reviews: Evolve
Allen -> Alleen.Bovendien wil Turtle Rock voorkomen dat monsters allen maar wegrennen voor de Hunters.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Allen -> Alleen.Bovendien wil Turtle Rock voorkomen dat monsters allen maar wegrennen voor de Hunters.
Verwijderd
waarna de Medic aan de buurt komt
Onder "Snel en Sterk"De Trapper vertraagt het Monster, de Assault valt het vervolgens naan
Bovendien kan het monster op ek gewenst moment
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2014 07:59 ]
Dit is een lijstje van de ontwikkelaars. Daar gaan wij niet aan sleutelen.Fairy schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:30:
Optisch niet helemaal OK:
downloads: 7-Zip 9.33 alpha
In het lijstje staan de punten die gefixed zijn, maar regels zoals: "The BUG was fixed:" worden weer opgevolgd door punten waardoor het minder goed leesbaar is. De opsomming klopt dus niet.
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Nu zie ik het: dank voor de link. Gefikst.S913 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:47:
Op SourceForge staat het toch echter anders, nl. de regels na de ":" zonder bullets.
Krijg het echt hier niet op het forum, omdat hier de software geen nieuwe regel in een bullet-list accepteert (of het ligt aan mij)
Het is nl. ook geen nieuwe bullet, of je moet de bullet indenten:
- The problem was fixed:
- The command "extract to *" with multiple archives could use same output folder, if archives are placed inside PE (EXE) file.
- The BUG of 9.31-9.32 was fixed:
- Command line version for test and extract commands returned the value 0 as exit code, if it couldn't open archive.
- The BUG was fixed:
- 7-Zip could not create archives with anti-items for any archive type, except of 7z type
- Some bugs were fixed.
- New localization: Mongolian (script).
Bij tv's, met een aspectratio van 16:9, wordt '4k' in de praktijk gebruikt voor 3840x2160-pixelschermen.kladblokje schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:00:
Testpanel LG UB850V-tv - Maak kans om zelf een 4k-tv te testen
In de titel staat een foutje: het gaat hier om een uhd tv (3840x2160), niet om een 4k toestel (4096x2160). In de rest van het artikel staat overigens wel netjes uhd.
[ Voor 7% gewijzigd door imp4ct op 16-06-2014 16:30 ]
Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600
Het is volgensmij gestreamd.Nu is het een half Nederlands/half Engels werkwoord.Iets meer dan een kwart van de Nederlanders zei in het afgelopen jaar ten minste één film te hebben gedownload of gestreamed uit illegale bron.
Verwijderd
Klopt nie helemaal, kies of stelt of zegt, en ik denk dat het moet zijn "door fans wil laten spelen"Troedsson stelt zegt dat Dice de game door fans wil laten omdat het bedrijf graag feedback van spelers wil hebben.
En hier denk ik dat het moet zijn meer testsWe zullen zeker meer testen als deze blijven doen.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2014 17:07 . Reden: 2 toevoegingen ]
[ Voor 153% gewijzigd door JT888 op 16-06-2014 17:48 ]
Bedrijf heet Fusion-ioFision-io maakt eveneens flashopslag, maar spitst zich daarbij voornamelijk toe op het gebruik ervan in datacenters.
ontwikkelaarseditieTot slot biedt de aparte ontwikkellaarseditie ook betere WebGL-ondersteuning, zo meldt Microsoft.
ontwikkelaarskanaalDe softwaregigant zegt dat het regelmatig nieuwe code deelt via het ontwikkellaarskanaal, terwijl het bedrijf intussen blijft werken aan nieuwe features en standaarden.
Liet dat via een interview weten, gok ik zo. En even verderop:Karl-Magnus Troedsson, directeur van Dice, liet dat een interview met TotalXbox weten.
Struikelt ook zo'n beetje halverwege de zin.Troedsson stelt zegt dat Dice de game door fans wil laten omdat het bedrijf graag feedback van spelers wil hebben.
[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 16-06-2014 19:06 ]
Dat is een nieuwe!De dienst staat namelijk sinds vorig jaar onder toezicht nadat de Internet Revenue Service bepaalde politieke partijen zou hebben bevoordeeld.
strafbaar -> schuldigStockman wil met de informatie achterhalen of Lerner zich strafbaar zou hebben gemaakt aan strafbare feiten. De dienst staat namelijk sinds vorig jaar onder toezicht nadat de Internet Revenue Service bepaalde politieke partijen zou hebben bevoordeeld.
Verwijderd
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
Het artikel suggereert dat er eerst een pilot is gedaan met 1600 servers en dat er nu een nieuw netwerk gebouwd gaat worden met 1632 servers. Onduidelijk is dat het om dezelfde 1600 servers uit de pilot gaat die nu ook werkelijk live ingezet gaan worden (met mogelijk een iets gewijzigde configuratie, dat is onduidelijk in het bronartikel).The FPGAs are 40 times faster than a CPU at processing Bing’s custom algorithms, Berger says. That doesn’t mean Bing will be 40 times faster–some of the work is still done by those Xeon CPUs–but Microsoft believes the overall system will be twice as fast as Bing’s existing system.
[ Voor 39% gewijzigd door carlo op 17-06-2014 10:05 ]
De '40%' -> '40 times' is verbeterd. Voor je overige opmerking is een apart topic op zijn plaats. Dan komt het onder de aandacht van de auteur (die ik op dit moment niet kan bereiken).carlo schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:50:
nieuws: Microsofts zoekmachine Bing draait begin volgend jaar op fpga's
De FPGA's zijn niet 40% sneller maar 40x sneller.
[...]
Het artikel suggereert dat er eerst een pilot is gedaan met 1600 servers en dat er nu een nieuw netwerk gebouwd gaat worden met 1632 servers. Onduidelijk is dat het om dezelfde 1600 servers uit de pilot gaat die nu ook werkelijk live ingezet gaan worden (met mogelijk een iets gewijzigde configuratie, dat is onduidelijk in het bronartikel).
Gemist in het vertaalde artikel is de reden waarom Microsoft en de andere zoekmachineleveranciers op zoek zijn naar alternatieven voor de huidige processoren: namelijk dat er een trendbreuk is in de jaarlijkse stijging van processorsnelheid. Processorfabrikanten ontwikkelen niet meer alleen snellere maar ook zuiniger processoren; dat zijn twee ontwikkelingen die elkaar bijten.
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2014 10:38 ]
ja, daag.
Gelukkig heb ik hier een inmiddels een macro van gemaaktVerwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:38:
nieuws: Microsofts zoekmachine Bing draait begin volgend jaar op fpga's
Microsoft dat de zoekmachine al met al twee keer zo snel kan zijn als Bing nu is.
Moet zijn dan, want het is een vergelijking die niet gelijk is
Microsoft dat de zoekmachine al met al twee keer zo snel kan zijn dan Bing nu is.
[ Voor 89% gewijzigd door Fire69 op 17-06-2014 13:10 ]
Verwijderd
Het portfolio van Nordic Games?Het portfolio van games Nordic Games bestaat momenteel voornamelijk uit titels die het heeft gekregen door de overname van JoWood Entertainment.
het overige deel
Als voorbeelden [...] Adele en de Arctic Monkeys
Verwijderd
Moet denk ik 'heeft bewezen' zijn.SweClockers, dat in het verleden bewezen heeft over betrouwbare bronnen in de hardware-industrie te beschikken.
Het woordje 'zijn' moet 'hebben' uhm, zijn.Nvidia zou de ontwikkeling van GM100-gpu's zijn stopgezet en zich volledig op de GM200-modellen richten.
'Bewezen heeft' en 'heeft bewezen' zijn beide goed.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:54:
GeForce GTX 880 en 870 met nieuwe Maxwell-gpu's komen in de herfst
[...]
Moet denk ik 'heeft bewezen' zijn.
Granted.Het woordje 'zijn' moet 'hebben' uhm, zijn.
Een consequente volgorde heeft in dit geval idd de voorkeur. Daarvan afwijken is echter niet fout en er is dan ook onvoldoende aanleiding om het aan te passen.SRI schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:23:
nieuws: Samsung verklapt komst Koreaanse Galaxy S5 LTE-A met 1440x2560-pixelresolutie
jullie zijn hier niet echt consistent met de resolutie benaming.
In de title en samenvatting is het 1440x2560 en de rest van het artikel 2560x1440 (de standaard die ik zie bij specificaties van andere telefoons neemt altijd de grootste waarde eerst)
Ik vind dit soort van onder typfout vallen en daarom hier en als dit het verkeerde forum is mijn excuses.
... voor 100 euro minder ...In aanloop naar de komst van de Surface Pro 3, is de Surface Pro 2 voor 100 euro goedkoper te krijgen.
reviews: Rainbow Six: Siege: eindelijk een nieuwe Rainbow Six-gameDe release, dat is pijnlijk woord. Eigenlijk had er nu al een Rainbow Six-game vrijgegeven moeten zijn. Eigenlijk heette die game Rainbow Six: Patriots.
Eigenlijk hadden we nu al een nieuwe Rainbow Six moeten hebben. Deze zou de naam Patriots moeten dragen, maar deze versie is <insert reasoning>
[ Voor 3% gewijzigd door corset op 18-06-2014 14:30 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
[ Voor 33% gewijzigd door Delpozo op 18-06-2014 14:43 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Beschouw het als een stijlfiguurlanerios schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:41:
Ik zou de tweede eigenlijk eruithalenin principe is die niet nodig
Dat moet 730 zijn denk ik.partners van Nvidia hun GT 703-varianten voor. Zo komt MSI met een low-profile-kaart
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
reviews: NLziet en Videoland Unlimited: kapers op de Netflix-kustDenk aan de serie Marvel's Agents en S.H.I.E.L.D, of de films S.W.A.T, Asterix & Obelix en Intouchables.
'En' kan hier prima, omdat je best aan beide mag denken. Zie ook 'Asterix & Obelix en Intouchables'. De punten zijn niet vergeten, maar weggelaten om opstapeling van leestekens te vermijden.grapefruit schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:48:
[...]
reviews: NLziet en Videoland Unlimited: kapers op de Netflix-kust
Moet zijn Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. (let op de laatste punt) en S.W.A.T. (weer punt vergeten).
Dat moge de verwarring verklarenlanerios schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:19:
Wat hij bedoelt, is dat de serie heet:
Agents of S.H.I.E.L.D
S.H.I.E.L.D is weer een andere serie
In nieuws: Hacker verwijdert alle data van broncode-hoster Code SpacesElastic black Store
moet zijnElastic Block Store
Zoals het hier staat heeft Blackberry dit kwartaal negatieve verkopen gehad omdat "dat kwartaal" verwijst naar "dezelfde periode vorig jaar".BlackBerry heeft in het eerste kwartaal van dit jaar 4,2 miljoen smartphones minder verkocht dan dezelfde periode vorig jaar. In totaal verkocht Blackberry in dat kwartaal 2,6 miljoen smartphones, blijkt uit de kwartaalcijfers.
moet volgens de bron dit zijn:[...] op ten minste dertien plekken ter wereld afluistercentra ingesteld om de glasvezelkabels af te tappen. Daarvan waren er vorig jaar ten minste dertien actief.
En dan is het niet ten minste 9 actief ... maar gewoon 9 actief.The secret documents reveal that the NSA has set up at least 13 RAMPART-A sites, nine of which were active in 2013
[ Voor 14% gewijzigd door S913 op 19-06-2014 15:47 ]
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Faut lijkt me wel duidelijkVodafone begint met 4g+ in vijftig steden in Nederland. Daartussen zitten grote steden als Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag en Utrecht, maar ook plaatsen buiten de Randstad als Zwolle, Drachten, Enschade, Heerlen en Maastricht.
En dubbel gebruik van Utrechtnielstiben schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:37:
nieuws: Vodafone biedt vanaf dit najaar 4g+ in Nederland aan
[...]
Faut lijkt me wel duidelijk![]()
Enschede i.p.v. Enschade
Klopt, het meest logische zou zijn als de eerste Utrecht weggehaald zou worden. Dan klopt de volgorde van grootte. Den Haag is flink groter dan Utrecht...
[ Voor 6% gewijzigd door Maurits van Baerle op 19-06-2014 15:40 ]
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
Onderzoekers werken aan magnetische halfgeleider met precies te regelen geleiding
[ Voor 7% gewijzigd door DJohn001 op 19-06-2014 16:47 ]
Ik weet niet of dit echt een stijlfout is, maar het is niet echt een spelfout.DJohn001 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:46:
in artike lhttp://tweakers.net/nieuw...-te-regelen-geleidin.html mist een g in de titel
inmiddels opgelost.
King for a day,... fool for a lifetime.
Vervangen door.wijzen er op dat de oude Dalvik-compiler definitief wordt vervangen voor het nieuwere ART.
There go the goddamn brownies.
'zou' of 'kan' mankeert ertussen veronderstel ik.Apple start de massaproductie van de iWatch in juli en de release vervolgens in oktober kunnen plaatsvinden
Americaanse = Amerikaanse"organisaties als de Americaanse scouting"
Deze effecten zouden kunnen variëren van prestatieproblemen als lagere framerates
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
De p in mp/u is neem ik aan overgenomen van mph, maar als we dan op de notitie m/u over gaan hoort deze te vervallen.in een tijd van vier seconden zou hij van 0 naar 60mp/u, oftewel 97km/u, optrekken.
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Dat zou meter per uur betekenen. Ik denk dat mi/u duidelijker is. edit: dat klopt natuurlijk ook niet (mi is dan het engelse miles). mijl/u is waarschijnlijk het best.Jelle E schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:54:
De p in mp/u is neem ik aan overgenomen van mph, maar als we dan op de notitie m/u over gaan hoort deze te vervallen.
[ Voor 14% gewijzigd door ktf op 20-06-2014 12:21 ]
een toestel, of het lidwoord weglaten natuurlijk.met een 'wonderful' nieuwe toestellen
Moet Activision worden.Zelfs voor Actvision, (...). [zin 2]
Verwijderd
AuwVia een bericht op de officiële Watch Dogs-site laat Ubisoft weten dat het ontwikkelingsteam er alles aan doet om games die het uitbrengt, zo optimaal mogelijk te laten draaien
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2014 14:51 ]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/zo-optimaal-mogelijk
slechts op één golflengte
Moet zijn radarpostBuiten de radapost zagen we diverse andere spelers voorbijkomen.
Moet dit niet mmog of rpg zijn?Daarin lijkt de game nog het meest op een traditionele online shooter en het minst op een shooter
leidde = leiddende vele problemen, die zich vooral voordeden in de multiplayer van de game, leidde er onder andere toe
Voltooid deelwoord, worden ontwikkeld.heeft EA volgens Wilson doen besluiten de tijd waarin games worden ontwikkelt bij te stellen
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Zin is afgekapt? Bovendien is hitte al een vorm van energie. Ik neem aan dat er moest "wordt omgezet in elektrische energie."?Deze kortere weg zou ervoor zorgen dat de energie binnen deze elektronen niet verloren gaat aan hitte, maar juist wordt omgezet in energie
Daar lijkt iets te ontbreken.Tweaker I_am_akira bouwde in twee jaar tijd een Atari Lynx II om in een GameCube, waarmee bovendien probleemloos zijn te spelen.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Moet je als aparte topic in Geachte Redactie melden. Ik weet namelijk niet wat Paul hiermee precies bedoelde te zeggen.Outersham schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 18:17:
In Destiny Preview
Laatste pagina 2, alinea 2, 2e regel:
[...]
Moet dit niet mmog of rpg zijn?
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
Destiny is vooral een erg mooie shooter, zeker nu we weten dat het een heuse mmog is, ondanks dat Bungie tot voor kort bij hoog en laag volhield dat de game iets anders is.
~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~
- verzamelingDie spelwereld is gevuld met vijanden, en die vijanden zijn nu eens niet een verzamelijk naamloze monsters die je simpelweg weghakt.
'doe' moet 'toe' zijnWe zien een knokpartij waarbij af en doe ineens de knoppencombinatie voor een 'Batmobile Takedown' in beeld komt.
[ Voor 6% gewijzigd door ThePrutser op 23-06-2014 11:11 ]
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
"Steekwoorden" is een germanisme. In het Nederlands heten die vaak "trefwoorden".Tell me Dave herkent bepaalde steekwoorden uit de door gebruiker uitgesproken zinnen er verbindt daar vervolgens een taak of meerdere taken aan.
Je opmerking betreft de taal en is dus best op zijn plaats in dit topic. 'Steekwoord' is echter een bestaand Nederlands woord. Al is het een germanisme en is 'trefwoord' beter, het is niet fout.Nonstop decay schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:50:
nieuws: Studenten ontwikkelen robot die taken uitvoert via gesproken commando's
[...]
"Steekwoorden" is een germanisme. In het Nederlands heten die vaak "trefwoorden".
(Misschien is dit niet helemaal gepast in dit topic, want het betreft niet echt een spel-/typfout, maar ik denk toch dat dit handiger is dan een nieuw topic te openen voor dit ene woord. Excuses voor het ingaan tegen de "wat we niet in dit topic willen zien".)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq