witeken schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:51:
Wat is de beste manier om geld te verdienen? Nu ik al wat gespeeld heb denk ik dit:
Na de beginmissie verdien je het beste geld door wat met de taxi te rijden. Zo speel je ook de map vrij en kan je hem verkennen. Je kan ook shops overvallen en geld uit geldauto's stelen, maar dan krijg je wel sterren. Met dat geld speel je dan tot de eerste heist waarna je meteen een hele berg krijgt.
Het lijkt me dat het vooral een kwestie is van de missies spelen zodat je meer heists kan doen.
Met het geld dat je na de eerste paar heists hebt kan je investeren in aandelen. Bijvoorbeeld de aandelen van de juwelier en LiveInvader gaan na de eerste heist naar beneden. Het is volgens mij het beste om geld te investeren in aandelen die weinig waard zijn, aangezien je je winst verzevenvoudigt met een aandeel dat van 3 naar 21 dollar gaat, Eigenlijk kijk je best dagelijks naar de beurs.
De properties zijn redelijk slecht om geld te verdienen, vooral in het begin. Je moet ook niet veel doodgaan...
Hebben jullie nog suggesties? Ik ben in GTA5 op de Ps3 momenteel wat random dingen aan het proberen om te zien wat het beste werkt, zodat ik de PC-versie zo efficiënt mogelijk kan spelen

.
Zolang je je geld niet op zak houd boeit doodgaan eigenlijk niks. Tja en aan het einde voelt alles wat je probeerd te verdienen imo toch als kleingeld, helemaal als je daarna de Lester missies doet.
In mijn 2e playtrough heb ik wel even gebruik gemaakt van die geldkoffer glitch onderwater, niet extreem, iedereen een half miljoen laten opduiken (alleen Micheal, mn favoriet, kreeg 1.2 mil

, daarmee lopen spelen en nu op 50% van de game loopt Micheal met 15mil op de bank (vooral door aandelen)
Met opzet geen extreme bedragen opgehaald, gewoon genoeg om veel te kunnen doen voor het verhaal uit is, constant wel veel kleingeld (overvallen, moneytrucks etc.) doen om er meer van te maken en voor onderhoud, al dat geweld loopt toch in de kosten
Op een normale manier lijkt me de geldkoffers zoeken, de submarine missies, aandelen en moneytrucks (die sterren ben je echt zo vanaf!) de beste manier, taxi ritjes kunnen ook natuurlijk maar duurt imo wel heel lang om een fatsoenlijk bedrag mee binnen te halen.
Lifeinvader aandelen stijgen nooit meer dacht ik, dus niet kopen.