Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
"een door ARM bedachte processorkernindeling, genaamd bit.Little. De 5420 heeft daardoor"
"bit Little" moet natuurlijk Big-Little zijn.
File Service
AFP (Apple Filing Protocol) performance has been improved, as illustrated in the below comparison of transferring 5000 x 1MB files to Synology NAS:
Mac to Synology NAS DSM 4.3 DSM 5.0 Improvement
DS213j 14 MB/s 31.42 MB/s 25.0%
DS1513+ 31.64 MB/s 31.42 MB/s 31.5%
Deze cijfers zijn niet correct, waarschijnlijk kwam de foute info van Synology zelf maar ondertussen hebben ze het wel aangepast naar:
Mac to Synology NAS DSM 4.3 DSM 5.0 Improvement
DS213j 25.14 MB/s 31.42 MB/s 25.0%
DS1513+ 31.64 MB/s 41.61 MB/s 31.5%
| Mac to Synology NAS | DSM 4.3 | DSM 5.0 | Improvement |
|---|---|---|---|
| DS213j | 14 MB/s | 31.42 MB/s | 25.0% |
| DS1513+ | 31.64 MB/s | 31.42 MB/s | 31.5% |
Zou moeten zijn:
| Mac to Synology NAS | DSM 4.3 | DSM 5.0 | Improvement |
|---|---|---|---|
| DS213j | 25.14 MB/s | 31.42 MB/s | 25.0% |
| DS1513+ | 31.64 MB/s | 41.61 MB/s | 31.5% |
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
"Toch zijn die klanten onderling weer enorm, grote concurrenten van elkaar."
Die komma hoort daar niet thuis.
Even een search&replace doen op silicumschijven --> siliciumschijven (2x)
To question is to grow.
recente of recentere?Daarbij verwijst Michaels naar recenter fraudezaken met creditcards.
Pinky and the Brain, Brain, Brain, Brain... maar deze man heet gewoon Brian ;-)Beveiligingsonderzoeker Brain Krebs
Gamertag: FinrazielNL
Volgens Telefonica is de techniek zo ontworpen dat de 'gedeelde' brandbreedte met naburige internetgebruikers nooit ten koste zal gaan van de bandbreedte **waa*r*voor*** de gebruiker abonnementsgeld betaalt.
Tot het uiterste ga je en iets is uiterst complex.ASML ontwikkelt uiterste complexe machines waarmee fabrikanten chips kunnen maken voor onze electronica.
Daarnaast een verzoekje of EUV een abbr kan krijgen voor Extreme Ultraviolet Lithography.En hoe staat met de grote opvolger van de huidige technologie, EUV?
[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 26-01-2014 11:35 ]
Graag een 'd' achter "verhandel"Via de Amerikaanse Kraken-exchange kunnen diverse virtuele valuta verhandel worden
|| Vierkant voor Wiskunde ||
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik zie dat er al een aantal fouten uit dit artikel is gehaald, maar deze staat er nog:
Tweede alinea, tweede zin:
--> lastigsteDe systemen van ASML worden ingezet bij het meest lastige onderdeel van de chipsproductie: het aanbrengen van patronen op siliciumschijven.
Deze fout komt wel vaker voor. (Niet in dit artikel, maar in het algemeen. Waarom kiezen mensen toch liever voor "meest ..." in plaats van de correcte(/kortere/eenvoudigere) overtreffende trap? Maar goed, dit is niet de plek voor deze discussie.)
edit: ik hoor net dat het ook in de video wordt gezegd. Niet zo gek dus dat het ook zo is geschreven. Maar dat maakt het nog niet goed!
[ Voor 10% gewijzigd door Nonstop decay op 26-01-2014 18:43 ]
- Eerste alinea, tweede zin:
(dubbele spatie).is dat - Met plaatje geassocieerde tekst:illustratie
- Titel:
(nog steeds).Houtvezels moeten - Tweede alinea, tweede zin:De laag houtvezel, die lijkt
- Derde alinea, eerste zin:wordt er naar manieren gezocht
Pagina 5: Softwarefeatues en camerasoftware, moet natuurlijk zijn Softwarefeatures
Zal wel Apple moeten zijn niet?Daarmee zit LG in elk geval in de buurt van de derde positie op de wereldwijde markt, achter Google en Samsung,
Verwijderd
Extra resolute is fijn voor de beeldkwaliteit,
Resolutie aub.
Een Z vergeten lijkt me?patenten verwikkeld. Samsung al Ericsson geld betalen voor licenties op de patenten, die betrekking
een paar keer geprobeerdOPTA heeft een paar geprobeerd de kabelsector te reguleren
omdat ze verschillende verzorgingsgebieden hebbenomdat ze verschillende verzoringsgebieden hebben
UPC neemt Ziggo over: wat verandert er? - pagina 5
De bronreferentie bij het plaatje rechts moet naar CBShop ipv CBSShop.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Nest doet nieuwe beloftes
http://www.encyclo.nl/begrip/belofte
Of passen we engelse gramatica toe op het Nederlandsch?
(ook krijg ik het gevoel bij belofte maken dat het niet gaat om een belofte doen,
maar doen alsof je iets belooft. Hm, toch van toepassing hier?)(maken, fabriceren, in de zin van niet echt)
[ Voor 23% gewijzigd door onetime op 27-01-2014 16:10 ]
I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.
De nieuwe changelog wordt opgezocht.Gert Pronk schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:22:
meuk: GPU-Z 0.7.6
Changes in version 0.7.5:
Lijkt me toch 0.7.6
personeelszaken vallen bij reorganisaties vaak klappen.[/]Vooral op afdelingen als financiën en]red][.]
- spatie te veel
In plaats van twee grote live tiles naast elkaar of zes vier kleintjes worden nu drie kolommen weergegeven.
reviews: UPC neemt Ziggo over: wat verandert er?Hoewel UPC en Ziggo niet rechtstreeks met elkaar concurreren - elke regio heeft één kabelaar, de dekkingsbieden van UPC en Ziggo vertonen geen overlap - ontstaat wel een uitzonderlijk grote provider.
Moet zijn: 'dekkingsgebieden'
Tweede paragraaf:
Al snel wordtl duidelijk dat de wereld flink in de problemen zit.
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Ook wordt het vrije ondernemersschap door ed blokkade aangetast en staat de blokkade niet in verhouding tot wat ermee wordt bereikt
Nog eentje:
De Ziggo-woordvoerder denkt dat The PiratE Bay
I see red pixels.
Het kan natuurlijk zijn dat jullie om één of andere redenen de "zowel x als y" constructie als enkelvoud zien, maar ik heb dat toch altijd als meervoud beschouwd. Het is immers gewoon een vervanging voor "Ziggo en Xs4all", waarbij de nadruk wordt gelegd dat beide partijen zich verzetten.Zowel Ziggo als Xs4all heeft zich altijd fel verzet tegen een blokkade.
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Niet alleen wij zien dat als enkelvoud.Erycius schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:21:
nieuws: Ziggo en Xs4all hoeven The Pirate Bay niet langer te blokkeren
[...]
Het kan natuurlijk zijn dat jullie om één of andere redenen de "zowel x als y" constructie als enkelvoud zien, maar ik heb dat toch altijd als meervoud beschouwd. Het is immers gewoon een vervanging voor "Ziggo en Xs4all", waarbij de nadruk wordt gelegd dat beide partijen zich verzetten.
De rest is gefikst.
[ Voor 5% gewijzigd door Delpozo op 28-01-2014 11:45 ]
"Een vijand met veel health berokkent dus ook veel schade uit"
Uitberokkenen is geen werkwoord.
Berokkenen wel
Uitdelen ook.
In nieuws: 'Nederland heeft meeste snelle verbindingen van Europa'
De laatste alinea:
Van 318 naar 218 is natuurlijk niet een afname van 11%. Was het misschien 281?Akamai detecteerde er in het derde kwartaal 218, tegen 318 een kwartaal eerder, een afname van 11 procent.
"De gpu is feitelijk nog steeds de GF117 op basis van de huidige Kepler-architectuur,.."
De GF117 is zelfs gebaseerd op (een geoptimaliseerde versie van) de oudere Fermi-architectuur.
Het zit 'm een beetje in de naam GF117
[ Voor 11% gewijzigd door Ché Mig op 28-01-2014 13:45 ]
Dit heet in het Nederlands nog altijd de "snelste verbinding", iets met overtreffende trap en Engelse ziekte.
Nee, 'snelste verbindingen' is iets anders dan 'meeste snelle verbindingen'.Dorus806 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:49:
nieuws: 'Nederland heeft meeste snelle verbindingen van Europa'
Dit heet in het Nederlands nog altijd de "snelste verbinding", iets met overtreffende trap en Engelse ziekte.
De rest is verbeterd of doorgegeven aan de auteur.
In het Engels is het ook niet 'most fast' maar nog altijd 'fastest'.Dorus806 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:49:
Dat is nieuw voor mij, kun je het verschil uitleggen tussen deze twee?Delpozo schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:03:
[...]
Nee, 'snelste verbindingen' is iets anders dan 'meeste snelle verbindingen'.
De rest is verbeterd of doorgegeven aan de auteur.
Om even wikipedia te quoten:
@DirkGebruik van meer of meest
Niet in alle talen bestaan de trappen van vergelijking zoals in het Nederlands. Het Engels kent de trappen wel (great, greater, greatest), maar niet voor alle bijvoeglijke naamwoorden. Voor de vergrotende en overtreffende trap worden vaak respectievelijk de bijwoorden "more" en "most" geplaatst. Bijvoorbeeld recent, more recent, most recent (In het Nederlands zou dit zijn recent, recenter, recentst).
Steeds meer Nederlandstaligen hebben de neiging om, tenminste in het mondeling taalgebruik, de Engelse regels toe te passen, waardoor een anglicisme ontstaat, zoals in meest bekende in plaats van bekendste e.d.
Correct, daarom irriteren dit soort fouten mij dan ook mateloos. Om de rest van het wikipedia artikel ook maar even te quoten:
Volgens onze taal gebruik je 'meest' alleen als een woord onuitspreekbaar wordt met -ste. stupide - meest stupide, problematisch - meest problematisch etc kun je je nog wel voorstellen.In het Nederlands werd altijd de voorkeur gegeven aan een niet samengestelde constructie, maar het Engelse gebruik breidt zich de laatste jaren zelfs ook uit tot constructies die men in het Engels nooit zou toepassen, zoals meest goede in plaats van beste.
'De meeste snelle verbindingen' wil zeggen: een groter aantal snelle verbindingen dan alle andere (landen), zoals in het artikel wordt uitgelegd. 'De snelste verbindingen' daarentegen, wil zeggen dat de verbindingen sneller zijn.Dorus806 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:42:
[...]
Dat is nieuw voor mij, kun je het verschil uitleggen tussen deze twee?
Om even wikipedia te quoten:
[...]
@Dirk
Correct, daarom irriteren dit soort fouten mij dan ook mateloos. Om de rest van het wikipedia artikel ook maar even te quoten:
[...]
Volgens onze taal gebruik je 'meest' alleen als een woord onuitspreekbaar wordt met -ste. stupide - meest stupide, problematisch - meest problematisch etc kun je je nog wel voorstellen.
"Akamai detecteerde er in het derde kwartaal 218, tegen 318 een kwartaal eerder, een afname van 11 procent."
Ik denk dat hier 31% bedoeld wordt.
Oops, my bad!
Van het bronartikel:
During the third quarter, Akamai customers reported being targeted by 281 DDoS attacks, an 11% reduction from the prior quarter.
[ Voor 22% gewijzigd door tERRiON op 28-01-2014 15:13 ]
blah
Stel: je beschouwt een appel van 100 gram of meer als "grote appel" en jullie hebben een greep gedaan in de fruitmand:
Dirk heeft 2 appels van 120 gram en 1 appel van 90 gram
Dorus heeft 1 appel van 150 gram en 2 appels van 90 gram
Dan:
Dirk heeft de meeste "grote appels" (immers, hij heeft 2 appels die boven de 100 gram uitkomen terwijl Dorus maar 1 appel heeft die boven de 100 gram uitkomt)
Dorus heeft de grootste appel (immers, de appel van 150 gram is groter dan de appels van 120 gram)
blah
Laatste alinea: 'Gpu Z' --> 'GPU-Z'.
Iemand een copy-paste foutje gemaakt?
De stichting heeft nog geen beslissing genomen over een cassatie, laat de organisatie <a href="Kapiteits%20van%20de%20veerpontjes%20die%20elke%20dag%201000'en%20mensen%20het%20drukke%20IJ%20overzetten,%20zijn%20slaapjurken.%20http:/www.ilovenoord.nl/2014/01/dagdromen-op-de-pont/%20/%20via%20@WebMerel" target="_blank" rel="external">weten</a>
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
nieuws: Stichting Brein gaat wellicht in cassatie over blokkade The Pirate Bay
Foute copy-paste?De stichting heeft nog geen beslissing genomen over een cassatie, laat de organisatie weten op haar eigen website, maar
Stay safe
WindowsAls FBPZ! een Window-systeem besmet
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
De resolutie van de oled-finder is nog altijd 2,36 miljoen subpixels, oftewel 1024 bij 768 pixels
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Het kan zijn dat ze het elke maand zeggen, maar volgens mij is het eerder een beetje dubbelop.CERT.be zegt maandelijks gemiddeld 339 cyberincidenten per maand binnen te krijgen.
De dubbele spatie is verwijderd.ongekend41 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 04:10:
nieuws: Nederlands OM neemt bitcoins Silk Road-handelaren in beslag
Alinea 1:
[...]
147 is toch echt meervoud ook al zijn het virtuele dingen
Klein stukje verder zit een spatie te veel:
[...]
edit: GoT haalt die extra spatie weg uit mijn post, in het artikel staat 'ie er wel
Laatste zin van het artikel
[...]
nog steeds meervoud dacht ik. Maar als ik het mis heb, jullie ook![]()
Halfweg laatste alinea:
[...]
'Bitcoin(s)' behandelen we op dezelfde manier als andere valuta. Vgl. 'euro('s)'.
lockscreen moet het zijn.Ook toont het menu de keuze om notificaties per app in te stellen en ze te tonen op het lokcscreen. Die keuze bestaat momenteel evenmin. Notificaties in Windows Phone komen momenteel binnen als 'toast notification', met een balk bovenin, of als tekst of teller op een live tile. Er is geen centrale plek waar gebruikers notificaties kunnen terugzien.
Er is 4MB L2-cache aanwezig en een duo cores kan dan ook over 1MB L2 beschikken.
Moet de 2e L2 geen L1 zijn ?
[ Voor 8% gewijzigd door Tazzios op 29-01-2014 09:41 ]
Hier mag de auteur zich even over buigen.Tazzios schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:41:
nieuws: AMD introduceert zijn eerste 64bit-ARM-soc voor servers
Er is 4MB L2-cache aanwezig en een duo cores kan dan ook over 1MB L2 beschikken.
Moet de 2e L2 geen L1 zijn ?
De rest is verbeterd.
"bitrates en resoluteis op dit moment" (tegen het einde van de eerste, lange alinea)
[ Voor 12% gewijzigd door Lord_Farin op 29-01-2014 10:48 ]
Hoofdletter ontbreekt aan begin.het Nederlandse leger en op Nederlandse ambassades in het buitenland
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
"op het station" of "de stations"... in winkels op het stations ...
blah
De 218 vs 281 is nog niet gefixt. Zie:
Uit het bronartikel:
During the third quarter, Akamai customers reported being targeted by 281 DDoS attacks, an 11% reduction from the prior quarter.
blah
Nu wel, net als de de rest.tERRiON schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:23:
[...]
De 218 vs 281 is nog niet gefixt. Zie:
Uit het bronartikel:
[...]
Meerdere keren bits met een hoofdletter B.... foei toch
edit: "Daarvan zijn de up- en downloadsnelheden van 50Mbit/s, 100Mbit/s en 500Mbit/s"
Volgens mij kan van hier wel weg, lijkt overbodig te zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door Raven op 29-01-2014 14:21 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
[ Voor 41% gewijzigd door Delpozo op 29-01-2014 14:29 ]
EA ging al wel uit van een verkoopdaling door de komst van de PS4 en de Xbox One[punt]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verder zijn er mogelijkheden voor netwerkanalyse, zoals het uitvoerien van dns, ping, traceroute en het vaststelllen van linksnelheden.
Lijkt me dat dat het ODF formaat moet zijn.Ook diverse onlineclouddiensten kunnen met het ofd-formaat overweg.
- Tweede alinea, derde zin:
(dubbele spatie).beeldkwaliteit bieden - Tweede alinea, vierde zin:
(„omroep” is mannelijk).de NPO, omdat hij [...] heeft gesloten
Rechter haalt streep door openstelling analoge kabel
- Derde alinea, laatste zin:Telecommunnicatiewet
- Vierde alinea, eerste zin:Beroep
Britse overheid wil overstappen op open bestandsformaten
Eerste alinea, eerste zin;
tweede alinea, eerste zin:
regering-Cameron
. Het is "het kastje", dus het is "dat de kwaliteit".De Pockethernet bestaat uit een klein kastje die de kwaliteit
hierrrr
Abort Retry Fail?
... op het gebied van laptops.Negen jaar geleden kocht Lenovo de Thinkpad-laptoplijn van IBM en is inmiddels marktleider op gebied laptops.
Verwijderd
Synology gaat ook met zijn tijd mee door waar nuttig cloudopslagdiensten te integreren,
Nuttige graag.
Lag -> lagen, het gaat immers over 'Google en de de fabrikanten'.Op dat moment lag Google en de fabrikanten die Android gebruiken onder vuur vanwege rechtszaken en aanklachten over patenten.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Ik denk dat er een komma mist, maar die zin klopt nu iig niet.Google verkoopt de telefoondivisie van Motorola en een aantal patenten, maar de Advanced Technology-afdeling een deel van de patenten van Motorola blijft bij Google, zo zegt het bedrijf.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Als de NSA heeft gespioneerd door bijvoorbeeld heeft ingebroken op computers om de documenten te vergaren
Verwijderd
Eerste niet-vette alinea:
Tijdens de onderhandelingen over het klimaatverdrag in Kopenhagen heeft de NSA onder meer gespioneerd op gastland Denemarken,
Dat lijkt mij geen Nederlands, want "spioneren op iets" doen alleen Engelstaligen.
Ik zou dat schuingedrukte stuk als "gastland Denemarken bespioneerd" geschreven hebben.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2014 10:14 ]
Na aftrek van de kosten bleef 523 miljoen dollar aan winst over
[ Voor 14% gewijzigd door Devin19 op 30-01-2014 10:45 ]
Nee, dit is gewoon goed. Vgl. als "nuttig" door "zinvol" wordt vervangen.Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:01:
reviews: DiskStation Manager 5.0 bèta
Synology gaat ook met zijn tijd mee door waar nuttig cloudopslagdiensten te integreren,
Nuttige graag.
Dubbele spatie tussen in en opHTC gaat zelf op de verwijderde pagina, die nog te vinden is in de cache van Yahoo, niet in op welke soc precies gebruikt wordt,
Tussen "nuttig" en "cloudopslagdiensten" staat een nbsp, waardoor de eerste regel ontzettend vroeg (en lelijk) wordt afgebroken.Synology gaat ook met zijn tijd mee door waar nuttig cloudopslagdiensten te integreren
Alle versies van Titalfall komen op 13 maart op de markt en worden uitgegeven door Electronic Arts.
"waarin nieuwsitems worden aangeboden aan online nieuwsmedia."
Een 's' te weinig dus.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Punt!Overigens maakt de site volgens de rechtbank wel inbreuk door het tonen van artwork van te downloaden cd's, films en games, maar dat is niet genoeg voor een blokkade
nieuws: AMD introduceert zijn eerste 64bit-ARM-soc voor servers
Een duo cores?Er is 4MB L2-cache aanwezig en een duo cores kan dan ook over 1MB L2 beschikken.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Verwijderd
In de voorlaatste alinea, in de laatste zin staat:
Dit moet zijn:.. opeens een veel grotere partijen tegenover zich zouden krijgen.
Of.. opeens een veel grotere partij ..
.. opeens veel grotere partijen ..
Het woord geleden ontbreekt.Samen met de NPO werd twee jaar geleden begonnen met het opzetten van een
@W3ird_N3rd De quadcore beschikt over 2MB L2, de octacore over 4MB.
nieuws: IBM integreert radiomodule van grafeen in silicium soc-ontwerp
... voor het naonmateriaal. Nadeel van ...
Moet "nanomateriaal" zijn
Volgens mij moet dit toch echt daemon zijn. Zie ook: Wikipedia: Daemon (Unix)Daarnaast spelen de diverse services en deamons voor de netwerkfunctionaliteit een voorname rol.
Zombaya
Sectie: "Beste CPU"
Staat er onderaan:
"Laagste prijzen voor Bosch KSV36VL30:"
De Bosch is een mooie koelkast, maar ik denk dat daar een CPU moet staan.
Dat zal wel, maar "een duo cores" kan nog steeds niet.Olaf schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:20:
Jawel, aangepast.
@W3ird_N3rd De quadcore beschikt over 2MB L2, de octacore over 4MB.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
"Motorola Mobility leed in de laatste drie maanden van 2013 een verlies van 384 miljoen dollar, 100 dollar meer dan het verlies van het kwartaal ervoor."
dat moet zijn:
Motorola Mobility leed in de laatste drie maanden van 2013 een verlies van 384 miljoen dollar, 100 miljoen dollar meer dan het verlies van het kwartaal ervoor.
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]Lees eerst de topicstart!
Wat we <em>niet</em> in dit topic willen zien:
<ul><li>inhoudelijke fouten,</li><li>suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,</li><li>fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en </li><li>meldingen waar discussie over mogelijk is.</ul>Open voor zulke zaken dus een <em>apart</em> topic!~~~[/html]