?dopNL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:39:
[...]
Als ik het goed begrijp, heeft men dus aan een Amerikaanse N5 niks in Nederland?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
(D820) North America: GSM: 850/900/1800/1900 MHzdopNL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:39:
[...]
Als ik het goed begrijp, heeft men dus aan een Amerikaanse N5 niks in Nederland?
CDMA: Band Class: 0/1/10
WCDMA: Bands: 1/2/4/5/6/8/19
LTE: Bands: 1/2/4/5/17/19/25/26/41
(D821) Rest of World: GSM: 850/900/1800/1900 MHz
WCDMA: Bands: 1/2/4/5/6/8
LTE: Bands: 1/3/5/7/8/20
3G: Ja
4G: Nee
Bron: http://anandtech.com/show/7471/google-announces-the-nexus-5
[ Voor 6% gewijzigd door chengbondkwok op 31-10-2013 20:41 ]
Ben ik ook wel benieuwd naar, broer van me is nu in Amerika en kan eventueel een N5 importeren maar als het hier niet werkt hebben we niks aan... Hoef overigens geen 4G per se te hebben...pven schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:40:
[...]
Dat lees ik idd ook tussen de regels door. Iemand die het zeker weet?
Top, zou tof zijn als dat nu kan!chengbondkwok schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:38:
[...]
Volgens mij was het in 4.3 nog een 'gevaarlijke' feature. Je kon toen redelijk wat dingen verkloten als je niet wist wat je aan het doen was.
Ik wil morgen wel voor je kijken of die feature erin zit.
Ik heb nu ook geen behoefte aan 4G, maar als ik het niet heb dan ga ik dat over een half jaar vast missen.kenkreutzer schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:41:
[...]
Ben ik ook wel benieuwd naar, broer van me is nu in Amerika en kan eventueel een N5 importeren maar als het hier niet werkt hebben we niks aan... Hoef overigens geen 4G per se te hebben...
Dat zou dan dus betekenen dat de Canadese Nexus (International model) wel werkt op het 4G netwerk in Europa?
Iets wat je niet hebt gehad kan je niet missen toch?pven schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:01:
[...]
Ik heb nu ook geen behoefte aan 4G, maar als ik het niet heb dan ga ik dat over een half jaar vast missen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb een Nexus 5 16gb besteld bij Belsimpel maar ik haal hem toch liever uit Canada nu blijkt dat deze gelijk is aan de Europese versie.
Iemand die morgen mijn Nexus gelijk wil overnemen zodra hij binnen is? (omg. Groningen)
Iemand die morgen mijn Nexus gelijk wil overnemen zodra hij binnen is? (omg. Groningen)
Hoe wou je deze gaan importeren? En hoe weet je dat de Canadese wel gelijk is aan de Europese en de Amerikaanse niet?Kimi-Alonso schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:11:
Ik heb een Nexus 5 16gb besteld bij Belsimpel maar ik haal hem toch liever uit Canada nu blijkt dat deze gelijk is aan de Europese versie.
[ Voor 9% gewijzigd door deimos op 31-10-2013 21:15 ]
Mijn nicht woont in Canada. Die stuurt het gewoon via de postkenkreutzer schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:15:
[...]
Hoe wou je deze gaan importeren? En hoe weet je dat de Canadese wel gelijk is aan de Europese en de Amerikaanse niet?
Anandtech:
On the LTE side we see the FCC leaks and schematics leaks were spot on. There's a considerable set of LTE band coverage for the USA, including Band 17 and 4 for AT&T, Band 4 for T-Mobile, and 25, 26, and 41 for Sprint (making this another Sprint Spark device), and of course LTE roaming band equivalency with the pentaband WCDMA we've come to expect with newer devices. The only thing that's missing on the USA variant is no Verizon (which should not be a surprise to anyone), and no Band 7 for Canada. Just like the new Nexus 7 LTE situation, there's two variants, as I speculated publicly online (LG-D820 is USA, LG-D821 is rest of world), and the rest of world variant has the obligatory Band 3, 7, 20, and so on that makes sense for most markets. This is a dramatic step up from the Nexus 4 which only included hidden Band 4 LTE with appropriate baseband software.
[ Voor 58% gewijzigd door Kimi-Alonso op 31-10-2013 21:20 ]
Ik was even wezen zwemmen en in de tussentijd 175 berichten.... The Verge is positief. De camera is nog niet top notch maar beter dan de Nexus 4. Hier hebben we V&A voor.
[ Voor 16% gewijzigd door janvanduschoten op 31-10-2013 23:59 ]
De Nexus 4 16GB (€449) is nu duurder bij Coolblue dan de Nexus 5 16GB (€399) die al uitverkocht is. Haha.
Denk dat je daarvoor naar Duitsland moetDubrillion schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:19:
Ik was even wezen zwemmen en in de tussentijd 175 berichten.... The Verge is positief. De camera is nog niet top notch maar beter dan de Nexus 4. Wie of wie kan mij aan een 32Gb versie helpen
Nou dat noem ik niet echt positief. Klonk juist als "mheeee, android, bah"Dubrillion schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:19:
Ik was even wezen zwemmen en in de tussentijd 175 berichten.... The Verge is positief. De camera is nog niet top notch maar beter dan de Nexus 4. Wie of wie kan mij aan een 32Gb versie helpen
BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey
Die krijgt hem wel? En wat kost ie dan?Steeffoon schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:24:
[...]
Denk dat je daarvoor naar Duitsland moet
Blech, net nu ik 'm wilde bestellen is 'ie bij coolblue ook uitverkocht.
Iemand anders nog een Nederlandse webshop waar ik 'm morgen binnenkrijg?
belsimpel heeft hem nog, maar voor levertijden, zie andere topicArjen. schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:26:
Belsimpel heeft de zwarte ook niet meer, 2-4 werkdagen levertijd betekend dat ze hem ook in bestelling hebben staan daar...Megupe schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:28:
[...]
belsimpel heeft hem nog, maar voor levertijden, zie andere topic
Jup. Wil hem zelf ook, en dat is de enige optie. Je kan hem via een proxy kopen bij Play Store Duitsland en dan met behulp van MailboxDE (http://mailboxde.com/) bestellen. Maar heb hier zelf geen ervaring mee overigens.Dubrillion schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:26:
[...]
Die krijgt hem wel? En wat kost ie dan?
Bij de PLay store kost de 32GB 399 euro
Ja, studentmobiel heeft 'm nog. Weet niet of ze hem dan vandaag nog versturen.Arjen. schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:26:
Nee, studentmobiel doet na 8 uur pas 2 dagen later leveren. Dus dan heb je hem zaterdag of maandagSteeffoon schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:29:
[...]
Jup. Wil hem zelf ook, en dat is de enige optie. Je kan hem via een proxy kopen bij Play Store Duitsland en dan met behulp van MailboxDE (http://mailboxde.com/) bestellen. Maar heb hier zelf geen ervaring mee overigens.
Bij de PLay store kost de 32GB 399 euro
[...]
Ja, studentmobiel heeft 'm nog. Weet niet of ze hem dan vandaag nog versturen.
Ik denk niet dat ie zoveel telefoons besteld heeft.
Zonet de witte besteld bij CoolBlue
Morgenochtend komt ie binnen. Dit is de eerste keer dat ik een gloednieuwe phone bestel zonder de reviews af te wachten, is wel een gok maar ik zit al erg lang op de nieuwe Nexus te wachten, mijn huidige Galaxy S is echt opgebruikt en aan vervanging toe
Heeft de witte nu ook een witte speaker aan de voorkant ?
jaDubrillion schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:44:
Heeft de witte nu ook een witte speaker aan de voorkant ?
Ik las dat dat is gedaan zodat je ziet waar die zit, maar dat lijkt me onzin. Bij de zwarte zie je 'm ook niet en je weet toch dat 'ie in het midden zit? Beetje minder vind ik, maar ik ga toch geen panda-edition kopen.
Ai, heb er zo lang naar uitgekeken en dan door m'n werk toch de aankondiging gemist
. Vraagje: zijn er nou twee versies (US en internationaal) of één? Was anders van plan het toestel vanuit Amerika te importeren
2 versiestonyto_tp schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:52:
Ai, heb er zo lang naar uitgekeken en dan door m'n werk toch de aankondiging gemist. Vraagje: zijn er nou twee versies (US en internationaal) of één? Was anders van plan het toestel vanuit Amerika te importeren
Komt de 32GB in de toekomst wel naar NL of ben ik UK/DE bound?
Ah, oké. Dat wordt dan importeren uit Duitsland waarschijnlijk (wil persé de 32GB hebben
Die laadplaat ziet er eigenlijk ook wel leuk uit maar die kan ik in Nederland helaas nog niet vinden.
Net zoals die flip cover trouwens.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Inderdaad, de accessoires zie ik nog geen aankondiging van in Nederland. Zou die van de Nexus 4 werken?Donstil schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:56:
Die laadplaat ziet er eigenlijk ook wel leuk uit maar die kan ik in Nederland helaas nog niet vinden.
Net bij pdashop.nl besteld. 20min later een belletje om een afspraak te maken. Als het goed is morgen in huis.
Volgens mij gaat dat prima, voldoet allemaal aan de Qi-standaard. Was zelf op eBay aan 't kijken.AndriesLouw schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:58:
Inderdaad, de accessoires zie ik nog geen aankondiging van in Nederland. Zou die van de Nexus 4 werken?
Dat gaan we (of alleen ik als je er geen hebt) morgen zien maar verwacht geen problemen, allemaal universeelAndriesLouw schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:58:
[...]
Inderdaad, de accessoires zie ik nog geen aankondiging van in Nederland. Zou die van de Nexus 4 werken?
Ik zocht eigenlijk nog een tweede voor de slaapkamer en dan is die nieuwe wel een mooie.
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 31-10-2013 22:01 ]
Weet niet, misschien wel. M'n Xperia Z pak ik namelijk ook wel eens verkeerd om op omdat hij zo gelijk is aan beide kanten.Nathan schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:50:
Ik las dat dat is gedaan zodat je ziet waar die zit, maar dat lijkt me onzin. Bij de zwarte zie je 'm ook niet en je weet toch dat 'ie in het midden zit? Beetje minder vind ik, maar ik ga toch geen panda-edition kopen.
Haha dat heb ik ook continu met mijn Z Ultra, heel onhandig.cordonbleu schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:03:
[...]
Weet niet, misschien wel. M'n Xperia Z pak ik namelijk ook wel eens verkeerd om op omdat hij zo gelijk is aan beide kanten.
Eerst dacht ik het nog aan het knopje te voelen maar als ik hem dan verkeerd om EN onderste boven heb maakt dat ook niet meer uit

Weet iemand toevallig of je er ook op 1 of andere manier hdmi op aan kan sluiten?
via een usb verloopje ofzo.
Heb het nu wel en is soms best makkelijk.
via een usb verloopje ofzo.
Heb het nu wel en is soms best makkelijk.
Nieuwe Hands-on Nexus 5:
http://gigaom.com/2013/10...-google-android-flagship/
'Looks like an impressive Google Android flagship'
'Cameras are often the Achilles Heel of Nexus devices. I don’t think that’s the case this time. I’ve only taken a few images and one short video, but this is leaps and bounds better at image capture than any prior Nexus'
http://gigaom.com/2013/10...-google-android-flagship/
'Looks like an impressive Google Android flagship'
'Cameras are often the Achilles Heel of Nexus devices. I don’t think that’s the case this time. I’ve only taken a few images and one short video, but this is leaps and bounds better at image capture than any prior Nexus'
Hier alle nieuwigheidjes van KitKat. Vind vooral de 'immersive mode' ideaal. Eindelijk af van lelijke knoppen bij games/video maar gewoon full-screen.
http://www.talkandroid.co...elopment-videos-released/
http://www.talkandroid.co...elopment-videos-released/
Hoeveel geheugen heb je beschikbaar met de 16GB?
Heb een HTC One X 32GB en die heeft 27GB beschikbaar.
Ik heb nu nog 12GB over en niet eens al m'n muziek er op staan, dus de 32GB versie zou sowieso beter zijn.
Ik heb nu nog 12GB over en niet eens al m'n muziek er op staan, dus de 32GB versie zou sowieso beter zijn.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Bij de Nexus 4 bleef er 13GB overPM_Petrol schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:15:
Hoeveel geheugen heb je beschikbaar met de 16GB?
Hmm.. erg interessant de nieuwe Nexus 5. Misschien wel de opvolger van mijn iPhone 5.
Na t zien van de officiële commercial op tweakers homepage over de Nexus 5 ben ik toch wel benieuwd en positief over hoe de camera het gaat doen... Zullen we dan toch eindelijk betere foto's kunnen maken met een nexus???
Ik ben iig al verkocht en mag eind januari pas verlengen... Maarja..
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik zou niet te hard van stapel lopen, het is leuk dat ze de eerste video volledig op de camera richten maar als je de eerste berichten op internet leest is het niet heel bijzonder. Ik ben benieuwd naar de eerste echte reviews, maar denk dat de camera eerder in de middenmoot zal vallen dan dat het een absolute uitblinker is.Vis schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:26:
Na t zien van de officiële commercial op tweakers homepage over de Nexus 5 ben ik toch wel benieuwd en positief over hoe de camera het gaat doen... Zullen we dan toch eindelijk betere foto's kunnen maken met een nexus???
Dus als je naar links swyped krijg je Google Now.
Ik had ook al iets over meerdere homescreens hier gelezen, maar die moet je dus apart instellen.
Is er nu standaard maar 1 homescreen aanwezig?
Ik had ook al iets over meerdere homescreens hier gelezen, maar die moet je dus apart instellen.
Is er nu standaard maar 1 homescreen aanwezig?
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Ik kan nergens vinden of de Nexus 5 een notificatie led heeft. Is er iemand die dit kan bevestigen?
Zover ik weet heeft die dat niet.-EvoLution- schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:36:
Ik kan nergens vinden of de Nexus 5 een notificatie led heeft. Is er iemand die dit kan bevestigen?
Vind ik overigens zelf erg jammer:(
Mocht iemand het toch tegengekomen zijn, dan verneem ik dat overigens graag:)
Rechtsboven? Ik dacht dat ik daar een keer iets zag branden, zal even kijken of ik dat terug kan vinden.Steeffoon schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:37:
[...]
Zover ik weet heeft die dat niet.
Volgens de gelekte service-handleiding wel (bron:http://www.gsmarena.com/nexus_5_service_manual_leaks_confirms_most_key_specs-news-6917.php)Steeffoon schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:37:
[...]
Zover ik weet heeft die dat niet.
Volgens deze link is ie aanwezig:
http://www.digitalversus....-specs-leaked-n31280.html
RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
jeej wel fijn dat hij zo direct na de aankondiging te verkrijgen is.. klopten de geruchten van 1 november dus toch! morgen kijken of ik er een kan scoren bij de saturn. (ik mag mij abo verlengen maar eens even rekeningen wat het voordeligste is)
Dankje, al zijn dit nog de 'leaked' specs. Ik heb tot nu toe op geen enkele foto of video de LED gevonden..Xanland schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:48:
http://forum.xda-develope...p?t=2506059&highlight=led-EvoLution- schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:36:
Sinds wanneer hanteren ze $ in Duitsland?Momus schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:35:
Is de 32GB in de Duitse playstore nou 399€ of 399$? Dat scheelt nogal...
Oh tof!Xanland schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:48:
Dan zat ik er naast. Pluspunt!
Weet iemand of de Nexus 5 FM-radio heeft? Zelf vind ik dit namelijk een erg belangrijke feature en ik heb nog niks erover op internet gevonden, behalve dat de Snapdragon 800 normaal gesproken wel FM-radio ondersteunt...
Hier wat eerste foto's geschoten met de retail unit van de Nexus 5. Beter dan de Nexus 4 iedergeval: http://gigaom.com/2013/10...-google-android-flagship/
Nou is me enigste zorg nog batterijleven...
Heeft geen fm radioMaxiootje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:54:
Weet iemand of de Nexus 5 FM-radio heeft? Zelf vind ik dit namelijk een erg belangrijke feature en ik heb nog niks erover op internet gevonden, behalve dat de Snapdragon 800 normaal gesproken wel FM-radio ondersteunt...
Nee, heeft ie sowieso niet.Maxiootje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:54:
Als je je telefoon root, kan het hiermee waarschijnlijk wel opgelost worden;
Google Play: Spirit FM Unlocked
Ik vind het stiekem toch wel een heel klein beetje jammer. Bij de Nexus 4 keken mensen je altijd vol bewondering aan, terwijl straks de helft van het land rondloopt met een Nexus 5. Alsof je van een mooie Audi RS6 die je maar eens in de zoveel tijd ziet, naar een Volkswagen Polo overstapt waar half Nederland in rijdtEl_V schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:48:
jeej wel fijn dat hij zo direct na de aankondiging te verkrijgen is.. klopten de geruchten van 1 november dus toch! morgen kijken of ik er een kan scoren bij de saturn. (ik mag mij abo verlengen maar eens even rekeningen wat het voordeligste is)

Hoe dan ook, erg mooi ding, al twijfel ik nog of hij de upgrade waard is.
Ik ben ook erg benieuwd naar de geluidskwaliteit bij video opnames, bij de Nexus 4 is dit om te huilen..alwaysleft schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:54:
Hier wat eerste foto's geschoten met de retail unit van de Nexus 5. Beter dan de Nexus 4 iedergeval: http://gigaom.com/2013/10...-google-android-flagship/
Ik ben enorm benieuwd naar de eerste uitgebreide reviews. Tot nu toe heb je alleen relatief korte hands-on reviews.
Hmm, dan zal ik maar overgaan tot rooten, want voor dit ene minpunt laat ik hem niet liggen.Steeffoon schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:55:
[...]
Nee, heeft ie sowieso niet.
Als je je telefoon root, kan het hiermee waarschijnlijk wel opgelost worden;
Google Play: Spirit FM Unlocked
Wat ik me dan wel weer afvraag, de Snapdragon 800 heeft wel standaard ondersteuning hiervoor, slopen ze dit er dan uit ?
Nee, ik denk dat ze het gewoon softwarematig niet geïmplementeerd hebben.
Is er al een accessoires forum? Ben ook wel geïnteresseerd in die qi oplader:P
[ Voor 43% gewijzigd door venom1 op 31-10-2013 23:08 ]
inderdaadvenom1 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:07:
Misschien een stomme vraag, maar wordt die geleverd met oordopjes?
Want de Nexus 4 leverde geen oordopjes met het mobieltje.
Nee, zonder oordopjes wederom.DieGozerDaar schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:52:
Misschien een stomme vraag, maar wordt die geleverd met oordopjes?
https://support.google.com/nexus/answer/3473178Anoniem: 401585 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:46:
Op http://www.belsimpel.nl/lg/lg-nexus-5-black/specificaties staat een MicroSim, iemand zekerheid?
Op de support website van google zelf staat micro-sim, dus zal dat wel kloppen
Op PDAshop:
In de doos:
USB-kabel
Headset
Lader
Accessoires voor de Google Nexus 5 - LG Nexus 5venom1 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:07:
Door yours truly.
Playstore:ZodiacNL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:56:
[...]
Op PDAshop:
In de doos:
USB-kabel
Headset
Lader
What's in the box
Nexus 5 (32GB, Black)
USB sync/charge cable
AC Adapter and cable
SIM ejection tool
Safety and Warranty information
Quick start guide
Cogitationis poenam nemo patitur
Tja eerst maar eens bepalen of het zwart of wit wordt.. ben er nog niet uit.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Spigen heeft al wat screenprotectors en hoesjes te koop!
http://www.spigen.com/brands/google/nexus-5.html
Je kunt nadat je een product hebt gekozen, kiezen voor om van ze op Amazon of op eBay te kopen.
Persoonlijk zou ik kiezen voor de Ultra Hybrid case, zie je de prachtige Nexus logo op de achterkant
En voor ~19 dollar inclusief verzendkosten valt de prijs reuze mee.
http://www.ebay.com/itm/S...Cases&hash=item3cd7d5d89a
http://www.spigen.com/brands/google/nexus-5.html
Je kunt nadat je een product hebt gekozen, kiezen voor om van ze op Amazon of op eBay te kopen.
Persoonlijk zou ik kiezen voor de Ultra Hybrid case, zie je de prachtige Nexus logo op de achterkant
En voor ~19 dollar inclusief verzendkosten valt de prijs reuze mee.
http://www.ebay.com/itm/S...Cases&hash=item3cd7d5d89a
[ Voor 0% gewijzigd door DieGozerDaar op 01-11-2013 00:09 . Reden: Sorry, verkeerde forum! ]
Danku very muchBolletje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:59:
[...]
Accessoires voor de Google Nexus 5 - LG Nexus 5
Door yours truly.
Ik zal morgen een deel 2 starten over de daadwerkelijke ervaringen van
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Kan dat het verschilt omdat die direct door LG worden geleverd, maar ik betwijfel het.ZodiacNL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:56:
[...]
Op PDAshop:
In de doos:
USB-kabel
Headset
Lader
Ik stap over van iPhone 5 naar de Nexus 5, is er een simpele manier om smsjes over te zetten ?
ben ik ook benieuwd naar ..Fantasio7 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 00:42:
Ik stap over van iPhone 5 naar de Nexus 5, is er een simpele manier om smsjes over te zetten ?
Kan je dat niet beter in een algemeen topic vragen over iPhone -> Android migraties? Is niet specifiek voor de N5 lijkt me. Ooh en trouwens... als je googlet op "iphone text messages to android" krijg je al *zat* om te proberen!Fantasio7 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 00:42:
[ Voor 13% gewijzigd door gertvdijk op 01-11-2013 00:51 ]
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
Dit soort linkjes zijn geen hulp, niet mee doen.
[ Voor 79% gewijzigd door janvanduschoten op 01-11-2013 08:08 ]
nope.. werkt alleen voor ios 5 / 6, ik kijk nog wel even verder.Zoiets: *knip*
[ Voor 24% gewijzigd door janvanduschoten op 01-11-2013 08:09 ]
Maybe this helps --> http://www.hongkiat.com/b...-10-most-asked-questions/Fantasio7 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 00:42:
Helemaal onderstaan bij de comments heeft iemand ook nog een WhatsApp migrator gemaakt
Ik ben waarschijnlijk ook eventueel van plan om van iOS naar Android over te stappen.i developed a tool to migrate whatsapp messages from ios to android. check it out if you're interested www.whatsappmigrator.com (totally free, java)
iOS begint me een beetje te vervelen
Vind de Nexus 5 een erg interessante telefoon
Had Google nu maar Play devices geïntroduceerd in Nederland zoals ze onlangs in Italië hebben gedaan en binnenkort in India.
Edit: Nu zal dat voorlopig niet gebeuren denk ik, want nu heeft LG de distributietaak al op zich genomen
Edit: Nu zal dat voorlopig niet gebeuren denk ik, want nu heeft LG de distributietaak al op zich genomen

[ Voor 34% gewijzigd door Nathan op 01-11-2013 02:00 ]
Met HCE (NFC Host Card Emulation) in Android 4.4 is het misschien mogelijk een N5 als OV chipkaart te laten werken.
[ Voor 36% gewijzigd door Overv op 01-11-2013 02:08 ]
Ik had gehoopt dat nieuwe nexus 10 ook ging aankodigen
Omdat ik nu in amerika bent is het erg goedkoop en mijn papa is geintreseerd in nieuwe tablet zodat ik mischien niet moet betalen

Heeft de Nexus 5 nu wel of geen LED? Kan me niet voorstellen van niet, maar toch. En heeft iemand al in Nederland een 32Gb versie gezien?
Jazeker. http://www.google.com/intl/ALL_de/nexus/5/Dubrillion schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 07:45:
Heeft de Nexus 5 nu wel of geen LED? Kan me niet voorstellen van niet, maar toch. En heeft iemand al in Nederland een 32Gb versie gezien?
Nee, ik heb hem tot nu toe alleen in de Playstore in Duitsland en de UK gezien.Dubrillion schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 07:45:
En heeft iemand al in Nederland een 32Gb versie gezien?
Mijn Duits is na me opleiding niet vooruit gegaan, maar ''jazeker'' zegt mij genoeg
*Knip* dit soort dingen via V&A, niet bedelen in een topic.
[ Voor 14% gewijzigd door janvanduschoten op 01-11-2013 08:10 ]
Dit topic is gesloten.