Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:50:
Nou ik heb de Lester missies gedaan. Uiteindelijk op 750.000.000 pp uitgekomen.
Dit heb ik voor een nachtje toch ook maar weer even in Pisswasser gestoken. Die stijgen minder hard maar ze stijgen nog steeds.

Edit: ach als ze maar 1% stijgen heb ik al 7.500.000 winst, dus ik zit wel goed :p
vertel me eens, Hoe kun je met lesters missies beleggen?
Want elke keer moet je iemand vermoorden van dat bedrijf. Ik denk dan...de aandelen zullen zakken dus juist niet van te voren in dat bedrijf geld steken....of denk ik verkeerd en juist wel doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:30
WoKo schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:26:
[...]

Misschien iets te ver off-topic, maar dan kun je alles goed praten. Zoals het wapen beleid in amerika bijvoorbeeld. Voor sommige artikelen moet de burger beschermd worden doordat het artikel een gevaar vormt voor deze burger.
Heel ver offtopic, hoewel GTA er saaier van zal worden (dus indirect ontopic :+ ), verbied dan ook alle auto's want voor sommige artikelen moet de burger beschermd worden doordat dit artikel een gevaar vormt voor deze burger nietwaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:52:
[...]

Want elke keer moet je iemand vermoorden van dat bedrijf. Ik denk dan...de aandelen zullen zakken dus juist niet van te voren in dat bedrijf geld steken....of denk ik verkeerd en juist wel doen?
Als ik me niet vergis zit het zo:

Die bedrijven hebben concurrenten die flinke winst maken na de aanslag, en bij sommige missies is het de bedoeling om na de missie (dus juist wanneer een aandeel is ingestort) flink te kopen omdat ze weer terug op hun oude niveau gaan komen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
[...]
op internet vind je meerdere guides (hier al vaker gelinkt) met hoe je daar het meeste geld uit kunt halen.
Een aantal keer geeft Lester je zelf al het advies wat je moet doen.
Met de online guides haalde ik met mijn ca 48 miljoen die ik na de laatste Heist had, een resultaat van 2 miljard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
DenHond schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:45:
Tof artikel tegengekomen vandaag
[afbeelding]
Grote foto

Met schitterende uitspraken zoals:
'De sfeer in ons huis is verpest. Hij leest minder (...)'
'GTA V zelfs zo realistisch dat kinderen niet in de gaten hebben dat ze naar een spelletje kijken'

Vond het wel grappig om een oude bende klagers te horen klagen :p
Heel eerlijk gezegd, van mij had die 'Martelen scene' met verschillende atributen niet gehoeven.
Het spel wordt er absoluut niet 'beter' van (mijn mening), en dat had ook anders opgelost kunnen worden, in een grappigere scene waar hij hem boven een haaien basin hangt o.i.d :) ...

Op momenten pijnlijk om te zien en nergens voor nodig (nogmaals mijn mening), en ik geloof niet dat dit meerwaarde bied / recht doet aan het voor de rest briljante GTA V. Negatieve publiciteit is ook publiciteit, maar waar Postal dat nodig had, heeft GTA V dit alles behalve nodig :? ?

[ Voor 9% gewijzigd door StarWolfer op 11-10-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
StarWolfer schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:05:
[...]

Heel eerlijk gezegd, van mij had die 'Martelen scene' me verschillende atributen niet gehoeven. Het spel wordt er niet beter van (mijn mening), en dat had ook anders opgelost kunnen worden, in een grappigere scene waar hij hem boven een haaien basin hangt o.i.d... Pijnlijk om te zien/nergens voor nodig, en ik geloof niet dat dit meerwaarde bied / recht doet aan het briljante GTA V.
Ik kon anders wel aardig lachen om die martel-scene. Toch weer net die grens dat GTA V net weer wat verder gaat / iets wat je totaal niet verwacht dat dit mogelijk is en dat je zelf je martel materiaal kon kiezen. _/-\o_

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
[...]

Heel eerlijk gezegd, van mij had die 'Martelen scene' met verschillende atributen niet gehoeven.
Het spel wordt er absoluut niet 'beter' van (mijn mening), en dat had ook anders opgelost kunnen worden, in een grappigere scene waar hij hem boven een haaien basin hangt o.i.d :) ...

Op momenten pijnlijk om te zien en nergens voor nodig (nogmaals mijn mening), en ik geloof niet dat dit meerwaarde bied / recht doet aan het voor de rest briljante GTA V. Negatieve publiciteit is ook publiciteit, maar waar Postal dat nodig had, heeft GTA V dit alles behalve nodig :? ?
dat ging mij ook te ver ja.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

[...]

Voor mij liet het gewoon zien hoe ziek en meedogenloos Trevor kon zijn. Ja, het ging vrij ver, maar heb er geen trauma's aan over gehouden ;)

In films skip ik zulke stukken vaak wel even trouwens ...

Maar in de krant komt het dan over alsof heel het spel uit zulke missies bestaat. Het was maar 1 missie, nog geen procent van het spel, is dat dan zo'n ramp?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
GerbenKwakkel schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:09:
[...]

Ik kon anders wel aardig lachen om die martel-scene. Toch weer net die grens dat GTA V net weer wat verder gaat / iets wat je totaal niet verwacht dat dit mogelijk is en dat je zelf je martel materiaal kon kiezen. _/-\o_
Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet, Om nu te zeggen dat ik er lol aan beleefde die scene te spelen gaat ook weer wat ver maar echt moeite had ik er ook niet mee.
Het is maar een spel en gaat het ene oor in en andere weer uit.

Zie zoveel berichten voorbij komen dat mensen hier aanstoot aan nemen maar vervolgens wordt er met geen woord gerept over de headshots die je uit kan/moet delen in spel. :?
[...]

Zag net pas dit bericht en ik snap echt niet waar mensen de tijd vandaan halen zich hier druk over te maken.

[ Voor 34% gewijzigd door schumi2004 op 11-10-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnapCase
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-12-2024
Xtuv schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:48:
Volgens SocialClub heb ik aandelen die ik ingame helemaal niet heb?
Franklin zou 18570 units Ammu-Nation hebben, maar in game heb ik helemaal geen AMU aandelen en al helemaal niet zoveel geld... Hoe kan dit?
Geen idee, maar ik heb het ook. Franklin heeft bij mij 725 aandelen van Ammu-Nation, precies het aantal wat ik eerder heb gekocht van een andere stock.
Ik zie ze ook alleen op social club en kan er in-game niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Iemand trouwens al gezien dat de GTA V Manual te downloaden is via Google Play ;)
Benieuwd hoe lang het nu gaat duren voor iFruit.

Google Play: Grand Theft Auto V: The Manual

[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 11-10-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:02
schumi2004 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:12:
Iemand trouwens al gezien dat de GTA V Manual te downloaden is via Google Play ;)

Gave app! Vooral de kaart in satelliet ziet er tof uit.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

schumi2004 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:12:

Hehe eindelijk, downloading now. Versie: 0.0.1. ;( Dat klinkt lekker definitief...

Instant update met mn Galaxy S4: Informatie over preventie: Een applicatie is gedwongen gestopt vanwege een onbevoegde poging om systeem op uw apparaat te openen.

Gaat weer lekker, Rockstar!

[ Voor 17% gewijzigd door DerOllie op 11-10-2013 14:50 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Dit > http://www.tradeindetecti...-gta-v-how-to-make-money/

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Dat werkt trouwens gemeengoed, wel opletten dat er in het weekend dus niets gebeurt.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ghostrider schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:11:
[...]

Dat werkt trouwens gemeengoed, wel opletten dat er in het weekend dus niets gebeurt.
In game weekend bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ja in het weekend (ingame check je telefoon) ligt de stockmarkt dus stil ;) Wel irritant is dat ej constant moet wisselen tussen de karakters.

[ Voor 51% gewijzigd door Ghostrider op 11-10-2013 15:19 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ghostrider schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:19:
Ja in het weekend (ingame check je telefoon) ligt de stockmarkt dus stil ;) Wel irritant is dat ej constant moet wisselen tussen de karakters.
Ooh zo, dat verklaard wel het een en ander.

Nu heb ik "maar" 750.000.000 verdient omdat er 1tje niet wilde werken, helemaal niet aan gedacht dat het zaterdag en zondag dicht zou zijn 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
we leven met je mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Dennahz schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:30:
[...]
Voor mij liet het gewoon zien hoe ziek en meedogenloos Trevor kon zijn.
spoiler:
Inderdaad, om dat nog eens te onderstrepen vond ik het gesprek in de auto daarna erg leuk: Trevor die eerst stelt dat hij tegen marteling is als middel om informatie te verkrijgen en daarna duidelijk maakt dat ze het wat hem betreft gewoon moeten doen voor de lol. _O-. Ik lag echt dubbel, dat iemand zoiets verzint.

Ik denk dat sommige media dit spel veel te serieus nemen. Zo is het niet bedoeld. Het is een grote parodie, op misdaadfilms en Amerika in het algemeen. Dat maakt het juist zo grappig. Je neemt een wereld die een totaal absurde weergave is van de echte wereld en gaat daarin als een olifant in de porceleinkast rondstampen. Natuurlijk is dat leuk. En natuurlijk doe je dat niet in het echt.

Net zoals het voor acteurs erg leuk is in een film om de slechterik te spelen, dat betekent ook niet dat je voor je leven moet vrezen als je bij Anthony Hopkins wordt uitgenodigd voor een etentje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nou er zijn echt een boel mensen die een hekel hebben aan de persoon die gebruikt wordt voor scumbag steve bijvoorbeeld. En ook diverse acteurs die slechteriken spelen krijgen echte hatemail en op straat scheldwoorden nageroepen.

Onderschat nooit de stommiteit van de mens :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Ik heb echt weer wat lomps, LS Customs gekocht met Franklin, maar ik moet gewoon nogsteeds betalen voor mn upgrades :/

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:36

Niek_1981

Think Different.

okaydanny schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:27:
Ik heb echt weer wat lomps, LS Customs gekocht met Franklin, maar ik moet gewoon nogsteeds betalen voor mn upgrades :/
Komt omdat je alleen bij die ene LS Customs gratis je wagen/motor kan pimpen.
Bij de andere vestigingen moet je gewoon blijven betalen. :)

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Niek_1981 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:30:
[...]

Komt omdat je alleen bij die ene LS Customs gratis je wagen/motor kan pimpen.
Bij de andere vestigingen moet je gewoon blijven betalen. :)
-O-

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef Delathouwer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 21:12
Wybo schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:24:
Nou er zijn echt een boel mensen die een hekel hebben aan de persoon die gebruikt wordt voor scumbag steve bijvoorbeeld. En ook diverse acteurs die slechteriken spelen krijgen echte hatemail en op straat scheldwoorden nageroepen.

Onderschat nooit de stommiteit van de mens :P
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - Albert Einstein

PSN: Wippie1880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Ja, baalde er zelf ook stevig van, dacht even overal me wagen/motor te kunnen pimpen maar helaas... }:|

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niek_1981 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:38:
[...]

Ja, baalde er zelf ook stevig van, dacht even overal me wagen/motor te kunnen pimpen maar helaas... }:|
Boeiend? Totaal kost het 200k ofzo, dat heb je zo weer terugverdiend op de stock market?

Michael rijdt bij mij nu in een Hummer van Chroom met Roze velgen rond, hilarisch. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:16:
[...]

Boeiend? Totaal kost het 200k ofzo, dat heb je zo weer terugverdiend op de stock market?

Michael rijdt bij mij nu in een Hummer van Chroom met Roze velgen rond, hilarisch. 8)7
Geld boeit me geen kloot, het gaat er alleen om dat het zo afgelegen ligt, zou voor de hand liggen dat als je die toko opkoopt dit voor alles geld en niet alleen voor die ene vestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:18

Vis

Toch frappant wat een spel met je kan doen...

Vandaag hoorde ik in real life ;) na m'n werk op de terugweg in de auto Pet Shop Boys - West end Girls
Haha ik dacht, ey die plaat ken ik de laatste tijd vaak gehoord!
Bij thuiskomst was ie nog net niet afgelopen en ben even op de oprit blijven wachten met uitstappen :)

Normaal gezien zou me die plaat echt geen reet boeien, kut plaat eigenlijk haha, maar wel een typische GTA plaat die blijft hangen :)

Windowlicker daarentegen geweldig ook dat die erin zit :9 avatar :9

[ Voor 7% gewijzigd door Vis op 11-10-2013 22:50 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Nu ook al TV-reclames over GTA V. Op sensatiezendee SBS6 nog wel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 13:49
Vis schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:46:

Vandaag hoorde ik in real life ;) na m'n werk op de terugweg in de auto Pet Shop Boys - West end Girls
Bij thuiskomst was ie nog net niet afgelopen en ben even op de oprit blijven wachten met uitstappen :)

Normaal gezien zou me die plaat echt geen reet boeien, kut plaat eigenlijk haha, maar wel een typische GTA plaat die blijft hangen :)

Pet Shop Boys, geweldige 80's klassieker man. 10 keer beter dan die puberale rap muziek die franklin altijd op heeft staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

R....R....O....D....

:(

Had het van te voren wel gedacht dat GTA V m'n Xbox zou slopen. Zwaar spel, oververhitting, ...
Nu dus een nieuwe Xbox kopen. Hoop dat ik m'n save niet kwijt ben, sloeg altijd alles op op de interne HDD, al heb je ook wel van die kits daarvoor dacht ik.

Bah!

Veel plezier met GTA V jongens ! ;w

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Xbox, je krijgt er bijna een garantie bij dat die ooit een rrod gaat vertonen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Bartjuh schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:32:
Xbox, je krijgt er bijna een garantie bij dat die ooit een rrod gaat vertonen :S
Heb het vroeger al eens gehad, maar is toen nog gefixt door Microsoft onder garantie. Na 6/7j zit er geen garantie meer op. Zal dan maar een nieuwe kopen. Er zijn nog genoeg games die ik moet spelen :)

Blijft wel jammer though. Was altijd zo blij dat deze het zo lang volhield.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gewoon een handige puber zoeken via marktplaats. Die fixen het voor een paar tientjes.

Of zelf fixen natuurlijk. Veel meer dan reballen is het eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:02
dutchgio schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:54:
Nu ook al TV-reclames over GTA V. Op sensatiezendee SBS6 nog wel... :)
Zit nu exact 45 minuten naar discovery te kijken en heb de reclame al 3x gezien. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Dennahz schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:30:

Had het van te voren wel gedacht dat GTA V m'n Xbox zou slopen. Zwaar spel, oververhitting, ...
Nu dus een nieuwe Xbox kopen. Hoop dat ik m'n save niet kwijt ben, sloeg altijd alles op op de interne HDD, al heb je ook wel van die kits daarvoor dacht ik.
Balen :-( Ik neem aan dat het een oud model Xbox is die RROD heeft? Die waarbij de HDD nog in zo'n opklik behuizing zit die bovenop gaat? Want de nieuwere types (Xbox slim) zijn als het goed is nog gewoon in de garantie, die zijn nog niet zo lang uit.

Ik heb toen ik een nieuwe Xbox kocht (oude had ook RROD) gewoon de 4GB genomen en de HDD van de oude uit de behuizing gehaald en intern in de nieuwe (slim) Xbox gedrukt. Als je het helemaal netjes wil doen kan je daar een caddy voor kopen maar er gaat gewoon een SATA HDD in dus ik heb hem vast gezet met wat stukjes credit card plastic :)

Toen kon ik alles gewoon weer inlezen (en ik hoefde niet opnieuw een dure HDD te kopen). PM me maar als je meer details wil want het is hier een beetje offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Gisteren uitgespeeld (360). Eerdere spoilers die ik ergens las klopten niet, in ieder geval niet in mijn geval. Erg van genoten.. :) Nu nog wat side-missions, dan The Last of Us en Beyond: Two Souls uitspelen en dan mag de PS4 zijn intrede doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
De missie dat je een mini-duikboot moet stelen is wel leuk uitgewerkt.
Trevor is tot nu toe nog de meest indrukwekkende van de drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 15:57
Bartjuh schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:32:
Hoezo bijna ? Ik denk dat je bij elke aanschaf de zekerheid krijgt dat het ooit kapot zal gaan 8)

In tegenstelling tot wat veel mensen denken is twee jaar garantie ook niet de belofte dat het 2 jaar lang niet stuk gaat... Alleen een afspraak dat als er binnen die twee jaar kosten ontstaan, niet jij, maar de fabrikant of importeur er voor opdraait.

Nu weer spelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

strider1007 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 06:59:
[...]

Hoezo bijna ? Ik denk dat je bij elke aanschaf de zekerheid krijgt dat het ooit kapot zal gaan 8)

In tegenstelling tot wat veel mensen denken is twee jaar garantie ook niet de belofte dat het 2 jaar lang niet stuk gaat... Alleen een afspraak dat als er binnen die twee jaar kosten ontstaan, niet jij, maar de fabrikant of importeur er voor opdraait.

Nu weer spelen !
Ik heb nog nooit een RROD gehad en ik heb 4 verschillende Xboxen gehad.

De Xbox 360 Slim die ik nu heb is al 3 jaar oud en doet het nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Maar het feit dat je er 4 hebt gehad zegt toch ook genoeg?!
If it ain't broken, why fix it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 07:17:
[...]

Ik heb nog nooit een RROD gehad en ik heb 4 verschillende Xboxen gehad.

De Xbox 360 Slim die ik nu heb is al 3 jaar oud en doet het nog prima.
ik bedoel er ook zeker niet mee dat hij binnen de garantietermijn stuk zal gaan... :+
Als je iets koopt is de enige 100% zekerheid die je hebt, de zekerheit DAT hij kapot zal gaan. We hopen met z'n allen dat het zo lang mogelijk duurt voordat... 8)

Als je de eerste nu nog gebruikt wordt de kans met de dag groter dat hij kapot zal gaat... Wetmatigheidje..

Ik wissel trouwens on- en offline af... Variatie doet eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
dutchgio schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:03:
Ai, je doet de aanname dat er drie kapot gegaan zijn ? Misschien verzamelt hij ze wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:03:
Nee , ik heb de hele tijd de nieuwste versie gehaald zonder dat ze kapot waren gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:46:

Haha, geniaal! Ik heb dat in game soms, lekker nummertje, blijf je ff zitten, in real life nog nooit gehad, maar heb eigenlijk ook nooit de radio op staan, zal het eens proberen! _/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

strider1007 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 06:59:
[...]Hoezo bijna ? Ik denk dat je bij elke aanschaf de zekerheid krijgt dat het ooit kapot zal gaan 8)
Hehe, true true.

Uiteraard, kapot ruim binnen een termijn waarvan je redelijkerwijs mag verwachten dat hij het volhoudt. Van een console mag je minimaal verwachten dat hij het 10 jaar volhoudt, als het niet meer is.

Ik heb 2 broertjes, allen wonen nu ergens anders, en we hebben samen nogal wat ps3's en 360's (versleten). Eén PS3 vanaf het aller begin (bij introductie aangeschaft), die werkt nog prima. Ook andere ps3's aangeschaft, nooit problemen. Dit terwijl er twee 360's het leven hebben opgegeven.

Goed, statistisch insignificant, maar als ik zo om mij heen hoor.... volgens mij is er ook eens een statistisch onderzoek ernaar geweest, 360's vielen iets van meer dan 3x zo vaak uit als PS3's.

Lastig weer te vinden; http://www.techhive.com/a...x_360_least_reliable.html
Het is 23,7% uitval t.o.v. 10% voor de PS3, maar door foutje in vraagstelling zou de 360 zelfs een failure rate van 35% kunnen hebben.

Maar tegenwoordig zullen ze wel degelijke dingen uitpoepen, als je maar een recente aanschaft (zijn er nog werkende oude? :P )

[ Voor 16% gewijzigd door Bartjuh op 12-10-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 20:17
Mijn Xbox 360 (een van de vroegere uitgaven, nog zonder HDMI) heeft 1 keer de RROD gehad. Dit viel overigens nog binnen de garantie dus dat werd prima opgelost. Daarna tot op heden geen problemen meer mee gehad.

Nou moet ik overigens wel toegeven dat ik sinds ik de PS3 gehaald heb (1e editie slim, nog nooit niks mee aan de hand geweest) mijn Xbox nagenoeg niet meer aan is geweest. Die staat een beetje stof te happen bij mijn ouders waar mijn thuiswonend zusje er af en toe nog eens op speelt...

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
/edit

[ Voor 110% gewijzigd door Ike. op 12-10-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55

Superkiwi

Hoi doei

Ik weet niet of iemand de laatste street race voor Hao al heeft gedaan, op die motoren?
Man, dat soort dingen halen voor mij echt de fun uit de game.
Besturing op motoren, vooral kleine correcties, is echt slecht, en de onderlinge contacten tussen jou en je rivalen pakken vrijwel altijd nadelig uit voor jou...
Het is dat ik 'm wilde halen dat ik even door ben gegaan, maar ben nog niet zo dicht bij een ragequit geweest :-(

Wel grappig dat, nu ik eigenlijk alleen nog maar naar Worldwide Fm luister, eindelijk winst begin te maken met mijn aandeeltjes daarin :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

dvdkiwi schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:38:
...
Het is dat ik 'm wilde halen dat ik even door ben gegaan, maar ben nog niet zo dicht bij een ragequit geweest :-(
...
Dat had ik met het halen van
spoiler:
die spaceship part onder de brug... alleen te halen via helikopter of parachutesprong.... tientallen keren geparachuut, elke keer dood, tot ik hem eindelijk had...
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Svennie schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:20:
[...]

je verdient ergens tussen 30 en 40 mln per karakter met de missies, dat lijkt me meer dan genoeg. Natuurlijk niet als je de golf baan wil kopen maar wat moet je sowieso met die properties of als je ze niet koopt met je geld.
Jep en wanneer krijg je dat geld? Wanneer het spel afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 13:49
EnigmaNL schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:19:
[...]

Jep en wanneer krijg je dat geld? Wanneer het spel afgelopen is.
Ja, de credits gewoon wegdrukken. Daarna switch je automatisch naar Trevor en die krijgt een mailtje dat er ong. 33 miljoen is gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Bartjuh schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:58:
[...]

Dat had ik met het halen van
spoiler:
die spaceship part onder de brug... alleen te halen via helikopter of parachutesprong.... tientallen keren geparachuut, elke keer dood, tot ik hem eindelijk had...
.
dat part heb ik gepakt door de heli er vlak bij te laten vliegen en dan uit te stappen, niet te doen om te landen met de heli daar, lastige inderdaad.
ChrisLNFF schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:46:
[...]
Ja, de credits gewoon wegdrukken. Daarna switch je automatisch naar Trevor en die krijgt een mailtje dat er ong. 33 miljoen is gestort.
spoiler:
ik heb denk ik de verkeerde keuzes gemaakt met de crew leden, ik had "maar" 18 mln pp

[ Voor 27% gewijzigd door Svennie op 12-10-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dit echt awesome om te zien (IGN journalist is wel irritant) :) De drie main characters van GTA V in levende lijven naast elkaar.

Wat zou ik graag bij comiccon willen zijn, alleen om hun te ontmoeten samen met een handtekening :9~

http://instagram.com/p/fWQkO1kfxz/

[ Voor 18% gewijzigd door iPodKiller op 12-10-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Weet iemand hoe je aan speciale wagens komt in je garage? Ze lijken geen ruimte te vragen en je kunt ze onbeperkt opnieuw kiezen?

Ik had zo ineens een soort Nissan GTR welke ik in game nog nergens gezien had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat is ook mijn special verhicle ;)
Die hou je als het goed is gewoon.
Verder heb ik in die garage maar wat mooie wagens opgeslagen :)
Ik ben toch wel fan van de Mercedes SL65 AMG Black Edition lookalike (de Feltzer) :P

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 12-10-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ondanks dat de laatste Heist niet zo veel opbracht als bij anderen zit ik dankzij de Lester missies nu met alle karakters boven de 200mln en ik heb nog 2 Lester missies te gaan, gaat goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Net een Romero Hearse gevonden (lijkwagen) Lijkt me een mooie pimpmobiel voor Trevor...

http://gta5.consolegameswiki.com/wiki/Chariot_Romero_Hearse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... ik heb alle Lester missies al gedaan voordat ik die tips las over veel geld verdienen.
Heb nu een half miljoen per karakter. Iemand nog tips over hoe (snel) daar meer van te maken?
Heb wel wat aandelen, maar die leveren nog niet echt miloenen op (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Opnieuw beginnen...
Of alles op pisswasser zetten en hopen dat die nog lang stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:18:
Opnieuw beginnen...
Of alles op pisswasser zetten en hopen dat die nog lang stijgt.
Ja doei! Ik zit op 65%! Er zijn vast nog wel meer opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:21:
[...]

Ja doei! Ik zit op 65%! Er zijn vast nog wel meer opties.
Pisswasser is een goede oplossing, kun je echt veel mee verdienen. Daarnaast zou je eventueel taxi missies kunnen doen; levert niet veel op, maar hiermee kun je wel meer aandelen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:30:
[...]

Pisswasser is een goede oplossing, kun je echt veel mee verdienen. Daarnaast zou je eventueel taxi missies kunnen doen; levert niet veel op, maar hiermee kun je wel meer aandelen kopen.
Pisswasser stijgt bijna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Heb ik met Michael wat bio-scopen gekocht.
Zie ik ineens dat de 3j's optreden 8)7 . Kreeg mijn geld helaas niet meer terug
;)

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/scaled/1280x1024/28/a3eb.jpg

Maar ja het leven is verder wel goed met 750.000.000 op de bank ;)

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/scaled/1280x1024/198/3pha.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/scaled/1280x1024/24/1sf1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/scaled/1280x1024/593/07zn.jpg
Ike. schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:31:
[...]

Pisswasser stijgt bijna niet meer.
Jammer idd, sinds gisteren nog maar 2%

(kwam van 2,- is nu 55,-)

[ Voor 52% gewijzigd door Donstil op 13-10-2013 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Zo, de storymode is uitgespeeld, op 91,5% :)
Het verhaal kreeg nog wel wat staartjes dankzij de keuze die ik maakte.
Nu kan ik gaan beginnen met de collectibles verzamelen...

De laatste job leverde mijn chars 36mil pp op.
Meer dan genoeg. Wat moet je eigenlijk met nog meer geld?
De golfclub kopen? Ja, leuk, en wat dan? Voor 100 dollar kan je ook een potje golfen ;)
Ik ga mijn geld maar eens uitgeven aan properties. Totaal onnodig maar hé, je moet toch wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Vaak krijg je met enige regelmaat sidemissies als je eigendommen hebt. Dan worden ze bestookt door gasten met wapens, of iemand is er met de dag opbrengst van door.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Klopt, maar die hoef je niet per se te doen.
Alleen krijg je dan wel iets minder inkomsten als je dat laat gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit: Hee Pisswasser is weer aan het stijgen (op de PS3) :)
dvdkiwi schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 12:16:
Zo, de storymode is uitgespeeld, op 91,5% :)
Het verhaal kreeg nog wel wat staartjes dankzij de keuze die ik maakte.
Nu kan ik gaan beginnen met de collectibles verzamelen...

De laatste job leverde mijn chars 36mil pp op.
Meer dan genoeg. Wat moet je eigenlijk met nog meer geld?
De golfclub kopen? Ja, leuk, en wat dan? Voor 100 dollar kan je ook een potje golfen ;)
Ik ga mijn geld maar eens uitgeven aan properties. Totaal onnodig maar hé, je moet toch wat :P
Let maar op, 30 miljoen ben je echt zo doorheen.
Natuurlijk kun je een hoop laten en op je geld gaan "zitten" maar ja dan is de lol er natuurlijk snel vanaf.

Wat dure properties kopen levert wel een fatsoenlijke geldstroom op.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 13-10-2013 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
"Interview" met Trevor Philips @ Comicon.

[ Voor 42% gewijzigd door Unomomentodado op 13-10-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Donstil schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:44:

Maar ja het leven is verder wel goed met 750.000.000 op de bank ;)
Pff pauper met je kleingeld, hier staat 1.250.000.000 op de bank :P >:)
Geweldige game, nu bijna "klaar" met een 2e playtrough _/-\o_

Eerst dacht ik om de filmpjes met de stemacteurs niet te kijken, bang dat het afbreuk aan de personages zou doen maar het is toch wel heel tof om te zien.

Vergis ik me nu, na de patch lijkt het alsof alle properties (buiten die specifiek voor 1 persoon) te koop blijven voor de andere charakters. Kan je nu met alle 3 bv Los Santos airport kopen of kon dat al?

[ Voor 36% gewijzigd door Mutatie op 13-10-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mutatie schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 13:13:
[...]

Pff pauper met je kleingeld, hier staat 1.250.000.000 op de bank :P >:)
Haha. Ik spaar snel verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:47

NSG

Je weet niks!

Ik kom niet verder dan 68/69 missies, na wat onderzoek erachter gekomen dat ik de missie "Military Hardware" gemist heb, ook kan ik deze niet vinden in het menu.

Dan maar een keer opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Enes_81 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 13:39:
Ik kom niet verder dan 68/69 missies, na wat onderzoek erachter gekomen dat ik de missie "Military Hardware" gemist heb, ook kan ik deze niet vinden in het menu.

Dan maar een keer opnieuw beginnen.
Kan zijn dat dat de missie met de convooi is, als je die mist moet je even een tijdje wachten op de volgende convooi. Komt vanzelf weer op de kaart :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mutatie op 13-10-2013 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Weet iemand waar de tank bezorgd wordt? Ik heb een uurtje gespeeld na bestelling maar zie hem nergens komen (geen mail ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 17:58:
Weet iemand waar de tank bezorgd wordt? Ik heb een uurtje gespeeld na bestelling maar zie hem nergens komen (geen mail ook).
In de hangar, dit was bij Trevor het geval. Je krijgt eerst een mail en daarna staat de tank klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:14:
[...]

In de hangar, dit was bij Trevor het geval. Je krijgt eerst een mail en daarna staat de tank klaar.
Mm daar had ik al gekeken. Nou dan bestel ik er nog maar een.

Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Waar kan ik mijn openstaande missies nog bekijken? Spel uitgespeeld, bij Franklin en Trevor staan nog een 3 res. een 4. Die Trevor heeft volgens mij nog missies van Maude (maar ik zie de e-mails niet meer..) en van Franklin heb ik geen idee. Op de kaart staat in ieder geval niets meer, die heb ik allemaal weggewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Exorcist schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:37:
Waar kan ik mijn openstaande missies nog bekijken? Spel uitgespeeld, bij Franklin en Trevor staan nog een 3 res. een 4. Die Trevor heeft volgens mij nog missies van Maude (maar ik zie de e-mails niet meer..) en van Franklin heb ik geen idee. Op de kaart staat in ieder geval niets meer, die heb ik allemaal weggewerkt.
Als je alle parachute jumps doet krijgt Franklin nog een side mission. Deze word al geteld voordat je alle jumps hebt gedaan.

Op de Rockstar social club website kan je heel makkelijk zien wat je allemaal al gedaan hebt en wat je nog moet doen voor 100%

http://socialclub.rockstargames.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Wat is de beste manier om geld te verdienen? Nu ik al wat gespeeld heb denk ik dit:

Na de beginmissie verdien je het beste geld door wat met de taxi te rijden. Zo speel je ook de map vrij en kan je hem verkennen. Je kan ook shops overvallen en geld uit geldauto's stelen, maar dan krijg je wel sterren. Met dat geld speel je dan tot de eerste heist waarna je meteen een hele berg krijgt.
Het lijkt me dat het vooral een kwestie is van de missies spelen zodat je meer heists kan doen.

Met het geld dat je na de eerste paar heists hebt kan je investeren in aandelen. Bijvoorbeeld de aandelen van de juwelier en LiveInvader gaan na de eerste heist naar beneden. Het is volgens mij het beste om geld te investeren in aandelen die weinig waard zijn, aangezien je je winst verzevenvoudigt met een aandeel dat van 3 naar 21 dollar gaat, Eigenlijk kijk je best dagelijks naar de beurs.

De properties zijn redelijk slecht om geld te verdienen, vooral in het begin. Je moet ook niet veel doodgaan...

Hebben jullie nog suggesties? Ik ben in GTA5 op de Ps3 momenteel wat random dingen aan het proberen om te zien wat het beste werkt, zodat ik de PC-versie zo efficiënt mogelijk kan spelen :p.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ike. schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:42:
[...]

Als je alle parachute jumps doet krijgt Franklin nog een side mission. Deze word al geteld voordat je alle jumps hebt gedaan.

Op de Rockstar social club website kan je heel makkelijk zien wat je allemaal al gedaan hebt en wat je nog moet doen voor 100%

http://socialclub.rockstargames.com/
Social Club, heb ik idd nog niet gekeken. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
witeken schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:51:
Wat is de beste manier om geld te verdienen? Nu ik al wat gespeeld heb denk ik dit:

Na de beginmissie verdien je het beste geld door wat met de taxi te rijden. Zo speel je ook de map vrij en kan je hem verkennen. Je kan ook shops overvallen en geld uit geldauto's stelen, maar dan krijg je wel sterren. Met dat geld speel je dan tot de eerste heist waarna je meteen een hele berg krijgt.
Het lijkt me dat het vooral een kwestie is van de missies spelen zodat je meer heists kan doen.

Met het geld dat je na de eerste paar heists hebt kan je investeren in aandelen. Bijvoorbeeld de aandelen van de juwelier en LiveInvader gaan na de eerste heist naar beneden. Het is volgens mij het beste om geld te investeren in aandelen die weinig waard zijn, aangezien je je winst verzevenvoudigt met een aandeel dat van 3 naar 21 dollar gaat, Eigenlijk kijk je best dagelijks naar de beurs.

De properties zijn redelijk slecht om geld te verdienen, vooral in het begin. Je moet ook niet veel doodgaan...

Hebben jullie nog suggesties? Ik ben in GTA5 op de Ps3 momenteel wat random dingen aan het proberen om te zien wat het beste werkt, zodat ik de PC-versie zo efficiënt mogelijk kan spelen :p.
Zolang je je geld niet op zak houd boeit doodgaan eigenlijk niks. Tja en aan het einde voelt alles wat je probeerd te verdienen imo toch als kleingeld, helemaal als je daarna de Lester missies doet.

In mijn 2e playtrough heb ik wel even gebruik gemaakt van die geldkoffer glitch onderwater, niet extreem, iedereen een half miljoen laten opduiken (alleen Micheal, mn favoriet, kreeg 1.2 mil :7 , daarmee lopen spelen en nu op 50% van de game loopt Micheal met 15mil op de bank (vooral door aandelen)
Met opzet geen extreme bedragen opgehaald, gewoon genoeg om veel te kunnen doen voor het verhaal uit is, constant wel veel kleingeld (overvallen, moneytrucks etc.) doen om er meer van te maken en voor onderhoud, al dat geweld loopt toch in de kosten :+ :)

Op een normale manier lijkt me de geldkoffers zoeken, de submarine missies, aandelen en moneytrucks (die sterren ben je echt zo vanaf!) de beste manier, taxi ritjes kunnen ook natuurlijk maar duurt imo wel heel lang om een fatsoenlijk bedrag mee binnen te halen.
Lifeinvader aandelen stijgen nooit meer dacht ik, dus niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Bedankt voor de tips :).

Ik heb me net aangemeld in de social club.

Car Scrapyard purchased Yes
Car Scrapyard earnings $150

Mijn grootste miskoop tot nu toe, samen met The Hen House.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Exorcist schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:37:
Ik heb ook nooit gereageerd op de mails van Maude (totaal aan mij voorbij gegaan blijkbaar?), maar ik zie nu absoluut geen mogelijkheid meer om de bail bond missies te spelen :'(

De mails zijn automatisch getrashed, en op geen enkele (?) manier meer terug te vinden. Ook bij de camper van Maude wordt niets meer getriggerd (zowel overdag als avond/nacht). Ook bellen helpt niet, neemt niet op (voicemail). Kortom: screwed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
witeken schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 19:45:
Bedankt voor de tips :).

Ik heb me net aangemeld in de social club.

Car Scrapyard purchased Yes
Car Scrapyard earnings $150

Mijn grootste miskoop tot nu toe, samen met The Hen House.
150 per gesloopte auto ;) Maar het lijkt een max van 5000 pw te hebben?
Dus hup! Bv regelmatig even de snelweg op, blokkeren en er een mooie vuurwerkshow maken *O*

[ Voor 10% gewijzigd door Mutatie op 13-10-2013 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Maar je moet er wel moeite voor doen, en dan krijg je sterren, en in het slechtste geval ga je dood, en je moet nog ammo betalen.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

witeken schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:51:
Maar je moet er wel moeite voor doen, en dan krijg je sterren, en in het slechtste geval ga je dood, en je moet nog ammo betalen.
Hmm, misschien straaljager jatten en dan hele snelwegen bestoken met raketten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
witeken schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:51:
Ammo voor de grenade launcher kost geen drol. ;) En de sterren tellen mooi mee voor de stats :+
Altijd je geld in aandelen houden en je hebt geen ziekenhuis kosten.
Verder is dit GTA, F*ck da police en f*ck em up as hard as possible. >:)

Doodgaan is zeker niet het ergste, kost niks behalve dat je het aantal keer doodgaan ziet in de stats, opgepakt worden is beroerder, 1 keer gebeurd, alle ammo kwijt ;w , dus laten ze me dan maar kapot knallen.

Ik snap zelf niet heel goed waarom mensen zo huiverig zijn voor sterren. 2 sterren stelt niks voor en kom je te voet vaak nog makkelijk vanaf, 3 sterren ben ik ook nogal wel vanaf, soms even een politie heli naar de grond sturen als die lastig blijft, 4 word wel heel erg lastig. 5 sterren is een suïcide run maar fun!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Mutatie schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:40:
Ammo voor de grenade launcher kost geen drol. ;) En de sterren tellen mooi mee voor de stats :+
Altijd je geld in aandelen houden en je hebt geen ziekenhuis kosten.
Verder is dit GTA, F*ck da police en f*ck em up as hard as possible. >:)

Doodgaan is zeker niet het ergste, kost niks behalve dat je het aantal keer doodgaan ziet in de stats, opgepakt worden is beroerder, 1 keer gebeurd, alle ammo kwijt ;w , dus laten ze me dan maar kapot knallen.
Ja, maar we hebben het hier over het verdienen van geld met het scrapyard. Dus voor een paar duizend euro aan kapotte auto's een pursuit van >3 sterren beginnen... :p.
Ik snap zelf niet heel goed waarom mensen zo huiverig zijn voor sterren. 2 sterren stelt niks voor en kom je te voet vaak nog makkelijk vanaf, 3 sterren ben ik ook nogal wel vanaf, soms even een politie heli naar de grond sturen als die lastig blijft, 4 word wel heel erg lastig. 5 sterren is een suïcide run maar fun!!
Het is vervelend dat je erg makkelijk, ongewild een pursuit kunt starten. Als je je wat verweert krijg je 3 sterren en duurt het nog langer voor je er vanaf bent.

Ik denk trouwens dat ik een mooie manier heb gevonden om van de politie te winnen: in een trein stappen. Je vervoer is automatisch geregeld, je kan je makkelijk verbergen voor de politie op de grond, en in de tunnel ontsnap je zo.

Interessante Wiki: http://gta.wikia.com/Wanted_Level_in_GTA_V

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Met de auto een tunnel voor de metro inrijden werkt ook goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bartjuh schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 19:50:
[...]

Ik heb ook nooit gereageerd op de mails van Maude (totaal aan mij voorbij gegaan blijkbaar?), maar ik zie nu absoluut geen mogelijkheid meer om de bail bond missies te spelen :'(

De mails zijn automatisch getrashed, en op geen enkele (?) manier meer terug te vinden. Ook bij de camper van Maude wordt niets meer getriggerd (zowel overdag als avond/nacht). Ook bellen helpt niet, neemt niet op (voicemail). Kortom: screwed.
Dan heb je alleen de eerste gemist.
Zoek je FF op YouTube op waar die zit. Pik je die Knakker op en dan krijg je de volgende mails vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef Delathouwer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 21:12
Donstil schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:10:
[...]

Dan heb je alleen de eerste gemist.
Zoek je FF op YouTube op waar die zit. Pik je die Knakker op en dan krijg je de volgende mails vanzelf.
De eerste zit in de oostelijkste put van de quarry in het oosten van de map. Had namelijk hetzelfde probleem ;)

Pisswasser is trouwens na een plat einde van de week vandaag weer met 13% gestegen.

[ Voor 10% gewijzigd door Jef Delathouwer op 13-10-2013 23:18 ]

PSN: Wippie1880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Een kleine 6 uurtjes bezig geweest met het verzamen van alle letter scraps.
Dat wordt nog leuk met die spaceship parts ;)
Verder moet ik alleen de collectible dingen nog:
-stunt jumps
-under bridge & knife flights
-nuclear waste.
Daarna is de SP wel klaar en wordt het tijd voor online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Ik heb een erg interessant artikel gevonden: http://www.ign.com/wikis/gta-5/Properties_You_Can_Buy.

Geeft mooi overzicht van de properties, maar, belangrijker, in de comments staan tips om geld te verdienen (met de stock market).

Bv. dood een paar dagen niemand (kan erg moeilijk zijn :p) en investeer dan alles in de Insurance company. Ga dan voluit en DESTROY Los Santos en je zou veel winst kunnen maken :D.
Een andere tip die ik lees is slapen zonder op te slaan, zo kan je in 8 min een week slapen. Als je alle belangrijke hebt kan je zo'n mil per keer maken.

Nog een leuke: Iemand zegt dat hij niet naar Radio Los Santos luistert, en toen hij de radio daarop zette en na 2 uur terugkwam was zijn investering van 3 miljoen getransformeerd in "more than I could count".

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bartjuh schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 19:50:
[...]

Nee, de missies zijn er nog maar je moet even zoeken welke je nu al gedaan hebt. De tweede zit in in quarry de derde in een oud huis ergens, maar je moet dan handmatig zoeken. Zodra je daar bent triggert het spel vanzelf. Had beter gekund imho. Was gewoon doorgegaan met het spel en uitgespeeld, maar mails daardoor verliezen is mijns inziens een bug. Nu moest ik het opzoeken op Internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Donstil schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:10:
[...]Dan heb je alleen de eerste gemist.
Exorcist schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 23:55:
[...]Nee, de missies zijn er nog maar je moet even zoeken welke je nu al gedaan hebt. De tweede zit in in quarry de derde in een oud huis ergens, maar je moet dan handmatig zoeken. Zodra je daar bent triggert het spel vanzelf. Had beter gekund imho. Was gewoon doorgegaan met het spel en uitgespeeld, maar mails daardoor verliezen is mijns inziens een bug. Nu moest ik het opzoeken op Internet.
Thanks, dat ga ik morgen gelijk even proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit amper op 30% v/d game en heb alleen de eerste missie met Lester gedaan.
Nu weet ik dat ik geen missies meer met Lester moet doen maar ik kreeg een telefoontje van Lester dat ik bij hem langs 'moet' komen (als Franklin) voordat ik de volgende FIB missie begin.
Wat is het idee erachter dat ik langs 'moet' komen?

Michael is ook mijn favoriete karakter, vanwege zijn temperament...( zijn naam schrijf je met 'AE' en niet anders!!!)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2013 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Zo, heb de main story uitgespeeld dit weekend en al mn chars hebben nu 40M+. Heb nog 3 Lester missies over om daar wat meer van te maken. Ben benieuwd hoe ver ik kom!

(mis dus de belangrijkste helaas, maar goed..)

Als Lester zegt dat je langs moet komen voor de main story, staat dit los van de assassinations. Op je Map zie je ook wat de L doet (assassination of gewoon Lester/missie).

[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 14-10-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-07 19:22
Bosmonster schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:32:
Zo, heb de main story uitgespeeld dit weekend en al mn chars hebben nu 40M+. Heb nog 3 Lester missies over om daar wat meer van te maken. Ben benieuwd hoe ver ik kom!

(mis dus de belangrijkste helaas, maar goed..)

Als Lester zegt dat je langs moet komen voor de main story, staat dit los van de assassinations. Op je Map zie je ook wat de L doet (assassination of gewoon Lester/missie).
Ik had net hetzelfde bedrag na de final heist en evenveel Lester missies. Ik heb er uiteindelijk een eindbedrag van 180M van kunnen maken. Niet extreem veel, maar is een degelijk startbedrag voor het kopen en verkopen van aandelen alleszins ;).
Pagina: 1 ... 50 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.