nieuws: Minister Plasterk overleeft motie van wantrouwen over verwarring metadata
"De motie werd gesteunt door" -> "De motie werd gesteund door"
"De motie werd gesteunt door" -> "De motie werd gesteund door"
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Doorgegeven aan de auteur.nico-1 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:55:
Een van hen wist de activiteit te herleiden tot een bitcoinminer en maakt melding van de aanwezigheid van malware die op de nas op zoek gaat naar wachtwoorden en inlognamen.
Iemand herleidde het dus tot een bitcoinminer en maakt vervolgens een melding van malware die op zoek gaat naar wachtwoorden en inlognamen? Iets klopt hier niet helemaal![]()
Over dat synogoly bitcoin gedoe
Wereldwijd treft de terugroepactieom 1,9 miljoen auto's
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Hij heeft ook een dual-scherm :-)Het gaat om een dual-sim telefoon met een scherm van 5,5 inch scherm met een nog onbekende resolutie.
Ik zou de 'voor' weghalen.Volgens de site heeft de Desire 8 een 13-megapixelcamera aan de achterkant en voor een 5-megapixelvariant aan de voorkant.
[ Voor 53% gewijzigd door enigmafan op 12-02-2014 15:11 . Reden: Nog een foutje ]
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Moet mannen zijnIn Enschede en Utrecht werden drie manen aangehouden
3e alinea:Ze worden verdacht van drugshandel, bezit van wapens en het doen van een aanbetaling voor het plegen van een huurmoord.
4e alinea:De agenten zouden daadwerkelijk een ontmoeting met de personen achter de marktplaatsen hebben gezat waar een aanbetaling voor afpersing en een huurmoord werd gedaan.
De opgepakte mannen zaten niet alleen achter Utopia, maar ook achter Black Market Reloaded, een andere handelsplaats die eind vorig jaar offline ging na een te grote toeloop. Die toeloop werd veroorzaakt doordat The Silk Road, de grootste verborgen handelsplaats op het Tor-netwerkm offline ging
Naar nu blijkt kwam de politie de personen achter de handelsplaatsen op het spoor via een undercover-onderzoek. Ze kochten bij de handelsplaatsen xtc-pillen, mda-blokjes en cocaïne. Daarnaast kregen de agenten 'tot hun verbijstering' het verzoek om 'iemand naar de andere wereld te brengen'. De agenten zouden daadwerkelijk een ontmoeting met de personen achter de marktplaatsen hebben gezat gehad waar een aanbetaling voor afpersing en een huurmoord werd gedaan.
Wust um yn 'e moele ha? :p
Fixed!dev0 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:11:
nieuws: Politie arresteert Nederlanders achter verborgen marktplaats Utopia
Dubbele tekst (5de en 8ste alinea):
Tor kan worden gebruikt om verbindingen met het 'bestaande' internet te versleutelen, maar het is ook mogelijk om bijvoorbeeld websites op te zetten die enkel via Tor bereikbaar zijn.
Ik ben helemaal geen stagiair
Moet baat zijn neem ik aan.Biderberg buit diverse webshops uit, maar is niet bekend als ontwikkelaar.
MDMA-blokjes zelfsZij kocht bij beide handelsplaatsen xtc-pillen, mda-blokjes
Documenten:)De afmetingen van de G2 Mini in de afbeelding kloppen niet met informatie die PhoneArena uit docuementen van keuringsinstantie FCC heeft gehaald
-> verwisseld kan worden ?De FCC-documenten vermelden verder dat de batterij verwisseld worden.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Something something
Moet zijn "massaspionage".wereldwijd technisch geavanceerde massapsionage toepassen
[ Voor 11% gewijzigd door Aham brahmasmi op 12-02-2014 19:13 ]
overheid [...] dat ze de data
(nog steeds).café'
eisers [...], onder wie
'geloofwaardigheid van de diensten te grabbel gegooid'
eisers [...], onder wie
Nederlandse
woordvoerder van
het Interactive Advertising Bureau
(dubbele spatie).ze tijdens
(dubbele spatie).grote autofabrikanten
mensenrechtenhof [...] dat zegt
acitiviteiten
Het opslaggeheugen bedraafgt...
[ Voor 5% gewijzigd door contrast op 13-02-2014 09:37 ]
moet langs zijn neem ik aanAlle panden in Titanfall zijn zo gebouwd dat je zowel lang de binnenkant als de buitenkant op het dak kunt komen.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
[ Voor 90% gewijzigd door FullHD op 13-02-2014 10:19 ]
De eerste chips komen nu naar verluidt in het vierde kwartaal en dat betreft modellen in de zuinige U- en Y-serie voor ultabooks, tablets en hybrids
het woord "uitspraak" linkt naar een niet bestaand document;kern van de uitspraak is dat websites mogen linken naar materiaal als dat al met toestemming van de rechthebbende op internet vrijelijk was gepubliceerd.
Die zoeken we op.Ezo schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:03:
nieuws: Europees Hof: linken naar auteursrechtelijk beschermd materiaal mag
[...]
het woord "uitspraak" linkt naar een niet bestaand document;
http://tweakers.net/tweakimg.net/files/upload/C466_12NL.doc
Verruit de meeste apps werken veel prettiger op je telefoon of tablet.
[ Voor 25% gewijzigd door Xaph op 13-02-2014 18:12 ]
[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]
PCExtreme KPN
Ik ben helemaal geen stagiair
[ Voor 18% gewijzigd door swimmer4 op 13-02-2014 19:07 ]
Verwijderd
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Eerste voorkomen van „UPC” kan weg (naar mijn mening).klanten van [...] UPC. Ook UPC komt op de lijst van netwerken voor
erop
dat het amplification-aanvallen [...] nog gevaarlijker zijn, omdat die de aanvaller in staat stellen
meldde [...] echter dat Snowden
Keertje "opgeslagen" te veel?Alle Bitcoins die waren opgeslagen bij de verborgen marktplaats Silk Road 2.0 waren opgeslagen, zijn gestolen.
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
->enkel om de bevestiging van transactieste verhinderen
enkel om de bevestiging van transacties te verhinderen
[ Voor 34% gewijzigd door Keypunchie op 14-02-2014 08:13 ]
Virussen? Scan ze hier!
Moet volgens mij zijn "heeft het recht om zelf in/bij geautomatiseerde computernetwerken in te breken."heeft het recht om zelf geautomatiseerde computernetwerken in te breken.
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
UPC, waarvan het moederbedrijf Ziggo wil overnemen, draaide in het afgelopen jaar een omzet van 935,5 miljoen euro; iets minder dan de 955,6 miljoen euro dan een jaar eerder. Volgens UPC komt dat door de 'aanhoudende concurrentiedruk'. De operationele winst steeg we en bedroeg 139,2 miljoen euro, 5 procent meer dan een jaar eerder.
Wust um yn 'e moele ha? :p
CyBeR in "Kabelaars: geen behoefte aan hogere uploadsnelheid"XVI schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:43:
nieuws: Kabelaars: geen behoefte aan hogere uploadsnelheid
Hier wordt meerdere malen de term 'synchroon' gebruikt waar het 'symmetrisch' moet zijn.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Vorig jaar bood de kabelaar voor het eerst abonnementen met 200Mbit/s aan, die daarnaast een uploadsnelheid van 10Mbit/s hebbemn.
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
analoge-tv-kijkers
cijfers
analoge-tv-kijkers
digitale-tv-kijkers
de 955,6 miljoen euro van een jaar eerder
landen [...] uitkomen dat ze zelf hackaanvallen willen uitvoeren
internetencyclopedie
In het vierde kwartaal alleen al kwamen er 14.500 klanten bij, blijkt uit de cijfes.
Hyppönen
uitgaansgebied
uitgaansgebieden
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Die twee woordjes zou ik even omdraaien.De worm, die TheMoon heet, maakt gebruik in een lek van de 'Remote Management'-feature van de routers.
De [...] dienst zei [...] zou zijn [...] of de dienst daarbij alleen doelde
sattellietcommunicatie
Dat het Auction House s iverdwenen, is een zegen.
wild mutant space hamsters
Why is 6 afraid of 7? Cause 7 8 9 ...
Dat er ook met vrouwen rekening wordt gehouden kan ik enkel aanmoedigen, maar "hij" kan niet "haar" mannetje staan! Mij lijkt "Hij/zij" dan correcter.Hij staat zijn of haar mannetje.
Welkom op pagina 100De wereld wordt bevolkt door een keur aan nieuwe tegenstanders. Die dragen klinkende namen, zoals Punisher, Exorcist, Vicious Hound, Death Maiden, Corspe Raiser en Shadow of Death, en ze zien er erg goed uit.
Verwijderd
De Amerikaanse geheime dienst NSA heeft zijn Australische collega's laten Amerikaanse advocaten laten bespioneren
"die" ipv "dat" omdat er wordt verwezen naar "de adviesprijs"Ook de adviesprijs is niet duidelijk, maar gezien de specificaties zal dat die tussen 180 en 300 euro liggen.
idenitificatiecode
hoeveelheid
Haersma Buma
verruilen [...] voor Europese varianten
Vind ik niet nodig. Er staat immers duidelijk 'Windows-versie Killer is Dead'.McBrown schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 00:18:
nieuws: Windows-versie Killer is Dead komt op 9 mei uit
Windows-versie? Dit past bij mij in het straatje 95, 98, ME, 2000, XP, Vista, 7, 8, Killer is Dead?
Wellicht kan dit anders geformuleerd worden? "PC versie" of "Windows PC versie"
[ Voor 158% gewijzigd door 3raser op 18-02-2014 11:21 ]
Verwijderd
Dat gebeurde in de zogenoemde commissie-Stiekem, waarover niets naar buiten mag komen.In die commissie werd de Tweede Kamer al in december ingelicht, schrijft NRC Handelsblad.
Actually, if you don't mind, it's just the doctorVoorganger
[laatste zin]... Wizard en Witch Docter.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq